Ik ook.quote:
Vervloesem bij de junioren echt geweldig in 2017 en 2018 maar vorig jaar niet echt gezien. Ook nog maar een paar maandjes 20, dus benieuwd of hij deze lijn kan doorzetten.quote:Op zondag 20 september 2020 16:25 schreef Pistolero het volgende:
Moniquet flink door het ijs gezakt vandaag, Vervloesem wint zowaar het AK met een paar seconden voorsprong op Vandenabeele. Jumbogoden ook behoorlijk sterk in de breedte vandaag.
Vervloesem kon niet aarden bij Sunweb, hier heb ik toevallig laatst een paar posts over geplaatst. Dat hele jaar kan je wegstrepen, verre van een graadmeter.quote:Op zondag 20 september 2020 18:01 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Vervloesem bij de junioren echt geweldig in 2017 en 2018 maar vorig jaar niet echt gezien. Ook nog maar een paar maandjes 20, dus benieuwd of hij deze lijn kan doorzetten.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:07 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nah, ik overdrijf enigszins. Hirschi komt er vandaan, Eekhoff gaat gewoon een goede prof worden, om maar twee voorbeelden te noemen. Echter hebben daar wel echt renners tussen gezeten die er voor geen meter konden gedijen. Marius Mayrhofer, die naam ken je misschien nog wel van zilver in Innsbruck, komt uit dezelfde generatie als Evenepoel. Veruit de beste sprinter dat jaar. Type Degenkolb, zullen we maar zeggen. Voor geen mogelijkheid uit het wiel te krijgen en hoe dichter je bij de streep kwam, hoe groter je probleem. Bij Sunweb werkelijk niet vooruit te branden. Moet als sprinter door de Franse bergen zeulen. Xandres Vervloesem, misschien de trouwste luitenant van Evenepoel, wist niet hoe snel hij naar de opleidingsploeg van Lotto moest rennen.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Vervloesem is dat ook niet, maar die heeft bij wijze van spreken huilend naar Kurt Van de Wouter gebeld om te vragen of hij alsjeblieft bij hem in de ploeg mocht komen. De laatste periode bij Sunweb is hij ook maar gewoon voor zichzelf gaan trainen, als individueel renner.
De transfers van nog niet prof wordende junioren beginnen langzaam door te sijpelen en het wordt Rally voor Sheffield. Dat lijkt me een uitstekende keus. Grotendeels koersend bij de beloften en het ct-circuit, met een incidentele proef bij de profs. Eigenlijk had dit het jaar van de waarheid moeten worden, een waar hij niet langer kon schuilen in de schaduw van Simmons, maar dat is zoals we allemaal weten even uitgesteld. Het wordt uiteindelijk Rally, maar het zou me niet verbazen als Uno-X nog een poging heeft gewaagd. Sheffield is namelijk een halve Noor, met een moeder die uit Lillehammer komt. De Noorse bond heeft eerder al een poging gewaagd hem van vlaggetje te laten ruilen, maar ik denk niet dat het daar ooit van komt. Bij Rally zal hij in ieder geval met volledige zekerheid in Pittsford kunnen blijven wonen en nog wat andere sporten uitoefenen (lees: wegwielrennen, mountainbiken, veldrijden, skiën, American football en triatlon).quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:09 schreef Koffieplanter het volgende:
Het was niet de, laten we zeggen, Champions League van het juniorencircuit, maar dat was het dan alweer, de laatste wedstrijd van enige relevantie dit seizoen. Labrosse en De Lie rit- en eindwinnaar, dat zijn ook wel de te verwachten namen. Die van de impressionante Max Poole is dat stiekem eigenlijk ook en ik had graag, heel graag gezien wat hij over een geheel seizoen waard zou zijn tegen de grootste jongens. Dat kunnen we eigenlijk over een hoop jongens zeggen. Hier en daar hebben we nog wat glimpen op kunnen vangen van deze of gene, maar bijvoorbeeld de Amerikanen, die vroeg in het seizoen echt collectief op de brommer waren, hebben we nu geen seconde gezien, terwijl het toch wel interessant is om te zien waar een Sheffield, Riccitello of Lamperti gaat eindigen na dit jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |