Ik koop sinds 1994 niets anders.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:23 schreef Lange_Lans het volgende:
Overigens heb ik de laatste 10 jaar 1 paar nikes gekocht.
Waarom?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik koop sinds 1994 niets anders.
Dat kan, en het staat je vrij die aan te schaffen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:40 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Maar andere merken hebben ook prima schoenen.
Jou ook.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat kan, en het staat je vrij die aan te schaffen.
Aha. Oke.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat doe ik niet.
Ik ook niet. Maar als de kwaliteit van iets eenmaal goed is zie ik de noodzaak niet zo om iets anders te proberen. Dat heeft verder niets met het merk te maken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Aha. Oke.
Ik ben niet zo merkbewust.
Zijn niet voor niets vaak verboden in clubsquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je druk maken om wat anderen vinden
De OP quoten.quote:
Vandaar je Xinomie fetish.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar als de kwaliteit van iets eenmaal goed is zie ik de noodzaak niet zo om iets anders te proberen. Dat heeft verder niets met het merk te maken.
dat is wel mannen eigen, zijn trouwer aan merken, als ze eenmaal een spijkerboek vinden die lekker zit is het ook klaar voor een jaar 10 qua merkquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar als de kwaliteit van iets eenmaal goed is zie ik de noodzaak niet zo om iets anders te proberen. Dat heeft verder niets met het merk te maken.
Schoenen, broeken en jassen zijn altijd van een goede merk, die moeten ook het langst meequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is wel mannen eigen, zijn trouwer aan merken, als ze eenmaal een spijkerboek vinden die lekker zit is het ook klaar voor een jaar 10 qua merk
quote:
quote:‘De neger is kloek gebouwd; de romp is breed en goed geproportioneerd, de ledematen zijn goed ontwikkeld. Over ’t algemeen heeft de neger in zijn prille jeugd een zeer open verstand. Hij leert vlug maar dit vermogen verzwakt vlug tengevolge van sexuele overdaad en misbruik van gegiste dranken.”
Zo staat in de in 1952 uitgegeven Reisgids voor Kongo en Ruanda Urundi. Die gids heeft met ‘de neger’ geen moeite: „De neger is opgewekt van zin, houdt van muziek en dans ... maar hij wordt dra twistziek, kwaad en wreed, wanneer hij dronken is. Tengevolge van zijn gemakzucht wordt de zwarte van luiaardij verdacht. Doch wanneer hij goed is getraind en aan passend werk wordt gezet, is zijn arbeid renderend.”
Zwarte Piet lijkt onmiskenbaar op ‘de Neger’ uit de koloniale reisgids. Hij is behendig en sterk (een acrobaat op de daken), hij is vrolijk en danst graag. Hij is vriendelijk, gedienstig en ook een beetje dom.
jas heb je bijna niet meer nodig, als ik zie dat mensen 1000+ uitgeven voor een jas die ze 2 weken nodig hebben, begrijpen doe ik dat niet echtquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Schoenen, broeken en jassen zijn altijd van een goede merk, die moeten ook het langst mee
Ja dat snap ik ook niet, maar voor de winter haal ik altijd een parka van goeie kwaliteit, die gaat 2/3 winters meequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
jas heb je bijna niet meer nodig, als ik zie dat mensen 1000+ uitgeven voor een jas die ze 2 weken nodig hebben, begrijpen doe ik dat niet echt
Beercanchickenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lekker makkelijk shoarma #viesdik
Ik ben nog dikker, want diepvriespizzaquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lekker makkelijk shoarma #viesdik
Sinds ik weet dat jij 40+ bent vind ik het nog veel smeriger dat je zo loopt te geilen op Charlottequote:
Moet je gisteren doorlezenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:04 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Nu zijn wij heel benieuwd wat voor schoenen jij draagt.
Niks mis mee man, zo'n lekker jong dingquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:18 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Sinds ik weet dat jij 40+ bent vind ik het nog veel smeriger dat je zo loopt te geilen op Charlotte
Straks nog rotterdam natuurlijk?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:41 schreef KingRoland het volgende:
net stukje gebak op. vies dikke buik nu voel me net jojo lol
In Kralingen is een mooie kerkquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:41 schreef KingRoland het volgende:
net stukje gebak op. vies dikke buik nu voel me net jojo lol
Je zegt het alsof je er trots op bent dat je sinds je 16e hetzelfde bent blijven doen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik koop sinds 1994 niets anders.
ben al uit rotterdam gekomen dat zeg ik toch netquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Straks nog rotterdam natuurlijk?
Morgen kerk
Maandag solliciteren bij één van de big 4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |