Okay.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 23:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nee ik kijk nu Frans Vrolijk
Ik krijg het bijna niet meer bijgehoudenquote:
Dat snap ik volkomenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 23:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik krijg het bijna niet meer bijgehouden![]()
Niks gehoord, zegt eigenlijk al genoeg.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 23:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Geweldig.
Geen dts![]()
Nog nieuws daarover?
Ja dacht ik alquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 23:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Niks gehoord, zegt eigenlijk al genoeg.
Het is over en uit ben ik bang man![]()
Belachelijk.
Idd is wel kut.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 23:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ook met die klote valse beloftes, kan echt niet man
Ja geen idee of dat nog iets wordt. Angstvallig stil ook, als er wat gedaan werd hadden we dat nu ook wel gehoord denk ik.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 23:40 schreef aloa het volgende:
[..]
Idd is wel kut.
Een bepaalde user hier en een andere zekere met een kleurtje.
Ja dat is wel dieptriest idd.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 23:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja geen idee of dat nog iets wordt. Angstvallig stil ook, als er wat gedaan werd hadden we dat nu ook wel gehoord denk ik.
Maar dat psychopaten kliekje in de ONZ-SC mag gerust hun gang gaan, dubbele standaarden. Schandalig eigenlijk.
Tjah, zie je toch maar dat je met constant slijmen bij alles met een kleurtje en een vagina heel ver komtquote:
Het is net het echte levenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 23:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Tjah, zie je toch maar dat je met constant slijmen bij alles met een kleurtje en een vagina heel ver komt
Nou in het echt trappen ze je eruit hoor als je zo loopt te slijmenquote:
En dan niet door hebben dat juist jij vaak een handje boven het hoofd word gehoudenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 23:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Tjah, zie je toch maar dat je met constant slijmen bij alles met een kleurtje en een vagina heel ver komt
Ik weet wie je bedoelt....echt te triest voor woorden die user.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 23:44 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nou in het echt trappen ze je eruit hoor als je zo loopt te slijmen![]()
Beetje slijmen kan maar deze mensen aanbidden alles met een kleur en vagina, maar als je niet bij het kliekje hoort mag je kapot vallen.
Die andere kut ook hequote:Op vrijdag 16 augustus 2019 23:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dan niet door hebben dat juist jij vaak een handje boven het hoofd word gehouden![]()
Hoezo dubbele standaard
Mij word helemaal geen hand boven het hoofd gehouden hoor, geen idee hoe je daarbij komt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 23:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dan niet door hebben dat juist jij vaak een handje boven het hoofd word gehouden![]()
Hoezo dubbele standaard
Nou, met jouw gedrag hier op het forum had je allang 450 keer een perma ban moeten hebben, maar nee er word steeds weer door de vingers gekeken.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 23:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Mij word helemaal geen hand boven het hoofd gehouden hoor, geen idee hoe je daarbij komt.
Onzin. Ik hou me aan de regels. En ik heb regelmatig een vakantie gehad hoor, valt allemaal wel mee. Ook wel eens een permanente, meerdere keren zelfs.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 23:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou, met jouw gedrag hier op het forum had je allang 450 keer een perma ban moeten hebben, maar nee er word steeds weer door de vingers gekeken.
Mee eens...maar er zijn nog een paar.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 23:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou, met jouw gedrag hier op het forum had je allang 450 keer een perma ban moeten hebben, maar nee er word steeds weer door de vingers gekeken.
Maar op mij haten is hip, die jongen kan ook geen eigen mening vormen. Alleen achter de ONZ-SC schapen aanlopen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 23:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Mee eens...maar er zijn nog een paar.
Dat is zeker waar, maar Flatje snapt blijkbaar niet dat hij ook tot dat select groepje psychopaten hoort.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 23:49 schreef aloa het volgende:
[..]
Mee eens...maar er zijn nog een paar.
Misschien eens inlezen wat een psychopaat nou precies is. Jij voldoet een stuk meer aan het plaatje dan ik.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 23:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, maar Flatje snapt blijkbaar niet dat hij ook tot dat select groepje psychopaten hoort.
Weet ik , maar die andere twee kunnen er ook wat van.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 23:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, maar Flatje snapt blijkbaar niet dat hij ook tot dat select groepje psychopaten hoort.
Ik snap beter dan jij wat het precies inhoud, ik heb ruim een jaar gedate met een meisje dat psychiatrie studeerdequote:Op vrijdag 16 augustus 2019 23:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Misschien eens inlezen wat een psychopaat nou precies is. Jij voldoet een stuk meer aan het plaatje dan ik.
Lekkahquote:
Goed joh!quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 23:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik snap beter dan jij wat het precies inhoud, ik heb ruim een jaar gedate met een meisje dat psychiatrie studeerde
Mijn vakantie is nu officieel voorbijquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 23:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekkah![]()
Ik moet morgen nog even een middagje werken voor ik weekend heb.
Topquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 23:54 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mijn vakantie is nu officieel voorbij
Ik zou eerder een sociopaat zijn dan een psychopaat, maar dat verschil zul jij als laag opgeleide (zonder opleiding) waarschijnlijk nooit snappenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 23:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Goed joh!
Jij bent het soort figuur dat een kind of dier pijn zou doen, dat past meer bij een psychopaat.
En mensen manipuleren en tegen mij opzetten, hoge dunk van jezelf hebben etc etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |