Je hebt me overtuigd.quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:36 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Het hok is voor criminele activiteiten gebruikt en daarna stond het leeg... aanwinst voor de stad.. dat soort eigenaren en hun eigendommen..
Gewoon teruggeven aan de maatschappij.. beste wat je kan doen..
Toen kraken nog niet strafbaar was moest er wel gas en licht betaald worden en overleg met eigenaar over verhuur.quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:34 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat ‘hok’ is zijn eigendom. Daar hebben anderen gewoon van af te blijven, ongeacht wat de eigenaar er doet, of er niet mee doet. Als ze dan tch met alle geweld daar willen gaan zitten, zouden ze op zijn minst een bedrag aan huur aan kunnen bieden. Iets zegt me dat ze dat ook niet willen.
Ja. En nu leven ze de boel uit en de eigenaar draait op voor de schade. Bizar.quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Toen kraken nog niet strafbaar was moest er wel gas en licht betaald worden en overleg met eigenaar over verhuur.
quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:38 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Je hebt me overtuigd.
Zo zijn de gasvelden in Groningen ook van alle Nederlanders en niet alleen van die Grunningers.
OPEN DIE KRAAN!!!
Dat is vooruitgang volgens de VVD.quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:40 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja. En nu leven ze de boel uit en de eigenaar draait op voor de schade. Bizar.
Ze stelen je broek met je handen nog in je zakken bedoel je.quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:43 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Johnny met de losse handjes.
Echt niet uit te leggen weer dit. Dat tuig pakt niet je hele hand als je een vinger geeft maar je bent eerder een arm kwijt.
quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat is vooruitgang volgens de VVD.
Mwah, de gemeente dient ook wat te doen aan de ongezonde markt daar en leegstand zou in zo'n stad ook tegengewerkt moeten worden. Maar laat krakers dan inderdaad een eigen bijdrage betalen, prima plan.quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:34 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat ‘hok’ is zijn eigendom. Daar hebben anderen gewoon van af te blijven, ongeacht wat de eigenaar er doet, of er niet mee doet. Als ze dan tch met alle geweld daar willen gaan zitten, zouden ze op zijn minst een bedrag aan huur aan kunnen bieden. Iets zegt me dat ze dat ook niet willen.
Laat ze het vooral netjes houden en opkrassen (binnen een redelijke termijn) bedoel je. Ze veranderen het daar in een vuilnisbelt en denken daar de baas te zijn. Wat minzaamheid zou ze goed doenquote:Op maandag 19 augustus 2019 21:42 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Mwah, de gemeente dient ook wat te doen aan de ongezonde markt daar en leegstand zou in zo'n stad ook tegengewerkt moeten worden. Maar laat krakers dan inderdaad een eigen bijdrage betalen, prima plan.
Die Turkse eigenaar is een crimineel?quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:36 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Het hok is voor criminele activiteiten gebruikt en daarna stond het leeg... aanwinst voor de stad.. dat soort eigenaren en hun eigendommen..
Gewoon teruggeven aan de maatschappij.. beste wat je kan doen..
Hij heeft (had) het op laten knappen om te gaan gebruiken.quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:42 schreef sig000 het volgende:
*btw was het al aardig uitgeleefd na zo'n kwekerij en inval.
Mag niet....quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:38 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik zie voor me; een uitzetbureau
Sinterklaas bestaat!quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:44 schreef daNpy het volgende:
[..]
Hij heeft (had) het op laten knappen om te gaan gebruiken.
Dit zijn niet de meest jofele krakers nee.quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:43 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Laat ze het vooral netjes houden en opkrassen (binnen een redelijke termijn) bedoel je. Ze veranderen het daar in een vuilnisbelt en denken daar de baas te zijn. Wat minzaamheid zou ze goed doen
En jij gelooft dat.quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:44 schreef daNpy het volgende:
[..]
Hij heeft (had) het op laten knappen om te gaan gebruiken.
Lees nog eens? of kijk het filmpje nog een keer?quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:43 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Die Turkse eigenaar is een crimineel?Je hebt als komedieschrijver geen sketch meer te bedenken...
Ik heb nog niets gelezen of bekeken. Meestal word ik wegwijs door de posts heen.quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:46 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Lees nog eens? of kijk het filmpje nog een keer?
Inderdaad.quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:24 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Snelrecht is in de praktijk al zo'n goed idee gebleken, laten we de macht van de overheid nog verder uitbreiden!
quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:47 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik heb nog niets gelezen of bekeken. Meestal wordt ik wegwijs door de posts heen.
Zie je de parallel niet?quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:40 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]okee.. Nou straks wel allemaal wel terug naar de afdeling he?
Die arme man had het aan wat onbetrouwbare huurders toevertrouwd.quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:43 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Die Turkse eigenaar is een crimineel?Je hebt als komedieschrijver geen sketch meer te bedenken...
Kun je dat herhalen? Ik hoor je niet..quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:47 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zie je de parallel niet?
De overheid brengt op rechtmatige gronden schade aan huizen van mensen door gaswinning. Gevolg: mensen komen in verzet, want hun huizen. Logisch.
Een groep illegale krakers bezorgt een rechtmatige eigenaar schade door zijn pand te bezetten. Gevolg: hij stapt naar de overheid, die vervolgens niets doet.
De eerste situatie vind je verschrikkelijk omdat het je raakt, in de tweede situatie kan de rechtmatige eigenaar wat jou betreft de tyfus krijgen, want leegstand enzo.
Zie je nu hoe hypocriet je bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |