Er is geen enkele plek in het startveld waar hij meer kans op een wereldtitel maakt.quote:Op donderdag 6 augustus 2020 14:36 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Een jaartje langer Lewis Hamilton bitch spelen.
wil ik, draagt niks bij en gaat nooit meer in de RB komen, veldvulling, zijn er veel meer die een zitje verdienen.quote:Op donderdag 13 augustus 2020 07:16 schreef babylon het volgende:
[..]
Wil je? Vermoed je? Heb je ergens gelezen?
Waarom zou je nu met Vettel in zee willen gaan? Iksnap dat de Duitse markt belangrijk is voor AM, maar zijn prestaties, of liever het gebrek eraan, en de vele fouten die hij gemiddeld maakt, zijn niet bepaald een garantie voor succes.quote:
BWT, de hoofdsponsor, is een Duits-Oostenrijks bedrijf dat zal ook een rol spelenquote:Op zondag 16 augustus 2020 10:59 schreef aesop het volgende:
[..]
Waarom zou je nu met Vettel in zee willen gaan? Iksnap dat de Duitse markt belangrijk is voor AM, maar zijn prestaties, of liever het gebrek eraan, en de vele fouten die hij gemiddeld maakt, zijn niet bepaald een garantie voor succes.
quote:Op zondag 16 augustus 2020 12:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
BWT, de hoofdsponsor, is een Duits-Oostenrijks bedrijf dat zal ook een rol spelen
bronquote:Volgens Binotto presteert Schumacher ‘uitstekend’ in de Formule 2. “Zijn prestaties houden we natuurlijk goed in de gaten. Hij verbetert zich constant.” De Ferrari-teambaas wil dan ook snel met Schumacher om tafel om te praten over zijn toekomst. De Duitser heeft volgens hem namelijk een stoeltje in de Formule 1 verdiend.
Wennen en leren
Voor een rode race-overall en een vast stoeltje bij het team van Ferrari is het echter nog wat te vroeg. “Hij zal bij een klein team moeten beginnen in de Formule 1. Op die manier krijgt Mick de tijd om te wennen in de Formule 1 en de ruimte om dingen te leren.”
Klopt, maar bij die eerste ontploft de bovenkamer wel eens en Shwartzman valt de laatste races wat tegenquote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:42 schreef Starflyer het volgende:
Calum Ilott en rookie Robert Shwartzman staan hoger in de stand in de F2, dus die lijken me eerder in aanmerking te komen, inderdaad.
Ilott is helemaal niks. Die heeft echt nog totaal niets laten zien tot dit jaar, en dit jaar lijkt ie meer op ervaring in de F2 mee te kunnen doen dan op talent. Beetje niveau Latifi.quote:Op donderdag 20 augustus 2020 12:42 schreef Starflyer het volgende:
Calum Ilott en rookie Robert Shwartzman staan hoger in de stand in de F2, dus die lijken me eerder in aanmerking te komen, inderdaad.
Nog niet officieel maar het zou mij ernstig verbazen als het niet Vettel was.quote:Op woensdag 9 september 2020 21:02 schreef beantherio het volgende:
Officieel: Perez vertrekt na dit seizoen bij Racing Point
Vettel dus naar Aston Martin.
Ferrari gaf Vettel het slechte nieuws vlak voor de herstart van het seizoen, dus het kan ook payback zijn.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:37 schreef rubbereend het volgende:
lekker ook van Vettel, tijdens het feestweekend van je werkgever
Ik denk dat hij gewacht heeft tot al get gedoe rond copygate voorbij was. Iedereen heeft zijn beroep tegen Racing Point ingetrokken, dus RP kan nu rustig aan de toekomst bouwen.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:37 schreef rubbereend het volgende:
lekker ook van Vettel, tijdens het feestweekend van je werkgever
mooi welquote:Op donderdag 10 september 2020 17:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ferrari gaf Vettel het slechte nieuws vlak voor de herstart van het seizoen, dus het kan ook payback zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |