abonnement Unibet Coolblue
pi_188996366
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 20:57 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Je hebt het met haar gehad over wat zij als vergoeding zou willen, maar ze zegt niets te willen? Het zal ook voor langere tijd zijn, is ze zich daarvan bewust?

Als se echt niets wil, zou ik niet met geld gaan lopen wapperen, maar misschien kun je dan eens iets leuks of lekkers voor haar en/of haar kind(eren) meenemen?
Ja ze zei: kijk maar.
Ik ben wel aan het zoeken naar een andere oplossing.
Maar ik wil niet het idee hebben dat ik bij haar in het krijt sta, dus liever wil ik haar gewoon betalen.
pi_188996474
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 21:02 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

Ja ze zei: kijk maar.
Ik ben wel aan het zoeken naar een andere oplossing.
Maar ik wil niet het idee hebben dat ik bij haar in het krijt sta, dus liever wil ik haar gewoon betalen.
Dat begrijp ik wel, maar je mag natuurlijk ook hulp met beide handen aangrijpen nu je het zo hard nodig hebt. Zij vindt het wellicht erg fijn dat se dit voor je kan doen. Afhankelijk van hoe lang je haar hulp nodig hebt, kun je haar achteraf nog uitgebreid bedanken met geld/cadeaupakket/wat dan ook.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_188996658
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 21:07 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat begrijp ik wel, maar je mag natuurlijk ook hulp met beide handen aangrijpen nu je het zo hard nodig hebt. Zij vindt het wellicht erg fijn dat se dit voor je kan doen. Afhankelijk van hoe lang je haar hulp nodig hebt, kun je haar achteraf nog uitgebreid bedanken met geld/cadeaupakket/wat dan ook.
Ja morgen breng ik hem eerst voor een paar uurtjes.
En dan zal ik het nog maar een keer vragen. Dat vrouwtje eet van de voedselbank, ze kan mij niet wijsmaken dat ze het geld niet nodig heeft.
pi_188997127
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 21:15 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

Ja morgen breng ik hem eerst voor een paar uurtjes.
En dan zal ik het nog maar een keer vragen. Dat vrouwtje eet van de voedselbank, ze kan mij niet wijsmaken dat ze het geld niet nodig heeft.
Neem een tas met boodschappen mee, onder het mom van de extra mond die gevoed moet worden!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_188998667
Voor de avonden oppassen als wij niet thuis zijn ivm sport/werk/.. geven wij onze ouders zo nu en dan een aardigheidje. Net als je iets weet wat ze leuk vinden dat halen zeg maar. Maar als iemand op wekelijkse basis een hele dag oppast zou ik daar toch een vast bedrag op zetten denk ik.. Kun je van beide kanten op elkaar rekenen.
pi_189001722
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2019 22:26 schreef NicolasJoy het volgende:
Voor de avonden oppassen als wij niet thuis zijn ivm sport/werk/.. geven wij onze ouders zo nu en dan een aardigheidje. Net als je iets weet wat ze leuk vinden dat halen zeg maar. Maar als iemand op wekelijkse basis een hele dag oppast zou ik daar toch een vast bedrag op zetten denk ik.. Kun je van beide kanten op elkaar rekenen.
Ze moet 5 dagen per week oppassen, dus ik wil niet dat ze dat voor een tasje boodschappen hoeft te doen.
pi_189002006
Je kind 5 dagen per week naar de ex van je broertje.

Ben je serieus of een troll?
  woensdag 18 september 2019 @ 07:49:43 #58
149959 SQ
snelle trees
pi_189002019
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 07:47 schreef nelisb het volgende:
Je kind 5 dagen per week naar de ex van je broertje.

Ben je serieus of een troll?
Je kent het achtergrondverhaal wellicht niet, dus ik zou even niet te snel oordelen. Voordat het hier ook weer escaleert.
disclaimer
pi_189002078
Ik betaal mijn nichtje (tiener) 4,50 per uur als ze een avondje oppast. Dat zou neerkomen op een kleine 200 euro voor een hele werkweek. Het nadeel van een bevriende oppas is natuurlijk dat je geen kinderopvangtoeslag kunt krijgen. Misschien kun je zoeken naar een kinderopvang in je buurt? Die van ons bijv. kan in principe een kind meteen plaatsen (dus geen wachtlijst) en daar krijg je dus wel toeslag over...
pi_189002109
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 08:02 schreef silliegirl het volgende:
Ik betaal mijn nichtje (tiener) 4,50 per uur als ze een avondje oppast. Dat zou neerkomen op een kleine 200 euro voor een hele werkweek. Het nadeel van een bevriende oppas is natuurlijk dat je geen kinderopvangtoeslag kunt krijgen. Misschien kun je zoeken naar een kinderopvang in je buurt? Die van ons bijv. kan in principe een kind meteen plaatsen (dus geen wachtlijst) en daar krijg je dus wel toeslag over...
Moet je wel recht hebben op toeslag.

En als dat zo is kan je ook familie registreren als gastouder (officiële go, dus via bureau en met GGD etc). Twee vliegen in 1 klap; jij opvang en zij inkomen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_189002129
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2019 07:49 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Je kent het achtergrondverhaal wellicht niet, dus ik zou even niet te snel oordelen. Voordat het hier ook weer escaleert.
Ik oordeel niet. Het is toch een vraag.
pi_189002244
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 08:07 schreef mefke79 het volgende:

[..]

Moet je wel recht hebben op toeslag.

En als dat zo is kan je ook familie registreren als gastouder (officiële go, dus via bureau en met GGD etc). Twee vliegen in 1 klap; jij opvang en zij inkomen.
Je kan niet “zomaar” meer GO worden hoor; je moet tegenwoordig aan een hele set eisen voldoen.

Zie: https://www.rijksoverheid(...)ord/gastouder-worden
pi_189002324
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2019 08:27 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Je kan niet “zomaar” meer GO worden hoor; je moet tegenwoordig aan een hele set eisen voldoen.

Zie: https://www.rijksoverheid(...)ord/gastouder-worden

I know, dat is niet nieuw, dat is al jaren zo. Maar het is redelijk simpel en het is een optie die vaak vergeten wordt. Maar als je toeslag krijgt is het in dit geval best een optie.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_189002395
Mijn ouders passen op en ik hoef niks te betalen.
Crypto, als je zo erg dat gevoel hebt dat je bij iemand in de krijt komt te staan zou ik het inderdaad als noodsoplossing houden en zoeken naar een andere oplossing.
Er zijn trouwens ook mensen die het doen, omdat ze jou willen helpen en die daar werkelijk niks voor verwachten.
Sterkte voor jou :*
pi_189003204
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 07:47 schreef nelisb het volgende:
Je kind 5 dagen per week naar de ex van je broertje.

Ben je serieus of een troll?
Ik kan hem moeilijk de hele dag alleen thuis laten.
pi_189003244
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 08:02 schreef silliegirl het volgende:
Ik betaal mijn nichtje (tiener) 4,50 per uur als ze een avondje oppast. Dat zou neerkomen op een kleine 200 euro voor een hele werkweek. Het nadeel van een bevriende oppas is natuurlijk dat je geen kinderopvangtoeslag kunt krijgen. Misschien kun je zoeken naar een kinderopvang in je buurt? Die van ons bijv. kan in principe een kind meteen plaatsen (dus geen wachtlijst) en daar krijg je dus wel toeslag over...
4,50 per uur? Ga ik voorstellen.
Ik krijg ook geen toeslag dus ik moet een kdv zelf betalen.
pi_189009097
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 10:04 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

4,50 per uur? Ga ik voorstellen.
Ik krijg ook geen toeslag dus ik moet een kdv zelf betalen.
Je kan ook eens bij je gemeente informeren; in bijzondere gevallen willen die wel eens een vergoeding voor kinderopvang uitbetalen als je geen recht hebt op reguliere kdv-toeslag...
pi_189009223
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 17:40 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Je kan ook eens bij je gemeente informeren; in bijzondere gevallen willen die wel eens een vergoeding voor kinderopvang uitbetalen als je geen recht hebt op reguliere kdv-toeslag...
Heb ik al gehad en mag het maar 1 keer per jaar aanvragen en was trouwens ook een druppel op een gloeiende plaat. Moest alsnog dik 600 per maand zelf bij.
pi_189009756
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 10:04 schreef Cryptocoryne het volgende:

[..]

4,50 per uur? Ga ik voorstellen.
Ik krijg ook geen toeslag dus ik moet een kdv zelf betalen.
Maar 4.5 euro per uur. 40 uur per week. Dan ben je toch ook bijna 800¤ per maand kwijt.
Wat hou je dan nog aan salaris over na al je vaste lasten?
pi_189010475
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2019 18:32 schreef nelisb het volgende:

[..]

Maar 4.5 euro per uur. 40 uur per week. Dan ben je toch ook bijna 800¤ per maand kwijt.
Wat hou je dan nog aan salaris over na al je vaste lasten?
Genoeg.
pi_189189632
Ervaringsdeskundigen hier?

Collega op kantoor met een dochter.
Dochter woont op papier bij ex.
Ex heeft een nieuwe relatie, maar woont niet samen. Heeft geen toeslagpartner.

Collega zegt dat zij geen kinderopvangtoeslag kan aanvragen. Door de situatie met haar ex.
pi_189189757
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 12:23 schreef nelisb het volgende:
Ervaringsdeskundigen hier?

Collega op kantoor met een dochter.
Dochter woont op papier bij ex.
Ex heeft een nieuwe relatie, maar woont niet samen. Heeft geen toeslagpartner.

Collega zegt dat zij geen kinderopvangtoeslag kan aanvragen. Door de situatie met haar ex.
Als ze zelf kinderopvang betaalt, kan ze daarvoor ook toeslag krijgen.

"U kunt kinderopvangtoeslag krijgen voor de opvanguren die u zelf betaalt. Of uw kind op uw adres of op het adres van uw ex staat ingeschreven, maakt niet uit.

Betalen u en uw ex beiden een deel van de opvangkosten? Dan kunt u ieder voor uw eigen deel toeslag krijgen. Samen voor maximaal 230 uur per kind per maand."

Bron: https://www.belastingdien(...)slagen-co-ouderschap
pi_189189897
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 12:35 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Als ze zelf kinderopvang betaalt, kan ze daarvoor ook toeslag krijgen.

"U kunt kinderopvangtoeslag krijgen voor de opvanguren die u zelf betaalt. Of uw kind op uw adres of op het adres van uw ex staat ingeschreven, maakt niet uit.

Betalen u en uw ex beiden een deel van de opvangkosten? Dan kunt u ieder voor uw eigen deel toeslag krijgen. Samen voor maximaal 230 uur per kind per maand."

Bron: https://www.belastingdien(...)slagen-co-ouderschap
Thanks! Ze betaald het zelf.

Alleen co-ouderschap hebben zij niet. Gaat ook nooit gebeuren.
pi_189582556
Ik heb een brief gekregen dat ze meer tijd nodig hebben voor de definitieve aanslag van 2018. Meer mensen die nog steeds geen definitieve berekening hebben na insturen jaaropgaven?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_189582640
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 16:29 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb een brief gekregen dat ze meer tijd nodig hebben voor de definitieve aanslag van 2018. Meer mensen die nog steeds geen definitieve berekening hebben na insturen jaaropgaven?
Yup, idem.
Protège moi de mes désirs.
pi_189582755
Ik begon al zenuwachtig te worden dat ik wat fout had gedaan of een definitieve aanslag mistte.

Maar ik heb de inkomsten belasting net nagekeken en 2 x een definitief van 2018, bij de toeslagen zie ik ook dat die bedragen door hen in het systeem zijn gezet, maar status is nog te verwerken.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_189608243
Hoorde van de week op de opvang dat ze hier een verhoging van 15-25 cent per uur verwachten voor 2020.. Bij jullie al geluiden over te horen?
pi_189608958
Ja, hier 0,27 cent omhoog. :o
Ze gaan van 7,90 naar 8,17 (dat is het maximale tarief waarop toeslag wordt gegeven)...

Ik schrok er even van, maar het netto verschil valt wel mee. Ik hoop wel dat ze nooit boven het maximale tarief van de toeslag uitgaan. Het is maar een klein kdv in een klein dorp zonder veel poespas. Enige argument dat ik kan bedenken is haast dat ze vol zitten en daarom voor het maximale bedrag gaan ofzo...geen idee of ik goed redeneer hoor, kan er best helemaal naast zitten. :@
pi_189608967
Onze uurprijs zit al ruim boven het toeslagmaximum dus ik hoop dat het dit jaar niet al teveel stijgt. Ik vind het toch elke maand weer een klap met geld. :@
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  Moderator vrijdag 25 oktober 2019 @ 07:42:52 #80
382129 crew  Donna
pi_189609092
Wij zitten al boven het toeslag maximum. Nog niet bekend hoeveel er bij komt.
pi_189609209
Hier ook nog niks bekend, maar ook hier al ruim boven de toeslaggrens..
  vrijdag 25 oktober 2019 @ 08:14:51 #82
149959 SQ
snelle trees
pi_189609336
Vergeet niet dat er continu een hoop regels veranderen voor kinderdagverblijven. Denk aan opleidingseisen, kind/leider verhoudingen, persoonlijke ontwikkelingsmogelijkheden etc etc. Dat kost geld en dat moet ergens vandaan komen. Ze doen dat dus écht niet om maar zoveel mogelijk geld uit de portemonnees van klanten te kloppen.
disclaimer
  vrijdag 25 oktober 2019 @ 08:19:06 #83
149959 SQ
snelle trees
pi_189609378
Wij zijn vorige maand geswitcht van kinderdagverblijf en het uurtarief is van ca. 7,30 naar 8,55 ofzo gegaan. Dat merk je ook wel :')
disclaimer
  vrijdag 25 oktober 2019 @ 08:46:43 #84
319308 Tink89
To live is to dance
pi_189609556
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 08:19 schreef SQ het volgende:
Wij zijn vorige maand geswitcht van kinderdagverblijf en het uurtarief is van ca. 7,30 naar 8,55 ofzo gegaan. Dat merk je ook wel :')
Dat kan ik me voorstellen ja... auw.

Wij gaan ook switchen, maar dan wordt het goedkoper. We betalen nu (tarief dit jaar) ¤ 8,12 per uur en dan ¤ 8,02 (tarief dit jaar). Dat maakt dus geen zak uit...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  vrijdag 25 oktober 2019 @ 09:20:11 #85
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_189609907
De belastingdienst is deze maand 'vergeten' het voorschot KOT te storten :( Iemand dat ook wel eens gehad?

In heb mijntoeslagen.nl al gecheckt, en volgens de beschikking hebben we de resterende maanden van het jaar (incl. oktober) nog recht op 280 euro p/m. Er staat ook bij dat oktober nog niet uitbetaald is, terwijl dit normaal altijd op/rond de 20e gebeurt.

Wel zie ik een brief gedateerd 22 oktober met daarin de verwerking van de wijziging van de jaarinkomens die ik in september heb doorgevoerd. Het een heeft vast met het ander te maken...

Ja, ik weet dat ik kan bellen, maar daar heb ik geen zin in :P En we overleven ook wel een maand zonder, dus geen paniek...
  Moderator vrijdag 25 oktober 2019 @ 09:22:33 #86
382129 crew  Donna
pi_189609929
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 09:20 schreef mousemicky het volgende:
De belastingdienst is deze maand 'vergeten' het voorschot KOT te storten :( Iemand dat ook wel eens gehad?

Op allestoringen.nl staan heel veel klachten over niet uitbetaalde KOT afgelopen week.
Dus je bent zeker niet de enige.
pi_189610026
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 07:00 schreef Nolita het volgende:
Ja, hier 0,27 cent omhoog. :o
Ze gaan van 7,90 naar 8,17 (dat is het maximale tarief waarop toeslag wordt gegeven)...

Ik schrok er even van, maar het netto verschil valt wel mee. Ik hoop wel dat ze nooit boven het maximale tarief van de toeslag uitgaan. Het is maar een klein kdv in een klein dorp zonder veel poespas. Enige argument dat ik kan bedenken is haast dat ze vol zitten en daarom voor het maximale bedrag gaan ofzo...geen idee of ik goed redeneer hoor, kan er best helemaal naast zitten. :@
Zolang je dan nog onder of op het maximale bedrag blijft zitten... Is best een stijging natuurlijk, maar hier zitten we geloof ik ook al ~ 30 cent boven het maximale toeslagtarief..

Dus hoop dat het hier toch nog meevalt. :9
Komende maand even proberen te verdiepen in het salaris van 2020, de KOT van 2020 en het nieuwe tarief.. Zien waar we rekening mee moeten houden.
pi_189610050
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 08:14 schreef SQ het volgende:
Vergeet niet dat er continu een hoop regels veranderen voor kinderdagverblijven. Denk aan opleidingseisen, kind/leider verhoudingen, persoonlijke ontwikkelingsmogelijkheden etc etc. Dat kost geld en dat moet ergens vandaan komen. Ze doen dat dus écht niet om maar zoveel mogelijk geld uit de portemonnees van klanten te kloppen.
En wat ze allemaal moeten doen om personeel te houden en te werven. In onze regio is een schrijnend tekort. Het kdv wil ook niet zomaar iedereen aannemen dus personeel krijgt financieel vele voordelen.

Ben erg blij met ons kdv, uurtarief is nu 8,14 ben benieuwd naar 2020.
  vrijdag 25 oktober 2019 @ 09:39:56 #89
149959 SQ
snelle trees
pi_189610173
En even heel sec he. Stel nou, het stijgt 20 cent per uur. Bij 3 volle dagen kdv is dat een bedrag van 44 euro per maand. Dat is in het allerergste geval, als je volledig boven de toeslaggrens zit.
Als je daar nog onder zit is het netto nog maar een schijntje.
disclaimer
  Moderator vrijdag 25 oktober 2019 @ 09:41:48 #90
382129 crew  Donna
pi_189610213
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 09:39 schreef SQ het volgende:
En even heel sec he. Stel nou, het stijgt 20 cent per uur. Bij 3 volle dagen kdv is dat een bedrag van 44 euro.
Dat is in het allerergste geval, als je volledig boven de toeslaggrens zit.
Als je daar nog onder zit is het netto nog maar een schijntje.
Wij kwamen dit jaar door een verhoging boven de toeslaggrens uit, dus het werd sowieso duurder. Ik schrok in eerste instantie ook wel een beetje, maar onder de streep is het niet eens ¤10 netto per maand voor 2 volle dagen.
pi_189610483
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 09:39 schreef SQ het volgende:
En even heel sec he. Stel nou, het stijgt 20 cent per uur. Bij 3 volle dagen kdv is dat een bedrag van 44 euro per maand. Dat is in het allerergste geval, als je volledig boven de toeslaggrens zit.
Als je daar nog onder zit is het netto nog maar een schijntje.
Het klinkt/lijkt soms inderdaad al wel erger dan het is..

De KOT gaat dus 15 cent omhoog, dus de eerste 15 cent stijging is al 'opgevangen'.
Hier verwachten ze wel een aanzienlijke stijging, gezien de opvang klein is en door het nieuwe leidster-kind-ratio icm krapte op de arbeidsmarkt de loonkosten behoorlijk zijn gestegen, maar anderzijds is het onderdeel van een groot overkoepelde organisatie, dus proberen die weer een deel op te vangen.

We zien het wel.. 't is soms meer dat het vooraf fijn is globaal te weten hoe of wat. :9
pi_189610641
Ons kdv gaat in 2020 voor het eerst boven de max uurtarieven uitvallen, het uurtarief gaat van 8.02 naar 8.34. Ben wel benieuwd wat dat onder de streep gaat betekenen. Het zal vast meevallen maar toch jammer.
pi_189613381
Ik gaf ook al aan dat het netto wel meevalt allemaal.

Enerzijds begrijp ik ook wel wat ze allemaal anders en meer moeten doen, maar als ik dan hoor dat ze het gesprekje met 2 jaar in eigen tijd moeten doen vind ik daar wel wat van.
  vrijdag 25 oktober 2019 @ 16:58:31 #94
319308 Tink89
To live is to dance
pi_189616030
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2019 13:59 schreef Nolita het volgende:
Ik gaf ook al aan dat het netto wel meevalt allemaal.

Enerzijds begrijp ik ook wel wat ze allemaal anders en meer moeten doen, maar als ik dan hoor dat ze het gesprekje met 2 jaar in eigen tijd moeten doen vind ik daar wel wat van.
Wij zouden een 3-maanden gesprek hebben (als ze er drie maanden zit, niet als ze drie maanden is dus) en dat is geschrapt, want geen tijd en te duur. En ook de ouderavond van dit half jaar gaat niet door, die wordt een half jaar opgeschoven. Daarnaast is het de bedoeling dat ouders een knutselpakket meenemen om een masker te knutselen dat hun kindje dan in de schoen krijgt bij het schoenzetten. De knutselavond is namelijk ook geschrapt (en was sowieso al nooit een succes, van half zeven tot half negen 's avonds).
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_189621488
Tuurlijk heb je gelijk, SQ. Maar wij zitten nu al bijna 50 cent boven de toeslaggrens. Dus dan is een verhoging van 20 cent misschien 'maar' 44 euro in de maand extra, maar we betalen dus al flink extra. Niet dat ik niet vind dat het het waard is, als dat zo was had ik wel andere keuzes gemaakt. En ik waardeer onze mensen en wat ze doen echt. Maar het neemt niet weg dat ik het veel geld vind.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  zondag 27 oktober 2019 @ 00:38:19 #96
480396 Sisu
Oudgediende
pi_189640029
Hier is het 8,50 per uur en wordt 8,95.
Ze hebben geen fancy financiële voordelen of cursussen waar ik hierboven over lees, maar wel veel stagiaires.
Bovenal is het gewoon een hele fijne plek dus prima.


Ik had 600 euro terug moeten betalen. Bezwaar ingediend en nu is het nog ‘maar’ 101,50. Verschil mag er wezen :o

Stomme vraag, maar hoe weten jullie allemaal zo goed wat je verdiend per jaar? Bij mij is dat nooit hetzelfde /man ook niet.
Zonder hoop geen leven.
pi_189642294
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2019 00:38 schreef Sisu het volgende:
Hier is het 8,50 per uur en wordt 8,95.
Ze hebben geen fancy financiële voordelen of cursussen waar ik hierboven over lees, maar wel veel stagiaires.
Bovenal is het gewoon een hele fijne plek dus prima.


Ik had 600 euro terug moeten betalen. Bezwaar ingediend en nu is het nog ‘maar’ 101,50. Verschil mag er wezen :o

Stomme vraag, maar hoe weten jullie allemaal zo goed wat je verdiend per jaar? Bij mij is dat nooit hetzelfde /man ook niet.
Mijn salaris (en dat van mijn man) zijn redelijk constant, ook wanneer er verhogingen komen. Ik neem altijd onze meest recente bruto salarissen, doe die X 14. Dat bedrag vul ik dan in. Bedragen als onze hyptoheekrente aftrek laat ik buiten beschouwing, dat geeft ook marge. Ik krijg eigenlijk achteraf dan altijd nog geld terug.
pi_189643633
Ik pak mijn maandsalaris x12 en tel daar de eindejaarstoeslag en het vakantiegeld bij op. Bij mijn man pakte ik het ondernemersloon x14 en dat was ik invulde. Dat ging heel goed, we kregen altijd geld terug. Vorig jaar draaide de zaak van mijn man boven verwachting goed en dit jaar nog beter dus ik heb afgelopen maand het jaarinkomen bijgesteld. Nu krijgen we waarschijnlijk geen kot meer in november en december omdat we teveel hebben ontvangen. :')
pi_189643737
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2019 09:54 schreef Cholula het volgende:
Ik pak mijn maandsalaris x12 en tel daar de eindejaarstoeslag en het vakantiegeld bij op. Bij mijn man pakte ik het ondernemersloon x14 en dat was ik invulde. Dat ging heel goed, we kregen altijd geld terug. Vorig jaar draaide de zaak van mijn man boven verwachting goed en dit jaar nog beter dus ik heb afgelopen maand het jaarinkomen bijgesteld. Nu krijgen we waarschijnlijk geen kot meer in november en december omdat we teveel hebben ontvangen. :')

Hier ook nog even een correctie voor nov en dec.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Moderator zondag 27 oktober 2019 @ 11:14:54 #100
382129 crew  Donna
pi_189644662
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2019 10:06 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Hier ook nog even een correctie voor nov en dec.
Same here. Mijn salaris is goed te schatten. Dat van m'n vriend niet, dus ik zet hoog in qua salaris en zet de uren lager.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')