Jullie komen beide uit een familie die toevallig rivalen zijn van elkaar en het is een verboden liefde?quote:
ehh nee ik heet ook geen romeo hequote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jullie komen beide uit een familie die toevallig rivalen zijn van elkaar en het is een verboden liefde?
Het wordt een keer tijd voor Bowie vind ik!quote:
Eens, zet op dan!quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Het wordt een keer tijd voor Bowie vind ik!
Ben ik al aan het luisteren. Maar een leuk Bowie gifje of foto in de OP zou ik zeer kunnen waarderen.quote:
Stop eens met die waardeloze act van je.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:56 schreef KingRoland het volgende:
Poll: Bij welke van de Big 4 zou jij graag willen werken?
• Deloitte
• PwC
• EY
• KPMG
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
gedaanquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ben ik al aan het luisteren. Maar een leuk Bowie gifje of foto in de OP zou ik zeer kunnen waarderen.
@wietparkietquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ben ik al aan het luisteren. Maar een leuk Bowie gifje of foto in de OP zou ik zeer kunnen waarderen.
Je kan ook naar de shot van Free Willy kijkenquote:
Remqo, lang niet gezien!quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je kan ook naar de shot van Free Willy kijken
Ja he. Sowieso Bowiegodquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:02 schreef wietparkiet het volgende:
vind dat zo'n fijne film haha
het is zo chaotisch maar toch ook vredig of zo
Mja, KLB dood en leven gevondenquote:
Ahah, het moment waarvan je wist dat het ging komenquote:
Alleen proleten denken dat big4 hoogst haalbare isquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:56 schreef KingRoland het volgende:
Poll: Bij welke van de Big 4 zou jij graag willen werken?
• Deloitte
• PwC
• EY
• KPMG
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
En toch kan ik Fok! niet geheel achter me latenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ahah, het moment waarvan je wist dat het ging komen
Hotel Californiaquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
En toch kan ik Fok! niet geheel achter me laten
Daar heb ik vaak op gefaptquote:
Mooie vergelijkingquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hotel California![]()
Hoe is het met je nieuw gevonden leven?
Tot nu zo ver super en heb daardoor nieuwe uitdagingen in het leven, iets wat niet later had moeten komenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hotel California![]()
Hoe is het met je nieuw gevonden leven?
Ergens wel een keiharde waarheidquote:
Goed om te horen!quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
Tot nu zo ver super en heb daardoor nieuwe uitdagingen in het leven, iets wat niet later had moeten komen
Oh lol, ik dacht dat je het wéér zei, maar da was nie.quote:
Mooie vrouw he?quote:
Ja, daar zou ik wel een beschuitje mee willen eten.quote:
beschuitquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:16 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, daar zou ik wel een beschuitje mee willen eten.
Met honing of aardbei?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:16 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, daar zou ik wel een beschuitje mee willen eten.
Ohquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:15 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oh lol, ik dacht dat je het wéér zei, maar da was nie.
Beidequote:
waarom zou je die droge meuk eten?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
p
[..]
is toch niks mis mee?
Met honing kun je veel leukere dingen doen dan op een beschuit smerenquote:
je moet er wel wat op doen .:)quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom zou je die droge meuk eten?
Op beschuit smeren is slechts een optie, je kan er ook je lul in duwen en het laten aflebberenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met honing kun je veel leukere dingen doen dan op een beschuit smeren
of je koopt het gewoon niet en kiest lekkers om je beleg op te doenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
je moet er wel wat op doen .:)
Jeetje, beschuithater.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:22 schreef gianni61 het volgende:
of je koopt het gewoon niet en kiest lekkers om je beleg op te doen
Geplette muisjes. Als je doelt op het krijgen van een kind, dan nee dankje.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Met muisjes is het mooiste
Niet het lekkerste!
haat is een groot woord.quote:
Ja helemaal als het in 100 stukjes breektquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:26 schreef Remqo het volgende:
Beschuit is wel lekker voor ontbijt, alleen het kruimelt zo
We moeten wat schuiven nu, komt goed.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dan pak jij dat toch even op voor haar
Wel zo collegiaal
Als je het eet als een mongool met een hazenlip wel ja.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:26 schreef Remqo het volgende:
Beschuit is wel lekker voor ontbijt, alleen het kruimelt zo
Wat schuiven? je bent permanent aanwezig!quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
We moeten wat schuiven nu, komt goed.
Je mag niet alleen staan op 100.000 man.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wat schuiven? je bent permanent aanwezig!
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:29 schreef Rozevla het volgende:
Als je het eet als een mongool met een hazenlip wel ja.
Ja dankje, ik visualiseer JanJaap vd Wal voor mequote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:29 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Als je het eet als een mongool met een hazenlip wel ja.
Gewoon paar mods lenen uit CUL, F&L, SEX, en POL. Post toch niemand.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je mag niet alleen staan op 100.000 man.
Bedankt, we nemen het mee naar achter.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon paar mods lenen uit CUL, F&L, SEX, en POL. Post toch niemand.
Of MENquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon paar mods lenen uit CUL, F&L, SEX, en POL. Post toch niemand.
MEN MEN MEN, alsof daar goede mods zittenquote:
Noel als modquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:34 schreef Remqo het volgende:
Het zal me niets verbazen als Noel/Solo alsnog mod wordt
Wijkt in ieder geval nooit van zijn lijn af.quote:
Wat een verschrikkelijk walgelijk lelijk gedrocht is dat.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:31 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja dankje, ik visualiseer JanJaap vd Wal voor me
Lol Haagsie.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wijkt in ieder geval nooit van zijn lijn af.
Zou wat dat betreft een prima trambestuurder zijn.
Waarschijnlijk wordt de huidig eigenaar niet zo hard geneukt in dat bed dan jijquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:36 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Fuck dit ziet er eng uit. Die tv was bij mij allang van dat krukje gevallen.
Moest lachenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat wil ik niet weten, noch hoe hij een beschuitje eet, in the name of humanityquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:36 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk walgelijk lelijk gedrocht is dat.
Die gesmolten larve heeft ook nog een vrouw en kind toch ?
Nou nouquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat is hier grappig aan?quote:
Dat er ergens nog wel een kern van waarheid in zit.quote:
Omdat je mijn steun krijgt, omdat je een bad boi bent, net zoals VK voor zijn blauwe jasquote:
Noel is niet meer. Ik weet niet eens meer hoe het voelt om een ban te hebbenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat er ergens nog wel een kern van waarheid in zit.
Niet dat het de goede lijn is, maar dat ter zijde.
Bedankt remquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:41 schreef Remqo het volgende:
[..]
Omdat je mijn steun krijgt, omdat je een bad boi bent, net zoals VK voor zijn blauwe jas
onze liefde gaat back naar 2016quote:
Hey lekkere flamenga van mequote:
Jij gaat echt El Patron worden als modquote:
Plata o plomoquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
Jij gaat echt El Patron worden als mod
Als je maar geen lood om oud ijzer legtquote:
ik ben er voor de userquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als je maar geen lood om oud ijzer legt
Vind daar niks grappigs aanquote:
Bedoel je het zo?quote:
Fuck de lion kingquote:
Je bent nu al zoals de rest. Een slap aftreksel op zoek naar erkenning gegeven door extra 'status'quote:
Die heb ik onlangs nog gezien, komt best dichtbij zoquote:
Dan ga ik voor Be Prepared.quote:
Haha jelly omdat het bij jou zo'n farce werdquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je bent nu al zoals de rest. Een slap aftreksel op zoek naar erkenning gegeven door extra 'status'
Ik kon je altijd wel waarderen vanwege je eenvoud. Of je nou in het echt zo bent of niet is voor mij niet relevant. Maar nu ben je net als die anderen. Springen wanneer ze vragen je te springen. Als een getemde paard draaf je nu zoals ze willen dat je draaft. En voor wat? Voor respect die je niet gaat krijgen? Voor het gevoel van macht die je niet hebt? Voor aanzien voor iets wat niets betekent?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:59 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Haha jelly omdat het bij jou zo'n farce werd
De enige die er, geforceerd ook nog eens, in geloofde was jijzelf
Have fun vriend. Fifa 19 is helaas op zijn einde dus het is voor mij nog even afwachten tot Fifa 20. Al speel ik met het idee om die niet te kopen, maar wellicht dat ik alsnog gebukt gaat wanneer we tegen eind september aan kruipen.quote:
Op basis van deze reactie concludeer jij dat ik Fifa 20 sowieso wel haal? Ik snap de gedachte gezien het bovenaan mijn hobby lijst staat. Maar soms ben je toe aan verandering en wat is een betere verandering dan datgene te verwijderen dat je het meeste lief hebt?quote:
Ik ben uniekquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 21:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik kon je altijd wel waarderen vanwege je eenvoud. Of je nou in het echt zo bent of niet is voor mij niet relevant. Maar nu ben je net als die anderen. Springen wanneer ze vragen je te springen. Als een getemde paard draaf je nu zoals ze willen dat je draaft. En voor wat? Voor respect die je niet gaat krijgen? Voor het gevoel van macht die je niet hebt? Voor aanzien voor iets wat niets betekent?
Ik weet het niet Noel. De profiel zoals je hem hebt neergezet de afgelopen jaren is toch veel meer waard dan dat je de zoveelste blauwe eenheidsworst wordt?
Denk daar maar over na. Hopelijk denk je daar beter over na dan die comeback, al is dat wel echt de simpliciteit van de Noel die ik ken. Of kende.
Gewoon geen van beide.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 21:16 schreef Remqo het volgende:
Godver, als ik moet kiezen tussen Noel/Solo of Azpi/Kidd dan is de keus alsnog moeilijk
Ik doe het graag ondanks dat ik weet dat het naar dovemansoren is gericht. Stel ze houden je voor de gek, ga je dan weer terugvallen in je oude profiel of houd je deze façade aan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 21:14 schreef Solotovski het volgende:
wel mooi dat je zo'n moeite in je post steekt
Vind je ama en mij een eenheidsworst?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 21:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik kon je altijd wel waarderen vanwege je eenvoud. Of je nou in het echt zo bent of niet is voor mij niet relevant. Maar nu ben je net als die anderen. Springen wanneer ze vragen je te springen. Als een getemde paard draaf je nu zoals ze willen dat je draaft. En voor wat? Voor respect die je niet gaat krijgen? Voor het gevoel van macht die je niet hebt? Voor aanzien voor iets wat niets betekent?
Ik weet het niet Noel. De profiel zoals je hem hebt neergezet de afgelopen jaren is toch veel meer waard dan dat je de zoveelste blauwe eenheidsworst wordt?
Denk daar maar over na. Hopelijk denk je daar beter over na dan die comeback, al is dat wel echt de simpliciteit van de Noel die ik ken. Of kende.
Hoe smaakt een grollworst?quote:
Azpi geeft wel een punt aanquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 21:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vind je ama en mij een eenheidsworst?
Waarom zou je kiezen? Ondanks dat alles dat je doet in je leven een keuze is hoef je niet altijd te kiezen. Neem je geboorte en dood als voorbeeld, daar kies je niet voor. De fundamentele delen van jouw bestaan zijn geen keuzes. Waarom zou je dan moeite steken in de illusie dat alles een keuze is? En belangrijker nog, waarom zou je jezelf toe dwingen om die keuzes te maken?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 21:16 schreef Remqo het volgende:
Godver, als ik moet kiezen tussen Noel/Solo of Azpi/Kidd dan is de keus alsnog moeilijk
ooh lol hij was zo klein dat ik dacht dat het gewoon een quote wasquote:
Er komt geen Hema voorbij zonder een worst waarvan het vet in je bek spettertquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 21:21 schreef hemarookworst het volgende:
hemaworst lekkerste eenheidsworst
probeer niet zo slim te klinken, dat past echt niet bij jequote:Op dinsdag 20 augustus 2019 21:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waarom zou je kiezen? Ondanks dat alles dat je doet in je leven een keuze is hoef je niet altijd te kiezen. Neem je geboorte en dood als voorbeeld, daar kies je niet voor. De fundamentele delen van jouw bestaan zijn geen keuzes. Waarom zou je dan moeite steken in de illusie dat alles een keuze is? En belangrijker nog, waarom zou je jezelf toe dwingen om die keuzes te maken?
Flip, je hebt weet niet hoeveel verschillende fliters. Groot, klein, zwart/grijs/wit, verdekt of onbedekt. Maar uiteindelijk dienen ze maar voor 1 doel en dat is controle. Flitsers hebben geen mening. Flitsers hebben geen persoonlijkheid. Flitsers denken niet na over het doel en de gevolgen van hun acties. Als ze dat wel zouden hebben dan zouden het geen flitsers zijn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 21:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vind je ama en mij een eenheidsworst?
Mooi verhaal, maar in de pubertijd begin je een mening te vormen, gebaseerd om wat de omgeving jou vertelt en er kritisch over te zijn. Dan leer je op een gegeven moment dat Dragonball eigenlijk iets zieligs isquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 21:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waarom zou je kiezen? Ondanks dat alles dat je doet in je leven een keuze is hoef je niet altijd te kiezen. Neem je geboorte en dood als voorbeeld, daar kies je niet voor. De fundamentele delen van jouw bestaan zijn geen keuzes. Waarom zou je dan moeite steken in de illusie dat alles een keuze is? En belangrijker nog, waarom zou je jezelf toe dwingen om die keuzes te maken?
ja wat is het nou filters of flitsersquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 21:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Flip, je hebt weet niet hoeveel verschillende fliters. Groot, klein, zwart/grijs/wit, verdekt of onbedekt. Maar uiteindelijk dienen ze maar voor 1 doel en dat is controle. Flitsers hebben geen mening. Flitsers hebben geen persoonlijkheid. Flitsers denken niet na over het doel en de gevolgen van hun acties. Als ze dat wel zouden hebben dan zouden het geen flitsers zijn.
Dus ondanks dat je kan predikeren een eigen wil te hebben oefen je uiteindelijk dezelfde wil op van hetzelfde systeem. In dat geval is dat FOK.
Warm op een getoast broodje met een scheutje honingmosterdsaus. Wat kan het leven dan ineens zo mooi en rijk smaken, hè.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 21:21 schreef hemarookworst het volgende:
hemaworst lekkerste eenheidsworst
Kan ik alleen maar mee eens zijnquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 21:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Warm op een getoast broodje met een scheutje honingmosterdsaus. Wat kan het leven dan ineens zo mooi en rijk smaken, hè.
Jij hebt de illusie dat jouw mening van toegevoegde waarde is. Uiteindelijk telt alleen datgene wat vaststaat en dat is dat DBS GOAT isquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 21:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mooi verhaal, maar in de pubertijd begin je een mening te vormen, gebaseerd om wat de omgeving jou vertelt en er kritisch over te zijn. Dan leer je op een gegeven moment dat Dragonball eigenlijk iets zieligs is
kut is dat he als het vorige gequote bericht er nog staatquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 21:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Warm op een getoast broodje met een scheutje honingmosterdsaus. Wat kan het leven dan ineens zo mooi en rijk smaken, hè.
Ach, het leven is een opeenstapeling van toevalligheden en teleurstellingen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 21:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
kut is dat he als het vorige gequote bericht er nog staat
Jeetje wat is dit voor nieuwe act dan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 21:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Flip, je hebt weet niet hoeveel verschillende fliters. Groot, klein, zwart/grijs/wit, verdekt of onbedekt. Maar uiteindelijk dienen ze maar voor 1 doel en dat is controle. Flitsers hebben geen mening. Flitsers hebben geen persoonlijkheid. Flitsers denken niet na over het doel en de gevolgen van hun acties. Als ze dat wel zouden hebben dan zouden het geen flitsers zijn.
Dus ondanks dat je kan predikeren een eigen wil te hebben oefen je uiteindelijk dezelfde wil op van hetzelfde systeem. In dat geval is dat FOK.
Sup sup?quote:
Ook ook. Beetje verveeldquote:
Of wie gaan we doenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 21:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik ook wel eigenlijk. Wat gaan we doen?
Heeft hij ooit geen baard gehad dan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 21:54 schreef Amarantha het volgende:
Oeh volgens mij laat die zijn baard weer staan
Houd je dit nog steeds vol jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 21:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jij hebt de illusie dat jouw mening van toegevoegde waarde is. Uiteindelijk telt alleen datgene wat vaststaat en dat is dat DBS GOAT is
Jij ook?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 21:54 schreef Amarantha het volgende:
Oeh volgens mij laat die zijn baard weer staan
Tijdje terug eraf gehaald en ook even bijgehouden wel met eraf laten. Maar ik zie hem nu weer met baard op zijn Instagram. Kan ook zijn dat Aquaman 2 opnames eraan komen ofzo.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 21:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft hij ooit geen baard gehad dan?
quote:
Met baard is hij echt wel knapper.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 21:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Damn wat een verschil lol.
51 is zn vrouwquote:
Ja kloptquote:
Ongekend hequote:Op dinsdag 20 augustus 2019 21:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Houd je dit nog steeds vol ja
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja kloptEn zijn vrouw schijnt heel vaak aan de alcohol te zitten (en dus depri) omdat zij de aandacht niet aan kan die hij nu allemaal krijgt van vrouwen.
Jason was nog niet zo populair (onder de vrouwen) toen ze wat kregen. Na GoT vonden heel veel vrouwen hem een lekker ding.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haar vorige man was Lenny Kravitz. Ze moet toch een wat minder populaire echtgenoot zoeken dan
Man man manquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Sta je deze bebossing overal toe?
Haha al die wanhopige ouwe vrouwen zeker die hem lastig vallen. Moet nu denken aan een interview die die Varys-acteur eens gaf en vertelde dat er allemaal, voornamelijk oudere, vrouwen waren die hem soms echt naar zn kruis grepen om te kijken of hij wel echt wat tussenzn benen hadquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jason was nog niet zo populair (onder de vrouwen) toen ze wat kregen. Na GoT vonden heel veel vrouwen hem een lekker ding.
Ik denk juist dat hij best veel mooie vrouwen kan krijgen.. Ik snap haar angst wel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:08 schreef Fok-it het volgende:
Haha al die wanhopige ouwe vrouwen zeker die hem lastig vallen.
Ja kan, hij heeft wel echt een love it or hate it-uiterlijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk juist dat hij best veel mooie vrouwen kan krijgen.. Ik snap haar angst wel.Ze is zelf ook niet super jong meer.
Wat is er hate it aan dan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja kan, hij heeft wel echt een love it or hate it-uiterlijk
Nja, lang haar, woeste baard, breed. Of je houdt daarvan of je hebt er niks mee tochquote:
Je had liever het eerste en tweede honk gevondenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:14 schreef naatje_1 het volgende:
Nou, thuishonk weer gevonden. Alles kits hier?
Is derde honk niet seks?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je had liever het eerste en tweede honk gevonden
Is dat geen homerunquote:
Oh ja kan ook. Ik hoor altijd meer second base in de Amerikaanse filmpjesquote:
Eerste honk eigenlijk alleen maarquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat was dat toch kut, softbalquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
softiesquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat was dat toch kut, softbal
Ja ik ben scheel dus ik heb die bal nog nooit goed geslagen verderquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat was dat toch kut, softbal
Leuk he iemand kwetsen en daarna grapje zeggenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:18 schreef Fok-it het volgende:
Nja Naatje zit in ieder geval op 3 outs
Wordt het toch nog neuken naatjequote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:19 schreef naatje_1 het volgende:
Tering wat een geile doos zit het in zeg
Stel je niet aanquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:19 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Leuk he iemand kwetsen en daarna grapje zeggen
Oo wat makkelijk. Walgelijk man. Had je hoog zitten maar...
We deden zelden dat spel echt, het was duizenden keren overgooien wat een kansloze ellende was dat.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik ben scheel dus ik heb die bal nog nooit goed geslagen verder
Te geacteerd dit noelquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:19 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Leuk he iemand kwetsen en daarna grapje zeggen
Oo wat makkelijk. Walgelijk man. Had je hoog zitten maar...
Past me ook niet he?quote:
Ga niet neuken met een letterlijke doosquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:20 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wordt het toch nog neuken naatje
Zou niet inzien waarom nietquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ga niet neuken met een letterlijke doos
Niet??quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ga niet neuken met een letterlijke doos
NoelGallagher dat was pas een user hequote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:22 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Past me ook niet he?
Gelukkig maakte ik daarna een goede grap
Ja hart van goud die jongenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
NoelGallagher dat was pas een user he
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
NoelGallagher dat was pas een user he
dacht first base zoenen, second base handdingen en oraal en third base neukenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja kan ook. Ik hoor altijd meer second base in de Amerikaanse filmpjes
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:15 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb m'n JBL charge 4 trouwens binnen gekregen
wat voor muziek luister je ook alweer?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:15 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb m'n JBL charge 4 trouwens binnen gekregen
Weer wat geleerdquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:59 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
dacht first base zoenen, second base handdingen en oraal en third base neuken
ja dacht ik hè, kweenie zekerquote:
Wat ze 's avonds draaien op 3FM, wat ze überhaupt draaien op KINK, klassiek, techno, drum n bass en goa. Dat covert het wel een beetje denk ik.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:01 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
[..]
wat voor muziek luister je ook alweer?
nice had het goed bij de correctiequote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:04 schreef Fok-it het volgende:
1st Base - Is Kissing, french, open mouth or just a peck. Also any above the belt touching is included in this base
2nd Base - Hands below the belt. Fingering for girls or hand jobs for the guys.
3rd Base - When mouths are used below the belt. Essentially going down on a guy or girl. also This base includes the sex toys.
4th Base or Home base/plate - Going "all the way," doing the deed, Slamming it, Fucking, Sex, intercourse, "doin it," getting friskey so on and so forth.
(some people use a 5th base or a 'grand slam' to refer to anal sex while other include it in the 4th base. its really up to the individuals wheter they want to include it)
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het gaat over seks
Goede timing weer Char
Wat sneuquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:18 schreef Solotovski het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)rsenkanker~a148b818/
Jongens gvd
Zo zielig.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:18 schreef Solotovski het volgende:
Jongens gvd
Bijzonder slechtquote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 23:18 schreef Solotovski het volgende:
Jongens gvd
Verschrikkelijk..quote:
VERSCHRIKKELIJKquote:
Bijna weekend goos.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 06:14 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Heb weer zin in een feestje met veel bier! Bestel mer!
Die heb je gepikt vanuit Discordquote:
Nee eigenlijk niet, gewoon van youtubequote:Op woensdag 21 augustus 2019 06:52 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Die heb je gepikt vanuit Discord![]()
Zit jij ook op discord?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 07:07 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, gewoon van youtube
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 07:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zit jij ook op discord?
Undercover, andere naam als hierquote:Op woensdag 21 augustus 2019 07:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zit jij ook op discord?
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 07:18 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Undercover, andere naam als hier
Allang gevondenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 07:18 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 07:18 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
quote:
Die heb je niet.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 07:24 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Nee, eerst mijn andere vrienden gedag zeggen.
Ik ken een leuker liedjequote:
Laat me raden.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 07:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ken een leuker liedje
Neequote:
Mensen die niet Tino Martinquote:
Neequote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:01 schreef UitStraling het volgende:
Geen zin om te werken vandaag, wie heeft er zin om in mijn plaats de honneurs waarnemen?
Wiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |