Keepers zijn opzich niet heel interessant (sorry Leonosquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:40 schreef Ciscus het volgende:
Ik verwacht niet dat er nog twee keepers bij komen. Zullen we anders loten wie een keepende tweelingbroer van zijn speler mag aanmaken?
Leuk ideequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Keepers zijn opzich niet heel interessant (sorry Leonos), maar we kunnen idd wel twee generic keepers maken als er verder niemand eentje wil maken.
En ik zie al hoe ik dat kan doenPolletje maken met "welk nummer tussen 1 en 9 heb ik in gedachten", opties op 1-3, 4-6, 7-9 zetten, en degenen die er het dichtst bij zitten gaan door naar de volgende ronde, herhalen tot we er twee over hebben, en die mogen dan een tweelingbroer maken, of die nou een andere nationaliteit heeft of niet.
Leuk jaquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 23:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Keepers zijn opzich niet heel interessant (sorry Leonos), maar we kunnen idd wel twee generic keepers maken als er verder niemand eentje wil maken.
En ik zie al hoe ik dat kan doenPolletje maken met "welk nummer tussen 1 en 9 heb ik in gedachten", opties op 1-3, 4-6, 7-9 zetten, en degenen die er het dichtst bij zitten gaan door naar de volgende ronde, herhalen tot we er twee over hebben, en die mogen dan een tweelingbroer maken, of die nou een andere nationaliteit heeft of niet.
Hahaha goed punt. Maar een slechte keeper wordt niet opgesteld he..quote:Op zondag 25 augustus 2019 00:26 schreef KennyPowers het volgende:
Mooie kans om een ander land te saboteren
Dit dusquote:Op zondag 25 augustus 2019 00:29 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Hahaha goed punt. Maar een slechte keeper wordt niet opgesteld he..
Jij gaat balenquote:Op zondag 25 augustus 2019 00:40 schreef Ciscus het volgende:
Hoop dat Negersex en Conceptie Pil nooit in het nieuws komen. Cumlord ook...#jezuswatslecht
Maar het is niet alsof die landen ineens een andere topkeeper klaar hebben staan.quote:Op zondag 25 augustus 2019 00:29 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Hahaha goed punt. Maar een slechte keeper wordt niet opgesteld he..
Regens ditdat.quote:Op zondag 25 augustus 2019 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar het is niet alsof die landen ineens een andere topkeeper klaar hebben staan.
*An-Ti Conceptie-Pilquote:Op zondag 25 augustus 2019 00:40 schreef Ciscus het volgende:
Hoop dat Negersex en Conceptie Pil nooit in het nieuws komen. Cumlord ook...#jezuswatslecht
Weer toegevoegd. Welke club had je ookalweer?quote:Op zondag 25 augustus 2019 10:01 schreef Durmada het volgende:
Ik had me aangemeld als VR bij Maleisie, maar iemand heeft me helaas daar verwijderd.
Wanneer alle posities ingevuld zijn.quote:Op zondag 25 augustus 2019 11:14 schreef Doublepain het volgende:
@:Drizzt_DoUrden
Wanneer beginnen we?
Nee, dat is Fikiquote:Op zondag 25 augustus 2019 12:10 schreef Ciscus het volgende:
[..]
An-Ti is zijn voornaam, toch? Vreselijke naam iig
Je hebt wel de coolste FOK!- naamquote:Op zondag 25 augustus 2019 12:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, dat is Fiki
Raar dat je zo op mijn naam haat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |