Zelf keiharde muziek opzetten die je buren niet kunnen waarderenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 10:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Gaat alweer iets beter. Vandaag lekker vrij
Ik wil alleen in alle rust lezen, maar de buren hebben hun muziek super hard opstaan
En met jou?
Beter dan een week geleden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 10:59 schreef gianni61 het volgende:
beter dan?
vrij is altijd goed.
ik ben herfst vakantie aan het plannen, maar dat lijkt nog zo ver weg
Heb al wat King Diamond opgezet en Amon Amarth. De opera houdt niet op hoorquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:00 schreef naatje_1 het volgende:
Zelf keiharde muziek opzetten die je buren niet kunnen waarderen
naar Denemarken denk ik, maar ben nog aan het kijken waar precies.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:00 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Beter dan een week geleden.
Waar wil je naartoe gaan dan?
Ik heb zelfs pas over 4 weken zomervakantie
Die heeft een collega ook altijd met cream en chive dacht ik.... vind het maar vieze dingen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 10:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe is het leven?
[..]
en ik ben mijn appel vergeten, dus ik heb net een wasa sandwich uit de automaat moeten halen
Klopt ja.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die heeft een collega ook altijd met cream en chive dacht ik.... vind het maar vieze dingen.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:10 schreef Elan het volgende:
Hier broodje Van Dobben als ontbijtgenot.
Genot.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]straks maar bakje fruit halen in de supermarkt denk ik
Oh lekker hoor!quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:03 schreef gianni61 het volgende:
naar Denemarken denk ik, maar ben nog aan het kijken waar precies.
ga jij nog weg?
Alleen maar van die vieze meloenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:11 schreef 2NutZ het volgende:
straks maar bakje fruit halen in de supermarkt denk ik
Ja, helemaal van dat voorgesneden spul. Maarja ik kan ook moeilijk ene hele watermeloen kopen en hier open snijdenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Genot.
Al krijg je altijd in verhouding wel weinig fruit voor veel geld.
Watermeloen is mijn lievelingsfruitquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:13 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Alleen maar van die vieze meloen
oh,ik vind die nog best goed te doenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die heeft een collega ook altijd met cream en chive dacht ik.... vind het maar vieze dingen.
hmm, dat is niet ver wegquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:13 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oh lekker hoor!
Ik ga een weekje naar de Ardennen.
Op werk?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, helemaal van dat voorgesneden spul. Maarja ik kan ook moeilijk ene hele watermeloen kopen en hier open snijden
je innerlijke snoop dogg komt naar bovenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Watermeloen is mijn lievelingsfruit
Watermeloen is de enige soort meloen die ik lekker vind. De rest vind ik goor. Ik denk dat kersen mijn lievelingsfruit isquote:
Gaat ook niet met de honden he. Het is al pure hel die 3 uur rijdenquote:
dus je vindt smaakloze meloen de lekkerste meloen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:16 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Watermeloen is de enige soort meloen die ik lekker vind. De rest vind ik goor. Ik denk dat kersen mijn lievelingsfruit is
Goede watermeloen is zeker niet smaakloos hoor.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:17 schreef gianni61 het volgende:
dus je vindt smaakloze meloen de lekkerste meloen?
maar dan nog de minst lekkere meloen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:18 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Goede watermeloen is zeker niet smaakloos hoor.
Nee, van galia bijvoorbeeld moet ik kokhalzen. Noem ik niet echt lekkerquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:19 schreef gianni61 het volgende:
maar dan nog de minst lekkere meloen.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, van galia bijvoorbeeld moet ik kokhalzen. Noem ik niet echt lekker
Snap ik wel, die anderen lust ik ook wel maar zijn wel minder ja... soms zijn die honingmeloenen wel heel zoet dat is ook wel lekkerquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:16 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Watermeloen is de enige soort meloen die ik lekker vind. De rest vind ik goor. Ik denk dat kersen mijn lievelingsfruit is
Watermeloen en KFCquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je innerlijke snoop dogg komt naar boven
Ik heb geen groot mes, snijblok en een spons voor alle rommelquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Op werk?
Geheid dat je daar ontzettend mee scoort bij je collega's.
Alleen die met kaas vind ik wel te doen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh,ik vind die nog best goed te doen
[..]
hmm, dat is niet ver weg
Goeie watermeloen, lekker zoet en een doorweekte t shirt van alle sapquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar dan nog de minst lekkere meloen.
Nee lust ik ook allemaal niet. Echt alleen watermeloenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:21 schreef 2NutZ het volgende:
Snap ik wel, die anderen lust ik ook wel maar zijn wel minder ja... soms zijn die honingmeloenen wel heel zoet dat is ook wel lekker
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:24 schreef Fushia2 het volgende:
Zo, al tweede keer gepoept vandaag. Life's good.
Je hebt zelf watermeloenenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee lust ik ook allemaal niet. Echt alleen watermeloen
Zo wat een traktatie van moeder natuur.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:24 schreef Fushia2 het volgende:
Zo, al tweede keer gepoept vandaag. Life's good.
Is ook beste meloenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee lust ik ook allemaal niet. Echt alleen watermeloen
Was wel rare textuur. Leek meer op chocomouse dan op een echte drol.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo wat een traktatie van moeder natuur.
[..]
Veel pinda's eten en niet op kauwen maar zo doorslikkenquote:
Dat haat ik als de boel enfused is met lucht.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:27 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Was wel rare textuur. Leek meer op chocomouse dan op een echte drol.
Ja, was een beetje luchtig. Mijn ballen warden er niet nat van, wel een meevallertje dusquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat haat ik als de boel enfused is met lucht.
Jeetje tochquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:26 schreef Fushia2 het volgende:
heb heel de avond op je gewacht gisteren
Ha nootmans!quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat haat ik als de boel enfused is met lucht.
En eelt op je hand, misschien zelfs blaren.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:31 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Heb mij in slaap gefapt. 4x na elkaar. Heb nu een schrale eikel
Van dit verhaal worden mijn ballen wel natquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:30 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ja, was een beetje luchtig. Mijn ballen warden er niet nat van, wel een meevallertje dus
yo haagse hoe staat het er meequote:
Fappen met schuurpapier.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:32 schreef Ivo1986 het volgende:
En eelt op je hand, misschien zelfs blaren.
Rugklachten?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Op mijn rug na wel prima
dm mequote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Van dit verhaal worden mijn ballen wel nat
En teelballen die eruit zien als gedroogde rozijntjesquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:32 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
En eelt op je hand, misschien zelfs blaren.
haha oude zakquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gister door mijn rug gegaan. Tering jantje wat een pijn.
Redelijk, af en toe even wat paracetamol dan gaat het wel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je staat altijd vroeg op
Hoe is je rug?
Au stop met dit soort suggestiesquote:
Oef, sterkte. Onder- of bovenrug? of gewoon alles?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gister door mijn rug gegaan. Tering jantje wat een pijn.
Onder voornamelijk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oef, sterkte. Onder- of bovenrug? of gewoon alles?
Openbaar vind ik spannenderquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:34 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
dm me
[..]
En teelballen die eruit zien als gedroogde rozijntjes
Of met een beetje staalwol, ook genot.quote:
Minder denken dusquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik dacht dat til ik wel even op.
Amai ja dat is echt heel kut. Zelf ook wel eens dat het in ene vast zit en dan kan je niks meerquote:
STOPquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:38 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Of met een beetje staalwol, ook genot.
HAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Niet vanuit de knieën gelift dus tisk tiskquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
oke, jij blijft uit de buurt van mijn eikelquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:38 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Of met een beetje staalwol, ook genot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Nee ben heel exclusief en ga liever 1 op 1quote:
Ja beetje spit achtige klachten. Mokerkutquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Amai ja dat is echt heel kut. Zelf ook wel eens dat het in ene vast zit en dan kan je niks meerheel voorzichtig proberen een goeie houding aan te nemen.
Nee sowieso niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet vanuit de knieën gelift dus tisk tisk
Het verval is ook al even geleden gestart he i feel yaquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja beetje spit achtige klachten. Mokerkut
OEFFFFFquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee ben heel exclusief en ga liever 1 op 1
Ouderdom slaat hard toe jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het verval is ook al even geleden gestart he i feel ya
Met brandnetels lijkt me ook wel lekker. Gloeit het een beetje na.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:40 schreef gianni61 het volgende:
oke, jij blijft uit de buurt van mijn eikelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
Ja dat is meer dan prima. Heb daar regelmatig afsprakenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Overigens is bij vd Valk eten vaak wel goed.
Sadist bende!quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:42 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Met brandnetels lijkt me ook wel lekker. Gloeit het een beetje na.
Same hier man, same hierquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ouderdom slaat hard toe ja
27-31 beste leeftijdquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sadist bende!
[..]
Same hier man, same hier
Dat is ie dan ookquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Had van jou kunnen zijn.
Ja, ik zou 25-30 zeggen maar dat is ook prima.quote:
Dan zie ik graag de andere kant ook van je.quote:
Die leeftijd waarop je mentaal en fysiek het fitste was. Komt nooit meer terugquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, ik zou 25-30 zeggen maar dat is ook prima.
Hoezo mentaal het fitstquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die leeftijd waarop je mentaal en fysiek het fitste was. Komt nooit meer terug
Mijn masochistische kant?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:44 schreef 2NutZ het volgende:
Dan zie ik graag de andere kant ook van je.
Kijk maar naar @gianniquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoezo mentaal het fitst
wat gebeurt er daarna?
Vooral dat fysieke merk ik welquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die leeftijd waarop je mentaal en fysiek het fitste was. Komt nooit meer terug
Echt hè.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vooral dat fysieke merk ik welmentaal was ik altijd al zwakzinnig
wijoquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kijk maar naar @:gianni
Voor een deel en misschien heb je nog meer interessante kanten?quote:
kom vechten dan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tik.quote:
liever nietquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lol nootmansquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vooral dat fysieke merk ik welmentaal was ik altijd al zwakzinnig
![]()
Alzheimer light is een bitchquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tik.
Voordeel is wel dat je vaker kan zeggen dat je iets vergeten bent en ze je daar niet raar voor aankijken
slap dit, heel slapquote:
inshallahquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Overigens is bij vd Valk eten vaak wel goed.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
liever nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
lol nootmans![]()
Liever niet zegt ze ook
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Ik heb een melancholische kant, beetje pessimistisch. Al met al heb ik alle eigenschappen van een fantastisch persoon.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:47 schreef 2NutZ het volgende:
Voor een deel en misschien heb je nog meer interessante kanten?
Heb ik nog nooit gehad, is dat schapenvlees met dadelsaus?quote:
Zeker weten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alzheimer light is een bitch
Het ergste is als je hebt gepoept, je omdraait om je hol af te vegen en eigenlijk al weer vergeten bent waar je drol lagquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb ik nog nooit gehad, is dat schapenvlees met dadelsaus?
[..]
Zeker weten.
watquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het ergste is als je hebt gepoept, je omdraait om je hol af te vegen en eigenlijk al weer vergeten bent waar je drol lag
Niet waar.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:49 schreef Kiid het volgende:
Nog 11 minuten voordat we aan onze lunch mogen beginnen boys!
Dat klinkt allemaal heel hoopvol, mijn aandacht heb je. Fantastische personen vind ik vaak wel leuk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik heb een melancholische kant, beetje pessimistisch. Al met al heb ik alle eigenschappen van een fantastisch persoon.
Ehhmmmm dit herken ik nog nietquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het ergste is als je hebt gepoept, je omdraait om je hol af te vegen en eigenlijk al weer vergeten bent waar je drol lag
Komt het even goed uit dan, dat ik een fantastisch persoon ben.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:51 schreef 2NutZ het volgende:
Dat klinkt allemaal heel hoopvol, mijn aandacht heb je. Fantastische personen vind ik vaak wel leuk.
Mwahquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Komt het even goed uit dan, dat ik een fantastisch persoon ben.
Heb je misschien je rug verrekt toen je je drol zocht?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Houden zo. Want anders is het einde echt nabij
Eet u smakelijk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:52 schreef Solotovski het volgende:
Ik heb een walnotenbroodje met kaas en chorizo
Grgr
Geef mijquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:52 schreef Solotovski het volgende:
Ik heb een walnotenbroodje met kaas en chorizo
Grgr
Dan hou ik je goed in de gaten hier! watermeloen vind je al wel lekker dus dat is zeker iets wat bijdraagt aan je geloofwaardigheid.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Komt het even goed uit dan, dat ik een fantastisch persoon ben.
Een stuk leuker dan jijquote:
Yeeesssssssssssssssssss 🤗quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:54 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, ik kan jou wel goed hebben.
Nou dat weet ik zo zeker nog niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:54 schreef 2NutZ het volgende:
Ach geen ruzie flippie is toch het leukst
Niksquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wat is er zo vreselijk aan mij dan?
Waar twijfel je aan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou dat weet ik zo zeker nog niet.
Nou na gister...quote:
Niks. Jij bent perfectquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Je beeldvorming over fappen met allerhande beschadigende objecten is niet zo leuk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
het probleem ligt bij Noelquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kan wel wat dingen bedenken die nog leuker zijn met flippie dan alleen datquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:54 schreef 2NutZ het volgende:
Ach geen ruzie flippie is toch het leukst
Oh...quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Persoonlijk iets tussen mij en flippiee.
Echt he. Alle vrouwen zijn perfect in zijn ogen volgens mij.quote:
Fappen met een allerhande lijkt mij sowieso niks. Die gerechten zijn soms best lekker maar daar moet ik niet aan denken op dat moment.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je beeldvorming over fappen met allerhande beschadigende objecten is niet zo leuk.
Wat is je top 3?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kan wel wat dingen bedenken die nog leuker zijn met flippie dan alleen dat
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Fappen met een allerhande lijkt mij sowieso niks. Die gerechten zijn soms best lekker maar daar moet ik niet aan denken op dat moment.
Precies, bah.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Echt he. Alle vrouwen zijn perfect in zijn ogen volgens mij.
quote:
Ik vond het wel spannend.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
Je beeldvorming over fappen met allerhande beschadigende objecten is niet zo leuk.
Ach, niet iedereen kan elkaar aardig vinden he.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:58 schreef gianni61 het volgende:
het probleem ligt bij Noel
zoals zo veel problemen bij Noel liggen
Miemiemiemiequote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het probleem ligt bij Noel
zoals zo veel problemen bij Noel liggen
behoorlijkquote:
truequote:Op dinsdag 20 augustus 2019 12:00 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ach, niet iedereen kan elkaar aardig vinden he.
Die schijnt er niet toe te doen met fifa erbijquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 12:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je zou soms bijna vergeten dat hij een vriendin heeft.
En cactii i.c.m. een kut?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 12:00 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
[..]
Ik vond het wel spannend.
[..]
Ach, niet iedereen kan elkaar aardig vinden he.
Gelukkig maar.quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 12:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die schijnt er niet toe te doen met fifa erbij
Eensquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
quote:
quote:
Letterlijk, ja.quote:
Spannend wel, jaquote:
vuile was?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 12:05 schreef Amarantha het volgende:
Straks lekker de was buiten hangen.
allemaal ?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wel meer dan de zintuigen ben ik bangquote:
Waarom zou je dat jezelf aandoen vraag ik mij dan afquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 12:12 schreef FlippingCoin het volgende:
Wel meer dan de zintuigen ben ik bang![]()
Heb wel eens iemand een cactus zien eten op yt dat zag er bijzonder ongemakkelijk uit
jij begint hier met die rare ideeën...quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 12:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Waarom zou je dat jezelf aandoen vraag ik mij dan af
Was een soort weddenschap plus de viewsquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 12:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Waarom zou je dat jezelf aandoen vraag ik mij dan af
oh tja, niet zo veel baggerquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 12:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou dit topic is net open he.
Lekker tochquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 12:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou dit topic is net open he.
Sorry hoorquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 12:16 schreef gianni61 het volgende:
jij begint hier met die rare ideeën...
Dan nog zou ik geen cactus eten hahaquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 12:17 schreef FlippingCoin het volgende:
Was een soort weddenschap plus de views
zonder de stekels, smaakt dat nog niet eens zo verkeerd.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 12:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Sorry hoor
[..]
Dan nog zou ik geen cactus eten haha
smakelijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 12:45 schreef 2NutZ het volgende:
Ik ben er weer. Heb bakje watermeloenblokjes gekocht. Ik eet deze nu.
Dank je dank je.quote:
homoquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 12:45 schreef Solotovski het volgende:
Zin om vanavond met de gordijnen dicht en onder een dekentje op de bank mindhunter te kijken bohhhh
Wat let je?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 12:45 schreef Solotovski het volgende:
Zin om vanavond met de gordijnen dicht en onder een dekentje op de bank mindhunter te kijken bohhhh
Maar niet meer blauw. Jammer ditquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:17 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
posten op fok forum punt en el?
geniet er van!!quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 12:45 schreef 2NutZ het volgende:
Ik ben er weer. Heb bakje watermeloenblokjes gekocht. Ik eet deze nu.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:21 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ja had een onoverkoombaar verschil in inzicht
Heey zwartjequote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:17 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
posten op fok forum punt en el?
Heb ze inmiddels alweer uit geplastquote:
Keukenkampioen hahaahhquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
is racisme ik ga bij de admins klagen
wat?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb ze inmiddels alweer uit geplast
Ja niet als blokjes hoor, gelukkig... is bijna allemaal vocht dat watermeloen ;Pquote:
;Pquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja niet als blokjes hoor, gelukkig... is bijna allemaal vocht dat watermeloen ;P
Problemen mee?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
en dat wil mod worden hahahahahaahaha
nee, dat schijnt wel echt hels pijn te doenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja niet als blokjes hoor, gelukkig... is bijna allemaal vocht dat watermeloen ;P
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dat schijnt wel echt hels pijn te doen
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
is racisme ik ga bij de admins klagen
Ik wil hier eigenlijk niet over nadenkenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dat schijnt wel echt hels pijn te doen
maar je doet het nu toch zeker..quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wil hier eigenlijk niet over nadenken
Niet gelezenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar je doet het nu toch zeker..
nee nee, het zijn maar hele kleine nachtmerries.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit lijkt mij een enorme nachtmerrie
Ja snap ik wel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee nee, het zijn maar hele kleine nachtmerries.
met kleine scherpe kantjes
geen ervaring mee overigensquote:
Nope. Mijn leidinggevende wel en elke keer als er iets gesproken word over pijn dan meldt hij dat dat de ergste pijn is die hij ooit heeft gehad.quote:
Mij ookquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit lijkt mij een enorme nachtmerrie
Ik ga dit vanavond even lezen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mij ook
Maar dit lijkt me evenmin leuk
https://www.linda.nl/nieu(...)nierstenen-drieling/
Geen foto maar zal dan wel weer zo'n enorme unit van een wijf zijn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mij ook
Maar dit lijkt me evenmin leuk
https://www.linda.nl/nieu(...)nierstenen-drieling/
Bedankt, ik weet al genoegquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen foto maar zal dan wel weer zo'n enorme unit van een wijf zijn.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Geen foto maar zal dan wel weer zo'n enorme unit van een wijf zijn.
daarna nog minder als het goed is.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:15 schreef Kopjechino het volgende:
Ik ga maar eens eten, maar heb niet veel in huis
Wat ga je eten?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:15 schreef Kopjechino het volgende:
Ik ga maar eens eten, maar heb niet veel in huis
Wtf!?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Blijf om die boy lachen.
Ga je het nu niet meer lezen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bedankt, ik weet al genoeg
Ik geef het een kans.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wtf!?wat een rare proporties
[..]
Ga je het nu niet meer lezen?
En dat naast zo'n tenger oud dametje als de koninginquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Blijf om die boy lachen.
Ik had in 2015 een katheter in na een operatie, is eruit getrokken zonder het ballonnetje genoeg leeg te latenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:13 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nope. Mijn leidinggevende wel en elke keer als er iets gesproken word over pijn dan meldt hij dat dat de ergste pijn is die hij ooit heeft gehad.
wat heb je nog in huis?quote:
Brittenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wtf!?wat een rare proporties
[..]
Ga je het nu niet meer lezen?
Dat maakt het slechts mooier.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dat naast zo'n tenger oud dametje als de koningin
En vleesquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Britten
[..]
Dat maakt het slechts mooier.
Die man houdt wel van een patatje, denk ik.
Ik krijg gewoon net zulke pijnen in mijn erogene zone als dat ik dingen lees over ballen enzo :s amaiiiiquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:25 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik had in 2015 een katheter in na een operatie, is eruit getrokken zonder het ballonnetje genoeg leeg te latenik ging kapot
Gvd lastig he elke dagquote:
Fish 'n Chipsquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Britten
[..]
Dat maakt het slechts mooier.
Die man houdt wel van een patatje, denk ik.
Ondertussen 5 herstel operaties verder... (zit nu 5 cm wangslijmvlies in mijn urinebuisquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon net zulke pijnen in mijn erogene zone als dat ik dingen lees over ballen enzo :s amaiiii
mijn leven was prima geweest zonder deze informatiequote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:30 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ondertussen 5 herstel operaties verder... (zit nu 5 cm wangslijmvlies in mijn urinebuis)
Tomaat, zachte broodjes en beleg. Misschien kan ik daar wat mee.quote:
Ja. Avondeten heb ik wel, maar dit is meer een verlate lunch. Straks eerst vioolles, daarna eten. Maar met een lege maag weggaan is kut.quote:
Graag gedaanquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn leven was prima geweest zonder deze informatie
Dudequote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:30 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ondertussen 5 herstel operaties verder... (zit nu 5 cm wangslijmvlies in mijn urinebuis)
nou, makkelijk dan toch:quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:31 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Tomaat, zachte broodjes en beleg. Misschien kan ik daar wat mee.
[..]
Ja. Avondeten heb ik wel, maar dit is meer een verlate lunch. Straks eerst vioolles, daarna eten. Maar met een lege maag weggaan is kut.
Ik mijn pik zit het gelukkig nietquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dudeheb wel zin in 5cm wangvliesslijm om mijn pik
Indd verstandig wel wat te eten...quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:31 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Tomaat, zachte broodjes en beleg. Misschien kan ik daar wat mee.
[..]
Ja. Avondeten heb ik wel, maar dit is meer een verlate lunch. Straks eerst vioolles, daarna eten. Maar met een lege maag weggaan is kut.
Je urinebuis zit toch in je pik ook? ;Dquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:32 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik mijn pik zit het gelukkig niet
In het stukje buis tussen anus en balzak zit een deel van mijn wangquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je urinebuis zit toch in je pik ook? ;D
Ohzoquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:34 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
In het stukje buis tussen anus en balzak zit een deel van mijn wang![]()
Graag gedaanquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohzooke, dan sluit ik mij aan bij Gianni.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:43 schreef Charlotte3 het volgende:
Ik kom weer op een goed moment binnen...
het viel een beetje stil ja..quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:43 schreef Charlotte3 het volgende:
Ik kom weer op een goed moment binnen...
Half jaar nu ongeveer. Als kleine chino heb ik het wel een tijd gedaan, maar toen gestopt en nu dus weer opgepakt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:32 schreef 2NutZ het volgende:
Indd verstandig wel wat te eten...
Oh en viooldoe je dat al lang?
Hielp dat? dat je er al bekend mee was toen je weer begon of weinig onthouden?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Half jaar nu ongeveer. Als kleine chino heb ik het wel een tijd gedaan, maar toen gestopt en nu dus weer opgepakt.
Viool vergeet je heel snel, maar ik pak het wel sneller op merk ik. Moet weer van voor af aan beginnen, maar het gaat steeds beterquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:48 schreef 2NutZ het volgende:
Hielp dat? dat je er al bekend mee was toen je weer begon of weinig onthouden?
Viool vind ik een van de mooiere akoestische instrumenten die er zijn.
Kan ook heel goed op je emotie inspelen.
Oh beter is dat. Inderdaad wel leuk. En hoeveel oefen je per week?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Viool vergeet je heel snel, maar ik pak het wel sneller op merk ik. Moet weer van voor af aan beginnen, maar het gaat steeds beter
Met kerst geeft mijn vioolleraar een concert met al zijn leerlingen dus dan mag ik ook meedoen. Dat soort dingen maken het spelen zo leuk.
Heerlijk ding ben je ook hequote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je lijkt zelf nergens op.
Daar over gesproken
Hoe is het met je oog?
Ligt eraan. Als ik niet veel te doen heb zo'n 10-15 uur per week (in een normale werkweek) maar laatste tijd 50 uur per week moeten werken, dan is het maar zo'n 5 uur per week helaas.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:55 schreef 2NutZ het volgende:
Oh beter is dat. Inderdaad wel leuk. En hoeveel oefen je per week?
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:52 schreef I. het volgende:
@:murp @:ggmm werk verdomme dat MED / MED Volgtopic eens bij joh.
Oh, dat zie je dus nog wel?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:58 schreef I. het volgende:
Had een afspraak om 14:05. Het is nu 14:57. Joeeee
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:57 schreef I. het volgende:
[..]![]()
Kut.Zit nu weer voor controle te wachten in de wachtkamer. #duurtlang. Mja, oog is lekker rood en zicht is 0.
Lekker blijven druppelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |