Die gaan ze niet meer terugzien inderdaad. Moniquet, Balmer en Frigo kunnen al een flinke slag slaan in het klassement.quote:Op donderdag 17 september 2020 14:12 schreef Koffieplanter het volgende:
31 man vooruit en de sterkste blokken zijn goed vertegenwoordigd vooraan. Het peloton heeft een groot probleem.
10 BRAZ AFONSO Clément CC ETUPES PAYS DE MONTBELLIARD 01:34quote:Op vrijdag 18 september 2020 11:26 schreef Mykonos het volgende:
01 Henri Vandenabeele 02:20:37
02 Thomas Champion + 42
03 Maxim Van Gils + 46
04 Alan Jousseaume + 49
05 Sylvain Moniquet + 50
06 Archie Ryan + 50
07 Thomas Gloag + 56
08 Leo Hayter + 59
09 Xandres Vervloesem + 01:32
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sunweb wint de TTT, Jumbo 2e op 2 seconden en de rest pas een flink stuk daarachter.
Dan wel Sylvain Moniquet , een gozer van 22jaar , een contract geven.quote:Op vrijdag 18 september 2020 10:58 schreef Koffieplanter het volgende:
Als Vandenabeele geen profcontract krijgt van Lelangue gaan we vechten, wat een vorm. De rit over de Port de Bales naar Hospice de France is nu gaande, voordat er later vandaag nog een ploegentijdrit wordt gereden. Vandenabeele rijdt nu al een behoorlijke poos solo en loopt uit en uit en uit op een achtervolgend peloton, zo te zien grotendeels bestaande uit blokken van FDJ, Jumbo en Sunweb. Eerst werd er melding gemaakt van ongeveer 15 renners aldaar, maar op de foto's zie ik er toch een stuk meer.
Moniquet is wel weer een Waal. Dat zal zeker een rol spelen.quote:Op zaterdag 19 september 2020 13:18 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Dan wel Sylvain Moniquet , een gozer van 22jaar , een contract geven.
Weten we zeker dat het Vanendert niet is?quote:Op zaterdag 19 september 2020 16:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]
Die is niet 19.
Ik moest aan Fernando Ricksen denken.quote:Op zondag 20 september 2020 11:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Weten we zeker dat het Vanendert niet is?
Nee, nee, dit kan niet. Dit kan echt niet.quote:Op zondag 20 september 2020 12:41 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ik moest aan Fernando Ricksen denken.
Toch zie ik het nu ookquote:Op zondag 20 september 2020 12:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, nee, dit kan niet. Dit kan echt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |