?quote:
Feyenoord boet in aan voorspelbaarheid.quote:
Ze zijn PSV niet.quote:Op zondag 18 augustus 2019 18:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Feyenoord boet in aan voorspelbaarheid.
1-1 thuis goed resultaat. Uit afmaken genot.quote:Op zondag 18 augustus 2019 18:36 schreef Tagliano het volgende:
Op het dooie gemak die trap nemen, genot
Boskamp heeft de hele FEBO muur opgevretenquote:Op zondag 18 augustus 2019 18:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
HET LEGIOEN VERLAAT MASSAAL HET STADION
Was met NL toch altijd een nuttig slopertje.quote:Op zondag 18 augustus 2019 18:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Fer hahaha
Dat is ook zo'n vreselijk slechte voetballer
Welnee.quote:Op zondag 18 augustus 2019 18:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Was met NL toch altijd een nuttig slopertje.
Paar keer leuk erin gekleund, dat was het welquote:Op zondag 18 augustus 2019 18:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Fer hahaha
Als PSV niet met 6-0 wint, staat Ajax weer aan kop.quote:Op zondag 18 augustus 2019 18:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Fer hahaha
Dat boeit mij weinig in dit stadium.quote:Op zondag 18 augustus 2019 18:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als PSV niet met 6-0 wint, staat Ajax weer aan kop.
Voor het gevoel.quote:Op zondag 18 augustus 2019 18:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat boeit mij weinig in dit stadium.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
AZ wel. Doen het altijd wel prima.quote:Op zondag 18 augustus 2019 18:41 schreef LordVoldermort het volgende:
Geen 1 nl club haalt de poulfase EL.
Ik denk eentje, AZ of PSV.quote:Op zondag 18 augustus 2019 18:41 schreef LordVoldermort het volgende:
Geen 1 nl club haalt de poulfase EL.
Dan staat Slutskygod bovenaan.quote:Op zondag 18 augustus 2019 18:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach volgende week lig je sowieso weer achter omdat er geen wedstrijd is.
Antwerp schijnt wel aardig te zijn. Wonnen ook van Plzen.quote:
Antwerp is normaal gesproken sterker dan AZ. Maar tegen Plzen had Antwerp wel echt veel mazzel hoor.quote:Op zondag 18 augustus 2019 18:45 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Antwerp schijnt wel aardig te zijn. Wonnen ook van Plzen.
Er is geen enkele club in België beter dan de Nederlandse top 3 (Ajax, PSV en AZ).quote:Op zondag 18 augustus 2019 18:45 schreef Durmada het volgende:
[..]
Antwerp is normaal gesproken sterker dan AZ. Maar tegen Plzen had Antwerp wel echt veel mazzel hoor.
quote:Op zondag 18 augustus 2019 18:41 schreef Shreyas het volgende:
JAAAAAAAAAAAA Ajax boven aan
Jij verwacht dat PSV met 6-0 wint van Heracles?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We staan gewoon eerste tot vrijdag hoor![]()
Leuke actquote:Op zondag 18 augustus 2019 18:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Er is geen enkele club in België beter dan de Nederlandse top 3 (Ajax, PSV en AZ).
Is dit de nieuwe "Twente is Feyenoord voorbij" act?quote:Op zondag 18 augustus 2019 18:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Er is geen enkele club in België beter dan de Nederlandse top 3 (Ajax, PSV en AZ).
Nee, maar ik voorspel dat AZ het beter gaat doen in Europa dan Feyenoord.quote:Op zondag 18 augustus 2019 18:56 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Is dit de nieuwe "Twente is Feyenoord voorbij" act?
Deze actquote:Op zondag 18 augustus 2019 18:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hoelang blijf je die PSVreemdelingenlegioen-act er nog inhouden?quote:Op zondag 18 augustus 2019 19:41 schreef Zipportal het volgende:
PSVreemdelingenlegioen weer op het inferieure kanaal 1.
Eierschaaltjes richting Van Bommel, lekker man.quote:Op zondag 18 augustus 2019 19:59 schreef Tagliano het volgende:
Zouden de Heracles-supporters vandaag weer eieren op het veld gooien en meer van zulks
Als die rode kaart niet valt speel je een heel andere wedstrijdquote:Op zondag 18 augustus 2019 20:02 schreef T3hTommay het volgende:
Als Knoester nu rood krijgt zou Van Bronckhorst zeggen dat Heracles tot de rode kaart de betere ploeg was.
Hahaquote:Op zondag 18 augustus 2019 20:02 schreef T3hTommay het volgende:
Als Knoester nu rood krijgt zou Van Bronckhorst zeggen dat Heracles tot de rode kaart de betere ploeg was.
Dat zei ikquote:
Heracles Heraclesquote:Op zondag 18 augustus 2019 20:04 schreef maxi-mus het volgende:
Wat blijft dat toch een graflelijk veld. Ik hoop dat Heracles Heracles degradeert.
VVV dan ook erbij, dat veld is echt walgelijk.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:04 schreef maxi-mus het volgende:
Wat blijft dat toch een graflelijk veld. Ik hoop dat Heracles Heracles degradeert.
Ajax kampioen in februari.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Rosario levert de bal weer eens in bij de tegenstander.
Wat is die gozer slecht zeg.
Rosarioquote:Op zondag 18 augustus 2019 20:08 schreef Doublepain het volgende:
Hoop dat Mauro de PSV traditie voortzet als huurspeler en iemand van PSV blesseert
?quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
PSV gaat dit wel makkelijk winnen.
quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
PSV gaat dit wel makkelijk winnen.
Heerenveen heeft een groot probleem.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:11 schreef T3hTommay het volgende:
En kreeg enorm op de broek van Heerenveen
(sorry @:MC-Morgan)
heralingquote:Op zondag 18 augustus 2019 20:12 schreef Zorro het volgende:
Kutregisseur.
Een heraling moeten laten zien omdat hij tijdens de actie liever een close-up van Malen liet zien
Dan ben je echt een heel matig team inderdaad.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:11 schreef T3hTommay het volgende:
En kreeg enorm op de broek van Heerenveen
(sorry @:MC-Morgan)
Pics?quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:12 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb een Vandeoirsprong Dubbel
Dan weten jullie dat
Heerenveen wordt ook nooit meer iets.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:12 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Dan ben je echt een heel matig team inderdaad.
Oh wat was het gister slecht, lieve kindertjes.
Ja. Ook de schuld van die regisseur.quote:
Tussenjaartje he. Het zoveelste inmiddels, maar ze blijven het zo noemen.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heerenveen wordt ook nooit meer iets.
quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:13 schreef T3hTommay het volgende:
N.a.v. een idiote reactie zojuist: ik kwam er vorige week achter dat Calimero ook in het Engels werd uitgezonden.
Toch gek voor een internationale seriequote:Op zondag 18 augustus 2019 20:13 schreef T3hTommay het volgende:
N.a.v. een idiote reactie zojuist: ik kwam er vorige week achter dat Calimero ook in het Engels werd uitgezonden.
quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:14 schreef onlogisch het volgende:
Bergwijn schiet.
Bergwijn mist raakt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Het is net jouw leven. Hahahhaa.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit loopt net niet lekker, Lucille.
quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]Bedankt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geniet er van!
wat is er mís met jequote:Op zondag 18 augustus 2019 20:19 schreef Doublepain het volgende:
Nou consolideren en 3 punten meenemen
Wil je niet zulke lastige woorden gebruiken? @GGMM post mee.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:19 schreef Doublepain het volgende:
Nou consolideren en 3 punten meenemen
quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]Wat zit er onder dat glasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Harde voetenquote:Op zondag 18 augustus 2019 20:19 schreef RipCity het volgende:
Dumfries is soms nog erger dan Narsingh
Zullen we de lijst beperkt houden en gewoon bespreken wat er niet mis isquote:
Zo dan.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zullen we de lijst beperkt houden en gewoon bespreken wat er niet mis is
Zo zeg!quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat er niet mis aan mij is.. is mijn vuist op je oogkasquote:Op zondag 18 augustus 2019 20:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Matige comeback.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat er niet mis aan mij is.. is mijn vuist op je oogkas
Koekoek.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zo dan!quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Uh... goeiequote:Op zondag 18 augustus 2019 20:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
...uh jaquote:Op zondag 18 augustus 2019 20:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb helaas dat counter gifje niet.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
@JanCeesquote:Op zondag 18 augustus 2019 20:22 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Ik heb helaas dat counter gifje niet.
quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:22 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Ik heb helaas dat counter gifje niet.
quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:23 schreef Doublepain het volgende:
Toch vreemd dat de manager PR van FOK! de sfeer zo laat omslaan terwijl ik gewoon normaal meepost
Kijk je mee @:Danny @:Yvonne
Bespreken wat er goed aan jou is is een probleem begrijp ikquote:Op zondag 18 augustus 2019 20:23 schreef Doublepain het volgende:
Toch vreemd dat de manager PR van FOK! de sfeer zo laat omslaan terwijl ik gewoon normaal meepost
quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:23 schreef Doublepain het volgende:
Ik kijk op de TV.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:25 schreef leolinedance het volgende:
Is het geluid bij jullie ook zo kut? Of komt het door mijn laptop uit 2003
Fox sports HD. Nergens last van.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:25 schreef leolinedance het volgende:
kloptquote:Op zondag 18 augustus 2019 20:26 schreef GGMM het volgende:
Al zal dat niet direct je vraag beantwoorden.
De beste man kijkt vandaag naar Feyenoord en PSV, daar ga je vreemde dingen van doenquote:
Waarschijnlijk backspace'd @GGMM nu zijn antwoord en sluit hij zich aan bij deze post.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De beste man kijkt vandaag naar Feyenoord en PSV, daar ga je vreemde dingen van doen
Ik las in het Feyenoord-topic dat Feyenoord veel beter was.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De beste man kijkt vandaag naar Feyenoord en PSV, daar ga je vreemde dingen van doen
Dat mag hoor, maar ik zal nooit zo verkeerd zijn als iemand die mod/admin van een forum is, zo'n NAZI ben ik gelukkig nietquote:Op zondag 18 augustus 2019 20:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bespreken wat er goed aan jou is is een probleem begrijp ik
Laten we het dan inderdaad maar hebben over wat er allemaal verkeerd aan je is
Zij van WC-Eend.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik las in het Feyenoord-topic dat Feyenoord veel beter was.
Nou, niet dan hun tegenstander in ieder geval.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Backspace'dquote:Op zondag 18 augustus 2019 20:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk backspace'd @:GGMM nu zijn antwoord en sluit hij zich aan bij deze post.
Ik kijk op de laptop via Ziggo GO. Nergens last van.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:25 schreef leolinedance het volgende:
Die heeft dan alleen de eerste vijf minuten gekekenquote:Op zondag 18 augustus 2019 20:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Feyenoord is op z'n best nog middenmoot met dit baggerteam. Hebben nog geluk gehad dat het gelijk bleef.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@fetX is niet zo objectief als het om Feyenoord gaat.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, je hebt ook niet meerdere keren gesolliciteerd gelukkig, dat scheelt.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat mag hoor, maar ik zal nooit zo verkeerd zijn als iemand die mod/admin van een forum is, zo'n NAZI ben ik gelukkig niet
Ik via KPN interactievetv.nlquote:Op zondag 18 augustus 2019 20:28 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Ik kijk op de laptop via Ziggo GO. Nergens last van.
Hopelijk helpt dit je wel.
Backspace'dquote:Op zondag 18 augustus 2019 20:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk backspace'd @:GGMM nu zijn antwoord en sluit hij zich aan bij deze post.
FOK! is zeer discriminerend jegens Pino helaasquote:Op zondag 18 augustus 2019 20:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, je hebt ook niet meerdere keren gesolliciteerd gelukkig, dat scheelt.
Dagelijks, gezien z'n sig.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey maat.
Nog coma gezopen gisteren?
Krijgen we dan wel ondertiteling?quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:30 schreef MC-Morgan het volgende:
Staat er nog een microfoon achter de linkergoal?
Dan kunnen we ons alvast verheugen op de meest ordinaire scheldpartijen van de Almeloërs richting Zoet in de tweede helft.
Sowwwquote:Op zondag 18 augustus 2019 20:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, je hebt ook niet meerdere keren gesolliciteerd gelukkig, dat scheelt.
Aldus iemand uit Limburg.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Krijgen we dan wel ondertiteling?
jaquote:Op zondag 18 augustus 2019 20:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey maat.
Nog coma gezopen gisteren?
stop met deze actquote:Op zondag 18 augustus 2019 20:32 schreef leolinedance het volgende:
PSV is goed man. Worden fluitend met 2 vingers in de nase kampioen
nase?quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:32 schreef leolinedance het volgende:
Applequote:Op zondag 18 augustus 2019 20:32 schreef Doublepain het volgende:
PSV ONTSNAPT (dit staat onder mijn CMD + C)
Vlokkenquote:Op zondag 18 augustus 2019 20:32 schreef T3hTommay het volgende:
Ik ga even een boterham met pindakaas en vlokken maken #viesdik
Ben gelukkig wel op tijd terug voor Haxball!!
Linedancequote:Op zondag 18 augustus 2019 20:32 schreef leolinedance het volgende:
Op de bank.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:33 schreef Doublepain het volgende:
Sadilek
Waar zijn die 2 linksbacks??
Je zou bijna denken dat Sadilek geen linksback is.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gek zeg dat vdwater een wereldpot speelt tegen Sadilek.
Meteen een overstroming aan die kant ja.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gek zeg dat vdwater een wereldpot speelt tegen Sadilek.
Zoals jij als het over Ajax gaat?quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
@:fetX is niet zo objectief als het om Feyenoord gaat.
Wel een sympathiek ventjequote:Op zondag 18 augustus 2019 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Dessers vind ik zo'n kutspeler hè.
Niks mis mee.quote:Op zondag 18 augustus 2019 20:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat die nog in de voetbalwereld actief is
Waardeloze vent
Ik heb het even genoteerdquote:Op zondag 18 augustus 2019 20:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die Dessers vind ik zo'n kutspeler hè.
PSV is begin dit kalenderjaar al gestopt met voetballenquote:
Ik vond Feyenoord inderdaad vandaag zeker niet de mindere ploeg hoor. Jammer dat het wéér duidelijk werd dat we een aanspeelpunt missen voorin.quote:
En een paar buitenspelers, een functionerend middenveld en bij voorkeur een verdediger die niet spontaan omvaltquote:Op zondag 18 augustus 2019 20:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vond Feyenoord inderdaad vandaag zeker niet de mindere ploeg hoor. Jammer dat het wéér duidelijk werd dat we een aanspeelpunt missen voorin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |