Supporter dan, of hooligan, of hoe je het ook wil noemen.quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Onmogelijk dat iemand daar fan van is.
man man man.quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Supporter dan, of hooligan, of hoe je het ook wil noemen.
niet geklikt.quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit bakvisje kan je er vast wel bij helpen: LIF / Chronische onverklaarbare nekpijn
Fancy is kwantiteitquote:Op maandag 19 augustus 2019 18:17 schreef stokj het volgende:
[..]
Kies maar zelf uit maar ga voor kwaliteit![]()
![]()
![]()
Stokj, geloof het of niet. Maar kwaliteiter dan wat mij nu ter beschikking is gesteld is er niet!!! Whoooeeehoooeee!quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:17 schreef stokj het volgende:
[..]
Kies maar zelf uit maar ga voor kwaliteit![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:20 schreef stokj het volgende:
[..]
Oh, in dat geval: @:Fancy2 hou je van bukkake's?![]()
![]()
![]()
Wat is dat?quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:20 schreef stokj het volgende:
[..]
Oh, in dat geval: @:Fancy2 hou je van bukkake's?![]()
![]()
![]()
Heel goed!quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:20 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Stokj, geloof het of niet. Maar kwaliteiter dan wat mij nu ter beschikking is gesteld is er niet!!! Whoooeeehoooeee!
Is zegmaar een bijeenkomst met veel mensen waarin de dames vleeswaren en sappen proeven, zeg maar een soort afterparty van de Oktoberfesten.quote:
Ik wil juist niet verzadigd raken. Wil hem juist kapot gebruiken.quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:21 schreef stokj het volgende:
[..]
Heel goed!![]()
![]()
![]()
Nu moet je alleen zorgen dat je wel verzadigd raakt.
Dit heb ik niet achter jou gezocht! Man man manquote:Op maandag 19 augustus 2019 18:22 schreef stokj het volgende:
[..]
Is zegmaar een bijeenkomst met veel mensen waarin de dames vleeswaren en sappen proeven, zeg maar een soort afterparty van de Oktoberfesten.
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |