Ik word soms wel uitgescholden voor hondquote:Op zondag 18 augustus 2019 15:15 schreef stokj het volgende:
[..]
Honden kan je aan een lijn houden.
Zij houdt jou aan het lijntje?
Jij bent een hond?
![]()
![]()
![]()
Ik heb één eis en omdat die zo moeilijk is hoort het bij de categorie veeleisend.quote:
Dat lukt m'n zusje ook nog welquote:Op zondag 18 augustus 2019 15:16 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik heb één eis en omdat die zo moeilijk is hoort het bij de categorie veeleisend.
En dat issssss.... trrrrromgeroffellll... hij moet sterker zijn dan ik
Zeg het hem!quote:Op zondag 18 augustus 2019 15:15 schreef stokj het volgende:
[..]
Honden kan je aan een lijn houden.
Zij houdt jou aan het lijntje?
Jij bent een hond?
![]()
![]()
![]()
Jouw zusje wil uni. Ik hoef geen uni.quote:Op zondag 18 augustus 2019 15:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat lukt m'n zusje ook nog wel
die UI van die slaaf fikkie ook hequote:Op zondag 18 augustus 2019 15:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oh okay dan moet je het zelf weten
[..]
@:slaaf_fikkie
quote:Op zondag 18 augustus 2019 15:16 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik heb één eis en omdat die zo moeilijk is hoort het bij de categorie veeleisend.
En dat issssss.... trrrrromgeroffellll... hij moet sterker zijn dan ik
Is dat terecht?quote:Op zondag 18 augustus 2019 15:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik word soms wel uitgescholden voor hond
Beter. Maar bedoelde dat ze sterker is, maar geen idee lolquote:Op zondag 18 augustus 2019 15:18 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Jouw zusje wil uni. Ik hoef geen uni.
Nee. Hij moet kunnen zeggen: En nu is het genoeg! Zoiets. Haha!quote:Op zondag 18 augustus 2019 15:18 schreef eNGine10 het volgende:
[..]![]()
Waar moet ik aan denken? Auto omgooien sterk?
Lang niet meer gezien man. Wel mee en om gelachenquote:
Okay snap hetquote:Op zondag 18 augustus 2019 15:19 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Nee. Hij moet kunnen zeggen: En nu is het genoeg! Zoiets. Haha!
Die kunst moet hij dus bezittenquote:Op zondag 18 augustus 2019 15:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Okay snap het
Maar luister jij dan ook?
Haha succesquote:
Hoiquote:
Nee wel 1-2.. Gebeurd vanalles nog laatste tien minuten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |