Neenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:48 schreef VouwfietsHoezo het volgende:
zijn jullie al gearriveerd in dit prachtig nieuwe topique?
natuurlijkquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:48 schreef VouwfietsHoezo het volgende:
zijn jullie al gearriveerd in dit prachtig nieuwe topique?
Gezellig!quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:49 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
natuurlijk
onweerstaanbaar die gezelligheid hier
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:49 schreef VouwfietsHoezo het volgende:
lucht je hard en doe mee
HARDER!!!
hier kun je je hart voeden met gezelligheidquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:49 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
natuurlijk
onweerstaanbaar die gezelligheid hier
ja gezellig hierquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:50 schreef VouwfietsHoezo het volgende:
[..]
hier kun je je hart voeden met gezelligheid
pils is geen etenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:49 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja ik ook
maak ook voor mij pls
wat willen we?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:50 schreef VouwfietsHoezo het volgende:
[..]
hier kun je je hart voeden met gezelligheid
Heb ik je aangestoken BORREL ZORREL???quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
wat willen we?
MEER MEER MEER gezelligheid
aaaaahhquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik vind dat trouwens echt een mooi liedje no shame
smooth rnb tunes
in deze context kan ik het hebbenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Heb ik je aangestoken BORREL ZORREL???
zo is het wel genoegquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Heb ik je aangestoken BORREL ZORREL???
Jij bent wel leuk als je leip bentquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
in deze context kan ik het hebben
toen
nee niet echt, maakte mij giftig leip haha
ja hequote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:51 schreef VouwfietsHoezo het volgende:
[..]
aaaaahh
en lui zijn is lekker
Beetje Frans Vrolijk terugkijken lekker manquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:53 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja he
lekker liggen, uitrusten.....niks moeten
of niet? Als ik dat over mijzelf ga zeggen is beetje vreemd ik weet het niet het is dat ik mijzelf anders beoordeel dan hoe andere mij zien of dingen opvatten hequote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jij bent wel leuk als je leip bent
Echt stoeipoesje
of niet
ik heb geen idee wie frans vrolijk isquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Beetje Frans Vrolijk terugkijken lekker man
Ja geen idee, heb nog nooit met je gestoeit dus lastig te zeggenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:53 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
of niet? Als ik dat over mijzelf ga zeggen is beetje vreemd ik weet het niet het is dat ik mijzelf anders beoordeel dan hoe andere mij zien of dingen opvatten he
Ik eig ook niet maar vind het wel lachenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik heb geen idee wie frans vrolijk is
Broer van Karel Vrolijk.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik heb geen idee wie frans vrolijk is
geen yin yangquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Broer van Karel Vrolijk.
Getrouwd met Truus Chagrijnig.
Geen succesvol huwelijk.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:47 schreef VouwfietsHoezo het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
quote:
ik weet het ook nietquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja geen idee, heb nog nooit met je gestoeit dus lastig te zeggen
[..]
Ik eig ook niet maar vind het wel lachen
Neequote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:57 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Keertje uitvinden dan, kan wel testen op mij, ben toch van STAAL
Wow spelbrekerquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Neegaan we niet uittesten
of je eigen vuistquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:59 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Die boksbal gaat maandag HUILEN
lekker gezondquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:00 schreef VouwfietsHoezo het volgende:
[..]
geen saus vandaag, wel bloemkool en rijst, lekkere rijst
jij bent een kenner aka levensgenieter zie ik alquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:01 schreef VouwfietsHoezo het volgende:
[..]
jahaaa!!
en sambasaus
WHAT BOUT THAT
nehee enkel en alleen basmati rijstquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
lekker gezond
heb je je rijst opgepimpt of dat niet (kruiden erdoor)?
Dat is valsspelenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Daarom doe ik handschoenen aan
weet je tochquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
jij bent een kenner aka levensgenieter zie ik al![]()
![]()
smikkelbeertjequote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:02 schreef VouwfietsHoezo het volgende:
[..]
nehee enkel en alleen basmati rijst
die geur hmmm
@knokkels Maatje voor je?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik mis al 1 knokkel dat is voorlopig genoeg
Je wordt er geen neger van!quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:03 schreef VouwfietsHoezo het volgende:
wat is er gezond aan witte groenten?
Aspergequote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:03 schreef VouwfietsHoezo het volgende:
wat is er gezond aan witte groenten?
En als ik nu dagelijks een kilo zwarte olijven eet?quote:
Laten we het gezellig houden ouwe perenplukker.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:04 schreef VouwfietsHoezo het volgende:
[..]
dit is helemaal geen leuke grap, besef je dat?
En jij beseft je dat je in ONZ zit?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:04 schreef VouwfietsHoezo het volgende:
[..]
dit is helemaal geen leuke grap, besef je dat?
een gezellig restaurantje alwaar men kan hangen in dikke stoelen vol kussens onder het genot van vette kip, en wie weet een drankjequote:
dat klinkt amazingquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:05 schreef VouwfietsHoezo het volgende:
[..]
een gezellig restaurantje alwaar men kan hangen in dikke stoelen vol kussens onder het genot van vette kip, en wie weet een drankje
ik lik er alleen aanquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Laten we het gezellig houden ouwe perenplukker.
Is dit soort Twitter live commentaar?quote:
jaquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:06 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Is dit soort Twitter live commentaar?
omdat ik een kloon benquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
dat klinkt amazing
je bent wel snel en doelgericht, ik heb er geen antwoord op
O wat mysterieus.. eigenlijk niet leuk zijn kloontjes want soort deceptie in de mist van verhulling.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:07 schreef VouwfietsHoezo het volgende:
[..]
omdat ik een kloon ben
/geeft niks
Het is Driepink.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
O wat mysterieus.. eigenlijk niet leuk zijn kloontjes want soort deceptie in de mist van verhulling.
nu heb ik even geen antwoordquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
O wat mysterieus.. eigenlijk niet leuk zijn kloontjes want soort deceptie in de mist van verhulling.
Viel meequote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ja
ik dacht owjee het gaat toch niet escaleren, kan snel gaan
dat is okayquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:09 schreef VouwfietsHoezo het volgende:
[..]
nu heb ik even geen antwoord
En over?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik hou het hier wel onder controle hoor. Niemand komt langs mij, NIEMAND!
ook nietquote:
Ja ik heb geen idee bij deze om eerlijk te zijnquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ook niet
er is wel iemand waaraan ik moet denken maar ja je weet het nooit met kloontjes dusja vaag
spannendquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ook niet
er is wel iemand waaraan ik moet denken maar ja je weet het nooit met kloontjes dusja vaag
Anusepileren?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ben naar de kapper geweest vandaag dus die kans bestaat
Jetsers!quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:13 schreef VouwfietsHoezo het volgende:
kan het niet gewoon over tieten gaan?
Sowquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:13 schreef VouwfietsHoezo het volgende:
[..]
mwa, wist je het maar dan konden we gaan
wlke liedje?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
ik vind dat trouwens echt een mooi liedje no shame
smooth rnb tunes
jawel, de spanning n beetje opvoerenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Sowsmooth klinkt dat wel maarja met vaagheid kunnen we niks
ik heb geen geduldquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:16 schreef VouwfietsHoezo het volgende:
[..]
jawel, de spanning n beetje opvoeren
hoeft nietquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:17 schreef VouwfietsHoezo het volgende:
[..]
ik zal er later op reageren,ok
wat zou vertellen?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:17 schreef VouwfietsHoezo het volgende:
je bent de enige aan wie ik het zou vertellen, dus
je bent onvoorspelbaar straks vind je vreselijk nrquote:
haha, begrijpelijk, insgelijks hierquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
je bent onvoorspelbaar straks vind je vreselijk nr
en dat zou best kunnen dat je het afschuwelijk vind
o je hebt er meerquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:19 schreef VouwfietsHoezo het volgende:
[..]
van wiens ik allemaal een kloon besta
nee niet persequote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:20 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
o je hebt er meer
is jouw ding plaatjes posten of dat niet gewoon een vraag
gezelligquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:20 schreef VouwfietsHoezo het volgende:
[..]
haha, begrijpelijk, insgelijks hier
nemen we aparte tafeltjes
nee niet fokken danquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:24 schreef VouwfietsHoezo het volgende:
[..]
gaan we fokken, en anders praten
fokken bij 2 tafeltjes, praten aan dezelfde,quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:25 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
nee niet fokken dan
dat is asociaal, waarom fokken als je elkaar hebt toch soort van
en hoe anders praten?
ik weet niet wat ik daarvan vindquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:26 schreef VouwfietsHoezo het volgende:
[..]
fokken bij 2 tafeltjes, praten aan dezelfde,
Nu nog..in het donker..quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:27 schreef VouwfietsHoezo het volgende:
maaaarrrrr, ik ga een eind wandelen, langs de maas, door de uiterwaarden, en daarna.......
ga ik liggen
ik weeeeet wie jij bent denk ikquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:27 schreef VouwfietsHoezo het volgende:
maaaarrrrr, ik ga een eind wandelen, langs de maas, door de uiterwaarden, en daarna.......
ga ik liggen
nee, dat weet je daarna pasquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik daarvan vind
ik word er stil vanquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:28 schreef VouwfietsHoezo het volgende:
[..]
nee, dat weet je daarna pas
leuk hoor, belooft
dag angelquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:29 schreef VouwfietsHoezo het volgende:
diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Tjack? ben jij het?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:34 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik mis je lot, was altijd gezellig in die ene dc
Ja ik werd gekickt, kan ik niks aan doen lolquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:35 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ah ja, vet stom dat jullie mij allemaal verlaten hebben
ik had hier over heen gelezenquote:
Ah, ik dacht dat je m'n compliment in stilte geaccepteerd had.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik had hier over heen gelezen
lief dat je dat zegt offieeee![]()
waardeer ik
Ik had nog op BORRELgarnituur getrakteerd in het vorige topicquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik had hier over heen gelezen
lief dat je dat zegt offieeee![]()
waardeer ik
Meer mensen die ik gezellig vond zijn er afgegooid helaasquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja ik werd gekickt, kan ik niks aan doen lol
je mag me noemen hoe je wilt hoorquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat je m'n compliment in stilte geaccepteerd had.
Maar geen probleem borrelie![]()
Wou eerst borrie zeggen maar dat is een beetje gek
sowquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:38 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik had nog op BORRELgarnituur getrakteerd in het vorige topic
Ja ik vind het een beetje een bizar strenge moderatie, ik werd gekickt omdat ik internetgekkie zeiquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:38 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Meer mensen die ik gezellig vond zijn er afgegooid helaas
borie is cocainequote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
je mag me noemen hoe je wilt hoorJa soms mis ik wat, maar wou dat wel even zeggen lief man!
ohquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
borie is cocaineVandaar
Maar yaaay
sowww lekker hoorquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:39 schreef Senn88 het volgende:
Ik mag gratis lays oven bakes with veggie testen
Had je niet te veel notes? En dat jouw internetgekkie uitspraak een note te veel werd?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja ik vind het een beetje een bizar strenge moderatie, ik werd gekickt omdat ik internetgekkie zei![]()
Daarna wel los gegaan uiteraard, maar had toch geen verschil gemaakt.
Wel jammer idd, mis die calls wel
Zit je in zo een panel? Of werk je bij Laysquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:39 schreef Senn88 het volgende:
Ik mag gratis lays oven bakes with veggie testen
Gratis bier?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:42 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik dacht laat ik iedereen maar trakteren zodat we wat plezierig het weekend in gaan
Nee het was op discord. De beheerder vindt mij sowieso niet zo heel aardig, was een beslissing op emotie.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:42 schreef stokj het volgende:
[..]
Had je niet te veel notes? En dat jouw internetgekkie uitspraak een note te veel werd?
Aha daar. Besluiten genomen uit emotie. Heb het vaak gezien in de praktijk...quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:44 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nee het was op discord. De beheerder vindt mij sowieso niet zo heel aardig, was een beslissing op emotie.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:42 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik dacht laat ik iedereen maar trakteren zodat we wat plezierig het weekend in gaan
haha nee geen van beide. Ik kreeg ze gratis van de albertheijn.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:43 schreef stokj het volgende:
[..]
Zit je in zo een panel? Of werk je bij Lays
Tnx flatquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:45 schreef stokj het volgende:
[..]
Zeker, Flat2 trakteerde geloof ik op een krat Bavaria
pokerface maar van binnenquote:
Ooh haha dat soort dingen. Het is wel zo dat als je category manager van bijvoorbeeld het assortiment wijn bent dat je ook echt wijn moet drinken om te testen of klanten het wat zouden vinden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:46 schreef Senn88 het volgende:
[..]
haha nee geen van beide. Ik kreeg ze gratis van de albertheijn.
Ja, was wel jammer. Maar goed, het is gebeurd, niks meer aan te doen. Jammer dat het zo gelopen is, want was best actief op die server. Maar die gozer heeft mij ook nooit gemogen, verdenk hem ook wel van enige jaloezie.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:46 schreef stokj het volgende:
[..]
Aha daar. Besluiten genomen uit emotie. Heb het vaak gezien in de praktijk...![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:47 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
pokerface maar van binnen
ultieme blijdschap
Ik ben een slechte vrouw, ik lust geen wijn. De veggie chips is lekker welquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:48 schreef stokj het volgende:
[..]
Ooh haha dat soort dingen. Het is wel zo dat als je category manager van bijvoorbeeld het assortiment wijn bent dat je ook echt wijn moet drinken om te testen of klanten het wat zouden vinden.
Hoe is het met je paarden?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:49 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik ben een slechte vrouw, ik lust geen wijn. De veggie chips is lekker wel
Zorgde je daar voor sfeer?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:48 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja, was wel jammer. Maar goed, het is gebeurd, niks meer aan te doen. Jammer dat het zo gelopen is, want was best actief op die server. Maar die gozer heeft mij ook nooit gemogen, verdenk hem ook wel van enige jaloezie.
Ik had er nog maar een. Die heb ik vandaag definitief verkocht en weggebracht naar nieuwe huisquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hoe is het met je paarden?
Haha ik ook niet. Maar zo kan je wel inzien dat category managers leuk werk hebben als je een leuke groep hebt. Eentje had drop en moest echt drop proeven. Zelfde geldt voor pepernoten etc.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:49 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik ben een slechte vrouw, ik lust geen wijn. De veggie chips is lekker wel
Nou, ik ben er wel eerlijk in dat ik soms een beetje een kort lontje kan hebben en pissig kan worden. Maar over het algemeen was ik er wel altijd, en vaker dan niet gewoon gezellig. Maarja, als iemand de pik op je heeft is 1 'fout' genoeg. Die gozer kickt sowieso alles wat in zijn wereldbeeld past, als je een vagina hebt mag je alles, en als je hem niet tegenspreekt evenals. Beetje een eng figuur welquote:
Binnen no time een maagbandje is er bij inbegrepen?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:51 schreef stokj het volgende:
[..]
Haha ik ook niet. Maar zo kan je wel inzien dat category managers leuk werk hebben als je een leuke groep hebt. Eentje had drop en moest echt drop proeven. Zelfde geldt voor pepernoten etc.
Men zal maar zo een job hebben
Awhhquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:50 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik had er nog maar een. Die heb ik vandaag definitief verkocht en weggebracht naar nieuwe huis
Aha zo een type. Dat is bij mij gewoonquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nou, ik ben er wel eerlijk in dat ik soms een beetje een kort lontje kan hebben en pissig kan worden. Maar over het algemeen was ik er wel altijd, en vaker dan niet gewoon gezellig. Maarja, als iemand de pik op je heeft is 1 'fout' genoeg. Die gozer kickt sowieso alles wat in zijn wereldbeeld past, als je een vagina hebt mag je alles, en als je hem niet tegenspreekt evenals. Beetje een eng figuur wel
Is wel mijn kant van het verhaal, hij zal wel een andere versie hebben. Maar hoe ik het heb ervaren iigquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:53 schreef stokj het volgende:
[..]
Aha zo een type. Dat is bij mij gewoon![]()
![]()
Het is weleens voorgekomen dat uit gezondheidsoverwegingen een bepaalde category manager iets anders ging doen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:52 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Binnen no time een maagbandje is er bij inbegrepen?
3 maandverbandjes?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:53 schreef stokj het volgende:
[..]
Aha zo een type. Dat is bij mij gewoon![]()
![]()
Ja het zijn natuurlijk wel echt dieren waar je ook een passie voor moet hebben.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:53 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik besefte maandag dat ik er eigenlijk helemaal geen plezier meer in had.
Mijn vrouw heeft een zak harde zoute drop gekocht om haar vriendinnen te gaan plagen als we hen tijdens onze vakantie gaan bezoeken. (Die soort was op mijn advies, aangezien vrij weinig mensen daar van houden. Zijzelf wilde honingdrop kopen, maar dat is juist lekker!)quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:51 schreef stokj het volgende:
[..]
Haha ik ook niet. Maar zo kan je wel inzien dat category managers leuk werk hebben als je een leuke groep hebt. Eentje had drop en moest echt drop proeven. Zelfde geldt voor pepernoten etc.
Men zal maar zo een job hebben
Voorral uit liefde voor het leuke dier. De sport was al sinds overlijden van mijn andere paard niet meer mijn dingquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja het zijn natuurlijk wel echt dieren waar je ook een passie voor moet hebben.
Maar je leek me altijd vrij gepassioneerd?Hoe is dat gelopen zo dan?
Ik vind honingdrop smerig en zoute lekkerquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft een zak harde zoute drop gekocht om haar vriendinnen te gaan plagen als we hen tijdens onze vakantie gaan bezoeken. (Die soort was op mijn advies, aangezien vrij weinig mensen daar van houden. Zijzelf wilde honingdrop kopen, maar dat is juist lekker!)
Jij associeertquote:
Hmm, ja jammer wel. Maar als jij niet meer in staat bent om de benodigde aandacht te geven is het wel beter, ik neem aan dat je wel goed gekeken hebt bij de nieuwe eigenaar enzoquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:55 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Voorral uit liefde voor het leuke dier. De sport was al sinds overlijden van mijn andere paard niet meer mijn ding
Ken ook!quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:56 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik vind honingdrop smerig en zoute lekker
Slim, heb je meer drop!quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft een zak harde zoute drop gekocht om haar vriendinnen te gaan plagen als we hen tijdens onze vakantie gaan bezoeken. (Die soort was op mijn advies, aangezien vrij weinig mensen daar van houden. Zijzelf wilde honingdrop kopen, maar dat is juist lekker!)
Ja, het zal de tijd van de maand wel zijnquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:56 schreef stokj het volgende:
[..]
Jij associeertals een bebloed maandverband?
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee is gewoon een rode kaart bij mij. Ik heb daar ook een hekel aan als personeel zo doet. Moeten ze bij mij niet flikken.
Haha nee ze wilde juist drop kopen wat haar vriendinnen echt vies zouden vinden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:57 schreef stokj het volgende:
[..]
Slim, heb je meer drop!
Zo vervelend als je wat op je werkplek zit te eten waar anderen ook aan het werk zijn en iedereen opeens hoort dat je met een zakje bezig bent en zo nieuwsgierig zijn wat je gaat eten...
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:57 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja, het zal de tijd van de maand wel zijn
Aaah..op die manier!quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha nee ze wilde juist drop kopen wat haar vriendinnen echt vies zouden vinden.Puur voor de grap.
Je vriendin is niet nederlands?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha nee ze wilde juist drop kopen wat haar vriendinnen echt vies zouden vinden.Puur voor de grap.
vrolijkquote:
lang geleden.quote:
Half Filipijns, half Afrikaans.quote:
Lijkt alsof hij nog in opleiding wasquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 22:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja alleen kon ik niks met die wibbly wobbly timey wimey stuff van 'm.
Is Fans altijd Vrolijk?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 22:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Mikey is altijd druk met Frans Vrolijk, die komt elke dag in de praktijk
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 22:06 schreef stokj het volgende:
[..]
Lijkt alsof hij nog in opleiding was
Nog altijd in behandeling na het in aanraking komen met het Griengas.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 22:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Mikey is altijd druk met Frans Vrolijk, die komt elke dag in de praktijk
Dit is in ieder geval beter dan als je Scatman John hoortquote:
Dirk Kuyt komt toch ook nog wel eens langsquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 22:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nog altijd in behandeling na het in aanraking komen met het Griengas.
Scatmanquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 22:08 schreef stokj het volgende:
[..]
Dit is in ieder geval beter dan als je Scatman John hoort
Hehe sowieso de beste Doctor ooit, en volgens geruchten komt hij weer terug!quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 22:08 schreef stokj het volgende:
[..]
Dit is in ieder geval beter dan als je Scatman John hoort
Het griengas zorgt daar wel voor, Mikey heeft zojuist de eed van Hippocrates geschondenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 22:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dan moet je bij Mikey zijn, ik doe geen uitspraken over patienten.
Denk niet dat Frans er heel erg mee zitquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 22:09 schreef stokj het volgende:
[..]
Het griengas zorgt daar wel voor, Mikey heeft zojuist de eed van Hippocrates geschonden
Deze man vindt zichzelf ook behoorlijk serieus met zijn advies...man man manquote:
Deze man woont 2-3 KM van mij afquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 22:17 schreef stokj het volgende:
[..]
Deze man vindt zichzelf ook behoorlijk serieus met zijn advies...man man man
Ga je met hem om?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 22:18 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Deze man woont 2-3 KM van mij af
Haha nee dat niet lol, weet niet of je hem kent maar paar steekjes los.quote:
ik hoop voor hem in een zorginstelling.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 22:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Haha nee dat niet lol, weet niet of je hem kent maar paar steekjes los.
Weet alleen waar die woont ongeveer en dat is dichtbij
Nee flatje, begeleid wonen geloof ik.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 22:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik hoop voor hem in een zorginstelling.
what happend.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 22:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nee flatje, begeleid wonen geloof ik.
Heb ik jou ooit verteld over dat ik hem had geadd in mijn kerk's discord server?
Introduceer hem op FOK! (grapje)quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 22:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Haha nee dat niet lol, weet niet of je hem kent maar paar steekjes los.
Weet alleen waar die woont ongeveer en dat is dichtbij
Ja hij ging raar doen en er was 1 voicechat waar altijd bijbelstudie is en daar kwam hij in en toen werd hij gekicktquote:
Hij zit hier al 2 jaar ofzoquote:
Harrychristus toevallig?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 22:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja hij ging raar doen en er was 1 voicechat waar altijd bijbelstudie is en daar kwam hij in en toen werd hij gekicktwas wel goud
[..]
Hij zit hier al 2 jaar ofzo
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 22:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja hij ging raar doen en er was 1 voicechat waar altijd bijbelstudie is en daar kwam hij in en toen werd hij gekicktwas wel goud
[..]
Hij zit hier al 2 jaar ofzo
klopt kreeg téveel viewsquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 22:30 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Oh dat Haags kwartiertje filmpje is weg
quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 22:30 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Oh dat Haags kwartiertje filmpje is weg
Poeh!quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 22:48 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Heb ik wel m'n ooglaseroperatie van betaald
Maar niet rijk
Hebben kerken nu ook discord? Wat modern!quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 22:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nee flatje, begeleid wonen geloof ik.
Heb ik jou ooit verteld over dat ik hem had geadd in mijn kerk's discord server?
Jaaaa, eig papa maarjaquote:
Ja voor bijbelstudie, niet alle kerken hoor.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 22:56 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Hebben kerken nu ook discord? Wat modern!
Tot welke stroming behoor jij?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 22:57 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jaaaa, eig papa maarja
[..]
Ja voor bijbelstudie, niet alle kerken hoor.
Laten ze niet zo vaak warm eten voor je achter dan?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 22:59 schreef DerRabbit het volgende:
Àltijd lekker om thuis te komen en er is nog warm eten over![]()
Zij doen ook maar anderen naquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 23:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]![]()
Moet je wel mee oppassen hier, veel mensen haten hier op geloof.
Lekker warm eten gaat meestal wel opquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 23:00 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Laten ze niet zo vaak warm eten voor je achter dan?
Vandaag niet zo lekker dusquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 23:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker warm eten gaat meestal wel op
Jawel, zelfgemaakte spareribs voor 4 personen waarvan nog de helft over is gelaten door mevrouw Rabbitquote:
Eet mevrouw altijd voor drie ja?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 23:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jawel, zelfgemaakte spareribs voor 4 personen waarvan nog de helft over is gelaten door mevrouw Rabbit
Ze heeft fases waarin ze een vreetkick krijgtquote:
Dat was iemands zusje eerder vanavond ookquote:
Zusje van je zwager?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 23:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat was iemands zusje eerder vanavond ook
Echt? Vertelquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 23:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat was iemands zusje eerder vanavond ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |