Ik koop sinds 1994 niets anders.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:23 schreef Lange_Lans het volgende:
Overigens heb ik de laatste 10 jaar 1 paar nikes gekocht.
Waarom?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik koop sinds 1994 niets anders.
Dat kan, en het staat je vrij die aan te schaffen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:40 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Maar andere merken hebben ook prima schoenen.
Jou ook.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat kan, en het staat je vrij die aan te schaffen.
Aha. Oke.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat doe ik niet.
Ik ook niet. Maar als de kwaliteit van iets eenmaal goed is zie ik de noodzaak niet zo om iets anders te proberen. Dat heeft verder niets met het merk te maken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Aha. Oke.
Ik ben niet zo merkbewust.
Zijn niet voor niets vaak verboden in clubsquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je druk maken om wat anderen vinden
De OP quoten.quote:
Vandaar je Xinomie fetish.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar als de kwaliteit van iets eenmaal goed is zie ik de noodzaak niet zo om iets anders te proberen. Dat heeft verder niets met het merk te maken.
dat is wel mannen eigen, zijn trouwer aan merken, als ze eenmaal een spijkerboek vinden die lekker zit is het ook klaar voor een jaar 10 qua merkquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar als de kwaliteit van iets eenmaal goed is zie ik de noodzaak niet zo om iets anders te proberen. Dat heeft verder niets met het merk te maken.
Schoenen, broeken en jassen zijn altijd van een goede merk, die moeten ook het langst meequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is wel mannen eigen, zijn trouwer aan merken, als ze eenmaal een spijkerboek vinden die lekker zit is het ook klaar voor een jaar 10 qua merk
quote:
quote:‘De neger is kloek gebouwd; de romp is breed en goed geproportioneerd, de ledematen zijn goed ontwikkeld. Over ’t algemeen heeft de neger in zijn prille jeugd een zeer open verstand. Hij leert vlug maar dit vermogen verzwakt vlug tengevolge van sexuele overdaad en misbruik van gegiste dranken.”
Zo staat in de in 1952 uitgegeven Reisgids voor Kongo en Ruanda Urundi. Die gids heeft met ‘de neger’ geen moeite: „De neger is opgewekt van zin, houdt van muziek en dans ... maar hij wordt dra twistziek, kwaad en wreed, wanneer hij dronken is. Tengevolge van zijn gemakzucht wordt de zwarte van luiaardij verdacht. Doch wanneer hij goed is getraind en aan passend werk wordt gezet, is zijn arbeid renderend.”
Zwarte Piet lijkt onmiskenbaar op ‘de Neger’ uit de koloniale reisgids. Hij is behendig en sterk (een acrobaat op de daken), hij is vrolijk en danst graag. Hij is vriendelijk, gedienstig en ook een beetje dom.
jas heb je bijna niet meer nodig, als ik zie dat mensen 1000+ uitgeven voor een jas die ze 2 weken nodig hebben, begrijpen doe ik dat niet echtquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Schoenen, broeken en jassen zijn altijd van een goede merk, die moeten ook het langst mee
Ja dat snap ik ook niet, maar voor de winter haal ik altijd een parka van goeie kwaliteit, die gaat 2/3 winters meequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
jas heb je bijna niet meer nodig, als ik zie dat mensen 1000+ uitgeven voor een jas die ze 2 weken nodig hebben, begrijpen doe ik dat niet echt
Beercanchickenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lekker makkelijk shoarma #viesdik
Ik ben nog dikker, want diepvriespizzaquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lekker makkelijk shoarma #viesdik
Sinds ik weet dat jij 40+ bent vind ik het nog veel smeriger dat je zo loopt te geilen op Charlottequote:
Moet je gisteren doorlezenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:04 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Nu zijn wij heel benieuwd wat voor schoenen jij draagt.
Niks mis mee man, zo'n lekker jong dingquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:18 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Sinds ik weet dat jij 40+ bent vind ik het nog veel smeriger dat je zo loopt te geilen op Charlotte
Straks nog rotterdam natuurlijk?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:41 schreef KingRoland het volgende:
net stukje gebak op. vies dikke buik nu voel me net jojo lol
In Kralingen is een mooie kerkquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:41 schreef KingRoland het volgende:
net stukje gebak op. vies dikke buik nu voel me net jojo lol
Je zegt het alsof je er trots op bent dat je sinds je 16e hetzelfde bent blijven doen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik koop sinds 1994 niets anders.
ben al uit rotterdam gekomen dat zeg ik toch netquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Straks nog rotterdam natuurlijk?
Morgen kerk
Maandag solliciteren bij één van de big 4
Manhatten aan de maasquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:49 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
In Kralingen is een mooie kerk
Maar een spijkerbroek vind ik wat anders. Dat is voor velen gewoon altijd gezeik en er bestaat veel minder variatie in dan schoenen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is wel mannen eigen, zijn trouwer aan merken, als ze eenmaal een spijkerboek vinden die lekker zit is het ook klaar voor een jaar 10 qua merk
Manhattenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Manhatten aan de maas![]()
The Rotterdam
Je kunt ook naar de Noorse Zeemanskerk.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:49 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
In Kralingen is een mooie kerk
Prima, lekker wegblijven dan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:52 schreef KingRoland het volgende:
6 x in Rotterdam geweest 6x genoten
1x Tilly 1x meh
Veluwe ouwe reusquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekker maat, wat heb je gedaan dan.
Hier zit ook een hervormde kerkquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kunt ook naar de Noorse Zeemanskerk.
Je denkt toch niet dat ik die ongein ga lezen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Moet je gisteren doorlezen
Toevallig doe ik ze nu aan
Hoflaangodenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hier zit ook een hervormde kerk
Beetje sektarisch gevoel krijg ik daarbij
Manhattenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
The Rotterdam
[..]
The Rotterdam
[..]
The Rotterdam
jouw probleemquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:23 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik ben Studio Feyenoord aan het kijken met Van Persie.
moet jij wetenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:23 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik ga het ook even opzetten, makker.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:23 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Gaat veel over het nieuwe jeugdcomplex. Best interessant. Alleen heeft die rooie wel alleen standaard mediatekstjes.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga het ook even opzetten, makker.
urlquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:36 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Gaat veel over het nieuwe jeugdcomplex. Best interessant. Alleen heeft die rooie wel alleen standaard mediatekstjes.
Nee niet bepaaldquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekker achter de hertjes aangezeten?
Hahahahahaquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
The Rotterdam
RvPquote:
Thanksquote:
Dirkgod.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Thanks
Was er gisteren even. Dirk stond zijn mannen flink af te matten. Uiteraard nadat hij de grasmeester instructies had gegeven welke kant op het gras te maaien
Had het niet verwacht. Dat ie nog zo’n indruk zou maken bij terugkeer.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:08 schreef onlogisch het volgende:
Wat een partij mooie doelpunten heeft van Persie eigenlijk gemaakt tijdens zijn 2e periode bij Feyenoord.
Fijne vent is het ook gewoon, als je hem zo hoort praten over zichzelf en Feyenoord.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Had het niet verwacht. Dat ie nog zo’n indruk zou maken bij terugkeer.
van Persie nog steeds zonder hoofdletter schrijven.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:08 schreef onlogisch het volgende:
Wat een partij mooie doelpunten heeft van Persie eigenlijk gemaakt tijdens zijn 2e periode bij Feyenoord.
Eens, is ook wel eens anders geweestquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Fijne vent is het ook gewoon, als je hem zo hoort praten over zichzelf en Feyenoord.
ik snap hetquote:Op zondag 25 augustus 2019 01:32 schreef RensAjacied het volgende:
https://www.facebook.com/6798562721/posts/10157627882622722/
Breaking bad film
Ik heb niet geklikt.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:32 schreef RensAjacied het volgende:
Breaking bad film
Niet geklikt.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:32 schreef RensAjacied het volgende:
Breaking bad film
Hey jonge bitcoin-sukkel, ja hé.quote:Op zondag 25 augustus 2019 09:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Hey ouwe WoW-nerd, je gaat er weer vol voor hé?
Rare cominbatie van woorden, denk dat mijn tijd steken in een nieuw financieel systeem te leren begrijpen nuttiger is dan mij weer vol storten in een MMO.quote:Op zondag 25 augustus 2019 09:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey jonge bitcoin-sukkel, ja hé.
Ja, ik vond het ook al een rare combinatie, dus ik denk ik counter er ook maar meequote:Op zondag 25 augustus 2019 09:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Rare cominbatie van woorden, denk dat mijn tijd steken in een nieuw financieel systeem te leren begrijpen nuttiger is dan mij weer vol storten in een MMO.
Maar hey..
Zo dan, onlogisch even de mond gesnoerd. Waarschijnlijk komt hij nu met een aandoenlijk geforceerde counter.quote:Op zondag 25 augustus 2019 09:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Rare cominbatie van woorden, denk dat mijn tijd steken in een nieuw financieel systeem te leren begrijpen nuttiger is dan mij weer vol storten in een MMO.
Maar hey..
Je bent laat (zoals altijd)quote:Op zondag 25 augustus 2019 09:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo dan, onlogisch even de mond gesnoerd. Waarschijnlijk komt hij nu met een aandoenlijk geforceerde counter.
als kapi van de mannenliefde was denk ik niet dat hij op onlo zou vallenquote:Op zondag 25 augustus 2019 09:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vannacht klaagde je anders dat hij steeds te vroeg kwam!
Probeer dit maar niet meer.quote:Op zondag 25 augustus 2019 09:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vannacht klaagde je anders dat hij steeds te vroeg kwam!
Hey maat. Jij al duidelijkheid over je serverkeuze?quote:Op zondag 25 augustus 2019 09:59 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ongemakkelijk zweertje hier vanochtend.
Jup, onlo is er weer. Wel een leuk koosnaampje voor em.quote:Op zondag 25 augustus 2019 09:59 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ongemakkelijk zweertje hier vanochtend.
Ik kies waarschijnlijk random op launch day. Ofzo, geen idee nog dus.quote:Op zondag 25 augustus 2019 10:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey maat. Jij al duidelijkheid over je serverkeuze?
quote:Op zondag 25 augustus 2019 09:59 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als kapi van de mannenliefde was denk ik niet dat hij op onlo zou vallen
Oh, maar toch voelde je even de noodzaak om te reageren? Bijzonder zwak dit Kapo.quote:Op zondag 25 augustus 2019 10:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb op zondagochtend wel iets beters te doen ja.
Mwah, jij zit ook gewoon hier..quote:Op zondag 25 augustus 2019 10:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb op zondagochtend wel iets beters te doen ja.
Inderdaad, daarom ben ik nu weer weg. Om de seconden des levens beter in te vullen.quote:Op zondag 25 augustus 2019 10:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh, maar toch voelde je even de noodzaak om te reageren? Bijzonder zwak dit Kapo.
quote:Op zondag 25 augustus 2019 10:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
idd![]()
![]()
@:GGMM
@:Zipportal
@:maxi-mus
@:Caland
quote:
em afkorting 1) Emeritus (uitgediend, rustend) titulatuur Voorbeeld: `em is een titel voor hoogleraar,quote:Op zondag 25 augustus 2019 10:01 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Jup, onlo is er weer. Wel een leuk koosnaampje voor em.
ohja typo, bedoelde hmf ipv onloquote:Op zondag 25 augustus 2019 10:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
em afkorting 1) Emeritus (uitgediend, rustend) titulatuur Voorbeeld: `em is een titel voor hoogleraar,
Niet geklikt.quote:Op zondag 25 augustus 2019 10:05 schreef kapiteintje het volgende:
Hebben jullie die reclame van Old Amsterdam al gezien? Om braakneigingen van te krijgen.
koop dat sowieso nietquote:Op zondag 25 augustus 2019 10:05 schreef kapiteintje het volgende:
Hebben jullie die reclame van Old Amsterdam al gezien? Om braakneigingen van te krijgen.
ik ga misschien op termijn, ergens in 2020, in amsterdam wonenquote:Op zondag 25 augustus 2019 10:05 schreef kapiteintje het volgende:
dat is wel een korte termijnquote:Op zondag 25 augustus 2019 10:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik ga misschien op termijn, ergens in 2020, in amsterdam wonen
Sterktequote:Op zondag 25 augustus 2019 10:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op zondag 25 augustus 2019 10:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Noord, verder ben ik nog niet.quote:Op zondag 25 augustus 2019 10:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
heb je al een wijk/gebied in gedachte?
Dan is het wel handig ja. Die A10 is een ramp.quote:Op zondag 25 augustus 2019 10:11 schreef aTypisch het volgende:
[..]
moet daar tegenwoordig meerdere keren per week zijn
Behoorlijk hard, maar nu niet meer makkerquote:Op zondag 25 augustus 2019 10:13 schreef onlogisch het volgende:
Hoe hard zou @:kapiteintje momenteel zitten te schijten?
1 oktober komt rap naderbij, tegen die tijd zou hij dat smetje toch wel opgelost willen hebbenquote:Op zondag 25 augustus 2019 10:15 schreef onlogisch het volgende:
Wanneer zou Xigod het leger inzetten?
Ja dat lijkt me wel. Gisteren was het weer raak. Kan zo niet langer doorgaan.quote:Op zondag 25 augustus 2019 10:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
1 oktober komt rap naderbij, tegen die tijd zou hij dat smetje toch wel opgelost willen hebben
Voor oude kaas sowieso al vrij matigquote:
Maat van me neemt van die zalige oude kaas met zoutkristallen erin mee iedere keer wanneer hij terug is uit België. Boh, dat spulquote:
Goed abdijkaasje met een donker biertje is echt helemaal niks mis mee. En idd die zoutkristallen maken het af he.quote:Op zondag 25 augustus 2019 10:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Maat van me neemt van die zalige oude kaas met zoutkristallen erin mee iedere keer wanneer hij terug is uit België. Boh, dat spul
Geklikt. En eens. Wat een kutzooi.quote:Op zondag 25 augustus 2019 10:05 schreef kapiteintje het volgende:
RIP Typischquote:Op zondag 25 augustus 2019 10:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geklikt. En eens. Wat een kutzooi.
Wat een ontzettend slecht idee.quote:Op zondag 25 augustus 2019 10:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Berlijn van Nederlandquote:Op zondag 25 augustus 2019 10:28 schreef kapiteintje het volgende:
Doen ons maar ons stadje Tilburg he Lenny
wel slimme markuting van zequote:Op zondag 25 augustus 2019 10:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geklikt. En eens. Wat een kutzooi.
Vreselijk die naam.quote:Op zondag 25 augustus 2019 10:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Berlijn van Nederland
@:lange_lans
Als door de goden gecreëerdquote:Op zondag 25 augustus 2019 10:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Goed abdijkaasje met een donker biertje is echt helemaal niks mis mee. En idd die zoutkristallen maken het af he.
Wel zelf gesneden friet hoop ik?quote:Op zondag 25 augustus 2019 10:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Als door de goden gecreëerd
Volgend weekend gaan we weer stoverij met frietjes maken. Twijfelen of we nog voor een normale variant met Rochefort 8 gaan of de zure met een geuze. Mayo uiteraard Devos & Lemmens of zelf gemaakte![]()
Nu al watertanden
Beter richten wij Old Tilburg op. Kunnen we mooie sfeerbeelden van het Pieter Vreedeplein en Maccie maken.quote:Op zondag 25 augustus 2019 10:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet echt. @:kingroland kan dit beamen.
mij ook hoor het neppe straalt er van af maar blijkbaar werkt het wel en ik neem aan dat ze redelijk wat aan export doenquote:
Dit is wel waar veel ik wil in amsterdam wereldstad wonen types helemaal geil van worden.quote:Op zondag 25 augustus 2019 10:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
mij ook hoor het neppe straalt er van af maar blijkbaar werkt het wel en ik neem aan dat ze redelijk wat aan export doen
Wat zijn wij toch twee verstandige jongensquote:Op zondag 25 augustus 2019 10:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ook hier ben ik het weer met je eens.
er is ook "Oude Rotterdammer", geen idee of dat wel natuurlijk gerijpte kaas is.quote:Op zondag 25 augustus 2019 10:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Beter richten wij Old Tilburg op. Kunnen we mooie sfeerbeelden van het Pieter Vreedeplein en Maccie maken.
quote:Op zondag 25 augustus 2019 10:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit is wel waar veel ik wil in amsterdam wereldstad wonen types helemaal geil van worden.
Uiteraard. En vanzelfsprekend in ossewit en eerst voorgebakken op een 140°C om vervolgens af te bakken op 180°Cquote:Op zondag 25 augustus 2019 10:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wel zelf gesneden friet hoop ik?
Wat is frietquote:Op zondag 25 augustus 2019 10:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wel zelf gesneden friet hoop ik?
Genotquote:Op zondag 25 augustus 2019 01:32 schreef RensAjacied het volgende:
Breaking bad film
Graag pics (in DE APP )quote:Op zondag 25 augustus 2019 10:46 schreef JanCees het volgende:
Straks foebele in mijn nieuwe voetbalshirt (ac Milan)
Doe dit nou niet.quote:Op zondag 25 augustus 2019 10:49 schreef JanCees het volgende:
Ik zoek direct weer de confrontatie in 40+
Het blijktquote:Op zondag 25 augustus 2019 10:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Onlogisch luistert altijd naar zijn baasje
Toen je een ban had ging ik er een offensief starten. Ik dacht dat mensen hier mijn rug hadden maar alleen @Scrummie2.0 deed mee, maar ipv helpen ging ie flirten met een 40 plusser..quote:Op zondag 25 augustus 2019 10:49 schreef JanCees het volgende:
Heeft de dame een cadeautje gekregen?quote:Op zondag 25 augustus 2019 11:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toen je een ban had ging ik er een offensief starten. Ik dacht dat mensen hier mijn rug hadden maar alleen @:scrummie2.0 deed mee, maar ipv helpen ging ie flirten met een 40 plusser..
Een rituals pakket voor nudes?quote:Op zondag 25 augustus 2019 11:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toen je een ban had ging ik er een offensief starten. Ik dacht dat mensen hier mijn rug hadden maar alleen @:scrummie2.0 deed mee, maar ipv helpen ging ie flirten met een 40 plusser..
Pics in dm?quote:Op zondag 25 augustus 2019 11:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die drizztGOD vervolgens op internet verspreid
Link naar GoogleDrivequote:Op zondag 25 augustus 2019 11:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Die drizztGOD vervolgens op internet verspreid
Muur bouwen rondom 40+.quote:Op zondag 25 augustus 2019 10:49 schreef JanCees het volgende:
watte??!?!?!quote:Op zondag 25 augustus 2019 11:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb je al een poppetje in Drizzt zijn spel gemaakt?
drizzt kan het mij niet knap uitleggen in een paar zinnen dus ik snap er geen reet vanquote:Op zondag 25 augustus 2019 11:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
GAM / [Football Manager] Het FOK! als speler topic #18 Nieuwe ronde!
Oké allenquote:Op zondag 25 augustus 2019 11:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Daarna weer bomen erop planten, alsof het nooit bestaan heeft. SOBIBORED.
eerst #deoveninquote:Op zondag 25 augustus 2019 11:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Daarna weer bomen erop planten, alsof het nooit bestaan heeft. SOBIBORED.
Nee, kapiteintje dan.quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2019 12:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat vind je van de gebeurtenis in Assen gisteren?
quote:
PANHUUSED.twitter:OmroepGLD twitterde op zondag 25-08-2019 om 09:07:42Weer jonge vrouw belaagd in Wageningen, derde keer in één week https://t.co/12NHXbkrWU https://t.co/u9gYcolwhM reageer retweet
Getintedquote:Op zondag 25 augustus 2019 12:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]PANHUUSED.twitter:OmroepGLD twitterde op zondag 25-08-2019 om 09:07:42Weer jonge vrouw belaagd in Wageningen, derde keer in één week https://t.co/12NHXbkrWU https://t.co/u9gYcolwhM reageer retweet
minder blowenquote:Op zondag 25 augustus 2019 13:27 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik moest net hoesten terwijl ik een slokje drinken nam.
Mijn man ook, kwam door zn neus heen..quote:Op zondag 25 augustus 2019 13:27 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik moest net hoesten terwijl ik een slokje drinken nam.
krijg jij ook zeeppakketjes van je man?quote:Op zondag 25 augustus 2019 13:32 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Mijn man ook, kwam door zn neus heen..ranzigheid
Ja dat dusquote:Op zondag 25 augustus 2019 13:32 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik krijg hele andere dingen tegenwoordig..quote:Op zondag 25 augustus 2019 13:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
krijg jij ook zeeppakketjes van je man?
lijken wel erg op elkaar die twee
Lol, wat een debielquote:Op zondag 25 augustus 2019 13:32 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Vast ook geen 2 kratten bier van een gewonnen weddenschapquote:Op zondag 25 augustus 2019 13:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
krijg jij ook zeeppakketjes van je man?
lijken wel erg op elkaar die twee
Ik hoop een blik en veger en een schop onder je reet.quote:Op zondag 25 augustus 2019 14:01 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik krijg hele andere dingen tegenwoordig..
Vanochtend heel het huis al gehad, heb geen aansturing nodig.quote:Op zondag 25 augustus 2019 14:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik hoop een blik en veger en een schop onder je reet.
Waarom ben ik een debielquote:Op zondag 25 augustus 2019 16:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hoe kan je zo'n debiel als @:solotovski mod maken
Bekritiseer mijn keuzes niet!!quote:Op zondag 25 augustus 2019 16:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hoe kan je zo'n debiel als @:solotovski mod maken
Schaakmatquote:Op zondag 25 augustus 2019 16:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan je nog steeds wel een debiel zijn?
Debiele opmerking weer van je
stelletje debielen daar jaquote:Op zondag 25 augustus 2019 16:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Man, ik ging ook eens bij 40+ kijken. Wat een hoop kneuzen bij elkaar.
Janken.quote:Op zondag 25 augustus 2019 16:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:ggmm wat ben je toch een waardeloze vent.
Ik loop niet eens te kutten. Ze zitten me aan alle kanten met dat kliekje aan te vallen en dan word je mad?quote:
Oei, sterkte daarmee.quote:Op zondag 25 augustus 2019 16:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik loop niet eens te kutten. Ze zitten me aan alle kanten met dat kliekje aan te vallen en dan word je mad?
Trieste vent.
Fok
Newcastlegodenquote:Op zondag 25 augustus 2019 18:26 schreef kapiteintje het volgende:
Roland slaat wild om zich heen. Heeft boodschap van de kerk niet ter harte genomen.
Doe nou gewoon ff spelertje maken joh. We hebben nog een linkshalf nodig bij Mansfield.quote:
nee ik vind deze regels niet leuk dus ik skip de ronde en laat de plek over voor iemand die het topic wel gaat lezenquote:Op zondag 25 augustus 2019 22:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doe nou gewoon ff spelertje maken joh. We hebben nog een linkshalf nodig bij Mansfield.
Er zijn er twee die een GROOT STERK NEGER gemaakt hebben maar wel voor Hong Kong, Maleisië of Singapore uitkomen.quote:Op zondag 25 augustus 2019 22:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nee ik vind deze regels niet leuk dus ik skip de ronde en laat de plek over voor iemand die het topic wel gaat lezen
Dat is wel een voordeel denk ik ja.quote:
Rust is goed voor je lichaam dus lijkt me nietquote:Op maandag 26 augustus 2019 00:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wel een voordeel denk ik ja.
Maar is dan toch niet verstandig om meteen erna te gaan slapen?
Over wat? waarom word ik hierin getagd?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 15:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nog steeds niet welkom?
Die mensen kunnen zich niet zo makkelijk over dingen heen zetten he?
@:charmed_angel @:i. @:mijk @:charlotte3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |