abonnement Unibet Coolblue
pi_188550603
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 23:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Maar goed, het blijkt ook nog meer hoe goed Frenkie was. Die mis je op elk gebied.
Dit. Best onderschatte speler nog.
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 05:15 schreef Dven het volgende:

[..]

Begin vorig jaar was Ajax ook vaak zat kut maar het selectief geheugen lijkt sterk te zijn.

Imho hadden ze behoorlijk wat last van de vochtigheid en warmte in het stadion. Na een paar minuten zag heel Ajax eruit alsof ze zichzelf ingesmeerd hebben met olijfolie waar dit bij de Cyprioten absoluut niet het geval is. Kwartier later was het iedere keer ook gedaan en de pijp volledig leeg.

Neemt niet weg dat het een kutpot was maar dat dramatiseren.. Kom op, we zitten niet op de toneelschool. Volgende week afmaken en kijken wat er uit de koker komt rollen. Klaar.
Eens.

Maar De ligt en Frenkie waren types van 1995 team....
Love is in the air!
  woensdag 21 augustus 2019 @ 06:48:39 #127
80382 manny
30 is best veel
pi_188550759
In Ten Hag we trust. Hij zal nu een beetje aan de opstelling moeten sleutelen, en als we thuis er gewoon vol voor gaan (en gvd niet steeds kaarten pakken) dan gaat het gewoon lukken.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_188550798
Die Marin staat volgens mij ook stijf vd zenuwen.
Dat is wel een probleempje, dat komt vaak niet meer goed als ze niet met de druk kunnen omgaan.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_188550870
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 23:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Maar goed, het blijkt ook nog meer hoe goed Frenkie was. Die mis je op elk gebied.
Die maakte van Donny en Schone goede spelers. Nu zie je dat Donny een hele beperkte speler is.

Middenveld zoals gisteren staat voor geen meter. Mag iemand bij, zeker als er blessures vallen.

Veltman moet echt heel snel weg, zodat trainers hem ook niet meer op kunnen stellen
  woensdag 21 augustus 2019 @ 07:35:02 #130
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_188550928
Beetje makkelijk om alles op De Jong en De Ligt te schuiven. Tuurlijk zijn dat talenten van hoge klasse, maar het is echt niet zo dat dat de enige spelers waren die vorig seizoen een beetje konden voetballen.
Deels heeft het spel ook te maken met wisselende opstellingen en een tram dat kennelijk gewoon nog niet goed op elkaar in is gespeeld. Dat heeft tijd nodig die ze eigenlijk niet hebben door alle voorrondes die ze nu moeten spelen.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_188550945
Need to koop middenvelder
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_188550964
Onana
Veltman - Blind - Martinez - Tagliafico
Alvarez - vd Beek - Ziyech
Neres - Huntelaar - Tadic

Van mij mogen ze zo spelen woensdag

Dat gelul van dat deze samenstelling nog niet gewend is met elkaar hoef ik ook niet meer te horen, het huidige team werkt niet. Blind gewoon weer terug naar zijn vertrouwde centrum, Tadic niet in de spits (werkt niet tegen dit soort ploegen) en daarnaast brengt Huntelaar veel meer gevaar voorin. En ja, ik durf het aan met Alvarez op 6, alles beter dan Marin op dit moment.
pi_188551066
Het is tegen zo'n team als APOEL wel erg onhandig als je spits steeds wegloopt van zijn plek inderdaad. Als ze met 9 man in de 16 staan trek je daarmee geen ruimte voor andere spelers.

Verder een hele matige pot, thuis afmaken en dan lachen we er voorafgaand aan de halve finale nog eens om.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_188551072
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 07:40 schreef Simmertje het volgende:
Onana
Veltman - Blind - Martinez - Tagliafico
Alvarez - vd Beek - Ziyech
Neres - Huntelaar - Tadic

Van mij mogen ze zo spelen woensdag


Zou Martinez met Alvarez wisselen. Maar heb die laatste dan ook nog niet zien spelen.

Verder was het gisteren natuurlijk bagger, maar dat was het tegen PAOK ook. De sterkhouders speelden allemaal minder en slordiger, alsof de sfeer aan het verslechteren is. Toch vond ik het allemaal stabieler staan dan eerder dit seizoen. Minder overlopen doordat we slecht stonden. We werden vooral op persoonlijke fouten 'afgestraft'. Vind de reacties met name in de media toch net wat te kritisch.
  woensdag 21 augustus 2019 @ 08:05:27 #135
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188551086
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 07:40 schreef Simmertje het volgende:
Onana
Veltman - Blind - Martinez - Tagliafico
Alvarez - vd Beek - Ziyech
Neres - Huntelaar - Tadic

Van mij mogen ze zo spelen woensdag

Dat gelul van dat deze samenstelling nog niet gewend is met elkaar hoef ik ook niet meer te horen, het huidige team werkt niet. Blind gewoon weer terug naar zijn vertrouwde centrum, Tadic niet in de spits (werkt niet tegen dit soort ploegen) en daarnaast brengt Huntelaar veel meer gevaar voorin. En ja, ik durf het aan met Alvarez op 6, alles beter dan Marin op dit moment.
Ik zou het zo doen

Onana
Veltman - Schuurs - Martinez - Tagliafico
Alvarez - Blind - vd Beek
Ziyech - Tadic -Neres
pi_188551101
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 08:03 schreef LorneMalvo het volgende:

[..]

Zou Martinez met Alvarez wisselen. Maar heb die laatste dan ook nog niet zien spelen.

Verder was het gisteren natuurlijk bagger, maar dat was het tegen PAOK ook. De sterkhouders speelden allemaal minder en slordiger, alsof de sfeer aan het verslechteren is. Toch vond ik het allemaal stabieler staan dan eerder dit seizoen. Minder overlopen doordat we slecht stonden. We werden vooral op persoonlijke fouten 'afgestraft'. Vind de reacties met name in de media toch net wat te kritisch.
Gaat ook om een wedstrijd killen. Als men scherp was de eerste 15 min had het al 0-1 of 0-2 kunnen staan. Vd beek speelt ook dramatisch sinds de transferperikelen rondom zijn persoon zijn begonnen. Geeft echt twee cruciale ballen totaal verkeerd.
pi_188551102
Je hele verdediging omgooien en verdedigers op het middenveld zetten werkt echt voor geen meter in ieder geval, zoveel is wel duidelijk.
Jack does it in real time...
  woensdag 21 augustus 2019 @ 08:13:28 #138
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188551142
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 08:07 schreef Simmertje het volgende:

[..]

Gaat ook om een wedstrijd killen. Als men scherp was de eerste 15 min had het al 0-1 of 0-2 kunnen staan. Vd beek speelt ook dramatisch sinds de transferperikelen rondom zijn persoon zijn begonnen. Geeft echt twee cruciale ballen totaal verkeerd.
mee eens, die is toch iets teveel met de BV vd Beek bezig
  woensdag 21 augustus 2019 @ 08:18:44 #139
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_188551175
Ergernis weer gezakt. Maar was wel echt ver door de ondergrens gisteren. Belangrijkste probleem nu is het middenveld en eigenlijk het centraal defensief/controlerende blok. Enige verklaring dat daar niets bijkomt moet zijn dat er vertrouwen is in de eigen jeugdspelers.

Week flink sleutelen met de complete groep, dan moet het thuis gewoon goed komen, maar ben wel heel benieuwd hoe het team nu uiteindelijk in elkaar gaat vallen..
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_188551203
Maar eigenlijk wisten we dit vorig jaar stiekem al met Mazraoui toch? Enorm geleund op het succesvolle team, maar je zag eigenlijk al dat hij tekort kwam.
  woensdag 21 augustus 2019 @ 08:23:58 #141
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_188551213
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 08:18 schreef TAV74 het volgende:
Ergernis weer gezakt. Maar was wel echt ver door de ondergrens gisteren. Belangrijkste probleem nu is het middenveld en eigenlijk het centraal defensief/controlerende blok. Enige verklaring dat daar niets bijkomt moet zijn dat er vertrouwen is in de eigen jeugdspelers.

Week flink sleutelen met de complete groep, dan moet het thuis gewoon goed komen, maar ben wel heel benieuwd hoe het team nu uiteindelijk in elkaar gaat vallen..
Wel gedeeltelijk eens met Ten Hag dat er ook gewoon nog ritme en vertrouwen in moet komen. Precies hetzelfde als vorig seizoen, dat was ook een karige seizoenstart / voorrondes.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  woensdag 21 augustus 2019 @ 08:25:05 #142
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188551219
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 08:22 schreef Simmertje het volgende:
Maar eigenlijk wisten we dit vorig jaar stiekem al met Mazraoui toch? Enorm geleund op het succesvolle team, maar je zag eigenlijk al dat hij tekort kwam.
hij doet in ieder geval niet mee woensdag
pi_188551326
Komt woensdag straks het halve elftal met gele kaart op zak het veld op? :') bedankt scheidsrechter
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  woensdag 21 augustus 2019 @ 08:37:18 #144
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_188551333
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 08:36 schreef firefly3 het volgende:
Komt woensdag straks het halve elftal met gele kaart op zak het veld op? :') bedankt scheidsrechter
De spelers kunnen beter zichzelf bedanken :)
pi_188551338
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 08:37 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

De spelers kunnen beter zichzelf bedanken :)
Het was allemaal geen gele kaart waard.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  woensdag 21 augustus 2019 @ 08:38:21 #146
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188551347
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 08:36 schreef firefly3 het volgende:
Komt woensdag straks het halve elftal met gele kaart op zak het veld op? :') bedankt scheidsrechter
die scheids deed weinig verkeerd, alleen die Van Tadic was misschien een twijfelgeval
  woensdag 21 augustus 2019 @ 08:40:08 #147
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_188551367
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2019 23:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Waarom moet die nou op 6? Pleur die gewoon centraal waar het probleem zit.
probleem zit niet achterin hoor.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_188551373
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 08:38 schreef Tarado het volgende:

[..]

die scheids deed weinig verkeerd, alleen die Van Tadic was misschien een twijfelgeval
Ik vond het niet echt grofgeweld. Bij elke tikje lagen ze al. Hoe zou het tegen paok zijn gegaan met deze scheidsrechter, 10 rode kaarten in totaal??? Hebben jullie wel de vorige wedstrijd gezien? Die was veeeel heftiger.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  woensdag 21 augustus 2019 @ 08:41:11 #149
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_188551381
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 08:23 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Wel gedeeltelijk eens met Ten Hag dat er ook gewoon nog ritme en vertrouwen in moet komen. Precies hetzelfde als vorig seizoen, dat was ook een karige seizoenstart / voorrondes.
geloof ik meteen, al is Marin wel echt heel slecht.
zat net nog een oud artikel te lezen waarin hij zelf ook aan geeft geen idee te hebben waarom ze hem gehaald hebben.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
  woensdag 21 augustus 2019 @ 08:41:57 #150
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_188551386
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 08:40 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik vond het niet echt grofgeweld. Bij elke tikje lagen ze al. Hoe zou het tegen paok zijn gegaan met deze scheidsrechter, 10 rode kaarten in totaal??? Hebben jullie wel de vorige wedstrijd gezien? Die was veeeel heftiger.
scheids was erg matig, terwijl hij juist 1 van mijn favoriete is.
zag totaal het theater niet van de apoel spelers.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')