Van Coolblue word ik ook niet echt hebberig. Daar is toch Cos; A.P.C.; Hunting Ensemble; of Norse Projects voor nodig.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:02 schreef Allures het volgende:
Coolblue werkt op mij toch minder dan topvintage of fashionnova of zo
welke filmquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Geen zin om me om te kleden en naar de buitenfilm te gaan.
Of mobiele site versus desktop?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:36 schreef Elvi het volgende:
Huh waarom worden de woorden bij mij geen linkjes? Zijn t de hoofdletters die de trigger zijn?
Bol
bol
Coolblue
coolblue
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:35 schreef Elvi het volgende:
De service bij Coolblue vind ik wel 1000 keer beter dan bij bol.
Ryanquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
First Man. Die wilde ik eigenlijk wel zien.
Ja. Zie me zelf alleen niet zo belachelijk op een stoel zitten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 21:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit is jouw kleding?
[ afbeelding ]
Ik koop liever een comfy design stoel.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 21:25 schreef Allures het volgende:
Lijkt me ook niet zo'n comfi stoel
Maar dat is dan wel weer jouw ding toch, met je design
Die film duurt echt een half jaar.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
First Man. Die wilde ik eigenlijk wel zien.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 21:29 schreef Allures het volgende:
Crisis. Ik kijk 90 days before the wedding of hoe het heet op tlc en deze gaat naar libanon om daar te trouwen en daarna naar Syrië
Meisje weet je wel hoe en wat?!
Misschien ook maar blij dat ik niet op mijn campingstoeltje daar zit dan.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 21:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die film duurt echt een half jaar.
beetje hangen als die man in je hippe outfitquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 21:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien ook maar blij dat ik niet op mijn campingstoeltje daar zit dan.
ze is ook gewoon 19 hequote:Op vrijdag 23 augustus 2019 21:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Klinkt als een goed verhaal. Syrië is weer helemaal hip om naartoe te gaan voor pasgetrouwden.
Ja ideaal een huwelijk duurt daar nooit zo ellenlang en altijd wat te doen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 21:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Klinkt als een goed verhaal. Syrië is weer helemaal hip om naartoe te gaan voor pasgetrouwden.
Is dit dat catfish programma?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 21:45 schreef Allures het volgende:
Dit programma
Ik weet dat ik niet zo goed ben in daten maar ik ben tenminste niet 47 en onderweg naar mijn 26jarige vriendje in Tunesië die ik foto's heb gestuurd van 15 jaar geleden ( met nep tatoeages ook nog) en verder nog nooit ontmoet heb![]()
Niet eens!quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 21:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dit dat catfish programma?
Waar kan ik me opgeven?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 21:52 schreef Allures het volgende:
[..]
Niet eens!
Nee zijn van die Amerikanen die verliefd worden via internet (nu een die een leuke blonde, rondboezemige Oekraïnse aan de haak heeft die hij al 5 jaar geld stuurt) en die dan daar heen gaan, meteen verloven en dan komen die niet-amerikanen op een K1 visum. Dan moet je binnen 90 dagen trouwen en dan mogen ze in Amerika blijven. Meestal gaan ze daarna vrij snel uit elkaar. Als ze die 90 dagen al redden
Reverse catfish. Arme mannen uit Afrika en t Midden-Oosten die denken een jonge rijke Amerikaanse aan de haak te slaan en dan komt ene kort-pittige Gerda van 54 het vliegtuig uit die zeker weet dat hij de ware is en de bruiloftsplannen in een klapper in de koffer heeft.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 21:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is dit dat catfish programma?
Ja dat is ook wel waarquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 21:54 schreef Elvi het volgende:
[..]
Reverse catfish. Arme mannen uit Afrika en t Midden-Oosten die denken een jonge rijke Amerikaanse aan de haak te slaan en dan komt ene kort-pittige Gerda van 54 het vliegtuig uit die zeker weet dat hij de ware is en de bruiloftsplannen in een klapper in de koffer heeft.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 21:54 schreef Elvi het volgende:
[..]
Reverse catfish. Arme mannen uit Afrika en t Midden-Oosten die denken een jonge rijke Amerikaanse aan de haak te slaan en dan komt ene kort-pittige Gerda van 54 het vliegtuig uit die zeker weet dat hij de ware is en de bruiloftsplannen in een klapper in de koffer heeft.
quote:
tell me more!quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 21:55 schreef Allures het volgende:
[..]
the internet
De meeste halen die sexy chickies gewoon van insta
Gewoon in die dm slidenquote:
Zied's loopje in die te strakke skinny met dat pafferige bovenlijf inclusief overhangende rollen is wel echt de maxquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 21:45 schreef Allures het volgende:
Dit programma
Ik weet dat ik niet zo goed ben in daten maar ik ben tenminste niet 47 en onderweg naar mijn 26jarige vriendje in Tunesië die ik foto's heb gestuurd van 15 jaar geleden ( met nep tatoeages ook nog) en verder nog nooit ontmoet heb![]()
met een shirt met haar foto uit de jaren 90quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:10 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Zied's loopje in die te strakke skinny met dat pafferige bovenlijf inclusief overhangende rollen is wel echt de max
Ik liep een beetje achter en had dat nog niet eens gezien. Echt, hoe dit lust opwekkend moet zijnquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:11 schreef Allures het volgende:
[..]
met een shirt met haar foto uit de jaren 90
Ze is helemaal hetero dacht ik, dus ik dan zie ik eerder een fanboyfetisj gebeuren. Liever niet, maar het is toch cringe tvquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:19 schreef Allures het volgende:
Nou toen was ze best knap, en ze lijkt er zo niet op dat ze misschien zichzelf niet eens herkent en denkt 'wat een knappe vrouw op zijn shirt' en dat dat lustopwekkend is?
Cringe tv ben ik echt heel slecht in.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:23 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ze is helemaal hetero dacht ik, dus ik dan zie ik eerder een fanboyfetisj gebeuren. Liever niet, maar het is toch cringe tv
Ik ook, maar het is vast niet hetzelfdequote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Cringe tv ben ik echt heel slecht in.
schijnbaar. En ze heeft hem ontmoet op een moslim datingsite dus ze zocht het echtquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:28 schreef Elvi het volgende:
Heeft dit meisje zich bekeerd voordat ze hem ontmoet?
Vorig jaar droeg ze nog buiktruitjes, dus ze is nu vast wel toe aan emigreren naar het midden oosten en trouwen op d'r 19equote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:28 schreef Elvi het volgende:
Heeft dit meisje zich bekeerd voordat ze hem ontmoet?
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Wist niet dat @:Faxie ongeveer beheerder was van dit topic?
Zouden deze dames zeg maar beroeps zijn?![]()
B&H / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #108
Raad eens wat ik zo eetquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Cringe tv ben ik echt heel slecht in.
Kan ze niet gewoon een tatoeage laten zetten zoals elk rebels meisje van 19?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:29 schreef Allures het volgende:
[..]
schijnbaar. En ze heeft hem ontmoet op een moslim datingsite dus ze zocht het echt
Hij zei dat ie in Amerika woonde
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wel een lekkertje he die exinox![]()
Nou daar zat nog iets realistisch in, maar die fucking taserquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:53 schreef Elvi het volgende:
[..]
Net zo kwaadaardig.
Met hun "harvesting the American dollar"
Niet? Maar Sex sent me to the ER oid wordt er toch ook uitgezonden?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:00 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat kan niet op TLC hoor. Dat is meer RTL Shockdoc werk.
Ik weet niet zeker of je een grapje maakt of dat het een echt programma is.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:01 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Niet? Maar Sex sent me to the ER oid wordt er toch ook uitgezonden?
https://en.wikipedia.org/wiki/Sex_Sent_Me_to_the_ERquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of je een grapje maakt of dat het een echt programma is.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:11 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Sex_Sent_Me_to_the_ER
RIPquote:No. of episodes 54
Ben ik alquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kijk je wel een beetje uit? Anders ben je straks een Fax in plaats van een Faxie
Fattyquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Na Lowlands was ik sinds lange tijd weer 85
Ik na de vakantie ook 85kg. Denk al aan plussize kleding.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
Na Lowlands was ik sinds lange tijd weer 85
Maar jij houdt toch juist van plussize?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 09:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik na de vakantie ook 85kg. Denk al aan plussize kleding.
Je vriendin heeft vast nog wel tipsquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 09:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik na de vakantie ook 85kg. Denk al aan plussize kleding.
Misschien niet bij zichzelf.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 09:08 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar jij houdt toch juist van plussize?
Niet bij mezelf he.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 09:08 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar jij houdt toch juist van plussize?
Geen XXXL condoom nodig hebben.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 09:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien niet bij zichzelf.
Ik stelde me mevrouw Lospedrosa altijd voor als een soort Silvie Meijs.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 09:27 schreef Chia het volgende:
[..]
Per definitie niet? Misschien houdt mevrouw Lospedrosa wel van iets volumineuzere spieren.
Note!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 09:08 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je vriendin heeft vast nog wel tips
goed gebruik van de verleden tijd hierquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 09:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik stelde me mevrouw Lospedrosa altijd voor als een soort Silvie Meijs.
Blijkbaar mag dat niet zo zijn.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 09:30 schreef Allures het volgende:
[..]
goed gebruik van de verleden tijd hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |