quote:
Deze geniale post van mij niet snappenquote:Op zondag 18 augustus 2019 20:19 schreef Doublepain het volgende:
Nou consolideren en 3 punten meenemen
Ik heb niet alles met 100% concentratie gevolgd maar '(veel) beter' waren ze in ieder geval niet.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vond Feyenoord inderdaad vandaag zeker niet de mindere ploeg hoor. Jammer dat het wéér duidelijk werd dat we een aanspeelpunt missen voorin.
En een duidelijke architect op het middenveld, scorend vermogen, een degelijke defensie, voetballend vermogen, rust in het elftal en iemand die in staat is de boel te organiseren.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vond Feyenoord inderdaad vandaag zeker niet de mindere ploeg hoor. Jammer dat het wéér duidelijk werd dat we een aanspeelpunt missen voorin.
Utrecht was heel slecht in balbezit, maar dat had weinig met Feyenoord te maken.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb niet alles met 100% concentratie gevolgd maar '(veel) beter' waren ze in ieder geval niet.
Dat valt allemaal reuze mee. Maar prima als je mij niet objectief vindt. Zie dan graag een onderbouwing ipv beetje schreeuwen langs de zijlijn.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende: [..] Ik ben altijd heel objectief
![]()
Ja, dat zei ik dus net ook alquote:Op zondag 18 augustus 2019 20:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En een duidelijke architect op het middenveld, scorend vermogen, een degelijke defensie, voetballend vermogen, rust in het elftal en iemand die in staat is de boel te organiseren.
De kop op VI: Veranderde verhoudingen: Utrecht baalt van punt in De Kuipquote:Op zondag 18 augustus 2019 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Utrecht was heel slecht in balbezit, maar dat had weinig met Feyenoord te maken.
Een type Clasiequote:Op zondag 18 augustus 2019 20:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En een duidelijke architect op het middenveld, scorend vermogen, een degelijke defensie, voetballend vermogen, rust in het elftal en iemand die in staat is de boel te organiseren.
Kelly speelde wel mooi de ballen over de zijlijn.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dom varken.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik dus net ook al
Helaas postte ik door het slotje heen
Leuke variatie op de door Tagliano gemaakte grapquote:Op zondag 18 augustus 2019 20:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De slechtste man op het veld. En dat zegt wat met Scharie aan je zijdequote:Op zondag 18 augustus 2019 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kelly speelde wel mooi de ballen over de zijlijn.
Die moest even wennen, normaal speelt hij op een half veld.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kelly speelde wel mooi de ballen over de zijlijn.
Het was zo ongeveer éénrichtingsverkeer (tot aan de 16 weliswaar), maar Utrecht heeft op een paar counters na helemaal niks laten zien. Dus ja, ik vond Feyenoord absoluut de betere.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb niet alles met 100% concentratie gevolgd maar '(veel) beter' waren ze in ieder geval niet.
Nja zoals jij veel roept dat Feyenoord makkelijk 3e gaat worden, dat zie ik eigenlijk niet zo snel gebeuren gezien het matige elftal. Het is bij jullie puur hopen op een ingeving van Berghuis (of vandaag Haps die een zondagsschot heeft)quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat valt allemaal reuze mee. Maar prima als je mij niet objectief vindt. Zie dan graag een onderbouwing ipv beetje schreeuwen langs de zijlijn.
Utrecht had het tweede halfuur van de tweede helft en ook een groot deel van de eerste helft controlequote:Op zondag 18 augustus 2019 20:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Het was zo ongeveer éénrichtingsverkeer (tot aan de 16 weliswaar), maar Utrecht heeft op een paar counters na helemaal niks laten zien. Dus ja, ik vond Feyenoord absoluut de betere.
Jezelf quoten.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Deze geniale post van mij niet snappen
Dan heb ik een andere wedstrijd gezien. (en zo ongeveer elke journalist ook, naast de spelers van Utrecht en de coach)quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Het was zo ongeveer éénrichtingsverkeer (tot aan de 16 weliswaar), maar Utrecht heeft op een paar counters na helemaal niks laten zien. Dus ja, ik vond Feyenoord absoluut de betere.
Die moet ik gemist hebbenquote:Op zondag 18 augustus 2019 20:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuke variatie op de door Tagliano gemaakte grap
Dat is dan dus een persoonlijke mening, want jij blijft constant roeptoeteren dat AZ wel even derde wordt. Die spelen vandaag ook gewoon gelijk tegen een matig Groningen.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja zoals jij veel roept dat Feyenoord makkelijk 3e gaat worden, dat zie ik eigenlijk niet zo snel gebeuren gezien het matige elftal. Het is bij jullie puur hopen op een ingeving van Berghuis (of vandaag Haps die een zondagsschot heeft)
Woestquote:
quote:
Niet "even", maar daar zit wel meer een idee in het spel.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is dan dus een persoonlijke mening, want jij blijft constant roeptoeteren dat AZ wel even derde wordt. Die spelen vandaag ook gewoon gelijk tegen een matig Groningen.
Lol, ok. Dan heb jij blijkbaar een hele andere pot gezien.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Utrecht had het tweede halfuur van de tweede helft en ook een groot deel van de eerste helft controle
Dat kloptquote:Op zondag 18 augustus 2019 20:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Lol, ok. Dan heb jij blijkbaar een hele andere pot gezien.
kloptquote:Op zondag 18 augustus 2019 20:41 schreef Zorro het volgende:
Hoho zegt de VAR, dit is ajax niet. Dan kan je zomaar geen strafschop geven he.
Allemaal prima hoor, maar de AZ hype trein waar jij op zit moeten we ook nog maar even zien. Maar ga niet doen alsof jij zo objectief bent, want dat valt wel mee.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet "even", maar daar zit wel meer een idee in het spel.
Als je zo'n nickname kiest ben je sowieso een act.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:43 schreef Heeinz het volgende:
Kan iemand mij vertellen of PSVCL een act is?
Beetje als die plaat van Gordon die op repeat staat.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:43 schreef Heeinz het volgende:
Kan iemand mij vertellen of PSVCL een act is?
Waarschijnlijk wel ja. Jelly?quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:43 schreef Geo4kant het volgende:
Terecht.
Al had Ajax hem waarschijnlijk wel gekregen.
Op zich wel wat kansen gezien maar dit is niet KNOTSGEK neequote:
Valt wel mee hoeveel ik op de hype trein zit, AZ heeft ook wel een boel zwakke plekken. Maar bij Feyenoord vind ik het gewoon nog net een stuk slechter.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Allemaal prima hoor, maar de AZ hype trein waar jij op zit moeten we ook nog maar even zien. Maar ga niet doen alsof jij zo objectief bent, want dat valt wel mee.
Dit seizoen wel ja.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja. Jelly?
Zit @PSVCL aan de coke?quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:44 schreef Keyos het volgende:
[..]
Beetje als die plaat van Gordon die op repeat staat.
Beter is de overtreffende trap van goed, toch? Daar zijn ze al heel lang niet meer bij in de buurt gekomen.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:43 schreef GGMM het volgende:
FetX is de enige die Feyenoord beter vond.
We zullen er dus wel geen kijk op hebben dan.
Statistiekenquote:Op zondag 18 augustus 2019 20:44 schreef MC-Morgan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik laat deze statistieken hier even.
Meer balbezit, zegt genoeg.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:44 schreef MC-Morgan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik laat deze statistieken hier even.
Tja wie andersquote:Op zondag 18 augustus 2019 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En zal toch weer basisspeler zijn in Oranje
Bij Feyenoord is het ook nog niet goed. Dat zeg ik ook nergens. Ik vond vandaag alleen Feyenoord de betere partij. Op een paar counters van Utrecht na heb ik ze niet bij de goal/zestien in de buurt gezien. Blijkbaar heb ik in een ander stadion gezeten.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Valt wel mee hoeveel ik op de hype trein zit, AZ heeft ook wel een boel zwakke plekken. Maar bij Feyenoord vind ik het gewoon nog net een stuk slechter.
Oja dat zou nog kunnen, heb ik geen idee van eigenlijkquote:
En Feyenoord wel?quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Bij Feyenoord is het ook nog niet goed. Dat zeg ik ook nergens. Ik vond vandaag alleen Feyenoord de betere partij. Op een paar counters van Utrecht na heb ik ze niet bij de goal in de buurt gezien. Blijkbaar heb ik in een ander stadion gezeten.
Was ook niet geweldig in Oranje hoor.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oja dat zou nog kunnen, heb ik geen idee van eigenlijk
Ze kregen toch wel wat mogelijkheden op het einde toen bij Feyenoord iedereen leeg was.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Bij Feyenoord is het ook nog niet goed. Dat zeg ik ook nergens. Ik vond vandaag alleen Feyenoord de betere partij. Op een paar counters van Utrecht na heb ik ze niet bij de goal/zestien in de buurt gezien. Blijkbaar heb ik in een ander stadion gezeten.
watquote:Op zondag 18 augustus 2019 20:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Die waren ongeveer constant rondom de 16 van Utrecht, ja.
Klote voor jequote:Op zondag 18 augustus 2019 20:48 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ik kom uit Amsterdam, vandaar.
@:COCO.?
Stil, jij. Ik geniet van het debuut van Neno.quote:
quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Echter Amsterdammer? Zozo.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:48 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ik kom uit Amsterdam, vandaar.
@:COCO.?
Hahaquote:Op zondag 18 augustus 2019 20:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Wij zijn geen acts maat.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:48 schreef T3hTommay het volgende:
Okee, zijn hier ook users die geen act zijn?
Users met acts kan je zien door hun username met een kleurtjequote:Op zondag 18 augustus 2019 20:48 schreef T3hTommay het volgende:
Okee, zijn hier ook users die geen act zijn?
Sow.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Users met acts kan je zien door hun username met een kleurtje
De handsregel is ellendig.quote:
?quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:50 schreef Buitendam het volgende:
Die bal had zeker op de stip gemoeten. Bij sadilek trouwens ook.
Terechte zege, maar Espanyol was tandeloos.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met 3 punten maat
Ik dacht dat jij meer van Betis was?quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Terechte zege, maar Espanyol was tandeloos.
Betis is een club met mooie voetballers, maar ik heb niets met dat verschrikkelijk kritische publiek eromheen.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:52 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij meer van Betis was?
Dan vraag ik me af waarom je voor Ajax bent.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Betis is een club met mooie voetballers, maar ik heb niets met dat verschrikkelijk kritische publiek eromheen.
Zo verstandig is hij helaas nietquote:Op zondag 18 augustus 2019 20:52 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij meer van Betis was?
Dit is een domme post.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af waarom je voor Ajax bent.
quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af waarom je voor Ajax bent.
Meh frisdrank.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik eet paprika chips. En drink een glaasje cola.
Licht toe.quote:
Dat mag je dan wel wat meer laten merken makker.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een afwijkende mening waardeer ik altijd dus ik laat het hierbij rusten.
Godzijdank dat deze sport over een paar weken begint, van Feyenoord kijken krijg ik nu al de oogaids van.quote:
Omdat Ajax altijd meer een club is geweest op basis van een uitgesproken voetbalvisie die mij aanspreekt.quote:
Als je geen discussie wilt moet je niet op een forum zitten.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat mag je dan wel wat meer laten merken makker.
En er zit een verschil tussen kritisch en extreem kritisch. Dan vind ik Ajax links in dat spectrum zitten.quote:
Ja maar ook met extreem kritisch publiek.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Omdat Ajax altijd meer een club is geweest op basis van een uitgesproken voetbalvisie die mij aanspreekt.
extreem links?quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En er zit een verschil tussen kritisch en extreem kritisch. Dan vind ik Ajax links in dat spectrum zitten.
Waarom is het bij Betis "te" kritisch dan? Die verwachten spelers die ze naar de CL-winst schieten?quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En er zit een verschil tussen kritisch en extreem kritisch. Dan vind ik Ajax links in dat spectrum zitten.
Sevilla fan? Weet jij of het easy is kaartjes te kopen via sevilla site als ze on sale gaan? Moet 2 kaarten regelen voor sevilla-madrid maar zag dat ze pas laat in de verkoop gaan. Maar geen idee of dat daar vaak uitkverkoopt of niet?quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Terechte zege, maar Espanyol was tandeloos.
quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je geen discussie wilt moet je niet op een forum zitten.
quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:57 schreef maxi-mus het volgende:
Een afwijkende mening waardeer ik altijd dus ik laat het hierbij rusten.
Geen idee, lieve jongen.quote:Op zondag 18 augustus 2019 21:01 schreef RipCity het volgende:
[..]
Sevilla fan? Weet jij of het easy is kaartjes te kopen via sevilla site als ze on sale gaan? Moet 2 kaarten regelen voor sevilla-madrid maar zag dat ze pas laat in de verkoop gaan. Maar geen idee of dat daar vaak uitkverkoopt of niet?
Sevilla madrid kan je vergeten op de site maatquote:Op zondag 18 augustus 2019 21:01 schreef RipCity het volgende:
[..]
Sevilla fan? Weet jij of het easy is kaartjes te kopen via sevilla site als ze on sale gaan? Moet 2 kaarten regelen voor sevilla-madrid maar zag dat ze pas laat in de verkoop gaan. Maar geen idee of dat daar vaak uitkverkoopt of niet?
Zelfs als dat zo zou zijn hebben ze er niets mee gecreëerdquote:Op zondag 18 augustus 2019 20:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ga niet verder over het desbetreffende onderwerp maar dit geheel terzijde. Ik merk dat je het nogal zwaar oppakt allemaal, laten we maar hopen dat ze donderdag weer zo domineren.quote:
10 novemberquote:Op zondag 18 augustus 2019 21:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sevilla madrid kan je vergeten op de site maat
Dat ben ik met je eens. Lang niet genoeg, maar dan kan een team nog wel de betere ploeg zijn.quote:Op zondag 18 augustus 2019 21:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zelfs als dat zo zou zijn hebben ze er niets mee gecreëerd
Maar niet veel beter.quote:Op zondag 18 augustus 2019 21:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Lang niet genoeg, maar dan kan een team nog wel de betere ploeg zijn.
Jaquote:Op zondag 18 augustus 2019 21:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Lang niet genoeg, maar dan kan een team nog wel de betere ploeg zijn.
Dat valt allemaal reuze mee, maar leuke poging om me te kakken te zetten.quote:Op zondag 18 augustus 2019 21:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik merk dat je het nogal zwaar oppakt allemaal, laten we maar hopen dat ze donderdag weer zo domineren.
Stroom staat aan, wel met wat vertragingquote:Op zondag 18 augustus 2019 21:04 schreef El-Stinho het volgende:
Tijd voor het debuut van Fekir en Iglesias. Dubbelpijn is verplicht mee te kijken.
Ik kijk ook even mee.quote:Op zondag 18 augustus 2019 21:04 schreef El-Stinho het volgende:
Tijd voor het debuut van Fekir en Iglesias. Dubbelpijn is verplicht mee te kijken.
quote:
Zekerquote:Op zondag 18 augustus 2019 21:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is niet zoveel nee, maar die Ihattaren is wel een leuke speler.
Die moet je idd gewoon laten staan.quote:Op zondag 18 augustus 2019 21:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is niet zoveel nee, maar die Ihattaren is wel een leuke speler.
Speelt sterk dit seizoenquote:Op zondag 18 augustus 2019 21:15 schreef leolinedance het volgende:
4giver is een goede speler maar wel iets te min voor dit PSV
Valt wel mee denk ik, PSV wint ook vrijwel alle potjes wel.quote:Op zondag 18 augustus 2019 21:16 schreef T3hTommay het volgende:
Dit wordt een groot gat tussen nummer 1 en 2,
Hinderlijk buitenspel?quote:Op zondag 18 augustus 2019 21:16 schreef Tagliano het volgende:
Staat malen niet in buitenspelpositie en in de weg bij dat schot?
Daar heeft de doelman nu al rood.quote:Op zondag 18 augustus 2019 21:16 schreef MC-Morgan het volgende:
We kunnen nu met een gerust hart schakelen naar Betis.
Die cameraman stond natuurlijk ook gewoon in de weg.quote:Op zondag 18 augustus 2019 21:17 schreef manny het volgende:
wat doen ze boos na een doelpunt die psv’ers.
Nou ik verwacht dat Ajax redelijk bij kan blijven maar dat de nummer 3 weer op zo'n 20 punten zal worden gezet.quote:Op zondag 18 augustus 2019 21:16 schreef T3hTommay het volgende:
Heracles heeft het laten liggen.
Dit wordt een groot gat tussen nummer 1 en 2, en een nog groter gaat naar nummer drie.
Je bent de laatste tijd zo emotioneel.quote:Op zondag 18 augustus 2019 21:17 schreef Doublepain het volgende:
EINDBAASSSS
Die pass van Guti
Iha
DIT PsV
KAMPIOENEN
quote:Op zondag 18 augustus 2019 21:18 schreef Coco. het volgende:
[..]
Je bent de laatste tijd zo emotioneel.
Ja als je niet voor PSV bent is het prima als ie speeltquote:Op zondag 18 augustus 2019 21:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gakpo vind ik wel een prima spelertje.
Picottoquote:Op zondag 18 augustus 2019 21:19 schreef Bugno2 het volgende:
Mauro bevalt me wel. Heracles had er zo drie kunnen maken vandaag.
M'n hoofd zegt dat PSV niet genoeg kwaliteit heeft om over een heel seizoen lastige uitwedstrijden te winnen. Niet genoeg vastigheid op het middenveld en achterin. Maar goed, ik dacht ook dat Luque en (vooral) Roger goede aanwinsten zouden zijn voor Ajax, dus ik heb er ook geen verstand van.quote:Op zondag 18 augustus 2019 21:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Valt wel mee denk ik, PSV wint ook vrijwel alle potjes wel.
Calimeroquote:Op zondag 18 augustus 2019 21:18 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Geen hinderlijk buitenspel van Malen?
Ajax werd zo een doelpunt afgekeurd in de c vorig seizoen. Komt PSV goed alweer goed weg
Roger met zijn hupje tegen Werder Bremenquote:Op zondag 18 augustus 2019 21:19 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
M'n hoofd zegt dat PSV niet genoeg kwaliteit heeft om over een heel seizoen lastige uitwedstrijden te winnen. Niet genoeg vastigheid op het middenveld en achterin. Maar goed, ik dacht ook dat Luque en (vooral) Roger goede aanwinsten zouden zijn voor Ajax, dus ik heb er ook geen verstand van.
Ben wel benieuwd wat PSV doet tegen een tegenstander die ze volledig het spel laat makenquote:Op zondag 18 augustus 2019 21:19 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
M'n hoofd zegt dat PSV niet genoeg kwaliteit heeft om over een heel seizoen lastige uitwedstrijden te winnen. Niet genoeg vastigheid op het middenveld en achterin. Maar goed, ik dacht ook dat Luque en (vooral) Roger goede aanwinsten zouden zijn voor Ajax, dus ik heb er ook geen verstand van.
Cruijff had hem lekker in Barcelona B moeten laten.quote:Op zondag 18 augustus 2019 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Roger met zijn hupje tegen Werder Bremen
Toen is mijn tv gesneuveld.quote:Op zondag 18 augustus 2019 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat vergeet ik nooit meerquote:Op zondag 18 augustus 2019 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer wel.quote:Op zondag 18 augustus 2019 21:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat vergeet ik nooit meer
Helaas is die verwijderd van Youtube
quote:Op zondag 18 augustus 2019 21:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat vergeet ik nooit meer
Helaas is die verwijderd van Youtube
Gabriquote:Op zondag 18 augustus 2019 21:23 schreef maxi-mus het volgende:
Ajax en Spanjaarden is geen gelukkige combinatie.
Dat was ook de enige die ik van de week kon opnoemen in een discussie van de week ja. (wel veel blessures later)quote:
Cuenca, Gabri, Juanfran, Oleguer, Bojan, Luque, Roger en Urzaizquote:Op zondag 18 augustus 2019 21:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was ook de enige die ik van de week kon opnoemen in een discussie van de week ja. (wel veel blessures later)
twitter:LeoDriessen twitterde op zondag 18-08-2019 om 21:24:14@jeffreydehaard @Nuldettig @fcutrechtchamps @Feyenoord @fcutrecht Knappe observatie over iemand die heel saai alleen maar thee drinkt...... reageer retweet
Ik bedoelde de enige die wel wat toevoegde.quote:Op zondag 18 augustus 2019 21:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Cuenca, Gabri, Juanfran, Oleguer, Bojan, Luque, Roger en Urzaiz
Verder kom ik niet
Leo is echt een ontzettende lul.quote:Op zondag 18 augustus 2019 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
twitter:LeoDriessen twitterde op zondag 18-08-2019 om 21:24:14@:jeffreydehaard @:Nuldettig @:fcutrechtchamps @:Feyenoord @:fcutrecht Knappe observatie over iemand die heel saai alleen maar thee drinkt...... reageer retweet
Ja snap ik, ik probeerde te bedenken wie er überhaupt nog zijn geweest maar daar zit verder niks tussen neequote:Op zondag 18 augustus 2019 21:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik bedoelde de enige die wel wat toevoegde.
hequote:Op zondag 18 augustus 2019 21:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Leo is echt een ontzettende lul.
@:ggmm is het met mij eens.
Ten Cate die toen riep dat er nog 1 goal nodig wasquote:Op zondag 18 augustus 2019 21:28 schreef T3hTommay het volgende:
Roger hielp nog een indirecte vrije trap in het strafgschopgebied om zeep tegen Willem II in 2007.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |