quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:50 schreef stokj het volgende:
[..]
Hoe voelt dat, de ballen elke woensdag in de gehaktmolen? Met je eiwitrijke saus eroverheen (warm en vers)![]()
![]()
![]()
Haha!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:50 schreef stokj het volgende:
[..]
Hoe voelt dat, de ballen elke woensdag in de gehaktmolen? Met je eiwitrijke saus eroverheen (warm en vers)![]()
![]()
![]()
Dat "wijven"discussie valt best meequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:53 schreef stokj het volgende:
[..]
Als dit een wijven discussie is tussen jou en de rest dan doe ik niet meer mee hoor. Bespaar me die moeite met dat gejank! Of ben je een man dat je de discussie aangaat?![]()
![]()
54 + 113 = 167 Yep, klopt.!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:54 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik weeg 54 kg! Leer tellen!
[..]
Jouw dienstbaarheid?
HaaHAAhaHaA. Kunnen die plat geknepen ballen kinderen maken dan?
En blijven ontkennen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:02 schreef BassieW het volgende:
[..]
Dat "wijven"discussie valt best mee
met zo'n losgeslagen gillende lesbische bhoerin.!!
[..]
54 + 113 = 167 Yep, klopt.!
en bij mij is er nooit iets "plat" geknepen.!
(dus óók m'n ballen niet)
Nee hoor,quote:
Pampa jere sacka sacka dit hoor. Wat heb jij met hoerinnen? Ben je vaste klant bij hun. Geef je om betaalde liefde in plaats van gratis oprechte liefde?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:02 schreef BassieW het volgende:
[..]
Dat "wijven"discussie valt best mee
met zo'n losgeslagen gillende lesbische bhoerin.!!
[..]
54 + 113 = 167 Yep, klopt.!
en bij mij is er nooit iets "plat" geknepen.!
(dus óók m'n ballen niet)
Voor mij geen "aidscontainers"!!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:10 schreef stokj het volgende:
[..]
Pampa jere sacka sacka dit hoor. Wat heb jij met Bhoerinnen? Ben je vaste klant bij hun. Geef je om betaalde liefde in plaats van gratis oprechte liefde?![]()
![]()
![]()
Die motten moeten inderdaad uit de buurt blijven. Ga maar als celibaat leven, dat is beter. Kom je tot innerlijke rustquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:14 schreef BassieW het volgende:
[..]
Voor mij geen "aidscontainers"!!
Daar ben ik véél te zuinig voor op mijn "edele"delen"!
(die houd ik eeuwig in volledige bescherming)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:24 schreef stokj het volgende:
[..]
Die motten moeten inderdaad uit de buurt blijven. Ga maar als celibaat leven, dat is beter. Kom je tot innerlijke rustDat laatste is wel iets te veel gevraagd voor mij.!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet geschoten is altijd mis.!
Ach joh, het went wel op den duur.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:26 schreef BassieW het volgende:
[..]
Dat laatste is wel iets te veel gevraagd voor mij.!!
Haaahahahaha!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:36 schreef BassieW het volgende:
Yess.!!!
Een recente foto gevonden van @:Fancy2.!!
[ afbeelding ]
Wacht maar tot ik weer ruzie wil maken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:52 schreef BassieW het volgende:
[..]
Ja dat je een dikke "pot" bent weet ik.!![]()
Ach daar kan iedereen je voor wakker maken.!!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:55 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik weer ruzie wil maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |