abonnement Unibet Coolblue
pi_188572214
Omdat er blijkbaar behoefte aan is en het voor fokkers lastig is om een date te scoren en het daarover te hebben :P een topic over datingsites/apps.

Welke levert de leukste matches op, bij welke niet, waar let je op bij het maken van een profiel of yolo je maar wat aan?

En om het maar gelijk helder te hebben:

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic (shock, horror! :o )
✖ Slowchat (kan hier en hier)
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Landwalvissen en midgetgolf kampioenen.

Voor daadwerkelijke/concrete dates: R&P / Het Datingtopic #191: met een nieuwe OP
Concrete dates dus niet in dit topic bespreken, hou het bij datingsites/apps.
pi_188572224
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 14:24 schreef Scrapyard het volgende:
Zijn jullie allemaal heel jong ofzo ? :P Ik heb op mijn 30e i.i.g. totaal geen behoefte meer om 3 x per week een of andere half onbekende vrouw te gaan liggen duwen :'( No offence verder :P
Nee, ik ben 40+. Maar de een wil gewoon wat vaker dan de ander. ;)
pi_188572949
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 12:24 schreef Afwazig het volgende: [..] Nouja introvert is opzich het probleem niet, maar als je daarnaast ook nog eens verlegen bent of sociaal incapabel dan krijg je zo`n eenzijdig gesprek :'). Flapuits zijn leuk, zorgt voor verrassende gesprekken en opmerkingen vaak en houdt het levendig.
Mja probleem is natuurlijk wel dat introvert vaak combineert met verlegen. Maar niet altijd gelukkig. Ben zelf best een sociaal beestje... en op zeker moment is het klaar en dan moet ik gewoon even een dagje alleen met mezelf.
Andersom heb ik na langdurig alleen zijn.... niet spontaan behoefte aan een dagje extra drukte _O-
Maar goed.. dat laatste komt sowieso niet zo veel voor altijd druk en onderweg hier.
Bij voorkeur met boek en koptelefoon/muziek dus. Dat geeft rust in de chaos. O+
pi_188573006
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 15:42 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja probleem is natuurlijk wel dat introvert vaak combineert met verlegen. Maar niet altijd gelukkig. Ben zelf best een sociaal beestje... en op zeker moment is het klaar en dan moet ik gewoon even een dagje alleen met mezelf.
Andersom heb ik na langdurig alleen zijn.... niet spontaan behoefte aan een dagje extra drukte _O-
Maar goed.. dat laatste komt sowieso niet zo veel voor altijd druk en onderweg hier.
Bij voorkeur met boek en koptelefoon/muziek dus. Dat geeft rust in de chaos. O+
Ik ben een extraverte introvert :P Maar kan ook heel verlegen zijn.

Deze punten slaan allemaal op mij.

https://www.happinez.nl/groei/extraverte-introvert/
pi_188573101
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 15:48 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik ben een extraverte introvert :P Maar kan ook heel verlegen zijn.

Deze punten slaan allemaal op mij.

https://www.happinez.nl/groei/extraverte-introvert/
Herkenbaar ja
pi_188573172
Ik heb trouwens heel vaak matches die selfies vanzichzelf gaan sturen als de date is afgesproken... Geen dickpicks gelukkig :P

Enig idee waarom mensen dat doen? Hebben of doen jullie dat ook want ik zou zoiets dus nooit doen.
pi_188573391
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 15:48 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik ben een extraverte introvert :P Maar kan ook heel verlegen zijn.

Deze punten slaan allemaal op mij.

https://www.happinez.nl/groei/extraverte-introvert/
Het enige waar die punten op slaan, is nouja, op niks eigenlijk. Dit is gewoon een beschrijving van een introvert iemand.

Er wordt gesteld dat een goede spreker zijn persé iets extraverts is. Dat komt vaak voor, maar is gewoon niet waar. Een introvert iemand zal zich moeten opladen van sociaal contact, terwijl een extravert iemand er juist veel energie van krijgt. Het feit dat je regelmatig behoefte hebt aan alone time maakt je een introvert, niet of je een goede spreker bent of sociale skills hebt.

Introverte mensen kunnen ook sociaal zijn, of goed kunnen spreken. Ligt er maar net aan welke situatie, en of de mensen en onderwerpen interessant zijn. Ik ben zelf een introvert, maar als ik met vrienden ben heb ik ook het hoogste woord en lijk ik een extravert persoon. Puur omdat dat mensen zijn met wie ik goed klik. Maar dat maakt me nog niet extravert.

FF van wiki geplukt:

Mistaking introversion for shyness is a common error.

[ Bericht 1% gewijzigd door DaggerOne op 22-08-2019 16:28:18 ]
pi_188573454
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 16:07 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb trouwens heel vaak matches die selfies vanzichzelf gaan sturen als de date is afgesproken... Geen dickpicks gelukkig :P

Enig idee waarom mensen dat doen? Hebben of doen jullie dat ook want ik zou zoiets dus nooit doen.
Logisch toch? Jullie moeten elkaar wel herkennen bij de date.

Of wilde je die blind houden? Veel profiel foto's zijn toch wel beetje achterhaald: muggen bulten in het gezicht van de vakantie, nieuw kapsel intussen, bruin kleurtje van vakantie of intussen toch 1 of 2 (of meer :x ) jaar ouder als de profielfoto's inmiddels achterhaald zijn.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_188573637
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 16:07 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb trouwens heel vaak matches die selfies vanzichzelf gaan sturen als de date is afgesproken... Geen dickpicks gelukkig :P

Enig idee waarom mensen dat doen? Hebben of doen jullie dat ook want ik zou zoiets dus nooit doen.
Dan geven ze jou de kans om toch nog af te zeggen.
  donderdag 22 augustus 2019 @ 16:44:04 #10
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_188573664
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 16:07 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb trouwens heel vaak matches die selfies vanzichzelf gaan sturen als de date is afgesproken... Geen dickpicks gelukkig :P

Enig idee waarom mensen dat doen? Hebben of doen jullie dat ook want ik zou zoiets dus nooit doen.
Wss hopen ze op een foto van jou terug om te kijken of je wel op je foto's lijkt.
pi_188573803
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 16:44 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Wss hopen ze op een foto van jou terug om te kijken of je wel op je foto's lijkt.
Dit.
pi_188574060
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 16:44 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Wss hopen ze op een foto van jou terug om te kijken of je wel op je foto's lijkt.
Hier is dat meestal als je iemand je nummer geeft...
Weleens met de wedervraag of een selfie van “nu”.

Valt natuurlijk prima om heen te smokkelen als je graag wil.. maar vind het meestal wel prima
pi_188574376
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 16:07 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb trouwens heel vaak matches die selfies vanzichzelf gaan sturen als de date is afgesproken... Geen dickpicks gelukkig :P

Enig idee waarom mensen dat doen? Hebben of doen jullie dat ook want ik zou zoiets dus nooit doen.
Vrij logisch lijkt me. Mensen willen graag horen dat ze er leuk uitzien dus is het vooral vragen om aandacht en erkenning.
pi_188574961
Een selfie is toch gewoon leuk? Misschien moet je er niet te veel achter zoeken. Ik stuur ze 9 van de 10 keer gewoon voor de lol
  donderdag 22 augustus 2019 @ 18:28:47 #15
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_188575063
Ik stuur nooit selfies, dan val ik door de mand. 100% catfish hier.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_188575091
Ik ben een kittenfish :D
Das nieuw
  donderdag 22 augustus 2019 @ 18:34:18 #17
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_188575118
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 18:31 schreef Allures het volgende:
Ik ben een kittenfish :D
Das nieuw
Een soort van schattige variant?
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_188575158
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 18:34 schreef M1stral het volgende:

[..]

Een soort van schattige variant?
https://www.google.com/am(...)end-op-datinggebied/

Alleen ik doe het niet expres. Ik heb gewoon een heel goeie spiegel+ camera en daardoor is het op fotos allemaal beter dan irl ;(
pi_188575569
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 18:37 schreef Allures het volgende:

[..]

https://www.google.com/am(...)end-op-datinggebied/

Alleen ik doe het niet expres. Ik heb gewoon een heel goeie spiegel+ camera en daardoor is het op fotos allemaal beter dan irl ;(
Dogfishing hier

https://www.menshealth.co(...)ng-new-dating-trend/
pi_188575624
quote:
omg ik ben daar al zo vaak voor gevallen }:|

Of nou ja, dat ik iemand like omdat ik de hond like en vergeet verder te kijken dan :')
pi_188575950
quote:
1s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 19:02 schreef Allures het volgende:

[..]

omg ik ben daar al zo vaak voor gevallen }:|

Of nou ja, dat ik iemand like omdat ik de hond like en vergeet verder te kijken dan :')
Gewoon in je bio plaatsen "Nee dit is de hond van de buren" .

Ben je ingedekt en weet je ook meteen of ze je bio hebben gelezen of niet :+
pi_188576452
quote:
1s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 19:02 schreef Allures het volgende:

[..]

omg ik ben daar al zo vaak voor gevallen }:|

Of nou ja, dat ik iemand like omdat ik de hond like en vergeet verder te kijken dan :')
Je weet dat ik twee honden heb he.
pi_188576506
quote:
6s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 19:41 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Je weet dat ik twee honden heb he.
je weet dat ik je wil he
pi_188576616
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 19:44 schreef Allures het volgende:

[..]

je weet dat ik je wil he
Ja nee weetniet
pi_188579656
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 16:23 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Het enige waar die punten op slaan, is nouja, op niks eigenlijk. Dit is gewoon een beschrijving van een introvert iemand.

Er wordt gesteld dat een goede spreker zijn persé iets extraverts is. Dat komt vaak voor, maar is gewoon niet waar. Een introvert iemand zal zich moeten opladen van sociaal contact, terwijl een extravert iemand er juist veel energie van krijgt. Het feit dat je regelmatig behoefte hebt aan alone time maakt je een introvert, niet of je een goede spreker bent of sociale skills hebt.

Introverte mensen kunnen ook sociaal zijn, of goed kunnen spreken. Ligt er maar net aan welke situatie, en of de mensen en onderwerpen interessant zijn. Ik ben zelf een introvert, maar als ik met vrienden ben heb ik ook het hoogste woord en lijk ik een extravert persoon. Puur omdat dat mensen zijn met wie ik goed klik. Maar dat maakt me nog niet extravert.

FF van wiki geplukt:

Mistaking introversion for shyness is a common error.
Dacht juist dat een introvert persoon eigenlijk helemaal niet zoveel behoefte heeft aan contact?
pi_188579679
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 17:36 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Vrij logisch lijkt me. Mensen willen graag horen dat ze er leuk uitzien dus is het vooral vragen om aandacht en erkenning.
Ik vind dat juist helemaal niet logisch :P Ik denk er nooit aan om iemand een selfie te sturen als iemand er niet om vraagt.
pi_188579687
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 16:44 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Wss hopen ze op een foto van jou terug om te kijken of je wel op je foto's lijkt.
Hmm dan mislukt hun plan altijd.
pi_188579729
Dus jullie sturen jullie nog niet ontmoette dates ook selfies op random momenten?
pi_188579774
quote:
10s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 21:42 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hmm dan mislukt hun plan altijd.
Hahaha! Opvallend hoeveel jij op mij lijkt qua denkwijze :P
pi_188579816
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 21:45 schreef Fancy2 het volgende:

[..]

Hahaha! Opvallend hoeveel jij op mij lijkt qua denkwijze :P
Ja zie dat nou nooit als hint dat ik er ook een moet sturen :p
pi_188580369
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 21:44 schreef Yasmin23 het volgende:
Dus jullie sturen jullie nog niet ontmoette dates ook selfies op random momenten?
Vaak krijg je al een foto te zien als je elkaar gaat berichten via whatsapp. Dus ik voel zelf nooit de noodzaak om een foto te vragen.

Plus ik ga er vaak wel gewoon vanuit dat Tinder al best recent is. :+
pi_188580628
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 22:05 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Vaak krijg je al een foto te zien als je elkaar gaat berichten via whatsapp. Dus ik voel zelf nooit de noodzaak om een foto te vragen.

Plus ik ga er vaak wel gewoon vanuit dat Tinder al best recent is. :+
Ja ik vraag nog wel eens naar social media als ik het zelf niet heb gevonden :P maar selfies sturen doe ik echt nooit.
pi_188580744
Ik stuur altijd dickpics, werkt als een malle. Jammer dat je het niet kan instellen als je profielfoto.
pi_188580772
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 22:18 schreef Cockwhale het volgende:
Ik stuur altijd dickpics, werkt als een malle. Jammer dat je het niet kan instellen als je profielfoto.
Kan dat niet op whatsapp?
pi_188580831
Ik zoek dan weer nooit social media en vraag er ook niet naar
Vooral zoeken vind ik een beetje onbeschoft eigenlijk. Alsof je door iemands gordijnen staat te gluren
pi_188580963
quote:
10s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 22:19 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Kan dat niet op whatsapp?
Daar wel, maar dat lijkt mij niet handig.
pi_188581020
Vanavond weer een Tinder-date gehad. Verliep opvallend matig. :') Echt weinig chemie en ik moest knokken om het gesprek gaande te houden.

Na afloop maar meteen gezegd dat een tweede date er niet in zat. (Wat haar nog verbaasde ook.)

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2019 22:30:08 ]
pi_188581053
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 22:18 schreef Cockwhale het volgende:
Ik stuur altijd dickpics, werkt als een malle. Jammer dat je het niet kan instellen als je profielfoto.
Dickpics doe ik nooit ongevraagd, maar als ze er interesse in hebben doe ik er niet moeilijk om :+
pi_188581095
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 22:14 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja ik vraag nog wel eens naar social media als ik het zelf niet heb gevonden :P maar selfies sturen doe ik echt nooit.
Je wilt dus wel een foto van die kerel en zoekt zelfs z’n social media op. Wat in feiten nog persoonlijker is dan een simpele foto.

Maar zelf ga je niet in op z’n vraag of je een selfie wilt sturen?

Beetje krom niet?
pi_188581237
quote:
1s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 22:29 schreef Generationalpha het volgende:
Vanavond weer een Tinder-date gehad. Verliep opvallend matig. :') Echt weinig chemie en ik moest knokken om het gesprek gaande te houden.

Na afloop maar meteen gezegd dat een tweede date er niet in zat. (Wat haar nog verbaasde ook.)
Man, sommige types :{

Sowieso word ik er een beetje moe van dat Tinder. Altijd maar dat trekken aan dode paarden. Er zijn toch ook wel chicks die gewoon ook met een normale mindset op zoek zijn naar een relatie? Krijg altijd zo snel het gevoel dat je in een of ander kinderachtig machtsspelletje terecht komt. Wat een gedoe allemaal.
pi_188581244
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 22:21 schreef Allures het volgende:
Ik zoek dan weer nooit social media en vraag er ook niet naar
Vooral zoeken vind ik een beetje onbeschoft eigenlijk. Alsof je door iemands gordijnen staat te gluren
Hoezo onbeschoft. Staat toch gewoon online. Meestal is het ook al gelinkt aan de app
pi_188581250
quote:
1s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 22:32 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Je wilt dus wel een foto van die kerel en zoekt zelfs z’n social media op. Wat in feiten nog persoonlijker is dan een simpele foto.

Maar zelf ga je niet in op z’n vraag of je een selfie wilt sturen?

Beetje krom niet?
Wie zegt dat ik dat wil. Ik zeg dat ze random selfies van zichzelf gaan sturen zonder dat ik er om vraag.

Overigens staat er nergens dat ik niet op een verzoek in ga....
pi_188581275
quote:
1s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 22:29 schreef Generationalpha het volgende:
Vanavond weer een Tinder-date gehad. Verliep opvallend matig. :') Echt weinig chemie en ik moest knokken om het gesprek gaande te houden.

Na afloop maar meteen gezegd dat een tweede date er niet in zat. (Wat haar nog verbaasde ook.)
Maar goed dat ze vroeg op moest :P
pi_188581312
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 22:37 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoezo onbeschoft. Staat toch gewoon online. Meestal is het ook al gelinkt aan de app
Of het onbeschoft is laat ik verder in het midden. Het haalt in ieder geval wel de spontaniteit én de verrassing van een date weg als je alles van te voren al gaat lopen uitpluizen. Althans, dat lijkt mij dan...
pi_188581326
quote:
2s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 22:41 schreef Techno het volgende:

[..]

Of het onbeschoft is laat ik verder in het midden. Het haalt in ieder geval wel de spontaniteit én de verrassing van een date weg als je alles van te voren al gaat lopen uitpluizen. Althans, dat lijkt mij dan...
Ja ik weet graag voor zover mogelijk met wie ik op date ga.

Je kan er ook helemaal blanco in gaan ja.
pi_188581354
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 22:42 schreef Yasmin23 het volgende:
Ja ik weet graag voor zover mogelijk met wie ik op date ga.

Je kan er ook helemaal blanco in gaan ja.
Dat laatste is toch veel leuker?

Dat eerste is "Living the calculated and risk-free life..." :{

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2019 22:43:35 ]
pi_188581362
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 22:36 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Man, sommige types :{

Sowieso word ik er een beetje moe van dat Tinder. Altijd maar dat trekken aan dode paarden. Er zijn toch ook wel chicks die gewoon ook met een normale mindset op zoek zijn naar een relatie? Krijg altijd zo snel het gevoel dat je in een of ander kinderachtig machtsspelletje terecht komt. Wat een gedoe allemaal.
Mja maar niet op tinder denk ik.
Althans.. qua mannen zijn het er nogal weinig.
pi_188581372
quote:
6s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 22:43 schreef Techno het volgende:

[..]

Dat laatste is toch veel leuker?

Dat eerste is "Living the calculated and risk-free life..." :{
Niet voor mij.
pi_188581374
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 22:38 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik dat wil. Ik zeg dat ze random selfies van zichzelf gaan sturen zonder dat ik er om vraag.

Overigens staat er nergens dat ik niet op een verzoek in ga....
Ah oke.

Je gaf toch aan dat hun plan altijd mislukt? Ging er van uit dat je bedoelde dat je dus niks terug stuurt.
pi_188581396
quote:
7s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 22:44 schreef Yasmin23 het volgende:
Niet voor mij.
Oké, jij houdt dus van voorspelbaarheid en saaiheid. Ook prima verder.
pi_188581402
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 22:44 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ah oke.

Je gaf toch aan dat hun plan altijd mislukt? Ging er van uit dat je bedoelde dat je dus niks terug stuurt.
Omdat iemand zei dat die persoon dan verwacht of hoopt dat ik er ook 1 stuur. Ze vragen het niet. Maar ik stuur geen random selfies naar dates nee.
pi_188581406
quote:
6s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 22:45 schreef Techno het volgende:

[..]

Oké, jij houdt dus van voorspelbaarheid en saaiheid. Ook prima verder.
Ja toch. ieder zijn ding.
  donderdag 22 augustus 2019 @ 22:45:56 #53
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_188581418
Yasmin, heb jij seriemoordenaars gedate in een vorig leven of is je vader rechercheur bij de politie?

Ik Google echt nooit mijn dates. Die zie je vanzelf toch het moment dat je afgesproken hebt? Dan bepaal ik ter plekke wel of ik er alsnog voor bedank.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_188581440
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 22:45 schreef M1stral het volgende:
Yasmin, heb jij seriemoordenaars gedate in een vorig leven of is je vader rechercheur bij de politie?

Ik Google echt nooit mijn dates. Die zie je vanzelf toch het moment dat je afgesproken hebt? Dan bepaal ik ter plekke wel of ik er alsnog voor bedank.
Nee :P

Zijn gewoon teveel mensen die een veel aantrekkelijker beeld op datingapps schetsen.
pi_188581459
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 22:47 schreef Yasmin23 het volgende:
Nee :P

Zijn gewoon teveel mensen die een veel aantrekkelijker beeld op datingapps schetsen.
Alsof dat op social media anders is. :D

"Living the perfect life..."

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2019 22:48:24 ]
pi_188581463
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 22:43 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja maar niet op tinder denk ik.
Althans.. qua mannen zijn het er nogal weinig.
Ja? Oh ik heb soweiso echt geen flauw idee hoe het als vrouw is om te tinderen en wat voor mannelijke figuren erop zitten. Kan me wel voorstellen dat het nogal huilen met de pet op is.

Maar ook als man. Je leest vaak over bepaalde voorwaarden waaraan je moet voldoen (sommige vrouwen sommen ze letterlijk op op hun profiel :') ) : lang, hoog opgeleid, niet kaal, niet dik, normaal gezicht, uit een goed/stabiel nest, eigen auto, eigen huis, niet werkloos.

Mega oppervlakkig rijtje natuurlijk en het is echt de basis van de basis, maar ik voldoe er wel allemaal aan. Niiet dat ik dan verwacht dat ze bij de deur komen aankloppen, maar als ik bijvoorbeeld ook in de vriendinnenclub van mijn zusje zie met wat voor kneuzen (coke verslaafden, psychische problemen, etc) die meiden allemaal rondlopen, dan denk ik soms : jezus christus, hoezo moet ik gevoelsmatig de Mount Everest beklimmen. Volgens mij echt een meer dan prima match. Maar om nou te zeggen dat het ook maar enigszins gemakkelijk gaat, nee
pi_188581471
quote:
10s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 22:47 schreef Techno het volgende:

[..]

Alsof dat op social media anders is. :D
Nou staat wel veel meer dan alleen specifieke fotos die op datingapps staan.
pi_188581522
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 22:48 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou staat wel veel meer dan alleen specifieke fotos die op datingapps staan.
Dit is precies waarom ik al m’n persoonlijke info en dingen heb afgeschermd voor mensen die niet op m’n vriendenlijst staan :P

Maar inderdaad niemand laat z’n slechte dingen zien op social media. Daarom lijkt het gras altijd groener.
pi_188581523
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 22:48 schreef Yasmin23 het volgende:
Nou staat wel veel meer dan alleen specifieke fotos die op datingapps staan.
Doet verder niet zoveel af aan mijn punt.
pi_188581555
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 22:48 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Ja? Oh ik heb soweiso echt geen flauw idee hoe het als vrouw is om te tinderen en wat voor mannelijke figuren erop zitten. Kan me wel voorstellen dat het nogal huilen met de pet op is.

Maar ook als man. Je leest vaak over bepaalde voorwaarden waaraan je moet voldoen (sommige vrouwen sommen ze letterlijk op op hun profiel :') ) : lang, hoog opgeleid, niet kaal, niet dik, normaal gezicht, uit een goed/stabiel nest, eigen auto, eigen huis, niet werkloos.

Mega oppervlakkig rijtje natuurlijk en het is echt de basis van de basis, maar ik voldoe er wel allemaal aan. Niiet dat ik dan verwacht dat ze bij de deur komen aankloppen, maar als ik bijvoorbeeld ook in de vriendinnenclub van mijn zusje zie met wat voor kneuzen (coke verslaafden, psychische problemen, etc) die meiden allemaal rondlopen, dan denk ik soms : jezus christus, hoezo moet ik gevoelsmatig de Mount Everest beklimmen. Volgens mij echt een meer dan prima match. Maar om nou te zeggen dat het ook maar enigszins gemakkelijk gaat, nee
Ik heb al heel lang niet het idee dat ik op tinder wat zinvollers vind dan af en toe wat tijdverdrijf...

Toch laatst eens een date gehad met knappe, goed opgeleide, werkende vent met eigen huis, leuke auto en geld op de bank uit een leuk warm nest.
Die zowaar ook nog eens op zoek was naar iets serieus EN bovendien OOK nog eens redelijk in de buurt woonde.

Kennelijk bestaan ze toch _O-

Maar eh.. het is wel heel ver zoeken hoor.
En meer dan een koffie en 2 biertjes werd het niet dus :)
pi_188581560
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 22:50 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Dit is precies waarom ik al m’n persoonlijke info en dingen heb afgeschermd voor mensen die niet op m’n vriendenlijst staan :P
Ja heb ik ook. Alleen instagram staat open :P

Zijn ook genoeg die hun instagram naam bv al in hun profiel zetten. Is toch niet vreemd dat je er dan op kijkt?
pi_188581574
quote:
6s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 22:50 schreef Techno het volgende:

[..]

Doet verder niet zoveel af aan mijn punt.
Ja is prima toch dat jij met veel minder info op date gaat.
  donderdag 22 augustus 2019 @ 22:53:32 #63
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_188581591
Al die eisen vergaan toch als sneeuw voor de zon wanneer iemand verliefd is.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_188581592
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 22:52 schreef Yasmin23 het volgende:
Ja is prima toch dat jij met veel minder info op date gaat.
Je mist het punt. Heel dat 'social media' gebeuren bestaat uit het creeën van de illusie dat je een perfect leventje leidt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2019 22:56:09 ]
pi_188581596
quote:
1s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 22:51 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik heb al heel lang niet het idee dat ik op tinder wat zinvollers vind dan af en toe wat tijdverdrijf...

Toch laatst eens een date gehad met knappe, goed opgeleide, werkende vent met eigen huis, leuke auto en geld op de bank uit een leuk warm nest.
Die zowaar ook nog eens op zoek was naar iets serieus EN bovendien OOK nog eens redelijk in de buurt woonde.

Kennelijk bestaan ze toch _O-

Maar eh.. het is wel heel ver zoeken hoor.
En meer dan een koffie en 2 biertjes werd het niet dus :)
Ik zie genoeg aantrekkelijke mannen die werken en een huis hebben op tinder?
pi_188581610
quote:
6s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 22:53 schreef Techno het volgende:

[..]

Je mist het punt. Heel dat 'sociaal media' gebeuren bestaat uit het creeën van de illusie dat je een perfect leventje leidt.
Staat meestal zoveel meer op dan alleen de foto's die je op de app zag. En ja alsnog zijn er dan mensen die er een kunst van weten te maken om ook die social media zo perfect mogelijk weten weer te geven.
pi_188581632
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 22:52 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja heb ik ook. Alleen instagram staat open :P

Zijn ook genoeg die hun instagram naam bv al in hun profiel zetten. Is toch niet vreemd dat je er dan op kijkt?
Nee maar alsnog is op Instagram zelden iets te vinden wat iets slechts over die persoon zou kunnen zeggen.

Instagram is juist om jouw ohzo perfecte leven te delen aan de hele wereld ;)
pi_188581655
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 22:55 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Nee maar alsnog is op Instagram zelden iets te vinden wat iets slechts over die persoon zou kunnen.

Instagram is juist om jouw ohzo perfecte leven te delen aan de hele wereld ;)
Hoeft toch niet perse slecht te zijn. Maar in het geval van vrouwen kan je bv op de apps alleen fotos van het hoofd zien...
pi_188581715
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 21:41 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dacht juist dat een introvert persoon eigenlijk helemaal niet zoveel behoefte heeft aan contact?
Iedereen heeft wel in meer of mindere mate behoefte aan contact. Dit gaat over waar je je energie vandaan haalt:

Introversion is the state of being predominantly interested in one's own mental self.[5] Introverts are typically perceived as more reserved or reflective.[6] Some popular psychologists have characterized introverts as people whose energy tends to expand through reflection and dwindle during interaction.

Als jij dus regelmatig moet 'opladen' na interacties dan ben je waarschijnlijk gewoon een introvert persoon. Het zegt niks over je skills, er zijn bijvoorbeeld genoeg introverte mensen die goed kunnen spreken.
pi_188581716
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 22:36 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Man, sommige types :{

Sowieso word ik er een beetje moe van dat Tinder. Altijd maar dat trekken aan dode paarden. Er zijn toch ook wel chicks die gewoon ook met een normale mindset op zoek zijn naar een relatie? Krijg altijd zo snel het gevoel dat je in een of ander kinderachtig machtsspelletje terecht komt. Wat een gedoe allemaal.
Dat was niet het probleem hoor, heb haar gewoon totaal overschat qua uiterlijk en spontaniteit. En dat overkomt me niet vaak.
pi_188581743
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 22:53 schreef M1stral het volgende:
Al die eisen vergaan toch als sneeuw voor de zon wanneer iemand verliefd is.
Voordat dat gebeurt moet je vaak eerst op date gaan toch? ;)

Maar ik snap je punt.
pi_188581783
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 23:00 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Iedereen heeft wel in meer of mindere mate behoefte aan contact. Dit gaat over waar je je energie vandaan haalt:

Introversion is the state of being predominantly interested in one's own mental self.[5] Introverts are typically perceived as more reserved or reflective.[6] Some popular psychologists have characterized introverts as people whose energy tends to expand through reflection and dwindle during interaction.

Als jij dus regelmatig moet 'opladen' na interacties dan ben je waarschijnlijk gewoon een introvert persoon. Het zegt niks over je skills, er zijn bijvoorbeeld genoeg introverte mensen die goed kunnen spreken.
Oke. Heb dan onterecht altijd gedacht dat introverte mensen dan ook niet zo heel goed waren in het maken van contact en ook dat ze er niet zoveel zin in hadden. Maar is dus anders.

Ik heb zelf wel echt tijd alleen nodig om bij te komen als ik met mensen ben geweest. Maar maak idd vaak wel makkelijk contact maar er is een limiet.
pi_188581810
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 23:04 schreef Yasmin23 het volgende:
Oke. Heb dan onterecht altijd gedacht dat introverte mensen dan ook niet zo heel goed waren in het maken van contact en ook dat ze er niet zoveel zin in hadden. Maar is dus anders.

Ik heb zelf wel echt tijd alleen nodig om bij te komen als ik met mensen ben geweest. Maar maak idd vaak wel makkelijk contact maar er is een limiet.
Dat klopt inderdaad niet.

Dan ben je dus zelf ook introvert. Extraverte mensen krijgen daar juist energie van.
pi_188581821
quote:
7s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 23:05 schreef Techno het volgende:

[..]

Dat klopt inderdaad niet.

Dan ben je dus zelf ook introvert. Extraverte mensen krijgen daar juist energie van.
Oh ja ik niet. Ik loop langzaam leeg :P
pi_188581939
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 23:06 schreef Yasmin23 het volgende:
Oh ja ik niet. Ik loop langzaam leeg :P
Introverte mensen houden over het algemeen inderdaad wel minder van smalltalk en dat soort dingen. :P
pi_188581976
quote:
7s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 23:10 schreef Techno het volgende:

[..]

Introverte mensen houden over het algemeen inderdaad wel minder van smalltalk en dat soort dingen. :P
Ja ben ik niet altijd even goed in :P kan het wel maar niet zo heel lang :p
pi_188582058
quote:
INFP-T

https://www.16personalities.com/nl/infp-persoonlijkheid

Lees wel dingen waar ik het niet zo mee eens ben.
pi_188582098
quote:
Architect (INTJ) hier :P

Ja, er zijn altijd wel dingen waar je het niet mee eens bent/die niet 100% kloppen. Dat is inherent aan generieke testen.

Edit: Ondanks dat staat de "Myers-Briggs Type Indicator" test wel hoog aangeschreven.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2019 23:28:43 ]
pi_188582248
quote:
6s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 23:20 schreef Techno het volgende:

[..]

Architect (INTJ) hier :P

Ja, er zijn altijd wel dingen waar je het niet mee eens bent/die niet 100% kloppen. Dat is inherent aan generieke testen.

Edit: Ondanks dat staat de "Myers-Briggs Type Indicator" test wel hoog aangeschreven.
Ja kende hem al. Heb hem een keer eerder gemaakt. Weet niet meer wat daar uit komt.
pi_188582257
quote:
7s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 23:10 schreef Techno het volgende:

[..]

Introverte mensen houden over het algemeen inderdaad wel minder van smalltalk en dat soort dingen. :P
Wat is ook in vredesnaam het nut van uitwisselen van informatie dje je helemaal niet wil weten danwel zelf ook wel kunt vaststellen :)

“Het regent flink he”
“Ja nou.. wat een bui he”

Je kunt ook niks zeggen :@
pi_188582298
quote:
6s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 23:20 schreef Techno het volgende:

[..]

Architect (INTJ) hier :P

Ja, er zijn altijd wel dingen waar je het niet mee eens bent/die niet 100% kloppen. Dat is inherent aan generieke testen.

Edit: Ondanks dat staat de "Myers-Briggs Type Indicator" test wel hoog aangeschreven.
INFJ meldt zich hier :)

En door de jaren heen wisselt enkel de laatste letter soms.. leg je die 2 types naast elkaar.. voel ik me toch meer infj dan infp.
pi_188582305
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 23:28 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Wat is ook in vredesnaam het nut van uitwisselen van informatie dje je helemaal niet wil weten danwel zelf ook wel kunt vaststellen :)

“Het regent flink he”
“Ja nou.. wat een bui he”

Je kunt ook niks zeggen :@
Ja het hebben van sociaal contact?
pi_188582348
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 23:30 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja het hebben van sociaal contact?
“Hoe gaat het met je?”
“Oh goed.. (ik voel me hondsberoerd maar dat ga ik zeggen want dat wil de ander helemaal niet horen)”
“Ja hier ook goed..”

Wat is hier dan sociaal aan? :)

Sociaal is als iemand oprecht geinteresseerd is.

Nou betaal ik de huur van onder andere smalltalk dus ik kan het meer dan prima.
Maar het blijft onzin :)
pi_188582419
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 23:33 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

“Hoe gaat het met je?”
“Oh goed.. (ik voel me hondsberoerd maar dat ga ik zeggen want dat wil de ander helemaal niet horen)”
“Ja hier ook goed..”

Wat is hier dan sociaal aan? :)

Sociaal is als iemand oprecht geinteresseerd is.

Nou betaal ik de huur van onder andere smalltalk dus ik kan het meer dan prima.
Maar het blijft onzin :)
Ja ik zie het meer als een manier om te kijken hoe de ander is.

maar je hebt gelijk hoor. Als je er over nadenkt gaat het nergens over.
pi_188582460
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 23:33 schreef Uhmmpie het volgende:
“Hoe gaat het met je?”
“Oh goed.. (ik voel me hondsberoerd maar dat ga ik zeggen want dat wil de ander helemaal niet horen)”
“Ja hier ook goed..”

Wat is hier dan sociaal aan? :)

Sociaal is als iemand oprecht geinteresseerd is.

Nou betaal ik de huur van onder andere smalltalk dus ik kan het meer dan prima.
Maar het blijft onzin :)
Klopt. Als je er puur rationeel naar kijkt is het ook allemaal onzin (and waste of time).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2019 23:40:59 ]
pi_188582501
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 23:33 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

“Hoe gaat het met je?”
“Oh goed.. (ik voel me hondsberoerd maar dat ga ik zeggen want dat wil de ander helemaal niet horen)”
“Ja hier ook goed..”

Wat is hier dan sociaal aan? :)

Sociaal is als iemand oprecht geinteresseerd is.

Nou betaal ik de huur van onder andere smalltalk dus ik kan het meer dan prima.
Maar het blijft onzin :)
Grappig dat je dat zo zegt trouwens dat je de huur er van betaald :P Doe ik eigenlijk ook nu ik er over nadenk :P
pi_188583070
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 23:42 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Grappig dat je dat zo zegt trouwens dat je de huur er van betaald :P Doe ik eigenlijk ook nu ik er over nadenk :P
Wie niet. Veel mensen werken met andere mensen denk ik zo. Zelfde geldt voor mij :P

INTP hier trouwens, maar dat wist ik al. INTJ zou ook nog kunnen.
pi_188592168
Ik geloof ook nooit zo dat mensen die zich op fok extravert noemen, dit ook daadwerkelijk zijn. Misschien in hun eigen beleving of als je de gemiddelde fokker als uitgangspunt neemt, maar in de 'echte' wereld? Als je daar bij de extraverten hoort, zit je echt niet je tijd te verdoen op een anoniem forum.

On : hebben jullie ook dat tinder ca. de eerste 8 uur enorm gas geeft (qua matches) en er dan opeens totaal mee ophoudt? Gister einde dag tinder geinstalleerd (19:00 uur). Tot ik ging slapen (23:00 uur) had ik ca. 60 likes. (heb tinder gold). Maar sinds dien : helemaal niks meer. Het viel in één keer terug van ca. 20 per uur in de eerste 3 uur, naar nog bijelkaar opgeteld drie vanaf gisteravond 23:00 t/m nu. Ook als ik mijn locatie wijzig van Rotterdam naar Haarlem of groningen of breda. Er gebeurt echt helemaal niks meer. Dan is de lol er ook gauw vanaf :P
pi_188592201
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 19:13 schreef Scrapyard het volgende:
Ik geloof ook nooit zo dat mensen die zich op fok extravert noemen, dit ook daadwerkelijk zijn. Misschien in hun eigen beleving of als je de gemiddelde fokker als uitgangspunt neemt, maar in de 'echte' wereld? Als je daar bij de extraverten hoort, zit je echt niet je tijd te verdoen op een anoniem forum.

On : hebben jullie ook dat tinder ca. de eerste 8 uur enorm gas geeft (qua matches) en er dan opeens totaal mee ophoudt? Gister einde dag tinder geinstalleerd (19:00 uur). Tot ik ging slapen (23:00 uur) had ik ca. 60 likes. (heb tinder gold). Maar sinds dien : helemaal niks meer. Het viel in één keer terug van ca. 20 per uur in de eerste 3 uur, naar nog bijelkaar opgeteld drie vanaf gisteravond 23:00 t/m nu. Ook als ik mijn locatie wijzig van Rotterdam naar Haarlem of groningen of breda. Er gebeurt echt helemaal niks meer. Dan is de lol er ook gauw vanaf :P
Uit 60 likes moet je toch wel wat fatsoenlijks kunnen vissen? Of was het allemaal niks?
pi_188592240
Extraverten zitten nooit tijdens het werk wat te fokken of lui op de bank? die zitten 24/7 in de kroeg?

Ik vind hem nogal kort door de bocht

En ik heb geen gold dus zou het niet weten
pi_188592267
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 19:16 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Uit 60 likes moet je toch wel wat fatsoenlijks kunnen vissen? Of was het allemaal niks?
Zitten wel een paar leuke bij hoor, maar t is toch leuker als er af en toe wat nieuws bij komt :) Hoeft niet in de snelheid van het begin, maar een paar per dag zou toch grappig zijn. Sinds 12:00 vanmiddag nul om precies te zijn.
pi_188592271
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 19:19 schreef Allures het volgende:
Extraverten zitten nooit tijdens het werk wat te fokken of lui op de bank? die zitten 24/7 in de kroeg?

Ik vind hem nogal kort door de bocht

En ik heb geen gold dus zou het niet weten
Hoor je me dat zeggen? :P Maar ik vind fokken inderdaad wel een typisch ding voor introverten.
pi_188592284
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 19:22 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Hoor je me dat zeggen? :P Maar ik vind fokken inderdaad wel een typisch ding voor introverten.
Nee maar als ze thuis zijn kunnen ze toch ook gewoon fokken? Ik zie niet waarom dat voorbehouden is aan introverte mensen
pi_188594829
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 19:13 schreef Scrapyard het volgende:
Ik geloof ook nooit zo dat mensen die zich op fok extravert noemen, dit ook daadwerkelijk zijn. Misschien in hun eigen beleving of als je de gemiddelde fokker als uitgangspunt neemt, maar in de 'echte' wereld? Als je daar bij de extraverten hoort, zit je echt niet je tijd te verdoen op een anoniem forum.

On : hebben jullie ook dat tinder ca. de eerste 8 uur enorm gas geeft (qua matches) en er dan opeens totaal mee ophoudt? Gister einde dag tinder geinstalleerd (19:00 uur). Tot ik ging slapen (23:00 uur) had ik ca. 60 likes. (heb tinder gold). Maar sinds dien : helemaal niks meer. Het viel in één keer terug van ca. 20 per uur in de eerste 3 uur, naar nog bijelkaar opgeteld drie vanaf gisteravond 23:00 t/m nu. Ook als ik mijn locatie wijzig van Rotterdam naar Haarlem of groningen of breda. Er gebeurt echt helemaal niks meer. Dan is de lol er ook gauw vanaf :P
Als nieuwe op tinder wordt je extra vaak getoond.
pi_188594842
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 19:23 schreef Allures het volgende:

[..]

Nee maar als ze thuis zijn kunnen ze toch ook gewoon fokken? Ik zie niet waarom dat voorbehouden is aan introverte mensen
Denk dat extraverte meer waarde hechten aan real life contact.

Uiteraard zitten zij ook wel op fok maar denk niet dat dat de meerderheid is.
pi_188594975
Jullie vullen echt zo in :? -O-
Beetje bizar
pi_188595000
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 22:32 schreef Allures het volgende:
Jullie vullen echt zo in :? -O-
Beetje bizar
Nou ja als het zo is dat extraverten energie halen uit het contact met mensen is dat toch niet zo rare gedachte?
pi_188595019
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 22:34 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou ja als het zo is dat extraverten energie halen uit het contact met mensen is dat toch niet zo rare gedachte?
dus kunnen ze niet het ook leuk vinden om online contact te hebben met mensen en op een forum te zitten? Of gewoon daarnaast tijd hebben om op een forum te zitten of wat de motivatie ook is

Maar is oftopic. Meer ontopic: beperkt deze zwart witte blik en je neiging tot invullen je wel eens in het daten?
pi_188595031
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 22:35 schreef Allures het volgende:

[..]

dus kunnen ze niet het ook leuk vinden om online contact te hebben met mensen en op een forum te zitten? Of gewoon daarnaast tijd hebben om op een forum te zitten of wat de motivatie ook is

Maar is oftopic. Meer ontopic: beperkt deze zwart witte blik en je neiging tot invullen je wel eens in het daten?
:')

Wat een flauwe vraag zeg. Jij vult het op jouw plek ook in. Ik zeg er ook bij de meerderheid.
pi_188595037
zwart witte blik ook. Pot verwijt de ketel hoor.
pi_188595321
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 22:19 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Als nieuwe op tinder wordt je extra vaak getoond.
Ja i know, maar hij valt in eens terug naar helemaal niks, dat is wel heel rigoureus. (en vooral saaaai).
pi_188595347
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 22:59 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Ja i know, maar hij valt in eens terug naar helemaal niks, dat is wel heel rigoureus. (en vooral saaaai).
Heb je die boost al gebruikt?
pi_188595494
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 23:01 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Heb je die boost al gebruikt?
Die boost is (zeker voor mannen) echt wel effectief. Kan op een avond zo 20 likes extra opleveren. Mijn advies is trouwens ook om meteen nadat je de match hebt te gaan typen, dan zijn mensen nog online.
pi_188595574
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 23:09 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Die boost is (zeker voor mannen) echt wel effectief. Kan op een avond zo 20 likes extra opleveren. Mijn advies is trouwens ook om meteen nadat je de match hebt te gaan typen, dan zijn mensen nog online.
Op zich wel logisch.

Maar het is niet altijd het geval dat zij dan meteen terugberichten. Soms vergeet ik gewoon een match te berichten. Dan doe ik dat soms de volgende dag of soms zelfs wel twee dagen later.
pi_188595613
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 23:01 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Heb je die boost al gebruikt?
Nee nog niet... Maar op de een of andere manier heb ik daar ook een beetje mijn bedenkingen bij. Heb er ooit een keer flink wat fake profielen tussen gehad (wat jaartjes terug al). Allemaal met drie foto's, een hele catchy (engelse) openingszin, en een internationale naam.

Sinds dien niet meer gebruikt.
pi_188595627
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 23:15 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Nee nog niet... Maar op de een of andere manier heb ik daar ook een beetje mijn bedenkingen bij. Heb er ooit een keer flink wat fake profielen tussen gehad (wat jaartjes terug al). Allemaal met drie foto's, een hele catchy (engelse) openingszin, en een internationale naam.

Sinds dien niet meer gebruikt.
Ja ik lees voornamelijk dat mannen fake profielen tegenkomen. Ik heb geen idee of ik die ooit heb gezien.
pi_188595632
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 23:13 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Op zich wel logisch.

Maar het is niet altijd het geval dat zij dan meteen terugberichten. Soms vergeet ik gewoon een match te berichten. Dan doe ik dat soms de volgende dag of soms zelfs wel twee dagen later.
Doe ik ook wel maar vaak met minder resultaat. Meest effectief is een flink aantal dames liken en bij het matchen binnen enkele minuten iets sturen. (Mijn ervaring althans.)
pi_188595641
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 23:16 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja ik lees voornamelijk dat mannen fake profielen tegenkomen. Ik heb geen idee of ik die ooit heb gezien.
Die boost werkt gewoon prima hoor.
pi_188595679
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 23:17 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Die boost werkt gewoon prima hoor.
Yep.

Boost is zeker een plus. Hebben jullie een bepaalde strategie wanneer te gebruiken? Ik gebruik hem altijd in de avonduren, dus altijd na zessen. Weekenden gebruik ik hem bijna nooit. Altijd doordeweeks in de avonduren.
pi_188595740
Is die boost landelijk, of alleen in de regio waar je op dat moment swipet (?) met tinder gold.

Heb namelijk het afgelopen half jaar genant vaak tinder geinstalleerd en ge de-installeerd, vandaar dat ik nu maar even ergens anders aan het swipen ben dan waar ik woon, want dat begint een beetje too much te worden hoevaak ik nu al dezelfde mensen match :')
pi_188595761
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 23:22 schreef Scrapyard het volgende:
Is die boost landelijk, of alleen in de regio waar je op dat moment swipet (?) met tinder gold.

Heb namelijk het afgelopen half jaar genant vaak tinder geinstalleerd en ge de-installeerd, vandaar dat ik nu maar even ergens anders aan het swipen ben dan waar ik woon, want dat begint een beetje too much te worden hoevaak ik nu al dezelfde mensen match :')
Ja dat weet ik dus niet. Ik heb daar wel likes aan overgehouden die niet in de ingestelde km zone zaten.
pi_188595849
Nou ja zeg. Een aantrekkelijke man die ik al had geliked heeft een super like gebruikt :o
  vrijdag 23 augustus 2019 @ 23:31:42 #114
476022 PzKpfw
Ongestoord Zeiken
pi_188595892
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 23:29 schreef Yasmin23 het volgende:
Nou ja zeg. Een aantrekkelijke man die ik al had geliked heeft een super like gebruikt :o
Die gaan altijd per ongeluk.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_188595894
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 23:29 schreef Yasmin23 het volgende:
Nou ja zeg. Een aantrekkelijke man die ik al had geliked heeft een super like gebruikt :o
Nouja zeg.

Een vrouw die een super like krijgt. Wat een shock :P :P
pi_188595898
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 23:31 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Die gaan altijd per ongeluk.
Ja dat denk ik dus ook :P
pi_188595902
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 23:20 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Yep.

Boost is zeker een plus. Hebben jullie een bepaalde strategie wanneer te gebruiken? Ik gebruik hem altijd in de avonduren, dus altijd na zessen. Weekenden gebruik ik hem bijna nooit. Altijd doordeweeks in de avonduren.
Ja exact diezelfde strategie. Gaat gesmeerd. Beste kun je hem denk ik zelfs inzetten om een uur of 8/9 's avonds. Veel mensen thuis die tijd hebben voor een gesprekje.
pi_188595903
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 23:31 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Nouja zeg.

Een vrouw die een super like krijgt. Wat een shock :P :P
Aantrekkelijk is van belang :P
pi_188596036
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 23:32 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Aantrekkelijk is van belang :P
Sowieso per ongeluk dan :+
pi_188596066
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 23:32 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Aantrekkelijk is van belang :P
Ben jij echt zo aantrekkelijk dan? :) Heb goede berichten gelezen in dit topic.
pi_188596100
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 23:43 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ben jij echt zo aantrekkelijk dan? :) Heb goede berichten gelezen in dit topic.
Van wat ik heb gezien is ze een 7,5 of een 8, maar de foto was niet super duidelijk :+
pi_188596111
:') :D

Bedoel dat die jongen aantrekkelijk is :P
pi_188596210
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 23:47 schreef Yasmin23 het volgende:
:') :D

Bedoel dat die jongen aantrekkelijk is :P
Dus? Je moet gewoon die hele out of your league mindset vergeten.
pi_188596621
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 23:45 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Van wat ik heb gezien is ze een 7,5 of een 8, maar de foto was niet super duidelijk :+
Interessant hoor. 😉
pi_188596630
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 23:53 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Dus? Je moet gewoon die hele out of your league mindset vergeten.
Eens. Hoewel ik me zelf soms nog weleens ongemakkelijk voel als ik met een mooie vrouw naar bed ga. Voelt dan toch niet helemaal gelijkwaardig ofzo.
pi_188596664
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 00:22 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Interessant hoor. 😉
Het is natuurlijk ook een kwestie van smaak.
pi_188596696
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 00:23 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Eens. Hoewel ik me zelf soms nog weleens ongemakkelijk voel als ik met een mooie vrouw naar bed ga. Voelt dan toch niet helemaal gelijkwaardig ofzo.
Ik heb dat zelf ook heel lang gehad vroeger (Zelfs nu nog af en toe), maar je limiteert jezelf er alleen maar mee en het is ook niet echt goed voor je zelfvertrouwen.
pi_188598234
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 23:53 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Dus? Je moet gewoon die hele out of your league mindset vergeten.
Ja ben ik toch niet niet met je eens :P Kijk maar op straat en de meerderheid van de stellen zit toch wel op het zelfde 'niveau' Nu zijn die leagues natuurlijk lastig definieerbaar. En dan is de kans ook groot dat jezelf natuurlijk in de verkeerde league inschat. Maar denk toch dat mensen andere partners zoeken die in de dezelfde groep zitten. En wat dan wel weer zo is natuurlijk is dat het heel erg subjectief is. Wat jij een 7.5 vindt kan een ander een 5 vinden.
pi_188598240
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 00:22 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Interessant hoor. 😉
Je moet niet teveel van het internet geloven :P
pi_188598672
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 08:34 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja ben ik toch niet niet met je eens :P Kijk maar op straat en de meerderheid van de stellen zit toch wel op het zelfde 'niveau' Nu zijn die leagues natuurlijk lastig definieerbaar. En dan is de kans ook groot dat jezelf natuurlijk in de verkeerde league inschat. Maar denk toch dat mensen andere partners zoeken die in de dezelfde groep zitten. En wat dan wel weer zo is natuurlijk is dat het heel erg subjectief is. Wat jij een 7.5 vindt kan een ander een 5 vinden.
Met die groepen kun je altijd nog wel flink spelen denk ik. Ik heb met meisjes gedate die vrienden van me een 4 zouden geven, en meisjes die vrienden van me een 8 of 9 zouden geven.

Soms vind ik mezelf een 8, soms een 4. Dat verschilt ook nog wel flink. Kleding en haar doen bij mannen ook nog wel een hoop. (Houd ik mezelf maar voor ;) ) Kom je toch weer terug op het zelfvertrouwen-verhaal van @Solid-snake. Je moet ook niet gaan uitstralen dat je jezelf niet knap vindt denk ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2019 09:21:08 ]
pi_188599363
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 09:20 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Met die groepen kun je altijd nog wel flink spelen denk ik. Ik heb met meisjes gedate die vrienden van me een 4 zouden geven, en meisjes die vrienden van me een 8 of 9 zouden geven.

Soms vind ik mezelf een 8, soms een 4. Dat verschilt ook nog wel flink. Kleding en haar doen bij mannen ook nog wel een hoop. (Houd ik mezelf maar voor ;) ) Kom je toch weer terug op het zelfvertrouwen-verhaal van @:Solid-snake. Je moet ook niet gaan uitstralen dat je jezelf niet knap vindt denk ik.
Herkenbaar ;)
pi_188599426
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 00:28 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ik heb dat zelf ook heel lang gehad vroeger (Zelfs nu nog af en toe), maar je limiteert jezelf er alleen maar mee en het is ook niet echt goed voor je zelfvertrouwen.
Dit.

Plus zij wil toch met jou naar bed?
Dan vind zij jou in ieder geval niet beneden haar stand.
Je zou er dus effectief eigenlijk juist zelfverzekerder van moeten worden.
pi_188599511
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 08:34 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja ben ik toch niet niet met je eens :P Kijk maar op straat en de meerderheid van de stellen zit toch wel op het zelfde 'niveau' Nu zijn die leagues natuurlijk lastig definieerbaar. En dan is de kans ook groot dat jezelf natuurlijk in de verkeerde league inschat. Maar denk toch dat mensen andere partners zoeken die in de dezelfde groep zitten. En wat dan wel weer zo is natuurlijk is dat het heel erg subjectief is. Wat jij een 7.5 vindt kan een ander een 5 vinden.
Hetgeen jij gelooft is hetgeen jij zal zien.

Jij gelooft in leagues, dus als jij een stel ziet waarbij de een duidelijk knapper is dan de rest (voor zover dat al meteen iets zegt over de league, want een persoon is meer dan het uiterlijk), dan zul je dat registreren als ‘de afwijking’ of wellicht gewoon zelfs er vanuit gaan dat het geen stel is. Zie je mensen van gelijk uiterlijk niveau, dan registreer jij dat dan als een ‘zie je wel’. Ongeacht of het daadwerkelijk een stel is natuurlijk. :)

Daarom is het lastig om op dit soort waarnemingen af te gaan.

Overigens heb je wel deels gelijk, maar ik denk dat dat ook te maken heeft met dat veel mensen zo denken en ja, als je het nooit probeert...

Ikzelf geloof totaal niet in ‘leagues’. Als ik iemand leuk vindt, dan ga ik ervoor. :)
pi_188599655
Leagues (om het maar even in een woord te vatten) bestaan imo. wel

Waar het vaak fout gaat, is dat mensen denken dat leagues alleen om uiterlijk draaien, dat is natuurlijk niet zo.

Een persoon vertegenwoordigt op basis van innerlijk, maatschappelijke status, afkomst, achtergrond, sociale vaardigheden, maar ook zeker uiterlijk, een bepaalde waarde.

Onderaan de streep zul je zien dat de meeste mensen die een stel vormen, min of meer dezelfde waarde vertegenwoordigen. Een 7 zul je wel eens kunnen zien met een 6 of juist een 8, maar hoe meer het daarvan afwijkt, hoe zeldzamer het zal zijn dat je het tegen komt.

Ik vind het juist wel belangrijk om realistisch te zijn en te beseffen dat je niet zomaar iedereen kunt krijgen. Vooral bij mannen zie ik dit nog wel regelmatig gebeuren, een soort zelfoverschatting en een gebrek aan een kritische zelfblik. En zo kan het opeens gebeuren dat een autistische, kleine, kalende, niet succesvolle man altijd maar vrijgezel blijft omdat hij blijft wachten op de strakke, intelligente blondine die hém ook nog eens moet aanspreken (want hij heeft daar niet de sociale vaardigheden noch het zelfvertrouwen voor). Ik vind het dan op een gegeven moment wel zo volwassen dat je bij jezelf afvraagt : wat wil ik nu in het leven? Wil ik eeuwig single blijven omdat ik onhaalbare doelen stel, of wil ik gelukkig worden met iemand die misschien geen trophy is, maar waar ik wel mijn eigen leven mee kan opbouwen?
pi_188599713
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 10:28 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Hetgeen jij gelooft is hetgeen jij zal zien.

Jij gelooft in leagues, dus als jij een stel ziet waarbij de een duidelijk knapper is dan de rest (voor zover dat al meteen iets zegt over de league, want een persoon is meer dan het uiterlijk), dan zul je dat registreren als ‘de afwijking’ of wellicht gewoon zelfs er vanuit gaan dat het geen stel is. Zie je mensen van gelijk uiterlijk niveau, dan registreer jij dat dan als een ‘zie je wel’. Ongeacht of het daadwerkelijk een stel is natuurlijk. :)

Daarom is het lastig om op dit soort waarnemingen af te gaan.

Overigens heb je wel deels gelijk, maar ik denk dat dat ook te maken heeft met dat veel mensen zo denken en ja, als je het nooit probeert...

Ikzelf geloof totaal niet in ‘leagues’. Als ik iemand leuk vindt, dan ga ik ervoor. :)
Het is natuurlijk ook logisch dat succesvolle mensen op het datinggebied hier niet in geloven :P Zij hebben succes.
pi_188599717
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 10:38 schreef Scrapyard het volgende:
Leagues (om het maar even in een woord te vatten) bestaan imo. wel

Waar het vaak fout gaat, is dat mensen denken dat leagues alleen om uiterlijk draaien, dat is natuurlijk niet zo.

Een persoon vertegenwoordigt op basis van innerlijk, maatschappelijke status, afkomst, achtergrond, sociale vaardigheden, maar ook zeker uiterlijk, een bepaalde waarde.

Onderaan de streep zul je zien dat de meeste mensen die een stel vormen, min of meer dezelfde waarde vertegenwoordigen. Een 7 zul je wel eens kunnen zien met een 6 of juist een 8, maar hoe meer het daarvan afwijkt, hoe zeldzamer het zal zijn dat je het tegen komt.

Ik vind het juist wel belangrijk om realistisch te zijn en te beseffen dat je niet zomaar iedereen kunt krijgen. Vooral bij mannen zie ik dit nog wel regelmatig gebeuren, een soort zelfoverschatting en een gebrek aan een kritische zelfblik. En zo kan het opeens gebeuren dat een autistische, kleine, kalende, niet succesvolle man altijd maar vrijgezel blijft omdat hij blijft wachten op de strakke, intelligente blondine die hém ook nog eens moet aanspreken (want hij heeft daar niet de sociale vaardigheden noch het zelfvertrouwen voor). Ik vind het dan op een gegeven moment wel zo volwassen dat je bij jezelf afvraagt : wat wil ik nu in het leven? Wil ik eeuwig single blijven omdat ik onhaalbare doelen stel, of wil ik gelukkig worden met iemand die misschien geen trophy is, maar waar ik wel mijn eigen leven mee kan opbouwen?
Maar dan krijg je dus zo'n "Beter iets dan niets" situatie.
pi_188599729
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 10:43 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Het is natuurlijk ook logisch dat succesvolle mensen op het datinggebied hier niet in geloven :P Zij hebben succes.
Heb jij geen succes dan? En het is niet alsof ik mega veel succes boek met daten.

Maar toch geloof ik er in.
pi_188599757
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 10:44 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Maar dan krijg je dus zo'n "Beter iets dan niets" situatie.
Ja het is ook lastig... Weet ook niet zo goed wat ik ervan moet vinden maar het is wel zo..

Zit zelf in een soortgelijke situatie. Als ik op tinder zit : de vrouwen waar ik echt enthousiast van word, die liken mij zelden tot nooit. Vrouwen waarvan ik wel likes krijg : misschien vind ik 1 op de 40/50 aantrekkelijk genoeg om mee af te spreken.

De eerste gedachte (volgens mijn eigen logica dan) die in me op komt : kennelijk vind ik alleen vrouwen aantrekkelijk, die mij op hun beurt niet zo aantrekkelijk vinden :P Kijk dan kun je daar nog jaren in blijven hangen, maar op een gegeven moment moet je er wel wat mee, toch? Of je moet ervoor kiezen om dan maar single te blijven.
pi_188599761
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 10:44 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Heb jij geen succes dan? En het is niet alsof ik mega veel succes boek met daten.

Maar toch geloof ik er in.
Ja dan moeten we misschien eerst bepalen wat dat succes dan is:P

Het regelen van dates? Of het hebben van geslaagde dates?
pi_188599784
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 10:46 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja dan moeten we misschien eerst bepalen wat dat succes dan is:P

Het regelen van dates? Of het hebben van geslaagde dates?
Het regelen van een date is op zichzelf al een succes.
pi_188599806
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 10:48 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Het regelen van een date is op zichzelf al een succes.
Nou als ik puur die definitie zou volgen zou ik succesvol zijn... Maar goed dan heb je het dus over kwantiteit ipv kwaliteit.
pi_188599827
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 10:46 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Ja het is ook lastig... Weet ook niet zo goed wat ik ervan moet vinden maar het is wel zo..

Zit zelf in een soortgelijke situatie. Als ik op tinder zit : de vrouwen waar ik echt enthousiast van word, die liken mij zelden tot nooit. Vrouwen waarvan ik wel likes krijg : misschien vind ik 1 op de 40/50 aantrekkelijk genoeg om mee af te spreken.

De eerste gedachte (volgens mijn eigen logica dan) die in me op komt : kennelijk vind ik alleen vrouwen aantrekkelijk, die mij op hun beurt niet zo aantrekkelijk vinden :P Kijk dan kun je daar nog jaren in blijven hangen, maar op een gegeven moment moet je er wel wat mee, toch? Of je moet ervoor kiezen om dan maar single te blijven.
Tinder geeft niet altijd een goed beeld van hoe goed je in de markt ligt. Je moet kijken hoe het lukt in het echt.
pi_188599834
Ligt ook aan je doel. Waarom je date.

Als je date voor bv one night stands en je hebt er veel dan ben je succesvol. Als je date met doel om een partner te vinden en je blijft maar dates hebben ben je toch niet zo succesvol :P
pi_188599837
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 10:49 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou als ik puur die definitie zou volgen zou ik succesvol zijn... Maar goed dan heb je het dus over kwantiteit ipv kwaliteit.
Ja jij moet er nu voor gaan zorgen dat de dates blijven plakken.
pi_188599923
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 10:44 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Maar dan krijg je dus zo'n "Beter iets dan niets" situatie.
Ja maar wacht even. (Want hier heb ik ook vaak discussie over met vrienden.) Is het nou echt zo dat je altijd smoorverliefd moet zijn om je gewoon aan iemand te hechten en een stabiele relatie op te bouwen?

Voorbeeld: Ik heb een tijdlang een fwb gehad die niet overdreven knap was maar waar ik gewoon genegenheid voor voelde omdat het zo'n lieve meid was en waarbij ik het altijd erg fijn vond om na een stressvolle week even tot rust te komen. (En zij bij mij.) Omdat we qua achtergrond en opleidingsniveau zo verschilden werd dit uiteindelijk niets maar stel dat dit wel op 1 lijn was geweest had ik het prima gevonden om met haar verder te gaan.

Ander voorbeeld: Familielid van me was altijd single tot zijn 35ste en besloot toen maar de datingmarkt op te gaan. Na een tijdje vond hij via een datingsite een niet bepaald knappe vrouw die toevallig ook nog eens bij hem in de straat woonde. Klinkt tot zover negatief (en aan het begin leek het me ook een stel van niets) maar ze hebben nu 2 kinderen en zien er ontzettend gelukkig uit.

In zijn geval is het misschien niet de droomvrouw die hij wilde maar is hij er wel gewoon gelukkig mee geworden. Ik mis soms wel een beetje het pragmatisme in het zoeken naar een partner. En ik doe er zelf net zo hard aan mee hoor.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2019 10:58:21 ]
pi_188599952
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 10:51 schreef Yasmin23 het volgende:
Ligt ook aan je doel. Waarom je date.

Als je date voor bv one night stands en je hebt er veel dan ben je succesvol. Als je date met doel om een partner te vinden en je blijft maar dates hebben ben je toch niet zo succesvol :P
Au. ;(
pi_188600007
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 10:57 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ja maar wacht even. (Want hier heb ik ook vaak discussie over met vrienden.) Is het nou echt zo dat je altijd smoorverliefd moet zijn om je gewoon aan iemand te hechten en een stabiele relatie op te bouwen?

Voorbeeld: Ik heb een tijdlang een fwb gehad die niet overdreven knap was maar waar ik gewoon genegenheid voor voelde omdat het zo'n lieve meid was en waarbij ik het altijd erg fijn vond om na een stressvolle week even tot rust te komen. (En zij bij mij.) Omdat we qua achtergrond en opleidingsniveau zo verschilden werd dit uiteindelijk niets maar stel dat dit wel op 1 lijn was geweest had ik het prima gevonden om met haar verder te gaan.

Ander voorbeeld: Familielid van me was altijd single tot zijn 35ste en besloot toen maar de datingmarkt op te gaan. Na een tijdje vond hij via een datingsite een niet bepaald knappe vrouw die toevallig ook nog eens bij hem in de straat woonde. Klinkt tot zover negatief (en aan het begin leek het me ook een stel van niets) maar ze hebben nu 2 kinderen en zien er ontzettend gelukkig uit.

In zijn geval is het misschien niet de droomvrouw die hij wilde maar is hij er wel gewoon gelukkig mee geworden. Ik mis soms wel een beetje het pragmatisme in het zoeken naar een partner. En ik doe er zelf net zo hard aan mee hoor.
Wat je hier beschrijft vind ik wel echt gaan voor minder

Als je echt alleen maar jezelf aangetrokken voelt tot de doutzen kroesen van de wereld moet je dat misschien doen ja, maar dan lijkt me dat daar nog wat andere dingen spelen
Bij de meeste mensen is aantrekkingskracht zo'n combinatie van factoren dat ze het ook heel erg kunnen voelen voor iemand die jij misschien volgens allerlei culturele maatstaven geen 10 vind. En als je dat ervaren hebt zou ik nooit mezelf neerleggen bij dat gevoel wat jij hier boven beschrijft voor een relatie
pi_188600016
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 10:43 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Het is natuurlijk ook logisch dat succesvolle mensen op het datinggebied hier niet in geloven :P Zij hebben succes.
Kip-ei dus... ;)
pi_188600033
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 10:46 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Ja het is ook lastig... Weet ook niet zo goed wat ik ervan moet vinden maar het is wel zo..

Zit zelf in een soortgelijke situatie. Als ik op tinder zit : de vrouwen waar ik echt enthousiast van word, die liken mij zelden tot nooit. Vrouwen waarvan ik wel likes krijg : misschien vind ik 1 op de 40/50 aantrekkelijk genoeg om mee af te spreken.

De eerste gedachte (volgens mijn eigen logica dan) die in me op komt : kennelijk vind ik alleen vrouwen aantrekkelijk, die mij op hun beurt niet zo aantrekkelijk vinden :P Kijk dan kun je daar nog jaren in blijven hangen, maar op een gegeven moment moet je er wel wat mee, toch? Of je moet ervoor kiezen om dan maar single te blijven.
Wel redelijk herkenbaar ja. Mijn houding daarin is eigenlijk: Ik probeer gewoon de komende jaren een knappe vrouw (knapper dan ik) te versieren en als dat niet lukt ga ik op een gegeven moment toch gewoon voor een 6 of een 7.

Alleen in de praktijk werkt dat toch iets lastiger, daar zijn andere krachten (kinderwens, toekomst opbouwen) bij betrokken die voor mij nu nog niet zo spelen.
pi_188600035
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 10:38 schreef Scrapyard het volgende:
Leagues (om het maar even in een woord te vatten) bestaan imo. wel

Waar het vaak fout gaat, is dat mensen denken dat leagues alleen om uiterlijk draaien, dat is natuurlijk niet zo.

Een persoon vertegenwoordigt op basis van innerlijk, maatschappelijke status, afkomst, achtergrond, sociale vaardigheden, maar ook zeker uiterlijk, een bepaalde waarde.

Onderaan de streep zul je zien dat de meeste mensen die een stel vormen, min of meer dezelfde waarde vertegenwoordigen. Een 7 zul je wel eens kunnen zien met een 6 of juist een 8, maar hoe meer het daarvan afwijkt, hoe zeldzamer het zal zijn dat je het tegen komt.

Ik vind het juist wel belangrijk om realistisch te zijn en te beseffen dat je niet zomaar iedereen kunt krijgen. Vooral bij mannen zie ik dit nog wel regelmatig gebeuren, een soort zelfoverschatting en een gebrek aan een kritische zelfblik. En zo kan het opeens gebeuren dat een autistische, kleine, kalende, niet succesvolle man altijd maar vrijgezel blijft omdat hij blijft wachten op de strakke, intelligente blondine die hém ook nog eens moet aanspreken (want hij heeft daar niet de sociale vaardigheden noch het zelfvertrouwen voor). Ik vind het dan op een gegeven moment wel zo volwassen dat je bij jezelf afvraagt : wat wil ik nu in het leven? Wil ik eeuwig single blijven omdat ik onhaalbare doelen stel, of wil ik gelukkig worden met iemand die misschien geen trophy is, maar waar ik wel mijn eigen leven mee kan opbouwen?
Leuke mensen vallen op leuke mensen, dat is waar.

Dus hier ben ik het in grote lijnen wel mee eens. :)
pi_188600081
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 11:06 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Wel redelijk herkenbaar ja. Mijn houding daarin is eigenlijk: Ik probeer gewoon de komende jaren een knappe vrouw (knapper dan ik) te versieren en als dat niet lukt ga ik op een gegeven moment toch gewoon voor een 6 of een 7.

Alleen in de praktijk werkt dat toch iets lastiger, daar zijn andere krachten (kinderwens, toekomst opbouwen) bij betrokken die voor mij nu nog niet zo spelen.
Niet lullig bedoeld maar dit is echt een ontzettend onaantrekkelijke houding vind ik
pi_188600084
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 11:04 schreef Allures het volgende:

[..]

Wat je hier beschrijft vind ik wel echt gaan voor minder.
Hij is zelf ook niet superknap maar zij is wel echt gewoon onaantrekkelijk. Dus als we het over leagues hebben dan is hij zeker in een lagere league gaan vissen.

quote:
Als je echt alleen maar jezelf aangetrokken voelt tot de doutzen kroesen van de wereld moet je dat misschien doen ja, maar dan lijkt me dat daar nog wat andere dingen spelen
Bij de meeste mensen is aantrekkingskracht zo'n combinatie van factoren dat ze het ook heel erg kunnen voelen voor iemand die jij misschien volgens allerlei culturele maatstaven geen 10 vind. En als je dat ervaren hebt zou ik nooit mezelf neerleggen bij dat gevoel wat jij hier boven beschrijft voor een relatie
Ja maar die aantrekkingskracht naar elkaar kan toch ook groeien?
pi_188600094
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 11:10 schreef Allures het volgende:

[..]

Niet lullig bedoeld maar dit is echt een ontzettend onaantrekkelijke houding vind ik
Vandaar mijn mislukkingen in de liefde tot nu toe. :)
pi_188600110
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 11:11 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Hij is zelf ook niet superknap maar zij is wel echt gewoon onaantrekkelijk. Dus als we het over leagues hebben dan is hij zeker in een lagere league gaan vissen.
[..]
euhm ik bedoel wat je zelf beschreef over je fwb
quote:
Ja maar die aantrekkingskracht naar elkaar kan toch ook groeien?
Ja en dat was er niet met je fwb en toch overweeg je dan te settlen? Dan gaat het echt niet meer groeien hoor. Waarom zou je dat doen als je hebt ervaren hoe mooi het hele pakket is bij iemand
pi_188600156
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 11:12 schreef Allures het volgende:

[..]

euhm ik bedoel wat je zelf beschreef over je fwb
[..]

Ja en dat was er niet met je fwb en toch overweeg je dan te settlen? Dan gaat het echt niet meer groeien hoor. Waarom zou je dat doen als je hebt ervaren hoe mooi het hele pakket is bij iemand
Die aantrekkingskracht was er op fysiek gebied juist wel steeds meer (terwijl het aan het begin gewoon ordinair seks hebben was) maar het verdere plaatje klopte niet.
pi_188600170
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 11:17 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Die aantrekkingskracht was er op fysiek gebied juist wel steeds meer (terwijl het aan het begin gewoon ordinair seks hebben was) maar het verdere plaatje klopte niet.
dan ontbreekt er toch ook een onderdeel van de aantrekkingskracht en die gaat echt niet meer groeien want je kent haar dus is het settlen voor minder
pi_188600179
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 11:18 schreef Allures het volgende:

[..]

dan ontbreekt er toch ook een onderdeel van de aantrekkingskracht en die gaat echt niet meer groeien want je kent haar dus is het settlen voor minder
Precies. Daarom werd het dus ook niets uiteindelijk.
pi_188600183
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 10:57 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ja maar wacht even. (Want hier heb ik ook vaak discussie over met vrienden.) Is het nou echt zo dat je altijd smoorverliefd moet zijn om je gewoon aan iemand te hechten en een stabiele relatie op te bouwen?

Voorbeeld: Ik heb een tijdlang een fwb gehad die niet overdreven knap was maar waar ik gewoon genegenheid voor voelde omdat het zo'n lieve meid was en waarbij ik het altijd erg fijn vond om na een stressvolle week even tot rust te komen. (En zij bij mij.) Omdat we qua achtergrond en opleidingsniveau zo verschilden werd dit uiteindelijk niets maar stel dat dit wel op 1 lijn was geweest had ik het prima gevonden om met haar verder te gaan.

Ander voorbeeld: Familielid van me was altijd single tot zijn 35ste en besloot toen maar de datingmarkt op te gaan. Na een tijdje vond hij via een datingsite een niet bepaald knappe vrouw die toevallig ook nog eens bij hem in de straat woonde. Klinkt tot zover negatief (en aan het begin leek het me ook een stel van niets) maar ze hebben nu 2 kinderen en zien er ontzettend gelukkig uit.

In zijn geval is het misschien niet de droomvrouw die hij wilde maar is hij er wel gewoon gelukkig mee geworden. Ik mis soms wel een beetje het pragmatisme in het zoeken naar een partner. En ik doe er zelf net zo hard aan mee hoor.
Ja ik ga dat niet doen. Het moet of gewoon goed zitten of niet. En dan niet een lijstje afvinken denkend nou het kan er wel mee door.
pi_188600201
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 11:10 schreef Allures het volgende:

[..]

Niet lullig bedoeld maar dit is echt een ontzettend onaantrekkelijke houding vind ik
Maar wel klagen dat ie nooit verder komt dan seks... en zo graag een echte relatie wil.

Maar daar mocht ik niet te veel meer over zeggen in dit topic.
pi_188600212
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 11:20 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Maar wel klagen dat ie nooit verder komt dan seks... en zo graag een echte relatie wil.

Maar daar mocht ik niet te veel meer over zeggen in dit topic.
:') Doe nou even rustig. Ik ben in ieder geval eerlijk over mijn hersenspinsels, kun je van veel andere mensen ook niet bepaald zeggen.
pi_188600219
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 11:00 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Au. ;(
Ja goed zo zie ik het hoor :P Ik zie mezelf niet als succesvol terwijl andere misschien onder de indruk zijn van het aantal likes/matches of dates die ik daar mee zou kunnen regelen.
pi_188600220
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 11:19 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Precies. Daarom werd het dus ook niets uiteindelijk.
Maar je was wel gestelled want je noemt het 'genegenheid voelen' voor een 'niet zo'n knappe meid'

Echt, als je ooit echt helemaal head over heels voor iemand valt praat je niet zo
En ik kan me niet voorstellen dat je er voor zou kiezen je leven met iemand te willen delen voor wie je dat niet voelt
pi_188600247
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 11:19 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja ik ga dat niet doen. Het moet of gewoon goed zitten of niet. En dan niet een lijstje afvinken denkend nou het kan er wel mee door.
Neeja, je merkt dat mijn hoofd ook een chaos is van allerlei verschillende ideeën als het op dit thema aankomt. Je wilt niet alleen blijven maar ook wel weer de perfecte match vinden. Maar ik denk wel dat ik daar over een paar jaar toch wat pragmatischer in ga staan.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2019 11:25:01 ]
pi_188600254
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 11:24 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Neeja, je merkt dat mijn hoofd ook een chaos is van allerlei verschillende ideeën als het op dit thema aankomt. Je wilt niet alleen blijven maar ook wel weer de perfecte match vinden.
Ik denk als je uiteindelijk kiest voor iemand zodat je niet alleen bent dat geen goede basis is voor een relatie. Je doet jezelf en je partner daar ook flink mee te kort.
pi_188600279
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 11:24 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Neeja, je merkt dat mijn hoofd ook een chaos is van allerlei verschillende ideeën als het op dit thema aankomt. Je wilt niet alleen blijven maar ook wel weer de perfecte match vinden. Maar ik denk wel dat ik daar over een paar jaar toch wat pragmatischer in ga staan.
je bent nu al pragmatisch :? Hoe je over die fwb praat en dat je nu iemand zoekt die knapper is maar over een tijdje gaat schakelen naar een 6je

Liefde, aantrekkingskracht etc is allemaal gevoel en dat is totaal niet pragmatisch. Dat is niet verenigbaar. Daarom doen mensen domme dingen tegen het advies van vriendin in zoals het toch weer proberen met een ex of er geen punt achter zetten met iemand met wie het daten niet loopt etc
pi_188600294
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 11:25 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik denk als je uiteindelijk kiest voor iemand zodat je niet alleen bent dat geen goede basis is voor een relatie. Je doet jezelf en je partner daar ook flink mee te kort.
Misschien wel ja... Maarja denk je ook eens in hoe het zoeken naar een partner 50 jaar geleden ging. Je ontmoette iemand bij de padvinderij/kerk/school/politieke partij en daar trouwde je mee. In mijn vrij conservatieve familie is denk ik vrijwel iedereen (opa's/oma's/tantes/ooms) met zijn eerste vriend/vriendin getrouwd.

Oersaaie maar oerdegelijke huwelijken waarin mensen wel degelijk gelukkig zijn.
pi_188600316
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 11:27 schreef Allures het volgende:

[..]

je bent nu al pragmatisch :? Hoe je over die fwb praat en dat je nu iemand zoekt die knapper is maar over een tijdje gaat schakelen naar een 6je

Liefde, aantrekkingskracht etc is allemaal gevoel en dat is totaal niet pragmatisch. Dat is niet verenigbaar. Daarom doen mensen domme dingen tegen het advies van vriendin in zoals het toch weer proberen met een ex of er geen punt achter zetten met iemand met wie het daten niet loopt etc
Ik wil er niet te pragmatisch in staan maar ben een rationeel mens. :) En ik snap je punt over die fwb niet helemaal.
pi_188600318
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 11:29 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Misschien wel ja... Maarja denk je ook eens in hoe het zoeken naar een partner 50 jaar geleden ging. Je ontmoette iemand bij de padvinderij/kerk/school/politieke partij en daar trouwde je mee. In mijn vrij conservatieve familie is denk ik vrijwel iedereen (opa's/oma's/tantes/ooms) met zijn eerste vriend/vriendin getrouwd.

Oersaaie maar oerdegelijke huwelijken waarin mensen wel degelijk gelukkig zijn.
Ja maar toen speelde zoveel andere dingen ook mee denk ik. Ik wil het niet. Kan mij niet voorstellen dat ik zo erg die behoefte voor een partner zou hebben dat ik dit dan zou doen.
pi_188600322
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 11:29 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Misschien wel ja... Maarja denk je ook eens in hoe het zoeken naar een partner 50 jaar geleden ging. Je ontmoette iemand bij de padvinderij/kerk/school/politieke partij en daar trouwde je mee. In mijn vrij conservatieve familie is denk ik vrijwel iedereen (opa's/oma's/tantes/ooms) met zijn eerste vriend/vriendin getrouwd.

Oersaaie maar oerdegelijke huwelijken waarin mensen wel degelijk gelukkig zijn.
mensen zijn niet meer het zelfde als toen. Anders werd je wel gewoon wat je ouders voor je bedacht hadden met elke 2e zoon naar het seminarie en werd je ook'gelukkig'
Wanr die laatste uitspraak betwijfel ik sowieso
Ik denk eerder dat het geen optie was om ja te denken over je mogelijke (on)geluk
pi_188600326
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 11:31 schreef Generationalpha het volgende:

[..]
En ik snap je punt over die fwb niet helemaal.
Dan ben je sowieso vrij verloren
pi_188600345
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 11:32 schreef Allures het volgende:

[..]

Dan ben je sowieso vrij verloren
:') Dank voor je bijdrage.
pi_188600361
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 11:31 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja maar toen speelde zoveel andere dingen ook mee denk ik. Ik wil het niet. Kan mij niet voorstellen dat ik zo erg die behoefte voor een partner zou hebben dat ik dit dan zou doen.
Prima hoor maar ik kan me dat dus wel voorstellen. ;) :s) Dat mag toch?
pi_188600371
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 11:35 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Prima hoor maar ik kan me dat dus wel voorstellen. ;) :s) Dat mag toch?
Oh ja tuurlijk :P Begrijp het ook wel. Zeker als je bv een kinderwens hebt.
pi_188600418
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 11:36 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oh ja tuurlijk :P Begrijp het ook wel. Zeker als je bv een kinderwens hebt.
Ja precies. En misschien klinkt het allemaal te rationeel hoor van me, maar ik weet het gewoon ook allemaal niet precies. Er is volgens mij gewoon niet één manier.

Je krijgt zoveel input van allerlei kanten en iedereen heeft er een mening (en zoals je ziet ook oordeel) over dat ik gewoon soms even de kluts kwijt ben. :)

Ook ik geloof echt wel in een goede of zelfs bijna perfecte match waarbij humor, uiterlijk, spontaniteit etc. goed aansluiten. Maar je ontkomt er niet aan om soms ook een beetje rationeel te denken.
pi_188600443
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 11:42 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ja precies. En misschien klinkt het allemaal te rationeel hoor van me, maar ik weet het gewoon ook allemaal niet precies. Er is volgens mij gewoon niet één manier.

Je krijgt zoveel input van allerlei kanten en iedereen heeft er een mening (en zoals je ziet ook oordeel) over dat ik gewoon soms even de kluts kwijt ben. :)

Ook ik geloof echt wel in een goede of zelfs bijna perfecte match waarbij humor, uiterlijk, spontaniteit etc. goed aansluiten. Maar je ontkomt er niet aan om soms ook een beetje rationeel te denken.
De grap is dat nadat die roze wolk en vlinders weg zijn mensen ook rationeler over hun partner gaan denken. Dingen ze niet helemaal waarderen maar ook veel dingen die ze wel waarderen.
pi_188600470
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 11:44 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

De grap is dat nadat die roze wolk en vlinders weg zijn mensen ook rationeler over hun partner gaan denken. Dingen ze niet helemaal maar waarderen maar ook veel dingen die ze wel waarderen.
Ja, eens. Dus stel, je start dat proces wat eerder. Wat is daar dan mis mee? (Dat zie ik toch vaak bij de wat meer gekunstelde stellen in mijn omgeving die op basis van kinderwens etc. uiteindelijk tot een partner komen.)

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2019 11:48:26 ]
pi_188600498
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 11:47 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ja, eens. Dus stel, je start dat proces wat eerder. Wat is daar dan mis mee? (Dat zie ik toch vaak bij de wat meer gekunstelde stellen in mijn omgeving die op basis van kinderwens etc. uiteindelijk tot een partner komen.)
Ja denk dat de vraag is of je na verloop van tijd toch niet iets gaat missen... Maar dit komt ook voor bij stellen die wel halfsoverkoop verliefd werden. Het is allemaal niet zo makkelijk.
pi_188600538
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 11:50 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja denk dat de vraag is of je na verloop van tijd toch niet iets gaat missen... Maar dit komt ook voor bij stellen die wel halfsoverkoop verliefd werden. Het is allemaal niet zo makkelijk.
Lastig allemaal.

[ Bericht 11% gewijzigd door AlwaysHappy op 24-08-2019 12:22:57 ]
pi_188600605
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 11:04 schreef Allures het volgende:

[..]

Wat je hier beschrijft vind ik wel echt gaan voor minder

Als je echt alleen maar jezelf aangetrokken voelt tot de doutzen kroesen van de wereld moet je dat misschien doen ja, maar dan lijkt me dat daar nog wat andere dingen spelen
Bij de meeste mensen is aantrekkingskracht zo'n combinatie van factoren dat ze het ook heel erg kunnen voelen voor iemand die jij misschien volgens allerlei culturele maatstaven geen 10 vind. En als je dat ervaren hebt zou ik nooit mezelf neerleggen bij dat gevoel wat jij hier boven beschrijft voor een relatie
Ik vind persoonlijk Doutzen Kroes niet eens zo heel bijzonder :+ Qua uiterlijk niet helemaal m'n type.
pi_188600740
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 11:21 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

:') Doe nou even rustig. Ik ben in ieder geval eerlijk over mijn hersenspinsels, kun je van veel andere mensen ook niet bepaald zeggen.
Ik waardeer je hersenspinsels in de open lucht ook wel.

Snap alleen wel dat je zelden verder komt dan goeie seks met een lekker ding :)

Je hele insteek is die van iemand die puur gaat voor seks tenslotte.

Ook al wil je ook wat ander...
Dat spreekt niet echt uit je hersenspinsels.
Je maakt keuzes waar enkel seks uit zal komen.

Niet erg... behalve als je dus zelf wat anders wil dan dat :)
pi_188600805
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 12:10 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik waardeer je hersenspinsels in de open lucht ook wel.

Snap alleen wel dat je zelden verder komt dan goeie seks met een lekker ding :)

Je hele insteek is die van iemand die puur gaat voor seks tenslotte.

Ook al wil je ook wat ander...
Dat spreekt niet echt uit je hersenspinsels.
Je maakt keuzes waar enkel seks uit zal komen.

Niet erg... behalve als je dus zelf wat anders wil dan dat :)
Heb gisteren al aangegeven dat ik voorlopig even stop met casual seks, heb je die post ook gelezen? ;) Snap dus niet helemaal dat je dat er weer bijhaalt.
pi_188601080
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 12:15 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Heb gisteren al aangegeven dat ik voorlopig even stop met casual seks, heb je die post ook gelezen? ;) Snap dus niet helemaal dat je dat er weer bijhaalt.
Omdat wat je zegt niet veranderd is :)

En wat betreft seks.. leuke fwb geen betere optie?
Kun je je dates focussen op iets diepgaanders.. en toch seks hebben :)
pi_188601220
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 12:34 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Omdat wat je zegt niet veranderd is :)

En wat betreft seks.. leuke fwb geen betere optie?
Kun je je dates focussen op iets diepgaanders.. en toch seks hebben :)
Ik had dus een leuke fwb maar die is er even een jaartje tussenuit. :') Dus als ik een fwb wil vinden moet ik toch weer Tinder op. :P (Zijn we wel weer on-topic.) En zo makkelijk is dat ook nog niet. Als iemand tegen jou zegt "Hoi, wil jij mijn fwb zijn?" dan zeg je waarschijnlijk geen ja.

Moeten we geen "casual seks-topic" gaan openen trouwens? Omdat het nogal afleidt van het hoofdtopic hier: Serieus daten via datingapps.
pi_188601306
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 12:46 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik had dus een leuke fwb maar die is er even een jaartje tussenuit. :') Dus als ik een fwb wil vinden moet ik toch weer Tinder op. :P (Zijn we wel weer on-topic.) En zo makkelijk is dat ook nog niet. Als iemand tegen jou zegt "Hoi, wil jij mijn fwb zijn?" dan zeg je waarschijnlijk geen ja.

Moeten we geen "casual seks-topic" gaan openen trouwens? Omdat het nogal afleidt van het hoofdtopic hier: Serieus daten via datingapps.
True true...
ik wil geen fwb worden met iemand die ik verder niet ken.
Daarvoor wil ik toch wel eerst vriendjes worden.

Goed punt.
pi_188601360
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 12:52 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

True true...
ik wil geen fwb worden met iemand die ik verder niet ken.
Daarvoor wil ik toch wel eerst vriendjes worden.

Goed punt.
Exact, mijn vorige fwb was wel via Tinder maar ontstond ook wel geleidelijk en een beetje per toeval. Maar vind het wel leuk dat steeds meer vrouwen ervoor open staan.

(Alleen ook daar speelt de concurrentiestrijd nog steeds wel een rol. Het aantal mannen dat niet zoveel tegen casual seks heeft is nog altijd aanzienlijk groter dan het aantal vrouwen. De meisjes die ik tot nu toe heb gehad hebben allemaal nog 10 jongens die graag met ze naar bed willen. Dus regel maar eens een vaste bedpartner. ;) )

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2019 12:56:11 ]
pi_188602461
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 23:43 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ben jij echt zo aantrekkelijk dan? :) Heb goede berichten gelezen in dit topic.
Ik kan bevestigen dat ze inderdaad een leuke meid is. Minimaal een 8.

Dat ze dan zegt dat ze niet 'out of haar league' kan daten is zo'n onzin eigenlijk. Ze doet haarzelf tekort.
pi_188602498
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 14:15 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ik kan bevestigen dat ze inderdaad een leuke meid is. Minimaal een 8.

Dat ze dan zegt dat ze niet 'out of haar league' kan daten is zo'n onzin eigenlijk. Ze doet haarzelf tekort.
Jullie hebben gedate? ;) Of fok-meeting gehad?
pi_188602514
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 14:18 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Jullie hebben gedate? ;) Of fok-meeting gehad?
Nee en nee.

Heb foto's van haar gezien (duidelijke). In verband met privacy en respect doe ik er verder geen uitspraken meer over. Neem maar van mij aan dat het een leuke meid is.
pi_188602519
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 14:19 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Nee en nee.

Heb foto's van haar gezien (duidelijke). In verband met privacy en respect doe ik er verder geen uitspraken meer over.
👍
pi_188602923
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 14:15 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ik kan bevestigen dat ze inderdaad een leuke meid is. Minimaal een 8.

Dat ze dan zegt dat ze niet 'out of haar league' kan daten is zo'n onzin eigenlijk. Ze doet haarzelf tekort.
Aardig van je :@
pi_188603243
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 00:23 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Eens. Hoewel ik me zelf soms nog weleens ongemakkelijk voel als ik met een mooie vrouw naar bed ga. Voelt dan toch niet helemaal gelijkwaardig ofzo.
Ga je ervan uit dat het een pity fuck is dan? Als ze met je naar bed gaan vinden ze je kennelijk seksueel aantrekkelijk.

En in bed telt zoveel meer dan alleen uiterlijk. Als je uiterlijk perfect bent en je bakt er niets van, dan zijn ze direct met je klaar. Maar als er een klik is...

En in bed is zelfverzekerdheid voor een man belangrijk, dus vergeet die gedachten!
pi_188603251
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 14:54 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Aardig van je :@
Is dit nou valse bescheidenheid, of blijf je het maar niet geloven dat je een mooie meid bent? :)
pi_188603322
Een league heeft zoveel meer in zich dan alleen uiterlijk, al helemaal als je alleen een foto hebt om van uit te gaan.

Hiermee zeg ik niks over Yasmin voor de duidelijkheid.
pi_188603330
Een pity fuck bestaat toch gewoon niet mag ik hopen zeg...
Jezus
pi_188603604
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 15:25 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Is dit nou valse bescheidenheid, of blijf je het maar niet geloven dat je een mooie meid bent? :)
Geloof het niet nee. :p maar goed daar gaat het topic niet over:p
pi_188603782
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 11:06 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Wel redelijk herkenbaar ja. Mijn houding daarin is eigenlijk: Ik probeer gewoon de komende jaren een knappe vrouw (knapper dan ik) te versieren en als dat niet lukt ga ik op een gegeven moment toch gewoon voor een 6 of een 7.

Alleen in de praktijk werkt dat toch iets lastiger, daar zijn andere krachten (kinderwens, toekomst opbouwen) bij betrokken die voor mij nu nog niet zo spelen.
Precies !

Kijk ik baal er vaak van dat ik single ben, en dan denk ik : fuck man, die chicks doen ook allemaal zo moeilijk.

Maar ''zoom'' ik wat uit en bekijk ik het grotere plaatje, zie ik dat er in mijn ''dode hoek'' een hele vijver aan dames is die linksom of rechtsom hebben laten weten dat ze wel interesse hebben. Het perfecte plaatje? Nee. Maar ook geen dikke, lelijke gedrochten. Geen trophy's, maar ook niet om je voor te hoeven schamen (de meesten dan). Gewoon redelijk onopvallende meiden met 120 volgers op instagram, 2 goede vriendinnen en een goede band met hun moeder. Maar geen meiden waarover op de middelbare school / het studentenleven verhalen rondgingen ''dat ze zo lekker was''.

Ergens is het misschien ook wel een geruststelling dat, mocht het niet lukken om het perfecte plaatje te vinden, ik daar tot op zekere hoogte op terug kan vallen. Klinkt misschien fucking oppervlakkig en dat is het ook wel, maar ik ben er wel van overtuigd dat mocht ik ooit iets beginnen met zo'n dame, ik echt wel gek op haar kan worden.
  Moderator zaterdag 24 augustus 2019 @ 16:24:04 #197
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_188603794
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 16:22 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Precies !

Kijk ik baal er vaak van dat ik single ben, en dan denk ik : fuck man, die chicks doen ook allemaal zo moeilijk.

Maar ''zoom'' ik wat uit en bekijk ik het grotere plaatje, zie ik dat er in mijn ''dode hoek'' een hele vijver aan dames is die linksom of rechtsom hebben laten weten dat ze wel interesse hebben. Het perfecte plaatje? Nee. Maar ook geen dikke, lelijke gedrochten. Geen trophy's, maar ook niet om je voor te hoeven schamen (de meesten dan). Gewoon redelijk onopvallende meiden met 120 volgers op instagram, 2 goede vriendinnen en een goede band met hun moeder. Maar geen meiden waarover op de middelbare school / het studentenleven verhalen rondgingen ''dat ze zo lekker was''.

Ergens is het misschien ook wel een geruststelling dat, mocht het niet lukken om het perfecte plaatje te vinden, ik daar tot op zekere hoogte op terug kan vallen. Klinkt misschien fucking oppervlakkig en dat is het ook wel, maar ik ben er wel van overtuigd dat mocht ik ooit iets beginnen met zo'n dame, ik echt wel gek op haar kan worden.
Dus dan zou je een relatie beginnen om 'niet alleen te zijn', en de liefde komt dan later wel? zoiets?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_188603818
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 11:06 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Leuke mensen vallen op leuke mensen, dat is waar.

Dus hier ben ik het in grote lijnen wel mee eens. :)
Precies.

Wat ik dan dus wel frappant zit : als er leuke mensen zijn, moeten er ook minder leuke mensen zijn. Immers de uitzondering bestaat niet zonder de regel en vice versa.

Hoe werkt dat dan bij minder bedeelde mensen. Ook die vinden vaak een partner. En moeten daar toch opgewonden van worden (je moet 'm toch omhoog krijgen of nat houden nietwaar :P ), en zo'n persoon slaapt naast je, schijt op jouw toilet, die haren zitten in je doucheputje.

Vraag me altijd af hoe dat werkt in een brein, dat ook op de minder bedeelden altijd een dekseltje past, en dat minder bedeelden hun (vaak) ook minder bedeelde partner net zo aantrekkelijk lijken te vinden / er net zo blij mee lijken te zijn als de goedbedeelden hun partners met elkaar.
pi_188603841
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 16:22 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Precies !

Kijk ik baal er vaak van dat ik single ben, en dan denk ik : fuck man, die chicks doen ook allemaal zo moeilijk.

Maar ''zoom'' ik wat uit en bekijk ik het grotere plaatje, zie ik dat er in mijn ''dode hoek'' een hele vijver aan dames is die linksom of rechtsom hebben laten weten dat ze wel interesse hebben. Het perfecte plaatje? Nee. Maar ook geen dikke, lelijke gedrochten. Geen trophy's, maar ook niet om je voor te hoeven schamen (de meesten dan). Gewoon redelijk onopvallende meiden met 120 volgers op instagram, 2 goede vriendinnen en een goede band met hun moeder. Maar geen meiden waarover op de middelbare school / het studentenleven verhalen rondgingen ''dat ze zo lekker was''.

Ergens is het misschien ook wel een geruststelling dat, mocht het niet lukken om het perfecte plaatje te vinden, ik daar tot op zekere hoogte op terug kan vallen. Klinkt misschien fucking oppervlakkig en dat is het ook wel, maar ik ben er wel van overtuigd dat mocht ik ooit iets beginnen met zo'n dame, ik echt wel gek op haar kan worden.
Je kan terugvallen op vrouwen 'waarvoor je je niet hoeft te schamen' zeg je. Nou nou, wat een geruststelling :')
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 16:30:31 #200
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_188603855
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 16:22 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Precies !

Kijk ik baal er vaak van dat ik single ben, en dan denk ik : fuck man, die chicks doen ook allemaal zo moeilijk.

Maar ''zoom'' ik wat uit en bekijk ik het grotere plaatje, zie ik dat er in mijn ''dode hoek'' een hele vijver aan dames is die linksom of rechtsom hebben laten weten dat ze wel interesse hebben. Het perfecte plaatje? Nee. Maar ook geen dikke, lelijke gedrochten. Geen trophy's, maar ook niet om je voor te hoeven schamen (de meesten dan). Gewoon redelijk onopvallende meiden met 120 volgers op instagram, 2 goede vriendinnen en een goede band met hun moeder. Maar geen meiden waarover op de middelbare school / het studentenleven verhalen rondgingen ''dat ze zo lekker was''.

Ergens is het misschien ook wel een geruststelling dat, mocht het niet lukken om het perfecte plaatje te vinden, ik daar tot op zekere hoogte op terug kan vallen. Klinkt misschien fucking oppervlakkig en dat is het ook wel, maar ik ben er wel van overtuigd dat mocht ik ooit iets beginnen met zo'n dame, ik echt wel gek op haar kan worden.
Man, als je hiervoor settled zou ik het begrip eigenwaarde er eens op naslaan in de Dikke van Dalen.

Iets werkt of werkt niet, zo simpel is het. Chemie kan je niet afdwingen.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_188603857
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 16:24 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dus dan zou je een relatie beginnen om 'niet alleen te zijn', en de liefde komt dan later wel? zoiets?
Toen ik 19 was durfde ik tegen mijn toenmalige 1e officiele vriendinnetje geen nee te zeggen ( was bleu als wat). Voor 'k het wist, zat ik bij haar (en haar ouders) aan het kerstontbijt. Het begin van die relatie ging nergens over, was echt kalverliefde vanuit haar. In mij was het niet eens opgekomen om haar te schaken, maar toen ze zich voor mijn voeten wierp dacht ik : laten we het eens gaan beleven allemaal.

Gaandeweg is mijn gevoel voor haar ontstaan, en toen we een jaar hadden en zij moest spreken op een congres merkte ik pas voor het eerst dat ik zwijgzaam stapel verliefd was geworden. Klinkt zwijmelig, maar zoiets kan wel ontstaan denk ik ja. Ook zijn er natuurlijk wel grenzen aan typjes waarmee je het kan proberen.
  Moderator zaterdag 24 augustus 2019 @ 16:35:31 #202
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_188603921
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 16:30 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Toen ik 19 was durfde ik tegen mijn toenmalige 1e officiele vriendinnetje geen nee te zeggen ( was bleu als wat). Voor 'k het wist, zat ik bij haar (en haar ouders) aan het kerstontbijt. Het begin van die relatie ging nergens over, was echt kalverliefde vanuit haar. In mij was het niet eens opgekomen om haar te schaken, maar toen ze zich voor mijn voeten wierp dacht ik : laten we het eens gaan beleven allemaal.

Gaandeweg is mijn gevoel voor haar ontstaan, en toen we een jaar hadden en zij moest spreken op een congres merkte ik pas voor het eerst dat ik zwijgzaam stapel verliefd was geworden. Klinkt zwijmelig, maar zoiets kan wel ontstaan denk ik ja. Ook zijn er natuurlijk wel grenzen aan typjes waarmee je het kan proberen.
Oh nee, dat het kán snap ik wel, maar ik verbaasde me meer over dat je jezelf dan duidelijk beter vindt dan de meiden waar je dan wellicht uiteindelijk mee eindigt, want daar kun je 'op terug vallen', wanneer die 8 t/m 10 niet lukt.

Daar spreekt zoveel oppervlakkigheid uit dat het niet eens meer grappig is.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_188604044
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 16:22 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Precies !

Kijk ik baal er vaak van dat ik single ben, en dan denk ik : fuck man, die chicks doen ook allemaal zo moeilijk.

Maar ''zoom'' ik wat uit en bekijk ik het grotere plaatje, zie ik dat er in mijn ''dode hoek'' een hele vijver aan dames is die linksom of rechtsom hebben laten weten dat ze wel interesse hebben. Het perfecte plaatje? Nee. Maar ook geen dikke, lelijke gedrochten. Geen trophy's, maar ook niet om je voor te hoeven schamen (de meesten dan). Gewoon redelijk onopvallende meiden met 120 volgers op instagram, 2 goede vriendinnen en een goede band met hun moeder. Maar geen meiden waarover op de middelbare school / het studentenleven verhalen rondgingen ''dat ze zo lekker was''.

Ergens is het misschien ook wel een geruststelling dat, mocht het niet lukken om het perfecte plaatje te vinden, ik daar tot op zekere hoogte op terug kan vallen. Klinkt misschien fucking oppervlakkig en dat is het ook wel, maar ik ben er wel van overtuigd dat mocht ik ooit iets beginnen met zo'n dame, ik echt wel gek op haar kan worden.
Ja ik herken dat rationele denken ook wel eigenlijk. Zoals ik al zei: Op een gegeven moment heb je gewoon beiden dezelfde wensen en wil je beiden niet tot je 80ste alleen blijven. Alleen al dat gegeven kan leiden tot een soort verbindend gevoel. Het gevoel van "we gaan het samen doen" en "dit delen we".

Vind de reacties in dit topic daarop ook wel enigszins opvallend want volgens mij is het percentage koppels dat zo tot stand komt echt wel vrij hoog. Misschien niet zo rationeel uitgesproken als wij nu doen, maar in de praktijk komt het er toch in veel gevallen wel op neer.
pi_188604186
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 16:26 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Precies.

Wat ik dan dus wel frappant zit : als er leuke mensen zijn, moeten er ook minder leuke mensen zijn. Immers de uitzondering bestaat niet zonder de regel en vice versa.

Hoe werkt dat dan bij minder bedeelde mensen. Ook die vinden vaak een partner. En moeten daar toch opgewonden van worden (je moet 'm toch omhoog krijgen of nat houden nietwaar :P ), en zo'n persoon slaapt naast je, schijt op jouw toilet, die haren zitten in je doucheputje.

Vraag me altijd af hoe dat werkt in een brein, dat ook op de minder bedeelden altijd een dekseltje past, en dat minder bedeelden hun (vaak) ook minder bedeelde partner net zo aantrekkelijk lijken te vinden / er net zo blij mee lijken te zijn als de goedbedeelden hun partners met elkaar.
Simpel: Rationeel en realistisch denken en toch genoegen nemen met. 😉 Alleen dat gaat er hier moeilijk in.
pi_188604774
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 16:26 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Precies.

Wat ik dan dus wel frappant zit : als er leuke mensen zijn, moeten er ook minder leuke mensen zijn. Immers de uitzondering bestaat niet zonder de regel en vice versa.

Hoe werkt dat dan bij minder bedeelde mensen. Ook die vinden vaak een partner. En moeten daar toch opgewonden van worden (je moet 'm toch omhoog krijgen of nat houden nietwaar :P ), en zo'n persoon slaapt naast je, schijt op jouw toilet, die haren zitten in je doucheputje.

Vraag me altijd af hoe dat werkt in een brein, dat ook op de minder bedeelden altijd een dekseltje past, en dat minder bedeelden hun (vaak) ook minder bedeelde partner net zo aantrekkelijk lijken te vinden / er net zo blij mee lijken te zijn als de goedbedeelden hun partners met elkaar.
Nou ja, ik denk dat je als je jong bent je onder hormonen gedreven op zeker moment gewoon met iemand in bed beland en dat dat dan ook wel je norm wordt. Zoiets in ieder geval.

En sommigen vinden ook bv iets heel anders aantrekkelijk.
pi_188604783
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 16:26 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Precies.

Wat ik dan dus wel frappant zit : als er leuke mensen zijn, moeten er ook minder leuke mensen zijn. Immers de uitzondering bestaat niet zonder de regel en vice versa.

Hoe werkt dat dan bij minder bedeelde mensen. Ook die vinden vaak een partner. En moeten daar toch opgewonden van worden (je moet 'm toch omhoog krijgen of nat houden nietwaar :P ), en zo'n persoon slaapt naast je, schijt op jouw toilet, die haren zitten in je doucheputje.

Vraag me altijd af hoe dat werkt in een brein, dat ook op de minder bedeelden altijd een dekseltje past, en dat minder bedeelden hun (vaak) ook minder bedeelde partner net zo aantrekkelijk lijken te vinden / er net zo blij mee lijken te zijn als de goedbedeelden hun partners met elkaar.
Als je verliefd wordt, ziet ze er ook letterlijk 10x zo leuk en dichter bij het ideale plaatje eruit.

Kijk maar eens naar oude foto's van exen. Dat is de roze bril dus.

Gaat die weer af, ben je minimaal een jaar verder en zie je af en toe haar mindere punten weer, maar heb je ondertussen een band opgebouwd die waardevol kan zijn.

Of het gaat uit, zoals je ook geregeld ziet.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_188604975
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 16:56 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Simpel: Rationeel en realistisch denken en toch genoegen nemen met. 😉 Alleen dat gaat er hier moeilijk in.
Nou nee, het klinkt meer als moeilijk lullen vanuit je zogenaamde rationaliteit en vergeten te voelen zeg maar. Emoties voelen ipv kutjes.

En wat betreft de "minderbedeelden", als je leert kijken naar wie het echt is ipv vooral wat die voor jou zou kunnen zijn dan zie je wellicht andere dingen. Die een persoon mooier kunnen maken ipv het plaatje in je hoofd dat je uitgevogeld en nodig denkt te hebben. Als je zo een beetje ruimte kan maken voor hoe zo een ander in elkaar steekt, dan kun je wellicht ook wat makkelijker leren verbinden op het positieve, waar je samen heen zou willen enzo. Dat je samen iets ontwikkelt ipv dat zogenaamde ontbrekende puzzelstukje te vinden dat in jouw puzzel zou moeten passen en vice versa.
pi_188605387
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 17:44 schreef Godshand het volgende:

Als je verliefd wordt, ziet ze er ook letterlijk 10x zo leuk en dichter bij het ideale plaatje uit.
Iemand kan er beter uit gaan zien als je verliefd wordt, maar 10x beter? En je begint toch echt met een onbevangen blik...
pi_188605511
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 16:35 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Oh nee, dat het kán snap ik wel, maar ik verbaasde me meer over dat je jezelf dan duidelijk beter vindt dan de meiden waar je dan wellicht uiteindelijk mee eindigt, want daar kun je 'op terug vallen', wanneer die 8 t/m 10 niet lukt.

Daar spreekt zoveel oppervlakkigheid uit dat het niet eens meer grappig is.
Nah, ik zal nooit eindigen met iemand waar ik me beter dan voel. Moet wel gelijkwaardig zijn. Beter of niet beter is sowieso niet het juiste criterium denk. Sommige dames zijn nou eenmaal 100% mijn type, andere 90, 80, 60, 30 etc. Als je tijd hebt, hoop je die 100 % te vinden, maar je wordt ouder, wijzer, wilt een gezinnetje bouwen, je weet wel... Naja, op een gegeven moment kijk je naar vrouwen die 90% je type zijn, 80%. En op gegeven moment komt er natuurlijk wel een soort van grens dat je je moet gaan afvragen : gaat dit wel werken? Lager dan 70% zal ik niet gaan. (percentage even voor de beeldvorming he) Niet omdat ze minder is dan dat ik ben maar omdat het plaatje teveel afwijkt van wat ik wil of zoek. Best normaal vind ik.
pi_188605519
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 18:46 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Nah, ik zal nooit eindigen met iemand waar ik me beter dan voel. Moet wel gelijkwaardig zijn. Beter of niet beter is sowieso niet het juiste criterium denk. Sommige dames zijn nou eenmaal 100% mijn type, andere 90, 80, 60, 30 etc. Als je tijd hebt, hoop je die 100 % te vinden, maar je wordt ouder, wijzer, wilt een gezinnetje bouwen, je weet wel... Naja, op een gegeven moment kijk je naar vrouwen die 90% je type zijn, 80%. En op gegeven moment komt er natuurlijk wel een soort van grens dat je je moet gaan afvragen : gaat dit wel werken? Lager dan 70% zal ik niet gaan. Niet omdat ze minder is dan dat ik ben maar omdat het plaatje teveel afwijkt van wat ik wil of zoek. Best normaal vind ik.
Vind ik ook heel normaal gedacht hoor.
pi_188605555
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 18:01 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Nou nee, het klinkt meer als moeilijk lullen vanuit je zogenaamde rationaliteit en vergeten te voelen zeg maar. Emoties voelen ipv kutjes.
Ik ben echt niet zo onempathisch als jij nu laat overkomen hoor. _O- Wat denk je precies van mij, dat ik alleen mijn lul erin hang en de volgende dag afscheid neem? Heb veel fijne intimiteit beleefd en praat ook veel.
pi_188605562
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 18:46 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Nah, ik zal nooit eindigen met iemand waar ik me beter dan voel. Moet wel gelijkwaardig zijn. Beter of niet beter is sowieso niet het juiste criterium denk. Sommige dames zijn nou eenmaal 100% mijn type, andere 90, 80, 60, 30 etc. Als je tijd hebt, hoop je die 100 % te vinden, maar je wordt ouder, wijzer, wilt een gezinnetje bouwen, je weet wel... Naja, op een gegeven moment kijk je naar vrouwen die 90% je type zijn, 80%. En op gegeven moment komt er natuurlijk wel een soort van grens dat je je moet gaan afvragen : gaat dit wel werken? Lager dan 70% zal ik niet gaan. (percentage even voor de beeldvorming he) Niet omdat ze minder is dan dat ik ben maar omdat het plaatje teveel afwijkt van wat ik wil of zoek. Best normaal vind ik.
Op zich niet heel gek. Het streven naar die 100% doet iedere man. Zeker als die net begint met daten. Maar het kan zo gebeuren dat gaandeweg het daten die 100% om de een of andere reden niet haalbaar is. En dan ga je verder kijken. En dan geef je andere vrouwen die je eigenlijk nooit eerder wilde daten (omdat je voor de 100% ging) 'de kans' en ga je in een andere vijver vissen.
  Moderator zaterdag 24 augustus 2019 @ 18:51:04 #213
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_188605567
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 18:46 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Nah, ik zal nooit eindigen met iemand waar ik me beter dan voel. Moet wel gelijkwaardig zijn. Beter of niet beter is sowieso niet het juiste criterium denk. Sommige dames zijn nou eenmaal 100% mijn type, andere 90, 80, 60, 30 etc. Als je tijd hebt, hoop je die 100 % te vinden, maar je wordt ouder, wijzer, wilt een gezinnetje bouwen, je weet wel... Naja, op een gegeven moment kijk je naar vrouwen die 90% je type zijn, 80%. En op gegeven moment komt er natuurlijk wel een soort van grens dat je je moet gaan afvragen : gaat dit wel werken? Lager dan 70% zal ik niet gaan. (percentage even voor de beeldvorming he) Niet omdat ze minder is dan dat ik ben maar omdat het plaatje teveel afwijkt van wat ik wil of zoek. Best normaal vind ik.
De drijvende gedachte hier is dus dat je steeds meer concessies gaat doen begrijp ik, omdat het 'hoger gelegen niveau' niet haalbaar blijkt, maar je niet alleen wil blijven. Dus je probeert te gaan voor die 10, en als dat niet lukt dan is het spreekwoordelijke 6je (in jouw geval 7tje) ook 'goed genoeg'.

ik ben dan wel benieuwd naar het gebied/de gebieden waarop die concessies dan plaats vinden?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_188605635
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 18:37 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Iemand kan er beter uit gaan zien als je verliefd wordt, maar 10x beter? En je begint toch echt met een onbevangen blik...
Nouja, of het 10x is, is niet te meten.

Maar ik weet wel dat ik ooit met een meisje afsprak en waar duidelijk werd dat ze wel seks wilde. Ik vond haar niet heel aantrekkelijk, maar ze fungeerde een beetje als rebound. Toch bleken we naarmate we vaker afspraken toch best veel overeenkomsten te hebben en het klikte beter dan ik verwachtte, veel lol. Of het nu door de rebound periode kwam, geen idee maar werd toch dus verliefd.

Toen dacht ik zelfs: hey, is ze nu afgevallen, ziet er leuker uit. Werd ontkent want ze had gewogen en er was niks afgegaan.

Kortom, roze bril, ze ging steeds meer lijken op het ideaal plaatje in mijn hoofd.

Uiteindelijk werd het geen succes en nadat het uit was viel mij op dat ze inderdaad niks was afgevallen... :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_188605791
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 18:50 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik ben echt niet zo onempathisch als jij nu laat overkomen hoor. _O- Wat denk je precies van mij, dat ik alleen mijn lul erin hang en de volgende dag afscheid neem? Heb veel fijne intimiteit beleefd en praat ook veel.
Al deed je dat wel, dikke prima zolang je eerlijk naar de ander en jezelf bent erover. En het is wat jou gelukkig maakt. Het wordt echter een ander verhaal als ondanks de mate van intimiteit het sowieso niet zo bevredigend is en je eigenlijk wat anders of in dit geval meer wil.

Ik heb het niet over empathie naar de ander, maar over jouw gevoelens en wat je daar al dan niet mee doet. En waarom. Je lult maar wat graag, maar wat zeg je nou eigenlijk denk je? Je wil bepaalde dingen, maar wat doe je er nou eigenlijk concreet voor? Daar zit denk ik een stuk onontgonnen gebied wat vooralsnog aan je zelfkritiek ontkomen is..
pi_188605828
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 18:50 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Op zich niet heel gek. Het streven naar die 100% doet iedere man. Zeker als die net begint met daten. Maar het kan zo gebeuren dat gaandeweg het daten die 100% om de een of andere reden niet haalbaar is. En dan ga je verder kijken. En dan geef je andere vrouwen die je eigenlijk nooit eerder wilde daten (omdat je voor de 100% ging) 'de kans' en ga je in een andere vijver vissen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 18:51 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

De drijvende gedachte hier is dus dat je steeds meer concessies gaat doen begrijp ik, omdat het 'hoger gelegen niveau' niet haalbaar blijkt, maar je niet alleen wil blijven. Dus je probeert te gaan voor die 10, en als dat niet lukt dan is het spreekwoordelijke 6je (in jouw geval 7tje) ook 'goed genoeg'.

ik ben dan wel benieuwd naar het gebied/de gebieden waarop die concessies dan plaats vinden?
Ik bedoel ook niet : hoe knapper hoe beter he. Het is bijvoorbeeld niet : Kate Upton een 10, Lieke Martens en 7. Voor mij is Lieke Martens een 10 en Kate Uptop een 7, omdat lieke martens mijn type is qua uiterlijk, uitstraling en hoe ze over komt ( *; Lieke). Terwijl als je een poll zou maken en 1000 man laat stemmen : ik weet zeker dat kate upton wint. (de 2012 kate upton dan, zie net op google dat het niet meer helemal is wat het geweest is).

Maar wat ik dus bedoel te zeggen; lieke martens is mijn type. Ik hoop echt ooit zo'n type tegen te komen als vriendin, dan heb ik die 100% score. Maar er zijn ook vrouwen die ik leuk vind, die minder dan Lieke Martens mijn type zijn, maar alsnog wel mijn type. Bijvoorbeeld techno DJ Charlotte de Witte (ik noem ook maar wat hoor). Het is dus geen lineaire race / kansloze zoektocht naar de lekkerste chick die je maar krijgen kunt, maar naar iemand waarop je qua uitstraling / uiterlijk en eerste indruk meteen op valt. Maar als dat niet lukt, je wordt ouder etc. ga je inderdaad misschien wat minder kritisch worden. Niet dat je dan voor erica terpstra gaat als je geen lieke martens hebt kunnen vinden, maar je zoekt niet meer alleen naar een lieke martens type, maar nog wat meer types. En waaraan dat dan precies een concessie is, kan ik moeilijk uitleggen. Dat is gewoon een oogopslag / uitstraling in combinatie met karakter waar je dan voor valt.
  Moderator zaterdag 24 augustus 2019 @ 19:10:23 #217
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_188605910
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 19:05 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

[..]

Ik bedoel ook niet : hoe knapper hoe beter he. Het is bijvoorbeeld niet : Kate Upton een 10, Lieke Martens en 7. Voor mij is Lieke Martens een 10 en Kate Uptop een 7, omdat lieke martens mijn type is qua uiterlijk, uitstraling en hoe ze over komt ( *; Lieke). Terwijl als je een poll zou maken en 1000 man laat stemmen : ik weet zeker dat kate upton wint.

Maar wat ik dus bedoel te zeggen; lieke martens is mijn type. Ik hoop echt ooit zo'n type tegen te komen als vriendin, dan heb ik die 100% score. Maar er zijn ook vrouwen die ik leuk vind, die minder dan Lieke Martens mijn type zijn, maar alsnog wel mijn type. Bijvoorbeeld techno DJ Charlotte de Witte (ik noem ook maar wat hoor). Het is dus geen lineaire race / kansloze zoektocht naar de lekkerste chick die je maar krijgen kunt, maar naar iemand waarop je qua uitstraling / uiterlijk en eerste indruk meteen op valt. Maar als dat niet lukt, je wordt ouder etc. ga je inderdaad misschien wat minder kritisch worden. Niet dat je dan voor erica terpstra gaat als je geen lieke martens hebt kunnen vinden, maar je zoekt niet meer alleen naar een lieke martens type, maar nog wat meer types. En waaraan dat dan precies een concessie is, kan ik moeilijk uitleggen. Dat is gewoon een oogopslag / uitstraling in combinatie met karakter waar je dan voor valt.
Ja, toen ik de vraag stelde vermoedde ik stiekem dat het vooral zou gaan om het uiterlijk, en dat is dus ook waar je mee komt in principe. Ik lees niets over de persoonlijkheid bv. Ik lees vooral over een type qua uiterlijk. Maar dat is ergens logisch, want je kent die meiden niet persoonlijk denk ik, dus het enige waar je écht op af kunt gaan in die gevallen is uiterlijk.

Maar dan zijn alle andere dingen die die meid die meid maakt dus van secundair belang. Immers, dat 7tje qua uiterlijk kan wel een 10 zijn qua persoonlijkheid terwijl een 9 qua uiterlijk misschien een 4 is qua persoonlijkheid. Maar daar lees ik niets over, behalve dan in de laatste zin, maar dat karakter kom je pas achter als je d'r leert kennen, maar die meiden met een 10 karakter maar een 7 uiterlijk, daar heb je in eerste instantie geen interesse in omdat ze niet door de uiterlijk-keuring komen, en dan ga je het karakter nooit achterhalen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_188605967
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 19:03 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Al deed je dat wel, dikke prima zolang je eerlijk naar de ander en jezelf bent erover. En het is wat jou gelukkig maakt. Het wordt echter een ander verhaal als ondanks de mate van intimiteit het sowieso niet zo bevredigend is en je eigenlijk wat anders of in dit geval meer wil.
In dat geval prima.

quote:
Ik heb het niet over empathie naar de ander, maar over jouw gevoelens en wat je daar al dan niet mee doet. En waarom. Je lult maar wat graag, maar wat zeg je nou eigenlijk denk je? Je wil bepaalde dingen, maar wat doe je er nou eigenlijk concreet voor? Daar zit denk ik een stuk onontgonnen gebied wat vooralsnog aan je zelfkritiek ontkomen is..
Ja wat zeg ik nou eigenlijk? Je bedoelt dat ik mijn gedachten hierover op orde moet krijgen? Tja, dat klopt. Ik heb zo langzamerhand ook geen benul meer. _O- Iedereen heeft zoveel ideeën hierover, en ik hink gewoon veel op 2 gedachten.

Zou soms wel handig zijn als ik daar wat scherper in kon zijn maar dat ben ik gewoon niet.
pi_188606416
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 19:13 schreef Generationalpha het volgende:
[..]

Ja wat zeg ik nou eigenlijk? Je bedoelt dat ik mijn gedachten hierover op orde moet krijgen? Tja, dat klopt. Ik heb zo langzamerhand ook geen benul meer. _O- Iedereen heeft zoveel ideeën hierover, en ik hink gewoon veel op 2 gedachten.

Zou soms wel handig zijn als ik daar wat scherper in kon zijn maar dat ben ik gewoon niet.
Allemaal vanuit je hoofd gesproken, ga eens terug naar wat je voelt. Laat dat je motivatie zijn en handel daar dan ook naar. Je lijkt me juist teveel nadenken, terwijl je te weinig doet voor wat je zegt te voelen.
pi_188606468
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 19:37 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Allemaal vanuit je hoofd gesproken, ga eens terug naar wat je voelt. Laat dat je motivatie zijn en handel daar dan ook naar. Je lijkt me juist teveel nadenken, terwijl je te weinig doet voor wat je zegt te voelen.
Je bent zeker niet de eerste die dat zegt hoor. ;) Ik rationaliseer veel te veel.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2019 20:23:10 ]
pi_188607954
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 16:26 schreef Scrapyard het volgende:

[..]

Precies.

Wat ik dan dus wel frappant zit : als er leuke mensen zijn, moeten er ook minder leuke mensen zijn. Immers de uitzondering bestaat niet zonder de regel en vice versa.

Hoe werkt dat dan bij minder bedeelde mensen. Ook die vinden vaak een partner. En moeten daar toch opgewonden van worden (je moet 'm toch omhoog krijgen of nat houden nietwaar :P ), en zo'n persoon slaapt naast je, schijt op jouw toilet, die haren zitten in je doucheputje.

Vraag me altijd af hoe dat werkt in een brein, dat ook op de minder bedeelden altijd een dekseltje past, en dat minder bedeelden hun (vaak) ook minder bedeelde partner net zo aantrekkelijk lijken te vinden / er net zo blij mee lijken te zijn als de goedbedeelden hun partners met elkaar.
Waarom zou je in godsnaam een relatie beginnen met iemand waar je je voor schaamt?
pi_188610343
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 20:44 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Waarom zou je in godsnaam een relatie beginnen met iemand waar je je voor schaamt?
Zou het ook niet weten
pi_188611652
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 20:44 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Waarom zou je in godsnaam een relatie beginnen met iemand waar je je voor schaamt?
Heel simpel, veel mensen kunnen niet alleen zijn en settelen met minder, of de biologische klok begint te tikken..

Mijn keuze is het ook niet. Dan maar liever alleen.
pi_188613751
Je kunt je afvragen waarom jullie dan nog steeds vrijgezel zijn...

Hebben jullie jezelf wel goed ingeschaald?

[ Bericht 29% gewijzigd door Uhmmpie op 25-08-2019 08:32:37 ]
pi_188613867
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 23:55 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Heel simpel, veel mensen kunnen niet alleen zijn en settelen met minder, of de biologische klok begint te tikken..

Mijn keuze is het ook niet. Dan maar liever alleen.
Klopt. Veel mensen doen dat.
Voor mij dan maar niet als er niemand is. Je wilt niet na een paar jaren gaan scheiden omdat je al wist dat het eraan zat te komen.
pi_188613912
Mijn ouders hebben zo'n huwelijk. M'n pa was op een gegeven moment 37, m'n ma 31. Kwamen elkaar tegen op dansles. Mijn pa is een vreselijk goede en betrouwbare kerel, maar niet bepaald een man die de vrouwen het hoofd op hol brengt (een beetje een verstrooide professor soms).

Denk ook niet dat mijn moeder ooit enorm verliefd is geweest op hem, maar ze houden wel van elkaar en als je ziet was ze samen hebben opgebouwd. Als ze alleen waren gebleven, hadden ze allebei nu nog steeds lopen kutten met elke keer in het weekend hopen dat er mensen zijn die ''even een drankje'' willen doen, in je eentje een bord spaghetti vreten met je poten omhoog voor de TV, of nog treuriger : op een singles reis gaan ofzo :')

Ik zal jullie verder niet vermoeien met verhalen over mijn ouders, maar ik vind het wel degelijk te begrijpen dat je misschien liever kiest voor een relatie die niet aan je ideaalplaatje voldoet dan dat je altijd maar alleen blijft. Maar je moet het natuurlijk wel met elkaar kunnen vinden ;) er zijn grenzen... Als iemand in je irritatie zone zit ga je er niks mee beginnen nee.
pi_188614509
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 08:57 schreef Scrapyard het volgende:
Mijn ouders hebben zo'n huwelijk. M'n pa was op een gegeven moment 37, m'n ma 31. Kwamen elkaar tegen op dansles. Mijn pa is een vreselijk goede en betrouwbare kerel, maar niet bepaald een man die de vrouwen het hoofd op hol brengt (een beetje een verstrooide professor soms).

Denk ook niet dat mijn moeder ooit enorm verliefd is geweest op hem, maar ze houden wel van elkaar en als je ziet was ze samen hebben opgebouwd. Als ze alleen waren gebleven, hadden ze allebei nu nog steeds lopen kutten met elke keer in het weekend hopen dat er mensen zijn die ''even een drankje'' willen doen, in je eentje een bord spaghetti vreten met je poten omhoog voor de TV, of nog treuriger : op een singles reis gaan ofzo :')

Ik zal jullie verder niet vermoeien met verhalen over mijn ouders, maar ik vind het wel degelijk te begrijpen dat je misschien liever kiest voor een relatie die niet aan je ideaalplaatje voldoet dan dat je altijd maar alleen blijft. Maar je moet het natuurlijk wel met elkaar kunnen vinden ;) er zijn grenzen... Als iemand in je irritatie zone zit ga je er niks mee beginnen nee.
Dit soort voorbeelden zijn in mijn omgeving ook gewoon legio aanwezig. Het stikt van de stellen die op latere leeftijd zijn gaan settelen, min of meer omdat ze nog overbleven.

Wat de rest van het forum denk ik een beetje frustreert is de manier hoe we het verwoorden. (Met cijfers enzo.) Dat laat het allemaal wat koud en kil overkomen, ondanks dat het gewoon de keiharde realiteit is dat veel mensen ook om praktische redenen voor elkaar kiezen.

En ik denk wel dat er echt ook singles zijn die op hun 35ste/40ste gelukkig kunnen zijn. Kijk ook naar een Mark Rutte, straalt een en al levenslust uit. Ik zie het zelf alleen gewoon niet zitten.
pi_188614542
quote:
1s.gif Op zondag 25 augustus 2019 08:22 schreef Uhmmpie het volgende:
Je kunt je afvragen waarom jullie dan nog steeds vrijgezel zijn...

Hebben jullie jezelf wel goed ingeschaald?
Waarom omdraaien?

Ik heb ooit eens geprobeerd om een relatie te onderhouden, als in settel for less, bracht niets anders dan tranen..

En ik weet deels wel waarom ik vrijgezel ben, en aan de ene kant is dat niet erg, aan de andere kant mis je soms wel iets.
pi_188614555
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 10:11 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dit soort voorbeelden zijn in mijn omgeving ook gewoon legio aanwezig. Het stikt van de stellen die op latere leeftijd zijn gaan settelen, min of meer omdat ze nog overbleven.

Wat de rest van het forum denk ik een beetje frustreert is de manier hoe we het verwoorden. (Met cijfers enzo.) Dat laat het allemaal wat koud en kil overkomen, ondanks dat het gewoon de keiharde realiteit is dat veel mensen ook om praktische redenen voor elkaar kiezen.

En ik denk wel dat er echt ook singles zijn die op hun 35ste/40ste gelukkig kunnen zijn. Kijk ook naar een Mark Rutte, straalt een en al levenslust uit. Ik zie het zelf alleen gewoon niet zitten.
Eigenlijk is het best vreemd dat Rutte single is :P

Top positie, en niet eens zo onaantrekkelijk. Ik vind hem nog grappig ook.

En dan heb je die trol Dion Graus en die heeft dan zon jong chickie :P
pi_188614642
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 10:15 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Eigenlijk is het best vreemd dat Rutte single is :P

Top positie, en niet eens zo onaantrekkelijk. Ik vind hem nog grappig ook.

En dan heb je die trol Dion Graus en die heeft dan zon jong chickie :P
Heeft hij weer een nieuw slachtoffer gevonden? Want na het meppen van zijn eerste vrouw had hij de tweede kennelijk als seksslaaf gebruikt.

Mark heeft duidelijk andere prioriteiten. Dat schijnt door velen slecht begrepen te worden.
pi_188614659
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 10:26 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Heeft hij weer een nieuw slachtoffer gevonden? Want na het meppen van zijn eerste vrouw had hij de tweede kennelijk als seksslaaf gebruikt.

Mark heeft duidelijk andere prioriteiten. Dat schijnt door velen slecht begrepen te worden.
Oh weet niet hoe de huidige status is van Dion. Was al verbaast dat er uberhaubt een vrouw met die trol wilde zijn :P

Maar het kan dat Rutte idd zonder dat wij het weten wel heel veel aandacht krijgt van vrouwen.
pi_188614773
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 10:28 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oh weet niet hoe de huidige status is van Dion. Was al verbaast dat er uberhaubt een vrouw met die trol wilde zijn :P

Maar het kan dat Rutte idd zonder dat wij het weten wel heel veel aandacht krijgt van vrouwen.
Rutte krijgt echt wel veel aandacht van vrouwen maar heeft er volgens mij gewoon geen tijd voor. Echt het type voor wat avontuurtjes hier en daar vind ik hem ook niet echt.

Misschien gewoon een laag libido en veel goede vrienden. ;)
pi_188614812
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 10:28 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oh weet niet hoe de huidige status is van Dion. Was al verbaast dat er uberhaubt een vrouw met die trol wilde zijn :P

Maar het kan dat Rutte idd zonder dat wij het weten wel heel veel aandacht krijgt van vrouwen.
Mark krijgt sowieso veel aandacht van vrouwen. Uiteraard zou ik willen zeggen. Maar andere prioriteiten dus.

En dat Dion een vrouw scoort is inderdaad redelijk bizar. Niet eens zo zeer omdat hij uit Lord of the Rings lijkt te zijn ontsnapt, maar omdat het gewoon een naar figuur is die vrouwen echt walgelijk behandelt. Voor beestjes is hij wel lief.

Gestoord persoon.
pi_188614845
Toch nog een voorbeeldje over die leagues. Ik liep gisteren over het station en keek recht in de prachtige heldere ogen van een knap meisje. Ik was even blij verrast maar zag toen dat 2 meter er achteraan haar vriend liep met precies dezelfde mooie heldere ogen. _O-

Het was echt de perfecte match. Toen dacht ik: Ja, dit is echt even een stapje te hoog voor me. Maar kan er dan ook wel weer van genieten als ik zo'n perfect stel zie.
pi_188614865
Ik heb zojuist die tinder date binnen. Echt alles staat er. Maar heb nog geen grafiek gevonden....

Het gaat overigens maar tot 16 dagen terug.
pi_188614970
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 08:57 schreef Scrapyard het volgende:
ik vind het wel degelijk te begrijpen dat je misschien liever kiest voor een relatie die niet aan je ideaalplaatje voldoet dan dat je altijd maar alleen blijft.
Dit is exact de reden waarom er zoveel scheidingen zijn.

Vroeg of laat ben je elkaar dan zat. En met het vooruitzicht dat je dan de rest van je leven aan iemand vastgeplakt zit, ontstaat er drama, want mensen willen uit die situatie komen.

Ideaalplaatje is natuurlijk wel een vaag begrip. 100 procent match zal het vrijwel nooit worden. Maar je hebt voor jezelf wel een grens waarbij je kan zeggen 'hier ben ik echt tevreden en gelukkig mee'. Bij al het andere dan dat neem je in mijn optiek jezelf niet serieus.
pi_188615032
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 10:26 schreef VEM2012 het volgende:
Mark heeft duidelijk andere prioriteiten. Dat schijnt door velen slecht begrepen te worden.
Precies. Iedereen gaat er hier maar vanuit dat iedereen een relatie wil om niet alleen over te blijven.

Er zijn ook mensen die gewoon gelukkig kunnen zijn zonder, en waarbij een nieuwe relatie wellicht alleen maar de focus van je echte prioriteiten weg neemt (in zijn werk als PM).
pi_188615054
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 10:48 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb zojuist die tinder date binnen. Echt alles staat er. Maar heb nog geen grafiek gevonden....

Het gaat overigens maar tot 16 dagen terug.
Wat bedoel je hiermee?
pi_188615091
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 11:02 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Wat bedoel je hiermee?
Paar dagen terug poste iemand een artikeltje met een link waar je je tinder data kon downloaden. Met een grafiekje en alle stats. Dus heb ik gedaan maar het is niet zo als het voorbeeld. Staat wel wat ik heb gedaan per dag voor 16 dagen. Maar niet hoevaak ik ben geliked ofzo

[ Bericht 0% gewijzigd door bitterbal op 25-08-2019 11:10:57 ]
  zondag 25 augustus 2019 @ 11:09:11 #240
442280 Prisha
Moonshine!
pi_188615163
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 11:04 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Paar dagen terug poste iemand een artikeltje met een link waar je je tinder date kon downloaden. Met een grafiekje en alle stats. Dus heb ik gedaan maar het is niet zo als het voorbeeld. Staat wel wat ik heb gedaan per dag voor 16 dagen. Maar niet hoevaak ik ben geliked ofzo
Data, niet date ;)
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_188615182
quote:
1s.gif Op zondag 25 augustus 2019 11:09 schreef Prisha het volgende:

[..]

Data, niet date ;)
Oh :D

Nou ja dat kan misschien wel in de toekomst. Ga alvast kijken voor 3d printers :p
pi_188615284
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 11:04 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Paar dagen terug poste iemand een artikeltje met een link waar je je tinder data kon downloaden. Met een grafiekje en alle stats. Dus heb ik gedaan maar het is niet zo als het voorbeeld. Staat wel wat ik heb gedaan per dag voor 16 dagen. Maar niet hoevaak ik ben geliked ofzo
Ah, ik dacht al, wat bedoeld ze nu :? ^O^
pi_188615352
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 10:57 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Dit is exact de reden waarom er zoveel scheidingen zijn.

Vroeg of laat ben je elkaar dan zat. En met het vooruitzicht dat je dan de rest van je leven aan iemand vastgeplakt zit, ontstaat er drama, want mensen willen uit die situatie komen.

Ideaalplaatje is natuurlijk wel een vaag begrip. 100 procent match zal het vrijwel nooit worden. Maar je hebt voor jezelf wel een grens waarbij je kan zeggen 'hier ben ik echt tevreden en gelukkig mee'. Bij al het andere dan dat neem je in mijn optiek jezelf niet serieus.
Ik denk eerder dat mensen die ‘het zo wel best vinden’ minder snel geneigd zijn tot scheiden.

De reden dat er veel vaker uit elkaar gegaan wordt is dat het meer geaccepteerd is, mensen veel onafhankelijker geworden zijn (zeker vrouwen, maar ook mannen, want als je beiden zorgt, dan is de ander gewoon inwisselbaar, terwijl het vroeger nogal eens was: de een is het inkomen kwijt, de ander de huishoudster), we het steeds drukker hebben en dus sneller uit elkaar kunnen groeien, we mobieler zijn, enz.

Allemaal factoren die wat mij betreft veel beter verklaren waarom we sneller uit elkaar gaan.
pi_188615476
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 11:24 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat mensen die ‘het zo wel best vinden’ minder snel geneigd zijn tot scheiden.

De reden dat er veel vaker uit elkaar gegaan wordt is dat het meer geaccepteerd is, mensen veel onafhankelijker geworden zijn (zeker vrouwen, maar ook mannen, want als je beiden zorgt, dan is de ander gewoon inwisselbaar, terwijl het vroeger nogal eens was: de een is het inkomen kwijt, de ander de huishoudster), we het steeds drukker hebben en dus sneller uit elkaar kunnen groeien, we mobieler zijn, enz.

Allemaal factoren die wat mij betreft veel beter verklaren waarom we sneller uit elkaar gaan.
Niet helemaal mee eens. Al zijn mensen inderdaad ook onafhankelijker geworden.

In mijn optiek zijn veel mensen bij elkaar om de verkeerde redenen. Dus bijvoorbeeld een relatie aangaan omdat je je anders eenzaam voelt. Dat heeft dus niks meer met het aantrekkelijk vinden van die andere persoon te maken. Na een tijdje komen die mensen erachter dat ze echt niet hun hele leven bij die persoon willen blijven, puur omdat ze destijds niet goed hebben gekeken of diegene bij hen past.
pi_188615486
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 11:39 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Niet helemaal mee eens. Al zijn mensen inderdaad ook onafhankelijker geworden.

In mijn optiek zijn veel mensen bij elkaar om de verkeerde redenen. Dus bijvoorbeeld een relatie aangaan omdat je je anders eenzaam voelt. Dat heeft dus niks meer met het aantrekkelijk vinden van die andere persoon te maken. Na een tijdje komen die mensen erachter dat ze echt niet hun hele leven bij die persoon willen blijven, puur omdat ze destijds niet goed hebben gekeken of diegene bij hen past.
Dat soort mensen gaan vaak pas weg als ze een ander gevonden hebben volgens mij.
pi_188615493
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 11:24 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat mensen die ‘het zo wel best vinden’ minder snel geneigd zijn tot scheiden.

De reden dat er veel vaker uit elkaar gegaan wordt is dat het meer geaccepteerd is, mensen veel onafhankelijker geworden zijn (zeker vrouwen, maar ook mannen, want als je beiden zorgt, dan is de ander gewoon inwisselbaar, terwijl het vroeger nogal eens was: de een is het inkomen kwijt, de ander de huishoudster), we het steeds drukker hebben en dus sneller uit elkaar kunnen groeien, we mobieler zijn, enz.

Allemaal factoren die wat mij betreft veel beter verklaren waarom we sneller uit elkaar gaan.
In mijn ervaring zijn het vaak juist de lager opgeleiden die vroeg settelen en veel meer redeneren vanuit "we vinden het wel prima zo".
pi_188615524
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 10:15 schreef Yasmin23 het volgende:
Eigenlijk is het best vreemd dat Rutte single is
rutte is toch homo
pi_188615548
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 11:04 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Paar dagen terug poste iemand een artikeltje met een link waar je je tinder data kon downloaden. Met een grafiekje en alle stats. Dus heb ik gedaan maar het is niet zo als het voorbeeld. Staat wel wat ik heb gedaan per dag voor 16 dagen. Maar niet hoevaak ik ben geliked ofzo
Wat staat in die data? Ik heb het ook aangevraagd :P
pi_188615563
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 11:51 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Wat staat in die data? Ik heb het ook aangevraagd :P
Gesprekken met je laatste matches. Welke foto's je hebt staan. Je swipe activiteit per dag. Maar er staat geen date van de users die jouw hebben gezien en naar links of rechts hebben geswiped.
pi_188615564
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 11:41 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat soort mensen gaan vaak pas weg als ze een ander gevonden hebben volgens mij.
Of als ze erachter komen dat iemand anders meer gevoel opwekt bij hen dan de huidige partner.

Dan hoef je nog niet eens iets te doen met elkaar. Bijvoorbeeld een leuke collega die ineens begint te flirten, etc.
pi_188615589
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 11:53 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Of als ze erachter komen dat iemand anders meer gevoel opwekt bij hen dan de huidige partner.

Dan hoef je nog niet eens iets te doen met elkaar. Bijvoorbeeld een leuke collega die ineens begint te flirten, etc.
Ik heb wel heel lang zo gedacht. relatie aangehouden omdat ik dacht dat niemand anders ooit nog een relatie met mij zou willen of er is altijd wel iets :P En werd idd steeds vatbaarder voor aandacht van andere die mij een heel ander gevoel gaven. Nooit iets mee gedaan maar het begon mij wel aan het denken te zetten.
pi_188615602
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 11:53 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Gesprekken met je laatste matches. Welke foto's je hebt staan. Je swipe activiteit per dag. Maar er staat geen date van de users die jouw hebben gezien en naar links of rechts hebben geswiped.
Zie je ook niet je ELO-score of grafieken over je swipegedrag of hoe aantrekkelijk je bent voor users? Of zie je ook niet de doelgroep die jou heeft geswiped?
pi_188615614
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 11:57 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Zie je ook niet je ELO-score of grafieken over je swipegedrag of hoe aantrekkelijk je bent voor users? Of zie je ook niet de doelgroep die jou heeft geswiped?
Nee zie je helemaal niks over. Je ziet alleen wat jij hebt gedaan.

Je ziet nog wel hoeveel berichten je per dag hebt gehad geloof ik. Maar geen grafieken helaas.
pi_188615645
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 11:58 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee zie je helemaal niks over. Je ziet alleen wat jij hebt gedaan.

Je ziet nog wel hoeveel berichten je per dag hebt gehad geloof ik. Maar geen grafieken helaas.
Compleet nutteloos dus :P
pi_188615667
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 12:01 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Compleet nutteloos dus :P
Mja beetje wel helaas :P
pi_188615736
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 11:39 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Niet helemaal mee eens. Al zijn mensen inderdaad ook onafhankelijker geworden.

In mijn optiek zijn veel mensen bij elkaar om de verkeerde redenen. Dus bijvoorbeeld een relatie aangaan omdat je je anders eenzaam voelt. Dat heeft dus niks meer met het aantrekkelijk vinden van die andere persoon te maken. Na een tijdje komen die mensen erachter dat ze echt niet hun hele leven bij die persoon willen blijven, puur omdat ze destijds niet goed hebben gekeken of diegene bij hen past.
Zelfs dan kun je in sommige gevallen zeggen: Deze periode is beter voor me geweest dan 5 jaar single zijn.

Of niet mee eens?
pi_188615768
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 12:11 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Zelfs dan kun je in sommige gevallen zeggen: Deze periode is beter voor me geweest dan 5 jaar single zijn.

Of niet mee eens?
In die vijf jaar tijd had je je partner tegen kunnen komen die wel een goede match met jou is. Vijf jaar met iemand met wie je helemaal niet gelukkig bent. Want wat biedt die persoon dan extra ten opzichte van single zijn? Wat is het verschil?
pi_188615783
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 12:14 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

In die vijf jaar tijd had je je partner tegen kunnen komen die wel een goede match met jou is. Vijf jaar met iemand met wie je helemaal niet gelukkig bent. Want wat biedt die persoon dan extra ten opzichte van single zijn? Wat is het verschil?
Genegenheid, gezelligheid, een beetje liefde. Een kus voor het slapen, een klankbord etc.
pi_188615806
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 12:16 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Genegenheid, gezelligheid, een beetje liefde. Een kus voor het slapen, een klankbord etc.
waarom heb je dat zo nodig dat je zoiets leegs aan wil gaan waardoor je inderdaad iets echts laat gaan?

Sorry maar ik vind het allemaal zo sad klinken. Net als die nadruk op uiterlijk van sommige hier
24 uur hier lezen doet me echt juist helemaal afknappen op daten. Dat zou sommige users echt genoeg moeten zeggen volgens mij
pi_188615864
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 12:16 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Genegenheid, gezelligheid, een beetje liefde. Een kus voor het slapen, een klankbord etc.
Ja, alleen het punt is juist dat je niet echt bij die persoon bent omdat je van die persoon houdt, maar meer om je eigen leegte te vullen.

Dat maakt het niet echt, maar juist ontzettend nep.
pi_188615877
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 12:18 schreef Allures het volgende:
waarom heb je dat zo nodig dat je zoiets leegs aan wil gaan waardoor je inderdaad iets echts laat gaan?
Exact.

De reden dat sommigen het nodig hebben is al gegeven. Ze kunnen niet alleen zijn en hebben een partner nodig om hen 'compleet' te maken. Dan ontstaan er dit soort relaties die alleen maar gericht zijn op het vullen van een bepaalde leegte. De truc is juist om die leegtes zelf in te vullen :)
pi_188616368
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 11:58 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee zie je helemaal niks over. Je ziet alleen wat jij hebt gedaan.

Je ziet nog wel hoeveel berichten je per dag hebt gehad geloof ik. Maar geen grafieken helaas.
Volgens mij moet je vervolgens nog wel wat met de date doen. Dit stond in het bericht van Kreator namelijk:

I took the data from total matches, swipes right and left. I used Google Sheets to isolate the amount since the date is right next to it and added it all up using some Number Adder.

Sankey is the website I used for the flow diagram. It’s fairly easy to figure out.
pi_188616482
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 13:09 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Volgens mij moet je vervolgens nog wel wat met de date doen. Dit stond in het bericht van Kreator namelijk:

I took the data from total matches, swipes right and left. I used Google Sheets to isolate the amount since the date is right next to it and added it all up using some Number Adder.

Sankey is the website I used for the flow diagram. It’s fairly easy to figure out.
Ah daar heb ik overheen gelezen dan. Maar in de info die ik heb gehad zie ik niets staan wat andere users hebben gedaan.
pi_188616519
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 13:18 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ah daar heb ik overheen gelezen dan. Maar in de info die ik heb gehad zie ik niets staan wat andere users hebben gedaan.
Volgens mij ging het in het voorbeeld ook alleen over de eigen statistieken van de desbetreffende persoon.
pi_188616543
Dat is ook gewoon Chinees :P
  zondag 25 augustus 2019 @ 13:25:23 #266
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_188616577
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 13:22 schreef Allures het volgende:
Dat is ook gewoon Chinees :P
Degene die zijn gegevens ingevoerd heeft ook :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_188616579
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 13:25 schreef M1stral het volgende:

[..]

Degene die zijn gegevens ingevoerd heeft ook :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
  zondag 25 augustus 2019 @ 13:26:40 #268
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_188616592
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 13:25 schreef Allures het volgende:

[..]

_O-
Fuck, jij was gewoon sneller dan mijn Ninja-edit
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_188616600
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 12:16 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Genegenheid, gezelligheid, een beetje liefde. Een kus voor het slapen, een klankbord etc.
Misschien eerst wat karakter kweken voordat je welke relatie dan ook valse hoop geeft.
pi_188616616
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 13:26 schreef M1stral het volgende:

[..]

Fuck, jij was gewoon sneller dan mijn Ninja-edit
Sorry
Wacht maar even
  zondag 25 augustus 2019 @ 13:30:52 #271
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_188616643
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 13:28 schreef Allures het volgende:

[..]

Sorry
Wacht maar even
*Insert kusje smiley hier*

Sorry, zit op mobiel.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_188616660
quote:
1s.gif Op zondag 25 augustus 2019 13:25 schreef M1stral het volgende:

[..]

Degene die zijn gegevens ingevoerd heeft ook :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou wel kunnen ja met 12.631 right swipes en 133 matches. Hoewel die laatste dan aan de hoge kant is.
pi_188616797
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 13:21 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Volgens mij ging het in het voorbeeld ook alleen over de eigen statistieken van de desbetreffende persoon.
Mja jammer. Had het wel leuk gevonden om zon grafiek te krijgen.
  zondag 25 augustus 2019 @ 13:47:02 #274
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_188616858
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 13:40 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Mja jammer. Had het wel leuk gevonden om zon grafiek te krijgen.
Ja, al is het maar om in te zien hoeveel matches je misgelopen bent omdat je een ieder die je out of your league schat naar links swiped.

You’re welcome.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_188616894
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 13:47 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ja, al is het maar om in te zien hoeveel matches je misgelopen bent omdat je een ieder die je out of your league schat naar links swiped.

You’re welcome.
:D

Nou goed heb nu gold dus nu zie ik wie mij liked en mijn eigen theorie klopt :P
pi_188616987
quote:
10s.gif Op zondag 25 augustus 2019 13:27 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Misschien eerst wat karakter kweken voordat je welke relatie dan ook valse hoop geeft.
Ja dankje.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_188619406
https://www.ad.nl/dossier(...)rs-deel-1~a3b9bb52a/

Kan voor de mensen onder ons van pas komen.
pi_188619633
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 13:50 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

:D

Nou goed heb nu gold dus nu zie ik wie mij liked en mijn eigen theorie klopt :P
Hoe bedoel je? Welke theorie? Die ene dat je geen mannen "boven jouw stand" liked omdat je toch geen kans maakt?

Je bent een vrouw, like ze gewoon en dan zie je wel hoe en wat, mocht het zover komen. :)
pi_188620732
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 13:50 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

:D

Nou goed heb nu gold dus nu zie ik wie mij liked en mijn eigen theorie klopt :P
Wat is die theorie?
pi_188620862
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 17:01 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Welke theorie? Die ene dat je geen mannen "boven jouw stand" liked omdat je toch geen kans maakt?

Je bent een vrouw, like ze gewoon en dan zie je wel hoe en wat, mocht het zover komen. :)
Inderdaad. Laat hen lekker zelf bepalen of ze je willen daten zou ik zeggen.
pi_188623503
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 10:48 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb zojuist die tinder date binnen. Echt alles staat er. Maar heb nog geen grafiek gevonden....

Het gaat overigens maar tot 16 dagen terug.
Die grafiek moet je ook zelf maken door middel van een programma. Je hebt de data, nu heb je een programma nodig die die data kan uitlezen en omzet in een grafiek.
pi_188623666
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 20:54 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Die grafiek moet je ook zelf maken door middel van een programma. Je hebt de data, nu heb je een programma nodig die die data kan uitlezen en omzet in een grafiek.
Das mij veel te ingewikkeld :P Heb je hem al binnen?

Heeft die man uit het voorbeeld dan bv zelf geconcludeerd dat sommige matches een bot waren?
  zondag 25 augustus 2019 @ 21:55:46 #283
474151 pitebuell85
Korte tekst...
pi_188624704
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 13:50 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

:D

Nou goed heb nu gold dus nu zie ik wie mij liked en mijn eigen theorie klopt :P
Je mag mij wel terug liken hoor....
Oude user in een nieuw jasje.
pi_188625058
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 21:04 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Das mij veel te ingewikkeld :P Heb je hem al binnen?

Heeft die man uit het voorbeeld dan bv zelf geconcludeerd dat sommige matches een bot waren?
Oh ik heb het zelf niet opgevraagd. :+
pi_188625065
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 22:14 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Oh ik heb het zelf niet opgevraagd. :+
Oh dan verwar ik je met black soldier. Excuus :P
pi_188631064
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 11:53 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Of als ze erachter komen dat iemand anders meer gevoel opwekt bij hen dan de huidige partner.

Dan hoef je nog niet eens iets te doen met elkaar. Bijvoorbeeld een leuke collega die ineens begint te flirten, etc.
Ja, maar we hadden het nu vooral over mensen die settelen omdat ze helemaal niets beters kunnen regelen en dan is de kans daarop op een later moment ook kleiner, tenzij je natuurlijk zelf ook aantrekkelijker geworden bent (wat heel goed kan natuurlijk).
pi_188631526
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 11:47 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ja, maar we hadden het nu vooral over mensen die settelen omdat ze helemaal niets beters kunnen regelen en dan is de kans daarop op een later moment ook kleiner, tenzij je natuurlijk zelf ook aantrekkelijker geworden bent (wat heel goed kan natuurlijk).
In mijn beleving hadden we het vooral over mensen die bang zijn alleen over te blijven, en daarom maar settelen met een van de eerste de beste. Dat wil niet zeggen dat deze mensen niet aantrekkelijk zijn natuurlijk, het lijkt me vooral een mentaal iets. Niet tevreden kunnen zijn als single met name.

Genoeg knappe mensen die dit ook hebben. Mijn punt is juist dat mensen daardoor niet genoeg tijd hebben genomen om te kijken of iemand wel echt bij hen past, en dat het daardoor misgaat. Ik zie dat persoonlijk ook voorkomen bij aantrekkelijke mensen, al is het wat minder waarschijnlijk.
pi_188631609
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 12:16 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

In mijn beleving hadden we het vooral over mensen die bang zijn alleen over te blijven, en daarom maar settelen met een van de eerste de beste. Dat wil niet zeggen dat deze mensen niet aantrekkelijk zijn natuurlijk, het lijkt me vooral een mentaal iets. Niet tevreden kunnen zijn als single met name.

Genoeg knappe mensen die dit ook hebben. Mijn punt is juist dat mensen daardoor niet genoeg tijd hebben genomen om te kijken of iemand wel echt bij hen past, en dat het daardoor misgaat. Ik zie dat persoonlijk ook voorkomen bij aantrekkelijke mensen, al is het wat minder waarschijnlijk.
Tsja, iemand die knap is maar onzeker is in mijn beleving ook niet echt aantrekkelijk. Maar goed.
pi_188631638
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 12:20 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Tsja, iemand die knap is maar onzeker is in mijn beleving ook niet echt aantrekkelijk. Maar goed.
Ik kan mij juist niet voorstellen hoe mensen niet onzeker kunnen zijn :P
pi_188631755
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 12:21 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik kan mij juist niet voorstellen hoe mensen niet onzeker kunnen zijn :P
Ja, we hebben het er wel eens over gehad waar de bron van jouw onzekerheid waarschijnlijk zit. Maar daar kun je echt wat aan doen. :)
pi_188631829
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 12:28 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ja, we hebben het er wel eens over gehad waar de bron van jouw onzekerheid waarschijnlijk zit. Maar daar kun je echt wat aan doen. :)
Ja maar buiten dat in zijn algemeenheid. Iedereen moet toch wel iets hebben waar over hij/zij twijfelt denk ik.
pi_188632172
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 12:33 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja maar buiten dat in zijn algemeenheid. Iedereen moet toch wel iets hebben waar over hij/zij twijfelt denk ik.
Je hebt onzekerheid en onzekerheid.
pi_188632731
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 12:33 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja maar buiten dat in zijn algemeenheid. Iedereen moet toch wel iets hebben waar over hij/zij twijfelt denk ik.
Dat noem ik niet meteen onzekerheid.
pi_188632856
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 12:21 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik kan mij juist niet voorstellen hoe mensen niet onzeker kunnen zijn :P
Ik denk dat iedereen wel onzeker is. Maar dan over andere dingen. Ik kan mij namelijk ook niet voorstellen dat niemand onzeker is. Er is altijd wel iets waar ze niet tevreden over zijn. Of dat nou hun eigen lichaam is of iets in het leven, maakt naar mijn mening niet zoveel uit.
pi_188632990
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 13:49 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ik denk dat iedereen wel onzeker is. Maar dan over andere dingen. Ik kan mij namelijk ook niet voorstellen dat niemand onzeker is. Er is altijd wel iets waar ze niet tevreden over zijn. Of dat nou hun eigen lichaam is of iets in het leven, maakt naar mijn mening niet zoveel uit.
Je kan ook van jezelf weten dat iets niet bepaald jouw talent is en dat vervolgens accepteren en je daar niet zo druk over maken. Dan noem ik het meer zelfkennis.

Daarnaast heeft iedereen wel eens een zwak moment, of een moment van twijfel, maar dat is niet waar het om gaat en ook niet wat iemand onaantrekkelijk maakt. Het is onaantrekkelijk als iemand over zichzelf als geheel ontevreden is. Dan schort het ook gewoon aan zelfliefde.
pi_188633002
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 14:03 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Je kan ook van jezelf weten dat iets niet bepaald jouw talent is en dat vervolgens accepteren en je daar niet zo druk over maken. Dan noem ik het meer zelfkennis.

Daarnaast heeft iedereen wel eens een zwak moment, of een moment van twijfel, maar dat is niet waar het om gaat en ook niet wat iemand onaantrekkelijk maakt. Het is onaantrekkelijk als iemand over zichzelf als geheel ontevreden is. Dan schort het ook gewoon aan zelfliefde.
Ja eens. Ik bedoelde meer dat iedereen wel iets heeft waar die niet helemaal tevreden mee is. Dat is normaal, we zijn mensen. Maar ook het eea wat de maatschappij van ons verwacht.

Maar het is inderdaad accepteren en voldoende dosis zelfkennis en zelfreflectie.
pi_188642242
quote:
KATWIJK - Daten op het strand van Katwijk. Het klinkt niet verkeerd, zeker gezien de warme temperaturen van het afgelopen weekend. Maar voor een vrouw liep het allemaal even anders dan gedacht. Nadat haar date zei dat hij iets uit de auto ging halen, kwam de man helemaal niet meer terug. Daar zat ze dan: moederziel alleen op haar handdoekje, met 'slechts' een badpak en slippers aan, en zonder portemonnee.
De twee hadden elkaar leren kennen op een datingsite, schrijft de politie op social media. Toen de man zijn gezicht niet meer liet zien, schoten agenten te hulp. Ze troffen een 'ontredderde' vrouw aan. 'Uiteindelijk is deze dame thuisgebracht, omdat andere opties niet wenselijk waren', laat de politie weten.

Wat haar precies is overkomen en of ze is bestolen, is niet bekendgemaakt. Meer informatie over het voorval of de vrouw in kwestie kan en wil de politie niet prijsgeven. Het lijkt er elk geval op dat ze de liefde van haar leven vooralsnog niet heeft gevonden...

https://www.omroepwest.nl(...)BNrYPHm1eHsvQA2-2iwk
Welke fokker was dit?
pi_188666802
Misschien inspireert fokkers dit om ook oog te hebben voor de app: "sociaal leven" en anders deze te installeren...

Bron:
https://www.ad.nl/tech/po(...)de-offline~a4149059/
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_188666817
quote:
8s.gif Op maandag 26 augustus 2019 23:26 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Welke fokker was dit?
En waarom had ze geen kleren bij zich..
pi_188666864
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 12:51 schreef Godshand het volgende:
Misschien inspireert fokkers dit om ook oog te hebben voor de app: "sociaal leven" en anders deze te installeren...

Bron:
https://www.ad.nl/tech/po(...)de-offline~a4149059/
Ik geloof ook niet snel dat je een relatie kan halen uit Tinder.
pi_188666909
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 12:57 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ik geloof ook niet snel dat je een relatie kan halen uit Tinder.
Eens. Niet snel. Maar het kan wel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')