Iemand die met z'n bal zit te spelen. Dacht dat jij dat wel leuk zou vindenquote:
"iemand"quote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Iemand die met z'n bal zit te spelen. Dacht dat jij dat wel leuk zou vinden
Vetvlekquote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Iemand die met z'n bal zit te spelen. Dacht dat jij dat wel leuk zou vinden
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Had onz maar een goede moderator die dat voor je zou doen
#noel4mod
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
Ik wou het voor je doen, maar nu bekijk je het maar.
Je zusje in haar rolstoel!quote:
Haags en ik zijn altijd lief voor elkaarquote:
Je bent wat obstinaat vandaagquote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
Ik wou het voor je doen, maar nu bekijk je het maar.
Klopt.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je zusje in haar rolstoel!
[..]
Haags en ik zijn altijd lief voor elkaar
Tis een jongensnaamquote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had Noel maar een kutje dan was het een lelijk wijf.
stoot op je bolle ogenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had Noel maar een kutje dan was het een lelijk wijf.
Waar slaat dit op?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Laat je zusje zich dan ook doen door een neger terwijl ze aan een boom hangt?
Ik heb behoorlijk grote handenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dadelijk bezeer je je kleine handjes
Ja hoorquote:
werkloos zijnquote:Op woensdag 21 augustus 2019 09:19 schreef Kiid het volgende:
Vandaag krijgt jullie boy te horen of ze mij gister een absolute unit vonden die ze moeten aannemen
Als ze je aannemen wanneer kan je dan beginnen?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 09:19 schreef Kiid het volgende:
Vandaag krijgt jullie boy te horen of ze mij gister een absolute unit vonden die ze moeten aannemen
Hoe kom je erbij dat ik werkloos ben vriendquote:Op woensdag 21 augustus 2019 09:23 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
werkloos zijn![]()
ahaha effe serieus nu, succes!
1 oktober aangezien ik het eerst hier dan moet opzeggen. Maar hoop het op een akkoordje te gooien zodat ik mijn WW rechten niet verspil door zelf ontslag te nemenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 09:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als ze je aannemen wanneer kan je dan beginnen?
Geen idee.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 09:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat ik werkloos ben vriend
Werk al sinds ik klaar ben met school voor dezelfde werkgever (6j) alleen nu wil ik wat anders gaan doenquote:
Wat voor werk doe je?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 09:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Werk al sinds ik klaar ben met school voor dezelfde werkgever (6j) alleen nu wil ik wat anders gaan doen
Dus nog iets meer dan een maandje door bikkelen. Maar eerst het telefoontje maar afwachten.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 09:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
1 oktober aangezien ik het eerst hier dan moet opzeggen. Maar hoop het op een akkoordje te gooien zodat ik mijn WW rechten niet verspil door zelf ontslag te nemen
Mwah, denk dat ik hier wel iets eerder afsluit. Dan pak ik nog ff 1/2 weken vakantie voordat ik begin. Ze doen hier niet moeilijk over het opzegtermijnquote:Op woensdag 21 augustus 2019 09:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dus nog iets meer dan een maandje door bikkelen. Maar eerst het telefoontje maar afwachten.
Laten we het hopen.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 09:19 schreef Kiid het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |