Okay.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 23:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nee ik kijk nu Frans Vrolijk
Ik krijg het bijna niet meer bijgehoudenquote:
Dat snap ik volkomenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 23:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik krijg het bijna niet meer bijgehouden![]()
Niks gehoord, zegt eigenlijk al genoeg.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 23:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Geweldig.
Geen dts![]()
Nog nieuws daarover?
Ja dacht ik alquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 23:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Niks gehoord, zegt eigenlijk al genoeg.
Het is over en uit ben ik bang man![]()
Belachelijk.
Idd is wel kut.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 23:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ook met die klote valse beloftes, kan echt niet man
Ja geen idee of dat nog iets wordt. Angstvallig stil ook, als er wat gedaan werd hadden we dat nu ook wel gehoord denk ik.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 23:40 schreef aloa het volgende:
[..]
Idd is wel kut.
Een bepaalde user hier en een andere zekere met een kleurtje.
Ja dat is wel dieptriest idd.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 23:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja geen idee of dat nog iets wordt. Angstvallig stil ook, als er wat gedaan werd hadden we dat nu ook wel gehoord denk ik.
Maar dat psychopaten kliekje in de ONZ-SC mag gerust hun gang gaan, dubbele standaarden. Schandalig eigenlijk.
Tjah, zie je toch maar dat je met constant slijmen bij alles met een kleurtje en een vagina heel ver komtquote:
Het is net het echte levenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 23:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Tjah, zie je toch maar dat je met constant slijmen bij alles met een kleurtje en een vagina heel ver komt
Nou in het echt trappen ze je eruit hoor als je zo loopt te slijmenquote:
En dan niet door hebben dat juist jij vaak een handje boven het hoofd word gehoudenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 23:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Tjah, zie je toch maar dat je met constant slijmen bij alles met een kleurtje en een vagina heel ver komt
Ik weet wie je bedoelt....echt te triest voor woorden die user.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 23:44 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nou in het echt trappen ze je eruit hoor als je zo loopt te slijmen![]()
Beetje slijmen kan maar deze mensen aanbidden alles met een kleur en vagina, maar als je niet bij het kliekje hoort mag je kapot vallen.
Die andere kut ook hequote:Op vrijdag 16 augustus 2019 23:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dan niet door hebben dat juist jij vaak een handje boven het hoofd word gehouden![]()
Hoezo dubbele standaard
Mij word helemaal geen hand boven het hoofd gehouden hoor, geen idee hoe je daarbij komt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 23:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dan niet door hebben dat juist jij vaak een handje boven het hoofd word gehouden![]()
Hoezo dubbele standaard
Nou, met jouw gedrag hier op het forum had je allang 450 keer een perma ban moeten hebben, maar nee er word steeds weer door de vingers gekeken.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 23:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Mij word helemaal geen hand boven het hoofd gehouden hoor, geen idee hoe je daarbij komt.
Onzin. Ik hou me aan de regels. En ik heb regelmatig een vakantie gehad hoor, valt allemaal wel mee. Ook wel eens een permanente, meerdere keren zelfs.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 23:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou, met jouw gedrag hier op het forum had je allang 450 keer een perma ban moeten hebben, maar nee er word steeds weer door de vingers gekeken.
Mee eens...maar er zijn nog een paar.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 23:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou, met jouw gedrag hier op het forum had je allang 450 keer een perma ban moeten hebben, maar nee er word steeds weer door de vingers gekeken.
Maar op mij haten is hip, die jongen kan ook geen eigen mening vormen. Alleen achter de ONZ-SC schapen aanlopen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 23:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Mee eens...maar er zijn nog een paar.
Dat is zeker waar, maar Flatje snapt blijkbaar niet dat hij ook tot dat select groepje psychopaten hoort.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 23:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Mee eens...maar er zijn nog een paar.
Misschien eens inlezen wat een psychopaat nou precies is. Jij voldoet een stuk meer aan het plaatje dan ik.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 23:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, maar Flatje snapt blijkbaar niet dat hij ook tot dat select groepje psychopaten hoort.
Weet ik , maar die andere twee kunnen er ook wat van.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 23:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, maar Flatje snapt blijkbaar niet dat hij ook tot dat select groepje psychopaten hoort.
Ik snap beter dan jij wat het precies inhoud, ik heb ruim een jaar gedate met een meisje dat psychiatrie studeerdequote:Op vrijdag 16 augustus 2019 23:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Misschien eens inlezen wat een psychopaat nou precies is. Jij voldoet een stuk meer aan het plaatje dan ik.
Lekkahquote:
Goed joh!quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 23:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik snap beter dan jij wat het precies inhoud, ik heb ruim een jaar gedate met een meisje dat psychiatrie studeerde
Mijn vakantie is nu officieel voorbijquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 23:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekkah![]()
Ik moet morgen nog even een middagje werken voor ik weekend heb.
Topquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 23:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mijn vakantie is nu officieel voorbij
Ik zou eerder een sociopaat zijn dan een psychopaat, maar dat verschil zul jij als laag opgeleide (zonder opleiding) waarschijnlijk nooit snappenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 23:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Goed joh!
Jij bent het soort figuur dat een kind of dier pijn zou doen, dat past meer bij een psychopaat.
En mensen manipuleren en tegen mij opzetten, hoge dunk van jezelf hebben etc etc.
Koekoekquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 23:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou eerder een sociopaat zijn dan een psychopaat, maar dat verschil zul jij als laag opgeleide (zonder opleiding) waarschijnlijk nooit snappen
Als ik geld zat heb ga ik niet meer werken iddquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 23:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Je wil toch lekker vrij zijn, nooit meer werken als het kan
En jij vindt dat ik een ban moet hebben terwijl je zelf dit soort dingen zegt?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 23:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou eerder een sociopaat zijn dan een psychopaat, maar dat verschil zul jij als laag opgeleide (zonder opleiding) waarschijnlijk nooit snappen
Komt echt wel ooit goed met je jochie, als je er ooit achter komt wat er allemaal mis met je isquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 23:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
En jij vindt dat ik een ban moet hebben terwijl je zelf dit soort dingen zegt?![]()
Laagopgeleide is aan elkaar trouwens. En ik ben op het vwo begonnen met een citoscore van 543 dus je zit er naast, ecto.
Ik ben er zo snel mogelijk doorheen gegaan want als we klaar waren mochten we naar huisquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 00:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Vond het wel een leuke uitdaging. Maar duurde wel lang lol.
Lekker man, blijf maar geloven dat je zelf zo normaal en perfect bent. Daarom zit je ook op FOK!.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 00:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Komt echt wel ooit goed met je jochie, als je er ooit achter komt wat er allemaal mis met je is
Wij mochten pas weg na de officiele examentijd lol, anders was het te storend.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 00:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben er zo snel mogelijk doorheen gegaan want als we klaar waren mochten we naar huis
Mijn buurmeisje toen ook, maar heeft inmiddels wel een prima baan volgens mijquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 00:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Wij mochten pas weg na de officiele examentijd lol, anders was het te storend.
Er zat trouwens een meisje is mijn klas die 502 had gehaald![]()
Wow Woud, oppassen nou. Opleidingsniveau is alles he, je bereikt niks als je niet minstens 47 masters hebt! Die poetst waarschijnlijk vuilnisbakken!quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 00:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mijn buurmeisje toen ook, maar heeft inmiddels wel een prima baan volgens mij
Geen idee, ze heeft een dikke bak en haar vriend ook dus het zal wel goed gaanquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 00:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wow Woud, oppassen nou. Opleidingsniveau is alles he, je bereikt niks als je niet minstens 47 masters hebt! Die poetst waarschijnlijk vuilnisbakken!
Lastig iddquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 00:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja gaat hem niet worden in die SC he.
Iedereen is welkom
Raar zeg, zou er dan toch meer in het leven zijn dan een papiertje?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 00:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Geen idee, ze heeft een dikke bak en haar vriend ook dus het zal wel goed gaan
Denk hetquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 00:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Raar zeg, zou er dan toch meer in het leven zijn dan een papiertje?
Maar dat ben ik nietquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 00:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zal wel komen omdat je een 'laag opgeleide' bent
Aloa is doctoraal afgestudeerd punten pakkerquote:
Dat zekerquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 00:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Aloa is doctoraal afgestudeerd punten pakker
Super hoog geleid deze kerel.quote:
Doe het me maar eens na.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 00:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Aloa is doctoraal afgestudeerd punten pakker
Ik heb al moeite genoeg met een hoog aangeschreven master aan de TU/dquote:
Ah okay.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 00:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb al moeite genoeg met een hoog aangeschreven master aan de TU/d
Verkapte kijk mij eens laaggeleid zijn en haten op de elitequote:Op zaterdag 17 augustus 2019 00:15 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Verkapt kijk mij eens een master doen
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 00:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Verkapte kijk mij eens laaggeleid zijn en haten op de elite
Nee. Ik ben een kookboek aan het lezen om voor morgen zelf croissants te maken.quote:
Ah, lekker. Met kaas?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 09:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee. Ik ben een kookboek aan het lezen om voor morgen zelf croissants te maken.
Die zullen er ook wel tussen zittenquote:
Bloem en heeeeeeel veel boterquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 09:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee. Ik ben een kookboek aan het lezen om voor morgen zelf croissants te maken.
Ja. Maar het wordt volgende week. Wil het wel op de goede manier doen en dan moet volgens het recept het deeg voordat de boter er door gaat het liefst 24 uur rusten. Dus vrijdag deeg maken. Zaterdag de boter er door vouwen. Zondag croissants bouwen en bakken.quote:
Ja, het deeg een beetje laten rijzen. Zelfde als je eigen pizzabodem maakt, dat is ook het lekkerste als je het deeg een dag of 2 laat zitten in de koelkast.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 12:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja. Maar het wordt volgende week. Wil het wel op de goede manier doen en dan moet volgens het recept het deeg voordat de boter er door gaat het liefst 24 uur rusten. Dus vrijdag deeg maken. Zaterdag de boter er door vouwen. Zondag croissants bouwen en bakken.
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 12:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja. Maar het wordt volgende week. Wil het wel op de goede manier doen en dan moet volgens het recept het deeg voordat de boter er door gaat het liefst 24 uur rusten. Dus vrijdag deeg maken. Zaterdag de boter er door vouwen. Zondag croissants bouwen en bakken.
Haloaquote:
Nice ik eet tagliatellequote:
Nu wil ik ook croissants makenquote:
Ik nietquote:
Niet veel meer werk dan marshmallows makenquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 12:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Ziet eruit als aardig werk terwijl de bakker hier ze echt lekker maakt altijd.
Nooit gemaakt en heb al heel veel jaar geen marshmallow opquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 12:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Niet veel meer werk dan marshmallows maken
Maar van drop kan je wel een shitload maken denk ik croisantjes zijn na max twee dagen niet meer te etenquote:
Video's kijken over hoe shit gemaakt wordt kan ik niet goed tegen. Geen idee waarom. Ik lees het liever. Dat is ook makkelijker met nalezen.quote:
Je kunt vast wel ongebakken croissants invriezenquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 12:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar van drop kan je wel een shitload maken denk ik croisantjes zijn na max twee dagen niet meer te eten
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 12:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Video's kijken over hoe shit gemaakt wordt kan ik niet goed tegen. Geen idee waarom. Ik lees het liever. Dat is ook makkelijker met nalezen.
Hmmmmm misschien wel jaquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 12:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Je kunt vast wel ongebakken croissants invriezen
Of eerst voorbakken en dan invriezen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 12:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Je kunt vast wel ongebakken croissants invriezen
Maar bij een video kun je zien wat de consistency van het deeg zal zijn. Dat haal je niet echt uit een boek, tenzij je veel baktquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 12:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Video's kijken over hoe shit gemaakt wordt kan ik niet goed tegen. Geen idee waarom. Ik lees het liever. Dat is ook makkelijker met nalezen.
Dat ja. Dan heb je altijd snel croissants beschikbaar. Bv om 3 uur ''s nachts.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 13:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Of eerst voorbakken en dan invriezen.
Ligt aan hoeveel plaatjes erbij staanquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 13:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar bij een video kun je zien wat de consistency van het deeg zal zijn. Dat haal je niet echt uit een boek, tenzij je veel bakt
60fpsquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 13:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ligt aan hoeveel plaatjes erbij staan
Niet in een boek gekkiequote:
Jawel gewoon snel bladerenquote:
Wat een wetenschappelijke benaderingquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 13:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar bij een video kun je zien wat de consistency van het deeg zal zijn. Dat haal je niet echt uit een boek, tenzij je veel bakt
Plaatjes in een kookboek? Is het voor kinderen bedoeld?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 13:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ligt aan hoeveel plaatjes erbij staan
Bakken is een sciencequote:Op zaterdag 17 augustus 2019 13:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat een wetenschappelijke benadering
Ja.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 13:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Plaatjes in een kookboek? Is het voor kinderen bedoeld?
FAAAAAANCYquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 13:12 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Had nog dat Amerikaanse accent willen horen
Ik zie voor me dat dev zo bestelt in NLquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 13:12 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Toen ik eindelijk mijn headset aan het werk had gekregen op mijn laptop, was flat in slaap gevallen en wilden jij en sky niet gestoord wordenquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 13:12 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Had ik maar zo weinig nederlands accent in mijn engels.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 13:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik zie voor me dat dev zo bestelt in NL
Ja. Eindelijk geen last van m'n maag en darmen meer.quote:
Woah. Sappige roddels. Sky en fancy die samen ongestoord wilden zijn. Vertel ons meer.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 13:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Toen ik eindelijk mijn headset aan het werk had gekregen op mijn laptop, was flat in slaap gevallen en wilden jij en sky niet gestoord worden
Met heel veel plaatjes omdat @dud0r het anders niet begrijptquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 13:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb je daarover al artikelen laten publiceren?
Hahahaha! Je roen!quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 13:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik zie voor me dat dev zo bestelt in NL
Ze wilde gewoon niet met flat en ik kletsenquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 13:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja. Eindelijk geen last van m'n maag en darmen meer.
[..]
Woah. Sappige roddels. Sky en fancy die samen ongestoord wilden zijn. Vertel ons meer.
Ow.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 13:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Toen ik eindelijk mijn headset aan het werk had gekregen op mijn laptop, was flat in slaap gevallen en wilden jij en sky niet gestoord worden
Yaaaaayyyyquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 13:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja. Eindelijk geen last van m'n maag en darmen meer.
[..]
Woah. Sappige roddels. Sky en fancy die samen ongestoord wilden zijn. Vertel ons meer.
Jaja....quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 13:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Ze wilde gewoon niet met flat en ik kletsen
En toen het eindelijk werkte was dus iedereen weg.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 13:21 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ow.
Maar dat is de schuld van jouw headset
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 13:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Met heel veel plaatjes omdat @:dud0r het anders niet begrijpt
Terecht.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 13:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Ze wilde gewoon niet met flat en ik kletsen
Kwam het niet eens doordat sky veel gezelliger is dan Devquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 13:21 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ow.
Maar dat is de schuld van jouw headset
We kunnen weer afspreken wanneer iedereen kan. Haha!quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 13:24 schreef devzero het volgende:
[..]
En toen het eindelijk werkte was dus iedereen weg.
Dat zekerquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 13:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Terecht.
[..]
Kwam het niet eens doordat sky veel gezelliger is dan Dev
Dat wel, maar wie zou er niet met omgevallenflat op de voice chat willen zitten.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 13:26 schreef dud0r het volgende:
Kwam het niet eens doordat sky veel gezelliger is dan Dev
Wat voor accent heb jij dan? Plat boers?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 13:27 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
We kunnen weer afspreken wanneer iedereen kan. Haha!
Ik heb ook een accent trouwens. Sky kan mij niet altijd goed verstaan. Haha!
Benieuwd hoe iedereen klinkt.
Dat weet geen mens. Ikzelf hoor het niet.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 13:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat voor accent heb jij dan? Plat boers?
Bijna iedereen heeft wel een accent. Zelfs sky.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 13:30 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Dat weet geen mens. Ikzelf hoor het niet.
Dat is zo. Haha!quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 13:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Bijna iedereen heeft wel een accent. Zelfs sky.
Hou je bekquote:
Ik zal jou eens tussen een boterham dubbelvouwen brutale vlerkquote:
Ik jou een paling in je kringspier palingneukerquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 13:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik zal jou eens tussen een boterham dubbelvouwen brutale vlerk
Jaja goede zin weer viezerikquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 13:44 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik jou een paling in je kringspier palingneuker
dat klinkt wel erg erotischquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 13:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik zal jou eens tussen een boterham dubbelvouwen brutale vlerk
Het werkt beide kanten hequote:Op zaterdag 17 augustus 2019 13:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Jaja goede zin weer viezerik
En zo is de boterhamfetisj geborenquote:
Levende wel toch?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 13:44 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik jou een paling in je kringspier palingneuker
Levende kruipen er vaak weer te snel uit, dus is meer iets voor een vluggertje.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 14:02 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Een dode is niets aan, lijkt me toch?
Ik weet het niet. Ik heb ooit zo'n Japans filmpje gezien van een meisje die allerlei levende vissen en spul in zich kreeg en die had er niet echt plezier in als je het zo zag.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 14:02 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Een dode is niets aan, lijkt me toch?
Komt goed.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 14:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Vergeet de boterhammen en paling niet
De kunst is om de kringspier zo te spannen dat het niet te snel eruit kruipt..quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 14:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Levende kruipen er vaak weer te snel uit, dus is meer iets voor een vluggertje.
Ow, maar dat is ook niets voor meisjes hoor.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 14:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik heb ooit zo'n Japans filmpje gezien van een meisje die allerlei levende vissen en spul in zich kreeg en die had er niet echt plezier in als je het zo zag.
Dud0r bedoelde eigenlijk ook dat hij het niet zo aangenaam vondtquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 14:08 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ow, maar dat is ook niets voor meisjes hoor.
Oh dus dat was het probleem.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 14:08 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ow, maar dat is ook niets voor meisjes hoor.
Ik werd er een beetje onpasselijk van bij het kijken jaquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 14:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Dud0r bedoelde eigenlijk ook dat hij het niet zo aangenaam vondt
Maar hoe kwam jij nou aan zo'n filmpje?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 14:25 schreef dud0r het volgende:
Heel verstandig. Anders moet ik het ook weer opzoeken
http://www.paling.nl/quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 14:30 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Maar hoe kwam jij nou aan zo'n filmpje?
In mijn jongere jaren kwam ik nog wel op de donkere hoeken van het internet.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 14:30 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Maar hoe kwam jij nou aan zo'n filmpje?
Al sinds gistermiddag hoorquote:
OEEH linkje ?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 14:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik heb ooit zo'n Japans filmpje gezien van een meisje die allerlei levende vissen en spul in zich kreeg en die had er niet echt plezier in als je het zo zag.
Wat zeg ik nou net tegen devquote:
Maar ik zeg gebruik Google en de zoektermen vis Japans meisje kontgat in het Engels en je zal het vast wel kunnen vindenquote:
Wat doe je met mijn verbeelding?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 15:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is een beetje als dit, alleen zit er dan de anus van een vrouw onder
[ afbeelding ]
Neequote:Op zaterdag 17 augustus 2019 14:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Je hebt het fillmpje vast nog wel ergens op je computer staan
Anders kan het eruit gefist worden toch...quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 15:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had het filmpje niet afgekeken, dus weet niet of ze ook weer naar buiten kwamen.
@FlippingCoin weet vast wel hoe je het makkelijkste paling vangt.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 15:06 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Anders kan het eruit gefist worden toch...
Die is een palingexpert iddquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 15:08 schreef devzero het volgende:
[..]
@:flippingcoin weet vast wel hoe je het makkelijkste paling vangt.
Heb je nog wel gezien dat ze zichzelf een schande voor de familie vindt?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 15:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had het filmpje niet afgekeken, dus weet niet of ze ook weer naar buiten kwamen.
Creamy rigatoni of spaghetti met butternut squash sausequote:
Ik denk dat ik een ander filmpje heb gezien dan jij. Dit was met een grote trechter gevuld met kleine palings die in haar anus werden geduwd.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 15:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je nog wel gezien dat ze zichzelf een schande voor de familie vindt?
Nee dat is dezelfde denk ik. Ze doen nog meer met haar dan alleen dat. Maar ik had er toen eentje met ondertiteling. Enige wat ik daar van kan herinneren is dat ze het gevoel erin niet fijn vindt en dat ze een schande voor haar familie is.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 15:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een ander filmpje heb gezien dan jij. Dit was met een grote trechter gevuld met kleine palings die in haar anus werden geduwd.
Ze?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 15:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee dat is dezelfde denk ik. Ze doen nog meer met haar dan alleen dat. Maar ik had er toen eentje met ondertiteling. Enige wat ik daar van kan herinneren is dat ze het gevoel erin niet fijn vindt en dat ze een schande voor haar familie is.
Maar het zou me niet verbazen als er meerdere van dit soort filmpjes bestaan
Nee, er was iemand die ze even flink aandrukte. Maar toen niet meer verder gekekenquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 15:13 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ze?
Dus ze deed het niet zelf?
Wtf kijken jullie naar?
Hopelijk was het vrije wil dan.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 15:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, er was iemand die ze even flink aandrukte. Maar toen niet meer verder gekeken
Ik denk dat ze met haar vader aan het winkelen was op de markt, maar dat ze hun tassen thuis waren vergeten.quote:
Ik voel me nu een stuk beter.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 15:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk dat ze met haar vader aan het winkelen was op de markt, maar dat ze hun tassen thuis waren vergeten.
Ik denk dat dud0r het vervolg fimpje van de vader bij de watermeloenenstand ook wel heeft gezien.quote:
Hopelijk had vader niet te hard geknepen. Dat zou vruchtenmishandeling zijn dan weer.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 15:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk dat dud0r het vervolg fimpje van de vader bij de watermeloenenstand ook wel heeft gezien.
Ach, een watermeloen kun je toch niet in 1 hap opeten.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 15:23 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Hopelijk had vader niet te hard geknepen. Dat zou vruchtenmishandeling zijn dan weer.
Palingen zijn gek op de geur van vers geschaafde nootmuskaat, zit een paling ergens waar dit niet wenselijk is lok hem dan altijd hiermee.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 15:08 schreef devzero het volgende:
[..]
@:flippingcoin weet vast wel hoe je het makkelijkste paling vangt.
Dus dan maar kneden?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 15:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Ach, een watermeloen kun je toch niet in 1 hap opeten.
Daarom in stukjes makenquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 15:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Ach, een watermeloen kun je toch niet in 1 hap opeten.
Vruchtwater?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 15:34 schreef stokj het volgende:
[..]
Gefrituurd in vruchtwater of kokosolie
zou ze dat ook met kokosnoten doenquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 15:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Daarom in stukjes maken
[ afbeelding ]
Porno kijken ?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 16:38 schreef Fancy2 het volgende:
Ik had er geen erg in dat het al zo laat was. Gewoon de hele dag aan het computeren
Geen idee maar het klinkt wel lekker. Samen eens een keer ontdekken wat het isquote:
Duuuuuudeeeequote:Op zaterdag 17 augustus 2019 16:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geen idee maar het klinkt wel lekker. Samen eens een keer ontdekken wat het is
Vond je die niet smooth?quote:
En dat met je sig!quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 16:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geen idee maar het klinkt wel lekker. Samen eens een keer ontdekken wat het is
Moet je eens klikkenquote:
Niet iedereen heeft een hitsige stekelvarken in huis.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 17:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet gewoon je eigen porno maken
Maakt het nog uit van hoeveel maanden in de zwangerschap, of moet je gewoon in het ziekenhuis onder de bevallingstafel gaan liggen met je bek open?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 17:53 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja. Bepaalde vruchtwater bevat veel eiwitten die goed te verbranden zijn.
Daar moet men mee oppassen als men het filmt. Het kan zo op internet komen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 17:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet gewoon je eigen porno maken
9 maanden vruchtwater is het verst. Onder de bevallingstafel hangen en je bek openhouden om het op te vangen en te drinken kan ook. Neem dan gelijk een hap van de moederkoek.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 17:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Maakt het nog uit van hoeveel maanden in de zwangerschap, of moet je gewoon in het ziekenhuis onder de bevallingstafel gaan liggen met je bek open?
Of de mop waarmee ze de verloskamer schoommaken uitwringen boven een glas?
Precies, er zijn altijd wel mensen die kicken op zo een fetisj en er veel geld voor overhebben om het aan te schaffen.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 17:55 schreef hemarookworst het volgende:
Een beetje slimme zwangere vrouw verkoopt haar vruchtwater in potjes
dan maar een 'porno' maken zonder cameraquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 17:56 schreef stokj het volgende:
[..]
Daar moet men mee oppassen als men het filmt. Het kan zo op internet komen.
Er was ooit een student aan de TU. Hijzelf en zijn vriendin waren chubby (zijn vriendin scheen de koe van het dorp te zijn). Ze gingen met elkaar vrijen en filmden het. Die jongen had het op zijn laptop en op de TU was zijn laptop op een niet beveiligd netwerk waar iemand anders dus dat filmpje zag na in zijn bestanden te hebben gewroet (hij had het ook in een verkeerde map gezet die met iedereen wordt gedeeld). Gevolg was dat het online ging en iedereen hem uitlachte. Wanneer werkgevers hem screenen wordt hij altijd met dat filmpje geassocieerd. Hij kan daarom nooit (lang) gepast werk hebben.
Zoals sommige Youtubers dat doen met hun badwater.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 17:55 schreef hemarookworst het volgende:
Een beetje slimme zwangere vrouw verkoopt haar vruchtwater in potjes
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 17:57 schreef stokj het volgende:
[..]
9 maanden vruchtwater is het verst. Onder de bevallingstafel hangen en je bek openhouden om het op te vangen en te drinken kan ook. Neem dan gelijk een hap van de moederkoek.
daar refereerde ik ook naar Hansquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 17:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Zoals sommige Youtubers dat doen met hun badwater.
Gohquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
daar refereerde ik ook naar Hans
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
jij bent graag de kapitein Overduidelijk?
Dat is een idee, ik ben nu aan het schijten.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 17:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Zoals sommige Youtubers dat doen met hun badwater.
Je hebt een borrel te veel op denk ikquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik voel mij verliefd maar ben niet verliefd. Ben ik nu gelukkig? Raar gevoel 😜
Nee niet eens 🐣quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:42 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Je hebt een borrel te veel op denk ik
Iemand is je al voor geweestquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:28 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Dat is een idee, ik ben nu aan het schijten.
Wie wilt het zaakje kopen! kan betaald worden met PayPal en iDeal!
Goed gejat en beter dan slecht verzonnen!quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Iemand is je al voor geweest
[ afbeelding ]
Wowquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:52 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Als dat jou vrede geeft...
Grapjeeee
Niet zo hard!quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja i love your kind of woman😜
Daar is niet veel voor nodig 😜quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:56 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Niet zo hard!
Dit zal tot verbeelding spreken van @:Geerd
Nee, idd niet. Haha!quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Daar is niet veel voor nodig 😜
😜 het scheelt het is geen zwoel weer dat maakt het nog extra geladen als het heet is 👻quote:
Zo laat?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Powernapje doen 🤰🏻 Daaaaaaaaag
Ik voel me verliefd en ben ook verliefd. En ook nog gelukkig. Mooi gevoel 😜quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik voel mij verliefd maar ben niet verliefd. Ben ik nu gelukkig? Raar gevoel 😜
Net gegeten... en dan is het zooo fijn om ff lekker te slapen, hou van slapen 🥰 fijne avond nog miss sassy fancyquote:
Het is zwoel en heet weer hierquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 18:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
😜 het scheelt het is geen zwoel weer dat maakt het nog extra geladen als het heet is 👻
Slaap zequote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Powernapje doen 🤰🏻 Daaaaaaaaag
Gezegend zijn jullie 🙌 ja kan ik mij voorstellen.. maakt je leven een stuk mooier en limoentjuh is een lieve leuke vrouwquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik voel me verliefd en ben ook verliefd. En ook nog gelukkig. Mooi gevoel 😜
Hou jezelf in controle 😜quote:
Dankjewel fijne avondquote:
Ik hou ook van slapen! Droomse!quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 19:04 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Net gegeten... en dan is het zooo fijn om ff lekker te slapen, hou van slapen 🥰 fijne avond nog miss sassy fancy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |