ik eet niet meequote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wij gaan straks tortilla soep met kip eten
Nog wel aardig watquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:57 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als ik niet veel te doen heb zo'n 10-15 uur per week (in een normale werkweek) maar laatste tijd 50 uur per week moeten werken, dan is het maar zo'n 5 uur per week helaas.
Kan je inmiddels niet beter amputeren?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:57 schreef I. het volgende:
[..]![]()
Kut.Zit nu weer voor controle te wachten in de wachtkamer. #duurtlang. Mja, oog is lekker rood en zicht is 0.
Lekker blijven druppelen.
Doe je goed!quote:
quote:
G E N O Tquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:18 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb een kaiserbroodje met filet americain
Overdrijven is een van mijn kunstenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is ook weer overdreven.
Zeker omdat je dik bentquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:20 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Overdrijven is een van mijn kunsten
Broodje rosbief.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:18 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, trouwens, @:flippiee 3x raden wat ik vanavond ga eten
Pussy?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:18 schreef naatje_1 het volgende:
Jawel, ik heb er veel plezier in en zonder muziek kan ik niet leven. Is echt mijn passiequote:
Dan kan je heel goed overdrijven, duhquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken dan?
quote:Gym, tijdens de Coopertest
Leraar:,, Goed bezig je hebt nu al een zes.”
Ik: meteen languit op het gras.
Leraar: wat doe je nu?”
Ik:,, had even eerder geroepen een 5,5 is ook een voldoende!”
Leraar: ,,Wegwezen!”
Niksquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken dan?
En anders maakt het mij niet uit haha.quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
En anders maakt het mij niet uit haha.
Neejoh, al dat vet zorgt voor een zwemband effect.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:26 schreef naatje_1 het volgende:
Alhoewel het natuurlijk ook kan zijn dat je snel naar de bodem zinkt als je dik bent...
Je blijft juist drijven.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:26 schreef naatje_1 het volgende:
Alhoewel het natuurlijk ook kan zijn dat je snel naar de bodem zinkt als je dik bent...
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, had ik het dus toch goed. Dikke mensen kunnen goed overdrijven.
Dan is het over drijven, als ze ergens overheen drijven. Overdrijven is weer iets anders.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:27 schreef naatje_1 het volgende:
Ja, had ik het dus toch goed. Dikke mensen kunnen goed overdrijven.
NEE ECHTquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dan is het over drijven, als ze ergens overheen drijven. Overdrijven is weer iets anders.
Inderdaad zeg..quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dan is het over drijven, als ze ergens overheen drijven. Overdrijven is weer iets anders.
PANNENKOEKENquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:18 schreef naatje_1 het volgende:
Date? DATE?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
PANNENKOEKEN
kak ik ga mijn date vragen of ie pannenkoeken wil bakken
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
PANNENKOEKEN
kak ik ga mijn date vragen of ie pannenkoeken wil bakken
Jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan je boy een beetje koken?
sorry er komt een moment dat ik door moet met mijn levenquote:
Is het een Nederlander trouwens?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja
[..]
sorry er komt een moment dat ik door moet met mijn leven
Wedden dat ze hier ook niets over gaat melden...quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het een Nederlander trouwens?
Waar meldt nog meer niks over dan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wedden dat ze hier ook niets over gaat melden...
Wtfquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is het een Nederlander trouwens?
Zie Flipje eigenlijk voor me met een Mediterraanse vent. Maar dat is alleen omdat ze Ronaldo zo geweldig vindt.quote:
Over d'r date natuurlijk, verder dan 'charmante jongeman' is het niet gekomen, oh, en hij kan goed koken dusquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar meldt nog meer niks over dan?
Ik had laatst gedate met een Portugees man. Twijfelde of ik het met jullie moest delen of nietquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zie Flipje eigenlijk voor me met een Mediterraanse vent. Maar dat is alleen omdat ze Ronaldo zo geweldig vindt.
Sowieso, doe mij maar een bionisch oog.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan je inmiddels niet beter amputeren?
Kan ik inkomen opzich. Aan de andere kant, ik vind David Bowie geweldig en val ook niet op mager en blond.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zie Flipje eigenlijk voor me met een Mediterraanse vent. Maar dat is alleen omdat ze Ronaldo zo geweldig vindt.
Snap best dat ze wat privacy wil.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Over d'r date natuurlijk, verder dan 'charmante jongeman' is het niet gekomen, oh, en hij kan goed koken dus
Hehehe. Niet geworden dus. Hij leek te weinig op Cristiano?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik had laatst gedate met een Portugees man. Twijfelde of ik het met jullie moest delen of niet
Las jaar of 10 geleden, toen ik net een bril moest, over implantaten in je oog die je perfect zicht zouden geven. Simpele operatie, maar wel duur.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:36 schreef I. het volgende:
[..]
Sowieso, doe mij maar een bionisch oog.
Kan toch. Uitstraling is minstens zo belangrijk als uiterlijk zelf.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kan ik inkomen opzich. Aan de andere kant, ik vind David Bowie geweldig en val ook niet op mager en blond.
Klopt, iemand met een leuk charisma en karakter is belangrijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kan toch. Uitstraling is minstens zo belangrijk als uiterlijk zelf.
Beetje kleinquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snap best dat ze wat privacy wil.
[..]
Hehehe. Niet geworden dus. Hij leek te weinig op Cristiano?
[..]
Las jaar of 10 geleden, toen ik net een bril moest, over implantaten in je oog die je perfect zicht zouden geven. Simpele operatie, maar wel duur.
Wilde dat toen wel graag.
Transhumanisme
[..]
Kan toch. Uitstraling is minstens zo belangrijk als uiterlijk zelf.
Hard ditquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja
[..]
sorry er komt een moment dat ik door moet met mijn leven
Dacht dat ik klein was met m'n 1,75quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:43 schreef Flippiee het volgende:
Ie
[..]
Beetje klein
Als in onder de 1.70
Wel prima salsa danser
Haha, fucking manletquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:45 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Dacht dat ik klein was met m'n 1,75
Dat is toch niet klein?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:45 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Dacht dat ik klein was met m'n 1,75
Wow. Dat zulke mensen nog bestaan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:43 schreef Flippiee het volgende:
Ie
[..]
Beetje klein
Als in onder de 1.70
Wel prima salsa danser
Wat in de broek zit teltquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mannen onder de 1,90 moeten gewoon opgeven.
Oh nee.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zonder muziek als in muziek maken? want dat gaat voor veel mensen op denk ik.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jawel, ik heb er veel plezier in en zonder muziek kan ik niet leven. Is echt mijn passie
quote:Jezus wordt vaak voorgesteld als een grote, lange man, maar Joodse mannen hadden in die tijd een gemiddelde lengte van iets meer dan anderhalve meter. Het is dus onwaarschijnlijk dat Jezus veel groter was dan dat.
Als dat kan dan ga ik mee voor korting.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:36 schreef I. het volgende:
[..]
Sowieso, doe mij maar een bionisch oog.
1.83 hier en heb eigenlijk niets te klagenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik doe ook meequote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als dat kan dan ga ik mee voor korting.
Dat is al 3, nu zal zo'n oog niet zoveel meer kosten met groepskortingquote:
Jezus wordt ook vaak afgebeeld als een blanke man. Dat was ook niet zo. Net zoals dat hij niet met kerst maar rond maart geboren zou zijn.quote:
Hoe kan jezus nou blank zijn?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jezus wordt ook vaak afgebeeld als een blanke man. Dat was ook niet zo. Net zoals dat hij niet met kerst maar rond maart geboren zou zijn.
dit denkenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:58 schreef 2NutZ het volgende:
Jezus is verzonnen dus hij kan zowel blank als zwart zijn.
Dat is niet gek, dat geloof komt namelijk uit de regio noord Afrika en midden oosten oorspronkelijk. De Fransen enzo zijn er mee aan de haal gegaan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:57 schreef Fushia2 het volgende:
Maar sowieso vind ik het al vreemd dat Christeren/Katholieken jezus afbeeld. Beetje raar.
Moet je aan al die kunstenaars vragen die hem afgebeeld hebben.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:57 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Hoe kan jezus nou blank zijn?![]()
Trouwens, jezus is ook niet de zoon van god en niet de messias. Enkel een profeet.
kusje
Dit is toch totaal niet vreemd?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jezus wordt ook vaak afgebeeld als een blanke man. Dat was ook niet zo. Net zoals dat hij niet met kerst maar rond maart geboren zou zijn.
Dit weten, zelfsquote:
Mijn garnalen doen het goed trouwens, Nootjes.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
1.83 hier en heb eigenlijk niets te klagen
Zouden ieren dan een roodharige Jezus hebben?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit is toch totaal niet vreemd?
Zou pas gek zijn als ze zich Jezus zouden voorstellen die totaal niet op hen lijkt.
Beter ja, welke had jij precies? ik heb maar 6 reds die doen het redelijk maar geen babysquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn garnalen doen het goed trouwens, Nootjes.
Veel baby's zwemmen rond.
Goden/profeten afbeelden mag niet bij "ons" hoor?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is niet gek, dat geloof komt namelijk uit de regio noord Afrika en midden oosten oorspronkelijk. De Fransen enzo zijn er mee aan de haal gegaan.
Hoe kan er meer dan 1 god zijn????quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moet je aan al die kunstenaars vragen die hem afgebeeld hebben.
Verder is al het geloof dat maar 1 god heeft stom. Kusjes.
Christendom is ouder dan islam. Vanuit islam mag het niet maar vanuit de andere oudere religies wel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:01 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Goden/profeten afbeelden mag niet bij "ons" hoor?
Ja klopt, al blijft het vreemd.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Christendom is ouder dan islam. Vanuit islam mag het niet maar vanuit de andere oudere religies wel.
Niet perse, want niet alle Ieren zijn roodharig.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zouden ieren dan een roodharige Jezus hebben?
Menig gelovige die mij dit heeft gezegd. Maar ik leef mijn leven zoals ik het wil en niet volgens een boek uit de oudheid. Dan is het maar zo, heb ik in elk geval mijn leven geleefd zoals ik heb gewild en niet zoals mijn voorouders dat wilden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:02 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Hopelijk zie je op een dag in dat je dwalende bent, inshallah
Gewoon meer open staan dan valt het allemaal wel mee hoe vreemdquote:
Heb reds en mandarins.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beter ja, welke had jij precies? ik heb maar 6 reds die doen het redelijk maar geen babys
Ja, maar besef je wel dat dat dit leven hier maar tijdelijk is en het hiernamaals voor eeuwig is?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Menig gelovige die mij dit heeft gezegd. Maar ik leef mijn leven zoals ik het wil en niet volgens een boek uit de oudheid. Dan is het maar zo, heb ik in elk geval mijn leven geleefd zoals ik heb gewild en niet zoals mijn voorouders dat wilden.
Niiice!! ik had dat ook met de reds. Hoeveel heb je ongeveer in je bak? heb het idee dat ik er nog wat bij moet nemen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb reds en mandarins.
Reds waren er een paar de pijp uit, en ontkleurd door stress. Toen kwamen mandarins erbij en nu is het dikke fissa in de bak.
Neen, dit zorgt net voor contradicties. Dat veel Westerlingen geloven dat jezus blank is, is hier al een bewijs van.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon meer open staan dan valt het allemaal wel mee hoe vreemd
Hoe kan er niet meer dan 1 zijn????quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:01 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Hoe kan er meer dan 1 god zijn????![]()
Maar goed dat ze dan niet op haags lijken, dan zouden ze allemaal kort en dik zijn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet perse, want niet alle Ieren zijn roodharig.
Maar als je het verhaal van het Christendom in die tijd aan Chinezen hebben aangeboden, zou je een heel ander beeld hebben gehad nu.
Je gelooft in dingen die op je lijken. Daarom werden Noordse goden afgebeeld als groot, blond/rood en blank.
Daarom werden Egyptische goden afgebeeld als zwartharig en bruin, en werden Indiaanse goden afgebeeld als slangen met veren.
Ik ben van de wetenschap en dat is in mijn ogen niet mogelijk. Stel dat het een leugen is? en mensen liegen hoorquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:04 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ja, maar besef je wel dat dat dit leven hier maar tijdelijk is en het hiernamaals voor eeuwig is?
Dan chill ik liever in jennah/paradijs dan in de hel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |