abonnement Unibet Coolblue
pi_188489603
Welkom in het Dating topic!

Hier verwachten we posts over concrete date ervaringen/aanstaande dates.

Voor onderwerpen zoals dating apps, hoe iemand te versieren en dingen als 'welke aftershave moet ik kopen als ik eventueel een keer een date zou hebben 'mag je een apart topic aanmaken.
Voor slowchat hebben we de SC topics.
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 12:28:01 #2
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_188489872
Ik heb dus twee leuke dates gehad en op beide dates geneukt. Op zich prima rendement en zij is ook erg leuk alleen erg dikke benen dat ik er niet naar durf te kijken laat staan dat ik durf te gaan beffen. Lastig allemaal.
Beati pauperes spiritu
pi_188489929
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 12:28 schreef Academicus het volgende:
Ik heb dus twee leuke dates gehad en op beide dates geneukt. Op zich prima rendement en zij is ook erg leuk alleen erg dikke benen dat ik er niet naar durf te kijken laat staan dat ik durf te gaan beffen. Lastig allemaal.
:') :')
pi_188489951
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 12:28 schreef Academicus het volgende:
Ik heb dus twee leuke dates gehad en op beide dates geneukt. Op zich prima rendement en zij is ook erg leuk alleen erg dikke benen dat ik er niet naar durf te kijken laat staan dat ik durf te gaan beffen. Lastig allemaal.
Goeie trol wel.
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 12:57:16 #5
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_188490171
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 12:33 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

:') :')
Ik krijg volgens mij alleen maar :')'s van je terwijl ik een serieus probleem aansnijd
Beati pauperes spiritu
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 12:58:49 #6
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_188490201
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 12:28 schreef Academicus het volgende:
Ik heb dus twee leuke dates gehad en op beide dates geneukt. Op zich prima rendement en zij is ook erg leuk alleen erg dikke benen dat ik er niet naar durf te kijken laat staan dat ik durf te gaan beffen. Lastig allemaal.
Ja, dat verhaaltje kennen we nu wel. Is wel even klaar hier.

Concrete dates horen hier thuis, de rest mag elders.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 12:59:43 #7
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_188490216
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 12:58 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ja, dat verhaaltje kennen we nu wel. Is wel even klaar hier.

Concrete dates horen hier thuis, de rest mag elders.
Het is ook een concrete date en voor mij is het echt een issue hoor
Beati pauperes spiritu
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 13:01:17 #8
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_188490235
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 12:59 schreef Academicus het volgende:

[..]

Het is ook een concrete date en voor mij is het echt een issue hoor
Nee, dat is het niet, je valt alleen maar in de herhaling. Hoe hard je hebt geneukt en hoe lelijk je haar vind weten we nu wel en daar draait de datingreeks verder niet om. Klaar dus nu.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_188492123
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 13:01 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Hoe hard je hebt geneukt en hoe lelijk je haar vind weten we nu wel en daar draait de datingreeks verder niet om. Klaar dus nu.
:D _O-
pi_188554863
De date thuis was een grandioos succes. :)
  woensdag 21 augustus 2019 @ 13:02:27 #11
27929 piere
doe mij maar bier
pi_188554965
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 12:58 schreef Generationalpha het volgende:
De date thuis was een grandioos succes. :)
Vertel?
fok you ja!
pi_188554988
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 10:15 schreef Godshand het volgende:

[..]

Als in goede seks, of zit er meer in?
Nee, gewoon een jonge studente die zin had in een leuke avond. Flesje wijn erbij, gezellig en daarna een heerlijke nacht gehad. Maar vertrekt binnenkort op wereldreis (wie niet tegenwoordig) dus helaas zit er hooguit nog een tweede keer in.

Jong=21 jaar trouwens.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2019 13:05:00 ]
pi_188556129
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 13:04 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Nee, gewoon een jonge studente die zin had in een leuke avond. Flesje wijn erbij, gezellig en daarna een heerlijke nacht gehad. Maar vertrekt binnenkort op wereldreis (wie niet tegenwoordig) dus helaas zit er hooguit nog een tweede keer in.

Jong=21 jaar trouwens.
Duidelijk inderdaad. Die gaat op wereldreis niet de heilige paus uithangen, tenminste, dat hoop ik voor haar :D
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_188556757
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2019 14:06 schreef Godshand het volgende:

[..]

Duidelijk inderdaad. Die gaat op wereldreis niet de heilige paus uithangen, tenminste, dat hoop ik voor haar :D
Inderdaad. :D

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 23-08-2019 08:08:51 ]
pi_188584265
Het is eigenlijk nooit een probleem voor me maar gisteren had ik er toch mee te maken. Mijn date gaf veel korte antwoorden zonder uitwijding ("Ja nee, dus dat is leuk") waardoor er awkward stiltes vielen. Had het gevoel dat ik constant snel zelf een nieuwe invalshoek moest kiezen om het niet totaal ongemakkelijk te laten worden.

Iemand tips hiervoor?
  vrijdag 23 augustus 2019 @ 08:19:28 #16
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_188584311
Lekker laten voor wat het is.
Soms werkt het gewoon niet.
pi_188585348
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 08:14 schreef Generationalpha het volgende:
Het is eigenlijk nooit een probleem voor me maar gisteren had ik er toch mee te maken. Mijn date gaf veel korte antwoorden zonder uitwijding ("Ja nee, dus dat is leuk") waardoor er awkward stiltes vielen. Had het gevoel dat ik constant snel zelf een nieuwe invalshoek moest kiezen om het niet totaal ongemakkelijk te laten worden.

Iemand tips hiervoor?
Als je zulke antwoorden krijgt, betekent dat dat je alleen maar naar het WAT vraagt. De meeste mensen zijn daardoor snel verveeld, en je bouwt ook geen connectie op.

Je moet doorvragen. Maar WAAROM vind je dat zo leuk dan? En maak de vragen open, en niet gesloten.

Of geen vragen meer stellen, maar gewoon statements en assumpties maken.
'Jij kwam op me over als dit type blablabla'. Daar zal ze best nieuwsgierig van worden en dan vragen aan jou gaan stellen.
pi_188585363
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 08:19 schreef Cue_ het volgende:
Lekker laten voor wat het is.
Soms werkt het gewoon niet.
Dat lijkt me een beetje makkelijk gesteld.
  vrijdag 23 augustus 2019 @ 09:55:27 #19
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_188585439
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 09:50 schreef DaggerOne het volgende:

Dat lijkt me een beetje makkelijk gesteld.
Ik neem aan dat ze wel de open vragen heeft gesteld. En ook daarop kan je heel kort antwoorden of gewoon geen reactie krijgen.
En als dat bij een date gebeurd dan ben ik er al snel klaar mee.

Stel je zou enkel gesloten vragen stellen en de date reageert er kortaf op, wijd niet uit over het onderwerp, stelt weinig vragen terug, dan ben ik er wel klaar mee.
Kan je er nog van alles aan willen doen, maar blijkbaar werkt het dan gewoon niet.
pi_188585537
quote:
6s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 09:55 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik neem aan dat ze wel de open vragen heeft gesteld. En ook daarop kan je heel kort antwoorden of gewoon geen reactie krijgen.
En als dat bij een date gebeurd dan ben ik er al snel klaar mee.

Stel je zou enkel gesloten vragen stellen en de date reageert er kortaf op, wijd niet uit over het onderwerp, stelt weinig vragen terug, dan ben ik er wel klaar mee.
Kan je er nog van alles aan willen doen, maar blijkbaar werkt het dan gewoon niet.
Zij antwoordt met:

quote:
Ja nee, dus dat is leuk"
Een vraag die je met ja of nee kan beantwoorden, is geen open vraag.
pi_188585560
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 08:19 schreef Cue_ het volgende:
Lekker laten voor wat het is.
Soms werkt het gewoon niet.
Inderdaad. Er komt dus ook geen vervolgdate.
pi_188585569
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 10:02 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Zij antwoordt met:
[..]

Een vraag die je met ja of nee kan beantwoorden, is geen open vraag.
Zij kan haar antwoord op een gesloten vraag natuurlijk ook wat uitgebreider geven. of zelf wat vertellen of vragen.
pi_188585727
quote:
6s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 09:55 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik neem aan dat ze wel de open vragen heeft gesteld. En ook daarop kan je heel kort antwoorden of gewoon geen reactie krijgen.
En als dat bij een date gebeurd dan ben ik er al snel klaar mee.

Stel je zou enkel gesloten vragen stellen en de date reageert er kortaf op, wijd niet uit over het onderwerp, stelt weinig vragen terug, dan ben ik er wel klaar mee.
Kan je er nog van alles aan willen doen, maar blijkbaar werkt het dan gewoon niet.
Dit was het geval ja. Ik stelde echt geen “Ja/nee vragen” maar ze was gewoon niet zo goed in sociaal antwoorden. Ze stelde zelf ook alleen maar de cliché-vragen.

Maar zelfs als iemand normaal gesproken een redelijk simpele cliché-vraag stelt (“Heb je broers of zussen?”) kan ik daar nog best een leuk verhaal van maken. (“Ja, 2 zussen. Ik kan goed met haar want zus en zo, of slecht met haar want zus en zo”.) Als iemand dan vervolgens alleen maar weer reageert met “Ok, dat is mooi” of “Ok, dat is vervelend” dan loopt het gesprek gewoon totaal niet. Gaat ook een beetje om anticiperen.
pi_188585739
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 10:15 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dit was het geval ja. Ik stelde echt geen “Ja/nee vragen” maar ze was gewoon niet zo goed in sociaal antwoorden. Ze stelde zelf ook alleen maar de cliché-vragen.

Maar zelfs als iemand normaal gesproken een redelijk simpele cliché-vraag stelt (“Heb je broers of zussen?”) kan ik daar nog best een leuk verhaal van maken. (“Ja, 2 zussen. Ik kan goed met haar want zus en zo, of slecht met haar want zus en zo”.) Als iemand dan vervolgens alleen maar weer reageert met “Ok, dat is mooi” of “Ok, dat is vervelend” dan loopt het gesprek gewoon totaal niet. Gaat ook een beetje om anticiperen.
Hoe was ze op de app?
pi_188585801
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 10:16 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hoe was ze op de app?
Leuker. Maar ook wel veel “hahahaha’s” op grapjes van mijn kant zonder dat ze er verder al te scherp op in ging. Misschien is ze gewoon niet zo ad rem.
pi_188585820
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 10:23 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Leuker. Maar ook wel veel “hahahaha’s” op grapjes van mijn kant zonder dat ze er verder al te scherp op in ging. Misschien is ze gewoon niet zo ad rem.
Ja misschien wat verlegen of zenuwachtig op een date.
pi_188585873
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 10:25 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja misschien wat verlegen of zenuwachtig op een date.
Ik dacht dus eerst dat ze me gewoon niet leuk vond. :') Maar toen ik bij het weglopen zei dat een tweede date er niet in zat reageerde ze verbaasd. Ze zei ook vantevoren al wel dat ze niet zo goed was in daten.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 23-08-2019 10:29:53 ]
pi_188585880
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 10:29 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik dacht dus eerst dat ze me gewoon niet leuk vond. :’) Maar toen ik bij het weglopen zei dat een tweede date er niet in zat reageerde ze verbaasd. Ze zei ook vantevoren al wel dat ze niet zo goed was in daten.
Oh nou dat verklaart het dan toch?
pi_188585900
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 10:30 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oh nou dat verklaart het dan toch?
Dan nog vind ik dat ik het zelf beter kan doen. :) Maar goed, heb er alles aan gedaan. Aan een dood paard trekken schiet ook niet op.
pi_188585911
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 10:32 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dan nog vind ik dat ik het zelf beter kan doen. :) Maar goed, heb er alles aan gedaan. Aan een dood paard trekken schiet ook niet op.
Ja je hoeft er ook niet verder mee te daten. :P
pi_188585926
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 09:49 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Als je zulke antwoorden krijgt, betekent dat dat je alleen maar naar het WAT vraagt. De meeste mensen zijn daardoor snel verveeld, en je bouwt ook geen connectie op.

Je moet doorvragen. Maar WAAROM vind je dat zo leuk dan? En maak de vragen open, en niet gesloten.

Of geen vragen meer stellen, maar gewoon statements en assumpties maken.
'Jij kwam op me over als dit type blablabla'. Daar zal ze best nieuwsgierig van worden en dan vragen aan jou gaan stellen.
Al deze dingen in de praktijk gebracht. Geen succes. :)
pi_188585930
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 10:32 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja je hoeft er ook niet verder mee te daten. :P
Jij weleens zo'n situatie meegemaakt?
pi_188585990
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 10:34 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Jij weleens zo'n situatie meegemaakt?
Nou ik denk dat ik wel zo als jouw date over kan komen. Ik zeg in het begin ook vaak geef mij ff 5 minuten :')

Verschil tussen jouw date en mijzelf is dat ik niet graag over mezelf praat dus ik zal juist wel vragen stellen om de aandacht niet teveel op mij te vestigen. Of ik probeer met humor het ijs te breken.

Heb een keer een date gehad met een jongen die op de app echt super grappig was maar daar was op de date helemaal niets meer van terug te vinden. Waarschijnlijk van zijn kant ook verlegenheid maar verloor toen wel snel mijn interesse waardoor ik waarschijnlijk ook wel wat kortere antwoorden heb gegeven.
pi_188586076
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 10:38 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou ik denk dat ik wel zo als jouw date over kan komen. Ik zeg in het begin ook vaak geef mij ff 5 minuten :')

Verschil tussen jouw date en mijzelf is dat ik niet graag over mezelf praat dus ik zal juist wel vragen stellen om de aandacht niet teveel op mij te vestigen. Of ik probeer met humor het ijs te breken.

Heb een keer een date gehad met een jongen die op de app echt super grappig was maar daar was op de date helemaal niets meer van terug te vinden. Waarschijnlijk van zijn kant ook verlegenheid maar verloor toen wel snel mijn interesse waardoor ik waarschijnlijk ook wel wat kortere antwoorden heb gegeven.
Interessant. Waarom praat je niet graag over jezelf? :P Maar goed, er blijf inderdaad een verschil tussen de app en het echt. Dat hou je altijd. Ik wil mezelf juist nog weleens voorbij lullen aan het begin van een date. Dat je alleen maar probeert om zo scherp en grappig mogelijk te zijn.

Las zelf dat je een stuk ouder bent dan ik. ;) (uit 1966 toch?) Dat maakt ook wel verschil.
pi_188586129
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 10:44 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Interessant. Waarom praat je niet graag over jezelf? :P Maar goed, er blijf inderdaad een verschil tussen de app en het echt. Dat hou je altijd. Ik wil mezelf juist nog weleens voorbij lullen aan het begin van een date. Dat je alleen maar probeert om zo scherp en grappig mogelijk te zijn.

Las zelf dat je een stuk ouder bent dan ik. ;) (uit 1966 toch?) Dat maakt ook wel verschil.
:D :D Nee ben niet uit 1966 :P Ben uit 1985 :P

Maar is verlegenheid en denken dat het allemaal niet zo boeiend is wat ik zelf heb te vertellen. Geef wel echt open antwoorden als iemand iets specifieks vraagt maar vertel niet zo heel snel iets uit mezelf bij nieuwe mensen.
  vrijdag 23 augustus 2019 @ 10:51:46 #36
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_188586178
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 10:50 schreef Generationalpha het volgende:
dus zou niet weten waarom het niet boeiend zou zijn. :P
Voor haar is het niet interessant, wantja, zij weet het al :+
Voor jou kan het interessant zijn ja, daarom zal je er naar vragen en zal zij gewoon antwoord geven.
  vrijdag 23 augustus 2019 @ 11:34:51 #37
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_188586773
Iemand nog concrete dates in de planning staan met het goede weer dat eraan komt dit weekend?
pi_188587909
quote:
5s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 11:34 schreef Cue_ het volgende:
Iemand nog concrete dates in de planning staan met het goede weer dat eraan komt dit weekend?
Voorlopig even niet. :)
pi_188587944
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 13:17 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Voorlopig even niet. :)
Haha, even uitgeneukt momenteel? :+
pi_188588069
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 13:19 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Haha, even uitgeneukt momenteel? :+
Dat is alweer off-topic. :P (Zie ook mijn reactie in het feedbacktopic.)

Maar als ik weer wil daten is het handiger om even wat scherper voor mezelf te zijn. Heb na de mislukte avond van gisteren even een aantal punten voor mezelf helder gezet:

1. Niet daten als ik het uiterlijk toch eigenlijk niets vind en echt een goed beeld van een persoon hebben qua uiterlijk op basis van de foto's. Dat is een fout die ik al een aantal keer gemaakt heb. Hoe leuk de persoon dan ook is, je weet toch dat het niet gaat werken.
2. Alleen afspreken als ik echt het idee heb dat er een bijzondere (niet-geforceerde) klik is met iemand. Dus meer dan "Ik ben op vakantie geweest naar Spanje en jij?".
3. Seks is erg leuk maar voorlopig doe ik het wel even zonder. (En anders alleen met vrouwen waar ik het al eerder mee gedaan heb, maar die hebben meestal ook zo weer een ander. :D )
4. Geen nutteloze gesprekken aanknopen met dames die ik alleen leuk vind voor een babbeltje. Heb afgelopen vrijdag bijvoorbeeld uren verspeeld aan een gesprek met een gothic-meisje omdat ik het interessant vond hoe zij in het leven stond. :') (Niets tegen gothics maar dat is echt tijdverspilling.)
pi_188588181
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 13:33 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dat is alweer off-topic. :P (Zie ook mijn reactie in het feedbacktopic.)

Maar als ik weer wil daten is het handiger om even wat scherper voor mezelf te zijn. Heb na de mislukte avond van gisteren even een aantal punten voor mezelf helder gezet:

1. Niet daten als ik het uiterlijk toch eigenlijk niets vind en echt een goed beeld van een persoon hebben qua uiterlijk op basis van de foto's. Dat is een fout die ik al een aantal keer gemaakt heb. Hoe leuk de persoon dan ook is, je weet toch dat het niet gaat werken.
2. Alleen afspreken als ik echt het idee heb dat er een bijzondere (niet-geforceerde) klik is met iemand. Dus meer dan "Ik ben op vakantie geweest naar Spanje en jij?".
3. Seks is erg leuk maar voorlopig doe ik het wel even zonder. (En anders alleen met vrouwen waar ik het al eerder mee gedaan heb, maar die hebben meestal ook zo weer een ander. :D )
4. Geen nutteloze gesprekken aanknopen met dames die ik alleen leuk vind voor een babbeltje. Heb afgelopen vrijdag bijvoorbeeld uren verspeeld aan een gesprek met een gothic-meisje omdat ik het interessant vond hoe zij in het leven stond. :') (Niets tegen gothics maar dat is echt tijdverspilling.)
Klinkt als een strak plan ;)
pi_188588185
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 13:42 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Klinkt als een strak plan ;)
Hoe staat het er met jou voor qua dates? (Deze vraag mag gesteld worden toch?)
pi_188588330
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 13:43 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Hoe staat het er met jou voor qua dates? (Deze vraag mag gesteld worden toch?)
Momenteel geen dates op de planning en m'n FWB komt pas eind deze week of volgende week weer terug van vakantie :+
pi_188588351
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 13:56 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Momenteel geen dates op de planning en m'n FWB komt pas eind deze week of volgende week weer terug van vakantie :+
Haha alsnog prima voor elkaar. Een FWB is wel echt lekker, heb helaas van die van mij afscheid moeten nemen een tijdje geleden.
  vrijdag 23 augustus 2019 @ 14:17:52 #45
27929 piere
doe mij maar bier
pi_188588598
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 10:34 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Jij weleens zo'n situatie meegemaakt?
Ja en ik kwam erachter dat ze heel verlegen was en tijd nodig had om los te komen. Wie weet dus wat er gebeurt als je wel doorzet en je reden aangeeft waarom je hebt gezegd dat je de 1e date niet zo succesvol vond
fok you ja!
pi_188588616
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 14:17 schreef piere het volgende:

[..]

Ja en ik kwam erachter dat ze heel verlegen was en tijd nodig had om los te komen. Wie weet dus wat er gebeurt als je wel doorzet en je reden aangeeft waarom je hebt gezegd dat je de 1e date niet zo succesvol vond
Ach ja. Kan je doen maar er zijn ook mensen die het niet zo hebben met verlegen mensen wat ik dan ook wel weer begrijp.
pi_188588705
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 14:17 schreef piere het volgende:

[..]

Ja en ik kwam erachter dat ze heel verlegen was en tijd nodig had om los te komen. Wie weet dus wat er gebeurt als je wel doorzet en je reden aangeeft waarom je hebt gezegd dat je de 1e date niet zo succesvol vond
Leuk plan maar dit was gewoon echt niets voor mij. ;) Ook qua uiterlijk niet.
  vrijdag 23 augustus 2019 @ 14:32:01 #48
27929 piere
doe mij maar bier
pi_188588735
@Yasmin23 @Generationalpha Jullie hebben beiden gelijk ;)
fok you ja!
pi_188588887
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 14:32 schreef piere het volgende:
@:Yasmin23 @:Generationalpha Jullie hebben beiden gelijk ;)
Bij mij is het echt wel binnen een uurtje duidelijk of er chemie is of niet. Tot nu toe 4 soorten dates gehad:

1. Dates waarbij je ziet dat het op lange termijn niets gaat worden (door toekomstplannen, ideeën over bepaalde fundamentele zaken etc.) maar wel leuk kan worden voor een nacht. Dat zijn vaak de leukste dates omdat je lekker ontspannen en onbevangen kunt toeleven naar een nachtje plezier.
2. Dates waarbij je al meteen ziet dat het niets wordt maar waar je maar het beste van maakt. (Gisteren was zo'n avond.)
3. Vrouwen die op zich leuk zijn, waarmee het gezellig is en waarbij je denkt: Dan toch nog maar een tweede keer op date. Eigenlijk altijd tijdverspilling geweest tot nu toe.
3. Vrouwen waarbij je meteen kriebels krijgt en denkt: Wow, zij is echt leuk. 2 keer was dit het geval, niets geworden. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-08-2019 14:44:54 ]
pi_188588912
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 14:44 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Bij mij is het echt wel binnen een uurtje duidelijk of er chemie is of niet. Tot nu toe 4 soorten dates gehad:

1. Dates waarbij je ziet dat het op lange termijn niets gaat worden (door toekomstplannen, ideeën over bepaalde fundamentele zaken etc.) maar wel leuk kan worden voor een nacht. Dat zijn vaak de leukste dates omdat je lekker ontspannen en onbevangen kunt toeleven naar een nachtje plezier.
2. Dates waarbij je al meteen ziet dat het niets wordt maar waar je maar het beste van maakt. (Gisteren was zo'n avond.)
3. Vrouwen die op zich leuk zijn, waarmee het gezellig is en waarbij je denkt: Dan toch nog maar een tweede keer op date. Eigenlijk altijd tijdverspilling geweest tot nu toe.
3. Vrouwen waarbij je meteen kriebels krijgt en denkt: Wow, zij is echt leuk. 2 keer was dit het geval, niets geworden. :)
Bedoel je met punt 3 leuk maar geen aantrekkingskracht?
pi_188588926
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 14:47 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Bedoel je met punt 3 leuk maar geen aantrekkingskracht?
Precies. Dat het eigenlijk best vlot loopt maar er gewoon geen seksuele spanning is.
pi_188588947
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 14:48 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Precies. Dat het eigenlijk best vlot loopt maar er gewoon geen seksuele spanning is.
Oh dat herken ik wel ja :P

Ja bent waarschijnlijk niet aan het daten voor vrienden.
pi_188588964
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 14:50 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oh dat herken ik wel ja :P

Ja bent waarschijnlijk niet aan het daten voor vrienden.
Nee. Hoewel ik de laatste 2 jaar zoveel vrouwen heb gesproken via datingsites dat ik in een verbeelde bui sommige van hen nog weleens wil appen. :') Volgens mij heeft ook geen enkele van mijn dates (en dat zijn er toch zeker 25 geweest) inmiddels een vriend. :D

Wat maar aangeeft dat het een pittige wereld is.
pi_188588998
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 10:34 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Al deze dingen in de praktijk gebracht. Geen succes. :)
Tsja, dan houdt het op.
pi_188589235
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 14:52 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Nee. Hoewel ik de laatste 2 jaar zoveel vrouwen heb gesproken via datingsites dat ik in een verbeelde bui sommige van hen nog weleens wil appen. :') Volgens mij heeft ook geen enkele van mijn dates (en dat zijn er toch zeker 25 geweest) inmiddels een vriend. :D

Wat maar aangeeft dat het een pittige wereld is.
Oh zeker ja. Al geloof ik nog steeds dat het kan werken.
pi_188589309
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 15:08 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oh zeker ja. Al geloof ik nog steeds dat het kan werken.
Waarom daten jullie elkaar niet? :)
pi_188589313
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 15:13 schreef Fancy2 het volgende:

[..]

Waarom daten jullie elkaar niet? :)
Waarom wel?
pi_188589315
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 15:08 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oh zeker ja. Al geloof ik nog steeds dat het kan werken.
Dat kan zeker hoor. Het grootste deel van mijn dates waren leuke, enthousiaste en vooral ook empathische meiden met wie ik nog steeds prima zou kunnen sparren en afspreken als vrienden. Maar ben al tijd genoeg kwijt aan mijn mannelijke vrienden en andere leuke dingen. Dus komt er nooit echt van.
pi_188589328
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 15:13 schreef Fancy2 het volgende:

[..]

Waarom daten jullie elkaar niet? :)
Waarom wel?
pi_188589344
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 15:13 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Waarom wel?
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 15:14 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Waarom wel?
Allebei op zoek, hele pagina's aan gesprekken :P
pi_188589367
Edit.

[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 23-08-2019 15:47:15 ]
pi_188589384
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 15:15 schreef Fancy2 het volgende:

[..]

[..]

Allebei op zoek, hele pagina's aan gesprekken :P
Das toch niet genoeg joh. :P Kunnen alle fokkers hier met elkaar op date.
pi_188589408
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 15:18 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Das toch niet genoeg joh. :P Kunnen alle fokkers hier met elkaar op date.
Ik dacht, ik geef even een push :D
pi_188589420
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 15:19 schreef Fancy2 het volgende:

[..]

Ik dacht, ik geef even een push :D
Lief hoor. :)
pi_188589482
Vanavond een "eerste" date met een meisje wat ik al een jaar of 6 ken.
Op de app altijd wel spanning gevoeld, en nu maar eens kijken of dit in het echt ook zo is.

Wel benieuwd naar vanavond..
pi_188589562
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 15:25 schreef Ronzz het volgende:
Vanavond een "eerste" date met een meisje wat ik al een jaar of 6 ken.
Op de app altijd wel spanning gevoeld, en nu maar eens kijken of dit in het echt ook zo is.

Wel benieuwd naar vanavond..
6 jaar. :D Mooie opbouw hoor, heb je haar weleens in het echt ontmoet?
pi_188589579
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 15:31 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

6 jaar. :D Mooie opbouw hoor, heb je haar weleens in het echt ontmoet?
Nee :o
Daarom werd het nu ook eens tijd. Uiteraard wel eens pauzes gehad tussen het appen (meerdere jaren misschien wel..) en uiteindelijk komt er toch weer contact en is er spanning.
Ze woont ook redelijk dichtbij, maar heeft wel een kleine van een paar jaar. Daardoor minder "makkelijk" om snel af te spreken.
pi_188589598
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 15:32 schreef Ronzz het volgende:

[..]

Nee :o
Daarom werd het nu ook eens tijd. Uiteraard wel eens pauzes gehad tussen het appen (meerdere jaren misschien wel..) en uiteindelijk komt er toch weer contact en is er spanning.
Ze woont ook redelijk dichtbij, maar heeft wel een kleine van een paar jaar. Daardoor minder "makkelijk" om snel af te spreken.
Leuk hoor! Vind je die kleine een probleem of maakt dat voor jou niet uit?
pi_188589621
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 15:35 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Leuk hoor! Vind je die kleine een probleem of maakt dat voor jou niet uit?
Ja even afwachten. Heb zelf geen kleine, maar wel een kinderwens (ben 30).. maar ik zou het niet erg vinden om met een kind van een ander te gaan wonen. Zeg ik nu trouwens, misschien is het wel heel anders als het uiteindelijk écht wat serieus gaat worden.. Ben wat dat betreft wel wispelturig.
pi_188589697
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 15:37 schreef Ronzz het volgende:

[..]

Ja even afwachten. Heb zelf geen kleine, maar wel een kinderwens (ben 30).. maar ik zou het niet erg vinden om met een kind van een ander te gaan wonen. Zeg ik nu trouwens, misschien is het wel heel anders als het uiteindelijk écht wat serieus gaat worden.. Ben wat dat betreft wel wispelturig.
Maar je kent haar van Tinder ofzo, van 6 jaar terug?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_188589717
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 15:42 schreef Godshand het volgende:

[..]

Maar je kent haar van Tinder ofzo, van 6 jaar terug?
Dat geloof ik wel, hoewel we dat beide niet meer zeker weten :')
pi_188589719
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 15:45 schreef Ronzz het volgende:

[..]

Dat geloof ik wel, hoewel we dat beide niet meer zeker weten :')
:D
pi_188589725
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 15:45 schreef Ronzz het volgende:

[..]

Dat geloof ik wel, hoewel we dat beide niet meer zeker weten :')
_O-
pi_188589727
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 15:37 schreef Ronzz het volgende:

[..]

Ja even afwachten. Heb zelf geen kleine, maar wel een kinderwens (ben 30).. maar ik zou het niet erg vinden om met een kind van een ander te gaan wonen. Zeg ik nu trouwens, misschien is het wel heel anders als het uiteindelijk écht wat serieus gaat worden.. Ben wat dat betreft wel wispelturig.
Leuk toch? Lekker voor gaan.
pi_188589763
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 15:45 schreef Ronzz het volgende:

[..]

Dat geloof ik wel, hoewel we dat beide niet meer zeker weten :')
Wauw. Waarom nu pas een date?
pi_188590222
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 15:45 schreef Ronzz het volgende:

[..]

Dat geloof ik wel, hoewel we dat beide niet meer zeker weten :')
Haaha!
pi_188598681
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 15:25 schreef Ronzz het volgende:
Vanavond een "eerste" date met een meisje wat ik al een jaar of 6 ken.
Op de app altijd wel spanning gevoeld, en nu maar eens kijken of dit in het echt ook zo is.

Wel benieuwd naar vanavond..
Leuk, hoe is het ontmoeten verlopen na zoveel jaar tekstcontact?
pi_188600613
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2019 15:52 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Wauw. Waarom nu pas een date?
Na wel/geen/wel/geen/wel contact is het uiteindelijk weer gezellig en willen we elkaar nu wel eens zien omdat we blijkbaar wel tot elkaar aangetrokken voelen..

quote:
14s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 09:22 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Leuk, hoe is het ontmoeten verlopen na zoveel jaar tekstcontact?
Ging niet door :') :')
Had rond 21:00u afgesproken en toen sliep de kleine nog niet, om 22:00u nog niet.
Uiteindelijk maar gezegd dat t niet door gaat.. volgens mij durfde ze niet...
pi_188600623
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 12:00 schreef Ronzz het volgende:

[..]

Na wel/geen/wel/geen/wel contact is het uiteindelijk weer gezellig en willen we elkaar nu wel eens zien omdat we blijkbaar wel tot elkaar aangetrokken voelen..
[..]

Ging niet door :') :')
Had rond 21:00u afgesproken en toen sliep de kleine nog niet, om 22:00u nog niet.
Uiteindelijk maar gezegd dat t niet door gaat.. volgens mij durfde ze niet...
Is het kind altijd de reden waarom ze niet kan afspreken?
pi_188600636
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 12:00 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Is het kind altijd de reden waarom ze niet kan afspreken?
Jep.. oppas regelen is moeilijk voor haar
pi_188600654
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 12:01 schreef Ronzz het volgende:

[..]

Jep.. oppas regelen is moeilijk voor haar
Mja :P

Maar jammer dat het niet doorging.
pi_188600668
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 12:01 schreef Ronzz het volgende:

[..]

Jep.. oppas regelen is moeilijk voor haar
Zonde hoor. Gewoon blijven proberen. ;)
pi_188600701
Mja blijven proberen... ben niet zo'n snelle opgever, maar als dit elke keer het geval is zal het ook nooit wat worden..
pi_188600735
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 12:06 schreef Ronzz het volgende:
Mja blijven proberen... ben niet zo'n snelle opgever, maar als dit elke keer het geval is zal het ook nooit wat worden..
Pas de eerste keer toch? Heb overigens wel dezelfde soort situaties meegemaakt. Poging 1: Op de avond zelf ineens ziek. Poging 2: Kwam eigenlijk toch niet zo goed uit want volgende dag vroeg werken.

Als mensen 2 keer om dat soort redenen afzeggen weet je wel genoeg. Maar bij jou klinkt het legitiem toch?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2019 12:18:23 ]
pi_188600743
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 12:09 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Pas de eerste keer toch? Heb overigens wel dezelfde soort situaties meegemaakt. Poging 1: Op de avond zelf ineens ziek. Poging 2: Kwam eigenlijk toch niet zo goed uit want volgende dag vroeg werken.

Als mensen 2 keer om dat soort redenen afzeggen weet je wel genoeg. Maar bij jou klinkt het ligitiem toch?
Ligitiem ja, maar toch knaagt er in mn achterhoofd iets dat ze dit gebruikt als smoesje ;)
pi_188601269
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 12:10 schreef Ronzz het volgende:

[..]

Ligitiem ja, maar toch knaagt er in mn achterhoofd iets dat ze dit gebruikt als smoesje ;)
Was het contact gisteren/vandaag niet leuk dan? Heb ook wel gehad dat een meisje heel geïrriteerd reageerde nadat ik even doorvroeg naar de reden van het afzeggen. Dan is de sfeer helemaal weg en wordt het vrijwel onmogelijk om er nog iets van te maken.
pi_188601388
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 12:49 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Was het contact gisteren/vandaag niet leuk dan? Heb ook wel gehad dat een meisje heel geïrriteerd reageerde nadat ik even doorvroeg naar de reden van het afzeggen. Dan is de sfeer helemaal weg en wordt het vrijwel onmogelijk om er nog iets van te maken.
Nadat ik zei dat we het dan beter een andere keer kunnen doen reageerde ze met een huil-emoticon. Daarna heb ik niks meer gezegd en zij ook niet :P
pi_188601409
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 12:57 schreef Ronzz het volgende:

[..]

Nadat ik zei dat we het dan beter een andere keer kunnen doen reageerde ze met een huil-emoticon. Daarna heb ik niks meer gezegd en zij ook niet :P
Klinkt vrij droog allemaal. ;)
pi_188602978
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 12:57 schreef Ronzz het volgende:

[..]

Nadat ik zei dat we het dan beter een andere keer kunnen doen reageerde ze met een huil-emoticon. Daarna heb ik niks meer gezegd en zij ook niet :P
Duidelijk lijkt mij hè :P
pi_188604361
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 12:00 schreef Ronzz het volgende:

[..]

Na wel/geen/wel/geen/wel contact is het uiteindelijk weer gezellig en willen we elkaar nu wel eens zien omdat we blijkbaar wel tot elkaar aangetrokken voelen..
[..]

Ging niet door :') :')
Had rond 21:00u afgesproken en toen sliep de kleine nog niet, om 22:00u nog niet.
Uiteindelijk maar gezegd dat t niet door gaat.. volgens mij durfde ze niet...
Jammer, maar met een actieve kleine kan het lang duren voor die eindelijk voor een flink aantal uur in slaap gevallen is en jullie niet stoort.

Niet opgeven zou ik zeggen. Je kan meedenken met het regelen van een oppas, voorstellen met zijn 3tjes te gaan wandelen, een pretpark te bezoeken, of om bij haar langs te komen als de kleine gewoon wakker is.

Haar kind zal er vroeg of laat toch wel bij zijn en zo zie je haar na al die tijd in ieder geval een keer. De 2e keer, enz. kan er dan misschien gedate worden terwijl oma de oppas uithangt oid. :P

quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 12:57 schreef Ronzz het volgende:

[..]

Nadat ik zei dat we het dan beter een andere keer kunnen doen reageerde ze met een huil-emoticon. Daarna heb ik niks meer gezegd en zij ook niet :P
Zo'n emoticon kan werkelijk van alles betekenen. Dat ze het jammer vond dat het vanwege haar niet door kon gaan, dat ze het jammer vond dat je niet nog wat geduld hebt gehad. Ik zou gewoon peilen hoe ze er vandaag in staat. Als je al zo lang met elkaar chat, mag zo'n vraag best vind ik.
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 17:37:54 #91
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_188604711
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 17:10 schreef Gruj0 het volgende:

Niet opgeven zou ik zeggen. Je kan meedenken met het regelen van een oppas, voorstellen met zijn 3tjes te gaan wandelen, een pretpark te bezoeken, of om bij haar langs te komen als de kleine gewoon wakker is.

Haar kind zal er vroeg of laat toch wel bij zijn en zo zie je haar na al die tijd in ieder geval een keer. De 2e keer, enz. kan er dan misschien gedate worden terwijl oma de oppas uithangt oid. :P
Jij hebt geen kinderen zeker? Laatste waar ik op zou zitten te wachten is dat mijn kind direct in aanraking komt met een potentiële date. Denk dat gros van de vrouwen er ook zo over denkt.

Dus dat het kind vroeg of laat toch wel in beeld komt is natuurlijk nogal dom om te zeggen. Het kind komt immers later in beeld, als je over je potentiële date al een beeld hebt kunnen vormen. Niet omdat je toevallig al even (oké, in dit geval langer dan even) appt.

Maar zo denk ik erover.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_188717813
Dit hier maar eens nieuw leven in blazen ;). Morgen een date, we gaan wandelen en wat drinken.
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
pi_188717818
Ik zou vandaag een date hebben. Na 2 weken komt hij er nu toch achter dat de reistijd teveel is en hem stress oplevert dus niet wil afspreken... Gisteren avond de tijd besproken

:')
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 09:21:05 #94
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_188717914
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 09:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik zou vandaag een date hebben. Na 2 weken komt hij er nu toch achter dat de reistijd teveel is en hem stress oplevert dus niet wil afspreken... Gisteren avond de tijd besproken

:')
Wat een kutsmoes.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_188717936
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 09:21 schreef M1stral het volgende:

[..]

Wat een kutsmoes.
Ja dus dat. :')

Weet ook niet wat ik moet terug sturen.
pi_188718240
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 09:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik zou vandaag een date hebben. Na 2 weken komt hij er nu toch achter dat de reistijd teveel is en hem stress oplevert dus niet wil afspreken... Gisteren avond de tijd besproken

:')
Wat een klojo, zo irritant dit soort BS.
pi_188718273
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 10:00 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Wat een klojo, zo irritant dit soort BS.
Ja dit voelt nu echt als een waste of time :P
pi_188718366
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 09:24 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja dus dat. :')

Weet ook niet wat ik moet terug sturen.
Nog iets terug willen sturen als iemand met zo'n smoes komt :')
pi_188718380
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 10:16 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Nog iets terug willen sturen als iemand met zo'n smoes komt :')
Jij zou helemaal niets meer sturen?
pi_188718622
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 10:17 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Jij zou helemaal niets meer sturen?
Je zegt hierboven dat het een waste of time is.

En ondertussen impliceer je dat je iets terug wil sturen en dus tijd wil besteden aan hem. Je spreekt jezelf tegen.

Maar hoe dan ook, laat lekker gaan dit joh. Zijn smoes lijkt me niet voldoende om nog een keer plannen te maken
pi_188718658
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 10:42 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Je zegt hierboven dat het een waste of time is.

En ondertussen impliceer je dat je iets terug wil sturen en dus tijd wil besteden aan hem. Je spreekt jezelf tegen.

Maar hoe dan ook, laat lekker gaan dit joh. Zijn smoes lijkt me niet voldoende om nog een keer plannen te maken
Ja wil niet iets terug sturen om nog af te spreken ofzo :P Maar meer dat ik het niet netjes vind om niks te sturen

Maar hoe netjes moet ik nog zijn :')
pi_188718777
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 10:45 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja wil niet iets terug sturen om nog af te spreken ofzo :P Maar meer dat ik het niet netjes vind om niks te sturen

Maar hoe netjes moet ik nog zijn :')
Je kan zeggen het 'hierbij te laten' en je hem een goed weekend wenst. En dat je hem daarna blockt en verwijderd ^O^
pi_188718884
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 10:56 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Je kan zeggen het 'hierbij te laten' en je hem een goed weekend wenst. En dat je hem daarna blockt en verwijderd ^O^
Ja dit dus. Maar waarom blocken?
pi_188718895
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 10:45 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja wil niet iets terug sturen om nog af te spreken ofzo :P Maar meer dat ik het niet netjes vind om niks te sturen

Maar hoe netjes moet ik nog zijn :')
Je kunt het ook als netjes zien dat je niks meer stuurt, omdat het toch niks wordt. Je bespaart elkaar tijd, dat is ook heel netjes.

Het is maar net hoe je het framed.
pi_188718914
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 09:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik zou vandaag een date hebben. Na 2 weken komt hij er nu toch achter dat de reistijd teveel is en hem stress oplevert dus niet wil afspreken... Gisteren avond de tijd besproken

:')
Was dit die joden grappenmaker?
pi_188718932
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 11:06 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Was dit die joden grappenmaker?
Ja.
pi_188718943
Hij zei als die nou zeeen van tijd had...

:')
pi_188719012
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 11:04 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Ja dit dus. Maar waarom blocken?
Dan kan diegene je ook niet meer contacteren.

Wel eens gehad dat ze bleef terugkomen met smeekbedes. Als je haar ook blokkeert dan kan ze geen contact meer met je opnemen (als je blokkeert via Whatsapp).
pi_188719032
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 11:08 schreef Yasmin23 het volgende:
Hij zei als die nou zeeen van tijd had...

:')
Ik zou het inderdaad laten voor wat het is.
pi_188719042
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 11:17 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ik zou het inderdaad laten voor wat het is.
Ja vind dit wel zon gigantische afknapper :D
pi_188719295
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 11:18 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja vind dit wel zon gigantische afknapper :D
Ja, vergelijkbare dingen meegemaakt. Echt zo'n ontzettende domper als je je er op instelt. Ik snap ook niet dat mensen zo kunnen zijn. Afspraak is afspraak.
pi_188719437
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 11:07 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja.
Zou even een opmerking terugplaatsen dan over betrouwbaarheid.
pi_188719450
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 11:57 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Zou even een opmerking terugplaatsen dan over betrouwbaarheid.
Hoe bedoel je?
pi_188719553
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 11:58 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Nou als hij joden stigmatiseert over bepaalde eigenschappen (kan ik prima om lachen trouwens), dan zou ik zijn bevolkingsgroep even ertussen nemen op basis van zijn eigen gedrag.

Wie de bal kaatst.
pi_188719559
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 12:06 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Nou als hij joden stigmatiseert over bepaalde eigenschappen (kan ik prima om lachen trouwens), dan zou ik zijn bevolkingsgroep even ertussen nemen op basis van zijn eigen gedrag.

Wie de bal kaatst.
:P

Wat is zijn bevolkingsgroep dan? De man?
pi_188719572
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 12:07 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

:P

Wat is zijn bevolkingsgroep dan? De man?
Wat ie dan ook is, blanke atheist/moslim/mulat.
pi_188719607
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 12:08 schreef Harmankardon het volgende:

[..]

Wat ie dan ook is, blanke atheist/moslim/mulat.
Ja ga hem daar niet op afrekenen want ik kan het juist wel waarderen. Zou hem eerder willen aanspreken op het feit dat hij constant de voorzet gaf, bleef appen, locaties zocht om af te spreken. Vandaag voorstelde om dat er dan meer tijd was vanwege de reistijd.

Misschien doen mensen dit omdat ze aandacht tekort komen ofzo? k heb werkelijk geen idee.
pi_188719902
Volgens mij durft ie gewoon niet. Hij noemt zelf het woord stress ook al.
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
pi_188719918
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 12:36 schreef Telefono het volgende:
Volgens mij durft ie gewoon niet. Hij noemt zelf het woord stress ook al.
Nah geloof ik niks van :P
pi_188720521
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 11:08 schreef Yasmin23 het volgende:
Hij zei als die nou zeeen van tijd had...

:')
Nog een extra smoes erbij verzinnen.. :').

Hij wil je dus niet graag genoeg zien.. Lekker in zijn sop gaar laten koken en niets meer sturen.

Ook niet als ie over een paar weken het alsnog wil "proberen".
pi_188720846
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 13:27 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Nog een extra smoes erbij verzinnen.. :').

Hij wil je dus niet graag genoeg zien.. Lekker in zijn sop gaar laten koken en niets meer sturen.

Ook niet als ie over een paar weken het alsnog wil "proberen".
Heb nog niks gestuurd :P

Zijn loss hoor. :p
pi_188720897
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 13:56 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Heb nog niks gestuurd :P

Zijn loss hoor. :p
Vind dat je er goed mee omgaat. Toen mij dit overkwam was ik er echt doodziek van.
pi_188720912
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 13:59 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Vind dat je er goed mee omgaat. Toen mij dit overkwam was ik er echt doodziek van.
Ja vind het heus wel jammer omdat ik denk dat we qua karakter wel goed matchen.
pi_188720996
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 14:01 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja vind het heus wel jammer omdat ik denk dat we qua karakter wel goed matchen.
Ellende dat daten. Liep vanochtend ook door de stad, fantastisch weer. Dan denk je soms ook: Waar maak ik me toch allemaal druk om?
pi_188721620
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 14:07 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ellende dat daten. Liep vanochtend ook door de stad, fantastisch weer. Dan denk je soms ook: Waar maak ik me toch allemaal druk om?
Beste is gewoon om verder te swipen :p
pi_188721665
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 15:02 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Beste is gewoon om verder te swipen :p
Je kan ook zoiets hebben van "Ik laat het even voor wat het is en probeer het later nog een keer". Af en toe een pauze tussendoor is denk ik helemaal geen slecht idee.
pi_188721683
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 15:05 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Je kan ook zoiets hebben van "Ik laat het even voor wat het is en probeer het later nog een keer". Af en toe een pauze tussendoor is denk ik helemaal geen slecht idee.
Dat was een idee geweest :P

Maar goed toch swipen uit nieuwsgierigheid en nu leuke match :P
pi_188737078
Nou het is zover. Wat ik al die tijd heb uitgesteld... :')

Woensdag een date met een vader :D :')
  zondag 1 september 2019 @ 15:33:26 #129
27929 piere
doe mij maar bier
pi_188737251
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 15:25 schreef Yasmin23 het volgende:
Nou het is zover. Wat ik al die tijd heb uitgesteld... :')

Woensdag een date met een vader :D :')
Als hij zijn kind(eren) maar niet meeneemt :P
fok you ja!
pi_188737283
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 15:33 schreef piere het volgende:

[..]

Als hij zijn kind(eren) maar niet meeneemt :P
Nee hij zoekt gelukkig niet iemand met stiefmoeder ambities :p
  zondag 1 september 2019 @ 15:37:04 #131
27929 piere
doe mij maar bier
pi_188737307
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 15:35 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee hij zoekt gelukkig niet iemand met stiefmoeder ambities :p
Dan val je sowieso af? ;)
fok you ja!
pi_188737370
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 15:37 schreef piere het volgende:

[..]

Dan val je sowieso af? ;)
Nee juist precies goed :p
  zondag 1 september 2019 @ 15:51:06 #133
27929 piere
doe mij maar bier
pi_188737623
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 15:40 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee juist precies goed :p
Hahaha gemiste kans dus :P
fok you ja!
pi_188741062
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 15:25 schreef Yasmin23 het volgende:
Nou het is zover. Wat ik al die tijd heb uitgesteld... :')

Woensdag een date met een vader :D :')
Oei
pi_188741483
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 18:49 schreef Faxie het volgende:

[..]

Oei
Niet goed? :p
pi_188741538
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 19:17 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Niet goed? :p
Nou 't scheelt dat hij z'n ding al gedaan heeft
pi_188741755
Vanmiddag een date gehad. Ze is / was kwa uiterlijk en en innerlijk helemaal mijn type. Leuke, diepgaande en gevarieerde gesprekken. Ze was belangstellend ook. Was heel leuk. We hebben gewandeld en wat gedronken.

Jammer is wel dat ik denk dat zij mij niet echt ziet zitten. Ik kreeg niet echt (lichamelijke) signalen, ze zei halverwege de date dat ze het niet te laat wou maken omdat vroeg in de avond iemand zou komen om haar in haar huis te helpen en bij het afscheid zei ik iets van, we appen wel weer. Waarop zij reageerde met: mjah, eerst maar een avondje laten bezinken. Jammer, maar dat is dan eenmaal zo.

Ik ben het gewend iemand na de date een appje te sturen, dat ik het gezellig vond en vraag dan of ze goed zijn thuis gekomen. Maar vraag mij af of het in dit geval verstandig vind om dat nu al te doen.
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
pi_188741848
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 19:32 schreef Telefono het volgende:
Vanmiddag een date gehad. Ze is / was kwa uiterlijk en en innerlijk helemaal mijn type. Leuke, diepgaande en gevarieerde gesprekken. Ze was belangstellend ook. Was heel leuk. We hebben gewandeld en wat gedronken.

Jammer is wel dat ik denk dat zij mij niet echt ziet zitten. Ik kreeg niet echt (lichamelijke) signalen, ze zei halverwege de date dat ze het niet te laat wou maken omdat vroeg in de avond iemand zou komen om haar in haar huis te helpen en bij het afscheid zei ik iets van, we appen wel weer. Waarop zij reageerde met: mjah, eerst maar een avondje laten bezinken. Jammer, maar dat is dan eenmaal zo.

Ik ben het gewend iemand na de date een appje te sturen, dat ik het gezellig vond en vraag dan of ze goed zijn thuis gekomen. Maar vraag mij af of het in dit geval verstandig vind om dat nu al te doen.
Vind het sowieso wel zeer vriendelijk als je zo iets zou doen :) of het effect zal hebben op wel of niet een 2e date weet ik niet.
pi_188741852
Zoals je het omschrijft klinkt het alsof je goed zit met je gevoel. Een berichtje sturen om het daarmee af te sluiten kan natuurlijk altijd, want ghosten is ook weer zoiets ongemakkelijks. Gewoon eer aan jezelf houden en zeggen dat het leuk was en bedankt voor de gezellige avond.

Houd het neutraal, waarschijnlijk bedankt zij het voor hetzelfde en blijft het daarbij. Hoeft ze je ook niet teleur te stellen. Mocht je gevoel toch fout zitten zal ze zelf wel initiatief nemen voor een vervolg lijkt me.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_188741939
Dat is dan wel duidelijk. Dan stuur ik haar straks gewoon nog even een berichtje.
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
pi_188744178
quote:
10s.gif Op zondag 1 september 2019 19:21 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nou 't scheelt dat hij z'n ding al gedaan heeft
Ja hij wilt er gelukkig niet meer. :P

Swipe ze altijd weg maar deze heeft niks gezegd... }:|
pi_188745319
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 19:42 schreef Telefono het volgende:
Dat is dan wel duidelijk. Dan stuur ik haar straks gewoon nog even een berichtje.
Ja is wel aardig :)

Jammer dat het waarschijnlijk niets wordt.
  zondag 1 september 2019 @ 21:41:28 #143
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_188745856
Ik heb 2 keer seks gehad met een Tinder date en ze is wel leuk, maar wel een erg dikke kont en benen. Dus dat.
Beati pauperes spiritu
  zondag 1 september 2019 @ 21:43:01 #144
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_188745898
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 19:32 schreef Telefono het volgende:
Vanmiddag een date gehad. Ze is / was kwa uiterlijk en en innerlijk helemaal mijn type. Leuke, diepgaande en gevarieerde gesprekken. Ze was belangstellend ook. Was heel leuk. We hebben gewandeld en wat gedronken.

Jammer is wel dat ik denk dat zij mij niet echt ziet zitten. Ik kreeg niet echt (lichamelijke) signalen, ze zei halverwege de date dat ze het niet te laat wou maken omdat vroeg in de avond iemand zou komen om haar in haar huis te helpen en bij het afscheid zei ik iets van, we appen wel weer. Waarop zij reageerde met: mjah, eerst maar een avondje laten bezinken. Jammer, maar dat is dan eenmaal zo.

Ik ben het gewend iemand na de date een appje te sturen, dat ik het gezellig vond en vraag dan of ze goed zijn thuis gekomen. Maar vraag mij af of het in dit geval verstandig vind om dat nu al te doen.
Tijd om het om te draaien, laat haar maar eerst iets sturen. Laat zien dat je zelfbeheersing hebt en de wijven vinden dat prachtig
Beati pauperes spiritu
pi_188745946
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 21:41 schreef Academicus het volgende:
Ik heb 2 keer seks gehad met een Tinder date en ze is wel leuk, maar wel een erg dikke kont en benen. Dus dat.
Dezelfde of een nieuwe?
pi_188749582
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 21:43 schreef Academicus het volgende:

[..]

Tijd om het om te draaien, laat haar maar eerst iets sturen. Laat zien dat je zelfbeheersing hebt en de wijven vinden dat prachtig
In zijn geval ziet ze het waarschijnlijk gewoon niet zo zitten. ;)
pi_188749790
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 15:25 schreef Yasmin23 het volgende:
Nou het is zover. Wat ik al die tijd heb uitgesteld... :')

Woensdag een date met een vader :D :')
Goed bezig hoor!
pi_188749840
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 15:25 schreef Yasmin23 het volgende:
Nou het is zover. Wat ik al die tijd heb uitgesteld... :')

Woensdag een date met een vader :D :')
:o :o :o
pi_188750382
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 06:58 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

In zijn geval ziet ze het waarschijnlijk gewoon niet zo zitten. ;)
Daar denk ik helaas ook eerder aan ja. Was het maar zo makkelijk om niks te sturen en ze vliegen je daarna om je nek ;)
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
pi_188750394
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 09:11 schreef Telefono het volgende:

[..]

Daar denk ik helaas ook eerder aan ja. Was het maar zo makkelijk om niks te sturen en ze vliegen je daarna om je nek ;)
Heb je haar nog wat gestuurd?
pi_188750402
Gisteravond een berichtje gestuurd waarin ik haar bedankte voor de leuke middag en vroeg of ze goed was thuis gekomen.

Heeft ze later die avond beantwoord. Dat haar vrienden waren gekomen en later in de avond haar ouders ook nog.

Vrij neutraal dus maar de vonken spatten er nou niet echt vanaf.
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
pi_188750420
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 09:12 schreef Telefono het volgende:
Gisteravond een berichtje gestuurd waarin ik haar bedankte voor de leuke middag en vroeg of ze goed was thuis gekomen.

Heeft ze later die avond beantwoord. Dat haar vrienden waren gekomen en later in de avond haar ouders ook nog.

Vrij neutraal dus maar de vonken spatten er nou niet echt vanaf.
Ze is dus niet ingegaan op de date zelf?

Mja als ze niet had gezegd dat ze er nog een nachtje over moest slapen had ik gedacht geef het nog een kans maar nu weet ik niet of dat wat oplevert.
  maandag 2 september 2019 @ 09:18:54 #153
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_188750470
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 15:25 schreef Yasmin23 het volgende:
Nou het is zover. Wat ik al die tijd heb uitgesteld... :')

Woensdag een date met een vader :D :')
Niet doen joh tenzij jullie voor de snelle wip gaan allebei. Als je zelf geen kinderen hebt en hij wel dan is de kloof erg groot en 99% kans dat het op niks uitloopt qua relatie
Beati pauperes spiritu
pi_188750477
Nee zo denk ik er ook over. Denk dat ik haar nog wel terug stuur en dan zie ik het wel. Nooit geschoten is altijd mis. Als ik haar minder leuk had gevonden was het nu opgehouden.
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
pi_188750490
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 09:19 schreef Telefono het volgende:
Nee zo denk ik er ook over. Denk dat ik haar nog wel terug stuur en dan zie ik het wel. Nooit geschoten is altijd mis. Als ik haar minder leuk had gevonden was het nu opgehouden.
Ja das ook zo :) En grote kans dat ze gewoon eerlijk antwoord geeft dus dan weet je het ook.
pi_188750500
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 09:18 schreef Academicus het volgende:

[..]

Niet doen joh tenzij jullie voor de snelle wip gaan allebei. Als je zelf geen kinderen hebt en hij wel dan is de kloof erg groot en 99% kans dat het op niks uitloopt qua relatie
Ja zo denk ik ook dus daarom heb ik mij er niet eerder aan gewaagd.. Maar hij wilt niet nog meer kinderen en heeft ook geen zin in een vrouw met kinderen. Zijn kind is om het weekend 1 weekend bij hem.
pi_188750847
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 09:21 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja zo denk ik ook dus daarom heb ik mij er niet eerder aan gewaagd.. Maar hij wilt niet nog meer kinderen en heeft ook geen zin in een vrouw met kinderen. Zijn kind is om het weekend 1 weekend bij hem.
Tot hij jou ineens wel leuk gaat vinden en samen met jou alsnog een kind wil..

Ik begin er niet meer aan, vrouwen met jonge kinderen, recept voor drama. Tenzij de kinderen al ouder dan pak hem beet 15 zijn.
pi_188750884
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 10:07 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Tot hij jou ineens wel leuk gaat vinden en samen met jou alsnog een kind wil..

Ik begin er niet meer aan, vrouwen met jonge kinderen, recept voor drama. Tenzij de kinderen al ouder dan pak hem beet 15 zijn.
Ja is lastig om daar nu al van uit te gaan toch. Het heeft ook niet mijn voorkeur maar hij kwam er pas mee toen ik het hem vroeg... Sneaky bastard. :P Heb ook wel gezegd dat ik dat niet tof vind. Verder is het een leuke jongen dus dan geef ik het best een kans.

Denk dat het met vrouwen echt wel lastiger is omdat de kinderen daar vaker toch wonen.

Waar gaat het dan volgens jou meestal mis? Want ik heb er verder helemaal geen ervaringm mee.
pi_188750931
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 10:11 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja is lastig om daar nu al van uit te gaan toch. Het heeft ook niet mijn voorkeur maar hij kwam er pas mee toen ik het hem vroeg... Sneaky bastard. :P Heb ook wel gezegd dat ik dat niet tof vind. Verder is het een leuke jongen dus dan geef ik het best een kans.

Denk dat het met vrouwen echt wel lastiger is omdat de kinderen daar vaker toch wonen.
Zoiets verzwijgen op je profiel is not done, maar sommige vrouwen doen dat ook, komen ze ineens met de kinderen op de proppen :{.

Tuurlijk, geniet ervan zolang je kan!

Dat is niet altijd het geval, maar het is áltijd gedoe met kinderen, ongeacht of ze nu bij de vader of moeder zitten. Die verhalen de hele tijd over Pietje, Klaasje en/of Esmee, of een racuneuze ex..

Edit: ha, al antwoord gegeven voordat je je bericht aangepast had :D :P

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2019 10:17:08 ]
pi_188750951
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 10:16 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Zoiets verzwijgen op je profiel is not done, maar sommige vrouwen doen dat ook, komen ze ineens met de kinderen op de proppen :{.

Tuurlijk, geniet ervan zolang je kan!

Dat is niet altijd het geval, maar het is áltijd gedoe met kinderen, ongeacht of ze nu bij de vader of moeder zitten. Die verhalen de hele tijd over Pietje, Klaasje en/of Esmee, of een racuneuze ex..
Ja als het in zijn profiel stond had ik hem niet geliked. Heb ik hem ook gezegd :P Hij zei ook dat het in zijn nadeel werkt dus begrijp het ook wel dat die het niet vermeld. Maar als het constant over zijn kinderen gaat dan gaat dat wel storen ja..

Wat mijn vrees meer is, en dat zie ik ook bij vriendinnen die dan een relatie kregen met een vader is dat uiteindelijk die vriendinnen toch een grote rol kregen in het leven van die kinderen. Eerder is alles op afstand en dan binnen no time wonen ze samen met die man en dan komen dus ook de kinderkamers.... :X Maar goed die vriendinnen hebben zelf ook een kinderwens.

[ Bericht 15% gewijzigd door bitterbal op 02-09-2019 10:22:35 ]
pi_188751044
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 09:11 schreef Telefono het volgende:

[..]

Daar denk ik helaas ook eerder aan ja. Was het maar zo makkelijk om niks te sturen en ze vliegen je daarna om je nek ;)
Ik heb ook al zo vaak gehad dat ik dacht: Geef me nou maar een knuffel en laten we samen naar huis gaan dan komt het goed. :') (Vast herkenbaar.) Helaas is die stap vaak net een brug te ver en blijft de fysieke afstand aanwezig.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2019 10:25:25 ]
pi_188751066
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 10:25 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik heb ook al zo vaak gehad dat ik dacht: Geef me nou maar een knuffel en laten we samen naar huis gaan dan komt het goed. :') (Vast herkenbaar.) Helaas is die stap vaak net een brug te ver en blijft de fysieke afstand aanwezig.
Ff serieus :')
pi_188751096
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 10:26 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ff serieus :')
Ja hebben we het al eerder over gehad toch? Ik heb het liefst gewoon snel intiem contact, dan is die barrière alvast doorbroken en kun je daarop voortbouwen.
pi_188751107
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 10:28 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ja hebben we het al eerder over gehad toch? Ik heb het liefst gewoon snel intiem contact, dan is die barrière alvast doorbroken en kun je daarop voortbouwen.
:')
pi_188751172
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 10:29 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

:')
Ja kun je deze emoji er weer ingooien maar ik snap heus ook wel dat je dat niet van iemand mag verwachten meteen op de eerste date. Het is alleen wel soms zo dat ik denk: Als we nu de drempel over zouden zijn dan komt het goed.
pi_188751197
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 10:35 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ja kun je deze emoji er weer ingooien maar ik snap heus ook wel dat je dat niet van iemand mag verwachten meteen op de eerste date. Het is alleen wel soms zo dat ik denk: Als we nu de drempel over zouden zijn dan komt het goed.
Als iemand je niet leuk vindt komt dat zo dan toch niet opeens goed?
pi_188751219
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 10:37 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Als iemand je niet leuk vindt komt dat zo dan toch niet opeens goed?
Nee dat is zeker waar. Maar jij hebt toch ook wel dates gehad waarop je dacht: Wanneer gaat hij een fysieke move maken? Vaak is het volgens mij zo dat je daar alle twee wel een beetje op hoopt maar toch niet gebeurt omdat je allebei niet durft. Ik weet niet of dat bij @Telefono ook het geval was hoor.
pi_188751235
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 10:40 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Nee dat is zeker waar. Maar jij hebt toch ook wel dates gehad waarop je dacht: Wanneer gaat hij een fysieke move maken? Vaak is het volgens mij zo dat je daar alle twee wel een beetje op hoopt maar toch niet gebeurt omdat je allebei niet durft. Ik weet niet of dat bij @:Telefono ook het geval was hoor.
Als ik hem niet leuk vind moet die zeker geen fysieke move te maken :P

Bij Telefono heeft ze duidelijk gezegd dat ze het nog moet laten bezinken. En geloof er niets van dat iemand je er op afwijst als je geen move hebt gemaakt op een date.
pi_188751242
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 10:42 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Als ik hem niet leuk vind moet die zeker geen fysieke move te maken :P
Dat ben ik dan ook zeker met je eens. :) Het is alleen wel zo dat degene die de ander wel leuk vindt er soms wel op mag hopen toch? :)

quote:
Bij Telefono heeft ze duidelijk gezegd dat ze het nog moet laten bezinken. En geloof er niets van dat iemand je er op afwijst als je geen move hebt gemaakt op een date.
Ik wel. :P

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2019 10:44:27 ]
pi_188751287
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 10:42 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Als ik hem niet leuk vind moet die zeker geen fysieke move te maken :P

Bij Telefono heeft ze duidelijk gezegd dat ze het nog moet laten bezinken. En geloof er niets van dat iemand je er op afwijst als je geen move hebt gemaakt op een date.
Laten bezinken is vaak einde oefening..

En sommige vrouwen verwachten een move van een man, zullen zelf die move niet maken en dan achteraf zeuren.

Dus ja, genoeg die je wel af zullen wijzen op je niet gemaakte move.
pi_188751306
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 10:48 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Laten bezinken is vaak einde oefening..

En sommige vrouwen verwachten een move van een man, zullen zelf die move niet maken en dan achteraf zeuren.

Dus ja, genoeg die je wel af zullen wijzen op je niet gemaakte move.
Hmm nou begrijp die vrouwen dan niet :P
pi_188751390
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 10:48 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Laten bezinken is vaak einde oefening..

En sommige vrouwen verwachten een move van een man, zullen zelf die move niet maken en dan achteraf zeuren.

Dus ja, genoeg die je wel af zullen wijzen op je niet gemaakte move.
Herkenbaar maar wat mij betreft is dit ook niet echt een verwijt naar één van beide partijen. (Man/vrouw.) Helaas gewoon een mechanisme dat gewoon zo gegroeid is. Net zoals er vrijwel geen man is die moeilijk zal doen over een vrouw die een intieme move doet. Ik vind het alleen maar leuk als een vrouw een hand op mijn been of arm legt, het gebeurt alleen gewoon niet zo snel. :P

En ik snap vrouwen daarin ook, als je als vrouw meteen op intimiteit aan gaat sturen dan kunnen mannen daar ook misbruik van maken.
pi_188751447
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 11:00 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Herkenbaar maar wat mij betreft is dit ook niet echt een verwijt naar één van beide partijen. (Man/vrouw.) Helaas gewoon een mechanisme dat gewoon zo gegroeid is. Net zoals er vrijwel geen man is die moeilijk zal doen over een vrouw die een intieme move doet. Ik vind het alleen maar leuk als een vrouw een hand op mijn been of arm legt, het gebeurt alleen gewoon niet zo snel. :P

En ik snap vrouwen daarin ook, als je als vrouw meteen op intimiteit aan gaat sturen dan kunnen mannen daar ook misbruik van maken.
Zijn er genoeg waar ik nee tegen zou zeggen hoor.. En ja, dat ze niet als makkelijk gezien willen worden snap ik ook.

Laten we weer terug gaan naar concrete dates.
pi_188751482
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 11:06 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Zijn er genoeg waar ik nee tegen zou zeggen hoor.. En ja, dat ze niet als makkelijk gezien willen worden snap ik ook.

Laten we weer terug gaan naar concrete dates.
Dit is nog steeds date-gerelateerd. :) Maar ik ga wel weer even wieberen.
  maandag 2 september 2019 @ 11:10:27 #175
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_188751496
Dames die het willen laten bezinken willen je gewoon niet. Als ze niet enthousiast zijn worden ze dat ook niet. Dus geen energie meer in steken dan. Als ze toch nog zouden willen komen ze vanzelf wel weer.

En als een vrouw intimiteit wil zal ze het ook gemakkelijk maken. Kun je eenvoudig zien aan hoe ze op onschuldige aanrakingen reageert.
pi_188751520
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 11:06 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Zijn er genoeg waar ik nee tegen zou zeggen hoor.. En ja, dat ze niet als makkelijk gezien willen worden snap ik ook.

Laten we weer terug gaan naar concrete dates.
Jij nog dates gepland?
  maandag 2 september 2019 @ 11:20:22 #177
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_188751641
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 10:42 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Als ik hem niet leuk vind moet die zeker geen fysieke move te maken :P

Bij Telefono heeft ze duidelijk gezegd dat ze het nog moet laten bezinken. En geloof er niets van dat iemand je er op afwijst als je geen move hebt gemaakt op een date.
Vaak gaat dat vooral mis wegens een gebrek aan spanning die nodig is daarvoor. Dat kan het wel degelijk maken of breken.
pi_188751750
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 11:12 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Jij nog dates gepland?
Had ik gepland, ging niet door omdat ik niet snel genoeg reageerde op / volgens mevrouw :').

Ergens binnen nu en twee weken met een ander en date, is nu eerst op vakantie :).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2019 11:29:04 ]
  maandag 2 september 2019 @ 11:31:01 #179
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_188751793
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 11:12 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Jij nog dates gepland?
Ja,met Yasmin23 want dat schijnt de Fok babe anno 2019 te zijn
Beati pauperes spiritu
pi_188751921
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 11:31 schreef Academicus het volgende:

[..]

Ja,met Yasmin23 want dat schijnt de Fok babe anno 2019 te zijn
Ik neuk niet in het bos.
pi_188751927
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2019 11:28 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Had ik gepland, ging niet door omdat ik niet snel genoeg reageerde op / volgens mevrouw :').

Ergens binnen nu en twee weken met een ander en date, is nu eerst op vakantie :).
Leuk! Hoop dat het een leuke vrouw is.
  maandag 2 september 2019 @ 11:56:40 #182
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_188752177
quote:
14s.gif Op maandag 2 september 2019 11:38 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik neuk niet in het bos.
No worries, het hoef ook niet per se daar. Kunnen eerst uit eten gaan en dan verover ik je stukje bij beetje enzo. Top, wordt leuk :Y
Beati pauperes spiritu
pi_188752194
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 11:56 schreef Academicus het volgende:

[..]

No worries, het hoef ook niet per se daar. Kunnen eerst uit eten gaan en dan verover ik je stukje bij beetje enzo. Top, wordt leuk :Y
Denk toch niet dat we zullen matchen. Zoek wel iemand met wat meer diepgang en fatsoen.
  maandag 2 september 2019 @ 12:02:59 #184
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_188752275
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 11:58 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Denk toch niet dat we zullen matchen. Zoek wel iemand met wat meer diepgang en fatsoen.
Ik luister naar Leonard Cohen. ben liefhebber van de dichtkunst van Arthur Rimbaud en hou altijd de deur voor je open, sowieso. Welke man doet dat nou nog? :Y
Beati pauperes spiritu
pi_188752361
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 12:02 schreef Academicus het volgende:

[..]

Ik luister naar Leonard Cohen. ben liefhebber van de dichtkunst van Arthur Rimbaud en hou altijd de deur voor je open, sowieso. Welke man doet dat nou nog? :Y
Heb je een punt. Ik zet je op de lijst.
  maandag 2 september 2019 @ 12:11:45 #186
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_188752384
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 12:09 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Heb je een punt. Ik zet je op de lijst.
^O^ Je wordt niet teleurgesteld
Beati pauperes spiritu
pi_188752720
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 10:42 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Als ik hem niet leuk vind moet die zeker geen fysieke move te maken :P

Bij Telefono heeft ze duidelijk gezegd dat ze het nog moet laten bezinken. En geloof er niets van dat iemand je er op afwijst als je geen move hebt gemaakt op een date.
De discussie over de move tijdens de eerste date is misschien niet on topic maar wel een leuke. En ook per persoon verschillend lijkt mij. Mijn ervaring is, als iemand je leuk vind, gaat ze je niet afwijzen na date 1. Die zijn er vast wel, maar ik denk niet dat ik dat soort type's date die dat snel verwachten / willen. De tweede moet er wel wat gebeuren op dat gebied. Voor mij is een eerste date via internet min of meer wat aftasten of iemand ook zo is als je denkt en of het klikt natuurlijk
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
pi_188752755
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 10:48 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Laten bezinken is vaak einde oefening..

En sommige vrouwen verwachten een move van een man, zullen zelf die move niet maken en dan achteraf zeuren.

Dus ja, genoeg die je wel af zullen wijzen op je niet gemaakte move.
Die ervaring heb ik ook, als ze zeggen van ik moet er nog een nachtje over slapen of een avondje over denken is voor mij hetzelfde als, ik vind je niet leuk genoeg maar durf je dat nu niet in het gezicht te zeggen. :{
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
pi_188752765
quote:
7s.gif Op maandag 2 september 2019 12:39 schreef Telefono het volgende:

[..]

De discussie over de move tijdens de eerste date is misschien niet on topic maar wel een leuke. En ook per persoon verschillend lijkt mij. Mijn ervaring is, als iemand je leuk vind, gaat ze je niet afwijzen na date 1. Die zijn er vast wel, maar ik denk niet dat ik dat soort type's date die dat snel verwachten / willen. De tweede moet er wel wat gebeuren op dat gebied. Voor mij is een eerste date via internet min of meer wat aftasten of iemand ook zo is als je denkt en of het klikt natuurlijk
Mja er zijn hier fokkers die denken dat als een vrouw niet op een date of 2e date wilt de man niet genoeg geflirt heeft en meer ´spanning´ had moeten creëren.
pi_188752808
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 12:42 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Mja er zijn hier fokkers die denken dat als een vrouw niet op een date of 2e date wilt de man niet genoeg geflirt heeft en meer ´spanning´ had moeten creëren.
Zit denk ik ook verschil tussen of je iemand via internet voor het eerst ziet of date met iemand die je al langer kent maar de eerste officiele date is. Maar dat is maar hoe ik het zie. En vooral heel persoonlijk.
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
pi_188752830
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 12:44 schreef Telefono het volgende:

[..]

Zit denk ik ook verschil tussen of je iemand via internet voor het eerst ziet of date met iemand die je al langer kent maar de eerste officiele date is. Maar dat is maar hoe ik het zie. En vooral heel persoonlijk.
Denk dat het niet zo zwart wit is. Als ze je er op afwijst omdat je geen moves hebt gemaakt was ze alleen uit op sex naar mijn idee.
pi_188752905
J
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 12:45 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Denk dat het niet zo zwart wit is. Als ze je er op afwijst omdat je geen moves hebt gemaakt was ze alleen uit op sex naar mijn idee.
Ja zo kun je het ook zien. Daarom heb ik ook zoiets van, degene die dat willen date ik ook niet, het is van te voren al duidelijk dat ik iets serieus wil en andersom.
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
  maandag 2 september 2019 @ 13:03:09 #193
27929 piere
doe mij maar bier
pi_188753124
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 12:45 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Denk dat het niet zo zwart wit is. Als ze je er op afwijst omdat je geen moves hebt gemaakt was ze alleen uit op sex naar mijn idee.
Niks mis mee :P
fok you ja!
pi_188753318
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 13:03 schreef piere het volgende:

[..]

Niks mis mee :P
pi_188753427
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 12:42 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Mja er zijn hier fokkers die denken dat als een vrouw niet op een date of 2e date wilt de man niet genoeg geflirt heeft en meer ´spanning´ had moeten creëren.
Ik neem in dit geval aan dat je het over mij hebt, dus ik zal maar even reageren.

Natuurlijk komt er meer bij kijken dan alleen "spanning", maar het gaat er om dat je niet out of the blue vraagt of iemand met je op date wilt, zonder dat je daar aanleiding voor hebt gegeven.

En daar komt dat stukje "spanning" vandaan. Dat maakt het verschil of het een vriendschappelijk drankje is of meer dan dat.
  maandag 2 september 2019 @ 13:40:52 #196
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_188753699
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 12:42 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Mja er zijn hier fokkers die denken dat als een vrouw niet op een date of 2e date wilt de man niet genoeg geflirt heeft en meer ´spanning´ had moeten creëren.
Dat kan inderdaad een reden zijn dat een eerste date mislukt. Hoeft niet maar kan wel.
pi_188753876
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 13:21 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ik neem in dit geval aan dat je het over mij hebt, dus ik zal maar even reageren.

Natuurlijk komt er meer bij kijken dan alleen "spanning", maar het gaat er om dat je niet out of the blue vraagt of iemand met je op date wilt, zonder dat je daar aanleiding voor hebt gegeven.

En daar komt dat stukje "spanning" vandaan. Dat maakt het verschil of het een vriendschappelijk drankje is of meer dan dat.
Ja flirten is wel handig natuurlijk maar de vorige keer had je het duidelijk over seksuele spanning.
pi_188753896
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 13:55 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja flirten is wel handig natuurlijk maar de vorige keer had je het duidelijk over seksuele spanning.
Ja dat krijg je door te flirten. Jij gaat toch niet op date met iemand waar je nooit seks mee zou willen hebben? :)
pi_188753912
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 13:58 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ja dat krijg je door te flirten. Jij gaat toch niet op date met iemand waar je nooit seks mee zou willen hebben? :)
Nee maar vorige had ik een beetje het idee dat je bedoelde dat de dates misliepen omdat er niet genoeg seksuele spanning was gecreëerd terwijl ik denk dat de persoon die persoon gewoon niet leuk vond. Dus kan je flirten tot je een ons weegt maar daar schiet je niks mee op.
pi_188753922
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 14:00 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee maar vorige had ik een beetje het idee dat je bedoelde dat de dates misliepen omdat er niet genoeg seksuele spanning was gecreëerd terwijl ik denk dat de persoon die persoon gewoon niet leuk vond. Dus kan je flirten tot je een ons weegt maar daar schiet je niks mee op.
Dat is zeker zo.
pi_188753931
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 14:01 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Dat is zeker zo.
Het kan natuurlijk zo zijn dat als je helemaal niet flirt de ander denkt dat je geen interesse hebt en daardoor zelf afhaakt. Dus het is lastig.
  maandag 2 september 2019 @ 16:04:34 #202
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_188755518
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 14:02 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Het kan natuurlijk zo zijn dat als je helemaal niet flirt de ander denkt dat je geen interesse hebt en daardoor zelf afhaakt. Dus het is lastig.
Wanneer je geen spanning creeert dan kan het ook zo zijn dat die ander denkt "bij die gozer voel ik nou echt helemaal niks".
pi_188755642
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 14:02 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Het kan natuurlijk zo zijn dat als je helemaal niet flirt de ander denkt dat je geen interesse hebt en daardoor zelf afhaakt. Dus het is lastig.
Je kunt je afvragen wat er voor zorgt waardoor je een bepaald persoon leuk vindt. :)
pi_188755674
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 16:12 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Je kunt je afvragen wat er voor zorgt waardoor je een bepaald persoon leuk vindt. :)
Als ik naar tinderdates kijkt vond ik die persoon al leuk voordat er geflirt was :P
pi_188755696
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 16:15 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Als ik naar tinderdates kijkt vond ik die persoon al leuk voordat er geflirt was :P
Dus uiterlijk?
pi_188755706
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 16:16 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Dus uiterlijk?
Ja en hoe die dan is. Als dat niet zo is dan denk ik dat voor mij persoonlijk dat flirten ook niet meer uitmaakt.
pi_188766431
Gisteravond nog even geappt met mijn date van die dag er voor. Zoals verwacht vertelde ze dat ze er nog eens goed over had nagedacht en toch niet het idee had dat er voor haar meer in zat. Dat ze het vervelend vond om te zeggen maar graag eerlijk wou zijn.

Heb ik maar op gereageerd met dat het niet vervelend was maar juist goed dat ze zo eerlijk was. Nog een paar keer heen en weer geappt en elkaar het beste gewenst en dat was het. Toch altijd fijn zo'n duidelijke en volwassen afsluiting ondanks je het graag anders ziet :)
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
pi_188766491
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:14 schreef Telefono het volgende:
Gisteravond nog even geappt met mijn date van die dag er voor. Zoals verwacht vertelde ze dat ze er nog eens goed over had nagedacht en toch niet het idee had dat er voor haar meer in zat. Dat ze het vervelend vond om te zeggen maar graag eerlijk wou zijn.

Heb ik maar op gereageerd met dat het niet vervelend was maar juist goed dat ze zo eerlijk was. Nog een paar keer heen en weer geappt en elkaar het beste gewenst en dat was het. Toch altijd fijn zo'n duidelijke en volwassen afsluiting ondanks je het graag anders ziet :)
Ja zeker na 1 date. Meeste laten gewoon niets meer horen. Heb je nog andere dates gepland?
pi_188768368
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 16:04 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Wanneer je geen spanning creeert dan kan het ook zo zijn dat die ander denkt "bij die gozer voel ik nou echt helemaal niks".
Volgens mij is het grootste gevaar tijdens daten (en uberhaupt met alles) dat je voor de ander gaat denken en daar je gedrag op gaat aanpassen. Gewoon je zelf zijn is wat dat betreft het makkelijkste. Hoef je ook niet geforceerd te flirten wanneer je normaal helemaal geen flirt bent. Dit komt er alleen maar ongemakkelijk uit.
  dinsdag 3 september 2019 @ 11:45:24 #210
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_188768486
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 11:38 schreef Holenbeer het volgende:

[..]

Volgens mij is het grootste gevaar tijdens daten (en uberhaupt met alles) dat je voor de ander gaat denken en daar je gedrag op gaat aanpassen. Gewoon je zelf zijn is wat dat betreft het makkelijkste. Hoef je ook niet geforceerd te flirten wanneer je normaal helemaal geen flirt bent. Dit komt er alleen maar ongemakkelijk uit.
Nouja natuurlijk pas je gedrag aan in op een situatie. Als ik een functioneringsgesprek heb zal ik mijn leidinggevende niet haar hand strelen of zeggen dat ik haar brilmontuur wel prikkelend vind.

[ Bericht 0% gewijzigd door Hexagon op 03-09-2019 12:51:43 ]
pi_188769212
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 11:45 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nouja natuurlijk pas je gedrag aan in op een situatie. Als ik een functioneringsgesprek heb zal ik mijn leidinggevende niet haar hand te strelen of zeggen dat ik haar brilmontuur wel prikkelend vind.
Ja das wel wat ongepast ja :D Beste is gewoon subtiel beginnen en kijken hoe de date reageert. Ik had ooit een date met een jongen die ik niks vond en die steeds maar dichterbij kwam zitten en ik maar verder wegschuiven :D Maar hij begreep de hint duidelijk niet.

Gewoon naar lichaamstaal kijken kan ook helpen. Of iemand je spiegelt of welke kant de voeten bv op richten.
  dinsdag 3 september 2019 @ 12:48:54 #212
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_188769250
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 12:46 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja das wel wat ongepast ja :D Beste is gewoon subtiel beginnen en kijken hoe de date reageert. Ik had ooit een date met een jongen die ik niks vond en die steeds maar dichterbij kwam zitten en ik maar verder wegschuiven :D Maar hij begreep de hint duidelijk niet.

Gewoon naar lichaamstaal kijken kan ook helpen. Of iemand je spiegelt of welke kant de voeten bv op richten.
Als hij het niet begrijpt moet je het wat duidelijker uitleggen of gewoon afkappen.

Maar hij probeert het in ieder geval wel. Zonder succes. Maar was hij er bij gaan zitten alsof je zijn leidinggevende bent dan was het sowieso niks geworden.
pi_188769269
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 12:48 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Als hij het niet begrijpt moet je het wat duidelijker uitleggen of gewoon afkappen.

Maar hij probeert het in ieder geval wel. Zonder succes. Maar was hij er bij gaan zitten alsof je zijn leidinggevende bent dan was het sowieso niks geworden.
Ja er is een dunne lijn tussen hij probeert het tenminste wel en schijtvervelend.:P
pi_188769309
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 09:18 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja zeker na 1 date. Meeste laten gewoon niets meer horen. Heb je nog andere dates gepland?
Heb 2 dates in de maak. Maar beide doen na 2x het concreet proberen te maken ontwijkend daarover. Vervolgens wel door appen nu en dan. Ben met hen niet erg apperig meer, grote kans dat ze dus niet echt willen afspreken maar wel de aandacht willen. Daar schiet ik niks mee op dus
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
  dinsdag 3 september 2019 @ 12:52:57 #215
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_188769313
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 12:50 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja er is een dunne lijn tussen hij probeert het tenminste wel en schijtvervelend.:P
Hoe schijtvervelend je het vind is afhankelijk van hoe leuk je hem vind. Kennelijk vind je hem onaantrekkelijk dan.

Waarom maak je geen einde aan de date dan?
pi_188769349
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 12:52 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Hoe schijtvervelend je het vind is afhankelijk van hoe leuk je hem vind. Kennelijk vind je hem onaantrekkelijk dan.

Waarom maak je geen einde aan de date dan?
Heb ik uiteindelijk ook gedaan.

Maar als je zegt hij probeert het tenminste wel is een gevaarlijke. :P Als een vrouw geen interesse in iemand heeft denk ik niet dat je er verstandig aan doet om maar te blijven flirten onder het mom van nou probeer het toch.
pi_188769361
quote:
12s.gif Op dinsdag 3 september 2019 12:52 schreef Telefono het volgende:

[..]

Heb 2 dates in de maak. Maar beide doen na 2x het concreet proberen te maken ontwijkend daarover. Vervolgens wel door appen nu en dan. Ben met hen niet erg apperig meer, grote kans dat ze dus niet echt willen afspreken maar wel de aandacht willen. Daar schiet ik niks mee op dus
Concreet als duidelijk vragen wanneer jullie afspreken?
pi_188769400
quote:
12s.gif Op dinsdag 3 september 2019 12:52 schreef Telefono het volgende:

[..]

Heb 2 dates in de maak. Maar beide doen na 2x het concreet proberen te maken ontwijkend daarover. Vervolgens wel door appen nu en dan. Ben met hen niet erg apperig meer, grote kans dat ze dus niet echt willen afspreken maar wel de aandacht willen. Daar schiet ik niks mee op dus
De leukste dates zijn voor mij vrijwel altijd wel de dates waar ik echt uitgebreid (dus avonden lang) mee heb geappt.

Als dat contact al wat verwaterd is en de frequentie van het appen steeds meer terugloopt is dat voor mij vaak ook een teken dat het niet zoveel zin meer heeft.
  dinsdag 3 september 2019 @ 12:58:32 #219
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_188769402
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 12:55 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Heb ik uiteindelijk ook gedaan.

Maar als je zegt hij probeert het tenminste wel is een gevaarlijke. :P Als een vrouw geen interesse in iemand heeft denk ik niet dat je er verstandig aan doet om maar te blijven flirten onder het mom van nou probeer het toch.
Nee maar je krijgt natuurlijk niet altijd hoogte van de ander. Die man weet nog niet zo goed dat je geen interesse hebt. Dus dan moet je het duidelijk maken.

Maar had je wel interesse gehad dan had je zn probeersels geweldig gevonden
pi_188769422
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 12:58 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nee maar je krijgt natuurlijk niet altijd hoogte van de ander. Die man weet nog niet zo goed dat je geen interesse hebt. Dus dan moet je het duidelijk maken.

Maar had je wel interesse gehad dan had je zn probeersels geweldig gevonden
Vind wegschuiven vrij duidelijk. Net zoals je bv je hand zou bewegen naar de been van de ander om daar je hand te leggen en die persoon draait zijn/haar been weg.
  dinsdag 3 september 2019 @ 13:00:12 #221
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_188769425
quote:
12s.gif Op dinsdag 3 september 2019 12:52 schreef Telefono het volgende:

[..]

Heb 2 dates in de maak. Maar beide doen na 2x het concreet proberen te maken ontwijkend daarover. Vervolgens wel door appen nu en dan. Ben met hen niet erg apperig meer, grote kans dat ze dus niet echt willen afspreken maar wel de aandacht willen. Daar schiet ik niks mee op dus
Gewoon als ze nog een keer appen direct vragen wanneer jullie een keer gaan afspreken. En als ze vaag antwoorden gewoon zeggen dat als ze dat niet wil je ook geen zin meer hebt met haar te appen.
  dinsdag 3 september 2019 @ 13:01:47 #222
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_188769448
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 12:58 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

De leukste dates zijn voor mij vrijwel altijd wel de dates waar ik echt uitgebreid (dus avonden lang) mee heb geappt.

Als dat contact al wat verwaterd is en de frequentie van het appen steeds meer terugloopt is dat voor mij vaak ook een teken dat het niet zoveel zin meer heeft.
Avonden lang is al heel veel eigenlijk. Een avondje goed appen en de meeste vrouwen zeggen ja op een date (en als het een nee is dan bleef het een nee)
  dinsdag 3 september 2019 @ 13:03:06 #223
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_188769471
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 12:59 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Vind wegschuiven vrij duidelijk. Net zoals je bv je hand zou bewegen naar de been van de ander om daar je hand te leggen en die persoon draait zijn/haar been weg.
Tja, voor hem niet duidelijk genoeg. Dus dan nog maar duidelijker zijn door te zeggen dat je er geen liefde in ziet en de rekening wilt.
pi_188769617
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 13:03 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Tja, voor hem niet duidelijk genoeg. Dus dan nog maar duidelijker zijn door te zeggen dat je er geen liefde in ziet en de rekening wilt.
Dat begrijp ik, mijn punt was dat het geen kwaad kan om zelf ook te kijken hoe er op je geflirt wordt gereageerd ipv wachten op een verbale nee. Want voordat je die nee krijgt heb je al wat duidelijk signalen gemist.
pi_188769761
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 12:46 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja das wel wat ongepast ja :D Beste is gewoon subtiel beginnen en kijken hoe de date reageert. Ik had ooit een date met een jongen die ik niks vond en die steeds maar dichterbij kwam zitten en ik maar verder wegschuiven :D Maar hij begreep de hint duidelijk niet.

Gewoon naar lichaamstaal kijken kan ook helpen. Of iemand je spiegelt of welke kant de voeten bv op richten.
Hoezo was je met hem op date als je hem niks vond? :+
pi_188769766
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 13:21 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Hoezo was je met hem op date als je hem niks vond? :+
Omdat die op de app wel leuk leek :P
pi_188769790
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 13:21 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Omdat die op de app wel leuk leek :P
Oke, vreemd.

Dus op de app heel leuk, maar in het echt niet. Heb je daar vaak last van?
pi_188769827
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 13:23 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Oke, vreemd.

Dus op de app heel leuk, maar in het echt niet. Heb je daar vaak last van?
:D

Nou deze was wel extreem. Had ook 10 cm bij gelogen in zijn lengte.
pi_188769986
Ik ben wel benieuwd, hoe staan jullie erin om te daten met mensen die geen Nederlands spreken?
Dus een date in het Engels bijvoorbeeld?
pi_188770005
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 13:38 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik ben wel benieuwd, hoe staan jullie erin om te daten met mensen die geen Nederlands spreken?
Dus een date in het Engels bijvoorbeeld?
Geen probleem. Vaak gedaan. Staat het je tegen?

Als ik mij nu goed herinner was de meerderheid van mijn dates niet nederlands sprekend.
  dinsdag 3 september 2019 @ 13:43:49 #231
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_188770063
Ik heb het 2x gedaan ofzo. Niet mijn ding, kan mij dan niet goed genoeg uiten en spontaan dingen zeggen. Moet er dan teveel over nadenken. Zou ik geen zin in hebben.
pi_188770144
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 september 2019 13:43 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb het 2x gedaan ofzo. Niet mijn ding, kan mij dan niet goed genoeg uiten en spontaan dingen zeggen. Moet er dan teveel over nadenken. Zou ik geen zin in hebben.
Ik vind het eigenlijk wel fijn. Bij fouten die ik maak in het Nederlands kan ik mij daar wel echt om schamen. In het Engels totaal niet.. Maak ik ook genoeg fouten maar het is dan ook niet mijn eerste taal.
pi_188774105
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 13:38 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik ben wel benieuwd, hoe staan jullie erin om te daten met mensen die geen Nederlands spreken?
Dus een date in het Engels bijvoorbeeld?
Geen enkel probleem. Maar dan moet je Engels dan wel van een substantieel niveau zijn. Als je Engels krakkemikkig is, dan ga je dat minder snel doen natuurlijk. Maar ik denk als je Engels gewoon goed is, dat geen probleem moet zijn. Althans, naar mijn mening.
pi_188774280
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 13:38 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik ben wel benieuwd, hoe staan jullie erin om te daten met mensen die geen Nederlands spreken?
Dus een date in het Engels bijvoorbeeld?
Over het algemeen geen probleem.

Ik merk zelf alleen wel dat een andere taal een soort van barrière creëert. De klik is daardoor toch iets anders dan met een Nederlandse dame.

Maar dat is mijn ervaring.
pi_188775105
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 12:55 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Concreet als duidelijk vragen wanneer jullie afspreken?
Ja klopt. De een zegt dat zij het leuk vind maar dat zij dan niet kan en gaat niet inhoudelijk verder, wel over andere dingen weer. Bij de tweede keer zou ze wel dat weekend daarna kunnen maar reageert vervolgens niet meer.

De ander zei dat het haar leuk lijkt, met als gevolg dat ze na mijn voorstel een paar dagen niets zei. Daarna uit haar zelf weer geappt over iets anders en nu na mijn volgende voorstel stil.

Voel weinig behoefte om nog een keer een voorstel te doen. Als ze er mee komen en concreet willen maken is nog wel prima.
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
pi_188775131
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 12:58 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

De leukste dates zijn voor mij vrijwel altijd wel de dates waar ik echt uitgebreid (dus avonden lang) mee heb geappt.

Als dat contact al wat verwaterd is en de frequentie van het appen steeds meer terugloopt is dat voor mij vaak ook een teken dat het niet zoveel zin meer heeft.
Daar zit wel wat in ja
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
pi_188775137
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 19:23 schreef Telefono het volgende:

[..]

Ja klopt. De een zegt dat zij het leuk vind maar dat zij dan niet kan en gaat niet inhoudelijk verder, wel over andere dingen weer. Bij de tweede keer zou ze wel dat weekend daarna kunnen maar reageert vervolgens niet meer.

De ander zei dat het haar leuk lijkt, met als gevolg dat ze na mijn voorstel een paar dagen niets zei. Daarna uit haar zelf weer geappt over iets anders en nu na mijn volgende voorstel stil.

Voel weinig behoefte om nog een keer een voorstel te doen. Als ze er mee komen en concreet willen maken is nog wel prima.
Vaak genoeg meegemaakt dit. Laatst ook weer. Doe je niets aan ;) Gewoon lekker laten gaan en niet op zitten wachten. Heeft geen zin. Gewoon lekker doorgaan met daten ^O^
pi_188775193
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 13:00 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Gewoon als ze nog een keer appen direct vragen wanneer jullie een keer gaan afspreken. En als ze vaag antwoorden gewoon zeggen dat als ze dat niet wil je ook geen zin meer hebt met haar te appen.
Zo zat ik ook al eens te denken. Ze zijn nu stil maar heb inderdaad geen zin om alleen hun aandacht te vullen. Ga dat dan ook eerlijk zeggen, misschien wel iets subtieler maar wel duidelijk.
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
pi_188775286
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 13:23 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Oke, vreemd.

Dus op de app heel leuk, maar in het echt niet. Heb je daar vaak last van?
Gebeurt heel vaak toch..
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
pi_188775341
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 19:24 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Vaak genoeg meegemaakt dit. Laatst ook weer. Doe je niets aan ;) Gewoon lekker laten gaan en niet op zitten wachten. Heeft geen zin. Gewoon lekker doorgaan met daten ^O^
Haha ja klopt, maar weer op zoek naar andere die oprechter zijn :)
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
  dinsdag 3 september 2019 @ 19:40:03 #241
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_188775437
Het gevaar van heel leuk op de app is dat veel mensen er torenhoge verwachtingen van krijgen en het in het echt tegenvalt.

Daarom is snel afspreken ook zo belangrijk. En als ik zo bedenk zijn mijn beste dates meestal degenen geweest waar het appcontact tamelijk vlak was.
pi_188775471
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 19:40 schreef Hexagon het volgende:
Het gevaar van heel leuk op de app is dat veel mensen er torenhoge verwachtingen van krijgen en het in het echt tegenvalt.

Daarom is snel afspreken ook zo belangrijk. En als ik zo bedenk zijn mijn beste dates meestal degenen geweest waar het appcontact tamelijk vlak was.
Dit ja.

Mijn appcontact is met dates nooit heel uitgebreid geweest. Als het een paar dagen goed loopt qua contact, dan stel ik altijd iets voor. Te lang wachten door te veel appen heeft mij niets goed gedaan.
pi_188775548
Is ook maar net hoe je app frequentie is natuurlijk. Ik ben niet iemand die hele dagen of avonden appt. Meer van berichtjes tussendoor. Dan komt het weer anders over dan wanneer je uren in een avond zit te appen.
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
pi_188775654
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 19:45 schreef Telefono het volgende:
Is ook maar net hoe je app frequentie is natuurlijk. Ik ben niet iemand die hele dagen of avonden appt. Meer van berichtjes tussendoor. Dan komt het weer anders over dan wanneer je uren in een avond zit te appen.
Ja, dat. Berichten tussendoor. En niet hele avonden en dagen appen.
pi_188775732
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 19:32 schreef Telefono het volgende:

[..]

Gebeurt heel vaak toch..
Ik vraag me af waar dat dan in ligt.
  dinsdag 3 september 2019 @ 20:01:15 #246
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_188775831
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 19:51 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ja, dat. Berichten tussendoor. En niet hele avonden en dagen appen.
Ik had meestal een avondje flink appen en dan meteen een date voorstellen
pi_188775973
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 20:01 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ik had meestal een avondje flink appen en dan meteen een date voorstellen
Ja kan ook.
  dinsdag 3 september 2019 @ 20:12:03 #248
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_188776009
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 19:55 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ik vraag me af waar dat dan in ligt.
Mensen krijgen dan torenhoge verwachtingen.
pi_188779698
Ik heb maar 1 keer gehad dat het niet klikte op de date terwijl het appcontact wel echt leuk was.
pi_188780204
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 23:26 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb maar 1 keer gehad dat het niet klikte op de date terwijl het appcontact wel echt leuk was.
Oh k heb dat vaker gehad.

Komt denk ik doordat je iets langer over een antwoord over de app kan doen, zonder dat de pauzes opvallen. En je kan woorden nog wijzigen of de grap benadrukken door een ;) of 8)7 smiley..

In het echt valt het nadenken op en als je er zomaar iets uit floept of niet te overtuigend zegt, komt de clou of de boodschap anders over. Of na een grap een pauze laten vallen komt niet over terwijl jouw ;) eerder als een spasme over komt dan een gemeende knipoog. En is het effect weg wat je wil zeggen...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_188783002
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2019 00:09 schreef Godshand het volgende:

[..]

Oh k heb dat vaker gehad.

Komt denk ik doordat je iets langer over een antwoord over de app kan doen, zonder dat de pauzes opvallen. En je kan woorden nog wijzigen of de grap benadrukken door een ;) of 8)7 smiley..

In het echt valt het nadenken op en als je er zomaar iets uit floept of niet te overtuigend zegt, komt de clou of de boodschap anders over. Of na een grap een pauze laten vallen komt niet over terwijl jouw ;) eerder als een spasme over komt dan een gemeende knipoog. En is het effect weg wat je wil zeggen...
Heb je dan veel lange gesprekken voordat je op date gaat?
pi_188783063
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 10:40 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Heb je dan veel lange gesprekken voordat je op date gaat?
Ik had ze soms wel ja, via Paiq vroeger of MSN Messenger, later appen :')

Duurde toch altijd wel 2 tot 3 weken tot je kon daten gezien agenda's en in de tussentijd veel berichten naar elkaar sturen..

Maar dan maak je hele voorstellingen van elkaar in je hoofd, en dan valt het soms tegen in het echt. Soms was het ook van mijn kant, als de dame er minder leuk uit zag dan haar foto, dan is mijn enthousiasme ook weg en verloopt het gesprek moeizaam. Is ook wel eens andersom geweest ("Ik dacht dat je langer was").
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_188783065
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2019 00:09 schreef Godshand het volgende:

[..]

Oh k heb dat vaker gehad.

Komt denk ik doordat je iets langer over een antwoord over de app kan doen, zonder dat de pauzes opvallen. En je kan woorden nog wijzigen of de grap benadrukken door een ;) of 8)7 smiley..

In het echt valt het nadenken op en als je er zomaar iets uit floept of niet te overtuigend zegt, komt de clou of de boodschap anders over. Of na een grap een pauze laten vallen komt niet over terwijl jouw ;) eerder als een spasme over komt dan een gemeende knipoog. En is het effect weg wat je wil zeggen...
Precies dit dus!

Op de app leek / lijkt het dan leuk en in het echt komt er geen fatsoenlijk woord uit.. :{
pi_188783140
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2019 10:45 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik had ze soms wel ja, via Paiq vroeger of MSN Messenger, later appen :')

Duurde toch altijd wel 2 tot 3 weken tot je kon daten gezien agenda's en in de tussentijd veel berichten naar elkaar sturen..

Maar dan maak je hele voorstellingen van elkaar in je hoofd, en dan valt het soms tegen in het echt. Soms was het ook van mijn kant, als de dame er minder leuk uit zag dan haar foto, dan is mijn enthousiasme ook weg en verloopt het gesprek moeizaam. Is ook wel eens andersom geweest ("Ik dacht dat je langer was").
Vind het toch een lastige. Als je alleen de basisinfo uitwisselt weet je eigenlijk helemaal niks van de ander wat ook flink in je nadeel kan werken.
pi_188783237
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 10:53 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Vind het toch een lastige. Als je alleen de basisinfo uitwisselt weet je eigenlijk helemaal niks van de ander wat ook flink in je nadeel kan werken.
Daarom geloof ik persoonlijk dat je op zoek moet naar die 'sweet spot'; je weet genoeg van elkaar om te bepalen of je het een date waard vindt, en dat je genoeg aanknopingspunten hebt om in de date verder voort te borduren, maar je hebt ook nog voldoende om verder te verkennen en elkaar meer te leren kennen.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_188783258
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 11:01 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Daarom geloof ik persoonlijk dat je op zoek moet naar die 'sweet spot'; je weet genoeg van elkaar om te bepalen of je het een date waard vindt, en dat je genoeg aanknopingspunten hebt om in de date verder voort te borduren, maar je hebt ook nog voldoende om verder te verkennen en elkaar meer te leren kennen.
Ja maar wat is dan precies die sweet spot? :P
pi_188783343
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 11:03 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja maar wat is dan precies die sweet spot? :P
Dat omschrijf ik daar toch al een beetje? Moet je ook een beetje zelf zien achter te komen. Meer een "fingerspitzengefühl" dan dat je dat concreet kan benoemen. Waarschijnlijk langer dan een paar regels uitwisselen en afspreken maar korter dan enkele weken intensief appen en elkaars volledige levensgeschiedenis te hebben verteld.

ergens daar tussen in ;)
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_188783376
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 11:03 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja maar wat is dan precies die sweet spot? :P
Verdiep je eens in de FORM technique ;)
  woensdag 4 september 2019 @ 11:13:15 #259
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_188783378
Vooral belangrijk te weten of er wat leuke raakvlakken zijn en geen nogo's. Meer hoef je van elkaar niet te weten.
pi_188783403
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 11:13 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Verdiep je eens in de FORM technique ;)
Zegt mij niets? Waar gaat het over?
pi_188783428
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 11:14 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Zegt mij niets? Waar gaat het over?
Gaat over hoe je makkelijk een gesprek aan de gang kan houden.

https://www.psychologistw(...)ation-form-technique
pi_188783473
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 11:15 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Gaat over hoe je makkelijk een gesprek aan de gang kan houden.

https://www.psychologistw(...)ation-form-technique
Eerste wat ik zie small talk :P

Ik merk zelf dat op dating apps het gesprek voornamelijk uit small talk bestaat er waarschijnlijk geen date uitkomt :P Kan denk ik wel redelijk goed small talken maar dat zoek ik niet in een date :P En zo kom je dan denk ik ook niet bij die sweet spot.
pi_188783476
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 11:15 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Gaat over hoe je makkelijk een gesprek aan de gang kan houden.

https://www.psychologistw(...)ation-form-technique
Maar dat wil ik juist niet, de ander mag / moet ook deelnemen. De tijd dat ik alles uit iedereen ga lopen trekken is al lang voorbij..
pi_188783507
Die date die vanaaf was maar nu zondag begon het gesprek met weirdo zoekt weirdo... Nou dan ben ik wel getriggerd :P
pi_188783595
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 11:18 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Eerste wat ik zie small talk :P

Ik merk zelf dat op dating apps het gesprek voornamelijk uit small talk bestaat er waarschijnlijk geen date uitkomt :P Kan denk ik wel redelijk goed small talken maar dat zoek ik niet in een date :P En zo kom je dan denk ik ook niet bij die sweet spot.
Wat wil je dan precies?
pi_188783658
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 11:18 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Maar dat wil ik juist niet, de ander mag / moet ook deelnemen. De tijd dat ik alles uit iedereen ga lopen trekken is al lang voorbij..
Ja duh.

Maar dit zijn gewoon tips voor als je niks weet.
pi_188783661
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 11:29 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Wat wil je dan precies?
Ja iemand waar bij ik mezelf kan zijn :P Met small talk kom je naar mijn idee ook niet naar de kern van iemands persoonlijkheid al geeft het wel aan dat iemand sociaal vaardig is. Maar heb niet het idee dat je zo iemand kunt leren kennen.

En als dan bv iemand begint met een grap over joden weet ik dat er ergens een rauw randje zit bv en dat we waarschijnlijk het zelfde gevoel voor humor hebben.
pi_188783678
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 11:33 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ja duh.

Maar dit zijn gewoon tips voor als je niks weet.
Ja maar weet nu wel dat als ik niets meer weet om te zeggen dat er geen date uitkomt. En dan doe ik geen small talk poging meer :P
pi_188783812
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 11:33 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

En als dan bv iemand begint met een grap over joden weet ik dat er ergens een rauw randje zit bv en dat we waarschijnlijk het zelfde gevoel voor humor hebben.
Tsja... ze hebben het altijd wel over de joden... Maar die Duitsers waren ook geen lieverdjes hoor
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_188787080
Dit is dus het lastige. Er is geen eenduidige manier. De een vertelt zijn halve levensgeschiedenis in een paar dagen en gaat dan op date, de ander houdt het juist bij summier contact en probeert dan in het echt een geweldige indruk te maken.
  woensdag 4 september 2019 @ 15:57:23 #271
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_188787272
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 11:21 schreef Yasmin23 het volgende:
Die date die vanaaf was maar nu zondag begon het gesprek met weirdo zoekt weirdo... Nou dan ben ik wel getriggerd :P
Je bent wel lid van FOK!. Een beetje weirdo zijn we hier allemaal :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_188787301
quote:
7s.gif Op woensdag 4 september 2019 15:57 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Je bent wel lid van FOK!. Een beetje weirdo zijn we hier allemaal :)
Getriggerd bedoelde ik positief :p
pi_188787385
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja maar weet nu wel dat als ik niets meer weet om te zeggen dat er geen date uitkomt. En dan doe ik geen small talk poging meer :P
Anders stel je deze vragen die verliefdheid opwekt:

https://www.quest.nl/mens(...)-36-vragen-verliefd/
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 4 september 2019 @ 16:09:31 #274
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_188787387
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 15:59 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Getriggerd bedoelde ik positief :p
Oh :D
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_188787468
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2019 16:09 schreef Godshand het volgende:

[..]

Anders stel je deze vragen die verliefdheid opwekt:

https://www.quest.nl/mens(...)-36-vragen-verliefd/
Liever niet. :P

Hoef geen tips om een gesprek gaande te houden hoor :P
pi_188787681
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 11:33 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja iemand waar bij ik mezelf kan zijn :P Met small talk kom je naar mijn idee ook niet naar de kern van iemands persoonlijkheid al geeft het wel aan dat iemand sociaal vaardig is. Maar heb niet het idee dat je zo iemand kunt leren kennen.

En als dan bv iemand begint met een grap over joden weet ik dat er ergens een rauw randje zit bv en dat we waarschijnlijk het zelfde gevoel voor humor hebben.
Maar waar moet het gesprek dan omgaan? Waardoor je iemand z'n persoonlijkheid leert kennen?

De hele tijd joden grappen?
pi_188787705
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 16:31 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Maar waar moet het gesprek dan omgaan? Waardoor je iemand z'n persoonlijkheid leert kennen?

De hele tijd joden grappen?
Politiek! :D
pi_188787708
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 16:31 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Maar waar moet het gesprek dan omgaan? Waardoor je iemand z'n persoonlijkheid leert kennen?

De hele tijd joden grappen?
Nee natuurlijk niet. Maar met small talk zie ik bv dat je het hebt over het werk en waar iemand woont. Of iemand broers of zussen heeft ofzo.
pi_188787722
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 16:32 schreef Fancy2 het volgende:

[..]

Politiek! :D
:D

In chats heb ik het nooit over politiek.
pi_188787724
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 16:32 schreef Fancy2 het volgende:

[..]

Politiek! :D
:')
pi_188787735
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 16:32 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet. Maar met small talk zie ik bv dat je het hebt over het werk en waar iemand woont. Of iemand broers of zussen heeft ofzo.
Ja...dat is toch interessant om te weten? :+
pi_188787745
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 16:33 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

:D

In chats heb ik het nooit over politiek.
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 16:33 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

:')
Nou ja. Je komt toch iets te weten over iemand als hij links of rechts is. Of extreem links :P
pi_188787751
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 16:33 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ja...dat is toch interessant om te weten? :+
Hmm ja broers/zussen vind ik niet zo relevant. Een bepaalde baan kan wel interessant zijn of ook iets over iemand zeggen.
pi_188787761
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 16:34 schreef Fancy2 het volgende:

[..]

[..]

Nou ja. Je komt toch iets te weten over iemand als hij links of rechts is. Of extreem links :P
Opzich wel handig om op die manier te oordelen of er een vervolg date komt of niet.
pi_188787766
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 16:34 schreef Fancy2 het volgende:

[..]

[..]

Nou ja. Je komt toch iets te weten over iemand als hij links of rechts is. Of extreem links :P
Ja met een omweg is dat handig maar om nou zo te vragen wat iemand stemt doe ik niet :p
pi_188787775
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 16:35 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Opzich wel handig om op die manier te oordelen of er een vervolg date komt of niet.
Ik heb het nu over het gesprekken op de apps. Niet zozeer tijdens een date.
pi_188787776
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 16:34 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hmm ja broers/zussen vind ik niet zo relevant. Een bepaalde baan kan wel interessant zijn of ook iets over iemand zeggen.
Je wilt toch meer over iemand te weten komen?
pi_188787783
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 16:36 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik heb het nu over het gesprekken op de apps. Niet zozeer tijdens een date.
Ah oke.
pi_188787824
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 16:36 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Je wilt toch meer over iemand te weten komen?
Ja over iemands karakter, niet zozeer of iemand broers of zussen heeft.

Waarom vind je broers of zussen interessant?
pi_188787825
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 16:35 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Opzich wel handig om op die manier te oordelen of er een vervolg date komt of niet.
Daarom!

quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 16:35 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja met een omweg is dat handig maar om nou zo te vragen wat iemand stemt doe ik niet :p
Dat ga je niet vragen natuurlijk. Vroeg of laat kom je toch op een onderwerp waar iemands politieke voorkeur naar buiten komt.
pi_188787882
quote:
7s.gif Op woensdag 4 september 2019 16:39 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja over iemands karakter, niet zozeer of iemand broers of zussen heeft.

Waarom vind je broers of zussen interessant?
Niet perse interessant, maar het is gewoon een vraag die vaak ter sprake komt tijdens een date.
pi_188787947
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 16:43 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Niet perse interessant, maar het is gewoon een vraag die vaak ter sprake komt tijdens een date.
Ik heb het geloof nooit zo gevraagd. Meestal werd het verteld. Maar misschien is het niet zo interessant voor mij omdat ik ze zelf niet heb dus daar dan niet aan denk.
  woensdag 4 september 2019 @ 16:53:53 #293
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_188788003
Broers en zussen is me vaak als vraag door vrouwen gesteld. Denk een beetje om te peilen hoe ik met mijn familie omga,
pi_188788105
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 16:39 schreef Fancy2 het volgende:

[..]

Daarom!
[..]

Dat ga je niet vragen natuurlijk. Vroeg of laat kom je toch op een onderwerp waar iemands politieke voorkeur naar buiten komt.
Ja ga er wel een beetje vanuit dat mensen met een sterke rechtse gedachtegang mij toch niet zullen liken :p
pi_188796271
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2019 17:01 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja ga er wel een beetje vanuit dat mensen met een sterke rechtse gedachtegang mij toch niet zullen liken :p
Ze kunnen op het eerste gezicht niet zien dat jij extreem links bent, he :P
pi_188796469
quote:
12s.gif Op donderdag 5 september 2019 07:54 schreef Fancy2 het volgende:

[..]

Ze kunnen op het eerste gezicht niet zien dat jij extreem links bent, he :P
Dat zie je toch aan de neus :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-09-2019 08:33:38 ]
pi_188797513
quote:
12s.gif Op donderdag 5 september 2019 07:54 schreef Fancy2 het volgende:

[..]

Ze kunnen op het eerste gezicht niet zien dat jij extreem links bent, he :P
Nee heb het over mijn uiterlijk plus naam. :P En ben niet extreem links hoor :P
pi_188797579
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2019 10:20 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee heb het over mijn uiterlijk plus naam. :P En ben niet extreem links hoor :P
Was grapje :P
pi_188797672
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2019 10:25 schreef Fancy2 het volgende:

[..]

Was grapje :P
Ohhhh :P

Heb jij wel eens dates?
pi_188797783
quote:
10s.gif Op donderdag 5 september 2019 10:31 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ohhhh :P

Heb jij wel eens dates?
Natuurlijk! Haha! Heb twee relaties gehad, ben nu zo'n beetje aan het daten. :D
pi_188797796
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2019 10:39 schreef Fancy2 het volgende:

[..]

Natuurlijk! Haha! Heb twee relaties gehad, ben nu zo'n beetje aan het daten. :D
Maar waarom lees ik er hier niks over dan? :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')