abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 augustus 2019 @ 21:40:05 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_188594271

[ Bericht 95% gewijzigd door uniekhoorn op 23-08-2019 21:48:04 ]
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_188594309
Met mn slimme hoofd hele tijd naast een zak hooi gezeten die dochterlief subtiel tegen de bank had gezet ipv netjes opgeruimd.

Nu gaar, branderige ogen, verstopte neus waar het snot uitloopt, benauwd... en gevoel of mn hele lijf soort van 3x zo zwaar is.

En ik had nog wel het idee dat mijn “last van stof” minder aan het worden was.

Net cetrizine op, buiten koffie gedronken.. en nu maar gauw slapen.
Benieuwd wat mn slaapappje morgen zegt over snurken... kan nooit best zijn.
pi_188594392
Barrel *O* Feli *O* Ik doe geen foto’s dit keer :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  vrijdag 23 augustus 2019 @ 21:51:52 #4
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_188594436
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 21:43 schreef Uhmmpie het volgende:
Met mn slimme hoofd hele tijd naast een zak hooi gezeten die dochterlief subtiel tegen de bank had gezet ipv netjes opgeruimd.

Nu gaar, branderige ogen, verstopte neus waar het snot uitloopt, benauwd... en gevoel of mn hele lijf soort van 3x zo zwaar is.

En ik had nog wel het idee dat mijn “last van stof” minder aan het worden was.

Net cetrizine op, buiten koffie gedronken.. en nu maar gauw slapen.
Benieuwd wat mn slaapappje morgen zegt over snurken... kan nooit best zijn.
Snurken... i have the skills

ABN is hier ontzettend goed als je het fries eruit filtert :D
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_188594457
Ik heb de afgelopen weken eigenwijs als ik ben te vaak het mondkapje niet opgehad bij het schuren.
Toprecept voor extra soundeffects bij het slapen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_188594561
Barrel O+ gefeliciteerd *O*
pi_188594577
Gefeliciteerd Barrel *O* *O* wat een supernieuws. Zag je het aankomen?

En voor Uniek, nog maar een :* , die kan jij niet genoeg krijgen.

Vanavond gezellig met m’n zus tapas gaan eten, en vooral wijn drinken. Het was hel op de fiets dag vandaag op kantoor, geen zin in koken en om nou in m’n uppie een fles wijn op te drinken is ook niet wat.
Heerlijk gegeten en fijn bijgepraat. We hebben het beiden nogal druk dus komt het er niet zo vaak van.
We have far more in common than that which devides us..
pi_188594615
^) Barrel...wat leuk! ^) was je verrast?

En terug van pizzeria op terras aan het water met zeven mensen. :Y)
Spontane app.actie.
pi_188594655
Barrel O+

Mensen, ik heb nest doorgegeven aan Danny om uit de lijst te halen. Dat is een te random woord voor zo'n link.
Spoilers!
pi_188594689
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 21:51 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Snurken... i have the skills

ABN is hier ontzettend goed als je het fries eruit filtert :D
Wij (toen ik nog getrouwd was) kwamen wij vaak in friesland.
Mijn dochter heeft echt onwijs lang volgehoude mij mem/memmie te noemen :)

Ondanks dr verder toch duidelijk rotterdamse afkomst :)

Toch een zwak voor dat taaltje.
Al moet ik bekennen dat in full blown fries geratel.. ik er bar weinig van versta _O-
pi_188594698
Wij hebben zo ontzettend lekker gegeten net. We hebben gewoon een geweldige Argentijn gevonden op 18 minuten rijden O+ Volgende week maar de hele week vegan eten er compensatie van afgelopen week :X

Nul avontuur vandaag verder.
Spoilers!
  vrijdag 23 augustus 2019 @ 22:11:33 #12
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188594725
Ik vond een Cote de Boeuf van 1,7 kilo in de vriezer; die heb ik vandaag gemaakt op de bbq.

Eerst 2 uur low en slow tot een kerntemp van 47 graden, toen half uurtje eraf tot BBQ heet was; rondom gebruind tot een kerntemp van 57 graden en toen 25 minuten laten rusten.

En vervolgens was ie *ploef* op met 6 personen; gelukkig was er nog meer dan alleen het stuk rundvlees :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_188594889
By the way, @murp was in de SC. Ik voel me vereerd O+
Spoilers!
pi_188595114
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 22:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Barrel O+

Mensen, ik heb nest doorgegeven aan Danny om uit de lijst te halen. Dat is een te random woord voor zo'n link.
Fijn. Volgens mij gaat het nooit wél over het betreffende ding wanneer het woord gebruikt wordt.

Waarom zijn de Stena Line-bedjes toch binnen een kwartier een rommeltje? }:|
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_188595129
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 22:44 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Dat heb ik met ieder bed :@?
pi_188595142
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 22:45 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Dat dus.
pi_188595152
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 22:44 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Fijn. Volgens mij gaat het nooit wél over het betreffende ding wanneer het woord gebruikt wordt.

Omdat die matrasjes wat gladjes zijn :Y
  vrijdag 23 augustus 2019 @ 22:47:44 #18
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_188595157
Heeft @Barrel ergens al gezegd dat ze ja heeft gezegd? ^)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_188595163
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 22:45 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Thuis heb ik een hoeslaken. Dit is een flinterdun topmatrasje met een laken. Dat fliebert alle kanten op. Maar goed, ik at een compost cookie en ik leg lekker, dus misschien moet ik ook niet klagen.
pi_188595174
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 22:47 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Omdat die matrasjes wat gladjes zijn :Y
Kijken jullie aan boord van zo'n booT ook via het speciale kanaal naar je hond-in-zn-hokje? O+
pi_188595186
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 22:48 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Kijken jullie aan boord van zo'n bood ook via het speciale kanaal naar je hond-in-zn-hokje? O+
Dat had onze boot niet. We mochten wel op bezoek 's avonds :Y
pi_188595188
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 22:47 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Thuis heb ik een hoeslaken. Dit is een flinterdun topmatrasje met een laken. Dat fliebert alle kanten op. Maar goed, ik at een compost cookie en ik leg lekker, dus misschien moet ik ook niet klagen.
Ik ook, en die moet retestrak rond m'n topper zitten (ik heb van die bandjes die ik onder m'n topper van de ene kant naar de andere kant vastmaak aan 't hoeslaken). Daarnaast heb ik een antislip mat tussen topper en matrassen en tussen matrassen en bedbodem.

Anders word ik wakker met m'n mastrassen 50 cm van elkaar verschoven, hoeslaken rond m'n benen gewikkeld en ik word sowieso wakker met m'n dekbed vanonder samengepropt of half uit m'n overtrek.

#wildeslaper
pi_188595192
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 22:48 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Kijken jullie aan boord van zo'n booT ook via het speciale kanaal naar je hond-in-zn-hokje? O+
Hebben ze dat? _O_ wat gaaf :)
pi_188595206
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 22:50 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Ik ook, en die moet retestrak rond m'n topper zitten (ik heb van die bandjes die ik onder m'n topper van de ene kant naar de andere kant vastmaak aan 't hoeslaken). Daarnaast heb ik een antislip mat tussen topper en matrassen en tussen matrassen en bedbodem.

Anders word ik wakker met m'n mastrassen 50 cm van elkaar verschoven, hoeslaken rond m'n benen gewikkeld en ik word sowieso wakker met m'n dekbed vanonder samengepropt of half uit m'n overtrek.

#wildeslaper
Zijn wij familie?
pi_188595228
Stena Line HvH-Harwich heeft het wel, zoet om te zien.

Wat een voorzorgmaatregelen joh! Dit is met zn tweetjes op 120 cm dus heel wild slapen gaat m sowieso niet worden.
pi_188595249
Wat leuk, Barrel en mnBarrel *; ^)
pi_188595257
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 22:53 schreef Clubsoda het volgende:
Stena Line HvH-Harwich heeft het wel, zoet om te zien.

Wat een voorzorgmaatregelen joh! Dit is met zn tweetjes op 120 cm dus heel wild slapen gaat m sowieso niet worden.
Dat is ik alleen op 180x210 :+ Baal half dat ik niet voor 220 ben gegaan achteraf. Is makkelijker met hoeslakens kopen.. 210 lang is vaak ook 220 lang en die flabberen dan dus los.

120 is wel romantisch :+
pi_188595316
Ik zou wel geld willen hebben voor een luxe hut met king size bed 8-) maar goed, we moeten het kind ook nog ergens laten. Ben allang blij dat mij lief geen 2 meter lang is.
pi_188595319
En gefeliciteerd Barrels!
pi_188595350
Wat leuk barrel! O+ gefeliciteerd! Doe eens meer details: hoe heeft hij je gevraagd?
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_188595439
Wij hebben een 18-jarig neefje hier logeren die volgende week zou komen met zijn vriendinnetje om dan samen in een tentje in de tuin te kamperen O+ en nu kwam hij er plotseling achter dat zijn opleiding volgende weer al begint. Hij raakte compleet in de war van het idee dat hij zijn vriendin zou teleurstellen als het kamperen niet door zou kunnen gaan.. zo aandoenlijk :D
Nu is er een ander plan bedacht en uitgebreid telefonisch besproken en hij is helemaal opgelucht.
pi_188595524
Gefeliciteerd Bar! :* :* :*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_188595573
quote:
12s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 22:47 schreef golfer het volgende:
Heeft @:Barrel ergens al gezegd dat ze ja heeft gezegd? ^)
Dat vroeg ik me ook af :+

Al kwam het volgens mij, gezien de posts van afgelopen dagen, niet onverwacht..
pi_188595826
Gloeiendegloeiende. De kat is tussen het omhoogstaande voeteneind van het bed gekropen en kon er niet zelfstandig uit }:|
Spoilers!
pi_188595904
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 23:13 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Dat vroeg ik me ook af :+

Al kwam het volgens mij, gezien de posts van afgelopen dagen, niet onverwacht..
Heb ik dan over dingen heen gelezen?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_188595981
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 23:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Gloeiendegloeiende. De kat is tussen het omhoogstaande voeteneind van het bed gekropen en kon er niet zelfstandig uit }:|
My worst nightmare. Ik doe dat ding nooit omlaag zonder gekeken te hebben waar ze zijn. Buikpijn bij het idee.
pi_188597422
Barrel O+ gaaf!

Wij zijn terug uit Den Bosch, tijd voor een slaap.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_188597519
Haaaa Barrel, was die ^) laatst toch zo gek niet hč? :D Van harte! Ik ga er tenminste vanuit dat je 'ja' hebt gezegd :+
Let me see you stripped down to the bone
pi_188597524
Zo, thuis uit Rotterdam. Geen zwaaiende Poebs waargenomen -O-
pi_188597537
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 23:05 schreef Lot_1 het volgende:
Wij hebben een 18-jarig neefje hier logeren die volgende week zou komen met zijn vriendinnetje om dan samen in een tentje in de tuin te kamperen O+ en nu kwam hij er plotseling achter dat zijn opleiding volgende weer al begint. Hij raakte compleet in de war van het idee dat hij zijn vriendin zou teleurstellen als het kamperen niet door zou kunnen gaan.. zo aandoenlijk :D
Nu is er een ander plan bedacht en uitgebreid telefonisch besproken en hij is helemaal opgelucht.
Aww O+ Die neefjes van jou klinken altijd zo leuk!
pi_188597648
Zijn ze ook! Deze heeft de baby in slaap weten te krijgen door allerhande nerdy filmmuziek (zoals The Imperial Match) te hummen met baby op zijn borst.

@LS: Is Piep er al uit? En hoe is jullie bed dat dit een probleem is? Ik zie het niet voor me.
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 05:18:11 #42
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_188597972
Dank voor alle felicitaties O+

Ik heb ja gezegd ^)
Qua " het aanzoek" heb ik nog even een laptop nodig want het ging nogal ehm... typisch. :D

Nu uitzoeken hoe of wat, want hij wil trouwen en ik wil een bruiloft. Dus dat wordt nog even puzzelen.. en verder is het vooral heel erg spannend!!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 05:19:25 #43
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_188597974
Tevens.. verrotte biologische klok voor ons beiden dus op een onmogelijk tijdstip wakker }:|
pi_188598009
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 05:18 schreef Barreltje het volgende:

Ik heb ja gezegd ^)
Qua " het aanzoek" heb ik nog even een laptop nodig want het ging nogal ehm... typisch. :D

Nu uitzoeken hoe of wat, want hij wil trouwen en ik wil een bruiloft. Dus dat wordt nog even puzzelen.. en verder is het vooral heel erg spannend!!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op het strand ^) *O* met vlieger party *;

Heeft K. de dozen al uitgepakt?

Goeiemorgen!
pi_188598060
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 01:49 schreef Lonaa het volgende:
Barrel O+ gaaf!

Wij zijn terug uit Den Bosch, tijd voor een slaap.
Dit is toch gewoon niet leuk meer :{

Tevens trusten. Wij werden om half 6 wakker getoeterd met 'I just love your smile' :')
pi_188598183
Van harte Barrel! :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_188598187
Wij zijn al onderweg naar mijn ouders op Goeree-Overflakkee :D met het ov want nog steeds #teamgeenrijbewijs :')
pi_188598190
Niet naar kermis en tentfeest geweest want zo moe. 0u in bed, zo moe, 2u wakker, 5u en toen 7u. En dat was het. Zou vanmiddag naar strand gaan maar ga niks meer doen nu, behalve chagrijnig zijn op mezelf.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_188598197
Ach FFT :* lekker uitrusten vandaag, daar is ook niks mis mee toch :*
pi_188598334
Wat ellendig FFT. Was je niet over je moeheid heen? En nu toch lekker naar t strand, heel goed insmeren en daar slapen? En is er niet iets wat je ‘s avonds eet of drinkt waardoor je niet kunt slapen? Bij mij ging een slaapwereld open toen ik geen normale koffie meer dronk maar decaffee. Misschien zijn wel andere dingen die dat zouden veroorzaken.
pi_188598505
Mogguh :O Druk programma vandaag :7 Zo auto door wasstraat en uitzuiggeval halen want afspraakje woensdag waarbij auto nodig is :P, daarna kids fotograferen bij vrienden en dan om 14:00 komt de date van zondag voor een rondwandeling door Delft :Y) De date van donderdag hoorde dat ik een rondwandeling ging doen met iemand en besloot dat ze dat ook wel leuk vond, dus morgenavond weer _O-

Dit wordt een tikkie gecompliceerd :7
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 24 augustus 2019 @ 09:06:21 #52
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_188598525
Mogge :W

Gefeliciteerd Barrel *O*.
FFT :* rustig aan

Laatste rommel opruimen. Vanmiddag nog mijn verjaardag vieren. En we sluiten af bij Subliem in de kleine Houtstraat.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_188598538
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 09:04 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh :O Druk programma vandaag :7 Zo auto door wasstraat en uitzuiggeval halen want afspraakje woensdag waarbij auto nodig is :P, daarna kids fotograferen bij vrienden en dan om 14:00 komt de date van zondag voor een rondwandeling door Delft :Y) De date van donderdag hoorde dat ik een rondwandeling ging doen met iemand en besloot dat ze dat ook wel leuk vond, dus morgenavond weer _O-

Toch de p van player :p
pi_188598624
Leuk P, strak je agenda bijhouden dus _O-

Zo raar, de ene keer ligt je bed veel lekkerder dan de andere keer. Vannacht lag het bed heerlijk.

Niet veel plannen vandaag, straks naar de opendag van het naaicafé.
pi_188598669
P :D

Goedemorgen. :W Ik werd wakker van 23532 sirenes maar ik kan niet vinden wat er stuk is gegaan.
pi_188598689
Barrel, gefeliciteerd! Ben ik nou de enige niet-romanticus die denkt dat trouwen toch helemaal niet zo’n grote stap is, als je er bewust voor kiest samen een kind te willen?

Hier ging het slapen met mini even goed, maar sinds een weekend weg met familie is er altijd weer rond 5 uur dat hij wakker wordt. Ik prijs me gelukkig met m’n duutser die weet dat ik er heel slecht tegen kan en meestal opstaat....
pi_188598692
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 08:26 schreef Aure het volgende:
Wij zijn al onderweg naar mijn ouders op Goeree-Overflakkee :D met het ov want nog steeds #teamgeenrijbewijs :')
Teamboks! En geeuwboks met FFT. Geslapen tussen 02:30 en 05:50 :')
pi_188598710
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 09:04 schreef PdeHoog het volgende:

Niks gecompliceerds aan. Gewoon géén exclusiviteit afspreken als je nog niet weet met wie je verkering wilt, verder gáán met die banaan yo! :7 *O*
pi_188598741
Overigens nog even ter educatie voor de mensen die hier riepen: ik ga echt geen koelkast kopen bij CB als ik er een linkje van in een forumpost zie staan, maar zo werkt het niet helemaal. Áls je op zo'n linkje klinkt haal je daarmee een koekie binnen en als je dan binnen een paar dagen wél iets koopt bij CB - wat dan ook, dat hoeft dus helemaal geen koelkast te zijn, dan krijgt Danny daar een bedragje voor.
pi_188598754
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 09:22 schreef Jagärtrut het volgende:
Barrel, gefeliciteerd! Ben ik nou de enige niet-romanticus die denkt dat trouwen toch helemaal niet zo’n grote stap is, als je er bewust voor kiest samen een kind te willen?

Nee hoor, je bent niet de enige. Ik vond het voor mezelf eigenlijk ook weinig meer dan een formaliteit. Maar da's voor iedereen weer anders natuurlijk :)

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 24-08-2019 09:46:47 ]
pi_188598778
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 09:22 schreef Jagärtrut het volgende:

Nope. :)

Gewoon goed excuus voor een feestje vooral ;)
pi_188599009
Straks vrijgezellenfeestje. Chocola en sushi. :9
  Moderator zaterdag 24 augustus 2019 @ 09:49:24 #63
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188599018
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 09:27 schreef minilot het volgende:
Overigens nog even ter educatie voor de mensen die hier riepen: ik ga echt geen koelkast kopen bij CB als ik er een linkje van in een forumpost zie staan, maar zo werkt het niet helemaal. Áls je op zo'n linkje klinkt haal je daarmee een koekie binnen en als je dan binnen een paar dagen wél iets koopt bij CB - wat dan ook, dat hoeft dus helemaal geen koelkast te zijn, dan krijgt Danny daar een bedragje voor.
Oh mooi zo. Want elke keer als ik iets bij bol bestel denk ik daarna "kut, dat had via FOK! gemoeten" :')
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_188599020
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 09:27 schreef minilot het volgende:
Precies. Binnen 30 dagen. Tenzij je in de tussentijd een CB cookie van een andere affiliate binnenkrijgt.
Spoilers!
  Moderator zaterdag 24 augustus 2019 @ 09:51:34 #65
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188599047
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 09:49 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Precies. Binnen 30 dagen. Tenzij je in de tussentijd een CB cookie van een andere affiliate binnenkrijgt.
Of je cookies opruimt :+
pi_188599161
Lekker bezig P :D

En gefeliciteerd Barrel
pi_188599174
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 09:28 schreef minilot het volgende:

[..]

Nee hoor, je bent niet de enige. Ik vond het voor mezelf eigenlijk ook weinig meer dan een formaliteit. Maar da's voor iedereen weer anders natuurlijk :)
Natuurlijk is dat voor iedereen anders!

Bezig een week-menu te maken, heb zo weinig inspiratie op het moment...
pi_188599233
Gnocchi met salie-boter en parmezaan, wat zou daar lekker bij passen? Qua groente? Denk dat vlees dan helemaal niet meer nodig is...
pi_188599283
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 10:05 schreef Jagärtrut het volgende:
Gnocchi met salie-boter en parmezaan, wat zou daar lekker bij passen? Qua groente? Denk dat vlees dan helemaal niet meer nodig is...
Pompoen en champignons :9~
Spoilers!
pi_188599284
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 08:26 schreef Aure het volgende:
Ah dan kwam je zo ongeveer langs mijn huis.
Wij halen straks schouwen-duivenland deze kant op :)
pi_188599299
Ha, mijn vader werkt tijdelijk op Goeree-Overflakkee, en huurt daar ook een huisje. Daar is hij in het weekend niet, wat betekent dat wij in het weekend een huis ter beschikking hebben bijna aan het strand. Vanaf volgende week trekt hij erin, ben benieuwd!
pi_188599331
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 09:49 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dat is wel hele goede business

Dus voortaan beter mn cookies opruimen voor ik wat online bestel..

OF juist niet.. afhankelijk van wie ik wat gun.
pi_188599376
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 10:09 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Pompoen en champignons :9~
Goed idee, thanks!
pi_188599598
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 10:12 schreef Jagärtrut het volgende:
Ha, mijn vader werkt tijdelijk op Goeree-Overflakkee, en huurt daar ook een huisje. Daar is hij in het weekend niet, wat betekent dat wij in het weekend een huis ter beschikking hebben bijna aan het strand. Vanaf volgende week trekt hij erin, ben benieuwd!
Dat is relaxt! Leuk!

Wij gaan een weekendje in de tuin van mijn ouders hangen. Jip en ik dan. Vriend heeft een vrijgezellenfeest en dus morgen een kater :P En met dit weer is het sowieso wel lekker hangen in een tuin ipv op ons balkon :D
pi_188599669
quote:
Lekker! ^O^
pi_188599769
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 10:14 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Dat is wel hele goede business

Dus voortaan beter mn cookies opruimen voor ik wat online bestel..

OF juist niet.. afhankelijk van wie ik wat gun.
Hele goede business wil ik het niet noemen. De percentages die uitgekeerd worden zijn echt gerommel in de marge. Maar dit is wel zoals het op internet werkt met advertenties.
Spoilers!
pi_188599776
quote:
Oh wat briljant :o
Spoilers!
pi_188599803
quote:
Beter *O*
pi_188599805
quote:

Ik heb ja gezegd ^)

SPOILER
Felies *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_188599816
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 09:07 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Toch de p van player :p
:7
pi_188599835
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 10:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
want hij wil trouwen en ik wil een bruiloft.
Is dat niet hetzelfde dan? :?
pi_188599884
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 10:51 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Is dat niet hetzelfde dan? :?
Nee, Barrel wil FEEST
pi_188599892
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 10:47 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Hele goede business wil ik het niet noemen. De percentages die uitgekeerd worden zijn echt gerommel in de marge. Maar dit is wel zoals het op internet werkt met advertenties.
Nou ja, van de zeer spaarzame mogelijkheden om via onze Eftelingwiki door te klikken naar Eftelingboeken op B.ol en naar overnachtingsmogelijkheden op de officiële Eftelingwebsite kunnen we met onze zevenkoppige redactie zeer regelmatig goed uit eten :7
pi_188599908
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 10:54 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Nee, Barrel wil FEEST
oh hij wil gewoon een krabbeltje op het stadhuis :') Liefst maandagochtend want dan is het gratiesj _O-
pi_188599919
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 10:56 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

oh hij wil gewoon een krabbeltje op het stadhuis :') Liefst maandagochtend want dan is het gratiesj _O-
Dat zou kunnen, ik ken K niet. Maar weet wel, bruiloft = feest
pi_188599933
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 10:57 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Weet ik veel. Ik ben nog nooit getrouwd :+
pi_188599988
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 10:58 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Weet ik veel. Ik ben nog nooit getrouwd :+
Ik ook niet, maar bruiloften waar ik was waren Feesten :D
pi_188600028
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 10:47 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ohja.. weet hoe dat werkt..
wij hebben ook wel google adds gehost enzo
Je wordt er niet rijk van.. maar op een forum als dit zullen de inkomsten ook niet heel slecht zijn.

En het is natuurlijk geen liefdadigheid he.
Dat denken mensen wel.. maar zo werkt het niet.
pi_188600047
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 10:57 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Hmm wij deden een goedkoop (maar niet gratis) krabbeltje met een uitgebreide lunch in een mooie strandtent erna voor directe familie.
Dat was geen kapitaal maar toch wel echt feestelijk.

Hier kind op komst.. huis kopen..
dat is allemaal geregeld dmv een krabbel en een lunch die onwijs gezellig was. :)

Dus geen wild feest met live muziek en alles... dat geld konden we beter gebruiken.
pi_188600088
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 11:08 schreef Uhmmpie het volgende:
Hier kind op komst.. huis kopen..
dat is allemaal geregeld dmv een krabbel en een lunch die onwijs gezellig was. :)
Chiasme :+
pi_188600118
Kennissen van mij waren beiden getrouwd geweest en die gaven een “we gaan niet touwen” feest. Wilden we een feest geven. Geloof niet dat ik ooit zo dronken ben geweest als na dat feest.
pi_188600188
Wij waren al 9 jaar samen (ook al samen een huis gekocht) dus het trouwen voegde niet echt wat toe maar we hadden wel zin in een mooi feest :D
pi_188600333
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 11:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Kennissen van mij waren beiden getrouwd geweest en die gaven een “we gaan niet touwen” feest. Wilden we een feest geven. Geloof niet dat ik ooit zo dronken ben geweest als na dat feest.
Wie gaf wie welk feest :?
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 11:34:30 #94
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_188600342
quote:

Ik heb ja gezegd ^)

SPOILER
Gefeliciteerd! *O*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_188600352
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 11:33 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

_O- Vervelend mens :D
pi_188600401
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 11:33 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Typefout. Ze wilden een feest geven/houden, maar beslist niet trouwen. Dus gaven ze (zelf) een “wij gaan niet trouwen” feest.
pi_188600405
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 11:40 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Typefout. Ze wilden een feest geven/houden, maar beslist niet trouwen. Dus gaven ze (zelf) een “wij gaan niet trouwen” feest.
Helder :*
pi_188600423
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

_O- Vervelend mens :D
Jeweettog 8-)
pi_188600437
Wekken op zes uur ivm oproepdienst en dat is een vervelend telefoontje om te missen.
Maar ze hadden me niet nodig *O* Toen kon ik écht niet meer slapen dus maar boekje lezen.
En werd ik wakker om half elf O+
pi_188600441
Euh wie trouwt er?
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025
pi_188600557
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 11:40 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Hebben wij ook gedaan. En 5 jaar later weer en toen stiekem toch getrouwd om verwarring zaaien *)
pi_188600761
Hmm ik kocht rose in een plastic fles bij de aldi.
(Want handig in het park oid)

Bleek het gewoon prima rose _O-

Binnenkort nog maar eens halen :D
pi_188600816
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 11:44 schreef sararaats het volgende:
Euh wie trouwt er?
Barreltje *O*
pi_188600860
Wij zijn ook allebei al een keer getrouwd geweest... dus na dat ik g (voor hem volkomen out of the blue) vroeg tijdens een etentje >:) zouden we gewoon alleen met getuigen (onze beider zonen) in het klein voor onszelf trouwen.. uiteindelijk werd dat toch iets groter, maar met alleen een lunch na het Ja-knikken, en eigenlijk was dat heel leuk, dat er familie, vrienden, oude buren, paar collega's en zelfs een paar FOK!kers bij waren. Geen feest of diner.

[ Bericht 5% gewijzigd door Blues op 24-08-2019 12:39:06 ]
pi_188600955
Hier kort wit jurkje over loeizwangere walvisbuik, veldboeketje, negen gasten (alleen directe familie). Taart en avondeten bij ons thuis.
pi_188600973
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 12:26 schreef minilot het volgende:
Hier kort wit jurkje over loeizwangere walvisbuik,
Pics! :P
pi_188601005
Pee, wat leuk *O* gewoon van elkaars gezelschap genieten en zien wat (en of) er wat van komt ^O^

En ik zou onze eigenwijze FFT graag een keer naar een slaapcentrum 'slaan' }:|
pi_188601108
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 12:26 schreef minilot het volgende:
Hier kort wit jurkje over loeizwangere walvisbuik, veldboeketje, negen gasten (alleen directe familie). Taart en avondeten bij ons thuis.
Klinkt ook als een prima trouwerij :)

Al snap ik barrels idee van “ik wil graag een bruiloft” ook wel :)
Wilde ik ook altijd.. tot bleek dat het financieel echt niet zo handig was om dat tegelijk te doen met een verhuizing en een aankomende baby.

Toen gaf ik dat geld toch maar wel liever uit aan huis en baby.
Kwestie van prioriteiten bleek :)
pi_188601127
Als wij trouwen gaat t waarschijnlijk ergens met z’n tweeën in t geheim gebeuren.
pi_188601150
Toen ik de eerste keer in `84 trouwde, betaalden onze ouders alles. Best handig *)
pi_188601161
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 12:28 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Pics! :P
Heb er hier maar eentje bij de hand - niet mijn meest charmante :')

SPOILER
pi_188601163
Hmm hier eerst maar iemand zoeken war ik uberhaupt “de rest van mijn leven” bij wil blijven :)
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 12:43:59 #113
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_188601196
Gheheh.. het eerste idee nu is om met zn 2en te trouwen op een tropisch eiland .. en dan bij terugkomst een feest te geven.. qua timing moeten we maar even checken hoe het het komende half jaar gaat .. anders moet er wellicht toch even snel op het stadhuis getrouwd worden ofzo.. :+

Nog geen datum.. vooral ideeën.. en K. moet ook nog even weer thuis settelen..
pi_188601232
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 12:41 schreef minilot het volgende:

[..]

SPOILER
Prima toch ^O^
pi_188601237
quote:

[..]

SPOILER
Wel leuk O+
pi_188601238
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 12:41 schreef Uhmmpie het volgende:
Hmm hier eerst maar iemand zoeken war ik uberhaupt “de rest van mijn leven” bij wil blijven :)
Ben je rijk? :+
pi_188601248
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 12:43 schreef Barreltje het volgende:
Gheheh.. het eerste idee nu is om met zn 2en te trouwen op een tropisch eiland .. en dan bij terugkomst een feest te geven.. qua timing moeten we maar even checken hoe het het komende half jaar gaat .. anders moet er wellicht toch even snel op het stadhuis getrouwd worden ofzo.. :+

Op zich kan het trouwfeestje ook practisch getimed worden :)

Al dan niet met snel trouwen voor die tijd :)
pi_188601270
quote:
12s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ben je rijk? :+
Yup

Al valt het financieel gezien wel mee.. ben ik een rijk mens :)

Dus je kunt dat aanzoek puur boor het geld wel achterwege laten :)
pi_188601286
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 12:49 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Yup

Al valt het financieel gezien wel mee.. ben ik een rijk mens :)

Dus je kunt dat aanzoek puur boor het geld wel achterwege laten :)
Ah okee, dan zijn we gauw klaar :P
pi_188601341
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ah okee, dan zijn we gauw klaar :P
Repliede ik per ongelukkig in een “report post” veldje :(

Anyway.. wat ik probeerde te replyen...
dat dat prima is dan.
Duidelijk verhaal :)

Scheelt weer verloren tijd voor een date _O-
pi_188601359
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 12:54 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Repliede ik per ongelukkig in een “report post” veldje :(

Anyway.. wat ik probeerde te replyen...
dat dat prima is dan.
Duidelijk verhaal :)

Scheelt weer verloren tijd voor een date _O-
:D nou ja zeg smeer je me daar gelijk een ban voor aan? :o :D _O-
pi_188601364
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 12:43 schreef Barreltje het volgende:

Een neef van mij zou nu het advies qua timing geven...denk aan het orkaanseizoen (hij zat bij een week opgesloten in een hotel vanwege een orkaan).

Hoe gaat het met K z’n nierstenen?
pi_188601391
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 12:30 schreef Bluezz het volgende:

En ik zou onze eigenwijze FFT graag een keer naar een slaapcentrum 'slaan' }:|
Tja.. En dit klinkt denk ik lulliger dan ik het bedoel maar ik snap eerlijk gezegd niet zo goed dat jullie er allemaal nog op reageren. Is al zolang ze hier post exact het zelfde liedje en ze doet er toch niets mee..

@FFT: ik gun je echt een goede nachtrust en stressloos werkleven, maar je zult het toch zelf moeten doen.

Dus.. tja..
pi_188601411
Misschien kan FFT eens uitleggen waarom ze maar doorendoorendoorploetert? Geen enkele verplichting natuurlijk, maar wellicht drukt het de herhaaldelijke adviezen eens de kop in :)
pi_188601441
@PdeHoog Het broertje van J. (>10 jaar single) wil graag weten waar jij al die dates vandaan ritselt 8-)
pi_188601444
Misschien neemt ze niet de tijd om daar überhaupt eens over na te denken :) Je moet ergens beginnen he :)
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 13:21:16 #127
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_188601688
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 13:02 schreef minilot het volgende:
@:PdeHoog Het broertje van J. (>10 jaar single) wil graag weten waar jij al die dates vandaan ritselt 8-)
Pimp de Hoog, voor al uw datingvragen :7
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 13:26:07 #128
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_188601753
goed, laptop gepakt.

was het een verrassing ? nee :)
K. is al een aantal keer weg geweest en op een eerdere trip had hij een zwarte diamant gekocht. die lag al een tijdje in een doosje te wachten om er een verlovingsring van te laten maken. deze keer heeft hij er 4 kleinere diamanten bij gekocht. dus het zat wel een beetje in de lijn der verwachting dat het ooit zo komen.

het aanzoek?
och. het was typisch. een aantal jaar terug ben ik een vriendin in NewYork op gaan zoeken. toen ik terug kwam had hij een "verkering-ring" gekocht .. kneuzing als K. is gaf hij me die snel-snel op de achterbank van de taxi. hij is er geen ster in.
hij had de eerdere keren al bedacht dat hij en aanzoek wilde doen. maar dan kwam hij thuis, was er weer iets en ging het aanzoek verloren in de dagelijkse sleur.. dus nu had hij op de basis een ring gekocht .. en die vrot ie me in de hand terwijl we de bagage in de auto aan het stoppen zijn. " ik kan nu even niet op een knie vanwege z'n niersteen maar, ik wil met je trouwen , hier " :+ de arme vent.. O+

dus. vanmiddag eens naar de juwelier om te kijken wat die voor ons kan betekenen..
pi_188601819
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

:D nou ja zeg smeer je me daar gelijk een ban voor aan? :o :D _O-
Mja als je niet met me wil trouwen... dan eh.. krijg je dat.
pi_188601831
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 13:26 schreef Barreltje het volgende:
goed, laptop gepakt.

K. is al een aantal keer weg geweest en op een eerdere trip had hij een zwarte diamant gekocht. die lag al een tijdje in een doosje te wachten om er een verlovingsring van te laten maken. deze keer heeft hij er 4 kleinere diamanten bij gekocht. dus het zat wel een beetje in de lijn der verwachting dat het ooit zo komen.

het aanzoek?
och. het was typisch. een aantal jaar terug ben ik een vriendin in NewYork op gaan zoeken. toen ik terug kwam had hij een "verkering-ring" gekocht .. kneuzing als K. is gaf hij me die snel-snel op de achterbank van de taxi. hij is er geen ster in.
hij had de eerdere keren al bedacht dat hij en aanzoek wilde doen. maar dan kwam hij thuis, was er weer iets en ging het aanzoek verloren in de dagelijkse sleur.. dus nu had hij op de basis een ring gekocht .. en die vrot ie me in de hand terwijl we de bagage in de auto aan het stoppen zijn. " ik kan nu even niet op een knie vanwege z'n niersteen maar, ik wil met je trouwen , hier " :+ de arme vent.. O+

dus. vanmiddag eens naar de juwelier om te kijken wat die voor ons kan betekenen..
Het is wel heel cute O+

En lief en schattig en een beetje kneuzig... maar O+
pi_188601845
r i n g parset ook al :( 8)7
pi_188601879
quote:
8s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
r i n g parset ook al :( 8)7
Even geklikt.. siliconen ringen :x
pi_188601930
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 13:37 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Even geklikt.. siliconen ringen :x
Ja ik zag het bij het hoveren al. Dacht dat het om cockrings ging.
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 13:41:30 #134
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_188601951
die siliconen ring heb ik dus echt gekregen :D

die link heb ik ook zelf in het bericht gezet ;)

voor mij is een siliconen ring ook echt ideaal voor als ik weer aan het schilderen ben .. want als ik er achter blijf hangen dan knapt ie.. en dan wordt niet meteen mijn vinger er af gerukt :P dus JUIST een passende ring in dit geval
pi_188601971
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 13:41 schreef Barreltje het volgende:
die siliconen ring heb ik dus echt gekregen :D

die link heb ik ook zelf in het bericht gezet ;)
:D _O- godver :') you had me there :@
pi_188602020
Wat een toffe ringen zijn dat Barrel!! ^O^
pi_188602096
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 13:02 schreef minilot het volgende:
@:PdeHoog Het broertje van J. (>10 jaar single) wil graag weten waar jij al die dates vandaan ritselt 8-)
Ik ben er in geluist door vrienden -O- “Kom je ook eten? Oh en dit is......Ze is single *wink*”

:’)
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 13:50:44 #138
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_188602098
ja he! ik vind het ook echt lief doordacht. en daar waar hij zat is dat dus de normaalste zaak. ik vind het briljant ook met mijn werk! en ik kan er mee sporten etc.. zo tof!
pi_188602099
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 13:21 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Pimp de Hoog, voor al uw datingvragen :7
_O-
pi_188602115
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 13:26 schreef Barreltje het volgende:
goed, laptop gepakt.

het aanzoek?

Goed verhaal _O- Ik zou het net zo doen denk ik :’)
pi_188602138
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 13:50 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

_O-
Nou P., 3 jaar geleden was je met 4 dames op stap in city tour Delft. w/
pi_188602184
Over “vragen” : ik had gebakken aardappeltjes - lievelings van mn. X - en vroeg hij wat ik ervan vond om te trouwen.
Daarover moest ie nog maar een weekje nadenken of hij dat zeker wilde. ^) vond ik.
Rest is history.
pi_188602193
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 13:53 schreef AnneX het volgende:

[..]

Nou P., 3 jaar geleden was je met 4 dames op stap in city tour Delft. w/
I know. Maar dat was toch anders :+
pi_188602237
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 13:57 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

I know. Maar dat was toch anders :+
Uhu maar hopelijk wordt 't wat met een van de dames.

Liefde is tof *O*
pi_188602308
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 13:50 schreef Barreltje het volgende:
ja he! ik vind het ook echt lief doordacht. en daar waar hij zat is dat dus de normaalste zaak. ik vind het briljant ook met mijn werk! en ik kan er mee sporten etc.. zo tof!
Praktisch nut galore *O*
pi_188602588
quote:
15s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ja ik zag het bij het hoveren al. Dacht dat het om cockrings ging.
Ja, idem, bummer!

Barrel, awww! :D
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 14:38:50 #147
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188602739
Her is eigenlijk wel weer voor een dutje in de zon
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 14:40:37 #148
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_188602758
Te warm in de zon.
Heb in de schaduwkant van ons huis de wortels van de verwijderde buxus eruit gegraven en het overgebleven stuk grond is nu bestrooid met witte kiezels (40 kg). foto volgt via B.

/uitdruipen
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_188602805
quote:
6s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 14:40 schreef golfer het volgende:
Te warm in de zon.
Heb in de schaduwkant van ons huis de wortels van de verwijderde buxus eruit gegraven en het overgebleven stuk grond is nu bestrooid met witte kiezels (40 kg). foto volgt via B.

/uitdruipen
/crosspost uit het tuintopic >:O

Foto van de opgevroten buxus heb ik niet :P
Wel van de stronkjes die er nu uit zijn en de foto after.
Niet wéér een struik gepland die onderhouden moet worden >:)
pi_188602820
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 12:58 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Tja.. En dit klinkt denk ik lulliger dan ik het bedoel maar ik snap eerlijk gezegd niet zo goed dat jullie er allemaal nog op reageren. Is al zolang ze hier post exact het zelfde liedje en ze doet er toch niets mee..

@:FFT: ik gun je echt een goede nachtrust en stressloos werkleven, maar je zult het toch zelf moeten doen.

Dus.. tja..
Oh het is niet lullig bedoelt, maar intonatie is lastig, het is pure bezorgdheid.
Ik maak er trouwens nooit een opmerking over, maar nu wel...
pi_188602828
quote:

[..]

SPOILER
Leuk!
Die gympjes O+
pi_188602836
Ik chill op de bank - onder dekentje uiteraard - met boek met milde maar zinloze hoop op een dutje :+
pi_188602843
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 14:46 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Leuk!
Die gympjes O+
Merkwaardig idee wel dat ik over een paar maanden vermoedelijk weer die forse afmetingen heb! *)
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 14:52:06 #154
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188602887
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 14:47 schreef minilot het volgende:
Ik chill op de bank - onder dekentje uiteraard - met boek met milde maar zinloze hoop op een dutje :+
Dutjes zijn goed.
pi_188603019
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 14:48 schreef minilot het volgende:

Merkwaardig idee wel dat ik over een paar maanden vermoedelijk weer die forse afmetingen heb! *)
Yup O+
pi_188603244
Ik zou ook wel 'n dutje kunnen doen maar moet nog even werken.
pi_188603301
Pff. Lukt gewoon echt nooit bij mij: overdag slapen! Naja. Wel boek uit ^O^
pi_188603343
Ik heb net wel even liggen soezen de bank.

Daar dachten de honden na 20 minuten anders over :')
pi_188603556
Pffff...drup drup drup t is warm buiten en helemaal als je van de fiets stapt. Lekker schaafijs gehad me tamarinde, leuk stofje voor weinig gekocht (geheel tegen mijn principe in, roze, maar het is voor 2 meisjes die heel erg van roze houden, dan moet het maar)
Nu achter de ventilator en niets doen.
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 16:01:54 #160
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_188603564
De juwelier was fantastisch!!
Ring besteld hij wordt super gaaf O+

K. Nam 3 jaar geleden een zwarte diamant mee deze keer 4 "kleinere".. de juwelier maakt er een super mooie ring van..

SPOILER
pi_188603583
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 15:31 schreef minilot het volgende:
Pff. Lukt gewoon echt nooit bij mij: overdag slapen! Naja. Wel boek uit ^O^
Bij mij ook alleen als het moet na nachtdienst maar had gewoon 'n enorme inkakker net _O-
pi_188603587
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 16:01 schreef Barreltje het volgende:

K. Nam 3 jaar geleden een zwarte diamant mee deze keer 4 "kleinere".. de juwelier maakt er een super mooie ring van..

SPOILER
Mooi zo'n rustige setting, geeft alle aandacht aan de diamanten.
pi_188603596
quote:

SPOILER
In siliconen? :?
pi_188603603
quote:
5s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Cockring met diamanten JWZ!
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 16:07:46 #165
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_188603627
quote:
5s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 16:04 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet flesje..
De siliconen heb ik nu gekregen voor het "aanzoek" .. als die andere klaar is dan wissel ik de siliconen in voor de gouden .. en als ik dan weer ga werken dan doe ik de siliconen om..
pi_188603629
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 16:05 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Cockring met diamanten JWZ!
Nou voel ik me echt een sloeber met eentje gemaakt van duim+wijsvinger :{
pi_188603643
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 16:07 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet flesje..
De siliconen heb ik nu gekregen voor het "aanzoek" .. als die andere klaar is dan wissel ik de siliconen in voor de gouden .. en als ik dan weer ga werken dan doe ik de siliconen om..
Oh zo :) Ik snapte het al niet :s)
pi_188603657
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 16:07 schreef minilot het volgende:

[..]

Cockring?

Geef mij maar duim & wijsvinger hoor :+ Latex/rubber er rond is irritant.
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 16:09:22 #169
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_188603659
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 16:07 schreef minilot het volgende:

[..]

Een handgemaakte cockring?
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 16:30:41 #170
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188603856
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 16:09 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Een handgemaakte cockring?
Gok gewoon ferme greep van Mini om balzak en pimmel van haar echtgenoot
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 16:31:50 #171
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188603872
En godsamme wat is de Veluwe toch mooi zeg _O_
Nu weer op weg naar huis, ook top O+
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 16:34:30 #172
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_188603907
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 16:31 schreef Molo het volgende:
En godsamme wat is de Veluwe toch mooi zeg _O_
Nu weer op weg naar huis, ook top O+
Niet eens koffie komen drinken ;(
pi_188603947
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 16:34 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Of hier aan de rand een kop thee gehaald.....
pi_188603951
ik ga ook even in het zonnetje liggen. Genoeg gevoorpret :')
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 16:41:06 #175
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188603980
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 16:34 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Met Koos en Miep samen O+ :+
Nee joh. Maar kom hier vast nog wel een keer.

Rijden met weg vanuit het Aardhuis, top top
Hoge Veluwe voor het eerst in mijn leven geweest (tof!) En nog veel meer.

Afgelopen week met mijn oude moedertje en hele gezin met de kidzzzzz in een Landal gezeten. Was leuk maar drukkkk. Vannacht even een last minute safaritent bij de boer geboekt (met dank aan de uitvinding van Airbnb O+ ) omdat mooi weer, chill en even met zijn drieën nog einde van de vakantie vieren *O*

Eigenlijk wil ik gewoon schrijver worden en in mijn huisje op de Veluwe meesterwerken schrijven en wandelen en zulks :+
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 16:41:36 #176
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188603989
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga ook even in het zonnetje liggen. Genoeg gevoorpret :')
Is dit een aankondiging van een fapsessie Fles?
pi_188603993
Barrel, gefeliciteerd *O* Feest!

En wat is erger voor een kind, een man in een speeltuin die je even heeft aangeraakt (eventueel, was gerucht) of papa die die meneer dood slaat? https://www.nu.nl/binnenl(...)lict.html?redirect=1
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_188604000
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 16:41 schreef Molo het volgende:

[..]

Is dit een aankondiging van een fapsessie Fles?
Nee dat heb ik net gedaan eigenlijk.
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 16:44:03 #179
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188604024
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 16:41 schreef Isabeau het volgende:

En wat is erger voor een kind, een man in een speeltuin die je even heeft aangeraakt (eventueel, was gerucht) of papa die die meneer dood slaat? https://www.nu.nl/binnenl(...)lict.html?redirect=1
Ik denk dat het kind bepotelt wordt door een vreemde.
Terwijl zijn vader die vent dood slaat kan hij namelijk nog heerlijk verder spelen in de speeltuin neem ik aan
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 16:44:28 #180
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188604029
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 16:42 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Nee dat heb ik net gedaan eigenlijk.
Zaterdag fapdag ^O^
pi_188604059
Of zoals Freek het doet: door de week op fantasie en in het weekend mag er beeldmateriaal bij!
pi_188604076
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 16:41 schreef Isabeau het volgende:

En aangezien waarschijnlijk niet vastgesteld kan worden wie de fatale klap heeft gegeven, komt er ook geen flinke straf.
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 16:50:37 #183
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188604109
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 16:46 schreef FranticDJ het volgende:
Of zoals Freek het doet: door de week op fantasie en in het weekend mag er beeldmateriaal bij!
Doet Freek dat zo?
pi_188604136
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 14:00 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Uhu maar hopelijk wordt 't wat met een van de dames.

Liefde is tof *O*
Hoop ik ook :Y)
pi_188604150
quote:

SPOILER
Mooi ^O^
pi_188604163
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 16:50 schreef Molo het volgende:

[..]

Doet Freek dat zo?
Yup! Freek's Fapregime.
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 16:56:39 #187
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_188604193
Nu de zomer bijna voorbij is toch maar een een 3-meter doorsnee hebbende zweef-tuinparasol besteld. *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door golfer op 24-08-2019 17:04:26 ]
Poef.....gone! Šgolfer
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 16:56:44 #188
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188604195
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 16:54 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Yup! Freek's Fapregime.
Fapautisme _O-
pi_188604198
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 16:56 schreef Molo het volgende:

[..]

Fapautisme _O-
Oh dat is niet het enige hoor :+
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 17:00:06 #190
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188604237
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 16:56 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Oh dat is niet het enige hoor :+
Hoe vaak mag er live beeldmateriaal ingehuurd worden?
  Moderator zaterdag 24 augustus 2019 @ 17:00:56 #191
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188604252
Zwervers zijn in D wel de ideale manier of van lege flesjes af te komen :D
pi_188604261
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 17:00 schreef Molo het volgende:

[..]

Hoe vaak mag er live beeldmateriaal ingehuurd worden?
Geen flauw idee. Hij heeft wel een maximaal bedrag wat ie er voor betaald :')
pi_188604262
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 17:00 schreef derLudolf het volgende:
Zwervers zijn in D wel de ideale manier of van lege flesjes af te komen :D
En blikjes, pfand *O*
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 17:05:48 #194
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_188604304
De BBQ is aan het voorgloeien. :Y)
Poef.....gone! Šgolfer
  Moderator zaterdag 24 augustus 2019 @ 17:06:18 #195
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188604315
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 17:01 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

En blikjes, pfand *O*
Lege blikjes wil ik niet mee rondlopen :+
  Moderator zaterdag 24 augustus 2019 @ 17:06:41 #196
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188604320
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 17:05 schreef golfer het volgende:
De BBQ is aan het voorgloeien. :Y)
Wat komt er op?
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 17:10:40 #197
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188604367
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 17:01 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Geen flauw idee. Hij heeft wel een maximaal bedrag wat ie er voor betaald :')
Vijftien uuro O+
  Moderator zaterdag 24 augustus 2019 @ 17:13:20 #198
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188604400
Oh god het stikt op deze plek van de zwervers blijkbaar. "Je hebt nog een lege fles" 0,75L, laag en dik, past perfect in m'n reet in het daarvoor bestemde vakje in m'n tas.

"Dat flesje in je hand in bijna (2/3) leeg"
pi_188604456
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 16:44 schreef Molo het volgende:

[..]

Zaterdag fapdag ^O^
Zeer waar :Y
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 17:22:00 #200
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188604499
Iedere dag kan dat prima toch?
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 17:27:30 #201
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_188604574
Vanavond wagyu entrecote met zoete aardappel friet ,Wat brocolli en een kleine salade erbij :Y)
pi_188604586
@minilot (dacht ik?)

Kieknnoh!

Bizar dat ik dit kon _O-

In spoiler ‘the making of’
SPOILER
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 17:28:28 #203
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_188604590
En wat klink je enthousiast over de Veluwe Molo..tof!
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 17:29:18 #204
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_188604602
Bob! _O_
pi_188604630
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 17:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:minilot (dacht ik?)

Kieknnoh!
[ afbeelding ]

Bizar dat ik dit kon _O-

SPOILER
Cat Ross :D
  Moderator zaterdag 24 augustus 2019 @ 17:40:52 #206
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188604742
Ha gratis vermaakt :D

Voor het 'Veganes Sommerfest' staat een braadworst verkoper, zo'n lopende BBQ.

10m verderop staat een kraam van iets ("Dianetics"), er tegenover staat een man met een bord "Achtung, Scientology Sekte"

_O-
pi_188604920
quote:

Kieknnoh!
[ afbeelding ]

Bizar dat ik dit kon _O-

SPOILER
Mooi hoor ^O^
pi_188604949
quote:

Kieknnoh!
[ afbeelding ]

Bizar dat ik dit kon _O-

SPOILER
Joh! Knap werk! _O_
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 18:08:42 #209
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188605044
quote:

Kieknnoh!
[ afbeelding ]

Bizar dat ik dit kon _O-

SPOILER
Bob Ross is fantastisch O+

Ooit een workshop gedaan, kon het niet laten er een weerwolf en vage gieren in te schilderen. Mens boos :+
Toffe dag en episch schilderijtje geworden :P
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 18:09:39 #210
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188605055
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 17:28 schreef Barreltje het volgende:
En wat klink je enthousiast over de Veluwe Molo..tof!
Was ook gewoon erg mooi :Y

Wmb snel weer heen :)
  Moderator zaterdag 24 augustus 2019 @ 18:09:58 #211
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188605058
quote:

Kieknnoh!
[ afbeelding ]

Bizar dat ik dit kon _O-

SPOILER
Gaaf! Ik moet het helaas laten bij fotograferen van zoiets.
pi_188605060
Dankt, danku!

Op de foto ziet er er echt beter uit dan ‘live’. _O- Gold niet alleen voor mij, maar ook voor de rest van de groep.
Na iedere fase onzeker de telefoon erbij pakken en dan was het weer oh en aah. _O-
Was heel leuk om te doen en verbazingwekkend hoe je zo snel iets kunt creëren.
pi_188605072
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 18:09 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Gaaf! Ik moet het helaas laten bij fotograferen van zoiets.
Jij kunt dit ook. Ik heb nul artistieke kennis, kunde of inspiratie. Met goede uitleg en goede materialen kun je leuke truukjes uithalen.
pi_188605083
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 18:08 schreef Molo het volgende:

[..]

Ooit een workshop gedaan, kon het niet laten er een weerwolf en vage gieren in te schilderen. Mens boos :+
Vage gieren zelfs _O_

Vandaag tekende iemand kerstballen in de boom, vond ze geen probleem. ‘It’s your world’. Met een sappig Limburgs accent.
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 18:11:54 #215
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188605086
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 18:10 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Jij kunt dit ook. Ik heb nul artistieke kennis, kunde of inspiratie. Met goede uitleg en goede materialen kun je leuke truukjes uithalen.
Dit
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 18:12:32 #216
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188605095
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 18:11 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Vage gieren zelfs _O_

Vandaag tekende iemand kerstballen in de boom, vond ze geen probleem. ‘It’s your world’. Met een sappig Limburgs accent.
Vale :P

Maar beetje zuur autistisch wijffie was het wel ja. Toen heb ik er dus twee vale gieren ipv één van gemaakt oO<
pi_188605100
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 18:12 schreef Molo het volgende:

[..]

Vale :P

Maar beetje zuur autistisch wijffie was het wel ja. Toen heb ik er dus twee vale gieren ipv één van gemaakt oO<
Enige logische keuze :Y
pi_188605125
some happy little vultures :9
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 18:34:06 #219
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_188605353
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 18:08 schreef Molo het volgende:

[..]

:D Heb je daar ook een foto van??
/aagje
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 18:35:04 #220
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188605361
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 18:34 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

:D Heb je daar ook een foto van??
/aagje
Niet bij de hand maar kan morgen als ik weer beetje minder brak ben wel even maken :+
pi_188605383
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 18:35 schreef Molo het volgende:

[..]

Niet bij de hand maar kan morgen als ik weer beetje minder brak ben wel even maken :+
Welke ereplaats heeft je kunstwerk gekregen? :D
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 18:38:29 #222
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188605409
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 18:37 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Welke ereplaats heeft je kunstwerk gekregen? :D
Logeerkamer :')

Ik wil door de tijd als Miep naar zolder gaat van haar kamertje studeer/werkkamer maken, dan komt ie daar O+
pi_188605422
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 18:38 schreef Molo het volgende:

[..]

Logeerkamer :')

Ik wil door de tijd als Miep naar zolder gaat van haar kamertje studeer/werkkamer maken, dan komt ie daar O+
Haha, leuk!
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 19:17:44 #224
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_188606066
quote:

Kieknnoh!
[ afbeelding ]

Bizar dat ik dit kon _O-

SPOILER
Bob Ross is er niks bij. ;)
Poef.....gone! Šgolfer
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 19:19:09 #225
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_188606095
Truc met citroen en kruidnagel tegen wespen tijdens de BBQ werkte prima:
Poef.....gone! Šgolfer
pi_188606191
Cat Ros!! Wat leuk en goed gelukt!
pi_188606308
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 19:19 schreef golfer het volgende:
[ afbeelding ]
Cool :)
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 19:32:35 #228
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188606335
Wesploze bbq hier:
- Jodenhaas
- Kippendij
- In de lengte gespleten frikandel voor een lussikniemens
- Zelf geprakte huzarensalade
- Verdunlimo met ijsklontjes
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 19:33:47 #229
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_188606354
Frikandel O+ Echt zo goddelijk soms!
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 19:35:39 #230
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188606382
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 19:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Naast een uitgebreid met fijne bbq saus gelakt stukje jodenhaas is het wel wat een vreemde eend op mijn bbq.

Met "speciaal" van de snackwagen in Haulsterbossen, dan sluit ik me bij je aan
pi_188606548
wat is jodenhaas?
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 19:49:10 #232
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188606651
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
wat is jodenhaas?

Joden mogen van hun voedselregels geen vlees uit de achterhand van het rund eten; de jodenhaas is een van de aller soepelste stukjes vlees uit de voorhand.

quote:
Jodenhaas wordt ook wel diamanthaas of schouderhaas genoemd en zit tussen de schouders van een rund. Door de spijswetten van de orthodoxe joden, mochten de joden geen achterbout eten. Hierdoor kreeg het stukje dan ook de naam Jodenhaas. Het lijkt heel erg op ossenhaas en is het meest malse stukje vlees van de schouder.
pi_188606664
Ziet er goed uit :Y

Maar wat het met joden of haas te maken heeft? :?
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 19:50:27 #234
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188606681
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ziet er goed uit :Y

Maar wat het met joden of haas te maken heeft? :?
Zie mn aanvulling
pi_188606691
Ah _O_
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 19:51:45 #236
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188606704
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah _O_
Het is ook nog eens leuker geprijsd vaak dan de andere top-stukjes, en je kunt het heel rood bereiden
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 20:09:16 #238
63722 z80
I fink you freaky
pi_188607029
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 12:56 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Een neef van mij zou nu het advies qua timing geven...denk aan het orkaanseizoen (hij zat bij een week opgesloten in een hotel vanwege een orkaan).

Hoe gaat het met K z’n nierstenen?
Ik wil eigenlijk wel naar Honkong tijdens het orkaanseizoen. Vanuit een zwabberende wolkenkrabber de regen horizontaal langs zien komen. Alleen een beetje duur om enkel binnen te kunnen zitten.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_188607055
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 20:09 schreef z80 het volgende:

[..]

Ik wil eigenlijk wel naar Honkong tijdens het orkaanseizoen. Vanuit een zwabberende wolkenkrabber de regen horizontaal langs zien komen. Alleen een beetje duur om enkel binnen te kunnen zitten.
Plus dat alle vluchten erheen waarschijnlijk toch afgelast worden. Naja je kunt gaan liften of zo :P
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 20:14:40 #240
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188607145
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
wat is jodenhaas?
Frigging lekker stukje rundvlees _O_ :9

Ik had gisteren bavette op spiezen op de BBQ, en chorizo, was ook ernstig lekker :9
pi_188607194
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 18:10 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dit ja.

Wie niet waagt, blijft maagd.
pi_188607199
Oh chorizo daar hadden we het al eens over he :+
pi_188607204
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 20:09 schreef z80 het volgende:

[..]

Zij zaten in Zuid Florida, in een dichtgetimmerd hotel. Gewoon geen uitzicht, herrie om het gebouw en niets horen. Is al een hele tijd geleden, geen idee welke orkaan dat was, maar internet bestond toen nog niet in ieder geval want zijn ouders durfden het huis niet uit wachtend op eindelijk een telefoontje dat het goed met ze was.
pi_188607219
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 19:19 schreef golfer het volgende:
[ afbeelding ]
^O^ ga ik onthouden.

Een boterhamzakjes met water in je deurgat hangen helpt net zo goed als een hordeur 8-)
pi_188607235
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 19:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Does not compute :+
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 20:18:10 #246
63722 z80
I fink you freaky
pi_188607244
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 16:38 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Of hier aan de rand een kop thee gehaald.....
Arnhem is niet te bereiken deze dagen. Enkel file rijden.
pi_188607332
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 20:17 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Does not compute :+
Wel man! :D
pi_188607363
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 20:18 schreef z80 het volgende:

[..]

Arnhem is niet te bereiken deze dagen. Enkel file rijden.
Vandaag was het onvoorstelbaar rustig. Morgen is het werk klaar dus het gaat helemaal goedkomen.
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 20:24:37 #249
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188607449
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh chorizo daar hadden we het al eens over he :+
De verse bakchorizo van de Lidl was redelijk, maar mij veel te vet en zout
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 20:25:20 #250
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_188607467
Wij hebben op het werk ook eens per shift frikadellen.. dat is dan best lekker.. ^O^

Scheveningen was blijkbaar vandaag ook een chaos.. we hebben lekker in huis gezeten.. we gaan een andere keer wel naar het strand :+
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 20:27:34 #251
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188607526
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 20:25 schreef Barreltje het volgende:
Wij hebben op het werk ook eens per shift frikadellen.. dat is dan best lekker.. ^O^

Scheveningen was blijkbaar vandaag ook een chaos.. we hebben lekker in huis gezeten.. we gaan een andere keer wel naar het strand :+
Mijn zwager vroeg of ik morgen mee ging naar het strand. Mij niet gezien, lekker in de bloedhitte huidkanker liggen krijgen tussen zes miljard Hagenezen en minstens zoveel zandkorrels

No way

Hopelijk krijg ik Koos zo ver te gaan suppen ergens *O*
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 20:31:25 #252
63722 z80
I fink you freaky
pi_188607631
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Plus dat alle vluchten erheen waarschijnlijk toch afgelast worden. Naja je kunt gaan liften of zo :P
Dat valt wel mee. De luchthaven ligt in zee. En is er op gebouwd dat e ook met storm gevlogen kan worden.
Wel gaaf om haaks op de landingsbaan of te komen in de schemer. Lampen van de baan duidelijk zichtboor door je raampje. En vlak voor de landing de kist recht trekken.
Enkel luchtzakken tijdens het opstijgen zijn niet mijn ding. Op nog geen 1000 meter er weer een paar naar beneden donderen. En schuddend er rammelend verder stijgen. Eenmaal over de 5KM grens zal het me worst zijn hoe hard het rammelt/schud of valt.
pi_188607637
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Wel man! :D
Die kadaverstaven mag je houden. Geef mij maar een chorizo speciaal :9
pi_188607650
Morgen eerst werken.
Daarna de optie met mijn ouders mee te rijden naar een voetbaltoernooi van neefje en nichtje. Foebal kijken in de bloedhitte...

Of naar huis, douchen en een paar uur relaxen voordat ik die kant uitga voor een verjaardag.

Ik denk dat ik er wel uit ben wat ik ga doen :+
pi_188607673
Zojuist eens een mail gestuurd naar m'n energieleverancier. Had 2-3 maanden geleden m'n jaarafrekening moeten krijgen. En moet nog aardig wat terug krijgen...
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 20:33:01 #256
63722 z80
I fink you freaky
pi_188607679
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 20:16 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Zij zaten in Zuid Florida, in een dichtgetimmerd hotel. Gewoon geen uitzicht, herrie om het gebouw en niets horen. Is al een hele tijd geleden, geen idee welke orkaan dat was, maar internet bestond toen nog niet in ieder geval want zijn ouders durfden het huis niet uit wachtend op eindelijk een telefoontje dat het goed met ze was.
Florida is ook wat anders. Houten huizen die wegwaaien. Hongkong is beton dat er op gebouwd is meerdere keren per jaar boor een orkaan bezocht te worden.
pi_188607808
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 20:25 schreef Barreltje het volgende:

Wij gaan ook nooit in het weekend naar het strand, of aan het eind van de dag, dat is nog wel leuk.
pi_188607831
Eind van de dag of vroeg in de ochtend zijn ideale strandmomenten ja *O*
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 20:48:35 #259
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188608035
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 20:31 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Die kadaverstaven mag je houden. Geef mij maar een chorizo speciaal :9
Wat is een chorizo speciaal?
pi_188608049
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 20:48 schreef Molo het volgende:

[..]

Wat is een chorizo speciaal?
Chorizo met uitjes curry en mayo :+
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 20:49:57 #261
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_188608064
Binnenkort de eerste proeflogé die iets met het circuit van doen heeft. Broer van B. gaat het weekend van 6,7 en 8 september iets doen tijdens de Historic Grand Prix.

Volgens jaar tijdens de F1 is ons huis het hele weekend te huur voor 2.500 euro of 500 euro per kamer. *)
Poef.....gone! Šgolfer
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 20:55:54 #262
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188608175
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 20:49 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Chorizo met uitjes curry en mayo :+
Gádverdamme _O-
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 20:56:33 #263
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188608191
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 20:49 schreef golfer het volgende:
Binnenkort de eerste proeflogé die iets met het circuit van doen heeft. Broer van B. gaat het weekend van 6,7 en 8 september iets doen tijdens de Historic Grand Prix.

Volgens jaar tijdens de F1 is ons huis het hele weekend te huur voor 2.500 euro of 500 euro per kamer. *)
Een heel weekend Golfer uitwonen voor 500 euro per kamer is geen geld!
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 20:59:06 #264
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_188608241
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 20:56 schreef Molo het volgende:

Een heel weekend Golfer uitwonen voor 500 euro per kamer is geen geld!
Koopje! *)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_188608269
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 20:49 schreef golfer het volgende:

Toch? Jullie zeiden nog, “nooit mensen in huis”. Maar het levert een leuke vakantie op
pi_188608332
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 20:55 schreef Molo het volgende:

[..]

Gádverdamme _O-
Haha ik zeg ook maar wat hoor.. Ben geen liefhebber van frikandellen.
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 21:08:38 #267
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188608455
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 21:03 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Alleen als ik heel heel erg dronken ben

Vrijwel nooit dus, gelukkig _O_
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 21:09:05 #268
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188608463
Hete chorizo met knapperig brood erbij om de olie mee te dippen daarentegen :9~ :9~
pi_188608526
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 21:09 schreef Molo het volgende:
Hete chorizo met knapperig brood erbij om de olie mee te dippen daarentegen :9~ :9~
:9~
pi_188608590
quote:

Kieknnoh!
[ afbeelding ]

Bizar dat ik dit kon _O-

SPOILER
Bob Ross O+
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 21:19:33 #271
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188608647
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 21:12 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

:9~
Goede vriendin is Portugees dus ik word regelmatig bediend hiermee :9
pi_188608654
quote:
Yum :9
pi_188608716
quote:
boh :9
pi_188609126
Frikandel speciaal. :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 21:53:04 #275
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_188609281
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 21:00 schreef Kaatje1 het volgende:

Toch? Jullie zeiden nog, “nooit mensen in huis”. Maar het levert een leuke vakantie op
Voorlopig is dat ook nog steeds het standpunt hoor. Maar mochten er idioten zijn die dit soort bedragen voor een weekendje bij ons in Bloemendaal over hebben, gaan we misschien toch twijfelen. :)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_188609310
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 21:03 schreef FranticDJ het volgende:

Ik ook niet.
Geef mij maar een kroket :9
pi_188609329
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 21:54 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik ook niet.
Deze vrouw weet _O_
pi_188609363
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 21:19 schreef Molo het volgende:

[..]

Goede vriendin is Portugees dus ik word regelmatig bediend hiermee :9
Mazzelaar.
Dat vind ik ergens wel jammer van de Syriers. Heel veel lekkere mezze, maar da’s meteen ook de maaltijd. En dan afruimen en thee/koffie met zoetigheid. Niets “borrelen” (mag ook met sap en water), natafelen, ook totaal onbekend.
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 22:02:15 #279
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188609440
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 21:58 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Mazzelaar.
Dat vind ik ergens wel jammer van de Syriers. Heel veel lekkere mezze, maar da’s meteen ook de maaltijd. En dan afruimen en thee/koffie met zoetigheid. Niets “borrelen” (mag ook met sap en water), natafelen, ook totaal onbekend.
Gewoon aanleren dat dat onbeleefd is en lang natafelen hoort bij inburgeren *) *) *)

Ben weleens om drie uur 's nachts een restaurant in Lissabon uitgewaggeld om erna nog te gaan stappen _O- :')

Natafelen tot de vroege ochtend yoooo O+
pi_188609461
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 21:54 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik ook niet.
Dit!

En dan je frietjes in het kontje dippen :9
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 22:05:20 #281
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188609503
Kroket, altijd beter dan welke snack dan ook _O_
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 22:06:10 #282
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188609513
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 22:05 schreef Molo het volgende:
Kroket, altijd beter dan welke snack dan ook _O_
Die krengen heb ik opgegeven. Gaan altijd lek als ik ze zelf klaarmaak.
En ik maak liever klaar dan dat ik het ga halen.
pi_188609529
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 22:03 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dit!

Ja! zodat je alleen het krokante nog over houdt :9
pi_188609552
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 22:06 schreef fietsie het volgende:
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar. :D
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 22:08:37 #285
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188609558
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 22:06 schreef fietsie het volgende:

[..]

Serieus? :o :o
pi_188609562
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 22:06 schreef FranticDJ het volgende:
Ja! zodat je alleen het krokante nog over houdt :9
Jaaaaa, om weg te gooien. _O_
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 22:09:43 #287
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188609576
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 22:08 schreef Myraela het volgende:

[..]

Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar. :D
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 22:08 schreef Molo het volgende:

[..]

Serieus? :o :o
Jup. En of het nu van Dobben, Huismerk, zelfgemaakte shit of zelfs die met boterhammen omkleede kleffigheid van Mora: altijd lek.

Thermometer van pan gecontroleerd; die wijkt maar max 2 graden af.
pi_188609586
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 22:09 schreef fietsie het volgende:

[..]

[..]

Jup. En of het nu van Dobben, Huismerk, zelfgemaakte shit of zelfs die met boterhammen omkleede kleffigheid van Mora: altijd lek.

Je laat ze eerst ontdooien?
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 22:10:46 #289
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188609599
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 22:10 schreef Myraela het volgende:

[..]

Je laat ze eerst ontdooien?
Zowel ontdooid als bevroren.
pi_188609612
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 22:02 schreef Molo het volgende:

[..]

Gewoon aanleren dat dat onbeleefd is en lang natafelen hoort bij inburgeren *) *) *)

Ben weleens om drie uur 's nachts een restaurant in Lissabon uitgewaggeld om erna nog te gaan stappen _O- :')

Natafelen tot de vroege ochtend yoooo O+
Die bij mij eten leer ik het al. Maar dat eten bij de gezinnen, daar lukt het nog niet :D

En ik heb ook wel eens de vraag gehad van de eigenaar hpvan het restaurant of we de sleutel eilden hebben om de deur op slot te doen. We begrepen de hint _O-
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 22:11:22 #291
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188609617
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 22:09 schreef fietsie het volgende:

[..]

[..]

Geen idee hoe je het voor elkaar krijgt, mij nog nooit gebeurd en ik ben geen frituurkoningin

Holtkamp kroketten trouwens, bohhhh _O_
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 22:13:41 #292
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188609664
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 22:11 schreef Molo het volgende:

[..]

Geen idee hoe je het voor elkaar krijgt, mij nog nooit gebeurd en ik ben geen frituurkoningin
Mandje onder de fruts, m'n rijstolie vies, the works.
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 22:13:50 #293
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188609671
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 22:11 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Die bij mij eten leer ik het al. Maar dat eten bij de gezinnen, daar lukt het nog niet :D

En ik heb ook wel eens de vraag gehad van de eigenaar hpvan het restaurant of we de sleutel eilden hebben om de deur op slot te doen. We begrepen de hint _O-
Als je genoeg drank bestelt en ze gezellig mee laat ouwehoeren is mijn ervaring dat die hints uitblijven :P

Wel keer gehad dat op een gegeven moment de chorizo op was :'(
pi_188609673
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 22:10 schreef fietsie het volgende:
Zowel ontdooid als bevroren.
Wel een prestatie, dan. :D
pi_188609698
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 22:03 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dit!

_O- :D :Y)
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 22:16:43 #296
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188609720
Al in je BBQ geprobeerd Fiets? Daar lukken dingen meestal wel in toch?

Ik heb in een aangeschoten bui weleens kroketten staan bakken in een koekenpan, of (minder goed plan :') ) in de magnetron _O-
Want perfect voer man _O_
pi_188609736
ovenkroketten kunnen prima in de Airfryeur.
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 22:17:38 #298
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188609737
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 22:16 schreef Molo het volgende:

Ik heb in een aangeschoten bui weleens kroketten staan bakken in een koekenpan, of (minder goed plan :') ) in de magnetron _O-
Nee.

Ik heb net wel goedkope riblappen van de Spar gelow-en-slowed. Morgen proeven of het wat geworden is.
pi_188609747
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 22:16 schreef Molo het volgende:

Ik heb als kind eens kroketten in de pan gebakken. Maar dan dus niet in een laag olie. Dat was geen succes, werd een vies prakje. Frikandellen uit de oven stonden wel regelmatig op het menu. Wel minder lekkerder en vaak opengebarsten, maar he, wel lekker eten zonder dat mijn ouders het doorhadden. :7
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 22:19:10 #300
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188609764
Frikandellen uit de magnetron is wel grappig: opgezwollen worst, met krimp-streepjes waar ie op het rooster heeft gelegen.
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 22:19:18 #301
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188609767
Vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')