We gaan het zien, op zich goed dat Carey de leiding overdraagt aan een F1 persoon die de ins en outs van de industrie kent en het feit dat het iemand is die fulltime ermee bezig kan zijn (Carey heeft nog andere functies binnen Liberty), ik denk dat Carey een goed begin heeft gemaakt en een beetje rust heeft gebracht.quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
En het is officieel: [ twitter ]
[ twitter ]
Ik ben er iig niet erg blij mee. Wel een erg hoog ex-Ferrarigehalte nu (Todt, Brawn, Domenicali).quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
We gaan het zien, op zich goed dat Carey de leiding overdraagt aan een F1 persoon die de ins en outs van de industrie kent en het feit dat het iemand is die fulltime ermee bezig kan zijn (Carey heeft nog andere functies binnen Liberty), ik denk dat Carey een goed begin heeft gemaakt en een beetje rust heeft gebracht.
ik weet niet of Domenicali's Ferrari achtergrond een voordeel of een nadeel is.
Domenicali was er bij Ferrari op nogal lage wijze uitgewerkt dus of die nog erg Ferrari minded is weet ik niet, de afgelopen jaren was hij voor Audi de baas bij Lamborghini's sport afdeling wat een rechtstreekse concurrent van Ferrari is dus hij heeft zich wel flink van Maranello gedistantieerd.quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben er iig niet erg blij mee. Wel een erg hoog ex-Ferrarigehalte nu.
Lijkt me ook wel verstandig. Gasly moeten ze lekker bij AT houden als ervaren kracht binnen het team. Kunnen ze Tsunoda van hem laten leren.quote:Op vrijdag 25 september 2020 14:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
Horner lijkt VER en ALB voorzichtig te bevestigen voor 2021: https://racingnews365.nl/(...)-verstappen-en-albon
Ja, Kvyat lijkt wel een beetje voorbij zijn beste tijd, het is nog geen Grosjean maar RB zou er wijs aan doen om hem te laten plaatsmaken voor een jongere rijder.quote:Op vrijdag 25 september 2020 15:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel verstandig. Gasly moeten ze lekker bij AT houden als ervaren kracht binnen het team. Kunnen ze Tsunoda van hem laten leren.
Kvyat zie ik volgend jaar wel verdwijnen
Als Tsunoda genoeg licentiepunten haalt, zit hij volgend jaar in de AT, verwacht ik. Is meteen een incentive voor Honda om langer te blijvenquote:Op vrijdag 25 september 2020 17:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, Kvyat lijkt wel een beetje voorbij zijn beste tijd, het is nog geen Grosjean maar RB zou er wijs aan doen om hem te laten plaatsmaken voor een jongere rijder.
Je weet dat je naar een fake account keek?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:17 schreef Mansjester het volgende:
Sette Camara naar Alpha Tauri volgend jaar
Volgens mij zijn Twitter accounts met een blauw vinkje niet fake?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 17:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je weet dat je naar een fake account keek?
klopt. Waar jij keek heeft geen blauw vinkje en het eindigt niet op F1, maar op FLquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:17 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Volgens mij zijn Twitter accounts met een blauw vinkje niet fake?
Ik keek bij het account van hem zelf met 18k volgers,dat is gewoon de officiële toch?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt. Waar jij keek heeft geen blauw vinkje en het eindigt niet op F1, maar op FL
Dat is de officiële, maar verder daar nog geen aankondiging.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:28 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik keek bij het account van hem zelf met 18k volgers,dat is gewoon de officiële toch?
Hoezo? Je hebt nu een kleurloze Kvyat, en in de F2 iemand die nog best wat leuke dingen laat zien. Misschien niet de snelste, maar AT heeft met Gasly al een sterke eerste rijder.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:32 schreef Peterselieman het volgende:
Het zou kunnen dat hij bij AlphaTauri gaat tekenen. De kansen van Tsunoda zijn na het afhaken van Honda wel wat kleiner geworden.
Hij wordt binnenkort bevestigd,let maar op. Zeker nu Honda stopt gaat die Japanner niet meer naar AT.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 18:32 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Dat is de officiële, maar verder daar nog geen aankondiging.
Alpha Tauri pak heeft hij omdat hij testrijder is.
Bron?quote:
Zijn duim.quote:
Die staat volgens mij nog onder contract bij Red-Bull.quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 15:46 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Zijn duim.
Gaat natuurlijk nooit gebeuren. Ocon > Gasly
https://www.gptoday.net/n(...)ngt-ocon-bij-renaultquote:
Wat een onzin allemaalquote:Hoe dan ook wordt Pierre Gasly nu in verband gebracht met een sensationele overstap naar Renault, ter vervanging van zijn landgenoot Esteban Ocon. Dat is echter niet de enige verandering want er staan nog meer schokkende overstappen te wachten, en coureurs die buitenspel zouden komen te staan.
Sergio Perez is naar verluidt niet meer geïnteresseerd in Haas, maar de ervaren Mexicaan en zijn sponsors kunnen een contract tekenen bij Williams. Hij zou George Russell vervangen, omdat Nicholas Latifi wordt gesteund door zijn rijke vader Michael. Latifi's bedrijf Sofina staat op de achtervleugel.
Ten slotte worden Perez en Haas-coureur Kevin Magnussen in verband gebracht met een verhuizing naar Indycar met het team Meyer Shank Racing. F1-eigenaar Liberty Media heeft zich zojuist bij dat team ingekocht.
Als dat allemaal zou gebeurenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 17:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
https://www.gptoday.net/n(...)ngt-ocon-bij-renault
[..]
Wat een onzin allemaalClickbait
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |