Neuken, zuipen, neuken, vreten, zuipen, neuken, slapen. Zo moeilijk is het niet.quote:Op maandag 19 augustus 2019 12:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hoelang zijn jouw dagen dan? Zoveel tijd is er gewoon niet.
Hier staat veel te weinig vreten in!quote:Op maandag 19 augustus 2019 13:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Neuken, zuipen, neuken, vreten, zuipen, neuken, slapen. Zo moeilijk is het niet.
Tussendoor vreten dan. Zo moeilijk is het allemaal niet.quote:Op maandag 19 augustus 2019 13:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hier staat veel te weinig vreten in!
Ik leef van maaltijd tot maaltijd!quote:Op maandag 19 augustus 2019 13:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tussendoor vreten dan. Zo moeilijk is het allemaal niet.
Vreten kan ook wel tijdens het neuken toch?quote:Op maandag 19 augustus 2019 13:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hier staat veel te weinig vreten in!
Gewoon tijdens.quote:Op maandag 19 augustus 2019 13:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tussendoor vreten dan. Zo moeilijk is het allemaal niet.
Ik van neuken tot neuken.quote:
Dan doe je iets verkeerd.quote:Op maandag 19 augustus 2019 13:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Vreten kan ook wel tijdens het neuken toch?
Hamburgertje wegknagen tijdens het zeesterren moet kunnen.quote:
Niks mis met bietenquote:Op maandag 19 augustus 2019 13:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Deze week ook maar weer eens wat gezonder eten en het biet maar laten staan. Ging wonderbaarlijk goed allemaal afgelopen weekend.
Jij neukt dikke wijven die altijd eten?quote:Op maandag 19 augustus 2019 13:40 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hamburgertje wegknagen tijdens het zeesterren moet kunnen.
Bij Sex voor de Buch heb ik ook wel eens iets voorbij zien komen met vla geloof ik
Als top kun je gewoon je bord met pasta op de rug van de bottom zetten.quote:
Zo'n KCF bucket naast t bedquote:Op maandag 19 augustus 2019 13:42 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij neukt dikke wijven die altijd eten?
Wat heb ik nu weer voor iets pervers gemist?quote:Op maandag 19 augustus 2019 13:50 schreef CherryLips het volgende:
Na dat redditbericht van gister wil ik het hier niet over hebben.
https://www.reddit.com/r/(...)e&utm_medium=ios_appquote:Op maandag 19 augustus 2019 13:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat heb ik nu weer voor iets pervers gemist?
bah.quote:Op maandag 19 augustus 2019 13:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)e&utm_medium=ios_app
Durf ik niet, want dan merk ik het ook niet op als er het hele weekend bloed bij mijn ontlasting zit.quote:Op maandag 19 augustus 2019 13:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eet het maar eens het hele weekend
quote:Op maandag 19 augustus 2019 13:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja godverdomme.quote:Op maandag 19 augustus 2019 13:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je dat soort dingen op internet opzoekt niet.quote:Op maandag 19 augustus 2019 14:06 schreef CherryLips het volgende:
Daarom: heb ik genoeg aan Defender?
Beetje poep op je piemel is soms onontkombaar, maar duuuuuudddddeeeee...quote:Op maandag 19 augustus 2019 14:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn satebroodje van de Albert Heijn is nu ook oneetbaar.
"I felt a tap on my forehead......"quote:Op maandag 19 augustus 2019 13:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of eerst even een uitgebreide keuring op rare beestjes en kaas enzo.quote:Op maandag 19 augustus 2019 14:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb voorlopig geen seks meer hoor.
Zaterdag een gabberwijf toch?quote:Op maandag 19 augustus 2019 14:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zei toch, slapen en vreten.quote:Op maandag 19 augustus 2019 14:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Grote vraag is dan, hoe vind jij deze shit? Waar zoek je in godsnaam op dat je in deze krochten van het internet belandt?quote:
Dan is mijn zin ook wel weer over.quote:Op maandag 19 augustus 2019 14:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Of eerst even een uitgebreide keuring op rare beestjes en kaas enzo.
Is gewoon reddit hoor. Iemand linkte naar dat oude topicquote:Op maandag 19 augustus 2019 14:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Grote vraag is dan, hoe vind jij deze shit? Waar zoek je in godsnaam op dat je in deze krochten van het internet belandt?
Ja CL GODVERDOMME nou doe je het er gewoon om he?quote:Op maandag 19 augustus 2019 14:30 schreef CherryLips het volgende:
Die geitenkaas van net was niet helemaal goed meer volgens mij
Wel als ik er met mijn snufferd in moet.quote:Op maandag 19 augustus 2019 14:32 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Na wat bier is een beetje cottage cheese geen probleem!
Gewoon alleen missionaris toch?quote:Op maandag 19 augustus 2019 14:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wel als ik er met mijn snufferd in moet.
Ga altijd op geur af.quote:Op maandag 19 augustus 2019 14:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En altijd met het licht uit zodat je die shit niet ziet
kaasvrij! zo hoort het.quote:Op maandag 19 augustus 2019 14:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu ook weer fris uit de douche.
wel al gelukt dingen te ondernemen in je vakantie?quote:Op maandag 19 augustus 2019 14:42 schreef DrMarten het volgende:
Zo ook maar eens douchen en actief worden
Verkansiequote:Op maandag 19 augustus 2019 14:44 schreef HostiMeister het volgende:
Wat is dat met mensen die midden op een maandag kunnen besluiten om te gaan douchen? Jezus.
Dat kan ik in het weekend niet eens. Wil altijd eerst douchen 's ochtendsquote:Op maandag 19 augustus 2019 14:44 schreef HostiMeister het volgende:
Wat is dat met mensen die midden op een maandag kunnen besluiten om te gaan douchen? Jezus.
Ja hoorquote:Op maandag 19 augustus 2019 14:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
wel al gelukt dingen te ondernemen in je vakantie?
Klinkt goed!quote:Op maandag 19 augustus 2019 14:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ja hoor
Aardig aan het relaxen. Vanavond de eerste echte verplichting.
Lekker wakker worden wel he?quote:Op maandag 19 augustus 2019 14:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat kan ik in het weekend niet eens. Wil altijd eerst douchen 's ochtends
In het weekend voelt het ook een beetje als een verloren dag als ik om 15.00 pas zou beginnen met de dag.quote:Op maandag 19 augustus 2019 14:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik lig dan alsnog de halve dag op de bank te Netflixen, maar dat doe ik dan toch liever met een schoongewassen kadaver.quote:Op maandag 19 augustus 2019 14:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
In het weekend voelt het ook een beetje als een verloren dag als ik om 15.00 pas zou beginnen met de dag.
Ik vond het al netjes van mezelf dat ik vanochtend al wakker was en niet pas in de middagquote:Op maandag 19 augustus 2019 14:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja ik ook, anders voel ik me zo suf de hele dag ook.quote:Op maandag 19 augustus 2019 14:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik lig dan alsnog de halve dag op de bank te Netflixen, maar dat doe ik dan toch liever met een schoongewassen kadaver.
Net terug van Lowlandsquote:Op maandag 19 augustus 2019 14:44 schreef HostiMeister het volgende:
Geen 1 vrije avond hierquote:Op maandag 19 augustus 2019 14:47 schreef HostiMeister het volgende:
Heb volgens mij alleen vanavond niets op de planning staan. Rest van de week zit al weer vol
schijnt kut te zijn, alleen laatste half uur wel ok.quote:Op maandag 19 augustus 2019 15:13 schreef Harmankardon het volgende:
Morgen naar de nieuwe Tarantino, ben benieuwd.
Ik vond hem heel tof.quote:Op maandag 19 augustus 2019 15:13 schreef Harmankardon het volgende:
Morgen naar de nieuwe Tarantino, ben benieuwd.
quote:Op maandag 19 augustus 2019 15:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
schijnt kut te zijn, alleen laatste half uur wel ok.
veel plezier
quote:
Het is niet de echte Manson hè?quote:Op maandag 19 augustus 2019 15:37 schreef CherryLips het volgende:
Brad, Leo én Manson. Hallo, dit moet ik toch zien. Natte droom van elke CL.
Goddammit Walter, you fucking asshole! Everything's a fucking travesty with you, man!quote:Op maandag 19 augustus 2019 15:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gecremeerd. En toen à la Big Lebowski in de gezichten van de aanwezigen gewaaid.
Wat voor wild dier dan?quote:Op maandag 19 augustus 2019 16:21 schreef Lokasenna het volgende:
Kat van mijn moeder had vannacht een spoedoperatie, ze was door een wild dier opengereten, de dunne darm lag er half uit.
Hoorde net hoeveel het gaat kosten, ik schrok er een beetje van
Daarom nooit foto's posten want voor je het weet, heeft ze achterhaald waar je woont. En dan....quote:
De dierenarts dacht een zwijn, maar die zitten bij haar huis eigenlijk niet dus het kan ook een vos of steenmarter geweest zijn misschien. Maar het was donker dus sowieso hebben ze alleen een donkere schim gezien.quote:
quote:Op maandag 19 augustus 2019 16:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom nooit foto's posten want voor je het weet, heeft ze achterhaald waar je woont. En dan....![]()
![]()
Ik heb z'n sleutel alquote:Op maandag 19 augustus 2019 16:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom nooit foto's posten want voor je het weet, heeft ze achterhaald waar je woont. En dan....![]()
![]()
quote:Op maandag 19 augustus 2019 16:21 schreef Lokasenna het volgende:
Kat van mijn moeder had vannacht een spoedoperatie, ze was door een wild dier opengereten, de dunne darm lag er half uit.
Hoorde net hoeveel het gaat kosten, ik schrok er een beetje van
Dit klinkt enorm tof, en vraag twee, waarom wist ik dit niet? En belangrijker, mag ik mee?quote:Op maandag 19 augustus 2019 17:02 schreef Debsterr het volgende:
Kaartjes voor Rico & Sticks tijdens DDW![]()
![]()
Ja! Daarom post ik het hierquote:Op maandag 19 augustus 2019 17:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dit klinkt enorm tof, en vraag twee, waarom wist ik dit niet? En belangrijker, mag ik mee?
Arme katquote:Op maandag 19 augustus 2019 16:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De dierenarts dacht een zwijn, maar die zitten bij haar huis eigenlijk niet dus het kan ook een vos of steenmarter geweest zijn misschien. Maar het was donker dus sowieso hebben ze alleen een donkere schim gezien.
@Citizen.Erasedquote:Op maandag 19 augustus 2019 17:13 schreef Debsterr het volgende:
Voor iedereen die dit ook tof vindt en mee wil enzo
Oh hahaquote:Op maandag 19 augustus 2019 17:13 schreef Debsterr het volgende:
Voor iedereen die dit ook tof vindt en mee wil enzo
Verkoopt het snel uit.quote:Op maandag 19 augustus 2019 17:14 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben echt iedereen aan het uitnodigen voor dat concertbroertje van KM gaat mee, 3 goede vrienden wellicht, nog ander stel vrienden uitgenodigd. Party
Ik kan niet helaasquote:Op maandag 19 augustus 2019 17:14 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben echt iedereen aan het uitnodigen voor dat concertbroertje van KM gaat mee, 3 goede vrienden wellicht, nog ander stel vrienden uitgenodigd. Party
Beetje wakker pijpen enzoquote:Op maandag 19 augustus 2019 17:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik wacht nog altijd tot je een keer spontaan binnenloopt.
Heb je al spetterkak?quote:Op maandag 19 augustus 2019 14:30 schreef CherryLips het volgende:
Die geitenkaas van net was niet helemaal goed meer volgens mij
Denk het wel. Tickets raak je wel weer kwijt als je twijfelt.quote:
Ja als jij iedereen en z'n moeder meevraagtquote:Op maandag 19 augustus 2019 17:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Denk het wel. Tickets raak je wel weer kwijt als je twijfelt.
Ik zei dat ik daar niet heenging, ik ga naar het betere festival aankomend weekendquote:Op maandag 19 augustus 2019 17:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
MCH zien we op vanmoll-fest toch wel weer?
Uh oh.quote:Op maandag 19 augustus 2019 17:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
MCH zien we op vanmoll-fest toch wel weer?
Nog beter?quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:04 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik zei dat ik daar niet heenging, ik ga naar het betere festival aankomend weekend
Beter dan bier drinken onder een ufo?quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:04 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik zei dat ik daar niet heenging, ik ga naar het betere festival aankomend weekend
De locatie wint het wel in Eindjequote:Op maandag 19 augustus 2019 18:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Beter dan bier drinken onder een ufo?
Ik heb Kraftwerk gemist in die ufo omdat de ticketsite me uit de wachtrij kickte.quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb Kraftwerk gezien in die ufo.
Wat is DDW?quote:Op maandag 19 augustus 2019 17:02 schreef Debsterr het volgende:
Kaartjes voor Rico & Sticks tijdens DDW![]()
![]()
In de ufo en in Paradiso gezien.quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb Kraftwerk gemist in die ufo omdat de ticketsite me uit de wachtrij kickte.
Later wel goedgemaakt in Paradiso tho. Maar geen ufo.
Ga toch fietsenquote:Op maandag 19 augustus 2019 18:32 schreef Vinniiee het volgende:
Wat een puinhoop hier. Al een uur bezig om thuis te komen en pas op 3 van de 10km gehad
10 km is de perfecte afstand voor de fiets toch?quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:32 schreef Vinniiee het volgende:
Wat een puinhoop hier. Al een uur bezig om thuis te komen en pas op 3 van de 10km gehad
Nice.quote:
Bokuwa ongakuka, dentaku katateni!quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Fahrenfahrenfahren auf die Autobahn.
X200.
quote:
Kwam niet van mijn huisquote:Op maandag 19 augustus 2019 18:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
10 km is de perfecte afstand voor de fiets toch?
Terecht, was super om live mee te maken wmb.quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nice.
Ik ben drie keer geweest tijdens de week dat ze in Paradiso stonden. Ik was misschien iets te enthousiast. Maar geen spijt.
quote:Op maandag 19 augustus 2019 19:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Terecht, was super om live mee te maken wmb.
Lekker op cursus gestuurd door Dannyquote:Op maandag 19 augustus 2019 19:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet voor niets de baas over zijn subforum.
Denk je dat Vinnie dominant is in bed?quote:
Het is een wielrenner, dus vooral egoïstisch denk ik.quote:Op maandag 19 augustus 2019 19:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Denk je dat Vinnie dominant is in bed?
Ben geweest toen het in Leiden was. Is wel een leuke tentoonstelling.quote:
quote:Op maandag 19 augustus 2019 19:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
Het is een wielrenner, dus vooral egoïstisch denk ik.
Ik denk in ieder geval dat jij dat niet bent en dat je armpits liktquote:Op maandag 19 augustus 2019 19:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Denk je dat Vinnie dominant is in bed?
Zijn dikke toerders ook al wielrennersquote:Op maandag 19 augustus 2019 19:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gedaan. Proef je dan echt iemands smaakje?quote:Op maandag 19 augustus 2019 19:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik denk in ieder geval dat jij dat niet bent en dat je armpits likt
De deo denk ik (hoop ik)quote:Op maandag 19 augustus 2019 19:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gedaan. Proef je dan echt iemands smaakje?
Vinnie dik?quote:Op maandag 19 augustus 2019 19:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Zijn dikke toerders ook al wielrenners
quote:Op maandag 19 augustus 2019 19:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja was tof toen.quote:Op maandag 19 augustus 2019 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben geweest toen het in Leiden was. Is wel een leuke tentoonstelling.
Niet zo groot gelukkig, dus je bent niet de hele middag bezig.
Nee, daarvoor was ik niet echt daar. Gisteravond wel wat leuke mensen tegengekomen.quote:Op maandag 19 augustus 2019 19:51 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb je nou nog chicks gepakt op Lowlands
Laatste keer dat ik mezelf woog was ik 67kg.quote:Op maandag 19 augustus 2019 19:49 schreef MCH het volgende:
[..]
Vergeleken met een echte wielrennert vast
Is er nu een over shamanisme. Wil ik ook nog wel heen.quote:
Toen je 16 was?quote:Op maandag 19 augustus 2019 20:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik mezelf woog was ik 67kg.
O dat klinkt echt tof.quote:Op maandag 19 augustus 2019 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is er nu een over shamanisme. Wil ik ook nog wel heen.
Vooral omdat Loka en ik beiden een ander beeld erbij hadden toen we de poster zagen.
Ga volgende week nog naar dat doorvoerkamp in Drenthe, ben even de naam kwijt.quote:Op maandag 19 augustus 2019 20:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dat klinkt echt tof.
M'n museumkaart wordt nog wel vaker gebruikt dit jaar, zie ik. Er kwam ook nog iets leuks in de Hermitage en ik wil binnenkort nog naar het Holocaust Museum.
Ja tof. Darth Vader-masker, shit van Giger enzo.quote:Op maandag 19 augustus 2019 20:41 schreef DeZwabber het volgende:
De sci-fi tentoonstelling in de Kunsthal was leuk.
De Giger van zijn alien-schilderijen?quote:Op maandag 19 augustus 2019 20:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja tof. Darth Vader-masker, shit van Giger enzo.
Ja er stond bij de ingang van de zaal al een grote xenomorph.quote:Op maandag 19 augustus 2019 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De Giger van zijn alien-schilderijen?
Nogmaals niemand die me meevraagtquote:Op maandag 19 augustus 2019 20:41 schreef DeZwabber het volgende:
De sci-fi tentoonstelling in de Kunsthal was leuk.
Jij zei dat ik het niet leuk zou vindenquote:Op maandag 19 augustus 2019 20:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja tof. Darth Vader-masker, shit van Giger enzo.
Westerbork? Wel indrukwekkend met al die steentjes. Ben er al lang niet geweest. Je kunt er ook leuk wandelen bij de sterrenwacht.quote:Op maandag 19 augustus 2019 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga volgende week nog naar dat doorvoerkamp in Drenthe, ben even de naam kwijt.
Wat is er in Hermitage?
En nog wat dingen uit Alien.quote:Op maandag 19 augustus 2019 20:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja er stond bij de ingang van de zaal al een grote xenomorph.
Ik ben verkeerd gelopen en heb de tentoonstelling van achteren naar voren gedaanquote:
Nice.quote:Op maandag 19 augustus 2019 20:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja er stond bij de ingang van de zaal al een grote xenomorph.
Je hebt me op Castlefest hele tijd ontlopen.quote:
Ja, die. Ben er dan toch in de buurt bij schoonpa.quote:Op maandag 19 augustus 2019 20:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Westerbork? Wel indrukwekkend met al die steentjes. Ben er al lang niet geweest. Je kunt er ook leuk wandelen bij de sterrenwacht.
Bij de Hermitage hebben ze binnenkort een tentoonstelling over de juwelen van Russische keizerinnen.
Ik heb steeds aan Faxie doorgegeven waar ik wasquote:Op maandag 19 augustus 2019 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je hebt me op Castlefest hele tijd ontlopen.
Misschien kan Fax niet zo goed navigeren.quote:Op maandag 19 augustus 2019 20:53 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb steeds aan Faxie doorgegeven waar ik was
Ja, hij zei dan van: Ze is bij het body painten. Wij naar het body painten, geen Elvi.quote:Op maandag 19 augustus 2019 20:53 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb steeds aan Faxie doorgegeven waar ik was
Jullie waren gewoon afgeleid.quote:Op maandag 19 augustus 2019 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, hij zei dan van: Ze is bij het body painten. Wij naar het body painten, geen Elvi.
Wel veel tieten, though.
Westerbork? Echt saai. Niet eens veel doden.quote:Op maandag 19 augustus 2019 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga volgende week nog naar dat doorvoerkamp in Drenthe, ben even de naam kwijt.
Wat is er in Hermitage?
Was wel bezig met allemaal miniatuurtjes te kopen, ja.quote:
Klopt wel dat wielrenners egoïsten zijn, hele geile kereltjes ook. Tenminste dat zei een oud profrenner hier altijd.quote:Op maandag 19 augustus 2019 19:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
Huehuequote:Op maandag 19 augustus 2019 20:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien kan Fax niet zo goed navigeren.
Oh echt? Is me niet opgevallen.quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, Samzz is al een tijdje spoorloos.
Heb jij het nieuwe seizoen van Attack on Titan al gezien?quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ervaring leert, meestal andere dingen dan waar de rest het over wil hebben.
Nee. Ik loop achter met de anime. Ben een tijdje gestopt met lopende animeseries te kijken. Af en toe wel wat ouder spul.quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:08 schreef Elvi het volgende:
[..]
Heb jij het nieuwe seizoen van Attack on Titan al gezien?
Die ken ik niet.quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee. Ik loop achter met de anime. Ben een tijdje gestopt met lopende animeseries te kijken. Af en toe wel wat ouder spul.
Maar ben nu Dr. Stone aan het kijken. Wat dus wel weer een huidige serie is.
Gewoon niet meer naar werk gaan maar thuis anime kijken.quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:16 schreef DeZwabber het volgende:
Er is zoveel anime de laatse tijd.![]()
https://anichart.net/Summer-2019
Niet bij te houden.
Ergens ben ik wel blij dat ik dat niet zou kunnen. Niet lang in ieder geval.quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon niet meer naar werk gaan maar thuis anime kijken.
quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon niet meer naar werk gaan maar thuis anime kijken.
Werken moet in je aard liggen.quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ergens ben ik wel blij dat ik dat niet zou kunnen. Niet lang in ieder geval.
Dat is weinig mensen gegeven.quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Werken moet in je aard liggen.
Dan moeten de rijken maar meer belasting betalen.quote:
Ik blijf niet aan de gang.quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moeten de rijken maar meer belasting betalen.
- Bernie
Reik als een sjijk.quote:Op maandag 19 augustus 2019 22:59 schreef MCH het volgende:
[..]
Ben jij nou ook al reik? Je krijgt amper 2 cent per woord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb na maanden tobben rails besteld om uit te breiden. Ga van een rekje op de eettafel naar een aan de muur hangend... meubel? Dinges. Moet het alleen nog bouwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik begin al meteen weer te twijfelen of dit wel een goed idee was.
🐙
quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:17 schreef DeZwabber het volgende:
Mijn synthesizer rekje zat vol. Niet alles paste er meer in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb na maanden tobben rails besteld om uit te breiden. Ga van een rekje op de eettafel naar een aan de muur hangend... meubel? Dinges. Moet het alleen nog bouwen.Dit doet me denken aan zo'n baby Activity center die je in de box kan hangen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik begin al meteen weer te twijfelen of dit wel een goed idee was.![]()
quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:17 schreef DeZwabber het volgende:
Mijn synthesizer rekje zat vol. Niet alles paste er meer in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb na maanden tobben rails besteld om uit te breiden. Ga van een rekje op de eettafel naar een aan de muur hangend... meubel? Dinges. Moet het alleen nog bouwen.And so it begins....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik begin al meteen weer te twijfelen of dit wel een goed idee was.
You're not wrong.quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:21 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan zo'n baby Activity center die je in de box kan hangen.
[ afbeelding ]
Dit vraagt om een foto.quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:23 schreef Faxie het volgende:
Vandaag een meid op het water ontmoet die ik een klein beetje kende via een kiteapp, en ze is echt superlekker
Het begon met "Laat ik een bak bouwen, wat rails, voeding en bus bars bestellen. Komt wel goed."quote:
Sterkte!quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het begon met "Laat ik een bak bouwen, wat rails, voeding en bus bars bestellen. Komt wel goed."
Toen kwam: "Shit, niemand maakt echt kant en klare voedingen voor dit formaat. En om er nou drie te kopen is ook weer zoiets. Die krengen zijn onnodig duur. "
Ik zit nu bij: "Oké dus ik ga tijdelijk mijn oude voedingen gebruiken, terwijl ik onderdelen bestel en de komende maanden bezig ga met custom printplaten ontwerpen en etsen."
En ik ben bang voor wat voor bullshit ik over een maand of drie heb bedacht om het mijzelf moeilijker te maken.
Vertel eens wat meer over haar?quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:23 schreef Faxie het volgende:
Vandaag een meid op het water ontmoet die ik een klein beetje kende via een kiteapp, en ze is echt superlekker
Als echte veertiger mag het wel?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 07:12 schreef MCH het volgende:
Als bijna veertiger roepen dat een meid superlekker is
Beste dag daarvoor.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 01:47 schreef DrMarten het volgende:
En dan zit je op maandag ineens tot 1.30 in de kroeg veel te serieuze gesprekken te voeren
mooi Meisje spotten is toch een beetje scoren.quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:23 schreef Faxie het volgende:
Met een beetje geluk gaat de Queen op Brexit day dood.quote:Op maandag 19 augustus 2019 23:24 schreef CherryLips het volgende:
Zal ik met de brexit naar Londen gaan? Was er ook met de Royal wedding en Royal baby. Nu nog de brexit en een Royal death en m'n bingokaart is vol.
Doodmaken!quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 07:23 schreef Q. het volgende:
ER ZIT IEMAND ANDERS OP MIJN VASTE FLEXPLEK!![]()
![]()
![]()
![]()
Ja dat iemand anders je handdoeken gebruikt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 07:47 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb je daar in de massagebranche ook last van?
Trekt dit plan zwarte kiezersquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Bernie wil 2,2 miljoen in tweeën hakken.
#feelthebern
Ga lekker met zulk gejank in NWSquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
#feelthebern
haha!quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha je bent net iemand die ik ken.
Ik wil graag een trump petje!quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:43 schreef CherryLips het volgende:
Volgend jaar even naar de VS voor leuke souvenirs.
Ramptoerist.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:43 schreef CherryLips het volgende:
Biden lijkt tot nu toe favoriet. Wat best een aparte keuze is op het eerste gezicht.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:42 schreef CherryLips het volgende:
En arme kinderen zijn net zo slim als witte kinderen! (C) Biden
Het is eens wat anders dan Trump.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
#feelthebern
Neequote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:51 schreef MCH het volgende:
Heeft @:eldinosaur z'n laatste dag al gehad
#262 en #265quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Met 1 berichtje al![]()
dat beloofd wat.
Hoax!quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:55 schreef rival het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ruimt lekker op zo zeg!
Paar dode mexicaantjes in een kooi? Lekker goed doorgekookt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:43 schreef CherryLips het volgende:
Waar ben je naar op zoekquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gister al gehad, volgende tip graag.
Dat halve eiland gaat vanaf 31 oktober toch dood door gebrek aan medicijnen en voedsel.quote:
Of een paar 12 jarigen, maar 1 keer misbruikt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Paar dode mexicaantjes in een kooi? Lekker goed doorgekookt.
basis ingrediënt van elk goede chili con carnequote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Paar dode mexicaantjes in een kooi? Lekker goed doorgekookt.
Gewoon lekker avondeten voor na werk dus niet te ingewikkeld.quote:
Halve ui snipperen, in een grote pan spekblokjes uitbakken op laag vuur. Als die een beetje beginnen te kleuren de ui er bij en als die doorzichtig wordt 5 teentje fijngehakte knoflook erbij.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gewoon lekker avondeten voor na werk dus niet te ingewikkeld.
Had laatst je bulgur al gemaakt die was goed bevallen.
Mooi dat we als maatschappij het daklozen en criminaliteitsprobleem hebben opgelost.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 08:55 schreef rival het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ruimt lekker op zo zeg!
Maak laatste tijd regelmatig van die hellofresh recepten als er weinig tijd / zin is. Zijn vaak wel redelijk simpel en snel klaar.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gewoon lekker avondeten voor na werk dus niet te ingewikkeld.
Had laatst je bulgur al gemaakt die was goed bevallen.
Wat is dit voor verkrachting van een carbonara dan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Halve ui snipperen, in een grote pan spekblokjes uitbakken op laag vuur. Als die een beetje beginnen te kleuren de ui er bij en als die doorzichtig wordt 5 teentje fijngehakte knoflook erbij.
Ondertussen pasta in een kokende pan water doen.
50 gram peccorino, 50 gram parmezaan, 3 hele eieren en een eierdooier. Flink wat vers gemalen zwarte peper. In een kom, mengen.
Als de pasta klaar is, alles van het vuur halen, beetje pastawater apart houden en de pasta bij de uienmeuk gooien, kaasmengsel er overheen, en roeren totdat je een smeuige saus krijgt, eventueel aanvullen met pastawater als het te droog lijkt.
Klinkt lekker,quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Halve ui snipperen, in een grote pan spekblokjes uitbakken op laag vuur. Als die een beetje beginnen te kleuren de ui er bij en als die doorzichtig wordt 5 teentje fijngehakte knoflook erbij.
Ondertussen pasta in een kokende pan water doen.
50 gram peccorino, 50 gram parmezaan, 3 hele eieren en een eierdooier. Flink wat vers gemalen zwarte peper. In een kom, mengen.
Als de pasta klaar is, alles van het vuur halen, beetje pastawater apart houden en de pasta bij de uienmeuk gooien, kaasmengsel er overheen, en roeren totdat je een smeuige saus krijgt, eventueel aanvullen met pastawater als het te droog lijkt.
Traditioneel is niet altijd beter. En ik heb niet altijd een blok pancetta in koelkast. Overigens pleur ik er ook een boatload peterselie overheen. Voor die extra rape.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:15 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wat is dit voor verkrachting van een carbonara dan.
Was een garpje en een verwijzing naar de laatste babishquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Traditioneel is niet altijd beter. En ik heb niet altijd een blok pancetta in koelkast. Overigens pleur ik er ook een boatload peterselie overheen. Voor die extra rape.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |