ik eet niet meequote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wij gaan straks tortilla soep met kip eten
Nog wel aardig watquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:57 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als ik niet veel te doen heb zo'n 10-15 uur per week (in een normale werkweek) maar laatste tijd 50 uur per week moeten werken, dan is het maar zo'n 5 uur per week helaas.
Kan je inmiddels niet beter amputeren?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:57 schreef I. het volgende:
[..]![]()
Kut.Zit nu weer voor controle te wachten in de wachtkamer. #duurtlang. Mja, oog is lekker rood en zicht is 0.
Lekker blijven druppelen.
Doe je goed!quote:
quote:
G E N O Tquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:18 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb een kaiserbroodje met filet americain
Overdrijven is een van mijn kunstenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is ook weer overdreven.
Zeker omdat je dik bentquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:20 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Overdrijven is een van mijn kunsten
Broodje rosbief.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:18 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, trouwens, @:flippiee 3x raden wat ik vanavond ga eten
Pussy?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:18 schreef naatje_1 het volgende:
Jawel, ik heb er veel plezier in en zonder muziek kan ik niet leven. Is echt mijn passiequote:
Dan kan je heel goed overdrijven, duhquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken dan?
quote:Gym, tijdens de Coopertest
Leraar:,, Goed bezig je hebt nu al een zes.”
Ik: meteen languit op het gras.
Leraar: wat doe je nu?”
Ik:,, had even eerder geroepen een 5,5 is ook een voldoende!”
Leraar: ,,Wegwezen!”
Niksquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken dan?
En anders maakt het mij niet uit haha.quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
En anders maakt het mij niet uit haha.
Neejoh, al dat vet zorgt voor een zwemband effect.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:26 schreef naatje_1 het volgende:
Alhoewel het natuurlijk ook kan zijn dat je snel naar de bodem zinkt als je dik bent...
Je blijft juist drijven.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:26 schreef naatje_1 het volgende:
Alhoewel het natuurlijk ook kan zijn dat je snel naar de bodem zinkt als je dik bent...
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, had ik het dus toch goed. Dikke mensen kunnen goed overdrijven.
Dan is het over drijven, als ze ergens overheen drijven. Overdrijven is weer iets anders.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:27 schreef naatje_1 het volgende:
Ja, had ik het dus toch goed. Dikke mensen kunnen goed overdrijven.
NEE ECHTquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dan is het over drijven, als ze ergens overheen drijven. Overdrijven is weer iets anders.
Inderdaad zeg..quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dan is het over drijven, als ze ergens overheen drijven. Overdrijven is weer iets anders.
PANNENKOEKENquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:18 schreef naatje_1 het volgende:
Date? DATE?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
PANNENKOEKEN
kak ik ga mijn date vragen of ie pannenkoeken wil bakken
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
PANNENKOEKEN
kak ik ga mijn date vragen of ie pannenkoeken wil bakken
Jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan je boy een beetje koken?
sorry er komt een moment dat ik door moet met mijn levenquote:
Is het een Nederlander trouwens?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja
[..]
sorry er komt een moment dat ik door moet met mijn leven
Wedden dat ze hier ook niets over gaat melden...quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het een Nederlander trouwens?
Waar meldt nog meer niks over dan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wedden dat ze hier ook niets over gaat melden...
Wtfquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is het een Nederlander trouwens?
Zie Flipje eigenlijk voor me met een Mediterraanse vent. Maar dat is alleen omdat ze Ronaldo zo geweldig vindt.quote:
Over d'r date natuurlijk, verder dan 'charmante jongeman' is het niet gekomen, oh, en hij kan goed koken dusquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar meldt nog meer niks over dan?
Ik had laatst gedate met een Portugees man. Twijfelde of ik het met jullie moest delen of nietquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zie Flipje eigenlijk voor me met een Mediterraanse vent. Maar dat is alleen omdat ze Ronaldo zo geweldig vindt.
Sowieso, doe mij maar een bionisch oog.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan je inmiddels niet beter amputeren?
Kan ik inkomen opzich. Aan de andere kant, ik vind David Bowie geweldig en val ook niet op mager en blond.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zie Flipje eigenlijk voor me met een Mediterraanse vent. Maar dat is alleen omdat ze Ronaldo zo geweldig vindt.
Snap best dat ze wat privacy wil.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Over d'r date natuurlijk, verder dan 'charmante jongeman' is het niet gekomen, oh, en hij kan goed koken dus
Hehehe. Niet geworden dus. Hij leek te weinig op Cristiano?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik had laatst gedate met een Portugees man. Twijfelde of ik het met jullie moest delen of niet
Las jaar of 10 geleden, toen ik net een bril moest, over implantaten in je oog die je perfect zicht zouden geven. Simpele operatie, maar wel duur.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:36 schreef I. het volgende:
[..]
Sowieso, doe mij maar een bionisch oog.
Kan toch. Uitstraling is minstens zo belangrijk als uiterlijk zelf.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kan ik inkomen opzich. Aan de andere kant, ik vind David Bowie geweldig en val ook niet op mager en blond.
Klopt, iemand met een leuk charisma en karakter is belangrijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kan toch. Uitstraling is minstens zo belangrijk als uiterlijk zelf.
Beetje kleinquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snap best dat ze wat privacy wil.
[..]
Hehehe. Niet geworden dus. Hij leek te weinig op Cristiano?
[..]
Las jaar of 10 geleden, toen ik net een bril moest, over implantaten in je oog die je perfect zicht zouden geven. Simpele operatie, maar wel duur.
Wilde dat toen wel graag.
Transhumanisme
[..]
Kan toch. Uitstraling is minstens zo belangrijk als uiterlijk zelf.
Hard ditquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja
[..]
sorry er komt een moment dat ik door moet met mijn leven
Dacht dat ik klein was met m'n 1,75quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:43 schreef Flippiee het volgende:
Ie
[..]
Beetje klein
Als in onder de 1.70
Wel prima salsa danser
Haha, fucking manletquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:45 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Dacht dat ik klein was met m'n 1,75
Dat is toch niet klein?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:45 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Dacht dat ik klein was met m'n 1,75
Wow. Dat zulke mensen nog bestaan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:43 schreef Flippiee het volgende:
Ie
[..]
Beetje klein
Als in onder de 1.70
Wel prima salsa danser
Wat in de broek zit teltquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mannen onder de 1,90 moeten gewoon opgeven.
Oh nee.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zonder muziek als in muziek maken? want dat gaat voor veel mensen op denk ik.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jawel, ik heb er veel plezier in en zonder muziek kan ik niet leven. Is echt mijn passie
quote:Jezus wordt vaak voorgesteld als een grote, lange man, maar Joodse mannen hadden in die tijd een gemiddelde lengte van iets meer dan anderhalve meter. Het is dus onwaarschijnlijk dat Jezus veel groter was dan dat.
Als dat kan dan ga ik mee voor korting.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:36 schreef I. het volgende:
[..]
Sowieso, doe mij maar een bionisch oog.
1.83 hier en heb eigenlijk niets te klagenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik doe ook meequote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als dat kan dan ga ik mee voor korting.
Dat is al 3, nu zal zo'n oog niet zoveel meer kosten met groepskortingquote:
Jezus wordt ook vaak afgebeeld als een blanke man. Dat was ook niet zo. Net zoals dat hij niet met kerst maar rond maart geboren zou zijn.quote:
Hoe kan jezus nou blank zijn?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jezus wordt ook vaak afgebeeld als een blanke man. Dat was ook niet zo. Net zoals dat hij niet met kerst maar rond maart geboren zou zijn.
dit denkenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:58 schreef 2NutZ het volgende:
Jezus is verzonnen dus hij kan zowel blank als zwart zijn.
Dat is niet gek, dat geloof komt namelijk uit de regio noord Afrika en midden oosten oorspronkelijk. De Fransen enzo zijn er mee aan de haal gegaan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:57 schreef Fushia2 het volgende:
Maar sowieso vind ik het al vreemd dat Christeren/Katholieken jezus afbeeld. Beetje raar.
Moet je aan al die kunstenaars vragen die hem afgebeeld hebben.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:57 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Hoe kan jezus nou blank zijn?![]()
Trouwens, jezus is ook niet de zoon van god en niet de messias. Enkel een profeet.
kusje
Dit is toch totaal niet vreemd?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jezus wordt ook vaak afgebeeld als een blanke man. Dat was ook niet zo. Net zoals dat hij niet met kerst maar rond maart geboren zou zijn.
Dit weten, zelfsquote:
Mijn garnalen doen het goed trouwens, Nootjes.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
1.83 hier en heb eigenlijk niets te klagen
Zouden ieren dan een roodharige Jezus hebben?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit is toch totaal niet vreemd?
Zou pas gek zijn als ze zich Jezus zouden voorstellen die totaal niet op hen lijkt.
Beter ja, welke had jij precies? ik heb maar 6 reds die doen het redelijk maar geen babysquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn garnalen doen het goed trouwens, Nootjes.
Veel baby's zwemmen rond.
Goden/profeten afbeelden mag niet bij "ons" hoor?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is niet gek, dat geloof komt namelijk uit de regio noord Afrika en midden oosten oorspronkelijk. De Fransen enzo zijn er mee aan de haal gegaan.
Hoe kan er meer dan 1 god zijn????quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moet je aan al die kunstenaars vragen die hem afgebeeld hebben.
Verder is al het geloof dat maar 1 god heeft stom. Kusjes.
Christendom is ouder dan islam. Vanuit islam mag het niet maar vanuit de andere oudere religies wel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:01 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Goden/profeten afbeelden mag niet bij "ons" hoor?
Ja klopt, al blijft het vreemd.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Christendom is ouder dan islam. Vanuit islam mag het niet maar vanuit de andere oudere religies wel.
Niet perse, want niet alle Ieren zijn roodharig.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zouden ieren dan een roodharige Jezus hebben?
Menig gelovige die mij dit heeft gezegd. Maar ik leef mijn leven zoals ik het wil en niet volgens een boek uit de oudheid. Dan is het maar zo, heb ik in elk geval mijn leven geleefd zoals ik heb gewild en niet zoals mijn voorouders dat wilden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:02 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Hopelijk zie je op een dag in dat je dwalende bent, inshallah
Gewoon meer open staan dan valt het allemaal wel mee hoe vreemdquote:
Heb reds en mandarins.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beter ja, welke had jij precies? ik heb maar 6 reds die doen het redelijk maar geen babys
Ja, maar besef je wel dat dat dit leven hier maar tijdelijk is en het hiernamaals voor eeuwig is?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Menig gelovige die mij dit heeft gezegd. Maar ik leef mijn leven zoals ik het wil en niet volgens een boek uit de oudheid. Dan is het maar zo, heb ik in elk geval mijn leven geleefd zoals ik heb gewild en niet zoals mijn voorouders dat wilden.
Niiice!! ik had dat ook met de reds. Hoeveel heb je ongeveer in je bak? heb het idee dat ik er nog wat bij moet nemen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb reds en mandarins.
Reds waren er een paar de pijp uit, en ontkleurd door stress. Toen kwamen mandarins erbij en nu is het dikke fissa in de bak.
Neen, dit zorgt net voor contradicties. Dat veel Westerlingen geloven dat jezus blank is, is hier al een bewijs van.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon meer open staan dan valt het allemaal wel mee hoe vreemd
Hoe kan er niet meer dan 1 zijn????quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:01 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Hoe kan er meer dan 1 god zijn????![]()
Maar goed dat ze dan niet op haags lijken, dan zouden ze allemaal kort en dik zijn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet perse, want niet alle Ieren zijn roodharig.
Maar als je het verhaal van het Christendom in die tijd aan Chinezen hebben aangeboden, zou je een heel ander beeld hebben gehad nu.
Je gelooft in dingen die op je lijken. Daarom werden Noordse goden afgebeeld als groot, blond/rood en blank.
Daarom werden Egyptische goden afgebeeld als zwartharig en bruin, en werden Indiaanse goden afgebeeld als slangen met veren.
Ik ben van de wetenschap en dat is in mijn ogen niet mogelijk. Stel dat het een leugen is? en mensen liegen hoorquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:04 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ja, maar besef je wel dat dat dit leven hier maar tijdelijk is en het hiernamaals voor eeuwig is?
Dan chill ik liever in jennah/paradijs dan in de hel
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:05 schreef naatje_1 het volgende:
Tweede van de 10 geboden
U mag geen beeld of afbeelding maken van wat boven in de hemel of beneden op de aarde, noch van wat in de wateren onder de aarde is. U mag niet voor dergelijke beelden neerknielen of deze vereren, want Ik, de Here, ben een jaloerse God, die de zonden van de vaders toerekent aan de kinderen, kleinkinderen en achterkleinkinderen van hen die Mij haten. Maar Ik ben liefdevol voor hen die van Mij houden en mijn wetten gehoorzamen.
Achja, leven en laten leven.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ben van de wetenschap en dat is in mijn ogen niet mogelijk. Stel dat het een leugen is? en mensen liegen hoorvroeger en nu.
Hmm, weet ik niet meer eigenlijk. Is ook lastig tellen omdat ze zich veel verstoppen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niiice!! ik had dat ook met de reds. Hoeveel heb je ongeveer in je bak? heb het idee dat ik er nog wat bij moet nemen.
Kweek je die nou om te eten of voor de leukquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, weet ik niet meer eigenlijk. Is ook lastig tellen omdat ze zich veel verstoppen.
Zitten er nu iets van 30 denk ik.
Gast, we praten hier over god? Niet over mensen, niet over profeten, niet over engelen of whatever?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoe kan er niet meer dan 1 zijn????![]()
Er zijn ook meerdere soorten mensen, bijen, gras, bloemen, apen, etc etc. Dus het is onlogisch dat er dan maar 1 god zou zijn. Als die er al is.
Zeker weten ik laat ook ieder in zijn waarde die wel wat wil geloven. Of het nou hindo eis of moslim of christen lekker zelf weten.quote:
heb je die tekst niet zelf verzonnen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja wat nou, in principe zou dit ook aanleiding moeten geven om Jezus niet af te beelden
Voor de leuk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kweek je die nou om te eten of voor de leuk
Ja precies, dat is al heel wat meer dan 6quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, weet ik niet meer eigenlijk. Is ook lastig tellen omdat ze zich veel verstoppen.
Zitten er nu iets van 30 denk ik.
En waarom zou het logisch zijn dat daarvan er dan maar 1 is terwijl alles in het wijde universum in meerdere voorkomt?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:07 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Gast, we praten hier over god? Niet over mensen, niet over profeten, niet over engelen of whatever?
![]()
Nopequote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:07 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
heb je die tekst niet zelf verzonnen?
Gelden alle regels nog dan uit oude testament?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja wat nou, in principe zou dit ook aanleiding moeten geven om Jezus niet af te beelden
Is dat waarom er zoveel mensen in de randstad wonen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja precies, dat is al heel wat meer dan 6bij een grotere groep krijg je sneller babys
Ik laat iedereen in zijn waarde.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zeker weten ik laat ook ieder in zijn waarde die wel wat wil geloven. Of het nou hindo eis of moslim of christen lekker zelf weten.
Zouden veel gelovigen ook moeten accepteren vind ik, maarja helaas
Ligt eraan hoe streng je gelooft denk ik.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelden alle regels nog dan uit oude testament?
Regels over het niet dragen van kleding van verschillende stoffen en regels over het niet eten van schaaldieren gelden toch ook niet meer?
Nee dat is waarom een bepaalde groep mensen perse in de randstad willen wonenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is dat waarom er zoveel mensen in de randstad wonen?
Nogmaals: god. Er is maar 1 god. That's it. Je kan god niet vergelijken met wat dan ook.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
En waarom zou het logisch zijn dat daarvan er dan maar 1 is terwijl alles in het wijde universum in meerdere voorkomt?
Groot gelijk, is ook leuk toch om beetje uit te lokken. Krijg heel vaak mensen met religies wel stil in een discussiequote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:09 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ik laat iedereen in zijn waarde.
Maar dan moet men mij niet lastigvallen met onzin zoals "OOOOOH NEEE JIJ EET HALAL VLEEEEEES???!!!!???!!!!" terwijl ze zelf gewoon vlees eten. Dan ga ik graag in discussie.
Okaaaay hahahaahaquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nope
https://historiek.net/tien-geboden-bijbel-moderne-taal/84242/
Dat mensen het niet meer volgen betekent niet dat het niet meer geldt he?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Regels over het niet dragen van kleding van verschillende stoffen en regels over het niet eten van schaaldieren gelden toch ook niet meer?
@Naatje woon je daarom in Amsterdam?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee dat is waarom een bepaalde groep mensen perse in de randstad willen wonen
Ik welquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:10 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Nogmaals: god. Er is maar 1 god. That's it. Je kan god niet vergelijken met wat dan ook.
Nouja, dat is natuurlijk iets waar boeken over vol zijn geschreven. Jezus zelf zegt dat er geen iota of tittel veranderd mag worden aan het woord, wat voor heel veel mensen betekent dat het oude testament een geldigheid heeft, maar Paulus gaat er ook op in dat nieuwe christenen zich niet tot de joodse leefregels hoeven over te geven. Het komt er op neer dat uiteindelijk het Nieuwe Testament niet een vervanging is van het oude (wat iets is wat bepaalde gnostici uit die tijd voorhielden), maar een doorzetting van het oude. Een herwaardering ook, op het moment dat Jezus zegt dat naastenliefde het allerbelangrijkste gebod is, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:11 schreef 2NutZ het volgende:
Daarom lekker religie binnen het huishouden laten en verder niet.
Dus een hoofddoek zie je als een statement van "ik ben moslima"?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:11 schreef 2NutZ het volgende:
Sowieso al dat bekrompen gedoeals de ene halal vlees wil eten wat boeit jou dat dan?
echt donder op.
Daarom lekker religie binnen het huishouden laten en verder niet.
ik heb medelijden met je. Nu praat je stoer, maar wacht maar op de dag des oordeels.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik welen de geloven waar er meer dan 1 is ook. Dus dat kan prima hoor.
Ja, precies... iedereen blij.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:12 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Of binnen het daarvoor bestemde geloofshuis, maar verder niet.
Je gelooft dat je niet gelooft.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben blij dat ik niet geloof en me niet druk hoef te maken om willekeurige regels.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben blij dat ik niet geloof en me niet druk hoef te maken om willekeurige regels.
Daar zou ik over na moeten denken. Denk het wel, net als een keppeltje of overduidelijk kruisjes dragen. Maar indd, leven en laten leven maar dan niet hypocriet zijn maar zowel geven als nemen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:12 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Dus een hoofddoek zie je als een statement van "ik ben moslima"?
Zoals ik net zei Noot, leven en laten leven.
Ach je ziel is toch al geclaimd door boven of onder om klaar te stomen voor armageddon. Je krijgt straks gewoon een wapen in je handen geramd en dan wordt je het slagveld op gestuurd tot een van de twee kanten compleet kapot is en daarna wordt er een reset gedaan en komt er weer een nieuw universum waar het spelletje weer opnieuw begint. Ik hoop gewoon dat ik bij de winnende kant zit.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:13 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
ik heb medelijden met je. Nu praat je stoer, maar wacht maar op de dag des oordeels.
SubhanAllah
Ik weet dat ik niet geloof.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:13 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Je gelooft dat je niet gelooft.
Dus je gelooft.
Punt.
Ja ik deel je mening. Als snap ik wel dat je met een burka/nikab moeilijk aan de servicedesk van de NS kan werken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daar zou ik over na moeten denken. Denk het wel, net als een keppeltje of overduidelijk kruisjes dragen. Maar indd, leven en laten leven maar dan niet hypocriet zijn maar zowel geven als nemen.
Zit je aan de harddrugs?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ach je ziel is toch al geclaimd door boven of onder om klaar te stomen voor armageddon. Je krijgt straks gewoon een wapen in je handen geramd en dan wordt je het slagveld op gestuurd tot een van de twee kanten compleet kapot is en daarna wordt er een reset gedaan en komt er weer een nieuw universum waar het spelletje weer opnieuw begint. Ik hoop gewoon dat ik bij de winnende kant zit.
Nee ik gebruik geen drugs. Je roept wel leven en laten leven maar je loopt wel belachelijk te maken wat ik eventueel geloof. Beetje hypocriet he.quote:
Ja persoonlijk ook geen moeite mee hoor zolang die mensen zich maar gedragen kan je dragen wat je wil. Het gaat me meer om naar buiten toe, naar de maatschappij, naar je werk, werkgever etc. Gewoon neutraal zijn en niets met religie uitdragen. Zo lastig is dat toch ook niet denk ik dan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:16 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ja ik deel je mening. Als snap ik wel dat je met een burka/nikab moeilijk aan de servicedesk van de NS kan werken.
Maar anders? Zolang ik goed behandeld word is alles ok. Of die persoon een kippa draagt, een hoofddoek of een kruisje....
Valt me op dat de oudere religies dit steeds vaker erkennen. In Islam zijn het volgens mij djinns (boze geesten).quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:17 schreef dud0r het volgende:
Waar staan paranormale activiteiten binnen de geloven eigenlijk?
Dat is helaas vaak zoquote:
Niet zo gelijk aangevallen worden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee ik gebruik geen drugs. Je roept wel leven en laten leven maar je loopt wel belachelijk te maken wat ik eventueel geloof. Beetje hypocriet he.
Wiskundig gezien is het gewoon niet echt mogelijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:29 schreef naatje_1 het volgende:
@:dud0r wanneer je God duidt als de oorzaak van de wereld, dan kunnen er niet meer goden zijn. Er kan slechts één oorzaak van de wereld zijn, niet meerderen. Als er een andere entiteit buiten God zou zijn, dan heeft God die entiteit niet gecreëerd, maar dan is God niet meer de oorzaak van de wereld, want dan heeft die entiteit ook een deel in de oorzaak van de wereld.
Doen wequote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als dat kan dan ga ik mee voor korting.
quote:
Muziek maken snap ik dat niet iedereen dat kan en/of tijd voor heeft. Maar mensen die niets om muziek geven? Dat snapt ik nietquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:50 schreef 2NutZ het volgende:
Zonder muziek als in muziek maken? want dat gaat voor veel mensen op denk ik.
Snap niet dat sommige mensen geen muziek luisteren, ik ken ze wel. Zijn ook vaak zure mensen
Ik heb een honoursvak gevolgd over de geschiedenis van wetenschap en religie en de conclusie daaruit was dat die aanname, dat er een clash zou zijn, niet helemaal houdtquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wiskundig gezien is het gewoon niet echt mogelijk
Maar goed wetenschap en religie zijn nooit goede vrienden geweest en religie heeft in het verleden wel vaker gefaald dingen in te zien
Ik dacht dat dit een grapje was. Maar heb al ondervonden dat mannen op FOK hier geen grapjes over maken schijnbaar. Mijn excuses.quote:
Kun je goed makenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit een grapje was. Maar heb al ondervonden dat mannen op FOK hier geen grapjes over maken schijnbaar. Mijn excuses.
Ik wil een vraag stellen, maar ik weet het antwoord alquote:
Wat dan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:37 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik wil een vraag stellen, maar ik weet het antwoord al
Hoe kan ik het goedmaken?quote:
Niet zo snel... Laten we elkaar eerst een beetje leren kennen hequote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hoe kan ik het goedmaken?
"Door met mij op date te gaan."
Nou, wat had je dan geantwoord?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:40 schreef Ivo1986 het volgende:
Niet zo snel... Laten we elkaar eerst een beetje leren kennen he
Zullen we PMmen, DMmen of iets anders om elkaar te ontdekken?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nou, wat had je dan geantwoord?
Dit klinkt echt heel fout.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:43 schreef Ivo1986 het volgende:
Zullen we PMmen, DMmen of iets anders om elkaar te ontdekken?
Niet als je het er constant over hebt.quote:
Ik ga een salsa maken voor bij de nacho's bij het etenquote:
Dit kan echt niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:46 schreef naatje_1 het volgende:
Al heb ik nooit een frikandel speciaal gehad
Ook lekker!quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga een salsa maken voor bij de nacho's bij het eten
ja is toch net zo iets als de vrije schoolquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:58 schreef UitStraling het volgende:
VU is toch voor speciaaltjes met een rugzakje die niet zo goed mee kunnen komen in de harde wereld?
he chinoquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Niet als je het er constant over hebt.
Volgend jaar weer ik weer op les, alleen mijn vorige les was denk ik dik 10 jaar geleden.. En ik ben de helft ook vergetenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ook en ik ga wel eens naar van die avonden.
Vandaag al 7 comics verkocht en straks wsl nog 3.quote:
Haha lekker manquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vandaag al 7 comics verkocht en straks wsl nog 3.
Cheld stroomt binnen.
Doeeenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:08 schreef murp het volgende:
[..]
Volgend jaar weer ik weer op les, alleen mijn vorige les was denk ik dik 10 jaar geleden.. En ik ben de helft ook vergeten
Ik vind het ook zo mooi om te zienquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doeeen![]()
Vind het zo leuk. En iedereen dans altijd zo leuk met alles en iedereen. Het is zo heerlijk sociaal en ongedwongen. En mensen komen er echt voor het dansen
Levert dat serieus geld op? Laatst zolder bij m'n ouders opgeruimd. Dozen vol bij oud papier gezetquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vandaag al 7 comics verkocht en straks wsl nog 3.
Cheld stroomt binnen.
Hee nep Hageneesquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Levert dat serieus geld op? Laatst zolder bij m'n ouders opgeruimd. Dozen vol bij oud papier gezet
Gaat dit over techno fissaquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doeeen![]()
Vind het zo leuk. En iedereen dans altijd zo leuk met alles en iedereen. Het is zo heerlijk sociaal en ongedwongen. En mensen komen er echt voor het dansen
Niet speciaal voor mij nee, maar dat maakt de VU zelf niet minder speciaalquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:50 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Niet als je het er constant over hebt.
Ook dat ja. Nog leuker als je met iemand danst die er ook echt gevoel voor heeft of goed kan leiden.quote:
Neequote:
oh dat wel, kan er altijd wel om lachen hoor maar het is vaak wel zelfde soort humor allemaalquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er zitten af en toe weleens leuke tussen.
Ja beetje droogkloterigquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:24 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh dat wel, kan er altijd wel om lachen hoor maar het is vaak wel zelfde soort humor allemaal
Wat lees ik nu.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:46 schreef naatje_1 het volgende:
Al heb ik nooit een frikandel speciaal gehad
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bij een frikandel speciaal hoort echt een broodje.
quote:
HOE KAN DIT?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat ik nog nooit een frikandel speciaal heb gehad
Dat is zooooo lekker.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat ik nog nooit een frikandel speciaal heb gehad
Patatfriet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is wel PATAT, toch?
Hangt vanaf welke.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Levert dat serieus geld op? Laatst zolder bij m'n ouders opgeruimd. Dozen vol bij oud papier gezet
Wat krijg je voor Eric de Noormanquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hangt vanaf welke.
Meeste zijn niks waard. Kun je het beste voor een klein bedragje verkopen in bulk.
Sommige zijn beetje waard, kun je best verkopen op internet of aan de winkel.
Sommigen zijn aardig wat waard. Zo heb ik Dr. Strange into Shamballa liggen. Is al jaren uit print, en gaat op de tweedehands markt voor 50-80 dollar.
Is de relatie tussen jou en Roland verslechterd?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat krijg je voor Eric de Noorman
Scjvb is zijn nieuwe beste vriendquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is de relatie tussen jou en Roland verslechterd?
Wie?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Scjvb is zijn nieuwe beste vriend
Die ouderwetse boekjes met de rare afmetingen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat krijg je voor Eric de Noorman
Patietquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is wel PATAT, toch?
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oh jammer zeg dacht dat ik miljonair wasquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die ouderwetse boekjes met de rare afmetingen?
Niet veel. Hangt beetje van de staat af. Als je een reeks hebt in goede staat, paar honderd.
2 uur controleafspraak ziekenhuisquote:
Jezusquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:11 schreef I. het volgende:
[..]
2 uur controleafspraak ziekenhuis
3 uur pas aan de beurt
Arts haalde er een uveitis (ontsteking) specialist bij
uveitis specialist haalde er een netvlies specialist bij
uveitis specialist haalde er een baerveldt (implantaat) specialist bij
Op een gegeven moment stonden vier artsen naar m'n oog te staren, en te overleggen
Moest ik opeens een biopt ondergaan, omdat ze het niet vertrouwden. Hup, naar de verpleging, verdoving, naar een OK, weefsel uit m'n oog gehaald, dat gaan ze op kweek zetten.
Hup, op naar het lab, bloed laten prikken, naald in m'n linkerarm. Komt net na het prikken die arts weer aanlopen, zegt ie; Ja, ik heb net nog een sticker meegekregen, daar staat iets anders op, dus je moet nog een keer prikken. Hup, naald in m'n rechterarm.
En toen was ik er wel weer even helemaal klaar mee.
Daar gaat het lunch genot je toch van.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jezus![]()
Kut allemaal weer
Mja, ben het wel zat. Moet er verdomme donderdag wéér heen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jezus![]()
Kut allemaal weer
Lekker bezig Kopjeequote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:19 schreef Kopjechino het volgende:
Compliment gekregen van mijn vioolleraar dat het zo goed ging
Het gaat ook echt steeds beter.
We zijn trots op je!quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:19 schreef Kopjechino het volgende:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:19 schreef Kopjechino het volgende:
Alleen als je superpopulaire karakters hun eerste boek hebt, eerste druk, goed bewaard.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh jammer zeg dacht dat ik miljonair was
Je zal wel lang en breed door je eigen risico heen zijn denk ik zo.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:19 schreef I. het volgende:
[..]
Mja, ben het wel zat. Moet er verdomme donderdag wéér heen.
Daarom je zit toch ook op vioolles lijkt me?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:19 schreef Kopjechino het volgende:
Waar komt je afgunst precies vandaan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:52 schreef Solotovski het volgende:
Daarom je zit toch ook op vioolles lijkt me?
Dat was ik in februari al jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je zal wel lang en breed door je eigen risico heen zijn denk ik zo.
Had hij last van zijn oog dan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:07 schreef wietparkiet het volgende:
krijg beetje het gevoel dat I de nieuwe toto is met zn oog
nee toto had een wondje op zijn rug dat maar niet dicht ging wat ze ook probeerdequote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Had hij last van zijn oog dan?
Gelukkig maar fijn om te horenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, ik voel mij al een stuk beter
Dat is dat wandelende tapijt uit the wizard of Oz tochquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee toto had een wondje op zijn rug dat maar niet dicht ging wat ze ook probeerde
Haha wat? Neem het niet zo persoonlijk op johquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:57 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Waar komt je afgunst precies vandaan?
nee een user hierquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is dat wandelende tapijt uit the wizard of Oz toch
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee toto had een wondje op zijn rug dat maar niet dicht ging wat ze ook probeerde
Jaquote:
Hoe moet ik het dan opvatten?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:10 schreef Solotovski het volgende:
Haha wat? Neem het niet zo persoonlijk op joh
Niet gewoon niet zo druk om makenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:12 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja
Is zowel voor mijzelf, als voor anderen wel zo leuk.
[..]
Hoe moet ik het dan opvatten?
nja is toch niet erg om ff beetje depri te zijnquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:12 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja
Is zowel voor mijzelf, als voor anderen wel zo leuk.
[..]
Hoe moet ik het dan opvatten?
Oké, gelukkig dan maar denk ik.quote:
Het was even zwaar, maar het was een leuk weekend en er komt weer een leuk weekend aan. Daarnaast over 4 weken vakantie. Leuke vooruitzichten helpen welquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:13 schreef wietparkiet het volgende:
nja is toch niet erg om ff beetje depri te zijn
zeker als je zo iets te verwerken hebt. we kunnen niet 24/7 vrolijk zijn
Bij Toto hadden ze iig een naam van de aandoening en een behandelmethode die bij sommige mensen werkte.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat
krijg beetje idee dat het oog van i ook maar niet beter wordt wat ze ook proberen
that's the spirit hahaha. ga je nog ergens naar toe?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oké, gelukkig dan maar denk ik.
[..]
Het was even zwaar, maar het was een leuk weekend en er komt weer een leuk weekend aan. Daarnaast over 4 weken vakantie. Leuke vooruitzichten helpen wel
oh en bij I niet?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij Toto hadden ze iig een naam van de aandoening en een behandelmethode die bij sommige mensen werkte.
Komend weekend festivalletje met vrienden, en in de vakantie gaan we een weekje naar de Belgische Ardennen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:16 schreef wietparkiet het volgende:
that's the spirit hahaha. ga je nog ergens naar toe?
lekker helemaal van de kaart dus van het weekend? oeh nice daar ben ik als kind regelmatig geweestquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:17 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Komend weekend festivalletje met vrienden, en in de vakantie gaan we een weekje naar de Belgische Ardennen.
Ja, helemaal van God losquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:19 schreef wietparkiet het volgende:
lekker helemaal van de kaart dus van het weekend? oeh nice daar ben ik als kind regelmatig geweest
vond La Roche altijd mooi stadje daar
Lijkt het opquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wat
krijg beetje idee dat het oog van i ook maar niet beter wordt wat ze ook proberen
dat geeft toch niet Kaneel. iedereen heeft wel iets. ik ben bijvoorbeeld dik, Chino is een vrouw en JC is fan van ronaldoquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien heb ik wat gemist. Ben beetje dyslectisch.
haha nice enjoy yourself.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, helemaal van God los
Prachtig stadje ja, dit jaar gaan we ook Durby bezoeken.
Kleinste stadje van Europa ofzoiets, dacht ikquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:25 schreef wietparkiet het volgende:
haha nice enjoy yourself.
en tof daar ben ik volgens mij wel eens doorheen gereden. komt me iig vaag bekend voor
Dat is Madurodam.:@quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kleinste stadje van Europa ofzoiets, dacht ik
haha dacht dat dat vaticaanstad al was. maar veel plezier alvast als ik je niet meer spreekquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kleinste stadje van Europa ofzoiets, dacht ik
Nee, Mardurodam is een miniatuurstad. Ik heb het over een echte stadquote:
Geen idee, zoiets had ik gelezen haha. En natuurlijk spreek je mij nog wel, ben pas over 4,5 week wegquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:29 schreef wietparkiet het volgende:
haha dacht dat dat vaticaanstad al was. maar veel plezier alvast als ik je niet meer spreek
Ja oke.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:30 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, Mardurodam is een miniatuurstad. Ik heb het over een echte stad
hahah oh jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:31 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Geen idee, zoiets had ik gelezen haha. En natuurlijk spreek je mij nog wel, ben pas over 4,5 week weg
Klinkt als een goed planquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:33 schreef wietparkiet het volgende:
hahah oh jamisschien maar op tijd naar mn nest vanavond
Wat ga je doen morgen dan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:37 schreef wietparkiet het volgende:
morgen drukke dag dus is inderdaad geen slecht idee
quote:
Aaawh wat schattigquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:39 schreef wietparkiet het volgende:
werken en ga daarna koken/chillen/netflixen bij een meisje waar ik leuk mee app
jajajaj schattigquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:43 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Aaawh wat schattig
Veel plezier!
Even in je wangen knijpen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jajajaj schattig
hahaha dankje
Zeker schattig! Waar ken je haar van?quote:
hahah ingewikkeld verhaalquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:45 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zeker schattig! Waar ken je haar van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |