Dank je ! Ik heb op Fok! wat afleiding, net als velen. En dan is dat onderlinge gedoe ineens zo kinderachtig. Ik ben recent opa geworden, heel erg leuk en geniet van elke dag en ik blijf positief.quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 02:37 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik wilde hier mijn kant van het verhaal even laten weten ivm enkele voorvallen tussen SC's onderling.
Ik heb geen idee wat er zich afspeelt omtrent voorvallen tussen SC's, maar hier in ONZ-SC zijn we zo kwaad nog niet hoor. Ik hoop dat je dat nu ook opmerkt. Er zal zich ongetwijfeld kinderachtig gedoe afspelen, maar dat is stiekem ook wel een beetje des FOK!s. Je zit nou eenmaal met een enorm diverse groep op één stapel.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 02:39 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik bedoel daarmee dat de reactie's soms wat anders zijn, dan ze hier lijken.
Dat heb ik begrepen, ik moest ook even nadenken of ik dit in ONZ wilde delen. Ja Fok! is Fok! maar er is meer. En dit is uiteraard niet mijn eerste account hier, ik loop al wat jaren mee. Bedankt voor jullie aandacht en ik wens hier een ieder een lang en gezond leven toe.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 02:47 schreef I. het volgende:
[..]
[..]
Ik heb geen idee wat er zich afspeelt omtrent voorvallen tussen SC's, maar hier in ONZ-SC zijn we zo kwaad nog niet hoor. Ik hoop dat je dat nu ook opmerkt. Er zal zich ongetwijfeld kinderachtig gedoe afspelen, maar dat is stiekem ook wel een beetje des FOK!s. Je zit nou eenmaal met een enorm diverse groep op één stapel.
Ik durf niet te zeggen waar het mis ging. Heb ik hun ook niet horen zeggen. Ik heb afgelopen week twee biopt-operaties gehad, en vorige maand inderdaad een staaroperatie. De operatie daarvoor was ergens in december, dat was m'n baerveldt-implantaat operatie, en daarvoor heb ik nog een kenacort-injectie gehad in m'n oog.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 02:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Apart wel, ja ze zullen het niet expres hebben gedaan maar het hoort niet natuurlijk. Al klinkt het in deze alsof ze er weinig aan konden doen. Heb je nu maandelijks een operatie dan ofzo? Je had een tijdje terug toch ook al iets, ergens net voor ik ging laseren dacht ik, begin deze maand?
En dat lijkt me echt een extreem naar gevoel zegDat maak je liever niet bewust mee
![]()
Ai ai ai
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 02:53 schreef Amphorapotje het volgende:
Tijd voor de pillen. Welterusten.(Ja, het pillenmandje)
Fijn! En mooi dat je besloten hebt het toch met ons de durven delen. Bedankt, ook voor je openheid en nogmaals, veel sterkte!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 02:51 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat heb ik begrepen, ik moest ook even nadenken of ik dit in ONZ wilde delen. Ja Fok! is Fok! maar er is meer. En dit is uiteraard niet mijn eerste account hier, ik loop al wat jaren mee. Bedankt voor jullie aandacht en ik wens hier een ieder een lang en gezond leven toe.
Welterusten!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 02:53 schreef Amphorapotje het volgende:
Tijd voor de pillen. Welterusten.(Ja, het pillenmandje)
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 02:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wat een ellende allemaal... heel veel sterkte lieve mensen.
Nou ja ik vind het toch aardig wat hoorquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 02:55 schreef I. het volgende:
[..]
Ik durf niet te zeggen waar het mis ging. Heb ik hun ook niet horen zeggen. Ik heb afgelopen week twee biopt-operaties gehad, en vorige maand inderdaad een staaroperatie. De operatie daarvoor was ergens in december, dat was m'n baerveldt-implantaat operatie, en daarvoor heb ik nog een kenacort-injectie gehad in m'n oog.
Hopelijk waren de biopts wel meteen de laatste, al weet ik het natuurlijk niet zeker.
Dat was het ook wel ja, behoorlijk kut. Maar goed, het zit er op.
Love is real...quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 03:00 schreef naatje_1 het volgende:
Het is best wel kut om degene waar je een goed oogje op hebt first base te zien gaan met iemand anders...
Waarom niet eerder toeslaan dan?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 03:00 schreef naatje_1 het volgende:
Het is best wel kut om degene waar je een goed oogje op hebt first base te zien gaan met iemand anders...
ik heb mijn gevoelens al eerder duidelijk gemaakt en het bleek een 'graag vriend maar geen relatie' geval te zijnquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 03:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Waarom niet eerder toeslaan dan?
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 03:01 schreef I. het volgende:
On a positive note, kennen jullie Bo Burnham?
True.. De gewenning is nu wel een beetje omgeslagen naar irritatie. Vooral door de continue terugkeer, en wisselvalligheid. En alle medicatie helpt ook niet mee.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 03:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nou ja ik vind het toch aardig wat hoorVoor jou is het miss wel gewenning idd maar als ik het zo hoor is het niet niks natuurlijk.
Hopelijk in de toekomst wat minder dan idd, maar goed als ze de oorzaak vinden kan het ergste natuurlijk nog komen. Vooral die onzekerheid momenteel lijkt me ruk, telkens maar aankijken wat het doet.
Vanaf 0.43... LUID AFSPELEN.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 03:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb mijn gevoelens al eerder duidelijk gemaakt en het bleek een 'graag vriend maar geen relatie' geval te zijn
Ahh, balen man. Dan kan de klap nog best hard zijn idd al weet je het van te voren.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 03:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb mijn gevoelens al eerder duidelijk gemaakt en het bleek een 'graag vriend maar geen relatie' geval te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |