Hallo halloquote:
Zonder wekker was menig mens reeds ontslagen.quote:
Arme werknemers van de wekkerfabriekquote:Op zondag 18 augustus 2019 12:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zonder wekker was menig mens reeds ontslagen.
Weet je niet hoe dat vroeger ging?quote:Op zondag 18 augustus 2019 12:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zonder wekker was menig mens reeds ontslagen.
Jaquote:Op zondag 18 augustus 2019 12:28 schreef noodgang het volgende:
[..]
Arme werknemers van de wekkerfabriek
Met een jan doedel met een stok die op je raam kwam rammen?quote:Op zondag 18 augustus 2019 12:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weet je niet hoe dat vroeger ging?
Nou kan dat natuurlijk ook onder de noemer wekker vallen...quote:Op zondag 18 augustus 2019 12:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Met een jan doedel met een stok die op je raam kwam rammen?
Haloaquote:
Nog daarvoor?quote:Op zondag 18 augustus 2019 12:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou kan dat natuurlijk ook onder de noemer wekker vallen...
Hahahahahahahahahahahahaquote:
Ken ik nietquote:
Mate!quote:
Whaaaaaa! Nintendo Switch!quote:Op zondag 18 augustus 2019 14:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Mate!
Ja goed hoor. Nieuwe tv en Nintendo switch dus you know what I've been doing
Alleen m'n koelkast is ineens kapot![]()
Hoe is het daar?
Welke sugamama heb jij?quote:Op zondag 18 augustus 2019 14:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Mijn grootste vondst bracht 225 eu op![]()
Hopelijk morgen weer zo'n meevaller, kan ik schoolboeken kopen
Mario kartquote:Op zondag 18 augustus 2019 14:40 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Whaaaaaa! Nintendo Switch!![]()
Nice! Welke spellen heb je?
Koelkast kapot, nog meer geld uitgeven. Haha!
Hier is rustig. Niet veel te beleven, anders zat ik hier niet. Haha!
Sowiesoquote:Op zondag 18 augustus 2019 14:51 schreef Ivo1986 het volgende:
Goede zondag, iedereen naar de kerk geweest?
Leuk!quote:Op zondag 18 augustus 2019 14:53 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Mario karten Zelda, maar heb ik nog niet veel gespeeld. Ben nu vooral Mario deluxe aan het spelen
Ja beetje balen wel. En al m'n eten weg kunnen gooien en ook nog eens lauw bier
Dagje rustig aan dus
Hoi! Geen kerk gezienquote:Op zondag 18 augustus 2019 14:51 schreef Ivo1986 het volgende:
Goede zondag, iedereen naar de kerk geweest?
Bhwaaahaaa!quote:Op zondag 18 augustus 2019 14:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Sta er wel voor open hoor, mocht je 150k+ per jaar verdienen
Ja z'n combinatie ding dus die doet het ook nietquote:
Oeiquote:
Dubbel pech joh!quote:Op zondag 18 augustus 2019 14:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja z'n combinatie ding dus die doet het ook niet
Ik ben over het algemeen een heel goede toevoeging hoor, je verveeld je nooit meerquote:Op zondag 18 augustus 2019 14:56 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Bhwaaahaaa!
Ik weet mijn geld wel beter te gebruiken dan
Ah ah, Mr. Toyboyquote:Op zondag 18 augustus 2019 14:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik ben over het algemeen een heel goede toevoeging hoor, je verveeld je nooit meer![]()
Ja en dit jaar is ook al m'n wasmachine, senseo en stofzuiger overleden. Heb bijna niks meer over wat nog kapot kan gaan.quote:
Valt reuze meequote:
Alle pedos verzamelen!quote:Op zondag 18 augustus 2019 14:58 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Gelukkig wordt er normaliter buiten de kerk minder gezondigd.
Whaaha
Geen apparaatgeluksjaar voor jouquote:Op zondag 18 augustus 2019 14:59 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja en dit jaar is ook al m'n wasmachine, senseo en stofzuiger overleden. Heb bijna niks meer over wat nog kapot kan gaan.
Niet erg veeleisend hmquote:Op zondag 18 augustus 2019 15:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Valt reuze mee![]()
Maar als ik dan een Range Rover kan rijden ben ik het met alle plezier
Gemakkelijk!quote:Op zondag 18 augustus 2019 15:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik ben vrij snel gelukkig wel
En vergeet de heksen niet!quote:
Blokkeren danquote:Op zondag 18 augustus 2019 15:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Die ene chick zeurt trouwens nog steeds aan mijn kop lol, denk echt 25+ berichten per dag, pleurt lekker op
Ik ben veeleisend idd. Maar niet op materieel gebied.quote:Op zondag 18 augustus 2019 15:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jij ook? Jij lijkt me wel zo'n veeleisend type
Wees duidelijk danquote:Op zondag 18 augustus 2019 15:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Die ene chick zeurt trouwens nog steeds aan mijn kop lol, denk echt 25+ berichten per dag, pleurt lekker op
Ik heb een te goed hart daarvoor man. Wel een beetje mijn zwaktequote:
Je wil dat je man 3 uur per dag naar de sportschool gaat?quote:Op zondag 18 augustus 2019 15:07 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik ben veeleisend idd. Maar niet op materieel gebied.
Zo oppervlakkig ben ik nu ook weer niet.quote:Op zondag 18 augustus 2019 15:08 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik heb een te goed hart daarvoor man. Wel een beetje mijn zwakte
[..]
Je wil dat je man 3 uur per dag naar de sportschool gaat?
Oh jammerquote:Op zondag 18 augustus 2019 15:09 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Zo oppervlakkig ben ik nu ook weer niet.
Zij schiet er ook niks mee op om aan het lijntje gehouden te wordenquote:Op zondag 18 augustus 2019 15:08 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik heb een te goed hart daarvoor man. Wel een beetje mijn zwakte
Wat je eisen zijnquote:
quote:
quote:
Zij houdt mij aan het lijntje hoorquote:Op zondag 18 augustus 2019 15:12 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zij schiet er ook niks mee op om aan het lijntje gehouden te worden
Honden kan je aan een lijn houden.quote:Op zondag 18 augustus 2019 15:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zij houdt mij aan het lijntje hoor
Oh okay dan moet je het zelf wetenquote:Op zondag 18 augustus 2019 15:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zij houdt mij aan het lijntje hoor
@slaaf_fikkiequote:Op zondag 18 augustus 2019 15:15 schreef stokj het volgende:
[..]
Honden kan je aan een lijn houden.
Zij houdt jou aan het lijntje?
Jij bent een hond?
![]()
![]()
![]()