abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_188473494
cirogazzetta twitterde op dinsdag 23-07-2019 om 09:12:22 According to @Gazzetta_it sources Brandon McNulty (Usa, 21 years), winner this year of Tour of Sicily in early april, will join @TeamUAEAbuDhabi next year @LeTour @cycling_podcast reageer retweet
cirogazzetta twitterde op dinsdag 23-07-2019 om 08:04:11 According to @Gazzetta_it sources @quartermanc Charlie Quarterman - current under 23 time trial champion of uk -will join @TrekSegafredo @LeTour @cycling_podcast reageer retweet
pi_188473518
Even de laatste transfers/geruchten van het vorige topic op een rij:

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 06:52 schreef TheArt het volgende:
Vocsnor schijnt naar Doug en co te gaan.
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 07:02 schreef TheArt het volgende:
Daniel Hoelgaard van Groupama terug naar eigen land, naar Uno-X.
En dan komt nu opeens de volgende compleet random transfer van Movistar naar buiten.
Movistar_Team twitterde op vrijdag 16-08-2019 om 09:09:33 🚄💪🇨🇭 @johanjacbs (1997, @LS_U23) has signed a 2-year contract with the Blues! 2nd this year at Paris-Roubaix Espoirs and 7th in the amateur De Ronde, in only his first full road season from CX. Welcome! Johan Jacobs, poder suizo para Movistar Team → https://t.co/aAgDCiXOkc reageer retweet
pi_188474053
Lachen hoor, dit is net zo vreemd als Zeits naar Mitchelton. Die twee resultaten uit die tweet zijn veelbelovend, maar verder heeft hij ook niet superveel laten zien. Interessant gokje.
Demain, on roule
  Moderator vrijdag 16 augustus 2019 @ 10:32:25 #4
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_188474383
Is deze grote omvolking van team Movistar beleid of pure paniek?
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 10:38:37 #5
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_188474469
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 10:32 schreef Momo... het volgende:
Is deze grote omvolking van team Movistar beleid of pure paniek?
Net Euskaltel-taferelen...
pi_188474576
quote:
15s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 10:38 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Net Euskaltel-taferelen...
Dat was voor de punten, dit neigt heel erg naar een Eus die platzak is.
pi_188474594
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2019 12:00 schreef Felagund het volgende:
Rip carrière van Tiesj. -O-
quote:
Geen Binck Bank Tour deze week voor Benoot. Hij sukkelde al met de hamstrings en toen overleed plots Bjorg Lambrecht, die geregeld zijn kamergenoot was. “Ik wilde absoluut de begrafenis bijwonen”, zegt Benoot, die op vraag van de familie mee de kist droeg. Op dit moment traint hij met Victor Campenaerts in Luxemburg. Uiteraard met Bjorg in gedachten. “De impact is enorm”, zegt Benoot. “Ik slaap er slecht van, maar ik merk wel dat fietsen me goed doet. Er zal tijd overgaan eer het slijt.”

Benoot is bezig aan zijn laatste maanden bij Lotto-Soudal, de ploeg waarvoor hij zeven seizoenen reed. Voor de komende twee jaar tekende hij bij het Duits-Nederlandse Team Sunweb. “Ik heb veel aan Lotto-Soudal te danken”, aldus Benoot. “Ik was er erg op mijn gemak. Maar ik wilde uit mijn comfortzone treden.”

Minder Vlaams werk
Zijn keuze concreter uitleggen, vindt Benoot niet simpel. Omdat alles wat hij zegt klinkt als kritiek op Lotto-Soudal en dat is niet de bedoeling. Wel is het zo dat Sunweb het wielrennen wetenschappelijk benadert en dat is iets waar Benoot heel erg voor openstaat. “Dat is de richting die de sport uitgaat”, zegt hij. “Ploegen als Jumbo-Visma, Team Ineos of Sunweb zijn daar de exponenten van en daar ging ook mijn voorkeur naar uit.”

Benoot sprak met ‘Head Coach’ Rudi Kemna en merkte dat ze op dezelfde golflengte zaten. Zo zal in het voorjaar minder de focus op het Vlaamse werk liggen. “Het is de bedoeling om alleen nog de echt zware eendagswedstrijden te rijden. Geen Roubaix, maar wel meer Ardennen. Misschien kan het iets worden zoals Michael Matthews: eerst de Ronde van Catalonië, dan de Ronde van Vlaanderen en de Waalse klassiekers. Ik zou het jammer vinden om koersen als Harelbeke of Gent-Wevelgem niet te rijden, maar je gaat anders naar de Ardennen als je voordien in Catalonië hebt gereden.”

Bij Lotto-Soudal bleken Tim Wellens en Benoot niet de meest complementaire kopmannen. Bij Sunweb kan het ploegenspel met Michael Matthews wel goed werken, meent Benoot: “Een snelle man naast mij is een voordeel. Ik moet het sowieso hebben van een aanval en dan kan het helpen dat niemand met Matthews naar de meet wil.”

Benoot hoopt ook om bij Team Sunweb meer ronderenner te worden. “Om progressie te maken als tijdrijder, in de eerste plaats. In kleine rondjes blijft dat mijn zwakke plek. Ik had het ook interessant gevonden om een grote ronde te rijden naast Tom Dumoulin, om elke dag een klassement te verdedigen. Nu is het blijkbaar niet zeker dat hij blijft (volgens de Nederlandse pers stapt Dumoulin over naar Jumbo-Visma, nvdr.), maar mijn keuze voor Sunweb valt of staat niet met de aanwezigheid van Dumoulin. Deze ploeg heeft in het verleden al bewezen dat ze elke renner beter kan maken.”

Onder impuls van Dumoulin en eerder ook nog Degenkolb of Kittel had Team Sunweb de voorbije jaren de reputatie een team te zijn dat zelf zijn kampioenen maakte. Alleen lijkt er recent wat sleet op de formule te zitten. Het team werkt met strakke protocols of gedragscodes die renners ook wel als verstikkend ervaren. Benoot was er ook voor op zijn hoede. “Ik heb vooraf met Bert De Backer en Edward Theuns gepraat over Sunweb”, zegt hij. “Natuurlijk ging dat ook over de protocols. Maar met Rudi Kemna heb ik daarover een open gesprek gehad. Het is allemaal maar hoe je het bekijkt. Neem zo’n protocol voor de fietspositie. Daarover kan je zeggen: je mag als renner nog je zadel geen twee millimeter lager zetten zonder toestemming van de ploeg. Maar eigenlijk gaat het daar niet om. Ze willen dat je aanpassingen aan de fietspositie altijd doorgeeft aan de ploegleiding, zodat zij de mecaniciens kunnen informeren, die dan al je fietsen op dezelfde manier aanpassen.”

“Voor iemand als Edward werkten die protocols niet goed, maar hij is een renner die erg op gevoel werkt en persoonlijke vrijheid wil. Ik ben net op zoek naar strak en wetenschappelijk. In voeding denk ik bijvoorbeeld nog progressie te kunnen maken. Bij Sunweb werken ze – zoals bij Jumbo-Visma – ook met personalized plates(met individueel aangepaste calorie-inname, nvdr.). Voor mij wordt dat nieuw.”
  Moderator vrijdag 16 augustus 2019 @ 11:08:39 #8
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_188474829
Dimension Data moet echt kapot.

Jacobs is min of meer de vervanger van Sutterlin, gok ik zo. In ieder geval een lul voor het voorjaar.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 11:35:11 #9
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_188475126
Thomas Dekker heeft nu een relatie met Jose Woldring.

Ook een soort transfer.
Zijn dagen als golddigger/cougerplaytoy zijn dus voorbij.
pi_188475171
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 11:35 schreef VoMy het volgende:
Thomas Dekker heeft nu een relatie met Jose Woldring.

Ook een soort transfer.
Zijn dagen als golddigger/cougerplaytoy zijn dus voorbij.
Als ik zie wat zij doet, zou je hem nog steeds een golddigger kunnen noemen toch? ;)
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 11:44:00 #11
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_188475226
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 11:39 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Als ik zie wat zij doet, zou je hem nog steeds een golddigger kunnen noemen toch? ;)
Wou net zeggen.
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 11:47:49 #12
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_188475271
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 11:39 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Als ik zie wat zij doet, zou je hem nog steeds een golddigger kunnen noemen toch? ;)
Ja, wellicht. Ik vind voor het golddiggerschap een leeftijdsverschil altijd wel een goede indicator. Bij deze dame geloof ik ook nog wel dat het voor dr looks is :9
pi_188475762
Cattaneo naar Deceuninck.
Demain, on roule
pi_188476959
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 10:04 schreef Mykonos het volgende:
Lachen hoor, dit is net zo vreemd als Zeits naar Mitchelton. Die twee resultaten uit die tweet zijn veelbelovend, maar verder heeft hij ook niet superveel laten zien. Interessant gokje.
Ik vind Zeits alleen vreemd in de zin dat die als Kazach vertrekt bij Vino, maar verder is het een steengoede knecht. Zeker in grote rondes.
pi_188477069
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 14:13 schreef wimderon het volgende:

[..]

Ik vind Zeits alleen vreemd in de zin dat die als Kazach vertrekt bij Vino, maar verder is het een steengoede knecht. Zeker in grote rondes.
O, dat wil ik zeker niet ontkennen. Bedoelde inderdaad meer dat het er een was in de categorie 'die zag je niet aankomen'. Net als dat gerucht over Oldani naar Lotto-Soudal als dat klopt (hij volgt hen wel op Twitter inmiddels).
Demain, on roule
pi_188478636
yallaACADEMY twitterde op vrijdag 16-08-2019 om 15:53:45 Israel Cycling Academy proud to announce: Irishman DAN MARTIN will race for the team in the next 2 seasons. Full statement: https://t.co/u9ZsyAVzSG https://t.co/BRk9qRyDji reageer retweet
Amai.
  Moderator vrijdag 16 augustus 2019 @ 15:57:19 #17
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_188478665
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 15:55 schreef showtimer het volgende:
yallaACADEMY twitterde op vrijdag 16-08-2019 om 15:53:45 Israel Cycling Academy proud to announce: Irishman DAN MARTIN will race for the team in the next 2 seasons. Full statement: https://t.co/u9ZsyAVzSG https://t.co/BRk9qRyDji reageer retweet
Amai.
Wtf. _O-

Die Canadees heeft weer met een volle envelop lopen zwaaien?
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 15:57:45 #18
351614 ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_188478671
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 15:55 schreef showtimer het volgende:
yallaACADEMY twitterde op vrijdag 16-08-2019 om 15:53:45 Israel Cycling Academy proud to announce: Irishman DAN MARTIN will race for the team in the next 2 seasons. Full statement: https://t.co/u9ZsyAVzSG https://t.co/BRk9qRyDji reageer retweet
Amai.
Haha wat? _O-
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  vrijdag 16 augustus 2019 @ 15:58:18 #19
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_188478682
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 15:55 schreef showtimer het volgende:
yallaACADEMY twitterde op vrijdag 16-08-2019 om 15:53:45 Israel Cycling Academy proud to announce: Irishman DAN MARTIN will race for the team in the next 2 seasons. Full statement: https://t.co/u9ZsyAVzSG https://t.co/BRk9qRyDji reageer retweet
Amai.
It’s all about the money
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_188478720
Die zag ik niet aankomen.
Citius, Altius, Fortius.
  Moderator vrijdag 16 augustus 2019 @ 16:11:00 #21
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_188478902
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 15:55 schreef showtimer het volgende:
yallaACADEMY twitterde op vrijdag 16-08-2019 om 15:53:45 Israel Cycling Academy proud to announce: Irishman DAN MARTIN will race for the team in the next 2 seasons. Full statement: https://t.co/u9ZsyAVzSG https://t.co/BRk9qRyDji reageer retweet
Amai.
:o
pi_188478991
Daar zal Ben Hermans blij mee zijn, daar gaat zijn kopmanschap in (bijna) alle rondjes met een heuvel erin.
Demain, on roule
  Moderator vrijdag 16 augustus 2019 @ 16:16:27 #23
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_188479007
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 16:15 schreef Mykonos het volgende:
Daar zal Ben Hermans blij mee zijn, daar gaat zijn kopmanschap in (bijna) alle rondjes met een heuvel erin.
Israel rijdt toch iedere koers, dus dat hoeft verder geen probleem te zijn.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_188479042
Wat is er dit jaar aan de hand?
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_188479228
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 15:55 schreef showtimer het volgende:
yallaACADEMY twitterde op vrijdag 16-08-2019 om 15:53:45 Israel Cycling Academy proud to announce: Irishman DAN MARTIN will race for the team in the next 2 seasons. Full statement: https://t.co/u9ZsyAVzSG https://t.co/BRk9qRyDji reageer retweet
Amai.
Zou die elders terecht gekund hebben?
  Redactie Sport vrijdag 16 augustus 2019 @ 16:32:17 #26
451829 crew  H.Vviv
pi_188479260
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 16:15 schreef Mykonos het volgende:
Daar zal Ben Hermans blij mee zijn, daar gaat zijn kopmanschap in (bijna) alle rondjes met een heuvel erin.
Hermans is ook einde contract. Als hij daar een probleem mee heeft kan hij daar prima weg.
pi_188479269
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2019 16:30 schreef wimderon het volgende:

[..]

Zou die elders terecht gekund hebben?
Total sowieso, niet per definitie beter, maar dit terzijde. Bernaudeau loopt nu Bouhanni en Martin mis, de weg ligt open voor Lars. ;)
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 16 augustus 2019 @ 16:47:17 #28
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_188479465
Theunis twee jaar langer bij Trek _O_
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 11:07:47 #29
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_188489101
Ik verwacht veel van Cattaneo en Ballerini volgend jaar.
Put these foolish ambitions to rest.
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 11:25:51 #30
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_188489272
Prachtige transfer voor mooie Mattia, dubbel en dwars verdiend.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_188489353
quote:
Vervaeke is einde contract. Op zijn agenda staan nog de Ronde van Denemarken en de Bretagne Classic en onderhandelingen met een nieuwe ploeg. “De vraag is: wil ik een goede ploegmaat zijn in de beste ploeg ter wereld of wil ik zelf resultaten rijden in een kleinere ploeg? Ik vind mijn sportief geluk belangrijker dan het beste contract of het mooiste truitje.”

U verhuist dus naar een kleinere ploeg.

Vervaeke: “Hoogstwaarschijnlijk wel. Na twee jaar bij Team Sunweb heb ik beseft dat ik vooral mijn job heb gedaan en minder mijn passie. Sunweb is heel professioneel, maar er wordt weinig gekoerst op gevoel, op instinct. De klik is gekomen in de Ronde van Italië. Ik was helemaal klaar om Tom Dumoulin te helpen in het hooggebergte, maar toen hij uitviel bleek dat een opluchting. Ik moest niet langer fietsen met de handrem op. Als ik me kapot wilde rijden, dan deed ik dat gewoon.”
pi_188489452
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 11:34 schreef showtimer het volgende:

[..]

Zou het wat uitmaken?
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 11:54:59 #33
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_188489581
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 11:43 schreef Chiappucci het volgende:

[..]

Zou het wat uitmaken?
Toch weer eentje die niet bij de sekte wil horen.
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 11:55:31 #34
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_188489589
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 11:54 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Toch weer eentje die niet bij de sekte wil horen.
Ik denk dat dat geheel wederzijds is.
Put these foolish ambitions to rest.
  zaterdag 17 augustus 2019 @ 11:57:01 #35
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_188489614
Alsof hij niet zou moeten verhuizen indien hij een ploegmaat wil zijn in de beste ploeg ter wereld.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_188489630
Tja, Dan Martin is toch al aan het afbouwen.
pi_188490257
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2019 11:07 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik verwacht veel van Cattaneo en Ballerini volgend jaar.
Gewaagd.
pi_188490800
Nog even over Campenaerts. Team Afrika rijdt nu op BMC, die hebben een goede tijdritfiets. Maar er zijn toch geruchten dat BMC naar Arkea gaat?
  Redactie Sport zaterdag 17 augustus 2019 @ 15:28:36 #39
451829 crew  H.Vviv
pi_188491784
quote:
Victor Campenaerts rijdt vanaf volgend seizoen voor Team NTT, de opvolger van Team Dimension Data. De 27-jarige werelduurrecordhouder was dit jaar einde contract bij Lotto-Soudal. Beide partijen hadden aanvankelijk de intentie om met elkaar door te gaan, maar kwamen niet tot een akkoord. “Al snel kwam Dimension Data op de proppen met een mooi voorstel. Ik heb een contract getekend van drie jaar. Deze ploeg wil met mij Olympisch en wereldkampioen tijdrijden worden.”
Victor Campenaerts rijdt tot eind 2022 voor Team NTT. De opvolger van Team Dimension Data en de 27-jarige Antwerpenaar hebben zopas een contract van drie jaar ondertekend. “Toen eind juni bleek dat Lotto-Soudal niet de intentie had om mij per se langer te houden, ben ik zelf op zoek gegaan naar andere opties. Ofwel koos ik voor een hyperprofessionele omgeving zoals Team Ineos. Ofwel koos ik voor een ploeg dat in de lijn ligt van Lotto-Soudal en waar ik alle vrijheid zou hebben om mij toe te leggen op het tijdrijden. Met Dimension Data is het dat tweede geworden. Ik kende de ploeg van Dimension Data al langer en heb het altijd een aantrekkelijk project gevonden. De renners krijgen er veel kansen om vrij te koersen. Nog voor de Tour zat ik een eerste keer samen met het management van Dimension Data. Ik had meteen een goed gevoel tijdens de gesprekken met sportief manager Rolf Aldag. Ik heb nadien ook nog gebeld met Serge Pauwels en Julien Vermote om informatie over de ploeg in te winnen, hun reacties waren zeer positief.”

Voor Campenaerts is dit een belangrijke stap in zijn carrière. Hij tekent voor drie jaar, dat is erg lang in de wielerwereld. “Het was Lotto-Soudal dat destijds een eerste keer de duur van drie jaar voorstelde en ik kan mij daar wel in vinden. Als tijdrijder is het belangrijk om een duurzame structuur en standvastige basis achter de hand te hebben en stappen te zetten. Deze ploeg gelooft in mij en in mijn ambities. Dit is een project van de lange termijn. De nieuwe Japanse hoofdsponsor NTT wil volgend jaar met mij scoren in de tijdrit op de Olympische Spelen van Tokio en op termijn ook met mij wereldkampioen worden. Ze hebben mij een mooi contract aangeboden, plus een extra bedrag dat ik jaarlijks kan investeren aan innovaties voor het tijdrijden. De precieze som kan ik niet vertellen, maar het is een bedrag dat je als renner zelf niet kan investeren. Het is een extra teken dat de ploeg erg in mij gelooft. De ploeg rijdt ook al met de fietsen van BMC. Een zeer goede tijdritfiets, want Rohan Dennis werd vorig jaar op dezelfde fiets wereldkampioen. Het materiaal en de omkadering was heel belangrijk in het maken van mijn keuze.”

De overgang van Campenaerts naar Team NTT betekent een einde aan een succesvolle tweejarige samenwerking. Campenaerts was al Europees kampioen tijdrijden, maar zette bij Lotto-Soudal nog een fikse stap vooruit. In 2018 verlengde hij zijn Europese titel, won hij de Belgische titel, reed hij zeven keer top vijf in chrono’s in rittenkoersen en werd hij derde op het WK achter Rohan Dennis en Tom Dumoulin. Met de tijdritzege in de Tirreno-Adriatico en het vestigen van een nieuw werelduurrecord redde hij dit voorjaar van Lotto-Soudal. De ploeg wou hem dan ook graag langer aan zich binden, maar de onderhandelingen sleepten aan. Toen bekend werd dat Philippe Gilbert en John Degenkolb naar Lotto-Soudal zouden trekken, was er plots geen budget meer over voor Campenaerts. De voorbije weken groeiden beide partijen terug naar elkaar toe, maar tot een akkoord kwam het niet. Hij en Lotto-Soudal gaan straks wel als goede vrienden uit elkaar.

“Ik sta er absoluut op om de ploeg zeer hard te bedanken voor de afgelopen twee jaar. Toen ik van Lotto-Jumbo overstapte naar Lotto-Soudal, was dat om meer vrijheid te krijgen in het tijdrijden. Ik heb die vrijheid ook gekregen. De ploeg heeft mij nooit een bepaald programma opgelegd. Ik heb steeds mijn eigen route mogen uitstippelen. Toen ik bij Lotto-Soudal arriveerde, was er amper een tijdritcultuur. Samen hebben we dat niveau opgekrikt. Ik was veeleisend, maar de staf heeft een serieuze effort gedaan om mee te gaan in mijn verhaal. Ik wil ook nog graag twee sponsors bedankten. Fietsconstructeur Ridley was zeer meegaand in mijn voorgestelde innovaties. Dankzij het door ons ontwikkelde tijdritstuur heeft de UCI haar regels moeten aanpassen. Ik kreeg ook steeds fietsen in alle mogelijk kleuren van de regenboog, wat leuk was voor de moraal. Ook Sanas wil ik bedanken. Zij hebben veel moeite gedaan om een sportvoeding op mijn maat te regelen en aan mijn specifieke eisen te voldoen”, aldus Campenaerts, die in de aanloop naar het WK van dit jaar allicht geen wedstrijden meer zal rijden. Ik kies voor trainingsblokken. Dat heeft mij vorig jaar in de aanloop naar het EK ook deugd gedaan, en met resultaat.”
pi_188491856
Als einzelganger met misschien een eigen trainer in combinatie met BMC (die dus zo te lezen blijven) kan het misschien wel een succes worden.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 17 augustus 2019 @ 15:36:09 #41
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_188491898
Dege naar Lotto is nog niet definitief bevestigd maar dat gaat dus nog wel gebeuren blijkbaar.
pi_188493745
NievesMoya twitterde op zaterdag 17-08-2019 om 08:19:40 Me comentan que Juan José Lobato, actualmente en las filas del Nippo Vini Fantini, se ha comprometido con el equipo Euskadi https://t.co/9hG4Syz4hb reageer retweet
  Redactie Sport / Supervogel zondag 18 augustus 2019 @ 13:45:49 #43
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_188504483
ammattipyoraily twitterde op zondag 18-08-2019 om 13:44:26 Oscar Rodriguez would choose Astana as his next team (Carlos de Andres / Legruppetto forum). He was heavily linked to Movistar. Rodriguez had a very strong Vuelta a Burgos and he'll be ready for Tour of Spain. Last year the Euskadi-Murias rider won a stage in Vuelta a España. reageer retweet
pi_188504692
Mooi man, broertjes van Poppel naar Hilaire.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  Moderator zondag 18 augustus 2019 @ 14:04:45 #45
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_188504694
Danny en Boy van Poppel tekenen bij Wanty-Gobert

Danny van Poppel (26) verlaat Jumbo-Visma aan het einde van dit seizoen. Hij tekent een contract bij Wanty-Gobert, waar hij herenigd wordt met zijn voormalige ploegleider Hilaire Van de Schueren. Ook zijn broer Boy van Poppel (31) gaat naar de Belgische ploeg; hij verlaat Roompot-Charles.

De zonen van oud-topsprinter Jean-Paul van Poppel tekenen voor twee jaar bij Wanty-Gobert. Eerder werkten Danny en Boy bij Vacansoleil al samen met Van der Schueren. Daarna gingen zij naar Trek. Danny van Poppel reed daarna nog voor Team Sky (twee jaar) en LottoNL-Jumbo (twee jaar). Boy reed tot en met 2018 bij Trek-Segafredo. Dit seizoen komt hij uit voor Roompot-Charles, de ploeg die mogelijk gaat stoppen.

Mogelijk Tour de France
“Ik ben zeer blij om vanaf volgend seizoen Wanty-Gobert te vervoegen”, zegt Danny. “Ze bieden me veel kansen, en bovendien, samen met mijn broer. Hoe ouder we worden, hoe meer we beseffen hoe speciaal het is om een sterk duo te vormen. Hilaire Van der Schueren heeft al jaren vertrouwen in mij, en in onze tandem, zowel in betere als in mindere periodes, dus het voelt goed om voor dit Belgische team te rijden.”

“Voor mij persoonlijk is plezier hebben het belangrijkste, maar daarnaast ben ik ook wel erg ambitieus. Ik wil elke vechten voor elke kans die ik krijg, in de hoop dit samen te doen met een nieuwe Wanty-Gobert sprinttrein. Waarom niet in de Tour de France?”, aldus de jongste Van Poppel. Wanty-Gobert kwam de laatste twee jaar aan de start in de Ronde van Frankrijk.

In dienst van Danny
Boy ziet het als een voordeel om weer samen te rijden met zijn broer. “Het is net iets makkelijker om op mekaar in te spelen en ook heb je altijd een tikkeltje extra te geven. Ik kijk dus al uit om opnieuw volledig in dienst van het team te gaan rijden, na een jaar waarin ik vaak mijn eigen kans mocht gaan en een aantal mooie ereplaatsen kon verzamelen. Er staan ons nog mooie dingen te wachten”, zegt hij.
  zondag 18 augustus 2019 @ 14:09:17 #46
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_188504747
Doei Dannie
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_188504762
Is er straks ruimte voor Kittel bij Jumbo..
pi_188504814
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 14:09 schreef Szura het volgende:
Doei Dannie
Prima inderdaad, ik had niet de indruk dat hij progressie maakte.
  Moderator zondag 18 augustus 2019 @ 14:19:17 #49
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_188504887
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2019 14:04 schreef Momo... het volgende:
een nieuwe Wanty-Gobert sprinttrein
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  Moderator zondag 18 augustus 2019 @ 14:19:59 #50
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_188504904
quote:
7s.gif Op zondag 18 augustus 2019 13:45 schreef Pino112 het volgende:
ammattipyoraily twitterde op zondag 18-08-2019 om 13:44:26 Oscar Rodriguez would choose Astana as his next team (Carlos de Andres / Legruppetto forum). He was heavily linked to Movistar. Rodriguez had a very strong Vuelta a Burgos and he'll be ready for Tour of Spain. Last year the Euskadi-Murias rider won a stage in Vuelta a España. reageer retweet
Unzue is aan vervanging toe. Zowel Aranburu als Rodriguez mislopen, dat is echt heel erg slecht.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')