Ja i know, maar hij valt in eens terug naar helemaal niks, dat is wel heel rigoureus. (en vooral saaaai).quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als nieuwe op tinder wordt je extra vaak getoond.
Heb je die boost al gebruikt?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:59 schreef Scrapyard het volgende:
[..]
Ja i know, maar hij valt in eens terug naar helemaal niks, dat is wel heel rigoureus. (en vooral saaaai).
Die boost is (zeker voor mannen) echt wel effectief. Kan op een avond zo 20 likes extra opleveren. Mijn advies is trouwens ook om meteen nadat je de match hebt te gaan typen, dan zijn mensen nog online.quote:
Op zich wel logisch.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:09 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Die boost is (zeker voor mannen) echt wel effectief. Kan op een avond zo 20 likes extra opleveren. Mijn advies is trouwens ook om meteen nadat je de match hebt te gaan typen, dan zijn mensen nog online.
Nee nog niet... Maar op de een of andere manier heb ik daar ook een beetje mijn bedenkingen bij. Heb er ooit een keer flink wat fake profielen tussen gehad (wat jaartjes terug al). Allemaal met drie foto's, een hele catchy (engelse) openingszin, en een internationale naam.quote:
Ja ik lees voornamelijk dat mannen fake profielen tegenkomen. Ik heb geen idee of ik die ooit heb gezien.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:15 schreef Scrapyard het volgende:
[..]
Nee nog niet... Maar op de een of andere manier heb ik daar ook een beetje mijn bedenkingen bij. Heb er ooit een keer flink wat fake profielen tussen gehad (wat jaartjes terug al). Allemaal met drie foto's, een hele catchy (engelse) openingszin, en een internationale naam.
Sinds dien niet meer gebruikt.
Doe ik ook wel maar vaak met minder resultaat. Meest effectief is een flink aantal dames liken en bij het matchen binnen enkele minuten iets sturen. (Mijn ervaring althans.)quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:13 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Op zich wel logisch.
Maar het is niet altijd het geval dat zij dan meteen terugberichten. Soms vergeet ik gewoon een match te berichten. Dan doe ik dat soms de volgende dag of soms zelfs wel twee dagen later.
Die boost werkt gewoon prima hoor.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ik lees voornamelijk dat mannen fake profielen tegenkomen. Ik heb geen idee of ik die ooit heb gezien.
Yep.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:17 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Die boost werkt gewoon prima hoor.
Ja dat weet ik dus niet. Ik heb daar wel likes aan overgehouden die niet in de ingestelde km zone zaten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:22 schreef Scrapyard het volgende:
Is die boost landelijk, of alleen in de regio waar je op dat moment swipet (?) met tinder gold.
Heb namelijk het afgelopen half jaar genant vaak tinder geinstalleerd en ge de-installeerd, vandaar dat ik nu maar even ergens anders aan het swipen ben dan waar ik woon, want dat begint een beetje too much te worden hoevaak ik nu al dezelfde mensen match
Die gaan altijd per ongeluk.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:29 schreef Yasmin23 het volgende:
Nou ja zeg. Een aantrekkelijke man die ik al had geliked heeft een super like gebruikt
Nouja zeg.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:29 schreef Yasmin23 het volgende:
Nou ja zeg. Een aantrekkelijke man die ik al had geliked heeft een super like gebruikt
Ja exact diezelfde strategie. Gaat gesmeerd. Beste kun je hem denk ik zelfs inzetten om een uur of 8/9 's avonds. Veel mensen thuis die tijd hebben voor een gesprekje.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:20 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Yep.
Boost is zeker een plus. Hebben jullie een bepaalde strategie wanneer te gebruiken? Ik gebruik hem altijd in de avonduren, dus altijd na zessen. Weekenden gebruik ik hem bijna nooit. Altijd doordeweeks in de avonduren.
Aantrekkelijk is van belangquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:31 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Nouja zeg.
Een vrouw die een super like krijgt. Wat een shock![]()
Van wat ik heb gezien is ze een 7,5 of een 8, maar de foto was niet super duidelijkquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:43 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ben jij echt zo aantrekkelijk dan?Heb goede berichten gelezen in dit topic.
Dus? Je moet gewoon die hele out of your league mindset vergeten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:47 schreef Yasmin23 het volgende:
![]()
![]()
Bedoel dat die jongen aantrekkelijk is
Interessant hoor. 😉quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:45 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Van wat ik heb gezien is ze een 7,5 of een 8, maar de foto was niet super duidelijk
Eens. Hoewel ik me zelf soms nog weleens ongemakkelijk voel als ik met een mooie vrouw naar bed ga. Voelt dan toch niet helemaal gelijkwaardig ofzo.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 23:53 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Dus? Je moet gewoon die hele out of your league mindset vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |