Snurken... i have the skillsquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 21:43 schreef Uhmmpie het volgende:
Met mn slimme hoofd hele tijd naast een zak hooi gezeten die dochterlief subtiel tegen de bank had gezet ipv netjes opgeruimd.
Nu gaar, branderige ogen, verstopte neus waar het snot uitloopt, benauwd... en gevoel of mn hele lijf soort van 3x zo zwaar is.
En ik had nog wel het idee dat mijn “last van stof” minder aan het worden was.
Net cetrizine op, buiten koffie gedronken.. en nu maar gauw slapen.
Benieuwd wat mn slaapappje morgen zegt over snurken... kan nooit best zijn.
Wij (toen ik nog getrouwd was) kwamen wij vaak in friesland.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 21:51 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Snurken... i have the skills
ABN is hier ontzettend goed als je het fries eruit filtert
Fijn. Volgens mij gaat het nooit wél over het betreffende ding wanneer het woord gebruikt wordt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Barrel![]()
Mensen, ik heb nest doorgegeven aan Danny om uit de lijst te halen. Dat is een te random woord voor zo'n link.
Dat heb ik met ieder bedquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:44 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Waarom zijn de Stena Line-bedjes toch binnen een kwartier een rommeltje?
Omdat die matrasjes wat gladjes zijnquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:44 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Fijn. Volgens mij gaat het nooit wél over het betreffende ding wanneer het woord gebruikt wordt.
Waarom zijn de Stena Line-bedjes toch binnen een kwartier een rommeltje?
Thuis heb ik een hoeslaken. Dit is een flinterdun topmatrasje met een laken. Dat fliebert alle kanten op. Maar goed, ik at een compost cookie en ik leg lekker, dus misschien moet ik ook niet klagen.quote:
Kijken jullie aan boord van zo'n booT ook via het speciale kanaal naar je hond-in-zn-hokje?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Omdat die matrasjes wat gladjes zijn
Dat had onze boot niet. We mochten wel op bezoek 's avondsquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:48 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Kijken jullie aan boord van zo'n bood ook via het speciale kanaal naar je hond-in-zn-hokje?
Ik ook, en die moet retestrak rond m'n topper zitten (ik heb van die bandjes die ik onder m'n topper van de ene kant naar de andere kant vastmaak aan 't hoeslaken). Daarnaast heb ik een antislip mat tussen topper en matrassen en tussen matrassen en bedbodem.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:47 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Thuis heb ik een hoeslaken. Dit is een flinterdun topmatrasje met een laken. Dat fliebert alle kanten op. Maar goed, ik at een compost cookie en ik leg lekker, dus misschien moet ik ook niet klagen.
Hebben ze dat?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:48 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Kijken jullie aan boord van zo'n booT ook via het speciale kanaal naar je hond-in-zn-hokje?
Zijn wij familie?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik ook, en die moet retestrak rond m'n topper zitten (ik heb van die bandjes die ik onder m'n topper van de ene kant naar de andere kant vastmaak aan 't hoeslaken). Daarnaast heb ik een antislip mat tussen topper en matrassen en tussen matrassen en bedbodem.
Anders word ik wakker met m'n mastrassen 50 cm van elkaar verschoven, hoeslaken rond m'n benen gewikkeld en ik word sowieso wakker met m'n dekbed vanonder samengepropt of half uit m'n overtrek.
#wildeslaper
Dat is ik alleen op 180x210quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:53 schreef Clubsoda het volgende:
Stena Line HvH-Harwich heeft het wel, zoet om te zien.
Wat een voorzorgmaatregelen joh! Dit is met zn tweetjes op 120 cm dus heel wild slapen gaat m sowieso niet worden.
Dat vroeg ik me ook afquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:47 schreef golfer het volgende:
Heeft @:Barrel ergens al gezegd dat ze ja heeft gezegd?
Heb ik dan over dingen heen gelezen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af
Al kwam het volgens mij, gezien de posts van afgelopen dagen, niet onverwacht..
My worst nightmare. Ik doe dat ding nooit omlaag zonder gekeken te hebben waar ze zijn. Buikpijn bij het idee.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Gloeiendegloeiende. De kat is tussen het omhoogstaande voeteneind van het bed gekropen en kon er niet zelfstandig uit
Awwquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:05 schreef Lot_1 het volgende:
Wij hebben een 18-jarig neefje hier logeren die volgende week zou komen met zijn vriendinnetje om dan samen in een tentje in de tuin te kamperenen nu kwam hij er plotseling achter dat zijn opleiding volgende weer al begint. Hij raakte compleet in de war van het idee dat hij zijn vriendin zou teleurstellen als het kamperen niet door zou kunnen gaan.. zo aandoenlijk
Nu is er een ander plan bedacht en uitgebreid telefonisch besproken en hij is helemaal opgelucht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 05:18 schreef Barreltje het volgende:
Dank voor alle felicitaties![]()
Ik heb ja gezegd![]()
Qua " het aanzoek" heb ik nog even een laptop nodig want het ging nogal ehm... typisch.![]()
Nu uitzoeken hoe of wat, want hij wil trouwen en ik wil een bruiloft. Dus dat wordt nog even puzzelen.. en verder is het vooral heel erg spannend!!!Op het strandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
met vlieger party
![]()
Heeft K. de dozen al uitgepakt?
Goeiemorgen!
Dit is toch gewoon niet leuk meerquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:49 schreef Lonaa het volgende:
Barrelgaaf!
Wij zijn terug uit Den Bosch, tijd voor een slaap.
Toch de p van player :pquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 09:04 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhDruk programma vandaag
Zo auto door wasstraat en uitzuiggeval halen want afspraakje woensdag waarbij auto nodig is
, daarna kids fotograferen bij vrienden en dan om 14:00 komt de date van zondag voor een rondwandeling door Delft
De date van donderdag hoorde dat ik een rondwandeling ging doen met iemand en besloot dat ze dat ook wel leuk vond, dus morgenavond weer
![]()
Dit wordt een tikkie gecompliceerd
Teamboks! En geeuwboks met FFT. Geslapen tussen 02:30 en 05:50quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 08:26 schreef Aure het volgende:
Wij zijn al onderweg naar mijn ouders op Goeree-Overflakkeemet het ov want nog steeds #teamgeenrijbewijs
Niks gecompliceerds aan. Gewoon géén exclusiviteit afspreken als je nog niet weet met wie je verkering wilt, verder gáán met die banaan yo!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 09:04 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhDruk programma vandaag
Zo auto door wasstraat en uitzuiggeval halen want afspraakje woensdag waarbij auto nodig is
, daarna kids fotograferen bij vrienden en dan om 14:00 komt de date van zondag voor een rondwandeling door Delft
De date van donderdag hoorde dat ik een rondwandeling ging doen met iemand en besloot dat ze dat ook wel leuk vond, dus morgenavond weer
![]()
Dit wordt een tikkie gecompliceerd
Nee hoor, je bent niet de enige. Ik vond het voor mezelf eigenlijk ook weinig meer dan een formaliteit. Maar da's voor iedereen weer anders natuurlijkquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 09:22 schreef Jagärtrut het volgende:
Barrel, gefeliciteerd! Ben ik nou de enige niet-romanticus die denkt dat trouwen toch helemaal niet zo’n grote stap is, als je er bewust voor kiest samen een kind te willen?
Nope.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 09:22 schreef Jagärtrut het volgende:
Barrel, gefeliciteerd! Ben ik nou de enige niet-romanticus die denkt dat trouwen toch helemaal niet zo’n grote stap is, als je er bewust voor kiest samen een kind te willen?
Oh mooi zo. Want elke keer als ik iets bij bol bestel denk ik daarna "kut, dat had via FOK! gemoeten"quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 09:27 schreef minilot het volgende:
Overigens nog even ter educatie voor de mensen die hier riepen: ik ga echt geen koelkast kopen bij CB als ik er een linkje van in een forumpost zie staan, maar zo werkt het niet helemaal. Áls je op zo'n linkje klinkt haal je daarmee een koekie binnen en als je dan binnen een paar dagen wél iets koopt bij CB - wat dan ook, dat hoeft dus helemaal geen koelkast te zijn, dan krijgt Danny daar een bedragje voor.
Precies. Binnen 30 dagen. Tenzij je in de tussentijd een CB cookie van een andere affiliate binnenkrijgt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 09:27 schreef minilot het volgende:
Overigens nog even ter educatie voor de mensen die hier riepen: ik ga echt geen koelkast kopen bij CB als ik er een linkje van in een forumpost zie staan, maar zo werkt het niet helemaal. Áls je op zo'n linkje klinkt haal je daarmee een koekie binnen en als je dan binnen een paar dagen wél iets koopt bij CB - wat dan ook, dat hoeft dus helemaal geen koelkast te zijn, dan krijgt Danny daar een bedragje voor.
Of je cookies opruimtquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 09:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Precies. Binnen 30 dagen. Tenzij je in de tussentijd een CB cookie van een andere affiliate binnenkrijgt.
Natuurlijk is dat voor iedereen anders!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 09:28 schreef minilot het volgende:
[..]
Nee hoor, je bent niet de enige. Ik vond het voor mezelf eigenlijk ook weinig meer dan een formaliteit. Maar da's voor iedereen weer anders natuurlijk
Pompoen en champignonsquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:05 schreef Jagärtrut het volgende:
Gnocchi met salie-boter en parmezaan, wat zou daar lekker bij passen? Qua groente? Denk dat vlees dan helemaal niet meer nodig is...
Ah dan kwam je zo ongeveer langs mijn huis.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 08:26 schreef Aure het volgende:
Wij zijn al onderweg naar mijn ouders op Goeree-Overflakkeemet het ov want nog steeds #teamgeenrijbewijs
Dat is wel hele goede businessquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 09:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Precies. Binnen 30 dagen. Tenzij je in de tussentijd een CB cookie van een andere affiliate binnenkrijgt.
Dat is relaxt! Leuk!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:12 schreef Jagärtrut het volgende:
Ha, mijn vader werkt tijdelijk op Goeree-Overflakkee, en huurt daar ook een huisje. Daar is hij in het weekend niet, wat betekent dat wij in het weekend een huis ter beschikking hebben bijna aan het strand. Vanaf volgende week trekt hij erin, ben benieuwd!
Lekker!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:12 schreef Jagärtrut het volgende:
Ha, mijn vader werkt tijdelijk op Goeree-Overflakkee, en huurt daar ook een huisje. Daar is hij in het weekend niet, wat betekent dat wij in het weekend een huis ter beschikking hebben bijna aan het strand. Vanaf volgende week trekt hij erin, ben benieuwd!
Hele goede business wil ik het niet noemen. De percentages die uitgekeerd worden zijn echt gerommel in de marge. Maar dit is wel zoals het op internet werkt met advertenties.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:14 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Dat is wel hele goede business
Dus voortaan beter mn cookies opruimen voor ik wat online bestel..
OF juist niet.. afhankelijk van wie ik wat gun.
Oh wat briljantquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:12 schreef Jagärtrut het volgende:
Beterquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:12 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik heb ja gezegd![]()
Qua " het aanzoek" heb ik nog even een laptop nodig want het ging nogal ehm... typisch.![]()
Nu uitzoeken hoe of wat, want hij wil trouwen en ik wil een bruiloft. Dus dat wordt nog even puzzelen.. en verder is het vooral heel erg spannend!!!FeliesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:
Is dat niet hetzelfde dan?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
want hij wil trouwen en ik wil een bruiloft.
Nou ja, van de zeer spaarzame mogelijkheden om via onze Eftelingwiki door te klikken naar Eftelingboeken op B.ol en naar overnachtingsmogelijkheden op de officiële Eftelingwebsite kunnen we met onze zevenkoppige redactie zeer regelmatig goed uit etenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hele goede business wil ik het niet noemen. De percentages die uitgekeerd worden zijn echt gerommel in de marge. Maar dit is wel zoals het op internet werkt met advertenties.
oh hij wil gewoon een krabbeltje op het stadhuisquote:
Dat zou kunnen, ik ken K niet. Maar weet wel, bruiloft = feestquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh hij wil gewoon een krabbeltje op het stadhuisLiefst maandagochtend want dan is het gratiesj
Weet ik veel. Ik ben nog nooit getrouwdquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:57 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, ik ken K niet. Maar weet wel, bruiloft = feest
Ik ook niet, maar bruiloften waar ik was waren Feestenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik ben nog nooit getrouwd
Ohja.. weet hoe dat werkt..quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hele goede business wil ik het niet noemen. De percentages die uitgekeerd worden zijn echt gerommel in de marge. Maar dit is wel zoals het op internet werkt met advertenties.
Hmm wij deden een goedkoop (maar niet gratis) krabbeltje met een uitgebreide lunch in een mooie strandtent erna voor directe familie.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:57 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, ik ken K niet. Maar weet wel, bruiloft = feest
Chiasmequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:08 schreef Uhmmpie het volgende:
Hier kind op komst.. huis kopen..
dat is allemaal geregeld dmv een krabbel en een lunch die onwijs gezellig was.
Wie gaf wie welk feestquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Kennissen van mij waren beiden getrouwd geweest en die gaven een “we gaan niet touwen” feest. Wilden we een feest geven. Geloof niet dat ik ooit zo dronken ben geweest als na dat feest.
Ik heb ja gezegd![]()
Nu uitzoeken hoe of wat, want hij wil trouwen en ik wil een bruiloft. Dus dat wordt nog even puzzelen.. en verder is het vooral heel erg spannend!!!Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Typefout. Ze wilden een feest geven/houden, maar beslist niet trouwen. Dus gaven ze (zelf) een “wij gaan niet trouwen” feest.quote:
Helderquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:40 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Typefout. Ze wilden een feest geven/houden, maar beslist niet trouwen. Dus gaven ze (zelf) een “wij gaan niet trouwen” feest.
Jeweettogquote:
Hebben wij ook gedaan. En 5 jaar later weer en toen stiekem toch getrouwd om verwarring zaaienquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:40 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Typefout. Ze wilden een feest geven/houden, maar beslist niet trouwen. Dus gaven ze (zelf) een “wij gaan niet trouwen” feest.
Pics!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:26 schreef minilot het volgende:
Hier kort wit jurkje over loeizwangere walvisbuik,
Klinkt ook als een prima trouwerijquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:26 schreef minilot het volgende:
Hier kort wit jurkje over loeizwangere walvisbuik, veldboeketje, negen gasten (alleen directe familie). Taart en avondeten bij ons thuis.
Heb er hier maar eentje bij de hand - niet mijn meest charmantequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:41 schreef minilot het volgende:
[..]
Heb er hier maar eentje bij de hand - niet mijn meest charmante
Prima tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
[..]
Wel leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben je rijk?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:41 schreef Uhmmpie het volgende:
Hmm hier eerst maar iemand zoeken war ik uberhaupt “de rest van mijn leven” bij wil blijven
Op zich kan het trouwfeestje ook practisch getimed wordenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:43 schreef Barreltje het volgende:
Gheheh.. het eerste idee nu is om met zn 2en te trouwen op een tropisch eiland .. en dan bij terugkomst een feest te geven.. qua timing moeten we maar even checken hoe het het komende half jaar gaat .. anders moet er wellicht toch even snel op het stadhuis getrouwd worden ofzo..![]()
Nog geen datum.. vooral ideeën.. en K. moet ook nog even weer thuis settelen..
Yupquote:
Ah okee, dan zijn we gauw klaarquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:49 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Yup
Al valt het financieel gezien wel mee.. ben ik een rijk mens
Dus je kunt dat aanzoek puur boor het geld wel achterwege laten
Repliede ik per ongelukkig in een “report post” veldjequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah okee, dan zijn we gauw klaar
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:54 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Repliede ik per ongelukkig in een “report post” veldje
Anyway.. wat ik probeerde te replyen...
dat dat prima is dan.
Duidelijk verhaal
Scheelt weer verloren tijd voor een date
Een neef van mij zou nu het advies qua timing geven...denk aan het orkaanseizoen (hij zat bij een week opgesloten in een hotel vanwege een orkaan).quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:43 schreef Barreltje het volgende:
Gheheh.. het eerste idee nu is om met zn 2en te trouwen op een tropisch eiland .. en dan bij terugkomst een feest te geven.. qua timing moeten we maar even checken hoe het het komende half jaar gaat .. anders moet er wellicht toch even snel op het stadhuis getrouwd worden ofzo..![]()
Nog geen datum.. vooral ideeën.. en K. moet ook nog even weer thuis settelen..
Tja.. En dit klinkt denk ik lulliger dan ik het bedoel maar ik snap eerlijk gezegd niet zo goed dat jullie er allemaal nog op reageren. Is al zolang ze hier post exact het zelfde liedje en ze doet er toch niets mee..quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:30 schreef Bluezz het volgende:
En ik zou onze eigenwijze FFT graag een keer naar een slaapcentrum 'slaan'
Pimp de Hoog, voor al uw datingvragenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:02 schreef minilot het volgende:
@:PdeHoog Het broertje van J. (>10 jaar single) wil graag weten waar jij al die dates vandaan ritselt
Mja als je niet met me wil trouwen... dan eh.. krijg je dat.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]nou ja zeg smeer je me daar gelijk een ban voor aan?
![]()
![]()
Het is wel heel cutequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:26 schreef Barreltje het volgende:
goed, laptop gepakt.
was het een verrassing ? nee
K. is al een aantal keer weg geweest en op een eerdere trip had hij een zwarte diamant gekocht. die lag al een tijdje in een doosje te wachten om er een verlovingsring van te laten maken. deze keer heeft hij er 4 kleinere diamanten bij gekocht. dus het zat wel een beetje in de lijn der verwachting dat het ooit zo komen.
het aanzoek?
och. het was typisch. een aantal jaar terug ben ik een vriendin in NewYork op gaan zoeken. toen ik terug kwam had hij een "verkering-ring" gekocht .. kneuzing als K. is gaf hij me die snel-snel op de achterbank van de taxi. hij is er geen ster in.
hij had de eerdere keren al bedacht dat hij en aanzoek wilde doen. maar dan kwam hij thuis, was er weer iets en ging het aanzoek verloren in de dagelijkse sleur.. dus nu had hij op de basis een ring gekocht .. en die vrot ie me in de hand terwijl we de bagage in de auto aan het stoppen zijn. " ik kan nu even niet op een knie vanwege z'n niersteen maar, ik wil met je trouwen , hier "de arme vent..
![]()
dus. vanmiddag eens naar de juwelier om te kijken wat die voor ons kan betekenen..
Ja ik zag het bij het hoveren al. Dacht dat het om cockrings ging.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:37 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Even geklikt.. siliconen ringen :x
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:41 schreef Barreltje het volgende:
die siliconen ring heb ik dus echt gekregen
die link heb ik ook zelf in het bericht gezet
Ik ben er in geluist door vriendenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:02 schreef minilot het volgende:
@:PdeHoog Het broertje van J. (>10 jaar single) wil graag weten waar jij al die dates vandaan ritselt
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:21 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Pimp de Hoog, voor al uw datingvragen
Goed verhaalquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:26 schreef Barreltje het volgende:
goed, laptop gepakt.
was het een verrassing ? nee
K. is al een aantal keer weg geweest en op een eerdere trip had hij een zwarte diamant gekocht. die lag al een tijdje in een doosje te wachten om er een verlovingsring van te laten maken. deze keer heeft hij er 4 kleinere diamanten bij gekocht. dus het zat wel een beetje in de lijn der verwachting dat het ooit zo komen.
het aanzoek?
och. het was typisch. een aantal jaar terug ben ik een vriendin in NewYork op gaan zoeken. toen ik terug kwam had hij een "verkering-ring" gekocht .. kneuzing als K. is gaf hij me die snel-snel op de achterbank van de taxi. hij is er geen ster in.
hij had de eerdere keren al bedacht dat hij en aanzoek wilde doen. maar dan kwam hij thuis, was er weer iets en ging het aanzoek verloren in de dagelijkse sleur.. dus nu had hij op de basis een ring gekocht .. en die vrot ie me in de hand terwijl we de bagage in de auto aan het stoppen zijn. " ik kan nu even niet op een knie vanwege z'n niersteen maar, ik wil met je trouwen , hier "de arme vent..
![]()
dus. vanmiddag eens naar de juwelier om te kijken wat die voor ons kan betekenen..
I know. Maar dat was toch andersquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:53 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nou P., 3 jaar geleden was je met 4 dames op stap in city tour Delft.
Uhu maar hopelijk wordt 't wat met een van de dames.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
I know. Maar dat was toch anders
Praktisch nut galorequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:50 schreef Barreltje het volgende:
ja he! ik vind het ook echt lief doordacht. en daar waar hij zat is dat dus de normaalste zaak. ik vind het briljant ook met mijn werk! en ik kan er mee sporten etc.. zo tof!
Ja, idem, bummer!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik zag het bij het hoveren al. Dacht dat het om cockrings ging.
/crosspost uit het tuintopicquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:40 schreef golfer het volgende:
Te warm in de zon.
Heb in de schaduwkant van ons huis de wortels van de verwijderde buxus eruit gegraven en het overgebleven stuk grond is nu bestrooid met witte kiezels (40 kg). foto volgt via B.
/uitdruipen
Oh het is niet lullig bedoelt, maar intonatie is lastig, het is pure bezorgdheid.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tja.. En dit klinkt denk ik lulliger dan ik het bedoel maar ik snap eerlijk gezegd niet zo goed dat jullie er allemaal nog op reageren. Is al zolang ze hier post exact het zelfde liedje en ze doet er toch niets mee..
@:FFT: ik gun je echt een goede nachtrust en stressloos werkleven, maar je zult het toch zelf moeten doen.
Dus.. tja..
[..]
Leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die gympjes![]()
Merkwaardig idee wel dat ik over een paar maanden vermoedelijk weer die forse afmetingen heb!quote:
Dutjes zijn goed.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:47 schreef minilot het volgende:
Ik chill op de bank - onder dekentje uiteraard - met boek met milde maar zinloze hoop op een dutje
Yupquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:48 schreef minilot het volgende:
Merkwaardig idee wel dat ik over een paar maanden vermoedelijk weer die forse afmetingen heb!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Bij mij ook alleen als het moet na nachtdienst maar had gewoon 'n enorme inkakker netquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 15:31 schreef minilot het volgende:
Pff. Lukt gewoon echt nooit bij mij: overdag slapen! Naja. Wel boek uit
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:01 schreef Barreltje het volgende:
De juwelier was fantastisch!!
Ring besteld hij wordt super gaaf![]()
K. Nam 3 jaar geleden een zwarte diamant mee deze keer 4 "kleinere".. de juwelier maakt er een super mooie ring van..Mooi zo'n rustige setting, geeft alle aandacht aan de diamanten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
K. Nam 3 jaar geleden een zwarte diamant mee deze keer 4 "kleinere".. de juwelier maakt er een super mooie ring van..In siliconen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee natuurlijk niet flesje..quote:
Nou voel ik me echt een sloeber met eentje gemaakt van duim+wijsvingerquote:
Oh zoquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:07 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet flesje..
De siliconen heb ik nu gekregen voor het "aanzoek" .. als die andere klaar is dan wissel ik de siliconen in voor de gouden .. en als ik dan weer ga werken dan doe ik de siliconen om..
Cockring?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:07 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou voel ik me echt een sloeber met eentje gemaakt van duim+wijsvinger
Een handgemaakte cockring?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:07 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou voel ik me echt een sloeber met eentje gemaakt van duim+wijsvinger
Gok gewoon ferme greep van Mini om balzak en pimmel van haar echtgenootquote:
Niet eens koffie komen drinkenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:31 schreef Molo het volgende:
En godsamme wat is de Veluwe toch mooi zeg![]()
Nu weer op weg naar huis, ook top
Of hier aan de rand een kop thee gehaald.....quote:
Met Koos en Miep samenquote:
Is dit een aankondiging van een fapsessie Fles?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga ook even in het zonnetje liggen. Genoeg gevoorpret
Nee dat heb ik net gedaan eigenlijk.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Is dit een aankondiging van een fapsessie Fles?
Ik denk dat het kind bepotelt wordt door een vreemde.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:41 schreef Isabeau het volgende:
Barrel, gefeliciteerdFeest!
En wat is erger voor een kind, een man in een speeltuin die je even heeft aangeraakt (eventueel, was gerucht) of papa die die meneer dood slaat? https://www.nu.nl/binnenl(...)lict.html?redirect=1
Zaterdag fapdagquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat heb ik net gedaan eigenlijk.
En aangezien waarschijnlijk niet vastgesteld kan worden wie de fatale klap heeft gegeven, komt er ook geen flinke straf.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:41 schreef Isabeau het volgende:
Barrel, gefeliciteerdFeest!
En wat is erger voor een kind, een man in een speeltuin die je even heeft aangeraakt (eventueel, was gerucht) of papa die die meneer dood slaat? https://www.nu.nl/binnenl(...)lict.html?redirect=1
Doet Freek dat zo?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:46 schreef FranticDJ het volgende:
Of zoals Freek het doet: door de week op fantasie en in het weekend mag er beeldmateriaal bij!
Hoop ik ookquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Uhu maar hopelijk wordt 't wat met een van de dames.
Liefde is tof
K. Nam 3 jaar geleden een zwarte diamant mee deze keer 4 "kleinere".. de juwelier maakt er een super mooie ring van..MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Hoe vaak mag er live beeldmateriaal ingehuurd worden?quote:
Geen flauw idee. Hij heeft wel een maximaal bedrag wat ie er voor betaaldquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoe vaak mag er live beeldmateriaal ingehuurd worden?
En blikjes, pfandquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:00 schreef derLudolf het volgende:
Zwervers zijn in D wel de ideale manier of van lege flesjes af te komen
Vijftien uuroquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Hij heeft wel een maximaal bedrag wat ie er voor betaald
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:minilot (dacht ik?)
Kieknnoh!
[ afbeelding ]
Bizar dat ik dit kon![]()
In spoiler ‘the making of’Cat RossSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kieknnoh!
[ afbeelding ]
In spoiler ‘the making of’Mooi hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kieknnoh!
[ afbeelding ]
In spoiler ‘the making of’Joh! Knap werk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We have far more in common than that which devides us..
Kieknnoh!
[ afbeelding ]
In spoiler ‘the making of’Bob Ross is fantastischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ooit een workshop gedaan, kon het niet laten er een weerwolf en vage gieren in te schilderen. Mens boos
Toffe dag en episch schilderijtje geworden
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Was ook gewoon erg mooiquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:28 schreef Barreltje het volgende:
En wat klink je enthousiast over de Veluwe Molo..tof!
Kieknnoh!
[ afbeelding ]
In spoiler ‘the making of’Gaaf! Ik moet het helaas laten bij fotograferen van zoiets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Jij kunt dit ook. Ik heb nul artistieke kennis, kunde of inspiratie. Met goede uitleg en goede materialen kun je leuke truukjes uithalen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:09 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Gaaf! Ik moet het helaas laten bij fotograferen van zoiets.
Vage gieren zelfsquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Bob Ross is fantastisch![]()
Ooit een workshop gedaan, kon het niet laten er een weerwolf en vage gieren in te schilderen. Mens boos
Ditquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jij kunt dit ook. Ik heb nul artistieke kennis, kunde of inspiratie. Met goede uitleg en goede materialen kun je leuke truukjes uithalen.
Valequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Vage gieren zelfs![]()
Vandaag tekende iemand kerstballen in de boom, vond ze geen probleem. ‘It’s your world’. Met een sappig Limburgs accent.
Enige logische keuzequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Vale
Maar beetje zuur autistisch wijffie was het wel ja. Toen heb ik er dus twee vale gieren ipv één van gemaakt
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Bob Ross is fantastisch![]()
Niet bij de hand maar kan morgen als ik weer beetje minder brak ben wel even makenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:34 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]Heb je daar ook een foto van??
/aagje
Welke ereplaats heeft je kunstwerk gekregen?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Niet bij de hand maar kan morgen als ik weer beetje minder brak ben wel even maken
Logeerkamerquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Welke ereplaats heeft je kunstwerk gekregen?
Haha, leuk!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Logeerkamer![]()
Ik wil door de tijd als Miep naar zolder gaat van haar kamertje studeer/werkkamer maken, dan komt ie daar
Kieknnoh!
[ afbeelding ]
In spoiler ‘the making of’Bob Ross is er niks bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
Coolquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:19 schreef golfer het volgende:
Truc met citroen en kruidnagel tegen wespen tijdens de BBQ werkte prima:
[ afbeelding ]
Naast een uitgebreid met fijne bbq saus gelakt stukje jodenhaas is het wel wat een vreemde eend op mijn bbq.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:33 schreef uniekhoorn het volgende:
FrikandelEcht zo goddelijk soms!
quote:
quote:Jodenhaas wordt ook wel diamanthaas of schouderhaas genoemd en zit tussen de schouders van een rund. Door de spijswetten van de orthodoxe joden, mochten de joden geen achterbout eten. Hierdoor kreeg het stukje dan ook de naam Jodenhaas. Het lijkt heel erg op ossenhaas en is het meest malse stukje vlees van de schouder.
Zie mn aanvullingquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ziet er goed uit![]()
Maar wat het met joden of haas te maken heeft?
Het is ook nog eens leuker geprijsd vaak dan de andere top-stukjes, en je kunt het heel rood bereidenquote:
Ik wil eigenlijk wel naar Honkong tijdens het orkaanseizoen. Vanuit een zwabberende wolkenkrabber de regen horizontaal langs zien komen. Alleen een beetje duur om enkel binnen te kunnen zitten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:56 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Een neef van mij zou nu het advies qua timing geven...denk aan het orkaanseizoen (hij zat bij een week opgesloten in een hotel vanwege een orkaan).
Hoe gaat het met K z’n nierstenen?
Plus dat alle vluchten erheen waarschijnlijk toch afgelast worden. Naja je kunt gaan liften of zoquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:09 schreef z80 het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel naar Honkong tijdens het orkaanseizoen. Vanuit een zwabberende wolkenkrabber de regen horizontaal langs zien komen. Alleen een beetje duur om enkel binnen te kunnen zitten.
Frigging lekker stukje rundvleesquote:
Dit ja.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jij kunt dit ook. Ik heb nul artistieke kennis, kunde of inspiratie. Met goede uitleg en goede materialen kun je leuke truukjes uithalen.
Zij zaten in Zuid Florida, in een dichtgetimmerd hotel. Gewoon geen uitzicht, herrie om het gebouw en niets horen. Is al een hele tijd geleden, geen idee welke orkaan dat was, maar internet bestond toen nog niet in ieder geval want zijn ouders durfden het huis niet uit wachtend op eindelijk een telefoontje dat het goed met ze was.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:09 schreef z80 het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel naar Honkong tijdens het orkaanseizoen. Vanuit een zwabberende wolkenkrabber de regen horizontaal langs zien komen. Alleen een beetje duur om enkel binnen te kunnen zitten.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:19 schreef golfer het volgende:
Truc met citroen en kruidnagel tegen wespen tijdens de BBQ werkte prima:
[ afbeelding ]
Does not computequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:33 schreef uniekhoorn het volgende:
FrikandelEcht zo goddelijk soms!
Arnhem is niet te bereiken deze dagen. Enkel file rijden.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:38 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Of hier aan de rand een kop thee gehaald.....
Vandaag was het onvoorstelbaar rustig. Morgen is het werk klaar dus het gaat helemaal goedkomen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:18 schreef z80 het volgende:
[..]
Arnhem is niet te bereiken deze dagen. Enkel file rijden.
De verse bakchorizo van de Lidl was redelijk, maar mij veel te vet en zoutquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh chorizo daar hadden we het al eens over he
Mijn zwager vroeg of ik morgen mee ging naar het strand. Mij niet gezien, lekker in de bloedhitte huidkanker liggen krijgen tussen zes miljard Hagenezen en minstens zoveel zandkorrelsquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:25 schreef Barreltje het volgende:
Wij hebben op het werk ook eens per shift frikadellen.. dat is dan best lekker..![]()
Scheveningen was blijkbaar vandaag ook een chaos.. we hebben lekker in huis gezeten.. we gaan een andere keer wel naar het strand
Dat valt wel mee. De luchthaven ligt in zee. En is er op gebouwd dat e ook met storm gevlogen kan worden.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Plus dat alle vluchten erheen waarschijnlijk toch afgelast worden. Naja je kunt gaan liften of zo
Florida is ook wat anders. Houten huizen die wegwaaien. Hongkong is beton dat er op gebouwd is meerdere keren per jaar boor een orkaan bezocht te worden.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:16 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zij zaten in Zuid Florida, in een dichtgetimmerd hotel. Gewoon geen uitzicht, herrie om het gebouw en niets horen. Is al een hele tijd geleden, geen idee welke orkaan dat was, maar internet bestond toen nog niet in ieder geval want zijn ouders durfden het huis niet uit wachtend op eindelijk een telefoontje dat het goed met ze was.
Wij gaan ook nooit in het weekend naar het strand, of aan het eind van de dag, dat is nog wel leuk.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:25 schreef Barreltje het volgende:
Wij hebben op het werk ook eens per shift frikadellen.. dat is dan best lekker..![]()
Scheveningen was blijkbaar vandaag ook een chaos.. we hebben lekker in huis gezeten.. we gaan een andere keer wel naar het strand
Wat is een chorizo speciaal?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Die kadaverstaven mag je houden. Geef mij maar een chorizo speciaal
Gádverdammequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Chorizo met uitjes curry en mayo
Een heel weekend Golfer uitwonen voor 500 euro per kamer is geen geld!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:49 schreef golfer het volgende:
Binnenkort de eerste proeflogé die iets met het circuit van doen heeft. Broer van B. gaat het weekend van 6,7 en 8 september iets doen tijdens de Historic Grand Prix.
Volgens jaar tijdens de F1 is ons huis het hele weekend te huur voor 2.500 euro of 500 euro per kamer.
Koopje!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:56 schreef Molo het volgende:
Een heel weekend Golfer uitwonen voor 500 euro per kamer is geen geld!
Toch? Jullie zeiden nog, “nooit mensen in huis”. Maar het levert een leuke vakantie opquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:49 schreef golfer het volgende:
Binnenkort de eerste proeflogé die iets met het circuit van doen heeft. Broer van B. gaat het weekend van 6,7 en 8 september iets doen tijdens de Historic Grand Prix.
Volgens jaar tijdens de F1 is ons huis het hele weekend te huur voor 2.500 euro of 500 euro per kamer.
Alleen als ik heel heel erg dronken benquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Haha ik zeg ook maar wat hoor.. Ben geen liefhebber van frikandellen.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:09 schreef Molo het volgende:
Hete chorizo met knapperig brood erbij om de olie mee te dippen daarentegen![]()
Kieknnoh!
[ afbeelding ]
In spoiler ‘the making of’Bob RossSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Goede vriendin is Portugees dus ik word regelmatig bediend hiermeequote:
Yumquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:09 schreef Molo het volgende:
Hete chorizo met knapperig brood erbij om de olie mee te dippen daarentegen![]()
bohquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:09 schreef Molo het volgende:
Voorlopig is dat ook nog steeds het standpunt hoor. Maar mochten er idioten zijn die dit soort bedragen voor een weekendje bij ons in Bloemendaal over hebben, gaan we misschien toch twijfelen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Toch? Jullie zeiden nog, “nooit mensen in huis”. Maar het levert een leuke vakantie op
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:03 schreef FranticDJ het volgende:
Haha ik zeg ook maar wat hoor.. Ben geen liefhebber van frikandellen.
Deze vrouw weetquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Geef mij maar een kroket
Mazzelaar.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Goede vriendin is Portugees dus ik word regelmatig bediend hiermee
Gewoon aanleren dat dat onbeleefd is en lang natafelen hoort bij inburgerenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:58 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Mazzelaar.
Dat vind ik ergens wel jammer van de Syriers. Heel veel lekkere mezze, maar da’s meteen ook de maaltijd. En dan afruimen en thee/koffie met zoetigheid. Niets “borrelen” (mag ook met sap en water), natafelen, ook totaal onbekend.
Dit!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Geef mij maar een kroket
Die krengen heb ik opgegeven. Gaan altijd lek als ik ze zelf klaarmaak.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:05 schreef Molo het volgende:
Kroket, altijd beter dan welke snack dan ook
Ja! zodat je alleen het krokante nog over houdtquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dit!
En dan je frietjes in het kontje dippen
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:06 schreef fietsie het volgende:
Die krengen heb ik opgegeven. Gaan altijd lek als ik ze zelf klaarmaak.
En ik maak liever klaar dan dat ik het ga halen.
Serieus?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die krengen heb ik opgegeven. Gaan altijd lek als ik ze zelf klaarmaak.
En ik maak liever klaar dan dat ik het ga halen.
Jaaaaa, om weg te gooien.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:06 schreef FranticDJ het volgende:
Ja! zodat je alleen het krokante nog over houdt
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar.
Jup. En of het nu van Dobben, Huismerk, zelfgemaakte shit of zelfs die met boterhammen omkleede kleffigheid van Mora: altijd lek.quote:
Je laat ze eerst ontdooien?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
[..]
Jup. En of het nu van Dobben, Huismerk, zelfgemaakte shit of zelfs die met boterhammen omkleede kleffigheid van Mora: altijd lek.
Thermometer van pan gecontroleerd; die wijkt maar max 2 graden af.
Zowel ontdooid als bevroren.quote:
Die bij mij eten leer ik het al. Maar dat eten bij de gezinnen, daar lukt het nog nietquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon aanleren dat dat onbeleefd is en lang natafelen hoort bij inburgeren![]()
![]()
![]()
Ben weleens om drie uur 's nachts een restaurant in Lissabon uitgewaggeld om erna nog te gaan stappen![]()
![]()
Natafelen tot de vroege ochtend yoooo![]()
Geen idee hoe je het voor elkaar krijgt, mij nog nooit gebeurd en ik ben geen frituurkoninginquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
[..]
Jup. En of het nu van Dobben, Huismerk, zelfgemaakte shit of zelfs die met boterhammen omkleede kleffigheid van Mora: altijd lek.
Thermometer van pan gecontroleerd; die wijkt maar max 2 graden af.
Mandje onder de fruts, m'n rijstolie vies, the works.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Geen idee hoe je het voor elkaar krijgt, mij nog nooit gebeurd en ik ben geen frituurkoningin
Als je genoeg drank bestelt en ze gezellig mee laat ouwehoeren is mijn ervaring dat die hints uitblijvenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:11 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Die bij mij eten leer ik het al. Maar dat eten bij de gezinnen, daar lukt het nog niet![]()
En ik heb ook wel eens de vraag gehad van de eigenaar hpvan het restaurant of we de sleutel eilden hebben om de deur op slot te doen. We begrepen de hint
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dit!
En dan je frietjes in het kontje dippen
Nee.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:16 schreef Molo het volgende:
Al in je BBQ geprobeerd Fiets? Daar lukken dingen meestal wel in toch?
Ik heb in een aangeschoten bui weleens kroketten staan bakken in een koekenpan, of (minder goed plan) in de magnetron
![]()
Want perfect voer man
Ik heb als kind eens kroketten in de pan gebakken. Maar dan dus niet in een laag olie. Dat was geen succes, werd een vies prakje. Frikandellen uit de oven stonden wel regelmatig op het menu. Wel minder lekkerder en vaak opengebarsten, maar he, wel lekker eten zonder dat mijn ouders het doorhadden.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:16 schreef Molo het volgende:
Al in je BBQ geprobeerd Fiets? Daar lukken dingen meestal wel in toch?
Ik heb in een aangeschoten bui weleens kroketten staan bakken in een koekenpan, of (minder goed plan) in de magnetron
![]()
Want perfect voer man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |