En krijgt hij klapper van de moslims en word hij door de politie telkens opgepakt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:44 schreef Hoogslaper het volgende:
Edwin Wagensveld![]()
Je hoeft het niet eens te zijn met z'n stijl, maar intussen zit hij niet achter z'n toetsenbord maar staat hij er echt.
Logisch aangezien de kans op een burgeroorlog op nul % kans lag.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:30 schreef Scarface88 het volgende:
Burgeroorlog komt steeds dichterbij.
En daarmee maakt 'ie precies het punt. En hopelijk zien steeds meer mensen dat.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
En krijgt hij klapper van de moslims.
welk punt?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:48 schreef Hoogslaper het volgende:
[..]
En daarmee maakt 'ie precies het punt. En hopelijk zien steeds meer mensen dat.
Hij is zelfstandig ondernemer in Duitsland. Een winkel met outdoor producten.quote:
Ik denk dat jij dat punt inderdaad nooit zal zien.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:51 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
welk punt?
rellen uitlokken... klappen krijgen die je wil... dan de huilbaby wezen: zie je wel...zo gemeen zijn zij.....
ah okquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Hij is zelfstandig ondernemer in Duitsland. Een winkel met outdoor producten.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:53 schreef Hoogslaper het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dat punt inderdaad nooit zal zien.
Linkse mensen denken dat we uiteindelijk allemaal gebroederlijk om het kampvuur zullen zitten en gezellig 'kumbayaa' zullen zingen.
Aangezien ik geen wreed karakter heb, laat ik jou in die waan
Leg het eens uitquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:53 schreef Hoogslaper het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dat punt inderdaad nooit zal zien.
Een beetje als andere idolen zoals Anuna de Wever en Greta Thunberg dus eigenlijk?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:44 schreef Hoogslaper het volgende:
Edwin Wagensveld![]()
Je hoeft het niet eens te zijn met z'n stijl, maar intussen zit hij niet achter z'n toetsenbord maar staat hij er echt.
Draai het eens om.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:57 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Leg het eens uit
Naar mijn idee is het punt van Wagensveld: rellen uitlokken en zo bewijzen dat moslims heel slechte mensen zijn ... en als er genoeg mensen ziijn die meeschreeuwen dan kan men voor deportaties pleiten.
Maar die zijn links! Val je nu van je geloofquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:57 schreef VoMy het volgende:
[..]
Een beetje als andere idolen zoals Anuna de Wever en Greta Thunberg dus eigenlijk?
Dat zijn niet mijn idolen, dus op mij slaat dit sowieso niet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:59 schreef Hoogslaper het volgende:
[..]
Maar die zijn links! Val je nu van je geloof
Mwah, Wagensveld loopt bij iedere demonstratie reeel gevaar op klappen of stenen tegen zijn kop.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:57 schreef VoMy het volgende:
[..]
Een beetje als andere idolen zoals Anuna de Wever en Greta Thunberg dus eigenlijk?
Je ontwijkt een directe uitleg wat "het punt" is van Wagensveld.quote:
Eens.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 21:09 schreef Bluesdude het volgende:
Het is rellen uitlokken om te bewijzen dat moslims slechterikken zijn
Nee, hij gaf redelijk direct het antwoord dat Wagensveld wil aantonen dat moslims veel gewelddadiger en agressiever zijn dan andere bevolkingsgroepen. Bijvoorbeeld door te laten zien dat op een kinderlijke provocatie waar anderen om zouden lachen door moslims met bruut geweld gereageerd wordt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 21:09 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je ontwijkt een directe uitleg wat "het punt" is van Wagensveld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |