Geloof er niks van.quote:
Ik mis moemoe jaquote:
Was er een jarig?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:27 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Net effe verse koffie en een appelmuffin gescoord op t werk
Haags heeft haar weg gejaagd met z'n stomme liedje elke ochtendquote:
Welk liedje?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Haags heeft haar weg gejaagd met z'n stomme liedje elke ochtend
Snap ik.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:30 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Neehad gewoon zin in verse bonenkoffie met wat lekkers.
Zingt ie een liedje danquote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Haags heeft haar weg gejaagd met z'n stomme liedje elke ochtend
Oh oh Den Haagquote:
FAAAAAANCYquote:
HAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJEquote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
Ja goed, lekker relaxed. Super tof festival gaande hier in Stad. Noorderzonquote:
Oi matequote:
Moeite waard om te klikken?quote:
Gabberquote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaat goed met mij. Nu aan het werk. Welke festival?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 09:01 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja goed, lekker relaxed. Super tof festival gaande hier in Stad. Noorderzon![]()
Hoe is het met jou ?
Dat schijnt zo te zijn ja...quote:Op woensdag 21 augustus 2019 09:06 schreef stokj het volgende:
[..]
Als het geen https is niet klikken, met https heb je beetje meer bescherming dan http
Vast welquote:
Is er extra bescherming nodig dan?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 09:06 schreef stokj het volgende:
[..]
Als het geen https is niet klikken, met https heb je beetje meer bescherming dan http
Je moet het altijd veilig doen toch? Je wilt geen cadeautjes krijgen of hou je van cadeautjes?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 09:08 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Vast wel
[..]
Is er extra bescherming nodig dan?
Haha, driedubbele beschermingquote:Op woensdag 21 augustus 2019 09:08 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Vast wel
[..]
Is er extra bescherming nodig dan?
Ik zie het graag in mijn PM/Dm tegemoetquote:
Cadeautjesquote:Op woensdag 21 augustus 2019 09:09 schreef stokj het volgende:
[..]
Je moet het altijd veilig doen toch? Je wilt geen cadeautjes krijgen of hou je van cadeautjes?
![]()
![]()
Haha!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 09:09 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
IK zie het graag in mijn PM/Dm tegemoet
Oven handschoenen aanquote:
Bijna verjaardagquote:
Ben jij op de verjaardag van sinterklaas jarig?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 09:12 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Bijna verjaardag![]()
![]()
en sinterklaas komt ook alweer in zicht
Noorderzon heet het. Echt super tof !quote:Op woensdag 21 augustus 2019 09:04 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Gaat goed met mij. Nu aan het werk. Welke festival?
Gironingen...quote:Op woensdag 21 augustus 2019 09:12 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Noorderzon heet het. Echt super tof !
Neenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 09:12 schreef stokj het volgende:
[..]
Ben jij op de verjaardag van sinterklaas jarig?
Nee.. Wel als zwarte Piet jaren geledenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 09:14 schreef stokj het volgende:
[..]
Jammer, dan zou het dubbel feest voor je zijn.
Ga je weleens verkleed als sinterklaas?
Ligt eraan. Als je een quiche gaat bakken wel.quote:
Fijne dagquote:
Yaaaayyyyyyquote:Op woensdag 21 augustus 2019 09:12 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Bijna verjaardag![]()
![]()
en sinterklaas komt ook alweer in zicht
Veel plezier!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 09:12 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Noorderzon heet het. Echt super tof !
Ik zal niets zeggenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 09:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als je een quiche gaat bakken wel.
Exactquote:Op woensdag 21 augustus 2019 09:39 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Sowieso dat je het super tof gaat vinden.
Niet ver van jou. Haha!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 09:35 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Waar mag ik dan helemaal heen rijden ?
Nee nog nooit, ik vond het altijd leuker om te kijken.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 09:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee.. Wel als zwarte Piet jaren geleden
Jij?
Nooit geweest maar van horen zeggen dat het inderdaad een puike stad is.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 09:17 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Jazeker. Puike stad wel.
Cultuurshockjequote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:00 schreef stokj het volgende:
[..]
Nooit geweest maar van horen zeggen dat het inderdaad een puike stad is.
Vooral sommige managementtrainees die in Groningen hebben gestudeerd en dan hier in de 'grote stad' komen en dan heel afschrikkend zijn t.o.v. anderstalige Nederlanders![]()
![]()
Vrij vandaag?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Bomen zijn relaxed
[..]
T is al goed schatje
Boomknuffelaar gespotquote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Hey, wist je trouwens dat bomen best kunnen praten?
Nee man!quote:
Nee aan het werk, alleen mijn werkvoorraad is niet zo heel groot.quote:
Ik lul ze de blaadjes van de takquote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Hey, wist je trouwens dat bomen best kunnen praten?
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik lul ze de blaadjes van de tak
Ik ben Invorderaar bij de Belastingdienstquote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:03 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Je werkt zeker in het bedrijfsleven?Of bij de belastingen?
Vakantieperiode?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nee aan het werk, alleen mijn werkvoorraad is niet zo heel groot.
[..]
Ik lul ze de blaadjes van de tak
Ja vermoed het wel. Denk dat het na de zomervakantie wel weer aantrekt.quote:
Zelfde hier. Dodelijk saai soms.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:19 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja vermoed het wel. Denk dat het na de zomervakantie wel weer aantrekt.
Ja zeg dat wel. Ik mag nu vooral wachten tot dat uitstellen verlopen zijn of in gang worden gezet o.i.d.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zelfde hier. Dodelijk saai soms.
Pffffquote:Op woensdag 21 augustus 2019 12:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ja zeg dat wel. Ik mag nu vooral wachten tot dat uitstellen verlopen zijn of in gang worden gezet o.i.d.
Mannen die vragen....quote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Leuk, doe me effe een DM dan ? Lijkt me leuk om kennis te maken
Je bent gewoon bang dat je smelt zodra je mij in de ogen kijkt boefjequote:
Ben je telepathisch?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 13:45 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Je bent gewoon bang dat je smelt zodra je mij in de ogen kijkt boefje
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 13:47 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ben je telepathisch?![]()
Lameziendieogen
Ja maar ja geen garantiequote:Op woensdag 21 augustus 2019 14:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Probeer je het morgen nog een keer.
Doe je zelf.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 14:14 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja maar ja geen garantie
Maar echt enorm.uit.vorm
Komt goed bikkel.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 14:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja mocht niet sporten is anders
Ik doe er niet aan.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 14:30 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Uiteindelijk. Tis alleen kut om gewicht te halveren.en zelfs daar.moeite mee.te hebben
Ik halveer ook nooit. Alles of niks.quote:
Dikke blessure als je 2 weken niet gaat.danquote:Op woensdag 21 augustus 2019 14:44 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik halveer ook nooit. Alles of niks.
Komt wel goed.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 14:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dikke blessure als je 2 weken niet gaat.dan
Moet ik nu gaan zoekenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 13:57 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]staat wel ergens wat FOT USerfoto's
Ook zonder zonnebril
Mamiiieeeeeeequote:Op woensdag 21 augustus 2019 14:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ow, was je sporten?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]Je wil toch een gespierde flat
Snel douchen danquote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jaa, na 1,5 uur ga je wel beetje stinken lol
Mods.welquote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Users wegpesten doen we hier niet
Schop op de billenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat heb ik gemerkt idd
[..]
NIET HARD GENOEG
Teleurstellend ditquote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:44 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Die zijn iets minder afgetraind
Wat zeggen ze dan?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja is wel jammer, al krijg ik soms wel complimentjes lol. Maar hou niet zo van squatten
Laughing Out Loudquote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:48 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
'Je hebt wel kontje hoor' beetje dat soort onzin lol
Mooie billen zijn mooiquote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja beetje achterlijk. Krijg liever complimenten over het bovenlichaam natuurlijk
Ben ik!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Mooie fancys zijn leuk lief en mooi
Jij mag het nog wel zeggen vind ik, je liegt niet, dat is anders.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:53 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ben ik!
(Ik ben besmet door haags)
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jij mag het nog wel zeggen vind ik, je liegt niet, dat is anders.
Je hebt weer een sojakuurtje genomen?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jaa testosteron is gezakt dan ben ik weer aardig
1,5 uur gesport, ben verrotquote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Je hebt weer een sojakuurtje genomen?
Operatie, lagere testosterongehalte.....moeten we je al met mevrouw aanspreken?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 15:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
1,5 uur gesport, ben verrot|
Was 2 weken niet geweest door die operatie, maandag even licht begonnen en vandaag weer keihard. Viel tegen maar hey
Zo erg is het nog nietquote:Op woensdag 21 augustus 2019 16:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Operatie, lagere testosterongehalte.....moeten we je al met mevrouw aanspreken?
[ afbeelding ]
"IT'S MA'AM! IT'S MA'AM!!!"
Ah, dus je bent een behaarde gorilla met een vleespet?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 16:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zo erg is het nog nietLager testosteron betekent meer dat ik nu op een normaal persoon level zit
Tja, als je op gewenning iets gewend bent dan is het even confronterend als je met iets anders in aanraking komt.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
CultuurshockjeGelukkig zijn mijn ouders 'westers' . Kan prima dealen met de Grote Stad.
Scheelt niet veel neequote:Op woensdag 21 augustus 2019 16:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah, dus je bent een behaarde gorilla met een vleespet?
Ik heb sinds m'n puberteit al een aardig behaarde borst (en rug!quote:
Ja heb ik ook lol, aardig behaard, ook baard enzo. Maar vleespet niet echt, heb best lang dik haar met had het laatst 3mm geschoren dus wel bijna kaalquote:Op woensdag 21 augustus 2019 16:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb sinds m'n puberteit al een aardig behaarde borst (en rug!) en idd ook een vleespet, maar ik scheer me tegenwoordig gewoon helemaal kaal; staat een stuk beter.
Ik rag met m'n Wilkinson Hydro 5 Sense over m'n schedel heen.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 16:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja heb ik ook lol, aardig behaard, ook baard enzo. Maar vleespet niet echt, heb best lang dik haar met had het laatst 3mm geschoren dus wel bijna kaal
Verkopen op Marktplaats?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 16:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik rag met m'n Wilkinson Hydro 5 Sense over m'n schedel heen.
Eerst deed ik het met een ouderwetse safety-razor en Feather mesjes, maar Wilkinson is toch wel prettiger. Je snijdt je minder snel en voor gewoon scheren vind ik het onder de neus ook een stuk fijner. Met die safety-mesjes wordt het daar snel voor een paar dagen rood.Nu zit ik alleen met tientallen Feather mesjes die ik niet meer gebruik. Ja mijn vrouw gebruikt ze voor haar wenkbrauwen, maar 1 zo'n mesje gaat echt vele maanden mee als je het alleen daar voor gebruikt!
Meh, krijg je nagenoeg niets voor.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 16:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Verkopen op Marktplaats?
Vond je moeder ook lekker vannachtquote:Op woensdag 21 augustus 2019 16:26 schreef ToT het volgende:
Ik voel me trouwens best wel gay aangezien ik vandaag een Kwakje heb doorgeslikt en het nog lekker vond ook:
[ afbeelding ]
Moet ik nou met een regenboogvlag gaan wapperen en een flossende roze leren veter in m'n reet gaan dragen?
Ik zal het onthouden mocht ik ooit zelf kaal gaanquote:Op woensdag 21 augustus 2019 16:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, krijg je nagenoeg niets voor.
Ach ik kijk wel. Misschien ga ik het ooit weer gebruiken, hoewel die Wilkinsons me verdomd goed bevallen. Blijven ook VEEL langer scherp dan die safety mesjes.
Heeft iemand t hek weer open laten staan?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 16:28 schreef Sigaartje het volgende:
Is het hele KLB-rotzootje naar WLR verhuisd, zag ik?
Blijkbaar. Het hele hangriedeltje zit daar nu herrie te schoppen. Mooi zo.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 16:30 schreef noodgang het volgende:
[..]
Heeft iemand t hek weer open laten staan?
Nu Vanillekwark op zwart geschopt is of zo?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 16:28 schreef Sigaartje het volgende:
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 16:30 schreef noodgang het volgende:
[..]
Heeft iemand t hek weer open laten staan?
Oh, niet vrijwillig?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 16:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Nu Vanillekwark op zwart geschopt is of zo?
Geen idee, die mededeling in [MED] sprak over verschillen van opvattingen enzo en dat hij daarom op zwart ging.quote:
Ohja ik zie het. Ja het hele team is sowieso vrij vaag in mijn ogen. Hoe je mods kan hebben die subfora verzieken is me een raadselquote:Op woensdag 21 augustus 2019 16:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee, die mededeling in [MED] sprak over verschillen van opvattingen enzo en dat hij daarom op zwart ging.
Ja misschien dat hij ze zelf een dikke middelvinger heeft gegeven, geen idee.
Ontgroeningquote:Op woensdag 21 augustus 2019 16:28 schreef Sigaartje het volgende:
Ach zie [KLB]-mods in [ONZ] die hun postcounts hier zitten op te krikken!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ohja ik zie het. Ja het hele team is sowieso vrij vaag in mijn ogen. Hoe je mods kan hebben die subfora verzieken is me een raadsel
Dat kan nog netquote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach zie [KLB]-mods in [ONZ] die hun postcounts hier zitten op te krikken!
Kwarkgodquote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:10 schreef ToT het volgende:
Kwak wordt trouwens nog wel als modje van [KLB] vermeld in het overzicht van de subfora.
Hij was gewoon een goede mod.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach hij is toch niet helemaal opgesodeflikkerd, toch?
Maar als modje snap ik het wel ja!
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:16 schreef Nattekat het volgende:
Krijg nou tieten, die wesp is zelf weggegaan
Of hij zat verstopt en vliegt nu door mijn kamer
Je maakt wat mee hè meidquote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:16 schreef Nattekat het volgende:
Krijg nou tieten, die wesp is zelf weggegaan
Of hij zat verstopt en vliegt nu door mijn kamer
Ik niet, maar die wespen zijn getraumatiseerd voor het leven. Langdurig opgesloten zitten is niet goedquote:
Ook ja.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:26 schreef hemarookworst het volgende:
Wespen hebben ten minste nog wat nut, laat vliegen en muggen maar helemaal naar de tyfus gaan
Lekkaaaaaaaaahquote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:28 schreef ToT het volgende:
Vandaag zaten er ook 2 wespen onze lunch te verpesten!
[ afbeelding ]
Ze zijn wel even zo beleefd geweest om hier even uit beeld te gaan om niet ook nog eens de foto te verpesten.
Valt mee tochquote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:29 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]¤8,50 voor 2 sneetjes brood!
Nee, ben je gek!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wespen mogen wmb allemaal naar de tyfus
Ik had een half stokbroodje verwacht voor die prijs!quote:
Utrecht heeft prima tentjesquote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had een half stokbroodje verwacht voor die prijs!
Maar lekker was het wel ja!
De carpaccio salade in deze tent is overigens wel verdomd goed en is ook echt een goede portie.
Maar de biefstukken hier en de spareribs zijn pas echt goddelijk!![]()
Maar niets kan tippen aan de bavette van Meat&More in Utrecht!![]()
![]()
Van mij mogen ze allemaal gekruisigd worden met een doornenkroon op de harses en een steek van een speer door de zij nadat ze eerst flink met een zweep afgeranseld zijn!quote:
Lijkt me best lastig bij een wespquote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Van mij mogen ze allemaal gekruisigd worden met een doornenkroon op de harses en een steek van een speer door de zij nadat ze eerst flink met een zweep afgeranseld zijn!
Het is een poging waard!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lijkt me best lastig bij een wesp
Weet ik hetquote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is een poging waard!
Hoeveel wespen zijn er ook al weer op deze planeet?
Niet op een driewieler met drie tieten op de rug?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Van mij mogen ze allemaal gekruisigd worden met een doornenkroon op de harses en een steek van een speer door de zij nadat ze eerst flink met een zweep afgeranseld zijn!
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJEquote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:34 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Niet op een driewieler met drie tieten op de rug?
@:hemarookworst
Waarom wil jij van een wesp een jezus maken?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:33 schreef ToT het volgende:
En ze mogen dat kruis ook eerst mooi zelf de heuvel op sjouwen waar ze er tegenaan getimmerd worden!
Papppaaaaaaquote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
Hallo?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:34 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Waarom wil jij van een wesp een jezus maken?
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:34 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Niet op een driewieler met drie tieten op de rug?
@:hemarookworst
Meh, gewoon net zo hard martelen voor ze gedood worden!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:34 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Waarom wil jij van een wesp een jezus maken?
Wreed!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, gewoon net zo hard martelen voor ze gedood worden!
Ja, was je ook zo boos?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Al paar keer gereageerd
Mevrouw ToT zit hier kip te frituren voor mij. Zelf gaat ze zo inktvis eten. Ehhh.....ben blij met de kip!quote:
Inktvis zooo lekker!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Mevrouw ToT zit hier kip te frituren voor mij. Zelf gaat ze zo inktvis eten. Ehhh.....ben blij met de kip!
Haags kan niet nat makenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien maak je haar niet nat genoeg?
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:39 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Echt niet. Ga daar schreeuwen dan kom ik je niet negeren
GRUWELIJK NAT.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien maak je haar niet nat genoeg?
Niet goed slapen is wel slopend idd.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 18:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Last van mijn rug, slaap wat slechter deze week.
Eerst koken met sajasaus en azijn en daarna sauteren met tomaat, ui en tomaat en daarna peper, suiker en zout er overheen. (Slechts 5 minuten koken, in totaal 20 minuutjes werk.)quote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:41 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Inktvis zooo lekker!
Hoe bereidt ze dat?
Zeg dat.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 18:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Niet goed slapen is wel slopend idd.
Haha, verkeerde standjequote:Op woensdag 21 augustus 2019 18:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Last van mijn rug, slaap wat slechter deze week.
Klinkt lekker!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 18:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Eerst koken met sajasaus en azijn en daarna sauteren met tomaat, ui en tomaat en daarna peper, suiker en zout er overheen. (Slechts 5 minuten koken, in totaal 20 minuutjes werk.)
Welcome to my life!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 18:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Niet goed slapen is wel slopend idd.
Ik heb het doorgegeven.quote:
Zo erg met ToTje?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 18:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Welcome to my life!
THC-druppels hebben daar gelukkig wel een enorme verandering in gebracht, maar dan moet ik niet om 5.00 's ochtends opstaan om mijn vrouw naar het werk te brengen!
Dan sla ik die druppels liever een keer over en slaap die nacht hooguit 2 uur.
Maar die druppels + een blikkie Gladiator en ik slaap vrij redelijk.
Ik ken het hoor. Heb een neef half Filippijnsquote:Op woensdag 21 augustus 2019 18:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb het doorgegeven.
Haar antwoord: "Hihihi, maybe she won't like it! It's a Filipino recipe!"
Alternatief: grillen met tomaat er in, en ui en peper en zout.
Of calamari van maken.
Of er kaas en tomaat in proppen en het in de oven flikkeren.
Ah!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 18:19 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik ken het hoor. Heb een neef half Filippijns
Ah!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 18:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh. is gewoon standaard met mij.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |