nnnoooh.quote:Op maandag 19 augustus 2019 15:08 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik ben al gekalmeerd. Volgende keer
Kom kom, niet zo bescheiden. Ik doe het wel even voor:quote:
Ik las even iets anders. Enfin, het is nog vroeg...quote:Op maandag 19 augustus 2019 15:50 schreef Fancy2 het volgende:
Waw! Zo mag je je wel vaker afreageren.
Stomme luie ambtenaren die bang zijn voor notesquote:Op zondag 18 augustus 2019 22:09 schreef stokj het volgende:
[..]
Mag je hier afreageren/schelden zonder dat je een note of ban krijgt?
Want dan wil ik ook wel (af)reageren.
Als er hier één ruziestoker is,quote:Op zondag 18 augustus 2019 19:12 schreef Fancy2 het volgende:
Soms wil je gewoon ruzie maken, maar kan je natuurlijk niet met je loved ones doen, daarvoor hou je teveel van ze.
Hier kan je je afreageren.
Ja, maak ruzie met mij. Kom op dan. Ik kill je zure mond dood!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 15:23 schreef BassieW het volgende:
[..]
Als er hier één ruziestoker is,
dan is dat @:Fancy2 zelf wel.!!
Hoor die vette snol eens blaffen hahaquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 15:28 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ja, maak ruzie met mij. Kom op dan. Ik kill je zure mond dood!
Jouw moeder is een blaffende vette snol.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 15:30 schreef BassieW het volgende:
[..]
Hoor die vette snol eens blaffen haha
Laat die er ff buiten doorgeneukte stoephoer.!!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 15:31 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Jouw moeder is een blaffende vette snol.
Kan je nog steeds niet tegen je verlies van een meisje? Loop je nu permanent zonder ballen, dan snap ik wel dat je eeuwig boos bent op mij. Eunuch!!!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 15:34 schreef BassieW het volgende:
[..]
Laat die er ff buiten doorgeneukte stoephoer.!!
Geen idee wat je nou zit te bazelen.!!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 15:38 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Kan je nog steeds niet tegen je verlies van een meisje? Loop je nu permanent zonder ballen, dan snap ik wel dat je eeuwig boos bent op mij. Eunuch!!!
Jouw zaadballen die ik heb kapot geknepen ja. Die zijn nu dus zo plat dat je ze nauwelijks ballen meer kunt noemen. Dus ik snap je woede.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 15:45 schreef BassieW het volgende:
[..]
Geen idee wat je nou zit te bazelen.!!
En er is niets mis met m'n ballen.!
(ik neem aan dat je m'n zaadballen bedoeld)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |