Mag je hier afreageren/schelden zonder dat je een note of ban krijgt?quote:Op zondag 18 augustus 2019 19:12 schreef Fancy2 het volgende:
Soms wil je gewoon ruzie maken, maar kan je natuurlijk niet met je loved ones doen, daarvoor hou je teveel van ze.
Hier kan je je afreageren.
Doe dat lekker in het Nederlands joh.quote:Op zondag 18 augustus 2019 19:13 schreef Fancy2 het volgende:
Godverdomme, ma pang pang, kaolo dagoe, stront!!!!
quote:Op maandag 19 augustus 2019 05:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Grapje hea
HAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
nnnoooh.quote:Op maandag 19 augustus 2019 15:08 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik ben al gekalmeerd. Volgende keer
Kom kom, niet zo bescheiden. Ik doe het wel even voor:quote:
Ik las even iets anders. Enfin, het is nog vroeg...quote:Op maandag 19 augustus 2019 15:50 schreef Fancy2 het volgende:
Waw! Zo mag je je wel vaker afreageren.
Stomme luie ambtenaren die bang zijn voor notesquote:Op zondag 18 augustus 2019 22:09 schreef stokj het volgende:
[..]
Mag je hier afreageren/schelden zonder dat je een note of ban krijgt?
Want dan wil ik ook wel (af)reageren.
Als er hier één ruziestoker is,quote:Op zondag 18 augustus 2019 19:12 schreef Fancy2 het volgende:
Soms wil je gewoon ruzie maken, maar kan je natuurlijk niet met je loved ones doen, daarvoor hou je teveel van ze.
Hier kan je je afreageren.
Ja, maak ruzie met mij. Kom op dan. Ik kill je zure mond dood!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 15:23 schreef BassieW het volgende:
[..]
Als er hier één ruziestoker is,
dan is dat @:Fancy2 zelf wel.!!
Hoor die vette snol eens blaffen hahaquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 15:28 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ja, maak ruzie met mij. Kom op dan. Ik kill je zure mond dood!
Jouw moeder is een blaffende vette snol.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 15:30 schreef BassieW het volgende:
[..]
Hoor die vette snol eens blaffen haha
Laat die er ff buiten doorgeneukte stoephoer.!!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 15:31 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Jouw moeder is een blaffende vette snol.
Kan je nog steeds niet tegen je verlies van een meisje? Loop je nu permanent zonder ballen, dan snap ik wel dat je eeuwig boos bent op mij. Eunuch!!!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 15:34 schreef BassieW het volgende:
[..]
Laat die er ff buiten doorgeneukte stoephoer.!!
Geen idee wat je nou zit te bazelen.!!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 15:38 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Kan je nog steeds niet tegen je verlies van een meisje? Loop je nu permanent zonder ballen, dan snap ik wel dat je eeuwig boos bent op mij. Eunuch!!!
Jouw zaadballen die ik heb kapot geknepen ja. Die zijn nu dus zo plat dat je ze nauwelijks ballen meer kunt noemen. Dus ik snap je woede.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 15:45 schreef BassieW het volgende:
[..]
Geen idee wat je nou zit te bazelen.!!
En er is niets mis met m'n ballen.!
(ik neem aan dat je m'n zaadballen bedoeld)
Ik weet alleen niet waar je 't over hebt.!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 15:50 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Jouw zaadballen die ik heb kapot geknepen ja. Die zijn nu dus zo plat dat je ze nauwelijks ballen meer kunt noemen. Dus ik snap je woede.
Noem mij geen hoer. Dat ben ik niet.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 15:58 schreef BassieW het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet waar je 't over hebt.!
Stopen met zuipen en snuiven zou je goed doen.!
(maar zal niet meevallen voor een heroïnehoer als jij)
Of je nou een heroïnehoer of cocaïnehoer ofquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:01 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Noem mij geen hoer. Dat ben ik niet.
OPHOUDEN OF IK SCHOP OOK NOG JOUW PIEM0L NAAR DE MAAN. En ik meen het.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:14 schreef Fancy2 het volgende:
Genoeg is genoeg.
Als je niks anders meer hebt in je vocabulaire dan zo'n nietzeggend woordje dat iedereen te pas en te onpas gebruikt, is er geen plezier meer aan.
Ik ben nu wel afgekoeld. Tot de volgende keer @:BassieW
Ik stamp je de grond in, jij nietig platklootzak!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:17 schreef BassieW het volgende:
[..]![]()
@:Fancy2 en "afgekoeld"!
Laat me niet lachen aangebrande heks.!!![]()
En hoe denk zo'n klein driftig vergifaddertje als jij dat te doen.??quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:18 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik stamp je de grond in, jij nietig platklootzak!
Dan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:26 schreef BassieW het volgende:
[..]
En hoe denk zo'n klein driftig vergifaddertje als jij dat te doen.??
Volgens mij ben ik 2 x zo groot als zo'n kruimeltje als jij haha
Nee natuurlijk nietquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:27 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Dan.
Ken je het verhaal van David en Goliath, de reus?
Je hebt jezelf toch al verraden met die laatste zin, oen! Liegbeest ook nog! Mhuaaha!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:31 schreef BassieW het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet
want ik geloof niet in sprookjes.!
Zozo.!!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:33 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Je hebt jezelf toch al verraden met die laatste zin, oen! Liegbeest ook nog! Mhuaaha!
Heb je dan andere ballen naast je zaadballen?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 15:45 schreef BassieW het volgende:
[..]
(ik neem aan dat je m'n zaadballen bedoeld)[/b]
Heb soms gehaktballenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:41 schreef stokj het volgende:
[..]
Heb je dan andere ballen naast je zaadballen?
Nou nou zeg, als je te veel notes hebt krijg je een ban en daar heb ik geen zin in.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:59 schreef Jantje2k het volgende:
[..]
Stomme luie ambtenaren die bang zijn voor notes
Misschien omdat jij zelf die lama bent? Whaaaha!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:36 schreef BassieW het volgende:
[..]
Zozo.!!
madam Eucalipta aka @:Fancy2 aan het woord.!!
(klinkt alsof ik een lama hoor schijten)
Je bent niet verplicht om vetgedrukt te schrijven stommeling. Hufterquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:36 schreef BassieW het volgende:
[..]
Zozo.!!
madam Eucalipta aka @:Fancy2 aan het woord.!!
(klinkt alsof ik een lama hoor schijten)
quote:
Woensdag gehaktdagquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:44 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Kan ook, als er gehakt ervan is gemaakt.
Hoe voelt dat, de ballen elke woensdag in de gehaktmolen? Met je eiwitrijke saus eroverheen (warm en vers)quote:
Beter dat dan zoals jij; een lebische dolle Mina van 1½ meter die 167 kg weegt.!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:43 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Misschien omdat jij zelf die lama bent? Whaaaha!
Kijk hier, namaakwijf @stokj komt zich ermee bemoeien.!!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:43 schreef stokj het volgende:
Kaulo viswijf sacka sacka choda kaulo klootzaak vispiem0l, verrotte moershond
Gehaktballen haal je bij de slager.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:44 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Kan ook, als er gehakt ervan is gemaakt.
Als dit een wijven discussie is tussen jou en de rest dan doe ik niet meer mee hoor. Bespaar me die moeite met dat gejank! Of ben je een man dat je de discussie aangaat?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:50 schreef BassieW het volgende:
[..]
Beter dat dan zoals jij; een lebische dolle Mina van 1½ meter die 167 kg weegt.!
[..]
Kijk hier, namaakwijf @:stokj komt zich ermee bemoeien.!!
[..]
Gehaktballen haal je bij de slager.
Als je lieve mooie kinderen wilt, maak dan gebruik van mijn "dienstbaarheid"......
Ik weeg 54 kg! Leer tellen!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:50 schreef BassieW het volgende:
[..]
Beter dat dan zoals jij; een lebische dolle Mina van 1½ meter die 167 kg weegt.!
[..]
Jouw dienstbaarheid?quote:Kijk hier, namaakwijf @:stokj komt zich ermee bemoeien.!!
[..]
Gehaktballen haal je bij de slager.
Als je lieve mooie kinderen wilt, maak dan gebruik van mijn "dienstbaarheid"......
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:50 schreef stokj het volgende:
[..]
Hoe voelt dat, de ballen elke woensdag in de gehaktmolen? Met je eiwitrijke saus eroverheen (warm en vers)![]()
![]()
![]()
Haha!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:50 schreef stokj het volgende:
[..]
Hoe voelt dat, de ballen elke woensdag in de gehaktmolen? Met je eiwitrijke saus eroverheen (warm en vers)![]()
![]()
![]()
Dat "wijven"discussie valt best meequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:53 schreef stokj het volgende:
[..]
Als dit een wijven discussie is tussen jou en de rest dan doe ik niet meer mee hoor. Bespaar me die moeite met dat gejank! Of ben je een man dat je de discussie aangaat?![]()
![]()
54 + 113 = 167 Yep, klopt.!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:54 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik weeg 54 kg! Leer tellen!
[..]
Jouw dienstbaarheid?
HaaHAAhaHaA. Kunnen die plat geknepen ballen kinderen maken dan?
En blijven ontkennen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:02 schreef BassieW het volgende:
[..]
Dat "wijven"discussie valt best mee
met zo'n losgeslagen gillende lesbische bhoerin.!!
[..]
54 + 113 = 167 Yep, klopt.!
en bij mij is er nooit iets "plat" geknepen.!
(dus óók m'n ballen niet)
Nee hoor,quote:
Pampa jere sacka sacka dit hoor. Wat heb jij met hoerinnen? Ben je vaste klant bij hun. Geef je om betaalde liefde in plaats van gratis oprechte liefde?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:02 schreef BassieW het volgende:
[..]
Dat "wijven"discussie valt best mee
met zo'n losgeslagen gillende lesbische bhoerin.!!
[..]
54 + 113 = 167 Yep, klopt.!
en bij mij is er nooit iets "plat" geknepen.!
(dus óók m'n ballen niet)
Voor mij geen "aidscontainers"!!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:10 schreef stokj het volgende:
[..]
Pampa jere sacka sacka dit hoor. Wat heb jij met Bhoerinnen? Ben je vaste klant bij hun. Geef je om betaalde liefde in plaats van gratis oprechte liefde?![]()
![]()
![]()
Die motten moeten inderdaad uit de buurt blijven. Ga maar als celibaat leven, dat is beter. Kom je tot innerlijke rustquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:14 schreef BassieW het volgende:
[..]
Voor mij geen "aidscontainers"!!
Daar ben ik véél te zuinig voor op mijn "edele"delen"!
(die houd ik eeuwig in volledige bescherming)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:24 schreef stokj het volgende:
[..]
Die motten moeten inderdaad uit de buurt blijven. Ga maar als celibaat leven, dat is beter. Kom je tot innerlijke rustDat laatste is wel iets te veel gevraagd voor mij.!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet geschoten is altijd mis.!
Ach joh, het went wel op den duur.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:26 schreef BassieW het volgende:
[..]
Dat laatste is wel iets te veel gevraagd voor mij.!!
Haaahahahaha!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:36 schreef BassieW het volgende:
Yess.!!!
Een recente foto gevonden van @:Fancy2.!!
[ afbeelding ]
Wacht maar tot ik weer ruzie wil maken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:52 schreef BassieW het volgende:
[..]
Ja dat je een dikke "pot" bent weet ik.!![]()
Ach daar kan iedereen je voor wakker maken.!!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:55 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik weer ruzie wil maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |