Ik bedoelde vanuit de Veluwe, of kun je daar ook een rondje van 100 kilometer maken?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 21:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Of gewoon niet nog een keer de fout maken bij Elburg het water over te steken. Gewoon gelijk rechtsomkeert maken daar, richting de Knobbel bij 't Harde en de Veluwe op.
Vroeger wel, tegenwoordig Overijssel.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 21:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd of je op Flevoland woont (haha!) of op de Veluwe.
Maakt mooi onderdeel uit van mijn vaste rondje voor dagen waarop ik nul inspiratie heb: Nunspeet - 't Harde - Knobbel - rechtdoor naar de eerstvolgende rotonde (Soerelseweg/Gortelseweg) - Nunspeet - repeatquote:
Gewoon fietsen naar Enkhuizen en terug ja tochquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 21:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maakt mooi onderdeel uit van mijn vaste rondje voor dagen waarop ik nul inspiratie heb: Nunspeet - 't Harde - Knobbel - rechtdoor naar de eerstvolgende rotonde (Soerelseweg/Gortelseweg) - Nunspeet - repeat
Ongeveer 25km, lekker makkelijk.
Makkelijkquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 21:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik bedoelde vanuit de Veluwe, of kun je daar ook een rondje van 100 kilometer maken?
Zullen we voor jou SKL aanvragen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 21:50 schreef LekkerWeertje het volgende:
Flevoland is overigens wel perfect voor skeeleren, maar dat terzijde.
Die fietspaden waar ik vandaag over reed waren ook maar van matige kwaliteit, dat lijkt me niet lekker voor skeelers of rollerski'squote:Op vrijdag 23 augustus 2019 21:50 schreef LekkerWeertje het volgende:
Flevoland is overigens wel perfect voor skeeleren, maar dat terzijde.
Dwars door de polder is het matig ja. Maar over de dijk is het prima te doen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 21:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die fietspaden waar ik vandaag over reed waren ook maar van matige kwaliteit, dat lijkt me niet lekker voor skeelers of rollerski's
Ik ga meestal linksaf na de Knobbel de Zuidweg - Nieuwe Zuidweg op, mooi stuk.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 21:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maakt mooi onderdeel uit van mijn vaste rondje voor dagen waarop ik nul inspiratie heb: Nunspeet - 't Harde - Knobbel - rechtdoor naar de eerstvolgende rotonde (Soerelseweg/Gortelseweg) - Nunspeet - repeat
Ongeveer 25km, lekker makkelijk.
Dat stuk ken ik alleen van De Ossenstal, misschien ook eens proberen als fietsroute danquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 21:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik ga meestal linksaf na de Knobbel de Zuidweg - Nieuwe Zuidweg op, mooi stuk.
Ik ga in april een weekendje naar Sevilla met mijn vriendin, wedstrijdje meepikken hoop ik maar heb je nog restaurant tips?quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Smikkelen, of welke vervoeging daarvan dan ook, is een vreselijk woord.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga in april een weekendje naar Sevilla met mijn vriendin, wedstrijdje meepikken hoop ik maar heb je nog restaurant tips?
Niet te toeristisch, zijn wel vleesliefhebbers.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 22:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waar liggen de voorkeuren?
Flevoland is leuk joh, paar maanden terug dit gedaan:quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 21:27 schreef heywoodu het volgende:
Om nou te zeggen dat ik veel had verwacht, nee. Maar allejezus wat is Flevoland hemeltergend saai, godverdomme zeg. Ik wilde voor 100 kilometer gaan en had een route klaar, maar na zo'n 55km heb ik dat gelaten voor wat het was en ben ik maar naar huis gegaan (waarbij eerst nog kilometer na kilometer over doodsaaie fietspaden langs de doorgaande weg gefietst moest worden). Totaal geen zin meer om eenmaal in de buurt van huis nog een extra rondje te fietsen om de 100 wel te halen, stik er in. Bah, volgende keer weer lekker over de Veluwe.
[ afbeelding ]
Ik wist niet dat er een weg zo helemaal precies rondom gingquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 09:12 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Flevoland is leuk joh, paar maanden terug dit gedaan:
[ afbeelding ]
Moet wel zeggen dat de kant waar jij in de buurt zit minder is. Rond Almere (Oostvaardersplassen) kun je wel leuker fietsen, maar het is lang rechtuit en winderig ja.
Volgens mij is het grootste deel wel fietspad. Provinciale wegen op die dijk rondom hebben allemaal wel een apart fietspad, dus je kunt hier vrij goed auto's ontwijken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 09:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er een weg zo helemaal precies rondom ging![]()
Hoe groot deel daarvan is fietspad? Hoe minder auto's, hoe beter namelijk
Mooi, misschien trap ik nog eens in de Flevo-ellende en probeer ik die binnenkortquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 09:16 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Volgens mij is het grootste deel wel fietspad. Provinciale wegen op die dijk rondom hebben allemaal wel een apart fietspad, dus je kunt hier vrij goed auto's ontwijken.
Er is ook een broertjetwitter:TopcompetitieNU twitterde op woensdag 14-08-2019 om 18:22:40Hij won de tijdrit in Emmen en werd tweede in de klimtijdrit Vaals. Stiekem hoopt Jasper De Plus, die als hij niet op de fiets zit voor Team INEOS werkt, zijn broer Laurens De Plus achterna te gaan.INTERVIEW | Jasper De Plushttps://t.co/KwOrzLN3kc https://t.co/90fnWHSdKw reageer retweet
Nog beter dan dat gifje van Sigthorssonquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Die scheurt z’n kruisbanden, z’n enkelbanden en hij heb een hernia
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Dit kan toch niet Johan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
3-0quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 00:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |