Zou het nog geen 5 minuten met die kerel uithoudenquote:Op zondag 25 augustus 2019 00:33 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik zie anders wel wat opbloeien tussen jou en Aloa..
Sorry
quote:Op zondag 25 augustus 2019 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou het nog geen 5 minuten met die kerel uithouden
Je kent me niet.quote:Op zondag 25 augustus 2019 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou het nog geen 5 minuten met die kerel uithouden
Genoeg om daar een oordeel over te vellen.quote:
Jij waait ook met iedereen meequote:Op zondag 25 augustus 2019 00:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Maar serieus, hoe zit het qua plannen voor jou atm? Lang geleden dat we het daar over hebben gehad, er is vast wel het 1 en ander veranderd in de afgelopen jaren
Ongetwijfeldquote:Op zondag 25 augustus 2019 00:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Maar serieus, hoe zit het qua plannen voor jou atm? Lang geleden dat we het daar over hebben gehad, er is vast wel het 1 en ander veranderd in de afgelopen jaren
Stel je niet aanquote:Op zondag 25 augustus 2019 00:36 schreef Charlotte3 het volgende:
Sowieso, die ziekte gebruiken in je zin, is toch behoorlijk kansloos !
Moet jezelf weten.quote:Op zondag 25 augustus 2019 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Genoeg om daar een oordeel over te vellen.
Ik ken hem nog van GRTD man en Jong SC, is al 5/6 jaarquote:
Geen probleemquote:Op zondag 25 augustus 2019 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
OngetwijfeldMaar geen zin om dat nu uit te lichten hier als je het niet erg vind
Hou op manquote:Op zondag 25 augustus 2019 00:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik ken hem nog van GRTD man en Jong SC, is al 5/6 jaar
[..]
Geen probleem
Ja jij ook hoor kweeniequote:
quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2019 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]hij heeft echt totaal geen idee he
quote:
Zou je jankenquote:
Wees eens duidelijk dan?quote:Op zondag 25 augustus 2019 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]hij heeft echt totaal geen idee he
quote:
quote:
Nog niks gehoord, ben benieuwdquote:
Bokkepootjesquote:Op zondag 25 augustus 2019 00:44 schreef I. het volgende:
[..]
Wat voor koekjes had je? Chocolate chip?
Hij heeft een puntquote:
Vaag figuur ben jijquote:Op zondag 25 augustus 2019 00:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik ben het helaas eens met de rest
Ik ken Elan ook nog welquote:Op zondag 25 augustus 2019 00:47 schreef Fok-it het volgende:
Uitstraling doet mij denken aan een oude Elan. Ama weet denk ik wel wat ik bedoel
Valt wel mee toch?quote:Op zondag 25 augustus 2019 00:47 schreef Fok-it het volgende:
Uitstraling doet mij denken aan een oude Elan. Ama weet denk ik wel wat ik bedoel
Jij doet me denken aan eenquote:Op zondag 25 augustus 2019 00:47 schreef Fok-it het volgende:
Manier van posten is soms wel heel veel hetzelfde. Met die verontwaardigde PI er ook bijquote:
Etsu?quote:Op zondag 25 augustus 2019 00:48 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Maar je had Elan en nog 1 die bijna dezelfde naam had, wie was dat?
Denk niet dat je veel medestanders weet te vinden hiervoorquote:
Ik denk niet dat ik te vergelijken ben met iemandquote:Op zondag 25 augustus 2019 00:47 schreef Fok-it het volgende:
misschien wel.quote:Op zondag 25 augustus 2019 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk niet dat je veel medestanders weet te vinden hiervoor
Volgens mij was dat tegen mij toenquote:Op zondag 25 augustus 2019 00:51 schreef I. het volgende:
Post nou gewoon eens leuk mee zonder alles als een persoonlijke aanval te zien en gedraag je als iets of iemand je niet bevalt. Zo moeilijk is het niet.
quote:Op zondag 25 augustus 2019 00:51 schreef Amarantha het volgende:
Ik vrees dat ik een Disney+ abonnement moet nemen. Lizzie McGuire komt ook terug.![]()
It's a datequote:
DOE ER DAN OOK WAT MEEquote:Op zondag 25 augustus 2019 00:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Volgens mij was dat tegen mij toen
uiteraardquote:Op zondag 25 augustus 2019 00:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Volgens mij was dat tegen mij toen
Dat vond ik wel noemenswaardig inderdaad jaquote:Op zondag 25 augustus 2019 00:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
IK DOE AL 2 DAGEN HARSTIKKE NORMAAL MEE
IK HEB GISTEREN ZELFS NORMAAL MET I GEPRAAT!!!
topquote:Op zondag 25 augustus 2019 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[\
[..]
Dat vond ik wel noemenswaardig inderdaad ja
[\quote:Op zondag 25 augustus 2019 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[\
[..]
Dat vond ik wel noemenswaardig inderdaad ja
quote:Op zondag 25 augustus 2019 00:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
IK DOE AL 2 DAGEN HARSTIKKE NORMAAL MEE
IK HEB GISTEREN ZELFS NORMAAL MET I GEPRAAT!!!
Pff nog een streamingservicequote:Op zondag 25 augustus 2019 00:51 schreef Amarantha het volgende:
Ik vrees dat ik een Disney+ abonnement moet nemen. Lizzie McGuire komt ook terug.![]()
Yep, prima verder. Wist niet dat je into Star Wars was, dan had ik me niet zo ingehoudenquote:
Ik denk dat ik het af en toe neem.quote:Op zondag 25 augustus 2019 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pff nog een streamingserviceDenk dat ik deze maar even oversla gezien er geen R-rated stuff opkomt
Waar hebben wij vandaag over gepraat?quote:Op zondag 25 augustus 2019 00:54 schreef Amarantha het volgende:
Ik had gisteren ook wel een leuk gesprek met OF, vandaag ook.
Hahaha oh jeej...quote:Op zondag 25 augustus 2019 00:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Yep, prima verder. Wist niet dat je into Star Wars was, dan had ik me niet zo ingehouden.
Feyenoord tochquote:Op zondag 25 augustus 2019 00:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Waar hebben wij vandaag over gepraat?
Sorry
HBO en Netflix is meer dan genoeg. Amazon lijkt me ook wel wat maar goed. Betaalmogelijkheden zijn daar nog erg rukquote:Op zondag 25 augustus 2019 00:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het af en toe neem.
Vraag me af waar de R-Rated meuk van Marvel dan terecht gaat komen.quote:Op zondag 25 augustus 2019 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pff nog een streamingserviceDenk dat ik deze maar even oversla gezien er geen R-rated stuff opkomt
HBO heb ik niet en Disney gaat 7 euro p.m. kosten. Is te doen.quote:Op zondag 25 augustus 2019 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
HBO en Netflix is meer dan genoeg. Amazon lijkt me ook wel wat maar goed. Betaalmogelijkheden zijn daar nog erg ruk
Ok, misschien een beetje overdrevenquote:
Zou best nog winstgevend kunnen zijnquote:Op zondag 25 augustus 2019 00:56 schreef I. het volgende:
[..]
Vraag me af waar de R-Rated meuk van Marvel dan terecht gaat komen.
Dat hoor ik vaker.quote:Op zondag 25 augustus 2019 00:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok, misschien een beetje overdreven.
Maar wel een pluspunt.
Ik ben wel weer een beetje klaar met die versnippering, torrents are my friendquote:Op zondag 25 augustus 2019 00:56 schreef Amarantha het volgende:
Langzaam weet Disney mij wel over te halen.
Als ze verstandig zijn, laten ze dat lekker op Netflix staan, kunnen ze nog flinke bedragen voor vragen.quote:Op zondag 25 augustus 2019 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou best nog winstgevend kunnen zijn
Een Netflix speciaal voor de superhelden-troep
Ik vind niet erg om iets te downloaden maar om nou alles maar te downloaden wat straks daar te vinden is.. Mweh dat vind ik ook weer niet nodigquote:Op zondag 25 augustus 2019 00:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben wel weer een beetje klaar met die versnippering, torrents are my friend.
Is ook zo toch? Ik weet niet wat je verder nog leuk vindt, maar samen iets kijken dat je allebei leuk vindt is beter dan dat er 1 het doet om de vrede te bewarenquote:
Horrorquote:Op zondag 25 augustus 2019 00:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is ook zo toch? Ik weet niet wat je verder nog leuk vindt, maar samen iets kijken dat je allebei leuk vindt is beter dan dat er 1 het doet om de vrede te bewaren.
quote:Op zondag 25 augustus 2019 00:59 schreef Amarantha het volgende:
Nieuwe Disneyfilms wil ik ook allemaal wel zien. Net als Marvel en Star Wars (maar die kijk ik ook wel in de bios).
Heb je mijn trailer hier gemist van de Live Action van Lady & The Tramp?quote:Op zondag 25 augustus 2019 00:59 schreef Amarantha het volgende:
Nieuwe Disneyfilms wil ik ook allemaal wel zien. Net als Marvel en Star Wars (maar die kijk ik ook wel in de bios).
Is ook niets mis mee natuurlijkquote:Op zondag 25 augustus 2019 00:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind niet erg om iets te downloaden maar om nou alles maar te downloaden wat straks daar te vinden is.. Mweh dat vind ik ook weer niet nodigDan betaal ik wel.
Ja moet zeggen dat ik daar tot nu toe minst enthousiast over ben. Maar als ik Disney+ heb dan ga ik hem uiteraard wel kijken.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je mijn trailer hier gemist van de Live Action van Lady & The Tramp?Die was vet schattig
Ze hebben die honden volgens mij uit het asiel gehaald, best top.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je mijn trailer hier gemist van de Live Action van Lady & The Tramp?Die was vet schattig
Ik heb alleen Netflix nu, heb ook geen tv abonnement dus 1 dingetje erbij moet kunnen. Zou leuk zijn als je net als met Netflix gewoon kan delen.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is ook niets mis mee natuurlijk. Maar ik vertik het inmiddels een beetje, ik ben al 100+ pm kwijt aan Ziggo voor internet en FOX sports.
FOX is prijzig maar wel zoveel beter dan telkens een stream moeten zoeken. Of gewoon bij een maat kijkenquote:Op zondag 25 augustus 2019 01:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is ook niets mis mee natuurlijk. Maar ik vertik het inmiddels een beetje, ik ben al 100+ pm kwijt aan Ziggo voor internet en FOX sports.
quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze hebben die honden volgens mij uit het asiel gehaald, best top.
Uiteindelijk zijn we als consument de grote winnaar met alle streamingsdiensten die de dienst willen uitmaken met de beste content.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja., dan is het wel te doen. Ik kijk te weinig "trouw" om me aan 1 dienst te binden.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb alleen Netflix nu, heb ook geen tv abonnement dus 1 dingetje erbij moet kunnen. Zou leuk zijn als je net als met Netflix gewoon kan delen.
Deed mij wel een beetje denken aan de Beethoven films van vroegerquote:
Heeft Disney gewoon opgekocht ja.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:02 schreef Amarantha het volgende:
En meer dan Netflix en Disney ben ik ook niet nodig.National Geographic staat ook op Disney straks? of gaat iets doen daarvoor, dat lijkt me ook wel leuk.
Ja, daarom. Dit wil ik echt live zien, voor een film of een serie kan ik best wachten tot het ergens beschikbaar is.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
FOX is prijzig maar wel zoveel beter dan telkens een stream moeten zoeken. Of gewoon bij een maat kijken
Ben benieuwd wat er van National Geographic straks te zien is op Disney+.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft Disney gewoon opgekocht ja.
Fuck een gewone tv-abonnement.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar HBO blijft ook goede series maken en Amazon komt nog met die LotR-serie en nog meer goede verfilmingen boh.
Wat een tijden.
Met Fox sports live kan je wel delen geloof ik, moet je wel online kijken maar is opzich prima te doen. Maar ik betaal 7,50 per maand, weet niet hoe jij de 100 aantikt?quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, daarom. Dit wil ik echt live zien, voor een film of een serie kan ik best wachten tot het ergens beschikbaar is.
Alles wat beschikbaar is denk ik zo.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat er van National Geographic straks te zien is op Disney+.
FOX Sports bij Ziggo is flink duurder.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Met Fox sports live kan je wel delen geloof ik, moet je wel online kijken maar is opzich prima te doen. Maar ik betaal 7,50 per maand, weet niet hoe jij de 100 aantikt?
Wat een genot.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Alles wat beschikbaar is denk ik zo.
Ja dat is ook wel weer zo...quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ze gooien ook 400 seizoenen van The Simpsons erop.
Is the Simpsons niet R-Rated sommige afleveringen? Nooit gezien eigenlijk maar dacht dat dat beetje Southpark achtig wasquote:Op zondag 25 augustus 2019 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alles wat beschikbaar is denk ik zo.
Ze gooien ook 400 seizoenen van The Simpsons erop.
3 streams geloof ik. Dat is te doen idd.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Met Fox sports live kan je wel delen geloof ik, moet je wel online kijken maar is opzich prima te doen. Maar ik betaal 7,50 per maand, weet niet hoe jij de 100 aantikt?
Gewone tv heb ik alleen voor live sport eigenlijk.quote:
Jawel, maar dat zullen ze dan toch wel zo laten denk ik aangezien ze The Simpsons toch wel duidelijk vertoonden in die Disney + trailer.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is the Simpsons niet R-Rated sommige afleveringen? Nooit gezien eigenlijk maar dacht dat dat beetje Southpark achtig was
Ah oke, ja ik zit bij Caiway, dat zal het zijn dan.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
FOX Sports bij Ziggo is flink duurder.
Best prijzig nog wel hoorquote:Op zondag 25 augustus 2019 01:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
3 streams geloof ik. Dat is te doen idd.
Snelste internet en een uitgebreid TV pakket, tegenwoordig niet meer nodig, maar als je wil downgraden levert het bijna niets op bij ziggo.
Ja of gewoon elke maand één streamingsdienst nemen en dan kijken wat je wil en de maand erna weer iets anders.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:07 schreef Fok-it het volgende:
Wat echt handig zou zijn straks in de toekomst is dat je gewoon een app hebt waar je per tv-seizoen kan selecteren wat je wilt checken en daar dan voor betaald. Maakt niet uit van welke service of network ze komen
Ja,is het ook. Maar als ik min pakket wil aanpassen op de site scheelt het echt maar weinig en lever ik toch van alles in. Zo slim zijn ze wel natuurlijk.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ah oke, ja ik zit bij Caiway, dat zal het zijn dan.
[..]
Best prijzig nog wel hoorMaar ja als het weinig scheelt is het veel gedoe voor weinig
Ja ze weten goed wat ze doen jaquote:Op zondag 25 augustus 2019 01:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja,is het ook. Maar als ik min pakket wil aanpassen op de site scheelt het echt maar weinig en lever ik toch van alles in. Zo slim zijn ze wel natuurlijk.
Oh well, het is maar geld.
Dat is niet te doen inderdaadquote:Op zondag 25 augustus 2019 01:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja of gewoon elke maand één streamingsdienst nemen en dan kijken wat je wil en de maand erna weer iets anders.
Al kost dat moeite dus zal in de praktijk niet zo werken (lol) gelukkig bestaat er nog piraterij.
Ik zou HBO interessant vinden als het makkelijk te krijgen is.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is niet te doen inderdaad
Maar echte serie/film freaks die niet willen piraten.
HBO
Netflix
Hulu
Amazon
Disney
Apple straks ook?
Eventueel NPO+
En dan Pathe pas, Filmhuispas, Pathe thuis misschien nog erbij
Tik je gewoon even 100 euro per maand af
Ja, en ik ben eigenlijk helemaal een sukkel. Ik heb ooit als experiment een Android TV boxje incl IPTV gekocht, totaal 30 euro. Kan echt alle zenders ter wereld zien eropquote:Op zondag 25 augustus 2019 01:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja ze weten goed wat ze doen jaAnders helemaal weg bij Ziggo, of kijk je veel internationale wedstrijden?
Gewoon pick & mix. Oftewel; Pay per view.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:07 schreef Fok-it het volgende:
Wat echt handig zou zijn straks in de toekomst is dat je gewoon een app hebt waar je per tv-seizoen kan selecteren wat je wilt checken en daar dan voor betaald. Maakt niet uit van welke service of network ze komen
En dan heb je niet eens tijd genoeg om alles te kijken wat je wilquote:Op zondag 25 augustus 2019 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is niet te doen inderdaad
Maar echte serie/film freaks die niet willen piraten.
HBO
Netflix
Hulu
Amazon
Disney
Apple straks ook?
Eventueel NPO+
En dan Pathe pas, Filmhuispas, Pathe thuis misschien nog erbij
Tik je gewoon even 100 euro per maand af
Dan is het toch zonde van het geldquote:Op zondag 25 augustus 2019 01:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en ik ben eigenlijk helemaal een sukkel. Ik heb ooit als experiment een Android TV boxje incl IPTV gekocht, totaal 30 euro. Kan echt alle zenders ter wereld zien erop.
Vroegah was dat wel zo. Kon je gewoon apart buiten Ziggo om HBO-abo nemenquote:Op zondag 25 augustus 2019 01:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zou HBO interessant vinden als het makkelijk te krijgen is.
Ja ze geven me vrijwel geen andere keus dan het downloaden.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vroegah was dat wel zo. Kon je gewoon apart buiten Ziggo om HBO-abo nemen
Ja gekkenwerk. De hoeveelheid wordt ook echt alleen maar groterquote:Op zondag 25 augustus 2019 01:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan heb je niet eens tijd genoeg om alles te kijken wat je wilWant elke maand komen er weer nieuwe series uit die je MOET zien.
Wel jammer van die series die er in één keer op komen is dat de hype meestal maar heel kort is en je er ook niet zoveel over kan praten met iedereen omdat niet iedereen even ver is.
Ah nee, krijg meteen weer Panama flashback...quote:
Ben benieuwdquote:
Damn, Skinny Pete is wel een stuk meer vercrackt. Wel realistisch.quote:
Ja, maar ik ben dan weer te braaf om alles op te zeggen en alles illegaal te kijkenquote:Op zondag 25 augustus 2019 01:12 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dan is het toch zonde van het geld![]()
Je had ook ooit iets met Kody ofzo, vgm wel zwaar illegaal maar kon je ook echt alles op zien.
Ja inderdaad. Al die streamingsdiensten afschaffen en dat alle netwerken hun shows en films verkopen aan die app. Hoe meer series/films je wilt zien in die maand hoe meer je betaald.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:11 schreef I. het volgende:
[..]
Gewoon pick & mix. Oftewel; Pay per view.
Ja beetje een gezonde balansquote:Op zondag 25 augustus 2019 01:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben dan weer te braaf om alles op te zeggen en alles illegaal te kijken.
Op deze manier praat ik mijn piraterij goed.
Acteur worden zou wel een goede carrièrekeuze zijn dan nu.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja gekkenwerk. De hoeveelheid wordt ook echt alleen maar groter
Ik ga hier maar eens snel een businessplan voor schrijven. Klinkt als een goudmijntje.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Al die streamingsdiensten afschaffen en dat alle netwerken hun shows en films verkopen aan die app. Hoe meer series/films je wilt zien in die maand hoe meer je betaald.
Dit wordt echt genieten.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:14 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Damn, Skinny Pete is wel een stuk meer vercrackt. Wel realistisch.
Precies, niet meer betalen dan je kan, maar ook niet meer dan hoeftquote:Op zondag 25 augustus 2019 01:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja beetje een gezonde balansBeetje stelen, beetje betalen
![]()
Nee ja als je het redt qua geld is het ook niet echt erg, ik ben ook wel van dingen laten zoals ze zijn voor het gemak.
Helaas zit de wereld zo niet in elkaar.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Al die streamingsdiensten afschaffen en dat alle netwerken hun shows en films verkopen aan die app. Hoe meer series/films je wilt zien in die maand hoe meer je betaald.
Moet je ook een abonnement voor aanschaffenquote:Op zondag 25 augustus 2019 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Acteur worden zou wel een goede carrièrekeuze zijn dan nu.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Ed_Kemperquote:Op zondag 25 augustus 2019 01:16 schreef Amarantha het volgende:
Denk dat I. de grootste persoon is die ik ooit ben tegengekomen
Nee hoor, ik download ook ebooksquote:Op zondag 25 augustus 2019 01:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
Of je leest een boek.
Of zeg ik nu iets heul raars
Hmm nee nooit in het echt gezien.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Ed_Kemper
Er zitten hier een aantal boekenwurmen hoor in de scquote:Op zondag 25 augustus 2019 01:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
Of je leest een boek.
Of zeg ik nu iets heul raars
quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er zitten hier een aantal boekenwurmen hoor in de sc
Jij toch ook wel? Of zeg ik nu iets geks.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zekerquote:
Is maar goed ook anders lagen je voeten nu naast je borsten onder het gras.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm nee nooit in het echt gezien.
Nja die hebben toch ook wel een agent of bureau die ze daarvoor gewoon inlicht?quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je ook een abonnement voor aanschaffenIMDB Pro. Kan je precies zien wanneer er waar audities gehouden worden. Al die beginnende acteurs gebruiken dat sowieso wel denk ik
Serieus hyped maar dan klopt idd wat je zei dat hij nog gezocht wordt.quote:
Precies, krijgen al meer dan genoegquote:Op zondag 25 augustus 2019 01:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Precies, niet meer betalen dan je kan, maar ook niet meer dan hoeft.
Ik kan me er niet zo druk om maken, dan spaart acteur X maar 3 weken ipv 2 voor een Lamborghini.
Spannendquote:Op zondag 25 augustus 2019 01:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is maar goed ook anders lagen je voeten nu naast je borsten onder het gras.
Ik ben ook wel weer aardig aan het lezen de laatste tijd.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was ook logisch natuurlijk.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Serieus hyped maar dan klopt idd wat je zei dat hij nog gezocht wordt.
Nou ja, het leven daar is al duur genoeg he. Denk dat er hoop zijn die geen agent kunnen betalen en alles gewoon op eigen kosten moeten fixen. Tussen hun 2 banen inquote:Op zondag 25 augustus 2019 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja die hebben toch ook wel een agent of bureau die ze daarvoor gewoon inlicht?
Ja? Lekker manquote:Op zondag 25 augustus 2019 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben ook wel weer aardig aan het lezen de laatste tijd.
quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:16 schreef Amarantha het volgende:
Denk dat I. de grootste persoon is die ik ooit ben tegengekomen
Deed ik ook heel lang niet hoor, en is soms ook gewoon lastig om je toe te zetten en de tijd voor te nemen. Moet je ook een goed plekje in huis voor hebben om dat rustig te doen.quote:
Ik koop nog wel eens een game als het redelijk geprijsd is. Zeker op de consoles.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Serieus hyped maar dan klopt idd wat je zei dat hij nog gezocht wordt.
[..]
Precies, krijgen al meer dan genoegMet spellen van kleine ontwikkelaars vind ik het wel altijd jammer om te doen, maar ik wil ook gewoon spelen
Ja nu boek 2.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja? Lekker man
Wheel of Time was je in bezig toch?
Ja klopt, maar hoop dat ze wel in een rustige setting beginnen. Die jongen zat vast vanaf het moment dat Walt in Alaska?? zat he, vgm een jaar. Dus al een jaar vermist, maar als hij gespot wordt dan zal het wel snel gaan idd.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was ook logisch natuurlijk.
En maakt het meteen tot een spannende premise.
Hm dat klinkt niet slecht neequote:Op zondag 25 augustus 2019 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja nu boek 2.
Mix van Harry Potter/ASOIAF/Lord of the Rings
In mijn studiekamer vol met antiek en oude boekenquote:Op zondag 25 augustus 2019 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deed ik ook heel lang niet hoor, en is soms ook gewoon lastig om je toe te zetten en de tijd voor te nemen. Moet je ook een goed plekje in huis voor hebben om dat rustig te doen.
Ik zie jou wel als liefhebber van de klassiekersquote:Op zondag 25 augustus 2019 01:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
In mijn studiekamer vol met antiek en oude boeken
Oh je bedoelt daadwerkelijk in Hollywood? Ja dan wel.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, het leven daar is al duur genoeg he. Denk dat er hoop zijn die geen agent kunnen betalen en alles gewoon op eigen kosten moeten fixen. Tussen hun 2 banen in
Hij speelt ook in een film binnenkort, black widowquote:Op zondag 25 augustus 2019 01:21 schreef I. het volgende:
[..]
Zag laatst dit filmpje;
Toch wel lichtelijk intimiderend.
Mijn oppaskind is helemaal into Farming Simulator, why ffs?quote:
Lekker hoorquote:Op zondag 25 augustus 2019 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zie jou wel als liefhebber van de klassiekers
Daar heb ik dan weer niks mee.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn oppaskind is helemaal into Farming Simulator, why ffs?.
Zag het idd., wel tof.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hij speelt ook in een film binnenkort, black widow
Ja groot gelijk, of ik kijk het op een streamingsite, dan heb je alsnog reclames maar oh wellquote:Op zondag 25 augustus 2019 01:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik koop nog wel eens een game als het redelijk geprijsd is. Zeker op de consoles.
Maar dingen die op TV te zien zijn, metreclame
download ik zeker.
Dit is awesomequote:
Ik snap het ook niet, zit ze helemaal enthousiast te vertellen dat ze een harvester heeft gekocht en nu sneller het graan kan maaien etcquote:
Wel echt gigantisch die gozer hoorquote:
Wat zijn je favoriete boeken?quote:
Ik hou hier echt van. Zoo Tycoon vond ik vroeger ook geweldig. En Sims vind ik leuk. Gewoon chill spelletje spelen zonder dat iemand me neer kan knallen ofzo.quote:
Ze zullen wel beginnen met die verhoren van Skinny Pete en Badger ja, daarna later een switch waar Jesse uithangt.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja klopt, maar hoop dat ze wel in een rustige setting beginnen. Die jongen zat vast vanaf het moment dat Walt in Alaska?? zat he, vgm een jaar. Dus al een jaar vermist, maar als hij gespot wordt dan zal het wel snel gaan idd.
Ik kijk letterlijk alles via de browser sowieso, zodra er reclame begint mute ik de tab en kijk iets op youtube op een andere tab.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja groot gelijk, of ik kijk het op een streamingsite, dan heb je alsnog reclames maar oh well
Dat valt nog wel mee, als je ze een beetje kan indimmenquote:
Toch vooral non-fictie; geschiedenis, topografie, religie, zowel 'oud' als modern. Flavius is natuurlijk vaste prik.quote:
Leest ook wel makkelijk wegquote:
Zoo Tycoon speelde ik vroeger ook vaak bohquote:
Echt een beest. 1400kcal als ontbijt. Koekoek.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wel echt gigantisch die gozer hoorWel altijd respect voor mensen die zo extreem gedisciplineerd zijn, maar het betaald zich uit lijkt.
Ja een goede leesstoel hebben is ook belangrijk binnen.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
In mijn studiekamer vol met antiek en oude boeken
Ohja Badgerquote:Op zondag 25 augustus 2019 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze zullen wel beginnen met die verhoren van Skinny Pete en Badger ja, daarna later een switch waar Jesse uithangt.
Maar dus ook benieuwd of Saul erin voorkomt, zeker omdat Better Call Saul ook nog bezig is en we daar ook de stukjes zagen hoe het hem verging na Breaking Bad.
Juistquote:Op zondag 25 augustus 2019 01:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kijk letterlijk alles via de browser sowieso, zodra er reclame begint mute ik de tab en kijk iets op youtube op een andere tab.
Aan mijn lijf geen reclame.
Denk wel dat die goed gaat worden.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De eerste It vond ik wel verrassend vermakelijk, ga de tweede ook wel meepakken.
Heb bureau met passende zetel... kijkt uit over een boekenkast vol antieke boeken.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja een goede leesstoel hebben is ook belangrijk binnen.
Hm en qua fictie?quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Toch vooral non-fictie; geschiedenis, topografie, religie, zowel 'oud' als modern. Flavius is natuurlijk vaste prik.
Honderd keer liever dat soort simulatiespellen ook danquote:Op zondag 25 augustus 2019 01:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hou hier echt van. Zoo Tycoon vond ik vroeger ook geweldig. En Sims vind ik leuk. Gewoon chill spelletje spelen zonder dat iemand me neer kan knallen ofzo.
Maarten 't Hart vooral.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm en qua fictie?
Ik wissel het vooral af. Alleen maar non-fictie lezen wordt het echt een studie
Jaaaaaa eieren schieten!quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Honderd keer liever dat soort simulatiespellen ook danfirst-person shooters
Ken je deze vent?quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:26 schreef I. het volgende:
[..]
Echt een beest. 1400kcal als ontbijt. Koekoek.
Ik hou er gewoon niet van als ik soort-van in de stress raak door een spel.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Honderd keer liever dat soort simulatiespellen ook danfirst-person shooters
Saul wordt ook gezocht in datzelfde onderzoek natuurlijk, dus zal best mee kunnen spelen.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ohja BadgerAls Saul er in voorkomt neem ik aan dat ze wel een timeskip moeten doen, anders is die tijdlijn wel fucked.
Ja, maar dat heb jij al bij sjoelenquote:Op zondag 25 augustus 2019 01:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik hou er gewoon niet van als ik soort-van in de stress raak door een spel.
Gewoon ragequitten en alles kort en klein slaan.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Valt wel mee.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar dat heb jij al bij sjoelen.
Naquote:Op zondag 25 augustus 2019 01:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gewoon ragequitten en alles kort en klein slaan.
OKquote:
Nja GTA was briljant omdat je gewoon overzicht had en ook gewoon kon rondlopen in vrijheid.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja Saul weet ik niet helemaal meer. Hij was niet echt betrokken bij iets ernstigs toch? Dacht dat hij toen wou vluchten omdat Jesse hem af wou maken? Maar ja als ik Jesse was zou ik ook ergens ver weg gaan chillen, maar je zag het bij Walter, die eenzaamheid sloopt je echt. Was wel heel mooi in beeld gebracht.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Saul wordt ook gezocht in datzelfde onderzoek natuurlijk, dus zal best mee kunnen spelen.
Maar misschien gaat Jesse eerst ook een tijdje chillen in een hutje in Alaskawas ook goed gedaan toen met Walter zeg. Zijn hele leven naar de tering.
quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:31 schreef skysherrif het volgende:
maar niet tegen amarantha die is daar veel te goed in
Ahaha, heb je die ook gedownload?quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:32 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb personeel om voor me te sjoelen.
Nee, dat liep daar in het wild rondquote:Op zondag 25 augustus 2019 01:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ahaha, heb je die ook gedownload?
Ahaha.
Ahja, bizar ook.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ken je deze vent?
Die eet ook echt bizar veel. Wat wij in een maand wegeten eet hij in 3 dagen
Nja de politie wist vooral af van hun betrokkenheid dus Saul was ook gewoon de lul.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:31 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja Saul weet ik niet helemaal meer. Hij was niet echt betrokken bij iets ernstigs toch? Dacht dat hij toen wou vluchten omdat Jesse hem af wou maken? Maar ja als ik Jesse was zou ik ook ergens ver weg gaan chillen, maar je zag het bij Walter, die eenzaamheid sloopt je echt. Was wel heel mooi in beeld gebracht.
Het verbaast mij wel dat er daar nog nooit tanden uit monden gesjoeld zijn, maar dat had dan weer andere redenen.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
Maar ama... gezien je propensiteit voor het verorberen van koekjes, en in ogenschouw nemende dat sjoelstenen lijken op voornoemde gebakken confecties, bestaat dan tijdens een wedstrijd niet het reële gevaar dat je die twee door elkaar haalt, met alle sportieve en tandheelkundige gevolgen van dien?
Kees Jansma wil dit weten.
Noem je dr nou retarded?quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
Maar ama... gezien je propensiteit voor het verorberen van koekjes, en in ogenschouw nemende dat sjoelstenen lijken op voornoemde gebakken confecties, bestaat dan tijdens een wedstrijd niet het reële gevaar dat je die twee door elkaar haalt, met alle sportieve en tandheelkundige gevolgen van dien?
quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:36 schreef I. het volgende:
[..]
Het verbaast mij wel dat er daar nog nooit tanden uit monden gesjoeld zijn, maar dat had dan weer andere redenen.
Ze zien er wel uit als koekjes ja.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
Alsof ruzie mogelijk is als yvonne erbij isquote:Op zondag 25 augustus 2019 01:36 schreef I. het volgende:
[..]
Het verbaast mij wel dat er daar nog nooit tanden uit monden gesjoeld zijn, maar dat had dan weer andere redenen.
Wat voor soort?quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze zien er wel uit als koekjes ja.
192 kilo ook gewoonquote:Op zondag 25 augustus 2019 01:35 schreef I. het volgende:
[..]
Ahja, bizar ook.Eet verder ook geen fruit, drinkt enkel liters sinaasappelsap weg.
Dat wel, maar vraag me af in hoeverre je zijn betrokkenheid kan bewijzen. Hij gaf advies, maar bij al die moorden is hij nooit betrokken geweest. Maar het blijft TV.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja de politie wist vooral af van hun betrokkenheid dus Saul was ook gewoon de lul.
Ja dat weet ik nog niet zo goed.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik kan me eigenlijk alleen spritsen indenken...
Zoooo lang geleden, sjoelen
Met de mate van agressie waarop er soms gesjoeld wordt als die verdomde stenen maar niet in de gaten terecht komen, en daardoor af en toe zelfs uit de bak vliegen, is ruzie niet eens nodig om zulke scenario's te creëren.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alsof ruzie mogelijk is als yvonne erbij is.
Ik kan me geen enkele sjoelpartij herinneren die niet op ruzie uitliepquote:Op zondag 25 augustus 2019 01:41 schreef I. het volgende:
[..]
Met de mate van agressie waarop er soms gesjoeld wordt als die verdomde stenen maar niet in de gaten terecht komen, en daardoor af en toe zelfs uit de bak vliegen, is ruzie niet eens nodig om zulke scenario's te creëren.
True, risico van het vak denk ik dan maar, living on the edgequote:Op zondag 25 augustus 2019 01:41 schreef I. het volgende:
[..]
Met de mate van agressie waarop er soms gesjoeld wordt als die verdomde stenen maar niet in de gaten terecht komen, en daardoor af en toe zelfs uit de bak vliegen, is ruzie niet eens nodig om zulke scenario's te creëren.
JA die bedoel ik...quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:42 schreef I. het volgende:
Ik vind sjoelstenen wel wat op gangmakers lijken.
Sick ja. Sowieso wel een chille gast, maar hij vreet ook echt wel een hoop slechte shit.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
192 kilo ook gewoonDan ga je het niet redden met een sinaasappel of banaan, gelijk liters erin
Leuke aan die gozer is ook dat hij soms gyms trollt, je ziet mensen altijd ongemakkelijk worden als hij binnenkomt maar is een harstikke chille gozer.
quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik kan me geen enkele sjoelpartij herinneren die niet op ruzie uitliep
Liever niet te dicht bij de edge van de sjoelbak.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, risico van het vak denk ik dan maar, living on the edge.
Ik durf dat gewoon, zo'n waaghals ben ik nou eenmaalquote:Op zondag 25 augustus 2019 01:43 schreef I. het volgende:
[..]
Liever niet te dicht bij de edge van de sjoelbak.
Ja is ook best bizar hoor! 1 van zijn 'gevaarlijkste' tegenstanders, Hafthor Bjornsson, is gewoon echt een afgetraind beest terwijl Brian stiekem best een dikkie is. Zijn voeding sluit sowieso niet echt aan op de sport, vind het ook best knap. Denk dat hij toch ergens de perfecte balans tussen kracht en gewicht heeft gevonden, die Nederlandse gozer ziet er ook een stuk fitter uitquote:Op zondag 25 augustus 2019 01:42 schreef I. het volgende:
[..]
Sick ja. Sowieso wel een chille gast, maar hij vreet ook echt wel een hoop slechte shit.
Toen hij big smoke's order atquote:Op zondag 25 augustus 2019 01:46 schreef Fok-it het volgende:
Gewoon Matt Stonie eten en er alsnog skinny af uitzien
Hij doet het puur voor de kracht, niet voor de looks idd. Ladingen vette meuk die hij vreet, blegh.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja is ook best bizar hoor! 1 van zijn 'gevaarlijkste' tegenstanders, Hafthor Bjornsson, is gewoon echt een afgetraind beest terwijl Brian stiekem best een dikkie is. Zijn voeding sluit sowieso niet echt aan op de sport, vind het ook best knap. Denk dat hij toch ergens de perfecte balans tussen kracht en gewicht heeft gevonden, die Nederlandse gozer ziet er ook een stuk fitter uit
Oorlogsspelletjes verliezen van een vrouwquote:Op zondag 25 augustus 2019 01:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
Mijn lief en ik spelen wel stratego...
en zij wint echt ALTIJD...
Dat met die worteltjes was wel mooi iddquote:Op zondag 25 augustus 2019 01:53 schreef I. het volgende:
[..]
Hij doet het puur voor de kracht, niet voor de looks idd. Ladingen vette meuk die hij vreet, blegh.En dan ter compensatie elke maaltijd vier babyworteltjes.
toch nog enigszins gezond. Man man man.
Tja..quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oorlogsspelletjes verliezen van een vrouw
Wat zijn spelletjes die je wel mag verliezen van een vrouw? Levensweg ofzo?quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oorlogsspelletjes verliezen van een vrouw
Je moet haar ook schakenquote:
Prachtige poëzie dit Fok-itquote:Op zondag 25 augustus 2019 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat zijn spelletjes die je wel mag verliezen van een vrouw? Levensweg ofzo?
Dat zal het vooral zijn ja, massa.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat met die worteltjes was wel mooi idd![]()
Toch wel bizar hoe je de sterkste man ter wereld kan zijn met zo'n 'dieet'![]()
Sowieso zit er enorm veel kracht achter die 192 kilo maar toch
EttoEftelinglaafjequote:
Geen enkel spel, als man moet je dominant zijn en in alles de beste.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat zijn spelletjes die je wel mag verliezen van een vrouw? Levensweg ofzo?
Was begin van het jaar weer begonnen, maar moet nu rustig aan doen vanwege m'n oog. Krachtsport is dus uitgesloten, helaas.quote:Op zondag 25 augustus 2019 02:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja dat. JHeb jij nooit gesport eig? Je hebt echt de perfecte lengte man.
Fentanyl is bizarre shit ja.quote:
Oh hmm, lastig. Als ze het vinden zou je eventueel wel kunnen beginnen, je bent nog geen 50 dus opzich tijd zat om fit te wordenquote:Op zondag 25 augustus 2019 02:09 schreef I. het volgende:
[..]
Was begin van het jaar weer begonnen, maar moet nu rustig aan doen vanwege m'n oog. Krachtsport is dus uitgesloten, helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |