Jullie komen beide uit een familie die toevallig rivalen zijn van elkaar en het is een verboden liefde?quote:
ehh nee ik heet ook geen romeo hequote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jullie komen beide uit een familie die toevallig rivalen zijn van elkaar en het is een verboden liefde?
Het wordt een keer tijd voor Bowie vind ik!quote:
Eens, zet op dan!quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Het wordt een keer tijd voor Bowie vind ik!
Ben ik al aan het luisteren. Maar een leuk Bowie gifje of foto in de OP zou ik zeer kunnen waarderen.quote:
Stop eens met die waardeloze act van je.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:56 schreef KingRoland het volgende:
Poll: Bij welke van de Big 4 zou jij graag willen werken?
• Deloitte
• PwC
• EY
• KPMG
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
gedaanquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ben ik al aan het luisteren. Maar een leuk Bowie gifje of foto in de OP zou ik zeer kunnen waarderen.
@wietparkietquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ben ik al aan het luisteren. Maar een leuk Bowie gifje of foto in de OP zou ik zeer kunnen waarderen.
Je kan ook naar de shot van Free Willy kijkenquote:
Remqo, lang niet gezien!quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je kan ook naar de shot van Free Willy kijken
Ja he. Sowieso Bowiegodquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:02 schreef wietparkiet het volgende:
vind dat zo'n fijne film haha
het is zo chaotisch maar toch ook vredig of zo
Mja, KLB dood en leven gevondenquote:
Ahah, het moment waarvan je wist dat het ging komenquote:
Alleen proleten denken dat big4 hoogst haalbare isquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:56 schreef KingRoland het volgende:
Poll: Bij welke van de Big 4 zou jij graag willen werken?
• Deloitte
• PwC
• EY
• KPMG
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
En toch kan ik Fok! niet geheel achter me latenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ahah, het moment waarvan je wist dat het ging komen
Hotel Californiaquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
En toch kan ik Fok! niet geheel achter me laten
Daar heb ik vaak op gefaptquote:
Mooie vergelijkingquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hotel California![]()
Hoe is het met je nieuw gevonden leven?
Tot nu zo ver super en heb daardoor nieuwe uitdagingen in het leven, iets wat niet later had moeten komenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hotel California![]()
Hoe is het met je nieuw gevonden leven?
Ergens wel een keiharde waarheidquote:
Goed om te horen!quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
Tot nu zo ver super en heb daardoor nieuwe uitdagingen in het leven, iets wat niet later had moeten komen
Oh lol, ik dacht dat je het wéér zei, maar da was nie.quote:
Mooie vrouw he?quote:
Ja, daar zou ik wel een beschuitje mee willen eten.quote:
beschuitquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:16 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, daar zou ik wel een beschuitje mee willen eten.
Met honing of aardbei?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:16 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, daar zou ik wel een beschuitje mee willen eten.
Ohquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:15 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oh lol, ik dacht dat je het wéér zei, maar da was nie.
Beidequote:
waarom zou je die droge meuk eten?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
p
[..]
is toch niks mis mee?
Met honing kun je veel leukere dingen doen dan op een beschuit smerenquote:
je moet er wel wat op doen .:)quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom zou je die droge meuk eten?
Op beschuit smeren is slechts een optie, je kan er ook je lul in duwen en het laten aflebberenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met honing kun je veel leukere dingen doen dan op een beschuit smeren
of je koopt het gewoon niet en kiest lekkers om je beleg op te doenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
je moet er wel wat op doen .:)
Jeetje, beschuithater.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:22 schreef gianni61 het volgende:
of je koopt het gewoon niet en kiest lekkers om je beleg op te doen
Geplette muisjes. Als je doelt op het krijgen van een kind, dan nee dankje.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Met muisjes is het mooiste
Niet het lekkerste!
haat is een groot woord.quote:
Ja helemaal als het in 100 stukjes breektquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:26 schreef Remqo het volgende:
Beschuit is wel lekker voor ontbijt, alleen het kruimelt zo
We moeten wat schuiven nu, komt goed.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dan pak jij dat toch even op voor haar
Wel zo collegiaal
Als je het eet als een mongool met een hazenlip wel ja.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:26 schreef Remqo het volgende:
Beschuit is wel lekker voor ontbijt, alleen het kruimelt zo
Wat schuiven? je bent permanent aanwezig!quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
We moeten wat schuiven nu, komt goed.
Je mag niet alleen staan op 100.000 man.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wat schuiven? je bent permanent aanwezig!
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:29 schreef Rozevla het volgende:
Als je het eet als een mongool met een hazenlip wel ja.
Ja dankje, ik visualiseer JanJaap vd Wal voor mequote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:29 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Als je het eet als een mongool met een hazenlip wel ja.
Gewoon paar mods lenen uit CUL, F&L, SEX, en POL. Post toch niemand.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je mag niet alleen staan op 100.000 man.
Bedankt, we nemen het mee naar achter.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon paar mods lenen uit CUL, F&L, SEX, en POL. Post toch niemand.
Of MENquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon paar mods lenen uit CUL, F&L, SEX, en POL. Post toch niemand.
MEN MEN MEN, alsof daar goede mods zittenquote:
Noel als modquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:34 schreef Remqo het volgende:
Het zal me niets verbazen als Noel/Solo alsnog mod wordt
Wijkt in ieder geval nooit van zijn lijn af.quote:
Wat een verschrikkelijk walgelijk lelijk gedrocht is dat.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:31 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja dankje, ik visualiseer JanJaap vd Wal voor me
Lol Haagsie.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wijkt in ieder geval nooit van zijn lijn af.
Zou wat dat betreft een prima trambestuurder zijn.
Waarschijnlijk wordt de huidig eigenaar niet zo hard geneukt in dat bed dan jijquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:36 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Fuck dit ziet er eng uit. Die tv was bij mij allang van dat krukje gevallen.
Moest lachenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat wil ik niet weten, noch hoe hij een beschuitje eet, in the name of humanityquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:36 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk walgelijk lelijk gedrocht is dat.
Die gesmolten larve heeft ook nog een vrouw en kind toch ?
Nou nouquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |