Supergoed zoquote:Op maandag 19 augustus 2019 17:42 schreef Prisha het volgende:
nieuw OP een beetje ok? Anders pas ik hem wel aan
Prima. Lang genoeg ook.quote:Op maandag 19 augustus 2019 17:42 schreef Prisha het volgende:
nieuw OP een beetje ok? Anders pas ik hem wel aan
Zit op fok dan een van de 100 Nederlanders met een videoland abonnement?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:18 schreef Ang3l het volgende:
Is dit topic trouwens voor de "BN" editie, of gaan we hier straks ook de Videoland onbekende Nederlander editie ingooien?
oh shit dat is ook waar ja. Maar gaat er hier iemand kijken dan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:18 schreef Ang3l het volgende:
Is dit topic trouwens voor de "BN" editie, of gaan we hier straks ook de Videoland onbekende Nederlander editie ingooien?
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:27 schreef Momo... het volgende:
[..]
Zit op fok dan een van de 100 Nederlanders met een videoland abonnement?
Nou, in t Temptation Island topic was dat wel zoquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh shit dat is ook waar ja. Maar gaat er hier iemand kijken dan.
Ik weet het nog niet. Heb op zich wel Videoland, maar gaan die parallel lopen? Bij TI kijk ik namelijk wel beide, maar die lopen niet tegelijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
oh shit dat is ook waar ja. Maar gaat er hier iemand kijken dan.
ik ga ook niet kijken. Heb ook geen Videoland en wil het ook niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:36 schreef Ang3l het volgende:
Nou, in t Temptation Island topic was dat wel zo
Ik ga iig niet kijken, heb geen videoland.
zou niet zo handig zijn. Oh misschien blijft het op Videoland op de Donderdag?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet. Heb op zich wel Videoland, maar gaan die parallel lopen? Bij TI kijk ik namelijk wel beide, maar die lopen niet tegelijk![]()
Gaat de Vlaamse nu ook lopen danquote:Heb vorig jaar wel de Nederlandse en de Vlaamse allebei gekeken, maar dan zat je steeds in 1 week 2x dezelfde proef te kijkenEn de Vlaamse
staat bij mij op 1, dus die kijk ik sowieso, en 3x dezelfde proef trek ik echt niet
Dus misschien dat ik achteraf kijk ofzo? Kun je ook bingen
Mooi zo!!quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:38 schreef DKUp het volgende:
Videoland-versie begint na afloop van deze versie volgens mij in januari.
Deze versie is klaar in november of december.
Ah top! Ja, dan wil ze wel allebei kijken denk ikquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:38 schreef DKUp het volgende:
Videoland-versie begint na afloop van deze versie volgens mij in januari.
Deze versie is klaar in november of december.
Ja, vorig jaar was het dus tegelijk NL+BEquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
zou niet zo handig zijn. Oh misschien blijft het op Videoland op de Donderdag?
[..]
Gaat de Vlaamse nu ook lopen danDan kun je je hart ophalen als echte ER liefhebber
Het was vorig jaar niet echt een bijzonder seizoen idd...al die opgevers is alles wat me nog een beetje is bijgebleven. En dat ik het gevoel had dat eea flink gestuurd werd door de twee presentatoren. De Vlaamse was dus wel leuk(er)?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:41 schreef Meke het volgende:
Ja, vorig jaar was het dus tegelijk NL+BEWel grappig, want bij de Vlaamse versie wist ik altijd nog precies hoe het zat qua intriges en complotjes en wat er aan de hand was op het eiland, bij de NLse dacht ik meer; oohjaaa die zat er ook nog in
![]()
![]()
![]()
Het is net een beetje als bij WIDM: iedereen die 'de goede oude tijd' mist, moet even naar de Zuiderburen
Eens. Kan alleen maar beter nu. Please.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 12:33 schreef YT123 het volgende:
Vorig seizoen vond ik het slechtste seizoen in jaren. Met als dieptepunten de kamikaze-actie van Tony en het sturen van Nicolette. Bekend versus onbekend leek op papier misschien een leuk idee, maar werkte totaal niet door het verschil in motivatie.
Joe!quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:27 schreef Momo... het volgende:
[..]
Zit op fok dan een van de 100 Nederlanders met een videoland abonnement?
Kom je hier dan ook meeposten Char? is hartstikke leukquote:
Denk het wel, ben wel weer toe aan zoietsquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Kom je hier dan ook meeposten Char? is hartstikke leuk
leuk leuk leukquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:23 schreef Charmian het volgende:
[..]
Denk het wel, ben wel weer toe aan zoiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |