Ah, het bekende demoniseren van de eigenaar. Uit het boekjequote:Op maandag 19 augustus 2019 21:00 schreef Ringo het volgende:
[..]
Een drugspand dus. Ben benieuwd naar de handel van deze "ondernemer".
Misschien zette hij deze "krakers" wel in als slaven in z'n drugslab en zijn ze nu aan het muiten geslagen.
't was een wietplantage, geen katoenplantagequote:Op maandag 19 augustus 2019 21:00 schreef Ringo het volgende:
[..]
Misschien zette hij deze "krakers" wel in als slaven in z'n drugslab en zijn ze nu aan het muiten geslagen.
Omdat het een Turk is moet hij wel in de drugs zitten volgens jou?quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:00 schreef Ringo het volgende:
[..]
Een drugspand dus. Ben benieuwd naar de handel van deze "ondernemer".
Ik kijk wel uit. Zit in de VS en ben niet van plan daar het vliegtuig voor te pakken. Was een vriendelijk advies voor fokkers mocht hen ooit hetzelfde overkomen.quote:Op maandag 19 augustus 2019 20:59 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Veel succes, laat even weten hoe het afloopt.
Dat weet je niet zeker, misschien zijn het wel allemaal artsen, architecten en raketgeleerden die dolgraag aan het werk willen, maar dat niet kunnen zolang ze die verblijfsvergunning niet hebben.quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:01 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Dat tuig heeft nog geen dag in hun leven gewerkt man, zelfs niet als slaaf.
Wat heeft zijn afkomst daar nu weer mee te makenquote:Op maandag 19 augustus 2019 21:01 schreef MichaelScott het volgende:
Omdat het een Turk is moet hij wel in de drugs zitten volgens jou?
Gore racist.
Iemand met ballen maakt zich daar niet zo druk om, behalve de toetsenbord-helden in Nederland.quote:Op maandag 19 augustus 2019 19:33 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Iemand die eens uit emotie van zich af bijt wordt zwaarder aangepakt en heeft meer te verliezen dan dat tuig. Dat is het probleem in Nederland.
Vind je?quote:
Hij had toevallig net wat verkeerde huurders gehad.quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:01 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Omdat het een Turk is moet hij wel in de drugs zitten volgens jou?
Gore racist.
Wat precies gaat u niet nog een keer herhalen tante Ingrid?quote:Op maandag 19 augustus 2019 20:53 schreef deedeetee het volgende:
Ik ga t niet nog eens herhalen, maar jeminee wat een vooringenomen domoor ben jij zeg.
Wel weer een lekker makkelijk item om punten te scoren.quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:08 schreef Dutchguy het volgende:
Vragen gesteld door FvD Amstderdam:
[ afbeelding ]
Maar de vragen lijken me terecht.quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:12 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wel weer een lekker makkelijk item om punten te scoren.
Pand gaat sowieso tijd dicht na oprollen van kwekerijquote:Op maandag 19 augustus 2019 21:05 schreef Zolderkamer het volgende:
Moet je je ruimte maar benutten ipv laten verotten..
Ja ik wilde het net weer betrekken hoor.. dat dit kan in NL!11!einz!1
Hoezo? Het pand stond leeg..quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:13 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Maar de vragen lijken me terecht.
Zo kan ik diefstal ook wel goedpratenquote:Op maandag 19 augustus 2019 21:16 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Hoezo? Het pand stond leeg..
"ja de aannemer is binnen bezig geweest en... oh.. hij is nog bezig en ik was op vakantie"
Boehoe ik heb het zo moeilijk..
Nemen ze het pand mee dan?quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:17 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Zo kan ik diefstal ook wel goedpraten
Plasman was nog in de buurt... ok ok... andere kant van de stad dan.quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De politie laat weten nog niet specifiek op deze zaak te kunnen reageren, maar dat er niet met spoed ontruimd gaat worden. Gemiddeld moet een eigenaar voor een ontruimingsprodedure zes weken wachten. Ozcan heeft intussen een advocaat in de arm genomen.
Nou en?quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:18 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Dus? Kraken is illegaal anno 2019.
Denken dat die man een drugsbaas isquote:Op maandag 19 augustus 2019 21:19 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Nou en?
Speculeren en drugsbaas spelen is slechter voor de stad
Ja man harharharquote:Op maandag 19 augustus 2019 21:20 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Denken dat die man een drugsbaas isAls dat zo was hadden ze al wel buiten gelegen met gebroken benen
Mja, het FvD stemt dan weer tegen moties om de woningmarkt wat gezonder en minder aantrekkelijk voor huisjesmelkers te maken.quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:13 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Maar de vragen lijken me terecht.
Is toch zo, als je al de wet overtreed ga je daar niet op vertrouwen bij andere zakenquote:
Natuurlijk kun je er wel iets aan doen. Je kunt snelrecht toepassen en ze binnen een paar uur de straat op kieperen. De gemeente kiest er voor een 6 weken procedure toe te passen zodat de krakers na iedere overtreding weer 6 weken onderdak hebben.quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:18 schreef Vallon het volgende:
[..]
Plasman was nog in de buurt... ok ok... andere kant van de stad dan.
Los van van wat de benadeelde voor ogen had/heeft met zijn drugslab, wordt het beleid niet begrepen wordt. Hoe is het in vredesnaam mogelijk dat een recalcitrante groep überhaupt macht heeft om als sprinkhanen door de stand te hoppen. Vervolgens, zonder dat je er iets tegen kunt doen, andermans eigendommen bezetten.
Men kan dan een procedure starten die maanden duurt waarna de paradijsvogels weer verkassen naar een nieuw locatie. Kip ik heb je niet. "We are here" ruling the world and s/he's there to make it happen.
Als ik morgen met een paar blanke vrienden een moskee bezet zit ik een half uur later op politiestation te Amstel.quote:
Dat zijn bureaucratische drogredenen. Je hebt geen luchtvaartmaatschappij nodig om te kunnen vliegen. Wat mij betreft, wordt hiervoor het koninklijke vliegtuig gebruikt. Gebeurt daar ook een keer wat nuttigs mee. Of je zet ze gewoon af met zo'n veerboot die nu ook worden gebruikt, maar dan in omgekeerde richting.quote:Op maandag 19 augustus 2019 19:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Luchtvaartmaatschappij mag iemand niet meenemen die niet de vereiste papieren heeft.
Ondernemers? Criminelen..quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:22 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Is toch zo, als je al de wet overtreed ga je daar niet op vertrouwen bij andere zakenMaar als jij het prima vindt dat ondernemers lastig gevallen worden door parasieten mag je dat ook gewoon zeggen hoor.
Een stel ongedocumenteerden die naar eigen inzicht overal ongestoord in kunnen trekken is ook slecht voor de stad.quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:19 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Nou en?
Speculeren en drugsbaas spelen is slechter voor de stad
Snelrecht is in de praktijk al zo'n goed idee gebleken, laten we de macht van de overheid nog verder uitbreiden!quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:22 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Natuurlijk kun je er wel iets aan doen. Je kunt snelrecht toepassen en ze binnen een paar uur de straat op kieperen. De gemeente kiest er voor een 6 weken procedure toe te passen zodat de krakers na iedere overtreding weer 6 weken onderdak hebben.
Je kunt ze een gebiedsverbod opleggen etc. Het beleid is een keuze.
Weet jij een leegstaande moskee dan?quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:23 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Als ik morgen met een paar blanke vrienden een moskee bezet zit ik een half uur later op politiestation te Amstel.
Waarom zou een crimineel wachten op hulp van de wet? Die onderneemt echt wel actie om zijn belangen veilig te stellen.quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:24 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ondernemers? Criminelen..
Lekker de stad laten aftakelen..
Weet je waarom het zo duur is daar? Dat heeft niets met gewild te maken...
Ja hoor, meestal ie wel leeg om half 3 's nachts.quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:24 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Weet jij een leegstaande moskee dan?
Ze nemen het niet mee inderdaad. Maar ze zorgen er ook voor dat de rechtmatige eigenaar niet over zijn eigendom kan beschikken.quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:17 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Nemen ze het pand mee dan?
Als je niets doet met zeer schaarse ruimte zijn er wel anderen die er iets mee kunnen
Ach, Amsterdam maakt reclame in Londen en daar zijn ze wel het e.e.a. gewend.quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:24 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Een stel ongedocumenteerden die naar eigen inzicht overal ongestoord in kunnen trekken is ook slecht voor de stad.
Wel genoeg leegstaande kerken.quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:24 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Weet jij een leegstaande moskee dan?
Stuk beter dan lege speculatiepanden, zwart geld en labs.. dat is waarom er geen amsterdammer meer in amsterdam woontquote:Op maandag 19 augustus 2019 21:24 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Een stel ongedocumenteerden die naar eigen inzicht overal ongestoord in kunnen trekken is ook slecht voor de stad.
Omdat hem dat beter uitkomt.. niet alle criminelen zijn achterlijk..quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:25 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Waarom zou een crimineel wachten op hulp van de wet? Die onderneemt echt wel actie om zijn belangen veilig te stellen.
Tenzij je huisjesmelkers e.d. ook criminelen vindt, maar dat is een andere discussie.
Dat was eerder ook geen probleem voor meneer.. en je ziet in het filmpje dat hij zichzelf verbeterd mbt het leegstand verhaal..quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:26 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ze nemen het niet mee inderdaad. Maar ze zorgen er ook voor dat de rechtmatige eigenaar niet over zijn eigendom kan beschikken.
Het is echt te achterlijk voor woorden. Illegaal tuig kan doen wat ze goeddunkt, mensen die in hun recht staan hebben het nakijken. Only in Amsterdam..
Dat mogen ze van mij ook aanpakken maar dat maakt dit nog niet okay.quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:27 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Stuk beter dan lege speculatiepanden, zwart geld en labs.. dat is waarom er geen amsterdammer meer in amsterdam woont
Dat is nu toch aangepakt? Er maken mensen gebruik van ruimte die niet gebruikt werd..quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:30 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dat mogen ze van mij ook aanpakken maar dat maakt dit nog niet okay.
Moskee is doorgaans niet verlaten.... maar goed, het is niet uit te leggen.quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:23 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Als ik morgen met een paar blanke vrienden een moskee bezet zit ik een half uur later op politiestation te Amstel.
Dat ‘hok’ is zijn eigendom. Daar hebben anderen gewoon van af te blijven, ongeacht wat de eigenaar er doet, of er niet mee doet. Als ze dan tch met alle geweld daar willen gaan zitten, zouden ze op zijn minst een bedrag aan huur aan kunnen bieden. Iets zegt me dat ze dat ook niet willen.quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:30 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dat was eerder ook geen probleem voor meneer.. en je ziet in het filmpje dat hij zichzelf verbeterd mbt het leegstand verhaal..
Het is duidelijk genoeg dat je beter een paar koppen onderdak kan geven dan een zwart geld hok leeg laten staan
And then when you realise this is not monthly but weekly....quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:26 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ach, Amsterdam maakt reclame in Londen en daar zijn ze wel het e.e.a. gewend.
quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:32 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dat is nu toch aangepakt? Er maken mensen gebruik van ruimte die niet gebruikt werd..
Dit zou een mooi filmpje op kunnen leveren om ongelijkheid te duiden zoals eerder met die bivakmutsvent of vergiethoofddekselkliek.quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:33 schreef Vallon het volgende:
Ik heb nog wel een suggestie voor WAH.... de Herengracht 502 (ambtswoning Halsema) schijnt al een paar weken niet bewoond te zijn.... t'is maar een tip.
Het hok is voor criminele activiteiten gebruikt en daarna stond het leeg... aanwinst voor de stad.. dat soort eigenaren en hun eigendommen..quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:34 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat ‘hok’ is zijn eigendom. Daar hebben anderen gewoon van af te blijven, ongeacht wat de eigenaar er doet, of er niet mee doet. Als ze dan tch met alle geweld daar willen gaan zitten, zouden ze op zijn minst een bedrag aan huur aan kunnen bieden. Iets zegt me dat ze dat ook niet willen.
Lijkt sowieso nogal een dingetje te zijn met dat pand hequote:Op maandag 19 augustus 2019 18:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
'Hier komen alleen maar ratten en muizen op af.'
Ik zie voor me; een uitzetbureauquote:Op maandag 19 augustus 2019 21:36 schreef Zolderkamer het volgende:
Gewoon teruggeven aan de maatschappij..
Je hebt me overtuigd.quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:36 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Het hok is voor criminele activiteiten gebruikt en daarna stond het leeg... aanwinst voor de stad.. dat soort eigenaren en hun eigendommen..
Gewoon teruggeven aan de maatschappij.. beste wat je kan doen..
Toen kraken nog niet strafbaar was moest er wel gas en licht betaald worden en overleg met eigenaar over verhuur.quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:34 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat ‘hok’ is zijn eigendom. Daar hebben anderen gewoon van af te blijven, ongeacht wat de eigenaar er doet, of er niet mee doet. Als ze dan tch met alle geweld daar willen gaan zitten, zouden ze op zijn minst een bedrag aan huur aan kunnen bieden. Iets zegt me dat ze dat ook niet willen.
Ja. En nu leven ze de boel uit en de eigenaar draait op voor de schade. Bizar.quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Toen kraken nog niet strafbaar was moest er wel gas en licht betaald worden en overleg met eigenaar over verhuur.
quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:38 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Je hebt me overtuigd.
Zo zijn de gasvelden in Groningen ook van alle Nederlanders en niet alleen van die Grunningers.
OPEN DIE KRAAN!!!
Dat is vooruitgang volgens de VVD.quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:40 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja. En nu leven ze de boel uit en de eigenaar draait op voor de schade. Bizar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |