Snurken... i have the skillsquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 21:43 schreef Uhmmpie het volgende:
Met mn slimme hoofd hele tijd naast een zak hooi gezeten die dochterlief subtiel tegen de bank had gezet ipv netjes opgeruimd.
Nu gaar, branderige ogen, verstopte neus waar het snot uitloopt, benauwd... en gevoel of mn hele lijf soort van 3x zo zwaar is.
En ik had nog wel het idee dat mijn “last van stof” minder aan het worden was.
Net cetrizine op, buiten koffie gedronken.. en nu maar gauw slapen.
Benieuwd wat mn slaapappje morgen zegt over snurken... kan nooit best zijn.
Wij (toen ik nog getrouwd was) kwamen wij vaak in friesland.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 21:51 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Snurken... i have the skills
ABN is hier ontzettend goed als je het fries eruit filtert
Fijn. Volgens mij gaat het nooit wél over het betreffende ding wanneer het woord gebruikt wordt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Barrel![]()
Mensen, ik heb nest doorgegeven aan Danny om uit de lijst te halen. Dat is een te random woord voor zo'n link.
Dat heb ik met ieder bedquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:44 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Waarom zijn de Stena Line-bedjes toch binnen een kwartier een rommeltje?
Omdat die matrasjes wat gladjes zijnquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:44 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Fijn. Volgens mij gaat het nooit wél over het betreffende ding wanneer het woord gebruikt wordt.
Waarom zijn de Stena Line-bedjes toch binnen een kwartier een rommeltje?
Thuis heb ik een hoeslaken. Dit is een flinterdun topmatrasje met een laken. Dat fliebert alle kanten op. Maar goed, ik at een compost cookie en ik leg lekker, dus misschien moet ik ook niet klagen.quote:
Kijken jullie aan boord van zo'n booT ook via het speciale kanaal naar je hond-in-zn-hokje?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Omdat die matrasjes wat gladjes zijn
Dat had onze boot niet. We mochten wel op bezoek 's avondsquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:48 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Kijken jullie aan boord van zo'n bood ook via het speciale kanaal naar je hond-in-zn-hokje?
Ik ook, en die moet retestrak rond m'n topper zitten (ik heb van die bandjes die ik onder m'n topper van de ene kant naar de andere kant vastmaak aan 't hoeslaken). Daarnaast heb ik een antislip mat tussen topper en matrassen en tussen matrassen en bedbodem.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:47 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Thuis heb ik een hoeslaken. Dit is een flinterdun topmatrasje met een laken. Dat fliebert alle kanten op. Maar goed, ik at een compost cookie en ik leg lekker, dus misschien moet ik ook niet klagen.
Hebben ze dat?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:48 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Kijken jullie aan boord van zo'n booT ook via het speciale kanaal naar je hond-in-zn-hokje?
Zijn wij familie?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik ook, en die moet retestrak rond m'n topper zitten (ik heb van die bandjes die ik onder m'n topper van de ene kant naar de andere kant vastmaak aan 't hoeslaken). Daarnaast heb ik een antislip mat tussen topper en matrassen en tussen matrassen en bedbodem.
Anders word ik wakker met m'n mastrassen 50 cm van elkaar verschoven, hoeslaken rond m'n benen gewikkeld en ik word sowieso wakker met m'n dekbed vanonder samengepropt of half uit m'n overtrek.
#wildeslaper
Dat is ik alleen op 180x210quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:53 schreef Clubsoda het volgende:
Stena Line HvH-Harwich heeft het wel, zoet om te zien.
Wat een voorzorgmaatregelen joh! Dit is met zn tweetjes op 120 cm dus heel wild slapen gaat m sowieso niet worden.
Dat vroeg ik me ook afquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:47 schreef golfer het volgende:
Heeft @:Barrel ergens al gezegd dat ze ja heeft gezegd?
Heb ik dan over dingen heen gelezen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af
Al kwam het volgens mij, gezien de posts van afgelopen dagen, niet onverwacht..
My worst nightmare. Ik doe dat ding nooit omlaag zonder gekeken te hebben waar ze zijn. Buikpijn bij het idee.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Gloeiendegloeiende. De kat is tussen het omhoogstaande voeteneind van het bed gekropen en kon er niet zelfstandig uit
Awwquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:05 schreef Lot_1 het volgende:
Wij hebben een 18-jarig neefje hier logeren die volgende week zou komen met zijn vriendinnetje om dan samen in een tentje in de tuin te kamperenen nu kwam hij er plotseling achter dat zijn opleiding volgende weer al begint. Hij raakte compleet in de war van het idee dat hij zijn vriendin zou teleurstellen als het kamperen niet door zou kunnen gaan.. zo aandoenlijk
Nu is er een ander plan bedacht en uitgebreid telefonisch besproken en hij is helemaal opgelucht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 05:18 schreef Barreltje het volgende:
Dank voor alle felicitaties![]()
Ik heb ja gezegd![]()
Qua " het aanzoek" heb ik nog even een laptop nodig want het ging nogal ehm... typisch.![]()
Nu uitzoeken hoe of wat, want hij wil trouwen en ik wil een bruiloft. Dus dat wordt nog even puzzelen.. en verder is het vooral heel erg spannend!!!Op het strandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
met vlieger party
![]()
Heeft K. de dozen al uitgepakt?
Goeiemorgen!
Dit is toch gewoon niet leuk meerquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 01:49 schreef Lonaa het volgende:
Barrelgaaf!
Wij zijn terug uit Den Bosch, tijd voor een slaap.
Toch de p van player :pquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 09:04 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhDruk programma vandaag
Zo auto door wasstraat en uitzuiggeval halen want afspraakje woensdag waarbij auto nodig is
, daarna kids fotograferen bij vrienden en dan om 14:00 komt de date van zondag voor een rondwandeling door Delft
De date van donderdag hoorde dat ik een rondwandeling ging doen met iemand en besloot dat ze dat ook wel leuk vond, dus morgenavond weer
![]()
Dit wordt een tikkie gecompliceerd
Teamboks! En geeuwboks met FFT. Geslapen tussen 02:30 en 05:50quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 08:26 schreef Aure het volgende:
Wij zijn al onderweg naar mijn ouders op Goeree-Overflakkeemet het ov want nog steeds #teamgeenrijbewijs
Niks gecompliceerds aan. Gewoon géén exclusiviteit afspreken als je nog niet weet met wie je verkering wilt, verder gáán met die banaan yo!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 09:04 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhDruk programma vandaag
Zo auto door wasstraat en uitzuiggeval halen want afspraakje woensdag waarbij auto nodig is
, daarna kids fotograferen bij vrienden en dan om 14:00 komt de date van zondag voor een rondwandeling door Delft
De date van donderdag hoorde dat ik een rondwandeling ging doen met iemand en besloot dat ze dat ook wel leuk vond, dus morgenavond weer
![]()
Dit wordt een tikkie gecompliceerd
Nee hoor, je bent niet de enige. Ik vond het voor mezelf eigenlijk ook weinig meer dan een formaliteit. Maar da's voor iedereen weer anders natuurlijkquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 09:22 schreef Jagärtrut het volgende:
Barrel, gefeliciteerd! Ben ik nou de enige niet-romanticus die denkt dat trouwen toch helemaal niet zo’n grote stap is, als je er bewust voor kiest samen een kind te willen?
Nope.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 09:22 schreef Jagärtrut het volgende:
Barrel, gefeliciteerd! Ben ik nou de enige niet-romanticus die denkt dat trouwen toch helemaal niet zo’n grote stap is, als je er bewust voor kiest samen een kind te willen?
Oh mooi zo. Want elke keer als ik iets bij bol bestel denk ik daarna "kut, dat had via FOK! gemoeten"quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 09:27 schreef minilot het volgende:
Overigens nog even ter educatie voor de mensen die hier riepen: ik ga echt geen koelkast kopen bij CB als ik er een linkje van in een forumpost zie staan, maar zo werkt het niet helemaal. Áls je op zo'n linkje klinkt haal je daarmee een koekie binnen en als je dan binnen een paar dagen wél iets koopt bij CB - wat dan ook, dat hoeft dus helemaal geen koelkast te zijn, dan krijgt Danny daar een bedragje voor.
Precies. Binnen 30 dagen. Tenzij je in de tussentijd een CB cookie van een andere affiliate binnenkrijgt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 09:27 schreef minilot het volgende:
Overigens nog even ter educatie voor de mensen die hier riepen: ik ga echt geen koelkast kopen bij CB als ik er een linkje van in een forumpost zie staan, maar zo werkt het niet helemaal. Áls je op zo'n linkje klinkt haal je daarmee een koekie binnen en als je dan binnen een paar dagen wél iets koopt bij CB - wat dan ook, dat hoeft dus helemaal geen koelkast te zijn, dan krijgt Danny daar een bedragje voor.
Of je cookies opruimtquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 09:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Precies. Binnen 30 dagen. Tenzij je in de tussentijd een CB cookie van een andere affiliate binnenkrijgt.
Natuurlijk is dat voor iedereen anders!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 09:28 schreef minilot het volgende:
[..]
Nee hoor, je bent niet de enige. Ik vond het voor mezelf eigenlijk ook weinig meer dan een formaliteit. Maar da's voor iedereen weer anders natuurlijk
Pompoen en champignonsquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:05 schreef Jagärtrut het volgende:
Gnocchi met salie-boter en parmezaan, wat zou daar lekker bij passen? Qua groente? Denk dat vlees dan helemaal niet meer nodig is...
Ah dan kwam je zo ongeveer langs mijn huis.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 08:26 schreef Aure het volgende:
Wij zijn al onderweg naar mijn ouders op Goeree-Overflakkeemet het ov want nog steeds #teamgeenrijbewijs
Dat is wel hele goede businessquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 09:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Precies. Binnen 30 dagen. Tenzij je in de tussentijd een CB cookie van een andere affiliate binnenkrijgt.
Dat is relaxt! Leuk!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:12 schreef Jagärtrut het volgende:
Ha, mijn vader werkt tijdelijk op Goeree-Overflakkee, en huurt daar ook een huisje. Daar is hij in het weekend niet, wat betekent dat wij in het weekend een huis ter beschikking hebben bijna aan het strand. Vanaf volgende week trekt hij erin, ben benieuwd!
Lekker!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:12 schreef Jagärtrut het volgende:
Ha, mijn vader werkt tijdelijk op Goeree-Overflakkee, en huurt daar ook een huisje. Daar is hij in het weekend niet, wat betekent dat wij in het weekend een huis ter beschikking hebben bijna aan het strand. Vanaf volgende week trekt hij erin, ben benieuwd!
Hele goede business wil ik het niet noemen. De percentages die uitgekeerd worden zijn echt gerommel in de marge. Maar dit is wel zoals het op internet werkt met advertenties.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:14 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Dat is wel hele goede business
Dus voortaan beter mn cookies opruimen voor ik wat online bestel..
OF juist niet.. afhankelijk van wie ik wat gun.
Oh wat briljantquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:12 schreef Jagärtrut het volgende:
Beterquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:12 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik heb ja gezegd![]()
Qua " het aanzoek" heb ik nog even een laptop nodig want het ging nogal ehm... typisch.![]()
Nu uitzoeken hoe of wat, want hij wil trouwen en ik wil een bruiloft. Dus dat wordt nog even puzzelen.. en verder is het vooral heel erg spannend!!!FeliesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:
Is dat niet hetzelfde dan?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
want hij wil trouwen en ik wil een bruiloft.
Nou ja, van de zeer spaarzame mogelijkheden om via onze Eftelingwiki door te klikken naar Eftelingboeken op B.ol en naar overnachtingsmogelijkheden op de officiële Eftelingwebsite kunnen we met onze zevenkoppige redactie zeer regelmatig goed uit etenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hele goede business wil ik het niet noemen. De percentages die uitgekeerd worden zijn echt gerommel in de marge. Maar dit is wel zoals het op internet werkt met advertenties.
oh hij wil gewoon een krabbeltje op het stadhuisquote:
Dat zou kunnen, ik ken K niet. Maar weet wel, bruiloft = feestquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh hij wil gewoon een krabbeltje op het stadhuisLiefst maandagochtend want dan is het gratiesj
Weet ik veel. Ik ben nog nooit getrouwdquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:57 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, ik ken K niet. Maar weet wel, bruiloft = feest
Ik ook niet, maar bruiloften waar ik was waren Feestenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik ben nog nooit getrouwd
Ohja.. weet hoe dat werkt..quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hele goede business wil ik het niet noemen. De percentages die uitgekeerd worden zijn echt gerommel in de marge. Maar dit is wel zoals het op internet werkt met advertenties.
Hmm wij deden een goedkoop (maar niet gratis) krabbeltje met een uitgebreide lunch in een mooie strandtent erna voor directe familie.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 10:57 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, ik ken K niet. Maar weet wel, bruiloft = feest
Chiasmequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:08 schreef Uhmmpie het volgende:
Hier kind op komst.. huis kopen..
dat is allemaal geregeld dmv een krabbel en een lunch die onwijs gezellig was.
Wie gaf wie welk feestquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Kennissen van mij waren beiden getrouwd geweest en die gaven een “we gaan niet touwen” feest. Wilden we een feest geven. Geloof niet dat ik ooit zo dronken ben geweest als na dat feest.
Ik heb ja gezegd![]()
Nu uitzoeken hoe of wat, want hij wil trouwen en ik wil een bruiloft. Dus dat wordt nog even puzzelen.. en verder is het vooral heel erg spannend!!!Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Typefout. Ze wilden een feest geven/houden, maar beslist niet trouwen. Dus gaven ze (zelf) een “wij gaan niet trouwen” feest.quote:
Helderquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:40 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Typefout. Ze wilden een feest geven/houden, maar beslist niet trouwen. Dus gaven ze (zelf) een “wij gaan niet trouwen” feest.
Jeweettogquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |