Zelf keiharde muziek opzetten die je buren niet kunnen waarderenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 10:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Gaat alweer iets beter. Vandaag lekker vrij
Ik wil alleen in alle rust lezen, maar de buren hebben hun muziek super hard opstaan
En met jou?
Beter dan een week geleden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 10:59 schreef gianni61 het volgende:
beter dan?
vrij is altijd goed.
ik ben herfst vakantie aan het plannen, maar dat lijkt nog zo ver weg
Heb al wat King Diamond opgezet en Amon Amarth. De opera houdt niet op hoorquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:00 schreef naatje_1 het volgende:
Zelf keiharde muziek opzetten die je buren niet kunnen waarderen
naar Denemarken denk ik, maar ben nog aan het kijken waar precies.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:00 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Beter dan een week geleden.
Waar wil je naartoe gaan dan?
Ik heb zelfs pas over 4 weken zomervakantie
Die heeft een collega ook altijd met cream en chive dacht ik.... vind het maar vieze dingen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 10:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe is het leven?
[..]
en ik ben mijn appel vergeten, dus ik heb net een wasa sandwich uit de automaat moeten halen
Klopt ja.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die heeft een collega ook altijd met cream en chive dacht ik.... vind het maar vieze dingen.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:10 schreef Elan het volgende:
Hier broodje Van Dobben als ontbijtgenot.
Genot.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]straks maar bakje fruit halen in de supermarkt denk ik
Oh lekker hoor!quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:03 schreef gianni61 het volgende:
naar Denemarken denk ik, maar ben nog aan het kijken waar precies.
ga jij nog weg?
Alleen maar van die vieze meloenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:11 schreef 2NutZ het volgende:
straks maar bakje fruit halen in de supermarkt denk ik
Ja, helemaal van dat voorgesneden spul. Maarja ik kan ook moeilijk ene hele watermeloen kopen en hier open snijdenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Genot.
Al krijg je altijd in verhouding wel weinig fruit voor veel geld.
Watermeloen is mijn lievelingsfruitquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:13 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Alleen maar van die vieze meloen
oh,ik vind die nog best goed te doenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die heeft een collega ook altijd met cream en chive dacht ik.... vind het maar vieze dingen.
hmm, dat is niet ver wegquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:13 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oh lekker hoor!
Ik ga een weekje naar de Ardennen.
Op werk?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, helemaal van dat voorgesneden spul. Maarja ik kan ook moeilijk ene hele watermeloen kopen en hier open snijden
je innerlijke snoop dogg komt naar bovenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Watermeloen is mijn lievelingsfruit
Watermeloen is de enige soort meloen die ik lekker vind. De rest vind ik goor. Ik denk dat kersen mijn lievelingsfruit isquote:
Gaat ook niet met de honden he. Het is al pure hel die 3 uur rijdenquote:
dus je vindt smaakloze meloen de lekkerste meloen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:16 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Watermeloen is de enige soort meloen die ik lekker vind. De rest vind ik goor. Ik denk dat kersen mijn lievelingsfruit is
Goede watermeloen is zeker niet smaakloos hoor.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:17 schreef gianni61 het volgende:
dus je vindt smaakloze meloen de lekkerste meloen?
maar dan nog de minst lekkere meloen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:18 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Goede watermeloen is zeker niet smaakloos hoor.
Nee, van galia bijvoorbeeld moet ik kokhalzen. Noem ik niet echt lekkerquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:19 schreef gianni61 het volgende:
maar dan nog de minst lekkere meloen.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:20 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, van galia bijvoorbeeld moet ik kokhalzen. Noem ik niet echt lekker
Snap ik wel, die anderen lust ik ook wel maar zijn wel minder ja... soms zijn die honingmeloenen wel heel zoet dat is ook wel lekkerquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:16 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Watermeloen is de enige soort meloen die ik lekker vind. De rest vind ik goor. Ik denk dat kersen mijn lievelingsfruit is
Watermeloen en KFCquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je innerlijke snoop dogg komt naar boven
Ik heb geen groot mes, snijblok en een spons voor alle rommelquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Op werk?
Geheid dat je daar ontzettend mee scoort bij je collega's.
Alleen die met kaas vind ik wel te doen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh,ik vind die nog best goed te doen
[..]
hmm, dat is niet ver weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |