Ja is ook logisch natuurlijk. Je wordt een soortvan aan het lijntje gehouden, maar hebben ze nou ook echt totaal geen idee wat het kan zijn? Mogelijke scenarios? En ja constant rotzooi in je oog krijgen zal idd ook niet helpen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 03:03 schreef I. het volgende:
[..]
True.. De gewenning is nu wel een beetje omgeslagen naar irritatie. Vooral door de continue terugkeer, en wisselvalligheid. En alle medicatie helpt ook niet mee.
Liefde is onlogisch...quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 03:03 schreef naatje_1 het volgende:
Het irritante is dat ik nog wel ergens dacht dat het te maken had met het feit dat haar relatie net uit is, waardoor ze gewoon niet klaar is voor die dingen, zo'n moment sluit alle toekomst gewoon uit want negeert die redenatie
Liefde is onbereikbaarquote:
Ja? Weet ik nietquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 03:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ahh, balen man. Dan kan de klap nog best hard zijn idd al weet je het van te voren.
Je bent wel weer iets actiever he laatste tijd?
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 03:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
familieliefde is als enige betrouwbaar.
Ja weet niet, laatste tijd hoor ik je wel vaker over meiden heb ik het idee. Het begin is er man, gaat je vast nog wel lukken joh. En ja ik ken dat gevoel, maar is ook zo bijzonder he? Je voelt een soort warmte en het voelt allemaal zo magisch en dan BAM toch nietquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 03:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja? Weet ik nietHad deze persoon vlak voordat ik op vakantie ging ontmoet en ik bemerkte een klik en er zat een bepaalde magie in, dus ik dacht dat het wederzijds was. Deze week kwam ik erachter dat dat niet het geval was, maar ik ben nog nooit zo verliefd geweest dus het blauwtje komt extra hard aan
Ja ik bedoel ook gewoon directe familie. Je ouders, je siblings. Je bloed.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 03:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou, ook daar zitten heel veel rotte appels tussen...
Als ik vandaag op bepaalde momenten even blind had kunnen zijn had ik daar wel voor getekendquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 03:08 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja weet niet, laatste tijd hoor ik je wel vaker over meiden heb ik het idee. Het begin is er man, gaat je vast nog wel lukken joh. En ja ik ken dat gevoel, maar is ook zo bijzonder he? Je voelt een soort warmte en het voelt allemaal zo magisch en dan BAM toch nietmaar liefde maakt blind he, letterlijk
Maar goed, dit zorgt er dan misschien wel voor dat je er niet teveel in blijft hangen.
quote:
Zonde, zonde. Z'n eerste show kan je via Hola extensie op cc.com kijken. Z'n tweede en derde show staan op Netflix.quote:
Aanradertje hoor. Bijzonder figuur, en bijzondere vorm van comedy. Ik vind 't briljant.quote:Bo Burnham, de komiek die van comedy doodongelukkig werd
Twee jaar geleden was Bo Burnham de meest bekende, succesvolle internationale comedian. Tot hij er na zijn derde show mee kapte. Binnenkort debuteert hij als regisseur van Eighth Grade, een film over een verlegen tienermeisje. Een terugblik op de carrière van Bo Burnham.
"Jullie hebben wellicht nog nooit een comedyshow als deze gezien, en daar is een goede reden voor", rapt Bo Burnham tijdens Make Happy, zijn derde en voorlopig laatste comedyshow. "Zulke shows gaan al gauw vervelen, dat merk je nog wel." Hij was amper 25 toen hij de Netflix-comedyspecial Make Happy maakte. En toen had hij er al twee succesvolle comedyshows op zitten.
Ja ach, nu weet je zeker dat het niks gaat worden en kan je weer door tochquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 03:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als ik vandaag op bepaalde momenten even blind had kunnen zijn had ik daar wel voor getekend
Oh plz, mannen staan in de RIJ! voor jou... gewoon een goeie eruit pikken.quote:
Ook qua ouders, studiegenootje heeft een rechtszaak tegen haar ouders moeten voeren. Zij zijn enorm religekkie en dingen, zij niet. Ze hebben bijvoorbeeld besloten om met het gezin richting Israël te verhuizen en dan niet grote stad ofzo, maar ergens op het platteland in de middle of nowhere en haar broertje is vrij autistisch. Zij is volwassen en heeft dat contact met ouders niet meer, maar nu moet ze dus wel ineens zonder haar broertje zitten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 03:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik bedoel ook gewoon directe familie. Je ouders, je siblings. Je bloed.
Dat er een paar gekke tantes of ooms tussen zitten, tsja
Dat is nasty ja.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 03:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ook qua ouders, studiegenootje heeft een rechtszaak tegen haar ouders moeten voeren. Zij zijn enorm religekkie en dingen, zij niet. Ze hebben bijvoorbeeld besloten om met het gezin richting Israël te verhuizen en dan niet grote stad ofzo, maar ergens op het platteland in de middle of nowhere en haar broertje is vrij autistisch. Zij is volwassen en heeft dat contact met ouders niet meer, maar nu moet ze dus wel ineens zonder haar broertje zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |