Bron: http://oncyclopedia.org/wiki/Kroketquote:Kroket
De kroket is een zeer belangrijk voedingsmiddel. De kroket dient dan ook niet te worden verward met de inferieure frikandel, al was het maar omdat er niet stiekem paardenvlees in zit. Als er paard in een kroket zit is dat geen geheim, want paard is lekker en geeft paardenkroket een karakteristieke smaak. De kroket is godenvoedsel en dient dan ook met gepaste eerbied behandeld te worden.
Oh daar zou ik beslist eens een keer heen willen! EN dan een stuk of 3-4 proeven over heel de middag of zoquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:22 schreef Myraela het volgende:
Ik wil dus eigenlijk een keer naar het kroketloket. Maar ik vind meer dan 3 euro voor 1 kroket echt belachelijk.
Ja na dat 7 sterren ontbijt, kunnen we meteen doorrollenquote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja na dat 7 sterren ontbijt, kunnen we meteen doorrollen
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:22 schreef Myraela het volgende:
Ik wil dus eigenlijk een keer naar het kroketloket. Maar ik vind meer dan 3 euro voor 1 kroket echt belachelijk.
Ik mik die gewoon door de rendang, goedkope lappen that is, van de Laaidol.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:17 schreef fietsie het volgende: [..] Nee. Ik heb net wel goedkope riblappen van de Spar gelow-en-slowed. Morgen proeven of het wat geworden is.
Dit.quote:
Die hebben ze in Arnhem toch ook bij de vetbol. Even een diagonaaltje halen.quote:
Enige voordeel van dat missen is dat ik meer kaasfondue kon eten toenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dit.
Ik was er afgelopen week nog.
Die zit in het midden toch, de roltrappen?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:34 schreef Aure het volgende:
Bij de ingang, aan de blaak/marktplein zijde, voor sumo zeg maar.
Waar dan?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:34 schreef z80 het volgende:
[..]
Die hebben ze in Arnhem toch ook bij de vetbol. Even een diagonaaltje halen.
?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die zit in het midden toch, de roltrappen?
De ingang.quote:
Roltrappen bij de ingang vd Markthal?quote:
Ja, je rijdt de parkeergarage in met de auto, en neemt dan de roltrappen omhoog.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Roltrappen bij de ingang vd Markthal?
febo arnhemquote:
Ja, de Appie ken ik wel. En die roltrappen ook. Maar dat beschouw ik niet als de ingang vd Markthal. Die zit wat mij betreft ad Station Blaak-kant.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:42 schreef Aure het volgende:
De ingang in het midden heeft roltrappenwaarmee je ook naar de appie kunt
Dan kan ik vast niet ivm vakantiequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:45 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg mensen, wordt het niet gewoon tijd voor een nieuwe kaasfonduemeet? Of zo?
Ah, daar ben ik dus nog nooit geweest. Als ik al kroketten haal is het bij een snackbar om de hoek (evt de gastronoomquote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:45 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg mensen, wordt het niet gewoon tijd voor een nieuwe kaasfonduemeet? Of zo?
Oow die miep ik juist meestal weg.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:50 schreef Molo het volgende:
Buitenkant van een loempia trouwens, bohhhh, ook zo lekker!
Net als de buitenkant van een oliebol
Za-lig!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow die miep ik juist meestal weg.
Jaquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:50 schreef Molo het volgende:
Buitenkant van een loempia trouwens, bohhhh, ook zo lekker!
Net als de buitenkant van een oliebol
Yepquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja
Ik hol zo'n olietanker loempia ook eerst helemaal uiten dan genieten van de korst.
Yesquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep
Vreselijke CUL barbaar daarmee, maar boeiend, want lekker
Moules frites?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Yes
Moet nog eens bedenken wat we morgen gaan eten. Denk dat 't maar even uit eten wordt weer..
Morgenochtend de grens over naar de bakker (wekker staat om 5u). Boterkoeken en pistolets halen
![]()
![]()
zo vers dat ze nog knisperen
Oh hell no. Na 3 mosselen heb ik 't wel gezien.quote:
Ik ben ook geen ochtend mens. Maar ik slaap hooguit 6u per dag ofzo.. Dus beter dan de tijd nuttig bestedenquote:En klinkt goed! Ik ben elke ochtend te lui voor zulke uitspattingen
Ik ben echt een soort balrog tot 10 uur 's ochtends ofzoquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Oh hell no. Na 3 mosselen heb ik 't wel gezien.
[..]
Ik ben ook geen ochtend mens. Maar ik slaap hooguit 6u per dag ofzo.. Dus beter dan de tijd nuttig besteden
YOU SHALL NOT PASSquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben echt een soort balrog tot 10 uur 's ochtends ofzo
quote:
Doet me aan iets anders denkenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:34 schreef Molo het volgende:
Hmmmm, frikandel in wording!
[ afbeelding ]
Zou eigenlijk iedere puber moeten doen dusquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:37 schreef fietsie het volgende:
Mijn nichtje deed ooit vakantiewerk bij Bakker Lekkerkerk, en eet sindsdien een heleboel processed vlees producten niet zo enthousiast meer.
Hun Theeworst is toch nog steeds goddelijkquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Zou eigenlijk iedere puber moeten doen dus
Hersenen? Of eenhoornpoep?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Doet me aan iets anders denken
Dat vrat mijn zus met bakken toen ze nog thuis woondequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hun Theeworst is toch nog steeds goddelijk
Hehehe, kleedje mee en rotzooien maar!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:40 schreef PdeHoog het volgende:
Zeeland-kenners: ik heb een leuke plek nodig voor een picknick achtig iets in Zeeland. Liefst iets waar zo min mogelijk mensen komen. Iemand?
Lijkt op het laatste.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga ergens random van de weg afquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:40 schreef PdeHoog het volgende:
Zeeland-kenners: ik heb een leuke plek nodig voor een picknick achtig iets in Zeeland. Liefst iets waar zo min mogelijk mensen komen. Iemand?
Mwa er zijn wel een aantal plekjes.. Maar goed, op dit moment heel veel toeristen ja en dat duurt nog wel tot en met de herfstvakantie..quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Hehehe, kleedje mee en rotzooien maar!
Dit gaat iets moois worden hoor
Voor wanneer?
Op elke vierkante meter zitten nu nog meer Duitsers dan scharrelkippen denk ik, dus best lastig
Goeie herinneringen aan jaquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:45 schreef Molo het volgende:
Middernacht picknicken in een duinpan![]()
![]()
![]()
Rustig zat
Grotendeels was ik onschuldig terwijl ik dat deedquote:
Hoogtepunt was wel met bankstel en al aan de rand van de vloedlijn in slaap vallenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Grotendeels was ik onschuldig terwijl ik dat deed
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Hehehe, kleedje mee en rotzooien maar!
Dit gaat iets moois worden hoor
Voor wanneer?
Op elke vierkante meter zitten nu nog meer Duitsers dan scharrelkippen denk ik, dus best lastig
Heb een auto, waar in Zeeland boeit niet, zo min mogelijk mensenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ga ergens random van de weg af
Waar ergens in Zeeland, van welk vervoersmiddel ben je afhankelijk? heb je nog meer eisen?
Slapen deden we meestal toch netjes in de tent of bootquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hoogtepunt was wel met bankstel en al aan de rand van de vloedlijn in slaap vallen
En zo rood als een kreeft wakker worden
Deze mening deel ik wel jaquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Slapen deden we meestal toch netjes in de tent of boot![]()
Buiten slapen heb ik alleen op mijn balkon gedaan bij hittegolven, oh ja, en één keer in een park in Brussel omdat saaiste stad ever en ik was moe
Water een vereiste? en wanneer wil je? En moet het 'romantisch' ofzo zijn..quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heb een auto, waar in Zeeland boeit niet, zo min mogelijk mensen
Op zondag, parkeerplaats naast de frituurtent op Tholenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik wil bij het strand wegblijven eigenlijk
Ligt er aan waar je ze mee vult en hie rijk natuurlijkquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:22 schreef Myraela het volgende:
Ja die is dicht zeker op zondag.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Op zondag, parkeerplaats naast de frituurtent op Tholen
Geen hond te bekennen
Zeeuwen hebben nog steeds geen zondags Euro's nodig?quote:Op zondag 25 augustus 2019 00:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja die is dicht zeker op zondag.
Het liefst een kroketje van Holtkamp op een knerpend warm vers wit bolletje net van de bakkert.quote:Op zondag 25 augustus 2019 00:22 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Een diepvries broodje van de Sligro met een Beckers kroket?
Zo ziet het er niet uit... Of maakt Holtkamp ze ook machinaal?quote:Op zondag 25 augustus 2019 00:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het liefst een kroketje van Holtkamp op een knerpend warm vers wit bolletje net van de bakkert.
Water geen vereiste wat mij betreft, woensdag en romantisch is misschien wat overratedquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Water een vereiste? en wanneer wil je? En moet het 'romantisch' ofzo zijn..
Zou bijna zeggen: rij naar Wolphaartsdijk, huur een bootje en vaar 't Veerse meer op naar 1 van die picnic eilandjes. Maar dat moet je in september doordeweeks doen. Dan is er nagenoeg niemand.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Op zondag, parkeerplaats naast de frituurtent op Tholen
Geen hond te bekennen
Maar als het altijd kut is, heb je dan al hulp gezocht? Want anders blijft het ook altijd kut hč. Als je hulp hebt gezocht en ook dat hielp niet danquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:56 schreef FutureFairytale het volgende:
Smaakt theeworst n beetje als smeerlever?
Krokettenhel bestaat niet. Kroketten zijn de hemel![]()
Niet naar strand maar wel naar soort strandje langs A4 geweest (Vlietlanden). Heerlijk rustig stuk waar ik zat. Gezwommen ook. En daarna naar Amazing Oriental geweest. Vnv nog film gekeken dus prima dag. Zonne energie.
En morgen hele dag in Apeldoorn tussen allerlei Hollandse artiesten.
Qua slapen hoef ik niet meer te vertellen want val in herhaling en dat is saai. Ik maak er t beste van en ben voornamelijk positief. Tis altijd ff kut maar daarna denk ik weer positief dus komt goed
Meerdere malen waarvan laatste keer geprobeerd tot dit jaar februari. Helaas ja. Kan erin blijven hangen maar dat wil ik niet.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar als het altijd kut is, heb je dan al hulp gezocht? Want anders blijft het ook altijd kut hč. Als je hulp hebt gezocht en ook dat hielp niet dankut.
Klinkt als een prima dag jaEn kroketten zijn
Afgelopen donderdag op terras bitterballen besteld. En dat waren geen kinderachtige ballen!Grote, goed vlees gevulde ballen. Helemaal top
Nog meer krokante korst dan bij kroketten
Werk ze!quote:Op zondag 25 augustus 2019 08:17 schreef Memento-Mori het volgende:
Gister na werk nog naar efteling geweest, ja ik heb tegenwoordig ook 'n abonnementnu onderweg naar werk
quote:Op zondag 25 augustus 2019 08:17 schreef Memento-Mori het volgende:
Gister na werk nog naar efteling geweest, ja ik heb tegenwoordig ook 'n abonnement![]()
Als er helemaal niemand is.. maakt dat het wel romantisch hoorquote:Op zondag 25 augustus 2019 00:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Water geen vereiste wat mij betreft, woensdag en romantisch is misschien wat overrated
Doorbijten dan maar!quote:Op zondag 25 augustus 2019 08:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij krijgen vandaag bezoek van J's moeder, de vriend van zijn vader en diens vrouw. Ik heb helemaal geen zin. Het wordt uiteindelijk wel gezellig maar daar heb ik nu niets aan.
Mja, komt goed. Ook als het een matige middag wordt, hebben we straks wel weer een schoon huis, moink balls en kipkluifjes.quote:
Lekker! En geen zin maakt dat t mee gaat vallen tot misschien zelfs gezellig.quote:Op zondag 25 augustus 2019 08:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mja, komt goed. Ook als het een matige middag wordt, hebben we straks wel weer een schoon huis, moink balls en kipkluifjes.
Elk nadeel heb z'n voordeelquote:Op zondag 25 augustus 2019 08:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mja, komt goed. Ook als het een matige middag wordt, hebben we straks wel weer een schoon huis, moink balls en kipkluifjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |