Ah, yes. Die kreeg ook onderuit de zak.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:17 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Was een garpje en een verwijzing naar de laatste babish
De passieve agressie in die video van hem was wel mooi.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ah, yes. Die kreeg ook onderuit de zak.
Thanks, goede opties.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:15 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Maak laatste tijd regelmatig van die hellofresh recepten als er weinig tijd / zin is. Zijn vaak wel redelijk simpel en snel klaar.
https://www.hellofresh.nl(...)dc5992eec95b058b4569
https://www.hellofresh.nl(...)515bb72?locale=nl-NL
https://www.hellofresh.nl(...)54f0bd3?locale=nl-NL
Die met orzo is wel erg lekker
Dan roerbak ik meestal een hoop, met een eigen sausje. En dan gemarineerd vlees erbij. Rijst of noodles. Nooit moeilijk, super lekker wel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Klinkt lekker,![]()
zoek wel iets meer groente eigenlijk.
Het moet een minuut of 30-40 koken waarbij je vaak moet roeren, afhankelijk van het soort polenta.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Thanks, goede opties.
Polenta nooit gehad maar wil ik wel graag eens eten, maar dat is veel werk dus?
Carrrrbonarrrrrequote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
De passieve agressie in die video van hem was wel mooi.
Alles.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:23 schreef DjRex89 het volgende:
Wat is er mis met de wereldgerechten van Knorr?
Ja dat was hier laatst al de discussie. Dat vind ik zulk liefdeloos voer.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan roerbak ik meestal een hoop, met een eigen sausje. En dan gemarineerd vlees erbij. Rijst of noodles. Nooit moeilijk, super lekker wel.
Wat is er mis met Heineken?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:23 schreef DjRex89 het volgende:
Gehaktballen uit de vriezerquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:23 schreef DjRex89 het volgende:
quote:
quote:
Niks hoor, maar het is meer een recept op een kartonnen verpakking. En dan haal je de ingrediënten die op die doos staan en dan zet je hem weer terug.quote:
Liefdeloos voer? Ligt er maar aan wat je doet. Maar als je speciaal wil, dan zou ik voor een curry gaan, zit alleen wat meer tijd in.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dat was hier laatst al de discussie. Dat vind ik zulk liefdeloos voer.
Ik verdien beter dan dat!
Jij bent perfect tochquote:
Gelukkig was er wel kaas uit Holland.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:24 schreef DjRex89 het volgende:
[..]![]()
Ja die had ik gister dus wel gemist
Oh ja ook nog wel goed idee, met naanquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Liefdeloos voer? Ligt er maar aan wat je doet. Maar als je speciaal wil, dan zou ik voor een curry gaan, zit alleen wat meer tijd in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |