Iemand die met z'n bal zit te spelen. Dacht dat jij dat wel leuk zou vindenquote:
"iemand"quote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Iemand die met z'n bal zit te spelen. Dacht dat jij dat wel leuk zou vinden
Vetvlekquote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Iemand die met z'n bal zit te spelen. Dacht dat jij dat wel leuk zou vinden
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Had onz maar een goede moderator die dat voor je zou doen
#noel4mod
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
Ik wou het voor je doen, maar nu bekijk je het maar.
Je zusje in haar rolstoel!quote:
Haags en ik zijn altijd lief voor elkaarquote:
Je bent wat obstinaat vandaagquote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
Ik wou het voor je doen, maar nu bekijk je het maar.
Klopt.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je zusje in haar rolstoel!
[..]
Haags en ik zijn altijd lief voor elkaar
Tis een jongensnaamquote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had Noel maar een kutje dan was het een lelijk wijf.
stoot op je bolle ogenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had Noel maar een kutje dan was het een lelijk wijf.
Waar slaat dit op?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Laat je zusje zich dan ook doen door een neger terwijl ze aan een boom hangt?
Ik heb behoorlijk grote handenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dadelijk bezeer je je kleine handjes
Ja hoorquote:
werkloos zijnquote:Op woensdag 21 augustus 2019 09:19 schreef Kiid het volgende:
Vandaag krijgt jullie boy te horen of ze mij gister een absolute unit vonden die ze moeten aannemen
Als ze je aannemen wanneer kan je dan beginnen?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 09:19 schreef Kiid het volgende:
Vandaag krijgt jullie boy te horen of ze mij gister een absolute unit vonden die ze moeten aannemen
Hoe kom je erbij dat ik werkloos ben vriendquote:Op woensdag 21 augustus 2019 09:23 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
werkloos zijn![]()
ahaha effe serieus nu, succes!
1 oktober aangezien ik het eerst hier dan moet opzeggen. Maar hoop het op een akkoordje te gooien zodat ik mijn WW rechten niet verspil door zelf ontslag te nemenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 09:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als ze je aannemen wanneer kan je dan beginnen?
Geen idee.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 09:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik werkloos ben vriend
Werk al sinds ik klaar ben met school voor dezelfde werkgever (6j) alleen nu wil ik wat anders gaan doenquote:
Wat voor werk doe je?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 09:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Werk al sinds ik klaar ben met school voor dezelfde werkgever (6j) alleen nu wil ik wat anders gaan doen
Dus nog iets meer dan een maandje door bikkelen. Maar eerst het telefoontje maar afwachten.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 09:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
1 oktober aangezien ik het eerst hier dan moet opzeggen. Maar hoop het op een akkoordje te gooien zodat ik mijn WW rechten niet verspil door zelf ontslag te nemen
Mwah, denk dat ik hier wel iets eerder afsluit. Dan pak ik nog ff 1/2 weken vakantie voordat ik begin. Ze doen hier niet moeilijk over het opzegtermijnquote:Op woensdag 21 augustus 2019 09:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dus nog iets meer dan een maandje door bikkelen. Maar eerst het telefoontje maar afwachten.
Laten we het hopen.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 09:19 schreef Kiid het volgende:
Ik hoop dat je een drukkere werkplek krijgtquote:Op woensdag 21 augustus 2019 09:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dan komen de salarisonderhandelingen dus zijn we er nog niet haags
Dat zal ongetwijfeld, maar ik zal altijd tijd vrijmaken voor julliequote:Op woensdag 21 augustus 2019 09:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een drukkere werkplek krijgt
Kutquote:Op woensdag 21 augustus 2019 09:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld, maar ik zal altijd tijd vrijmaken voor jullie
Lekker op tijd manquote:Op woensdag 21 augustus 2019 09:37 schreef Kiid het volgende:
Heb morgenochtend ook nog om 8.15 een gesprek. Zo vroeg sta ik normaliter nooit op
Dit ga ik ook doenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:10 schreef JanCees het volgende:
de buren zijn aan het verbouwen dus nu elke dag 7 uur wakker antigenot
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:12 schreef Roepstand het volgende:
[..]
Laat ik nou toevallig je buurman zijn
Hou ik je aan! De buurt weet ik, exact adres mag je PM-enquote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]kom maar halen dan (tegen die tijd) kan ik ook mooi mijn dure oven testen
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:16 schreef Roepstand het volgende:
[..]
Hou ik je aan! De buurt weet ik, exact adres mag je PM-en
Pfff tot in de avond klussen zeker ook?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:10 schreef JanCees het volgende:
de buren zijn aan het verbouwen dus nu elke dag 7 uur wakker antigenot
nee aannemer he dus 7 tot 16 uur en klaarquote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Pfff tot in de avond klussen zeker ook?
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:28 schreef Roepstand het volgende:
Spacecake![]()
Ik wilde eigenlijk voorstellen er wat rattengif doorheen te doen, maar dan zou het gezeik weer opnieuw beginnen.
Wat een geluk, zo'n aannnemer zet er nog wat vaart achterquote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
nee aannemer he dus 7 tot 16 uur en klaar
Rattengif naast de wiet? hmm spannendquote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:28 schreef Roepstand het volgende:
Spacecake![]()
Ik wilde eigenlijk voorstellen er wat rattengif doorheen te doen, maar dan zou het gezeik weer opnieuw beginnen.
En ik danquote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]komt voor elkaar (Als het zover is)
Ja goed dat je zo actief zoektquote:
Weet ik nog niet. Suggesties?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
En ik dan
Ik lust ook taart. Welke taart?
Oreotaartquote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja goed dat je zo actief zoekt
[..]
Weet ik nog niet. Suggesties?
Groentje is die haags hequote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lol je kent je klaagbaak klassiekers niet mod van likmevestje
Ohja. Headhunter of werk je bij een uitzendkantoor?quote:
Wiet smaakt ook wel een beetje naar rattengifquote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:29 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Rattengif naast de wiet? hmm spannend
Oh okeee. Kan niet eens topics lezen als ik ingelogd ben.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is toch doder dan Prins Friso dus mis je niks aan
Bah, oreo.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Oreotaart
Als je die maakt sta ik meteen voor je voordeur
Is nu een verkapte mod forum geworden waar ze de ruimte hebben om op elkaar te geilen.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:38 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Oh okeee. Kan niet eens topics lezen als ik ingelogd ben.
Ze kan toch ook twee taarten maken?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:38 schreef Roepstand het volgende:
[..]
Bah, oreo.
Dan kom ik wel een andere dag taart eten.
Ik mis niks dus.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is nu een verkapte mod forum geworden waar ze de ruimte hebben om op elkaar te geilen.
We zijn oud nieuws, Fushia2. Alles speelt zich nu af op insta, FB, twitter en snapchat.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:40 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik mis niks dus.
FOK! wordt toch steeds doder en doder in 't algemeen
Goed punt, goed punt. Kan ze d'r oven beter testen.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ze kan toch ook twee taarten maken?
Zo kan je het wel zien jaquote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:41 schreef Roepstand het volgende:
Een soort crew forum dus, maar dan publiek bereikbaar?
Voor de meeste users dan..
Ik zou Flip haar oven ook wel een keer willen testenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:41 schreef Roepstand het volgende:
[..]
Goed punt, goed punt. Kan ze d'r oven beter testen.
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zou Flip haar oven ook wel een keer willen testen
geylquote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat wil je dan bakken?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
Duuurrrrquote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:50 schreef Fushia2 het volgende:
Ik wil een Louis Vuitton tas halen.
maar twijfel....
Gewoon ff vlucht boeken naar Turkije. Koop je er 1 voor twee donnies en heb je gelijk een vakantie met het geld dat je bespaardquote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:54 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Af en toe kan dit wel. Twijfel meer over de uitvoering
Nope, draag geen namaak.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gewoon ff vlucht boeken naar Turkije. Koop je er 1 voor twee donnies en heb je gelijk een vakantie met het geld dat je bespaard
Ik snap het. Je weet zelf dat het namaak is. Dat gevoel heb ik soms ook bij leden hier. Op het oog lijken ze echt maar eigenlijk zijn ze fakequote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:59 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
dit zie ik gelijk. Ben geen merkexpert, maar Louis Vuitton zie je wel makkelijk
Ja, maar je ziet het ook makkelijk hoor.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik snap het. Je weet zelf dat het namaak is. Dat gevoel heb ik soms ook bij leden hier. Op het oog lijken ze echt maar eigenlijk zijn ze fake
cachet?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:03 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ja, maar je ziet het ook makkelijk hoor.
Net dat je ook hier makkelijke users hebt
Ze had tiet maar ook een herpes lipquote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:10 schreef Fushia2 het volgende:
Meloewa was echt wel een lekker ding. Beetje ordinair, maar een lekker ding
Dit herinner ik mij wel. Had haar op whatsap, wel vaker mee gesproken.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ze had tiet maar ook een herpes lip![]()
Volgens mij zichzelf verkocht aan een sjeik in Saoedi-Arabiëquote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:18 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Dit herinner ik mij wel. Had haar op whatsap, wel vaker mee gesproken.
Helaas. Beetje naief was ze soms ook.
Ben echt oprecht benieuwd wat ze nu doet.
Een user van na mijn tijd waarschijnlijk.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:18 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Meloewa niet kennen![]()
Google haar.
Zou wel graag het bed met haar gedeeld hebbenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Volgens mij zichzelf verkocht aan een sjeik in Saoedi-Arabië
Je was zo dichtbij, beetje teleurstellend dan. Heb je er voor jezelf alles aan gedaan?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:28 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Zou wel graag het bed met haar gedeeld hebben
rtquote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:14 schreef Roepstand het volgende:
Iedereen wil kinderen bakken in de oven van Flips.
Neen, dit is het net. Mocht ik echt gewild heben dan lukte het wss wel, maar ze papte toen aan met een of andere Marokkaan die mij ook ging opbellen en vragen wrm ik zijn chick versier.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je was zo dichtbij, beetje teleurstellend dan. Heb je er voor jezelf alles aan gedaan?
Ik kan met elke chick mooie kindjes maken, 1 voorwaarde blauwe ogen.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
rt
Flips en ik zouden mooie baby's kunnen maken
Herkenbaar. Alleen ik heb bruine ogen dus dat is wel een gevaarquote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:36 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik kan met elke chick mooie kindjes maken, 1 voorwaarde blauwe ogen.
Ja beft.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Wel goed op zich, met jou?
[..]
Hey Char
Shhhhhh.. 'hihi'quote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh god, nat poesje gespot
Je zou moeten wetenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaat dat zo snel bij jou joh
Zou ze jaren geleden een kloon voor nu aanmaken?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben jij haar kloon of zo
Je komt gekkere dingen tegenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:49 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Zou ze jaren geleden een kloon voor nu aanmaken?
Je hebt geen kloontje nodig, als je zelf GEEN clown bent.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben jij haar kloon of zo
🤡quote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:50 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Je hebt geen kloontje nodig, als je zelf GEEN clown bent.
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:50 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Je hebt geen kloontje nodig, als je zelf GEEN clown bent.
Niets verbaast mij meer anno 2019quote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:48 schreef Catkiller het volgende:
Je zou maar een volwassen man zijn en je zo gedragen op een forum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |