abonnement Unibet Coolblue
pi_188574188
Vanaf maandag 1 juli zijn bij RTL 4 iedere werkdag de belevenissen te volgen van vijf Nederlandse koppels die kans krijgen om te gaan wonen en werken in het zonovergoten Zuid-Spanje.

In 'Het Spaanse Dorp: Polopos' gooien zij hun levens volledig om en zetten ze alles op alles om een bestaan op te bouwen aan de Costa Tropical. Het schilderachtige dorpje Polopos kampt met grote leegloop en de burgemeester wil voorkomen dat het op termijn helemaal verdwijnt. De vijf Nederlandse koppels met de beste ideeën mogen zich definitief vestigen in het dorp. Ze bouwen hun Spaanse casa om tot droomhuis, zetten een onderneming op en proberen zo het dorp nieuw leven in te blazen. Welk koppel weet uiteindelijk de meeste dorpsbewoners te overtuigen en boekt de grootste vooruitgang om Polopos weer op de kaart te zetten?

Dorpsraad
In de eerste twee afleveringen van 'Het Spaanse Dorp: Polopos' presenteren tien koppels zichzelf en hun plannen aan de Dorpsraad, bestaande uit drie dorpsbewoners en burgemeester Matías Gonzáles Brao. De plannen en beweegredenen van de koppels lopen uiteen: van een voorliefde voor wakeboarden tot het opzetten van een hondencrèche en van voor het eerst samenwonen tot een langgekoesterde droom om naar Spanje te emigreren. Op dinsdag 2 juli is te zien welke vijf koppels van de Dorpsraad uiteindelijk hun intrek mogen nemen in het dorp. Iedere week krijgen de koppels een weekopdracht van de Dorpsraad, om zo het dorp extra onder de aandacht te brengen. Aan het einde van de serie zullen de dorpsbewoners hun stem uitbrengen op het koppel dat het best geïntegreerd is en het meest heeft gedaan om van Polopos een hotspot te maken. De winnaars worden uitgeroepen tot ‘ereburgers’ en winnen een bedrag van 20.000 euro om in hun huis of onderneming te steken.

Over Polopos
Polopos is een karakteristiek dorpje, gelegen op 800 meter hoogte tegen een berghelling met uitzicht over zee. Het dorp is onderdeel van de Costa Tropical en ligt in de buurt van de steden Granada en Málaga en de Sierra Nevada. Polopos maakt deel uit van een grotere gemeente van zes dorpen. Polopos was vroeger het hoofddorp met meer dan 2000 inwoners. Nu telt het bergdorpje nog maar 60 inwoners: 58 volwassenen en 2 kinderen. Winkels zijn er niet meer, alleen nog een SRV-wagen en twee kleine cafés. Na het succes van het RTL 4-programma vorig jaar voor het Italiaanse dorpje Ollolai, hoopt burgemeester Matías Gonzáles Brao door zijn deelname de leegloop te stoppen en Polopos weer toekomstbestendig te maken.

RTL4: 21:30 uur elke werkdag

De deelnemers:

Wijnand & Thysa


Familie Rutten (Daniel & Demi, Jurgen & Elisa)


Juani & John


Donna & Mark


Kirsten & Christiaan
pi_188574220
Ja het is #3 en ik heb het al gemeld aan een modje :s)
pi_188574295
Ahhh ik ga het wel missen hoor als het afgelopen is.
Misschien dat ik vorig seizoen nog wel ga kijken.

Ohh hoe heette die serie met de Posjes (?) ookal weer? Dan zet ik die in mijn te kijken lijst.

Edit: lama, alles bijelkaar ruim 100 afleveringen :X

[ Bericht 27% gewijzigd door mascara-klodder op 22-08-2019 17:41:44 ]
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_188577039
NEEEEEEEEEEE
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus je koopt een camperplaats maar je hebt geen geld om het op te knappen en er faciliteiten neer te zetten :')

quote:
Lieve mensen,

Zoals jullie weten is de camperplaats geopend en zijn we daar super blij mee! Maar er moet nog een hoop gebeuren.. Daarom zijn wij een Crowd funding gestart om onze droom waar te maken. Wil je ons daar bij helpen? Klik dan op de onderstaande link voor meer informatie ?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_188577248
quote:
10s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 20:05 schreef Bluezz het volgende:
NEEEEEEEEEEE
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus je koopt een camperplaats maar je hebt geen geld om het op te knappen en er faciliteiten neer te zetten :')
[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gratis geld _O_
En mensen geven graag zo te zien
pi_188577528
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 20:14 schreef KoningPils het volgende:

Gratis geld _O_
En mensen geven graag zo te zien
Ja gaat lekker :)
https://getfunded.nl/campagne/7139-camperplaats-familie-rutten
pi_188577627
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  donderdag 22 augustus 2019 @ 20:49:13 #8
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_188578178
quote:
1s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 17:30 schreef mascara-klodder het volgende:
Ahhh ik ga het wel missen hoor als het afgelopen is.
Misschien dat ik vorig seizoen nog wel ga kijken.

Ohh hoe heette die serie met de Posjes (?) ookal weer? Dan zet ik die in mijn te kijken lijst.

Edit: lama, alles bijelkaar ruim 100 afleveringen :X
Het Italiaanse dorp Ollolai, waar kun je dit kijken?
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
  donderdag 22 augustus 2019 @ 21:12:16 #9
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_188578867
Dus dan kan je er wel vanuit gaan dat de Familie Rutten niet gewonnen heeft?
pi_188579024
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 20:49 schreef Devil010 het volgende:

[..]

Het Italiaanse dorp Ollolai, waar kun je dit kijken?
Videoland.

Oh en toch maar “Helemaal het einde” gaan kijken, begin zo aan de 5de aflevering :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_188579225
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 21:12 schreef Fietsertje70 het volgende:
Dus dan kan je er wel vanuit gaan dat de Familie Rutten niet gewonnen heeft?
Of wel. Die hebben dertig plannen dat het geld snel verdampt.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 22 augustus 2019 @ 21:54:28 #12
335263 freaky40
pi_188580037
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 21:12 schreef Fietsertje70 het volgende:
Dus dan kan je er wel vanuit gaan dat de Familie Rutten niet gewonnen heeft?
Het is niet te hopen. Wat een proleten.
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 22 augustus 2019 @ 22:25:25 #13
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_188580944
Donna meisje stop met je kleurpotloden je bent geen 8-jarige met je bordje...
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
  donderdag 22 augustus 2019 @ 22:29:11 #14
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_188581013
Die reacties :')
  donderdag 22 augustus 2019 @ 23:25:38 #15
486620 ppuck
Da geleuf ik nie
pi_188582198
Als je die bottelarij in Yecla ziet, hoef je even geen wijn meer.
En als je Christiaan langer dan 3 seconden ziet trouwens ook niet.
Viel weer op dat K&C ontvangen werden door een receptioniste.
Het wijnhuis vindt ze niet belangrijk genoeg.

Het mooiste huis is dat van Juani en Johnny. Met afstand. Gaat prachtig worden. Maar vraag me af of ze gaan blijven met die heimwee.

Ik geloof niet dat Rutten gaat winnen.
Qua integratie komt van de Ruttens hooguit Hare Koninklijke Hoogheid in aanmerking vanwege kennis van het Spaans.Verder maken ze niks af en hebben weinig zakelijk inzicht.
M&D zijn niet geintegreerd. K&C ook niet en J&J een beetje.
W&T spreken best behoorlijk Spaans en richten zich op Polopos.

Ben benieuwd.
  vrijdag 23 augustus 2019 @ 00:18:33 #16
467335 kwitokni
Wat is er mis met UTOPIA?
pi_188583010
Nog even en dan zal de uitslag bekend worden. Wie worden de ereburgers van Polopos?
De puppies Mark en Donna zie ik zeer binnenkort terugkeren naar hun ouders. Onvolwassen, naïef en totaal niet zakelijk. Christiaan en Kirsten beginnen wijn uit een ander dorp te verhandelen, zonder noemenswaardig businessplan. Zijn niet onaardig, maar ietsje te glad en "gemaakt" helaas. John en Juani hebben een bijzonder plekje in mijn hart. John heeft veel humor. bijvoorbeeld: "Dit is een mooi vakantiedorp voor iemand die even niets wil, want hier is niks". En dan de manier waarop hij met Brian omgaat! Juani is lekker ongecompliceerd. Beetje onfris zo met die honden lijkt me. Elisa Rutten denkt dat ze voor een solovoorstelling is ingehuurd, Jürgen en Daniël Rutten als figuranten en schoondochter Demi als jaknikkertje. Ze bespeelt vanaf dag 1 de oude bewoners van het dorp en is waarschijnlijk favoriet voor het erebugerschap. Op Mark en Donna na hebben hun mede-kandidaten al afstand van hen genomen. Wijnand en Thyza zijn met enkele straatlengten voor mijn favorieten. Wat een leuke, dynamische en beschaafde mensen.
  vrijdag 23 augustus 2019 @ 00:30:17 #17
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_188583141
Wynand en Thysa zijn ook absoluut mijn favoreiten op alle fronten om de winnaars te worden.

Moet wel lachen om de naïviteit van Donna en Mark.

Erger me lekker aan de Akkermans met hun kwallitie geblaat en veel te dure (4,99 elders) wijn.

Ruttens zijn natuurlijk de sterren van de show met al hun niet gerealiseerde plannen en hun popi-jopie gedoe met de hele bevolking en de burgemeeste, maar wel met een hardwerkende man die leuk met spuitbussen kan omgaan.

Maar mijn absolute sterren zijn Juani en Johnnie. Hij weet van een bouwval echt iets moois te maken en is briljant als komisch duo met Brian (spin-off van maken?) en zij verveelt zich te pletter en loopt alleen maar met hondjes en met dierenartsenbezoeken door de show heen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 23 augustus 2019 @ 01:50:36 #18
335263 freaky40
pi_188583458
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 00:30 schreef golfer het volgende:
Wynand en Thysa zijn ook absoluut mijn favoreiten op alle fronten om de winnaars te worden.

Moet wel lachen om de naïviteit van Donna en Mark.

Erger me lekker aan de Akkermans met hun kwallitie geblaat en veel te dure (4,99 elders) wijn.

Ruttens zijn natuurlijk de sterren van de show met al hun niet gerealiseerde plannen en hun popi-jopie gedoe met de hele bevolking en de burgemeeste, maar wel met een hardwerkende man die leuk met spuitbussen kan omgaan.

Maar mijn absolute sterren zijn Juani en Johnnie. Hij weet van een bouwval echt iets moois te maken en is briljant als komisch duo met Brian (spin-off van maken?) en zij verveelt zich te pletter en loopt alleen maar met hondjes en met dierenartsenbezoeken door de show heen.
Helemaal mee eens. Die Ruttens zijn wanhopig en manisch. En die Christiaan en zijn overigens wel leuke vrouw willen heel graag de Posjes uit Helemaal het Einde zijn met hun wijn 'imperium'.... :W En met dat rare souvenier gaan ze het morgen ook niet redden...
Allemaal cabaretteketet!
pi_188584095
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 22:25 schreef Devil010 het volgende:
Donna meisje stop met je kleurpotloden je bent geen 8-jarige met je bordje...
En Mark met zijn klusser maar precies doen wat mevrouwtje wil. Zonde van al dat werk om die balken onder gaas en gips te laten verdwijnen, dat zoveel uren werk kost voor iets wat totaal niet nodig is / hoeft...maar hij is zo'n goedzak dat ie het dan ook nog op kan brengen om naar haar bordje te kijken.
:D
pi_188584178
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 07:39 schreef Bluezz het volgende:

[..]

En Mark met zijn klusser maar precies doen wat mevrouwtje wil. Zonde van al dat werk om die balken onder gaas en gips te laten verdwijnen, dat zoveel uren werk kost voor iets wat totaal niet nodig is / hoeft...maar hij is zo'n goedzak dat ie het dan ook nog op kan brengen om naar haar bordje te kijken.
:D
L’amour
pi_188584523
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 00:30 schreef golfer het volgende:
Wynand en Thysa zijn ook absoluut mijn favoreiten op alle fronten om de winnaars te worden.

Moet wel lachen om de naïviteit van Donna en Mark.

Erger me lekker aan de Akkermans met hun kwallitie geblaat en veel te dure (4,99 elders) wijn.

Ruttens zijn natuurlijk de sterren van de show met al hun niet gerealiseerde plannen en hun popi-jopie gedoe met de hele bevolking en de burgemeeste, maar wel met een hardwerkende man die leuk met spuitbussen kan omgaan.

Maar mijn absolute sterren zijn Juani en Johnnie. Hij weet van een bouwval echt iets moois te maken en is briljant als komisch duo met Brian (spin-off van maken?) en zij verveelt zich te pletter en loopt alleen maar met hondjes en met dierenartsenbezoeken door de show heen.
Jij vat het goed samen

Johnny is voornamelijk naar Spanje gegaan voor het klussen, volgens mij, en als het niet lukt met de motortoertochten, zitten hij en Juani zo weer terug in Valkenburg, ook prima. Of hij gaat met Brian een klusbedrijf beginnen daar, dat kan ook nog.
  Moderator vrijdag 23 augustus 2019 @ 09:23:42 #22
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_188584947
Kreeg voor het eerst bij Thysa en Wijnand irritaties met hun aardewerken chorizo-flambeer schaaltje. Vinden ze het nou echt de vondst van de eeuw? Die dingen bestaan al eeuwen. En niet alleen in Portugal. :')

Kreeg jeuk van hem met zijn hipster-snor en jeuk van haar met haar worst-insinuaties.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_188585561
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 09:23 schreef UIO_AMS het volgende:
Kreeg voor het eerst bij Thysa en Wijnand irritaties met hun aardewerken chorizo-flambeer schaaltje. Vinden ze het nou echt de vondst van de eeuw? Die dingen bestaan al eeuwen. En niet alleen in Portugal. :')

Kreeg jeuk van hem met zijn hipster-snor en jeuk van haar met haar worst-insinuaties.
Dat chorizo ding viel mij ook tegen. Die tas van Juani was gewoon een goed idee: het is letterlijk een reclame bord en het idee de tekening van T en W te gebruiken is goed gevonden en in goed overleg.
  vrijdag 23 augustus 2019 @ 11:10:51 #24
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_188586445
Ik vind Juani totaal niet lui. Dat ze zich soms verveelt, lijkt me logisch in dat dorp. Denk dat de rest dat ook wel eens heeft. En ze is de enige die gewoon de stoute schoenen aantrok en een baan in het dorp geregeld heeft. Ik vind dat tof. Niet bij de pakken neerzitten.
Is ook goed voor de integratie en voor haar Spaans.

Ze heeft met Sjonnie waarschijnlijk gewoon de rolverdeling dat hij klust en zij goed voor de hondjes zorgt, waaronder één oud bokkie dat hen lief is. Niets mis mee. Zodra het huis klaar is en zij besluiten wat hun bedrijfje gaat worden, komt ze vast daarvoor enthousiast in actie. Die toertochten vergen wel wat meer werk dan alleen maar op de motor stappen en gaan. Denk dat zij een hele goede kracht is voor het promoten en regelen.

Ik denk dat al dan niet blijven voor haar wel afhangt van wat de anderen doen. Ze heeft wel echt aanspraak en gezelligheid nodig. En dan niet alleen van oude roddeltantes uit het slaapdorp.
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 23 augustus 2019 @ 22:20:55 #25
486620 ppuck
Da geleuf ik nie
pi_188594844
Leuk dat J&J de weekopdracht hebben gewonnen. Terechte winnaars.
Ik weet niet of ik het goed zag, maar Koningin Rutten leek me niet helemaal blij en tevreden.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 23 augustus 2019 @ 22:35:49 #26
335263 freaky40
pi_188595018
Wat heerlijk, J&J die de weekopdracht gewonnen hebben. *O* *O* Die blikken van die Ruttens proleten, heerlijk...En gewoon eindelijk geen gedeelde prijs. Eindelijk bekende de jury kleur.
Nu moet er weer een winkel komen, terwijl er nog een heel camper terrein in gereedheid gebracht moet worden. Van first things first hebben ze nog nooit gehoord daar...wat een manische fopneuzen die gasten.
En dat met die auto van Christiaan...karma is a biatch. ~O>
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 23 augustus 2019 @ 22:49:07 #27
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_188595178
Je weet natuurlijk niet wanneer wat is opgenomen, maar het zou wel eens heel tactisch van Elisa kunnen zijn om vlak voor de stemming al die dorpelingen uit te nodigen.
Ik snap nu ook die crowdfunding beter...eerst een paar feestjes geven, oeps centjes op.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 23 augustus 2019 @ 22:59:29 #28
335263 freaky40
pi_188595323
Ik verdenk ook de productie er van dat ze geholpen worden. Kan toch allemaal niet wat ze allemaal uitvoeren en bedenken. Als ze dan uiteindelijk winnen volgende week, weet ik al weer genoeg...
Allemaal cabaretteketet!
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 00:18:38 #29
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_188596574
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 22:59 schreef freaky40 het volgende:
Ik verdenk ook de productie er van dat ze geholpen worden. Kan toch allemaal niet wat ze allemaal uitvoeren en bedenken.
De productie helpt iedereen steeds. Je denkt toch niet dat al die plannen en weekopdrachten echt zelf door de kandidaten worden bedacht?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_188596605
chrisdegraaff twitterde op vrijdag 23-08-2019 om 22:32:47 Nou snap ik dat er geen kinderen in #polopos zijn. Die speeltuin staat zonder hek bij de rand van een afgrond. https://t.co/AFts8gUSS9 reageer retweet
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 24 augustus 2019 @ 00:31:17 #31
335263 freaky40
pi_188596726
quote:
11s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 00:18 schreef golfer het volgende:

[..]

De productie helpt iedereen steeds. Je denkt toch niet dat al die plannen en weekopdrachten echt zelf door de kandidaten worden bedacht?
Nee bepaald de productie samen met de burgervader en buurtbewoners. Nee niet de bewoners nee.
Allemaal cabaretteketet!
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 01:16:33 #32
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_188597113
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 00:31 schreef freaky40 het volgende:

Nee bepaald de productie samen met de burgervader en buurtbewoners. Nee niet de bewoners nee.
Bepaalt met een t en nee, de burgemeester en de buurtbewoners hebben daar niks over te zeggen. Dat zijn de productiemaatschappij Blue Circle, de sponsoren en RTL4.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 01:28:47 #33
486620 ppuck
Da geleuf ik nie
pi_188597198
Behalve als het een voltooidt deelwoord of verleden tijd betreft.
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 01:40:06 #34
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_188597319
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 22:49 schreef Fietsertje70 het volgende:
Je weet natuurlijk niet wanneer wat is opgenomen, maar het zou wel eens heel tactisch van Elisa kunnen zijn om vlak voor de stemming al die dorpelingen uit te nodigen.

Dit denk ik zéker.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 24 augustus 2019 @ 10:47:27 #35
335263 freaky40
pi_188599773
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 01:16 schreef golfer het volgende:

[..]

Bepaalt met een t en nee, de burgemeester en de buurtbewoners hebben daar niks over te zeggen. Dat zijn de productiemaatschappij Blue Circle, de sponsoren en RTL4.
Aanname. En ga niet de taalpolitie uithangen wil je?!
Allemaal cabaretteketet!
pi_188601095
https://justfly.nl/megade(...)rsten-en-christiaan/

Ik moest lachen om de volgende zin:
quote:
En het is fijn om af en toe even Nederlands te spreken.”
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 14:57:49 #37
486620 ppuck
Da geleuf ik nie
pi_188602966
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 10:47 schreef freaky40 het volgende:

En ga niet de taalpolitie uithangen wil je?!
O, dat geefd niet.
Dan doe ik dat wel.
pi_188603652
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 14:57 schreef ppuck het volgende:

[..]

O, dat geefd niet.
Dan doe ik dat wel.
Ja, doe lekker even heel kinderachtig :W
pi_188603678
Wat een naar mens die Elisa. Zoals ze Paco even te kakken wil zetten omdat hij de cake naar kaas vond smaken...Hoop dat de dorpsbewoners haar geslijm en gekonkel terug zien..
pi_188603862
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 16:11 schreef mangalie het volgende:
Wat een naar mens die Elisa. Zoals ze Paco even te kakken wil zetten omdat hij de cake naar kaas vond smaken...Hoop dat de dorpsbewoners haar geslijm en gekonkel terug zien..
Denk t niet. Het valt mij ook op. Haar gekus en geslijm naar de dorpsbewoners toe is zo manipulatief en alleen bedoeld voor haar eigen gewin. Als je iets doet of zegt dat niet in haar straatje is, kan je het schudden en zet ze je te kakken of ze bekijkt je niet meer. Viel me nog mee dat ze Juani een hand gaf bij t winnen vd weekopdracht..maar die kop erbij stond op onweer _O-
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 24 augustus 2019 @ 17:55:01 #41
335263 freaky40
pi_188604904
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 16:11 schreef mangalie het volgende:
Wat een naar mens die Elisa. Zoals ze Paco even te kakken wil zetten omdat hij de cake naar kaas vond smaken...Hoop dat de dorpsbewoners haar geslijm en gekonkel terug zien..
Ze heeft die cake zeker eerst even onder haar vadsige okseltjes gehad zeker.... :r
Allemaal cabaretteketet!
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 24 augustus 2019 @ 17:57:49 #42
335263 freaky40
pi_188604930
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 16:31 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Denk t niet. Het valt mij ook op. Haar gekus en geslijm naar de dorpsbewoners toe is zo manipulatief en alleen bedoeld voor haar eigen gewin. Als je iets doet of zegt dat niet in haar straatje is, kan je het schudden en zet ze je te kakken of ze bekijkt je niet meer. Viel me nog mee dat ze Juani een hand gaf bij t winnen vd weekopdracht..maar die kop erbij stond op onweer _O-
Een minzaam lachje was haar deel. Wat laat ze zich zichtbaar kennen. Maar wel lekkere TV. Hopelijk volgend jaar weer een nieuw seizoen ergens anders. Maar hoop wel op en soort 'hoe is het nu met' serie want van de Ollolai gangers weten we ook helemaal niet hoe die zijn gevaren na het seizoen vorig jaar. Normaal gesproken was er op de maandagavond nog een extra aflevering 6 weken, maar dat doen ze bij deze serie niet jammer genoeg.
Allemaal cabaretteketet!
  zondag 25 augustus 2019 @ 01:17:04 #43
486620 ppuck
Da geleuf ik nie
pi_188612631


En waar kwamen die tradities ook al weer vandaan, Christiaan?
Bah, wat een slap jatwerk!
pi_188630724
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 14:57 schreef ppuck het volgende:

[..]

O, dat geefd niet.
Dan doe ik dat wel.
Zou jij iets minder verzuurd kunnen doen?
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 26 augustus 2019 @ 21:52:23 #45
335263 freaky40
pi_188640349
De 'supermarkt' van de Ruttens is bijna open met allemaal zelfgekochte boodschappen. Als ze het niet verkopen gebruiken ze het zelf. Winkeltje spelen dus, stelt niets voor...
Verder staan ze er bij de burgemeester en bewoners niet zo heel goed op. Veel cynisme. Heerlijk. ~O>
Allemaal cabaretteketet!
pi_188640672
Volkszangers :')
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 26 augustus 2019 @ 22:18:24 #47
335263 freaky40
pi_188640867
Hoog tokkie gehalte.
Allemaal cabaretteketet!
pi_188640974
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 22:18 schreef freaky40 het volgende:
Hoog tokkie gehalte.
Inderdaad, fijn tokkiefeestje wordt dat! -O-
  maandag 26 augustus 2019 @ 22:35:02 #49
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_188641227
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 21:52 schreef freaky40 het volgende:
De 'supermarkt' van de Ruttens is bijna open met allemaal zelfgekochte boodschappen. Als ze het niet verkopen gebruiken ze het zelf. Winkeltje spelen dus, stelt niets voor...
Verder staan ze er bij de burgemeester en bewoners niet zo heel goed op. Veel cynisme. Heerlijk. ~O>
Mag dat wel boodschappen doorverkopen? Kwam een hoop van de Lidl (W5 en Finkbrau pils)
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
  maandag 26 augustus 2019 @ 23:20:04 #50
486620 ppuck
Da geleuf ik nie
pi_188642091
Kweenie of het mag, maar het maakt dat de spullen niet echt goedkoop worden. Aangenomen dat er nog iets aan verdiend moet worden. Daar zitten die mensen in het dorp met een klein pensioentje echt op te wachten.
En de winkel is illegaal, geen vergunning. Dat wordt een gebed zonder einde, althans dat kan.
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 00:04:37 #51
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_188643012
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 23:20 schreef ppuck het volgende:
Kweenie of het mag, maar het maakt dat de spullen niet echt goedkoop worden. Aangenomen dat er nog iets aan verdiend moet worden. Daar zitten die mensen in het dorp met een klein pensioentje echt op te wachten.
En de winkel is illegaal, geen vergunning. Dat wordt een gebed zonder einde, althans dat kan.
Zou niet de eerste keer zijn dat mensen terugkeren vanwege de bureaucratie.
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 00:22:40 #52
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_188643287
Wat een sneue wanhoopsdaad, dat feestje van de Rutten.
En ook gewoon een winkel beginnen zonder vergunning. 8)7

Ik krijg het idee dat de burgemeester zich inmiddels een beetje afvraagt waarom hij hen heeft geselecteerd.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 27 augustus 2019 @ 00:29:11 #53
335263 freaky40
pi_188643381
Ze hebben inderdaad nog niets in orde. Ze zijn iets begonnen voordat ze er vergunningen voor hadden aangevraagd. Omgekeerde volgorde!
Allemaal cabaretteketet!
pi_188643583
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 00:22 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat een sneue wanhoopsdaad, dat feestje van de Rutten.
En ook gewoon een winkel beginnen zonder vergunning. 8)7

Ik krijg het idee dat de burgemeester zich inmiddels een beetje afvraagt waarom hij hen heeft geselecteerd.
Hoe is de kunstenaarroute van T&W gegaan? Hebben de Ruttens dat feest toch dezelfde dag gedaan?

Ik heb dus een Polopos-afspraak zondag dus ik kijk deze week niet maar ik wil wel graag alles weten :7
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 00:47:40 #55
486620 ppuck
Da geleuf ik nie
pi_188643626
Het zou me niks verbazen als voor die camping de papieren ook niet in orde zijn. <O)
pi_188643673
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 00:47 schreef ppuck het volgende:
Het zou me niks verbazen als voor die camping de papieren ook niet in orde zijn. <O)
Volgens mij heeft Bluezz hier wat over gepost met een Facebooklink. Er is niks dus.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 01:31:24 #57
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_188644187
Vreselijke losers, die Ruttens.
Al vanaf het begin, toen ze zich, nadat ze afgewezen waren voor dit programma opnieuw er in gepraat hebben (lees Elisa).
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_188644754
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 21:52 schreef freaky40 het volgende:
De 'supermarkt' van de Ruttens is bijna open met allemaal zelfgekochte boodschappen. Als ze het niet verkopen gebruiken ze het zelf. Winkeltje spelen dus, stelt niets voor...
Verder staan ze er bij de burgemeester en bewoners niet zo heel goed op. Veel cynisme. Heerlijk. ~O>
Boodschappen zijn toch altijd zelf gekocht!? :') Hoe komt een supermarkt aan zijn boodschappen? Gestolen? Die kopen dat toch ook zelf.

De Ruttens zijn marktkooplui, die weten vast wel waar ze mee bezig zijn!
Sue Me
pi_188644854
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 23:20 schreef ppuck het volgende:
Kweenie of het mag, maar het maakt dat de spullen niet echt goedkoop worden. Aangenomen dat er nog iets aan verdiend moet worden. Daar zitten die mensen in het dorp met een klein pensioentje echt op te wachten.
En de winkel is illegaal, geen vergunning. Dat wordt een gebed zonder einde, althans dat kan.
Goed doordacht plan, die winkel :')
pi_188644864
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 00:47 schreef ppuck het volgende:
Het zou me niks verbazen als voor die camping de papieren ook niet in orde zijn. <O)
Voor de camping hebben ze geen geld, daar hebben ze een crowdfundingsactie voor opgestart.
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 08:07:24 #61
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_188645114
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 06:52 schreef Staaf het volgende:

[..]

Boodschappen zijn toch altijd zelf gekocht!? :') Hoe komt een supermarkt aan zijn boodschappen? Gestolen? Die kopen dat toch ook zelf.

De Ruttens zijn marktkooplui, die weten vast wel waar ze mee bezig zijn!
De NL se supermarkten kopen bijna alles rechtstreeks in bij de producent. Via distributiecentra worden dan de winkels bevoorraad.
Zelfstandige kleine kruideniertjes bestaan niet meer. Niet rendabel te krijgen.
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 10:05:09 #62
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_188646154
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 00:44 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Hoe is de kunstenaarroute van T&W gegaan? Hebben de Ruttens dat feest toch dezelfde dag gedaan?

Ik heb dus een Polopos-afspraak zondag dus ik kijk deze week niet maar ik wil wel graag alles weten :7
Volgens mij was het feestje niet tegelijk met de kunstroute. Die laatste moeten we in elk geval nog zien.
Ik denk dat er achter het aflasten van het grote Hollandse feest nog wel een heel verhaal zit, dat wij niet te horen krijgen. Stel me zo voor dat Eliza er flink nijdig over geweest is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Duderinnetje op 27-08-2019 10:12:56 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 10:11:25 #63
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_188646241
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 06:52 schreef Staaf het volgende:

[..]

Boodschappen zijn toch altijd zelf gekocht!? :') Hoe komt een supermarkt aan zijn boodschappen? Gestolen? Die kopen dat toch ook zelf.

De Ruttens zijn marktkooplui, die weten vast wel waar ze mee bezig zijn!
Doorverkoop mag over het algemeen niet. Kijk maar eens op een doos raketjes bijvoorbeeld. Daar staat expliciet op dat ze bestemd zijn voor consumptie en niet voor doorverkoop.
Het zou de handel ( en verantwoordelijkheid voor kwaliteit) heel ondoorzichtig maken als je alles gewoon kon doorverkopen als particulier. Het drijft bovendien de prijzen op.

Denk dat de Rutten, als marktlui, dit inderdaad heus wel weten. Voor de vorm hebben ze wat stellingkasten met potten witte bonen neergezet. Reden voor een promotioneel feestje in het dorp. Weer acht bejaarden blij met een verzetje.
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 10:14:13 #64
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_188646278
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 10:11 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Doorverkoop mag over het algemeen niet. Kijk maar eens op een doos raketjes bijvoorbeeld. Daar staat expliciet op dat ze bestemd zijn voor consumptie en niet voor doorverkoop.
Het zou de handel ( en verantwoordelijkheid voor kwaliteit) heel ondoorzichtig maken als je alles gewoon kon doorverkopen als particulier. Het drijft bovendien de prijzen op.

Denk dat de Rutten, als marktlui, dit inderdaad heus wel weten. Voor de vorm hebben ze wat stellingkasten met potten witte bonen neergezet. Reden voor een promotioneel feestje in het dorp. Weer acht bejaarden blij met een verzetje.
En weer een paar extra stemmen. Zo doorzichtig...
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 10:23:43 #65
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_188646379
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 10:14 schreef Rocket Ride het volgende:

[..]

En weer een paar extra stemmen. Zo doorzichtig...
Ik heb het idee dat steeds dezelfde demente zegt hoe leuk het is een feestje te hebben en hoe gek het is dat de andere stellen er niet zijn.
De rest zag ik vooral vermoeid knikkebollen. En die burgervader denkt ook: welk lint moet ik nou weer doorknippen bij de Rutten?
Snobs have more fun!
KLIK!
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 27 augustus 2019 @ 11:26:10 #66
335263 freaky40
pi_188647264
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 06:52 schreef Staaf het volgende:

[..]

Boodschappen zijn toch altijd zelf gekocht!? :') Hoe komt een supermarkt aan zijn boodschappen? Gestolen? Die kopen dat toch ook zelf.

De Ruttens zijn marktkooplui, die weten vast wel waar ze mee bezig zijn!
Nou blijkbaar niet. Dit was gewoon gekocht bij de Lidl of welke andere grootgrutter dan ook. Niet eens bij een groothandel waar winkels hun inkopen doen. Overigens als ze goed op de hoogte waren hadden ze eerst de papierwinkel op orde gemaakt alvorens te mogen starten met hun bedrijfje maar door dat hysterische 'we moeten alles te gelijk en het liefst vandaag' houding van die Elisa vergeten ze dit gemakshalve nu...
Allemaal cabaretteketet!
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 27 augustus 2019 @ 11:27:34 #67
335263 freaky40
pi_188647290
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 10:14 schreef Rocket Ride het volgende:

[..]

En weer een paar extra stemmen. Zo doorzichtig...
Hopelijk prikken ze hier door heen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_188647500
quote:
Familie Rutten voelt zich feestelijk.
13 uur ·

JAAA! 🎉 WIJ ZIJN GEOPEND!
Het was hard werken maar we zijn eindelijk klaar. Een winkeltje voor het dorp en de toeristen. Met eten, drinken, ijsje decoratie spullen en ga zo maar door! Bedankt Johan kettenburg voor je mooie stem en je fijne energie zonder jou was het nooit zo’n mooi feest geweest!
En bedankt dat je Ramon en Wilfred hebt mee genomen. Het was een geslaagd feest! Vanaf nu zijn jullie allemaal welkom bij ‘El Rinconcillo’ en onze mooie nieuwe Studio Casa2!
🎉🎉🎉🎉
(ps de vergunningen zijn ook rond 🤪).
Nou, de ps is duidelijk. En van vandaag nog een leuke :

quote:
Familie Rutten voelt zich gezegend.
2 uur ·

Wat ben ik super trots op mijn twee kanjers en mijn lieve man jurgen.
Ik had nooit kunnen bedenken dat er zoveel afgunst in de wereld kon zijn,
en dat er zo weinig liefde voor elkaar meer bestaat.
Dat er mensen zijn die je niet eens kennen en praten met zoveel haat.
Komt dat door dat ze zelf ongelukkig zijn.
Kan iemand mij dat vertellen.
Het progamma is bijna teneinde wat ik erg jammer vind, het was fantastisch en geweldig.
Ik wil dan ook alle lieve volgers bedanken en veel liefde en gezondheid toewensen.
Voor degene die ons echt leuk vinden en op de hoogte willen blijven, verbouwing van de camperplaats, de reis naar nederland en de vorderingen van het huis.
Volg ons op youtube

Liefs van mij Elisa
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 12:07:14 #69
486620 ppuck
Da geleuf ik nie
pi_188648014
Wat leuk, wel luifels en stoeltjes maar geen voortenten.
Geen vergunning voor? Alleen nog maar een vergunning voor een parkeerplaats??
pi_188648035
Vergunning :B Wasdah? :+
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 12:27:08 #71
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_188648328
Mensen die zo hard schreeuwen dat ze zo gelukkig zijn, dat komt op mij altijd een beetje onoprecht over. Mijn man is fantastisch maar dat zeg ik dan wel tegen hem, niet tegen m'n Facebookvrienden.
Maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 27 augustus 2019 @ 12:53:39 #72
335263 freaky40
pi_188648673
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 11:40 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Nou, de ps is duidelijk. En van vandaag nog een leuke :
[..]

Ze hebben het er maar druk mee... :O :|W
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 13:33:18 #73
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_188649268
Mooi dat de papieren rond zijn. Ik denk dat een winkeltje wel echt welkom is in het dorp.

Ik heb me overigens erg verbaasd over Christiaan, die een persoonlijke intake opleest van zijn scherm. 8)7 Goede manier om te kijken of je een klik hebt ja, met voorgekauwde teksten uit een boekje. Ik zou het ongelooflijk vinden als die praktijk van hem daadwerkelijk van de grond komt.

[ Bericht 69% gewijzigd door Duderinnetje op 27-08-2019 14:31:12 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_188650267
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_188650366
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 12:27 schreef Ceviche het volgende:
Mensen die zo hard schreeuwen dat ze zo gelukkig zijn, dat komt op mij altijd een beetje onoprecht over. Mijn man is fantastisch maar dat zeg ik dan wel tegen hem, niet tegen m'n Facebookvrienden.
Maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen.
#lovemylifeandmyfamilyandfriends #wieaanmijngezinkomtkomtaanmij
pi_188650607
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 13:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Mooi dat de papieren rond zijn. Ik denk dat een winkeltje wel echt welkom is in het dorp.

Ik heb me overigens erg verbaasd over Christiaan, die een persoonlijke intake opleest van zijn scherm. 8)7 Goede manier om te kijken of je een klik hebt ja, met voorgekauwde teksten uit een boekje. Ik zou het ongelooflijk vinden als die praktijk van hem daadwerkelijk van de grond komt.
Ik twijfelde eerst of hij tegen/met iemand sprak eigenlijk en zag hem ook ineens lezen.
Snapte het al niet goed.

Winkeltje is fijn voor de dorpsbewoners, maar vraag dan eerst ff rond waar er behoeft aan is voor je gaat inkopen. 8)7
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 15:02:54 #77
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_188650658
Ik vraag me af als die Elisa nu de uitzendingen zit te bekijken en ziet dat die 4 andere stellen het heel gezellig hebben met elkaar, ze dan aan zichzelf en haar eigen gedrag gaat twijfelen. Neuh, zal ook wel niet.
pi_188650767
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 15:02 schreef Rocket Ride het volgende:
Ik vraag me af als die Elisa nu de uitzendingen zit te bekijken en ziet dat die 4 andere stellen het heel gezellig hebben met elkaar, ze dan aan zichzelf en haar eigen gedrag gaat twijfelen. Neuh, zal ook wel niet.
Ik denk dat Elisa daar schijt aan heeft
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 15:28:06 #79
486620 ppuck
Da geleuf ik nie
pi_188651106
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 15:00 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik twijfelde eerst of hij tegen/met iemand sprak eigenlijk en zag hem ook ineens lezen.
Snapte het al niet goed.
Christiaan heeft een klik met alle potentiele klanten; daar hangt zijn inkomen vanaf.
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 15:31:15 #80
486620 ppuck
Da geleuf ik nie
pi_188651145
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 15:00 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Winkeltje is fijn voor de dorpsbewoners, maar vraag dan eerst ff rond waar er behoeft aan is voor je gaat inkopen. 8)7
Havermout natuurlijk.
Ik meende in de gauwigheid ook nog in het rek een paar flessen cava te zien. Dat drinken ze in het dorp natuurlijk dagelijks.
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 15:56:43 #81
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_188651538
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 15:00 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik twijfelde eerst of hij tegen/met iemand sprak eigenlijk en zag hem ook ineens lezen.
Snapte het al niet goed.

Winkeltje is fijn voor de dorpsbewoners, maar vraag dan eerst ff rond waar er behoeft aan is voor je gaat inkopen. 8)7
“Ik sta jou. Elke stap van dit proces. Bij. Wij zijn een. Team en doen dit. Samen. Het is een. Hechte band en we. Gaan samen. Op reis naar. Jouw geluk.”

8)7
Dan voel je toch meteen een innige connectie met de coach die je arbeidsethos gaat redden. :')

[ Bericht 8% gewijzigd door Duderinnetje op 27-08-2019 16:05:48 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 16:05:01 #82
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_188651689
Pindakaas en hagelslag verkopen in Polopos.
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 16:18:49 #83
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_188651982
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 15:56 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

“Ik sta jou. Elke stap van dit proces. Bij. Wij zijn een. Team en doen dit. Samen. Het is een. Hechte band en we. Gaan samen. Op reis naar. Jouw geluk.”

8)7
Dan voel je toch meteen een innige connectie met de coach die je arbeidsethos gaat redden. :')
alsof je een computer aan de lijn hebt.
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 16:36:36 #84
486620 ppuck
Da geleuf ik nie
pi_188652372
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 15:56 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

“Ik sta jou. Elke stap van dit proces. Bij. Wij zijn een. Team en doen dit. Samen. Het is een. Hechte band en we. Gaan samen. Op reis naar. Jouw geluk.”

8)7
Dan voel je toch meteen een innige connectie met de coach die je arbeidsethos gaat redden. :')
Bestaat er zoiets als gecertificeerde paniek?
De wijn is over 6 maanden over, het luxe verblijf gaat niet lukken en als coachen geen/onvoldoende inkomen genereert, is het dadelijk uit met de Spaanse pret.
Dan mag Christiaan weer terug naar NL.
KPN zal wel blij zijn.
pi_188652492
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 16:36 schreef ppuck het volgende:

[..]

Bestaat er zoiets als gecertificeerde paniek?
De wijn is over 6 maanden over, het luxe verblijf gaat niet lukken en als coachen geen/onvoldoende inkomen genereert, is het dadelijk uit met de Spaanse pret.
Dan mag Christiaan weer terug naar NL.
KPN zal wel blij zijn.
Maar alles was wel kwalletietime :Y
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 16:42:10 #86
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_188652507
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 16:41 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Maar alles was wel kwalletietime :Y
Bovendien deden ze het allemaal voor Lucas.
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 16:54:58 #87
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_188652818
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 16:36 schreef ppuck het volgende:

[..]

Bestaat er zoiets als gecertificeerde paniek?
De wijn is over 6 maanden over, het luxe verblijf gaat niet lukken en als coachen geen/onvoldoende inkomen genereert, is het dadelijk uit met de Spaanse pret.
Dan mag Christiaan weer terug naar NL.
KPN zal wel blij zijn.
En Lucas die geen wijnimperium geërfd heeft, verdomme. Waar ging de carrière van deze familie toch mis? Misschien kan Christiaan dat even opzoeken in een van zijn boekjes.

Wordt eerst. Oprecht goed in wat je. Wilt gaan doen. Als loopbaan. Daarna volgt zoiets als een. Wijnimperium. Misschien vanzelf.
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 22:33:32 #88
486620 ppuck
Da geleuf ik nie
pi_188659367
Leuke aflevering en verdiend succes voor W&T! Goed gedaan!
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 22:40:14 #89
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_188659475
" De familie Rutten heeft ervoor gekozen om niet mee te doen aan de kunstroute"

Waren ze gevraagd dan?
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 27 augustus 2019 @ 23:02:49 #90
335263 freaky40
pi_188659907
Leuke aflevering. En zo'n kunstroute is ook veel leuker en sfeervoller en bovendien passender in Polopos dan een proletenfeest met dito zangers van de Rutten's.
Winnaars waardig die Wijnand en Thysa. ^O^ :Y
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 23:14:57 #91
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_188660176
Wat briljant leuk dat die kunstroute van W&T zo geslaagd was en dat iedereen in het dorp meedeed.
Nou ja, iedereen? Nee, de familie Rutten besloot op het strand te gaan liggen.

Die vrouw met die bijenkorf op haar hoofd was ook wel, zeg maar...apart. :)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_188660401
Hopelijk winnen Thyssa en Wijnand ook O+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 23:30:44 #93
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_188660468
Ik vind Thysa en Wijnand echt bijzonder irritant, maar wat hebben ze dit goed gedaan! *O*

En tof dat Juani en John ook wat hebben gekocht. Leuke lui zijn dat toch. O+
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 28 augustus 2019 @ 09:25:26 #94
486620 ppuck
Da geleuf ik nie
pi_188663760
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 23:14 schreef golfer het volgende:
Wat briljant leuk dat die kunstroute van W&T zo geslaagd was en dat iedereen in het dorp meedeed.
Nou ja, iedereen? Nee, de familie Rutten besloot op het strand te gaan liggen.

Die vrouw met die bijenkorf op haar hoofd was ook wel, zeg maar...apart. :)
"Apart".
Zo goed?

Ik heb in NL eens een baas gehad die bijna in iedere zin "zeg maar" zei. Toen ik het door kreeg, heb ik een paar keer gezegd wat ie vroeg en heb ik een andere baan gezocht.

Was trouwens geen bijenkorf, maar een theemuts. Ik denk dat ze van Engelse afkomst is. Dat komt er van als je steeds thee drinkt en links rijdt.
  woensdag 28 augustus 2019 @ 12:23:37 #95
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_188666339
Vanavond de laatste met de grote finale.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_188666647
quote:
3s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 12:23 schreef golfer het volgende:
Vanavond de laatste met de grote finale.
Ik heb net al gekeken :@

Waarschuwen jullie me volgend jaar als er weer een nieuw seizoen begint? Wat een fijne televisie is dit.

Moest net echt wel een traantje wegpinken. Kan er nooit zo goed tegen als iets wat ik volg, stopt :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_188666942
quote:
3s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 12:23 schreef golfer het volgende:
Vanavond de laatste met de grote finale.
Op tv morgen pas.
  woensdag 28 augustus 2019 @ 13:27:56 #98
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_188667376
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:02 schreef mangalie het volgende:

Op tv morgen pas.
Je hebt gelijk. Ik dacht dat vanavond de laatste zou zijn, maar dat is inderdaad morgen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_188667430
quote:
14s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:27 schreef golfer het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Ik dacht dat vanavond de laatste zou zijn, maar dat is inderdaad morgen.
De laatste staat nu dus wel al op Videoland ;)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  woensdag 28 augustus 2019 @ 13:31:08 #100
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_188667456
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:30 schreef mascara-klodder het volgende:

De laatste staat nu dus wel al op Videoland ;)
Hebben wij niet. We kijken het gewoon via de TV op rtl4
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_188667546
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:31 schreef golfer het volgende:

[..]

Hebben wij niet. We kijken het gewoon via de TV op rtl4
Lol en ik kan dus niet gewoon tv kijken. Maar met VL, NPOstartplus en NF kom ik een eind.

Maar zorgt er dus wel voor dat ik nooit weet wat op tv is :+ Dus dit subforum maar in de gaten houden
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  woensdag 28 augustus 2019 @ 18:49:29 #102
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_188673395
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat een Tokkies op die fb van de familie Rutten :X

[ Bericht 18% gewijzigd door Ceviche op 28-08-2019 18:59:38 ]
  woensdag 28 augustus 2019 @ 22:04:13 #103
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_188677911
Wat een leuke kwis Chris en Kirs. Pfff kwallitie taim!
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
pi_188677984
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 18:49 schreef Ceviche het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat een Tokkies op die fb van de familie Rutten :X
Doe eens linkje ofzo :P
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  woensdag 28 augustus 2019 @ 22:58:53 #105
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_188679774
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 22:06 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Doe eens linkje ofzo :P
https://m.facebook.com/st(...)nchor_composer=false
De meeste comments zijn van fans maar er hoeft er maar een wat negatiefs te zeggen en dan komt er een halve burgeroorlog. Er staat een comment met 70 reply's, gaat echt nergens over.
pi_188680007
OMFG. Heb die post gevonden _O_

De uitdrukking van: “je wieg heeft zeker te dicht bij de muur gestaan” kende ik nog niet. Geniaal _O_

En niemand zegt toch iets negatiefs over Jürgen, Daniël en Demi verder?

Oh en kom niet aan Juani en haar man zijn kapsel :(
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  woensdag 28 augustus 2019 @ 23:20:32 #107
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_188680292
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 23:07 schreef mascara-klodder het volgende:
OMFG. Heb die post gevonden _O_

De uitdrukking van: “je wieg heeft zeker te dicht bij de muur gestaan” kende ik nog niet. Geniaal _O_

En niemand zegt toch iets negatiefs over Jürgen, Daniël en Demi verder?

Oh en kom niet aan Juani en haar man zijn kapsel :(
Ik snap die heisa sowieso niet, kennen zij de familie persoonlijk? Vanwaar die behoefte het zo voor een ander op te nemen? Elisa staat haar mannetje wel, die heeft geen fb-knokploeg nodig. Kunnen ze beter wat geld doneren.

Dat met die wieg snap ik niet eigenlijk :@ :')
pi_188680367
Ik snap die met die wieg ook niet maar ik vind ‘m briljant 😂🤷♀
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  donderdag 29 augustus 2019 @ 10:56:40 #109
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_188684476
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 22:58 schreef Ceviche het volgende:

[..]

https://m.facebook.com/st(...)nchor_composer=false
De meeste comments zijn van fans maar er hoeft er maar een wat negatiefs te zeggen en dan komt er een halve burgeroorlog. Er staat een comment met 70 reply's, gaat echt nergens over.
Allemachtig. Die heeft ook niet vooraan in de rij gestaan bij loket Interpunctie.
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 29 augustus 2019 @ 11:26:32 #110
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_188684815
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 10:56 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Allemachtig. Die heeft ook niet vooraan in de rij gestaan bij loket Interpunctie.
Tja dyslexie.
Al weet ik niet of dat eigenlijk invloed heeft op interpunctie? Ik zou zeggen van niet maar ik ben geen expert ofzo :P
pi_188684912
Die fans hebben wel allemaal goed naar Elisa geluisterd.
Die vinden de familie Rutten ook Superlief en zoveel warmte enzo! O+

En die gasten die bij ze logeerden vonden het ook helemaal geweldig. Zelf vind ik ze ook nogal irritant, maar blijkbaar raken ze wel een goede snaar bij een bepaalde groep mensen. Ieder zijn ding.

Ik denk overigens dat ik Christiaan Kwollititietaim en zijn muts nog net iets irritanter vind....

Al met al heeft de productie wel een paar goede verschillende stellen bij elkaar gecast om een leuk programma te maken, en daar gaat het toch om ;)
  donderdag 29 augustus 2019 @ 11:51:39 #112
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_188685227
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 11:26 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Tja dyslexie.
Al weet ik niet of dat eigenlijk invloed heeft op interpunctie? Ik zou zeggen van niet maar ik ben geen expert ofzo :P
Heeft ze gezegd dat ze dat heeft?

Bij veel mensen is het gewoon luiheid en totale maling aan een ander. Interpunctie bewijst een dienst aan je lezer. Zou me niet verbazen als ze daar gewoon geen interesse in heeft. Het levert ook geen 20.000 euro op natuurlijk.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_188685484
Ja, ergens in het begin van hun Facebookpagina werd ze aangesproken op haar Nederlands en vertelde ze dat ze dyslectisch was en dat ze haar best deed.
  donderdag 29 augustus 2019 @ 12:22:16 #114
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_188685613
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 11:51 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Heeft ze gezegd dat ze dat heeft?

Bij veel mensen is het gewoon luiheid en totale maling aan een ander. Interpunctie bewijst een dienst aan je lezer. Zou me niet verbazen als ze daar gewoon geen interesse in heeft. Het levert ook geen 20.000 euro op natuurlijk.
Ja dat hep op haar feesboek gestaan :+
Valt me wel op dat veel mensen die zo schrijven dyslexie zeggen te hebben, terwijl het echt het gebrek aan leestekens is wat het onleesbaar maakt. Qua spelfouten of grammaticafouten valt het vaak wel mee. Bij Elisa stoort ook het meest het gemist van leestekens, en losse woorden aan elkaar en vaste woorden los, maar verder.. die paar woorden die een lettertje missen, kan ook gewoon een typo zijn.
Heb niet genoeg verstand van dyslexie om daar wat van te vinden maar het valt me wel op.
pi_188685707
Het is w.s. én én. Hier op FOK! zie je ook vaak uit een soort luiheid geen hoofdletters of irritante lange lappen zonder interpunctie. Als je dan ook nog dyslexie erbij hebt vind je het al gauw goed en bent blij dat je een tekst die enigszins leesbaar is hebt getypt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_188686003
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 10:56 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Allemachtig. Die heeft ook niet vooraan in de rij gestaan bij loket Interpunctie.
Jamaar wat betekent die uitdrukking nou?
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  donderdag 29 augustus 2019 @ 13:13:25 #117
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_188686184
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 12:11 schreef Bluezz het volgende:
Ja, ergens in het begin van hun Facebookpagina werd ze aangesproken op haar Nederlands en vertelde ze dat ze dyslectisch was en dat ze haar best deed.
Ah oké. :)
Geen idee of dat er ook voor zorgt dat je komma’s en punten vergeet. Indien ja, dan moet ik niet zeiken, natuurlijk. Snap ook wel dat het echt een probleem kan zijn hoor!
Ik erger me er uitsluitend aan als ik denk dat er maling achter zit. Wel willen spuien, maar het zal een zorg zijn of je de ontvanger van de communicatie een beetje helpt. Ik vind het gewoon onaardig, tenzij het echt niet lukt, natuurlijk. #taalnerd

@mascaraklodder: welke uitdrukking? Iets met die wieg? Misschien dat je als baby dan te vaak je kop gestoten hebt of zo? Zoiets als: die is duidelijk een keer te vaak van de commode gevallen.

[ Bericht 16% gewijzigd door Duderinnetje op 29-08-2019 13:19:54 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_188686539
Die wieg heeft te dicht bij de muur gestaan oid. Kan het hele bericht met die 70 reacties niet terugvinden maar daar stond het in.

Het was iig niet een positief iets :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_188686660
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 13:13 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ah oké. :)
Geen idee of dat er ook voor zorgt dat je komma’s en punten vergeet. Indien ja, dan moet ik niet zeiken, natuurlijk. Snap ook wel dat het echt een probleem kan zijn hoor!
Ik erger me er uitsluitend aan als ik denk dat er maling achter zit. Wel willen spuien, maar het zal een zorg zijn of je de ontvanger van de communicatie een beetje helpt. Ik vind het gewoon onaardig, tenzij het echt niet lukt
Dit!
En ik ben absoluut geen taalnazi. Als ik kijk naar de vader van mijn dochter, hij is een echte dyslectische, dan gaat het absoluut niet om interpuncties of grammaticale fouten.

Het gaat veelal om letters omdraaien/verkeerde volgorde zetten.
Ik was er met een jaar of twee zo erg aan gewend dat ik het niet eens meer zag.
Dit itt de bagger die hier op FOK! wordt uitgepoept in bijv een OP.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_188687310
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 22:58 schreef Ceviche het volgende:

[..]

https://m.facebook.com/st(...)nchor_composer=false
De meeste comments zijn van fans maar er hoeft er maar een wat negatiefs te zeggen en dan komt er een halve burgeroorlog. Er staat een comment met 70 reply's, gaat echt nergens over.
Dit ook weer:
quote:
De camperplaats het huis de studio's en een bar/restaurant wat we gaan openen 🎉🎉🎉🎉jaja verrassing we gaan er nog wat bij doen, we moeten wel bezig blijven he😂🙈
hou op :'(
  donderdag 29 augustus 2019 @ 14:48:53 #121
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_188687683
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 13:38 schreef mascara-klodder het volgende:
Die wieg heeft te dicht bij de muur gestaan oid. Kan het hele bericht met die 70 reacties niet terugvinden maar daar stond het in.

Het was iig niet een positief iets :D
Dan denk ik dat de ‘grap’ is dat je als baby je hoofd te vaak gestoten hebt. Maar ik ken de uitdrukking niet.

En inderdaad denk ik dat dyslecticus zijn vooral gaat om ogenschijnlijk vreemde fouten: klanken niet kunnen omzetten in letters. Dus letters omdraaien en zo.
Je hebt geen dyslexie als je taal lastig vindt, of als het niet automatisch/zonder nadenken lukt om een woord goed te schrijven. Ik moet zelf regelmatig nadenken over hoe je een woord schrijft of een zin opbouwt. Hoort gewoon bij de wens helder te communiceren, denk ik. En ik vind het leuk om te doen.

Ik moet ook nadenken als ik 19 x 19 wil uitrekenen. Maakt me niet dyscalculisch.

Oh wat ontzettend off topic allemaal. :@ sorry. Terug naar Pollopso :+
Ik hoop van harte dat de kunstenaars en J&J willen en kunnen blijven (al denk ik dat Juani zich er gaat vervelen). Ik zie de Krissen wel terugkeren naar Nederland, zodra hun bubbel van succes uiteen spat. De jongelui keren, denk ik, ook wel terug. Too much too soon.
Ik vond wel dat zij hard werden aangepakt met kritiek op hun tempo. Het is toch uitermate stoer als je op die jonge leeftijd al zoiets wilt proberen? Maar misschien moet je nog helemaal geen kopzorgen hebben om oude Spaanse balkenplafonds en bedrijfsplannen voor sportreizen.

Die nieuwe plannen van de Rutten ook weer. :') Hoe denken ze dit dan allemaal tegelijkertijd te gaan runnen? Niet meer slapen en elkaar niet meer zien? Laten ze bovendien eerst de financiering voor één plan rondmaken, voor ze weer een nieuwe onderneming beginnen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Duderinnetje op 29-08-2019 14:58:53 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 29 augustus 2019 @ 14:53:56 #122
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_188687759
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 14:27 schreef WorkBitch het volgende:

[..]

Dit ook weer:
[..]

hou op :'(
Wie gaat al die zaken bemannen? Ze zijn maar met z'n vieren.
Bar/restaurant
Camperplaats
Winkel
Studio's
Verbouwing van het huis
Wakeboardbaan
Ik vergeet vast nog wat. Ze kunnen natuurlijk in de ochtend die winkel opendoen en in de middag het restaurant ofzo, maar toch lijkt me het lastig om te bolwerken met z'n vieren. Of ze moeten personeel aannemen maar dan moet het wel heel goed lopen allemaal en dat zie ik dan weer niet echt gebeuren. Laat staan als ze nog 10 bedrijfjes verzinnen.
En wat iemand hier al eerder schreef, zal best een gedoe zijn om voor alles vergunningen te krijgen en het goed te regelen met d Belastingdienst enzo. Ben echt benieuwd hoe je over 5 jaar met ze gaat.
pi_188687802
@Duderinnetje

361 heb ik 3 tellen over na moeten denken :@

Geen idee of het goed is.

Verder helemaal met je eens
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  donderdag 29 augustus 2019 @ 15:04:51 #124
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_188687931
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 14:56 schreef mascara-klodder het volgende:
@:duderinnetje

361 heb ik 3 tellen over na moeten denken :@

Geen idee of het goed is.

Verder helemaal met je eens
Oh dan ben je een rekenwonder. Bestaat ook. Lijkt me reuze handig!

@Ceviche: op die camperplaats willen ze óók nog een winkel en bar en sanitaire faciliteiten.
Het is gewoon blabla. Ze denken dat je met gelul sympathie oogst, terwijl de Kunstenaars het doen door simpelweg hun eerste idee te realiseren.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator donderdag 29 augustus 2019 @ 15:15:04 #125
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_188688114
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 14:48 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik moet ook nadenken als ik 19 x 19 wil uitrekenen. Maakt me niet dyscalculisch.
361. (20*20-20-19)
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 29 augustus 2019 @ 15:19:10 #126
335263 freaky40
pi_188688156
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 14:48 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Dan denk ik dat de ‘grap’ is dat je als baby je hoofd te vaak gestoten hebt. Maar ik ken de uitdrukking niet.

En inderdaad denk ik dat dyslecticus zijn vooral gaat om ogenschijnlijk vreemde fouten: klanken niet kunnen omzetten in letters. Dus letters omdraaien en zo.
Je hebt geen dyslexie als je taal lastig vindt, of als het niet automatisch/zonder nadenken lukt om een woord goed te schrijven. Ik moet zelf regelmatig nadenken over hoe je een woord schrijft of een zin opbouwt. Hoort gewoon bij de wens helder te communiceren, denk ik. En ik vind het leuk om te doen.

Ik moet ook nadenken als ik 19 x 19 wil uitrekenen. Maakt me niet dyscalculisch.

Oh wat ontzettend off topic allemaal. :@ sorry. Terug naar Pollopso :+
Ik hoop van harte dat de kunstenaars en J&J willen en kunnen blijven (al denk ik dat Juani zich er gaat vervelen). Ik zie de Krissen wel terugkeren naar Nederland, zodra hun bubbel van succes uiteen spat. De jongelui keren, denk ik, ook wel terug. Too much too soon.
Ik vond wel dat zij hard werden aangepakt met kritiek op hun tempo. Het is toch uitermate stoer als je op die jonge leeftijd al zoiets wilt proberen? Maar misschien moet je nog helemaal geen kopzorgen hebben om oude Spaanse balkenplafonds en bedrijfsplannen voor sportreizen.

Die nieuwe plannen van de Rutten ook weer. :') Hoe denken ze dit dan allemaal tegelijkertijd te gaan runnen? Niet meer slapen en elkaar niet meer zien? Laten ze bovendien eerst de financiering voor één plan rondmaken, voor ze weer een nieuwe onderneming beginnen.
Zo is dat. Die Rutten's willen het liefst alles gisteren gedaan hebben. Die gaan zich zooo tegenkomen daar!
Vanavond finale en hoop een terechte winnaar, de kunstenaars of J&J. De jonkies zullen wel kansloos verliezen jammer genoeg want ik gun het met name Donna wel.
Allemaal cabaretteketet!
pi_188688166
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 15:04 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Oh dan ben je een rekenwonder. Bestaat ook. Lijkt me reuze handig!

@:Ceviche: op die camperplaats willen ze óók nog een winkel en bar en sanitaire faciliteiten.
Het is gewoon blabla. Ze denken dat je met gelul sympathie oogst, terwijl de Kunstenaars het doen door simpelweg hun eerste idee te realiseren.
Ik ben geen rekenwonder _O- Ik denk dat mijn leraar wiskunde nog steeds nachtmerries over mij heeft :@
Het is een kwestie van logisch nadenken.

Ik heb nu al medelijden met de buurtbewoners in Holland als de Ruttens terugkeren :D

Benieuwd naar de reacties over de winnaars hier in dit topic. Ceviche heeft in haar spoiler alvast verklapt welke paar stellen het niet gaan zijn.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  donderdag 29 augustus 2019 @ 15:21:23 #128
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_188688188
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 15:04 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Oh dan ben je een rekenwonder. Bestaat ook. Lijkt me reuze handig!

@:Ceviche: op die camperplaats willen ze óók nog een winkel en bar en sanitaire faciliteiten.
Het is gewoon blabla. Ze denken dat je met gelul sympathie oogst, terwijl de Kunstenaars het doen door simpelweg hun eerste idee te realiseren.
En dan is er nog de vraag of zo'n winkeltje bijvoorbeeld wel genoeg opbrengt, er is een reden dat het niet bestaat daar.
Ik voorspel dat geen enkel idee rendabel genoeg wordt, dat ze toch terugkeren naar Nederland (Demi sowieso) en dan de Spaanse bureaucratie de schuld geven.
  donderdag 29 augustus 2019 @ 15:22:18 #129
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_188688201
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 15:15 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

361. (20*20-20-19)
Ik kwam na lang denken uit op 198.

Dus hulde aan de goede rekenaars. :D
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_188688205
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 15:21 schreef Ceviche het volgende:

[..]

En dan is er nog de vraag of zo'n winkeltje bijvoorbeeld wel genoeg opbrengt, er is een reden dat het niet bestaat daar.
Ik voorspel dat geen enkel idee rendabel genoeg wordt, dat ze toch terugkeren naar Nederland (Demi sowieso) en dan de Spaanse bureaucratie de schuld geven.
Je kunt het altijd even bij ze navragen, ze doen een meet&greet op 8 september *O*
pi_188688222
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 15:22 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ik kwam na lang denken uit op 198.

Dus hulde aan de goede rekenaars. :D
10x9+9x9+10x10
90+81+100=361

En daar ging dus ergens iets mis..... ben ook geen rekenwonder ;)
  donderdag 29 augustus 2019 @ 15:26:29 #132
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_188688253
quote:
12s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 15:22 schreef cafca het volgende:

[..]

Je kunt het altijd even bij ze navragen, ze doen een meet&greet op 8 september *O*
Ik sla even over :+
Las wel weer de typische reacties in de trant van 'ik kan helaas niet door lichamelijk probleem x, had er graag bijgeweest' en iemand die opperde dat de fam hem vast wel wilde ophalen _O-
pi_188688259
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 15:26 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Ik sla even over :+
Las wel weer de typische reacties in de trant van 'ik kan helaas niet door lichamelijk probleem x, had er graag bijgeweest' en iemand die opperde dat de fam hem vast wel wilde ophalen _O-
_O-
pi_188688356
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 15:15 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

361. (20*20-20-19)
_O_ O+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator donderdag 29 augustus 2019 @ 15:59:52 #135
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_188688815
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 15:33 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

_O_ O+
Werkt altijd:
5*5-5-4=kwadraat van 4

En ook de andere kant op:
5*5+5+6=kwadraat van 6.

Dus als je een kwadraat weet wat in de buurt ligt, kun je er eenvoudig komen.

Maar goed, nu dwalen we wel erg ver af van het onderwerp van deze reeks.
Namelijk de Rutten-feeks. (Plus alle figuranten met tekst.)
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_188690584
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 15:26 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Ik sla even over :+
Las wel weer de typische reacties in de trant van 'ik kan helaas niet door lichamelijk probleem x, had er graag bijgeweest' en iemand die opperde dat de fam hem vast wel wilde ophalen _O-
Ja nieuw bedrijfje, taxidienst *O*
  donderdag 29 augustus 2019 @ 18:14:52 #137
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_188691164
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 17:47 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ja nieuw bedrijfje, taxidienst *O*
Rondleidingen
Singles koppelen
Tarotkaarten lezen
Souvenirwinkel
Bootverhuur
Ook loopbaancoaching
Tolk
Maaltijdenbezorgdienst
Wijkverpleging

Genoeg opties :+
pi_188697634
Christiaan en z'n vrouwtje verkopen 1000 flessen per dag in Nederland? Wat is hun aandeel van de winst per fles?
pi_188697772
Ik vind 1000 flessen per dag best veel
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 29 augustus 2019 @ 21:53:58 #140
335263 freaky40
pi_188697794
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 21:48 schreef Guapoo het volgende:
Christiaan en z'n vrouwtje verkopen 1000 flessen per dag in Nederland? Wat is hun aandeel van de winst per fles?
Jaja, net als die geweldige wijn van de Posjes zeker. Lulkoek a gogo...
Allemaal cabaretteketet!
pi_188697955
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 21:52 schreef amaranta het volgende:
Ik vind 1000 flessen per dag best veel
Lijkt mij ook lulkoek
  donderdag 29 augustus 2019 @ 22:16:38 #142
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_188698493
1000 flessen per dag, voor hoe lang? Want 2 dagen op rij is wat anders dan een maand :+
En daarbij, ze verkopen via wijnhandel.nl toch? Misschien hebben ze een deal met een slijterijketen dat 15000 flessen heeft afgenomen, dat is 2 weken lang 1000 flessen per dag.
pi_188698824
Familie Rutten ziedend :D
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 29 augustus 2019 @ 22:31:19 #144
335263 freaky40
pi_188698849
Yesssss! En terecht! In your face Rutten's!
Allemaal cabaretteketet!
pi_188698867
Met haar gluiperige kraaienogen, bah!
pi_188698871
Hee wat tof! Echt gegund :D
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 29 augustus 2019 @ 22:32:50 #147
335263 freaky40
pi_188698881
Hun kunstroute heeft de doorslag gegeven, no doubt! Past ook bij het dorpje.
Allemaal cabaretteketet!
pi_188700278
Leuk, mijn favo's vanaf het begin! Terecht gewonnen O+
  donderdag 29 augustus 2019 @ 23:40:11 #149
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_188700280
Terechte winnaars met wat mij betreft John en Juani op de 2e plek.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 29 augustus 2019 @ 23:43:11 #150
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_188700320
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 21:52 schreef amaranta het volgende:
Ik vind 1000 flessen per dag best veel
Geloof er niks van. En Polopos heeft niks aan hun verkoop van wijn van 400 km. verderop, net zoals Polopos niks heeft aan zij kwallitietstrainingen.
Die zijn over een half jaar weer terug in Nederland en kunnen hun duur verbouwde woning met bijgebouwen met leuke winst verkopen.
Zoals Christiaan al zei bij zijn eindspeech: hoe kunnen we inkomsten genereren.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 30 augustus 2019 @ 00:27:32 #151
335263 freaky40
pi_188700889
En al die Rutten's ondernemingen zijn ook doomed, dus binnenkort ook weer lekker in Nederland...
Allemaal cabaretteketet!
pi_188701709
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 23:43 schreef golfer het volgende:

[..]

Geloof er niks van. En Polopos heeft niks aan hun verkoop van wijn van 400 km. verderop, net zoals Polopos niks heeft aan zij kwallitietstrainingen.
Die zijn over een half jaar weer terug in Nederland en kunnen hun duur verbouwde woning met bijgebouwen met leuke winst verkopen.
Zoals Christiaan al zei bij zijn eindspeech: hoe kunnen we inkomsten genereren.
Kan best hoor, dat er in de eerste weken een aantal groothandels/winkelketens wat dozen van die wijn inkopen, omdat ze weten dat er vraag naar komt door dit programma.
Maar dat zal sowieso maar van korte duur zijn.
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 08:59:08 #153
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_188702348
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 23:39 schreef Bluezz het volgende:
Leuk, mijn favo's vanaf het begin! Terecht gewonnen O+
Terechte winnaars inderdaad. Al zou ik het de Juani en John ook zeker gunnen, die zijn het leukste, maar minder voor het dorp gedaan.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 30 augustus 2019 @ 11:40:07 #154
335263 freaky40
pi_188704756
Hopelijk een vervolg volgend jaar in een ander dorp ergens in Europa. Door dat het dagelijks was krijg je wat met de stellen, complete aversie of gewoon erg gunnen. Wat dat betreft was dit een betere cast dan vorig seizoen, dat was allemaal maar een beetje gewoontjes en weinig irritante deelnemers. Erg leuk format.
Hopelijk maken ze nog wel een 'hoe is het nu met' serie. Daar ben ik wel benieuwd naar.
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 14:29:24 #155
486620 ppuck
Da geleuf ik nie
pi_188707751
quote:
0s.gif [b]Op zondag 25 augustus 2019 01:17 ]

En waar kwamen die tradities ook al weer vandaan, Christiaan?
Bah, wat een slap jatwerk!
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 16:05:45 #156
80382 manny
30 is best veel
pi_188709322
positief einde.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_188750578
Was zeker leuk, hopelijk de volgende zomer weer.
SOONY
  maandag 2 september 2019 @ 11:23:59 #158
3542 Gia
User under construction
pi_188751690
Ik vond het jammer dat Thyssa en Wijnand hebben gewonnen. Weer zo'n artistiek stel, zelfde als vorig jaar. Ja, zo'n eerste keer trekt dat volk, maar volgend jaar maar eens afwachten.

Was zelf voor de familie Rutten. Ideaal toch zo'n winkeltje met een zitje erbij voor de avonduren.
Ze zijn erg economisch ingesteld, maar dat is prima.
Worden ook erg aangevallen omdat ze wel wat zien in een RLS over hun avonturen. Beetje jammer. Als je het niet wil zien, kijk je toch niet!

Ik zou wel een RLS willen, maar dan niet over de 2 juppenstellen Thyssa en Wijnand en Kirsten en Christiaan. Die dweperige kop van Kirsten als ze haar geweldige man weer eens bewonderd. Walgelijk.

Ik vond Mark en Donna aandoenlijk naief, maar wel sympathiek. Vond de ruzie tussen Juani en Elisa beetje jammer, want vind dat allebei leuke vrouwen, met veel humor.
  maandag 2 september 2019 @ 14:52:12 #159
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_188754686
Huh, willen ze een RLS?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_188755192
Ik vond Jurgen en Daniel prima van de familie, maar Elisa enorm vervelend en Demi leek negen van de tien keer de buikspreekpop van Elisa met dat geknik, dezelfde ideeën en een soort van verafgoden van haar schoonmoeder. Zonder Elisa was Demi eigenlijk al veel leuker.

Die shots waar twee personen naast elkaar stonden en dat ze elkaar telkens aankeken werd ik niet goed van :'). Volgens mij bijna iedere aflevering meerdere keren gezien als een soort van goedkeuring naar de ander maar dan heel nep. De zus van Elisa deed dit ook opeens bij Jurgen vorige week helemaal Jurgen omhelzen en dan innig harder beetpakken en aankijken.
Alleen bij Donna en Mark en Juani en John zag ik het nauwelijks :+

[ Bericht 54% gewijzigd door DKUp op 02-09-2019 15:42:11 ]
SOONY
  maandag 2 september 2019 @ 16:18:29 #161
3542 Gia
User under construction
pi_188755711
quote:
11s.gif Op maandag 2 september 2019 14:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Huh, willen ze een RLS?
Hebben via facebook aangegeven dat wel te zien zitten, zodat de fans het vervolg ook kunnen zien en roepen mensen op hierover RTL en SBS te mailen.
  maandag 2 september 2019 @ 16:21:42 #162
3542 Gia
User under construction
pi_188755754
quote:
10s.gif Op maandag 2 september 2019 15:33 schreef DKUp het volgende:
Ik vond Jurgen en Daniel prima van de familie, maar Elisa enorm vervelend en Demi leek negen van de tien keer de buikspreekpop van Elisa met dat geknik, dezelfde ideeën en een soort van verafgoden van haar schoonmoeder. Zonder Elisa was Demi eigenlijk al veel leuker.

Die shots waar twee personen naast elkaar stonden en dat ze elkaar telkens aankeken werd ik niet goed van :'). Volgens mij bijna iedere aflevering meerdere keren gezien als een soort van goedkeuring naar de ander maar dan heel nep. De zus van Elisa deed dit ook opeens bij Jurgen vorige week helemaal Jurgen omhelzen en dan innig harder beetpakken en aankijken.
Alleen bij Donna en Mark en Juani en John zag ik het nauwelijks :+
Jamaar, geef toe, bij Christiaan en Kirsten was het bijna misselijkmakend. Blèèh, dat gedweep.

Maar inderdaad Mark en Donna deden dat veel minder en John en Juani bijna niet.

Toch had ik ook wel het idee dat de regie dit oplegde.
  maandag 2 september 2019 @ 16:25:18 #163
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_188755804
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 16:18 schreef Gia het volgende:

[..]

Hebben via facebook aangegeven dat wel te zien zitten, zodat de fans het vervolg ook kunnen zien en roepen mensen op hierover RTL en SBS te mailen.
Jezus, wat een wanhoop. :')

Dus nu hebben ze:
- een meet & greet georganiseerd
- gebedeld via crowd funding tbv. de camperplaats
- 'fans' opgeroepen sbs en rtl te mailen om een RLS

Wat een wereld van verschil met de andere deelnemers.

[ Bericht 7% gewijzigd door Duderinnetje op 02-09-2019 16:32:02 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_188756056
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 16:21 schreef Gia het volgende:

[..]

Jamaar, geef toe, bij Christiaan en Kirsten was het bijna misselijkmakend. Blèèh, dat gedweep.

Maar inderdaad Mark en Donna deden dat veel minder en John en Juani bijna niet.

Toch had ik ook wel het idee dat de regie dit oplegde.
Voornamelijk die Christiaan bah.
Het voelde wel heel gestuurd aan inderdaad :+
SOONY
pi_188756206
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 16:25 schreef Duderinnetje het volgende:

Jezus, wat een wanhoop. :')

Dus nu hebben ze:
- een meet & greet georganiseerd
- gebedeld via crowd funding tbv. de camperplaats
- 'fans' opgeroepen sbs en rtl te mailen om een RLS

Wat een wereld van verschil met de andere deelnemers.

AANDACHT staat er op haar voorhoofd geschreven, zag je dat niet dan :? _O-
  maandag 2 september 2019 @ 17:27:36 #166
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_188756720
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 16:53 schreef Bluezz het volgende:

[..]

AANDACHT staat er op haar voorhoofd geschreven, zag je dat niet dan :? _O-
Ik heb zelf het gevoel (maar ik ken ze uiteraard niet) dat het niet eens om aandacht an sich gaat. Als Elisa de lotto zou winnen, hoorden we nooit meer iets van het gezin.

Volgens mij is de aandacht vooral een middel, en niet het doel.

Elisa wil vooral iets voor zichzelf bewijzen, heb ik het idee. Ten koste van alles en iedereen.

/op staat van de koude grond en een warme douche neemt :P
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 3 september 2019 @ 00:20:03 #167
486620 ppuck
Da geleuf ik nie
pi_188764894
En toen kwam er een olifant met een heel lange snuit en die blies die lelijke Elisa Rutten heel gauw Spanje uit.

De laatste winkel van Polopos heeft het niet gered en ik zie geen enkele reden waarom deze wel levensvatbaar zou zijn met die luxe producten van de Lidl. Blauwe champagne, altijd al willen drinken.
Doodordinaire cava is al duur genoeg voor die mensen.
Dichtsbijzijnde Mercadona is 18 km ver weg, in Motril. Ben benieuwd hoe dat gaat aflopen
De stoeltjes bij de winkel zijn redelijk normaal in Spanje; die staan bij de slager in ons dorp ook. Die zijn vaak urenlang bezet, vooral na de siësta, door wat oudere dorpelingen.
Die camperplaats is afhankelijk van
funding, vergunningen, visie, beleid, deskundigheid en de manager. Ik geloof er niks van dat lukt. Geen enkele deskundigheid bespeurd bij de familie, dus die moet ingehuurd worden. Dat kunnen ze niet betalen.
En voor de rest zijn het allemaal dromen.

Dat geldt ook voor C&K, allemaal dromen, geen plan, geen deskundigheid. Dat verhaal over 1000 flessen per dag is letterlijk niet te geloven.
Go home!
Net als M&D.

John zou zich kunnen vestigen als aannemer voor de restauratie van autentieke panden van buitenlanders die OG kopen. Spanjaarden in die dorpen hebben daar geen geld voor en vaak ook totaal geen interesse in.

Tja en of T&W uiteindelijk hun plannen realiseren? Wel vastgehouden aan hun oorspronkelijke plan. Ben benieuwd of ze er een jaar nog zijn.

Twas leuk om te kijken en om in dit topic af en toe eens alle ergernissen te kunnen spuien.
Misschien ga ik nog wel eens kijken in Polopos.
En misschien komt er volgend jaar wel weer een dergelijke productie vanuit een ander land.

¡Adios!
  dinsdag 3 september 2019 @ 06:35:43 #168
3542 Gia
User under construction
pi_188765502
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 00:20 schreef ppuck het volgende:

En misschien komt er volgend jaar wel weer een dergelijke productie vanuit een ander land.

Griekenland! Hebben ze vast wel iets met een heleboel o's erin.
  zondag 8 september 2019 @ 21:00:58 #169
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_188853193
Nou het was erg gezellig op de meet en greet zag ik op de facebookpagina van de familie Rutten. Er was genoeg ruimte, en ze kwamen mensen tekort voor de polonaise.
En dan komen ze dadelijk ook nog langs bij shownieuws.
pi_188853233
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 21:00 schreef Fietsertje70 het volgende:
Nou het was erg gezellig op de meet en greet zag ik op de facebookpagina van de familie Rutten. Er was genoeg ruimte, en ze kwamen mensen tekort voor de polonaise.
En dan komen ze dadelijk ook nog langs bij shownieuws.
:D _O-
SOONY
  Moderator zondag 8 september 2019 @ 21:06:41 #171
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_188853303
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 06:35 schreef Gia het volgende:
Griekenland! Hebben ze vast wel iets met een heleboel o's erin.
quote:
6s.gif Op maandag 12 augustus 2019 16:29 schreef UIO_AMS het volgende:
Volgend jaar beter bij Het Griekse Dorp: Erté el Téssera-polos!
Wat ik al postte!
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  zondag 8 september 2019 @ 21:17:27 #172
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_188853470
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2019 21:00 schreef Fietsertje70 het volgende:
Nou het was erg gezellig op de meet en greet zag ik op de facebookpagina van de familie Rutten. Er was genoeg ruimte, en ze kwamen mensen tekort voor de polonaise.
En dan komen ze dadelijk ook nog langs bij shownieuws.
_O- er waren 8 mensen ofzo _O-
En als je die Facebookpagina mag geloven was half Nederland gekomen als ze niet één of andere ziekte hadden.
Een reactie: in Polopos is het drukker :D
Bedankt voor de herinnering, ik volg ze niet :)
  zondag 8 september 2019 @ 21:20:50 #173
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_188853523
Ik hoop ook dat dit een signaal is voor RTL/SBS om geen RLS met ze te beginnen.
  maandag 9 september 2019 @ 12:20:53 #174
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_188859454
Schijnt dat de Ruttens Roy Donders al lang kenden. Die spontane ontmoeting was dus ook al weer onzin.

Ik snap eigenlijk niet dat de productie dit soort doorzichtige dingen doet (net als die zanger in zijn huurauto, of hoe was het ook weer). Het is niet zo dat dit soort leugentjes het verschil maken tussen wel of niet interessant om naar te kijken (lijkt me).

Verder las ik nog ergens dat Kwollitietijm en vrouw hun huis in de randstad verkopen en er een (goedkoper) huis buiten de grote stad voor terugkopen. Als backup kennelijk, voor als ze in Nederland zijn.Lijkt alsof ze dan toch wel min of meer in Spanje willen blijven. Vraag me af of dat nog lukt als de wijnhandel straks op zijn gat ligt (nu de uitzendingen ten einde zijn, bloedt dat dealtje met de importeur waarschijnlijk gewoon dood. Die wilde louter tijdelijk hun namen op het etiket hebben van een wijn die ze al verkochten).
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_188859591
Valt me nog mee dan, dat ze daar toch nog willen blijven.

Dit is dan weer wél leuk :D ^O^
https://www.poloposjohnny.nl/
pi_188859784
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 12:31 schreef Bluezz het volgende:
Valt me nog mee dan, dat ze daar toch nog willen blijven.

Dit is dan weer wél leuk :D ^O^
https://www.poloposjohnny.nl/
:D

Met een beetje mazzel zit ik volgende week in Spanje. Een vriend vroeg of ik meeging dus ik had zoiets van boek de tickets maar naar Malaga O+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  maandag 9 september 2019 @ 12:58:45 #177
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_188859930
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 12:31 schreef Bluezz het volgende:
Valt me nog mee dan, dat ze daar toch nog willen blijven.

Dit is dan weer wél leuk :D ^O^
https://www.poloposjohnny.nl/
Wat leuk gedaan! :D

En goed te horen dat B&B + motortochten te boeken zijn. Dan heeft Juani ten minste ook iets te doen qua organiseren/regelen en zo. Volgens mij was ze daar wel aan toe.

[ Bericht 0% gewijzigd door Duderinnetje op 09-09-2019 13:09:06 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_188860323
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 12:58 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Wat leuk gedaan! :D

En goed te horen dat B&B + motortochten te boeken zijn. Dan heeft Juani ten minste ook iets te doen qua organiseren/regelen en zo. Volgens mij was ze daar wel aan toe.
J&J zijn ook gewoon een goed team O+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  maandag 9 september 2019 @ 13:24:58 #179
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_188860482
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 13:18 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

J&J zijn ook gewoon een goed team O+
Gelukkig voor hen zijn de winnaars ook vastberaden te blijven. Daar hebben ze leuke vrienden aan. Dat lijkt me dan toch wel erg fijn, zo tussen al die ouwe roddelbesjes in zo'n dorp.

Oh, ik lees net wel dat Juani in Valkenburg weer aan het werk is bij haar oude baas, om wat centjes te verdienen. John en Brian klussen door in Polopos en Johnny eet bij Brian en zijn vrouw. :D

https://www.facebook.com/profile.php?id=100038034770982

[ Bericht 24% gewijzigd door Duderinnetje op 09-09-2019 13:42:00 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_188860989
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 13:24 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Gelukkig voor hen zijn de winnaars ook vastberaden te blijven. Daar hebben ze leuke vrienden aan. Dat lijkt me dan toch wel erg fijn, zo tussen al die ouwe roddelbesjes in zo'n dorp.

Oh, ik lees net wel dat Juani in Valkenburg weer aan het werk is bij haar oude baas, om wat centjes te verdienen. John en Brian klussen door in Polopos en Johnny eet bij Brian en zijn vrouw. :D

https://www.facebook.com/profile.php?id=100038034770982
Volgens mij zitten alle deelnemers nog in Polopos? Ben zo benieuwd of Mark en Donna het gaan redden daar. Het is ze iig gegund.

John en Brian verdienen gewoon een item in Man bijt hond O+

Leuk die FB-pagina :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  maandag 9 september 2019 @ 14:07:35 #181
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_188861264
https://www.facebook.com/(...)27201&type=3&theater

Dit zou wel heel schandalig zijn. Wordt gezegd dat de Ruttens dit verkopen in hun winkeltje.



Zo. Nu ga ik maar eens aan het werk ipv. googelen op Polopos. :')
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_188861418
Oh heerlijk als dat een 'fitty' werd _O-
Googelen op Polopos blijft gewoon leuk omdat het niet zo saaiiii is als Ollolai was ;)
  maandag 9 september 2019 @ 15:36:47 #183
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_188862606
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 14:07 schreef Duderinnetje het volgende:
https://www.facebook.com/(...)27201&type=3&theater

Dit zou wel heel schandalig zijn. Wordt gezegd dat de Ruttens dit verkopen in hun winkeltje.

[ afbeelding ]

Zo. Nu ga ik maar eens aan het werk ipv. googelen op Polopos. :')
Als het al zo zou zijn....
Foeilelijke tas!
Hij is al lelijk genoeg met alleen dat oranje plaatje.
pi_188862783
Die Elisa is zo eng dat ik het wel geloof van die tas in dat winkeltje wat helemaal niet open mag zijn :+ _O-
SOONY
  maandag 9 september 2019 @ 16:01:21 #185
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_188863042
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2019 15:46 schreef DKUp het volgende:
Die Elisa is zo eng dat ik het wel geloof van die tas in dat winkeltje wat helemaal niet open mag zijn :+ _O-
Vergunning was toch rond inmiddels?
  maandag 9 september 2019 @ 16:09:09 #186
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_188863160
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2019 15:36 schreef amaranta het volgende:

[..]

Als het al zo zou zijn....
Foeilelijke tas!
Hij is al lelijk genoeg met alleen dat oranje plaatje.
Ik las straks dat iemand anders de tas ook al in hun winkel was tegengekomen. Dus wellicht is het waar.

Misschien kan @mascara-klodder het even checken, when in Spain!
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 9 september 2019 @ 16:11:20 #187
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_188863190
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 16:09 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ik las straks dat iemand anders de tas ook al in hun winkel was tegengekomen. Dus wellicht is het waar.

Misschien kan @:mascara-klodder het even checken, when in Spain!
Nou ja, als thyssa geen copyright op haar afbeelding heeft. Dan staat het haar natuurlijk vrij om de afbeelding te gebruiken. Netjes, dat is weer een ander verhaal.

Dus wellicht een hélé wijze les voor thyssa
  maandag 9 september 2019 @ 16:15:52 #188
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_188863252
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2019 16:11 schreef amaranta het volgende:

[..]

Nou ja, als thyssa geen copyright op haar afbeelding heeft. Dan staat het haar natuurlijk vrij om de afbeelding te gebruiken. Netjes, dat is weer een ander verhaal.

Dus wellicht een hélé wijze les voor thyssa
Ja oké, maar volgens mij kletsen we hier niet over de juridische gang van zaken in Polopos.

En ik kan me niet voorstellen dat de andere stellen zó hondsbrutaal zouden zijn. Inderdaad een geval van 'niet netjes', als je het 'netjes' wilt omschrijven.
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 9 september 2019 @ 16:23:13 #189
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_188863361
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 11:40 schreef freaky40 het volgende:
Hopelijk een vervolg volgend jaar in een ander dorp ergens in Europa. Door dat het dagelijks was krijg je wat met de stellen, complete aversie of gewoon erg gunnen. Wat dat betreft was dit een betere cast dan vorig seizoen, dat was allemaal maar een beetje gewoontjes en weinig irritante deelnemers. Erg leuk format.
Hopelijk maken ze nog wel een 'hoe is het nu met' serie. Daar ben ik wel benieuwd naar.
Weinig irritant? Wat dacht je van dat Limoncellowijf... die vond ik knap irritant.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 9 september 2019 @ 16:23:33 #190
335263 freaky40
pi_188863370
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 16:23 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Weinig irritant? Wat dacht je van dat Limoncellowijf... die vond ik knap irritant.
Nee, was een leuk stel!
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 9 september 2019 @ 16:32:14 #191
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_188863524
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 16:23 schreef freaky40 het volgende:

[..]

Nee, was een leuk stel!
Ik krijg nog rillingen als ik aan haar denk ...brrrr (hoe loopt die limoncello trouwens? )
pi_188863537
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 16:15 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ja oké, maar volgens mij kletsen we hier niet over de juridische gang van zaken in Polopos.

En ik kan me niet voorstellen dat de andere stellen zó hondsbrutaal zouden zijn. Inderdaad een geval van 'niet netjes', als je het 'netjes' wilt omschrijven.
Ik zit een paar uur zuidelijker ;)
Wel vijf en een half uur met het OV zelfs :X Als ik een rijbewijs zou hebben had ik het eventueel nog wel overwogen.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_188863543
Oh verkeerde post gekwoot :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  maandag 9 september 2019 @ 16:39:47 #194
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_188863619
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 16:15 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ja oké, maar volgens mij kletsen we hier niet over de juridische gang van zaken in Polopos.

En ik kan me niet voorstellen dat de andere stellen zó hondsbrutaal zouden zijn. Inderdaad een geval van 'niet netjes', als je het 'netjes' wilt omschrijven.
Ik denk eerlijk gezegd dat het nep is. We zullen zien
  maandag 9 september 2019 @ 16:44:29 #195
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_188863706
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 16:32 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Ik krijg nog rillingen als ik aan haar denk ...brrrr (hoe loopt die limoncello trouwens? )
Je bent niet de enige hoor.
Snap nog steeds niet dat ze het Limonello hebben genoemd en niet Limarcello.
  maandag 9 september 2019 @ 19:23:43 #196
486620 ppuck
Da geleuf ik nie
pi_188867005
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 12:20 schreef Duderinnetje het volgende:


Verder las ik nog ergens dat Kwollitietijm en vrouw hun huis in de randstad verkopen en er een (goedkoper) huis buiten de grote stad voor terugkopen. Als backup kennelijk, voor als ze in Nederland zijn.Lijkt alsof ze dan toch wel min of meer in Spanje willen blijven. Vraag me af of dat nog lukt als de wijnhandel straks op zijn gat ligt (nu de uitzendingen ten einde zijn, bloedt dat dealtje met de importeur waarschijnlijk gewoon dood. Die wilde louter tijdelijk hun namen op het etiket hebben van een wijn die ze al verkochten).
Nee hoor, da's een trucje om ingeschreven te kunnen blijven in NL en gebruik te blijven maken van NL sociale wetten en verzekeringen.
Maahar! dan mogen ze maar 182 dagen/jaar in Spanje verblijven.
Ik hoop dat iemand dat bij gaat houden, bv Mathias, de alcalde (burgemeester). En op een zeker moment zal het iemand toch wel opvallen dat die Renault met NL plaat steeds maar illegaal in ES is.
En jullie in NL maar belasting betalen voor die nono's.
pi_188874327
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 19:23 schreef ppuck het volgende:

[..]

Nee hoor, da's een trucje om ingeschreven te kunnen blijven in NL en gebruik te blijven maken van NL sociale wetten en verzekeringen.
Maahar! dan mogen ze maar 182 dagen/jaar in Spanje verblijven.
Ik hoop dat iemand dat bij gaat houden, bv Mathias, de alcalde (burgemeester). En op een zeker moment zal het iemand toch wel opvallen dat die Renault met NL plaat steeds maar illegaal in ES is.
En jullie in NL maar belasting betalen voor die nono's.
Hoezo wij voor hen belasting betalen?
Met hun Nederlandse huis aanhouden en ingeschreven blijven staan in Nederland blijven zij ook gewoon belasting betalen.....
(tenminste we weten niet zeker of ze ook nog echt ingeschreven staan, maar daar even van uitgaande).

En Google nog even, het is 8 maanden per jaar voordat je je moet uitschrijven, dat is meer dan 182 dagen.
  dinsdag 10 september 2019 @ 21:50:31 #198
486620 ppuck
Da geleuf ik nie
pi_188886592
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 06:05 schreef NedKelly het volgende:

[..]

Hoezo wij voor hen belasting betalen?
Met hun Nederlandse huis aanhouden en ingeschreven blijven staan in Nederland blijven zij ook gewoon belasting betalen.....
(tenminste we weten niet zeker of ze ook nog echt ingeschreven staan, maar daar even van uitgaande).

En Google nog even, het is 8 maanden per jaar voordat je je moet uitschrijven, dat is meer dan 182 dagen.
Ik woon in Spanje, ik weet hoe het werkt.
Na 182 dagen ingeschreven blijven in NL is illegaal! Wat Google daar ook van vindt.
pi_188888991
Geen idee hoe dat met die dagen zit enzo.

Maar ik schat zo in dat Christiaan en Kirsten in Oud-Rijswijk woonden of iets gelijkwaardigs qua prijs van woning.

Zou het misschien kunnen zijn dat ze een kleinere en goedkopere woning hebben gekocht om wat minder kosten in Nederland te hebben?
Ze zijn ook best lang samen. Wie weet hadden ze die woning wel in de crisistijd gekocht en konden nu dikke winst maken?

En zo gek is het toch niet dat ze toch iets van een zekerheid in Nederland houden? Zolang zitten ze daar nog niet in Polopos.

Ze hebben volgens mij ontzettend veel geïnvesteerd in Polopos aangezien ze het meeste werk toch wel uitbesteed hadden.
Dat laat je dan toch ook niet zomaar achter?

Ben geen fan van die twee alhoewel ze buiten de camera’s misschien best leuk zullen zijn, maar een beetje nuance/verder denken mag toch ook wel, me dunkt.

[ Bericht 1% gewijzigd door mascara-klodder op 11-09-2019 00:28:04 ]
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_188889329
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 19:23 schreef ppuck het volgende:

[..]

Nee hoor, da's een trucje om ingeschreven te kunnen blijven in NL en gebruik te blijven maken van NL sociale wetten en verzekeringen.
Maahar! dan mogen ze maar 182 dagen/jaar in Spanje verblijven.
Ik hoop dat iemand dat bij gaat houden, bv Mathias, de alcalde (burgemeester). En op een zeker moment zal het iemand toch wel opvallen dat die Renault met NL plaat steeds maar illegaal in ES is.
En jullie in NL maar belasting betalen voor die nono's.
Het zou me nieteens verbazen dat jij daar op de uitzicht gaat zitten om ze om wat dan maar ook te betrappen :+

[ Bericht 0% gewijzigd door mascara-klodder op 11-09-2019 01:50:56 ]
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_188889475
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2019 21:50 schreef ppuck het volgende:

[..]

Ik woon in Spanje, ik weet hoe het werkt.
Na 182 dagen ingeschreven blijven in NL is illegaal! Wat Google daar ook van vindt.
Kennelijk weet je niet hoe het werkt.
Via Google kom je o.a. bij de Rijksoverheid uit en de Rijksoverheid zegt:
quote:
Wanneer moet ik mij uit de Basisregistratie Personen (BRP) laten uitschrijven?

U moet zich laten uitschrijven als ingezetene uit de Basisregistratie Personen (BRP) als u in een jaar tijd langer dan 8 maanden in het buitenland verblijft. Deze periode hoeft niet aaneengesloten te zijn. Ook als u uw huis in Nederland aanhoudt, moet u zich laten uitschrijven uit de BRP.
  woensdag 11 september 2019 @ 09:37:38 #202
486620 ppuck
Da geleuf ik nie
pi_188890879
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 06:06 schreef NedKelly het volgende:

[..]

Kennelijk weet je niet hoe het werkt.
Via Google kom je o.a. bij de Rijksoverheid uit en de Rijksoverheid zegt:
[..]

Nou, dan weet jij het toch lekker beter.
pi_188897274
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 09:37 schreef ppuck het volgende:

[..]

Nou, dan weet jij het toch lekker beter.
Ik weet dat helemaal niet. De rijksoverheid wel lijkt me. :+
Tenminste, ik ben geneigd te geloven wat er op een officiele pagina van de Rijksoverheid staat.....
  woensdag 11 september 2019 @ 18:33:56 #204
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_188899527
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 09:37 schreef ppuck het volgende:

[..]

Nou, dan weet jij het toch lekker beter.
Jij ging ook al zo los op certificering en daar bleek ook geen moer van te kloppen.
Gezellig dat je mee post (uiteraard) en helemaal omdat je het vanuit Spanje kan bezien, maar waarom zeg je dingen die pertinent niet kloppen? En hou je daar zo aan vast? :?

Het is geen halszaak in een topic als dit, maar ik snap het gewoon niet. Even googelen en je weet hoe het zit. *O*
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_188899556
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2019 18:33 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Jij ging ook al zo los op certificering en daar bleek ook geen moer van te kloppen.
Gezellig dat je mee post (uiteraard) en helemaal omdat je het vanuit Spanje kan bezien, maar waarom zeg je dingen die pertinent niet kloppen? En hou je daar zo aan vast? :?

Het is geen halszaak in een topic als dit, maar ik snap het gewoon niet. Even googelen en je weet hoe het zit. *O*
Of toen heel flauw steeds een dt overal achter schrijven.
  woensdag 11 september 2019 @ 19:37:49 #206
3542 Gia
User under construction
pi_188900612
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2019 16:32 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Ik krijg nog rillingen als ik aan haar denk ...brrrr (hoe loopt die limoncello trouwens? )
Was toch limonello.
  zondag 15 september 2019 @ 17:52:17 #207
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_188959803
Cris en Kris hebben hun huis te koop gezet, met een "tactische" foto

pi_188962919
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 17:52 schreef Fietsertje70 het volgende:
Cris en Kris hebben hun huis te koop gezet, met een "tactische" foto

[ afbeelding ]
Hè hè, ze woonden nog geen 10 minuten fietsen van mij vandaan.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  zondag 15 september 2019 @ 21:29:35 #209
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_188964078
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 20:42 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Hè hè, ze woonden nog geen 10 minuten fietsen van mij vandaan.
Bofbips!

Ik was gisteren op ons buurtfeest. En een van de buurtbewoners was net in Polopos geweest. Ze zei dat demi zei dat er misschien een 2de seizoen zou komen.
  zondag 15 september 2019 @ 21:56:53 #210
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_188964767
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2019 21:29 schreef amaranta het volgende:

[..]

Bofbips!

Ik was gisteren op ons buurtfeest. En een van de buurtbewoners was net in Polopos geweest. Ze zei dat demi zei dat er misschien een 2de seizoen zou komen.
Maar misschien ook niet. Meer een wens van Elise denk ik zo.
pi_188965246
De ruttens hebben nu wel een gelikte website.
https://famruttenholidays.com/
pi_188973138
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 21:56 schreef Fietsertje70 het volgende:

[..]

Maar misschien ook niet. Meer een wens van Elise denk ik zo.
Dat is wat ik ook zei
pi_188973201
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2019 21:56 schreef Fietsertje70 het volgende:

[..]

Maar misschien ook niet. Meer een wens van Elise denk ik zo.
Een derde seizoen in een ander plaatsje in Portugal, Spanje, Frankrijk, Italië of Griekenland denk ik eerder.

Een nieuw seizoen in Polopos of Ollolai met oude en nieuwe mensen kan eventueel ook als ze toch willen vasthouden aan die dorpjes en mensen.
SOONY
  maandag 16 september 2019 @ 14:17:11 #214
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_188973498
hoe langer ik erover nadenk, hoe onwaarschijnlijker het me lijkt. Het doel van het Spaanse dorp is toch om te zien wie er wint. En dat weten we nu. Een keer een up-date uitzending kan nog...maar nog eens 44 afleveringen....nee joh, nog niet misschien.
pi_191618970
Ook komende zomer weer een Spaans dorp *O*

Nog mensen die zich gaan aanmelden? :+

quote:
Het Dorp

Voor een nieuw seizoen van 'Het Dorp' zijn wij weer op zoek naar koppels/gezinnen. Dromen jullie van een avontuur in het prachtige Spanje en zijn jullie als stel of gezin creatief, ondernemend en willen jullie helpen dit nieuwe Spaanse dorp op de kaart te zetten? Meld jullie dan aan.
https://www.rtl.nl/gemist/het-dorp/
  vrijdag 18 augustus 2023 @ 11:02:35 #216
111260 Charmian
a little joy
pi_210328198
Een dikke kick: https://www.rtl.nl/programma/5354569/het-spaanse-dorp
Het Spaanse dorp Zarra begint op 27 augustus 2023
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_210328502
heeft iemand een update van de deelnemers van polopos?
de link naar de site van Johnny en naar die van de familie Rutten loopt dood.

ben wel echt nieuwsgierig trouwens naar al die deelnemers.

Als ik het terug lees komt het weer naar boven, maar je bent die mensen dus zo weer vergeten.
pi_210328573
https://www.facebook.com/Casa3Polopos

deze zitten er nog, en werken goed aan de weg zo te zien!
leuk
pi_210328604
https://www.welkombijdeni(...)6rf1NHlxXn-K-iPLAwjQ

en de Ruttens doen tegenwoordig aan dieetboeken?

https://www.welkombijdenieuwejij.com/resultaten/

lol bij vrijwel al die voor en na foto's is er ongeveer 1x poepen vanaf :').
  vrijdag 18 augustus 2023 @ 12:22:39 #220
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_210328988
Binnen letterlijk 3 tellen zat ik op de Facebook pagina van de familie Rutten. En nog eens 3 tellen op die van die yuppies met de wijnhandel.
pi_210329014
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 12:22 schreef amaranta het volgende:
Binnen letterlijk 3 tellen zat ik op de Facebook pagina van de familie Rutten. En nog eens 3 tellen op die van die yuppies met de wijnhandel.
ik ook, maar ik ben ook lui.
  vrijdag 18 augustus 2023 @ 13:17:20 #222
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_210329474
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 11:02 schreef Charmian het volgende:
Een dikke kick: https://www.rtl.nl/programma/5354569/het-spaanse-dorp
Het Spaanse dorp Zarra begint op 27 augustus 2023
In dit topic verder (met eventueel een aangepaste TT) of is een nieuw topic dat aan de bestaande reeks gekoppeld wordt gewenst?
  vrijdag 18 augustus 2023 @ 13:24:40 #223
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_210329532
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 11:38 schreef koemleit het volgende:
https://www.welkombijdeni(...)6rf1NHlxXn-K-iPLAwjQ

en de Ruttens doen tegenwoordig aan dieetboeken?

https://www.welkombijdenieuwejij.com/resultaten/

lol bij vrijwel al die voor en na foto's is er ongeveer 1x poepen vanaf :').
Ja, compleet met 'bekend van tv'-sticker en de tellsellpraatjes: 'dankzij dit dieet ben ik 300 kilo afgevallen en ik heb er niks voor hoeven doen!' :')
Ik vermoed eigenlijk dat die moeder gewoon een ingreep heeft gehad.
  vrijdag 18 augustus 2023 @ 14:42:06 #224
111260 Charmian
a little joy
pi_210330269
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 augustus 2023 13:17 schreef MadMaster het volgende:

[..]
In dit topic verder (met eventueel een aangepaste TT) of is een nieuw topic dat aan de bestaande reeks gekoppeld wordt gewenst?
een nieuw topic lijkt mij handiger.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  vrijdag 18 augustus 2023 @ 14:55:25 #225
81329 MadMaster
Schots en scheef...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')