ik eet niet meequote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wij gaan straks tortilla soep met kip eten
Nog wel aardig watquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:57 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als ik niet veel te doen heb zo'n 10-15 uur per week (in een normale werkweek) maar laatste tijd 50 uur per week moeten werken, dan is het maar zo'n 5 uur per week helaas.
Kan je inmiddels niet beter amputeren?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:57 schreef I. het volgende:
[..]![]()
Kut.Zit nu weer voor controle te wachten in de wachtkamer. #duurtlang. Mja, oog is lekker rood en zicht is 0.
Lekker blijven druppelen.
Doe je goed!quote:
quote:
G E N O Tquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:18 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb een kaiserbroodje met filet americain
Overdrijven is een van mijn kunstenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is ook weer overdreven.
Zeker omdat je dik bentquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:20 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Overdrijven is een van mijn kunsten
Broodje rosbief.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:18 schreef naatje_1 het volgende:
Oh, trouwens, @:flippiee 3x raden wat ik vanavond ga eten
Pussy?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:18 schreef naatje_1 het volgende:
Jawel, ik heb er veel plezier in en zonder muziek kan ik niet leven. Is echt mijn passiequote:
Dan kan je heel goed overdrijven, duhquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken dan?
quote:Gym, tijdens de Coopertest
Leraar:,, Goed bezig je hebt nu al een zes.”
Ik: meteen languit op het gras.
Leraar: wat doe je nu?”
Ik:,, had even eerder geroepen een 5,5 is ook een voldoende!”
Leraar: ,,Wegwezen!”
Niksquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken dan?
En anders maakt het mij niet uit haha.quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
En anders maakt het mij niet uit haha.
Neejoh, al dat vet zorgt voor een zwemband effect.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:26 schreef naatje_1 het volgende:
Alhoewel het natuurlijk ook kan zijn dat je snel naar de bodem zinkt als je dik bent...
Je blijft juist drijven.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:26 schreef naatje_1 het volgende:
Alhoewel het natuurlijk ook kan zijn dat je snel naar de bodem zinkt als je dik bent...
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, had ik het dus toch goed. Dikke mensen kunnen goed overdrijven.
Dan is het over drijven, als ze ergens overheen drijven. Overdrijven is weer iets anders.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:27 schreef naatje_1 het volgende:
Ja, had ik het dus toch goed. Dikke mensen kunnen goed overdrijven.
NEE ECHTquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dan is het over drijven, als ze ergens overheen drijven. Overdrijven is weer iets anders.
Inderdaad zeg..quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dan is het over drijven, als ze ergens overheen drijven. Overdrijven is weer iets anders.
PANNENKOEKENquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:18 schreef naatje_1 het volgende:
Date? DATE?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
PANNENKOEKEN
kak ik ga mijn date vragen of ie pannenkoeken wil bakken
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
PANNENKOEKEN
kak ik ga mijn date vragen of ie pannenkoeken wil bakken
Jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan je boy een beetje koken?
sorry er komt een moment dat ik door moet met mijn levenquote:
Is het een Nederlander trouwens?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja
[..]
sorry er komt een moment dat ik door moet met mijn leven
Wedden dat ze hier ook niets over gaat melden...quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het een Nederlander trouwens?
Waar meldt nog meer niks over dan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wedden dat ze hier ook niets over gaat melden...
Wtfquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is het een Nederlander trouwens?
Zie Flipje eigenlijk voor me met een Mediterraanse vent. Maar dat is alleen omdat ze Ronaldo zo geweldig vindt.quote:
Over d'r date natuurlijk, verder dan 'charmante jongeman' is het niet gekomen, oh, en hij kan goed koken dusquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar meldt nog meer niks over dan?
Ik had laatst gedate met een Portugees man. Twijfelde of ik het met jullie moest delen of nietquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zie Flipje eigenlijk voor me met een Mediterraanse vent. Maar dat is alleen omdat ze Ronaldo zo geweldig vindt.
Sowieso, doe mij maar een bionisch oog.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan je inmiddels niet beter amputeren?
Kan ik inkomen opzich. Aan de andere kant, ik vind David Bowie geweldig en val ook niet op mager en blond.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zie Flipje eigenlijk voor me met een Mediterraanse vent. Maar dat is alleen omdat ze Ronaldo zo geweldig vindt.
Snap best dat ze wat privacy wil.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Over d'r date natuurlijk, verder dan 'charmante jongeman' is het niet gekomen, oh, en hij kan goed koken dus
Hehehe. Niet geworden dus. Hij leek te weinig op Cristiano?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik had laatst gedate met een Portugees man. Twijfelde of ik het met jullie moest delen of niet
Las jaar of 10 geleden, toen ik net een bril moest, over implantaten in je oog die je perfect zicht zouden geven. Simpele operatie, maar wel duur.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:36 schreef I. het volgende:
[..]
Sowieso, doe mij maar een bionisch oog.
Kan toch. Uitstraling is minstens zo belangrijk als uiterlijk zelf.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kan ik inkomen opzich. Aan de andere kant, ik vind David Bowie geweldig en val ook niet op mager en blond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |