Echt he...ook nog al dat kansloze volk wat europa binnenspoeldquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 01:39 schreef Hippocratos het volgende:
Tevens, waarom zou je überhaupt kinderen willen zetten op deze verziekte wereld![]()
Helemaal met die klimaatreligie gaat het de komende decennia echt een hel worden om in op te groeien. Vroeger werd je op de brandstapel gezet, nu word je financieel kapot gemaakt als je niet meedoet aan hun sprookjes.Nee, dat zal ik nooit een kind aandoen.
Rustig maar, ook op jouw potje past een dekseltjequote:Op vrijdag 16 augustus 2019 01:39 schreef Hippocratos het volgende:
Tevens, waarom zou je überhaupt kinderen willen zetten op deze verziekte wereld![]()
Helemaal met die klimaatreligie gaat het de komende decennia echt een hel worden om in op te groeien. Vroeger werd je op de brandstapel gezet, nu word je financieel kapot gemaakt als je niet meedoet aan hun sprookjes.Nee, dat zal ik nooit een kind aandoen.
Dat ook nog jaquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 01:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Echt he...ook nog al dat kansloze volk wat europa binnenspoeld
Oh, dat is het probleem niet hoor.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 01:43 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Rustig maar, ook op jouw potje past een dekseltje
Hahaquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 01:44 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
Oh, dat is het probleem niet hoor.
Ik zal alleen nooit aan kinderen beginnen.
Gelukkig, ik was echt een beetje de weg kwijt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 02:46 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
Wel cute dat je je zorgen om me maakt, maar geen zorgen schat
En wat heeft Kluun zoal te bieden aan een vrouw?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 01:24 schreef Kluun1985 het volgende:
Kluun begrijpt er geen ene fok van! Kluun leest net dat De Mol Merel sindskort weer single is. Merel is 39, nu dus single, en heeft geen koters. In plaats van zich fulltime te richten op het vinden van een Kluun, denkt Merel dat het verstandiger is om aan haar carriere te timmerenDie carriere is nu erg leuk, maar over 30 jaar is Meertje 70! En dan zit ze in haar uppie tegen katten te praten
![]()
[ afbeelding ]
![]()
Maar goed, Hollandse grietjes zijn toch vreemd. Eva Jinek is over 12 jaar oma, o nee, dan is ze 50 en moeder van een koter. En degenen die wel tijdig trouwen en gezin bouwen? Bridget Maasland, Anouk, Yolanthe, Sylvie etc die zijn uiteindelijk gescheidenDus ik ga toch naar India, daar trouwen die mooie meiden vast wel
![]()
DUS NIET , deze westerse bagger is blijkbaar ook daar beland![]()
Dit is Kim, Kim is 39 en single zonder kinderen![]()
[ afbeelding ]
Laatst vroeg ik Kim op instagram of ze dit niet erg vindt? 'Nee hoor, ik heb mezelf"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit soort vrouwen krijgen nooit koters
Een Pohi die gegarandeerd al je vriendinnen in de slappe lach krijgt en je het middelpunt van iedere meidenavond maakt.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 03:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En wat heeft Kluun zoal te bieden aan een vrouw?
33 en thuiswonende, sexyquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 03:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als je het Westen zo kudt vindt, dan ga je toch lekker naar het fijne Oosten?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 01:24 schreef Kluun1985 het volgende:
Kluun begrijpt er geen ene fok van! Kluun leest net dat De Mol Merel sindskort weer single is. Merel is 39, nu dus single, en heeft geen koters. In plaats van zich fulltime te richten op het vinden van een Kluun, denkt Merel dat het verstandiger is om aan haar carriere te timmerenDie carriere is nu erg leuk, maar over 30 jaar is Meertje 70! En dan zit ze in haar uppie tegen katten te praten
![]()
[ afbeelding ]
![]()
Maar goed, Hollandse grietjes zijn toch vreemd. Eva Jinek is over 12 jaar oma, o nee, dan is ze 50 en moeder van een koter. En degenen die wel tijdig trouwen en gezin bouwen? Bridget Maasland, Anouk, Yolanthe, Sylvie etc die zijn uiteindelijk gescheidenDus ik ga toch naar India, daar trouwen die mooie meiden vast wel
![]()
[ afbeelding ]
Laatst vroeg ik Kim op instagram of ze dit niet erg vindt? 'Nee hoor, ik heb mezelf"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jordan Peterson zegt dat het westen als enige manier gered kan worden door dit soort wijven te dwingen te trouwen en kids te krijgen met incels.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 06:35 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
Als je het Westen zo kudt vindt, dan ga je toch lekker naar het fijne Oosten?
Akkoord met de klacht.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 01:24 schreef Kluun1985 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Ja de Westerse mensch NOG lager laten komen op de voortplantingsschaal zodat de hele wereld uit Afrikanen en Aziaten gaat bestaanquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 08:21 schreef -Straw- het volgende:
Je voortplanten
Over 100 jaar gaat Nederland onderlopen. Leuk nalatenschap.
Afrika is straks al helemaal niet leefbaar meer. En who cares? We worden straks toch Duitsers.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 08:22 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ja de Westerse mensch NOG lager laten komen op de voortplantingsschaal zodat de hele wereld uit Afrikanen en Aziaten gaat bestaan
Ja ja we gaan er allemaal aan bla blaquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 08:24 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Afrika is straks al helemaal niet leefbaar meer. En who cares? We worden straks toch Duitsers.
https://www.vn.nl/zeespiegelstijging-plan-b
Ik hoop dat je gelijk hebt. Moet Bill wel even stoppen met co2 uit de lucht halen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 08:26 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ja ja we gaan er allemaal aan bla bla
Zo vaak gehoord al dit. In de jaren '80 zou de bom vallen! Daarna zou de olie op zijn! Daarna zou de zure regen alles dood maken! Daarna iedereen kanker door 1 seconde buiten te lopen door het gat in de ozonlaag! En nu gaan we er allemaal aan door de klimaatverandering
Al die doemsvoorspellingen werden met net zoveel 'zekerheid' gebracht als de klimaatpaniek nu. Waarom zou deze voorspelling wel uitkomen terwijl al die andere fout bleken te zijn?
Het is niets anders als wat de mens al eeuwen doet: waarschuwen voor het einde der tijden. Eerst deed de kerk het eeuwenlang met succes. Nu moet je ipv je aflaat in de kerk, je aflaat aan D66 geven door extra te betalen voor je vliegticket.quote:
En als het wel zo is? Wat is ervoor nodig om jou daarvan te overtuigen bijvoorbeeld? Voorspellingen in het verleden zeggen natuurlijk niets over de legitimiteit van hedendaagse waarschuwingen. Ik kijk liever naar het bewijs wat er is, en dat is er.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 08:31 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Het is niets anders als wat de mens al eeuwen doet: waarschuwen voor het einde der tijden. Eerst deed de kerk het eeuwenlang met succes. Nu moet je ipv je aflaat in de kerk, je aflaat aan D66 geven door extra te betalen voor je vliegticket.
1. Plaatst Naziide meningen op social media.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 01:43 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
Dat ook nog ja![]()
En dat hetzerige gedrag van linksfascisten die iedereen die volgens hen iets verkeerd zegt de nek omdraaitje mag niks meer zeggen en als je 1 keer je ongezouten mening geeft op bv. social media ben je zo je baan kwijt.
Wat vinden je kinderen daar nou van?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 08:50 schreef De_Onnoembare het volgende:
Idd terug on-topic: de meeste vrouwen van 40 die single zijn, blijven dat vaak ook. Ze hebben meestal de rest wel onder controle en zijn gewend regelmatig seks te hebben. Dat is het mooiste van ze: vaak willen ze helemaal geen samenwoonrelatie meer, maar wel seks. En dan kom ik om de hoek: ik lever ze die dienst en er hoeft niet moeilijk gedaan te worden met eerst uitgaan of zo of rommelen in hotels, want ze hebben allemaal een eigen huis! Dus ze appen zo nu en dan dat ze jeuk hebben, je maakt een afspraak, komt langs, binnen 5 minuten staat de wijn op tafel en binnen een kwartier sta je samen onder de douche. 2 uur later ben je weer eruit. Top! Ze zijn zeker over hun lichaam, over hun wensen, ze hebben veel ervaring en weten wat ze wel en niet lekker vinden en wat een man lekker vindt.
Vrouwen van rond de 40 die single zijn.
Die weten dat natuurlijk niet. Heb je zelf geen kinderen of zo dat je zo'n rare vraag stelt?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:02 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat vinden je kinderen daar nou van?
Dat vraag ik mij ook altijd andersom af. Vrouwen die veel eisen hebben maar wat hebben ze zelf nou te bieden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 03:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die zijn vaak ook fan van jongere mannenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 08:59 schreef De_Onnoembare het volgende:
Zo eentje jonguh:
[ afbeelding ]
Die zit binnen 10 minuten na binnenkomst op d'r knieën en daarna boven op je
Ja dat vinden ze helemaaaaaal niet ergquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:19 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Die zijn vaak ook fan van jongere mannen
1. is het niet eens met een meningquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 08:41 schreef NgInE het volgende:
[..]
1. Plaatst Naziide meningen op social media.
2. "Ik ben ontslagen, hoe kan dat nou?"
1. Racisme is geen mening.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 16:20 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
1. is het niet eens met een mening
2. benoemd de person met die mening dan ook direct tot nazi
slapjanus
Een mening die je niet kent als racistisch bestempelen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:00 schreef NgInE het volgende:
[..]
1. Racisme is geen mening.
2. Wie de schoen past trekke hem aan.
Wat je zegt ben je zelf, met je kont door de helft.
Prima, maar dan moet jij en die andere kindlozen niet gaan janken als de migrant 2 straten verderop 10 kinderen uitpoepen en Nederland wordt overspoeld met 'buitenlanders'. Had je zelf maar koters moeten krijgenquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 01:44 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
Oh, dat is het probleem niet hoor.
Ik zal alleen nooit aan kinderen beginnen.
Insgelijks!quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 20:14 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
Een mening die je niet kent als racistisch bestempelen.
Jij bent echt te achterlijk om mee te discussiëren.
Gefeliciteerd, misschien wel een van de domste mensen die ik in lange tijd heb mogen ontmoeten.
Ouwewijvengezeikquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 03:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja. Soms dan zit je als vrouw gewoon in de situatie dat iedere relatie een verlaging van zelfvertrouwen zou betekenen omdat jouw basis zelfvertrouwen dan hoger is dan hoe de man je waardeert. Daar pas ik zelf voor, tijd besteden aan iemand die me waardeert om wat ik niet ben en wil dat ik verander en me van mn ontwikkeling afhoudt ja doeiiiiquote:Op vrijdag 16 augustus 2019 07:29 schreef stokj het volgende:
Akkoord met de klacht.
Maar soms kan je beter accepteren dat er niemand voor je is en aan andere dingen werken. Misschien dat zij dat ook hebben gedaan.
Inderdaad. Soms is het hard maar je moet realistisch blijven dat je niet altijd kan krijgen wat je het liefst wilt en dat sommige vooruitzichten niet de moeite waard zijn.quote:Op zondag 18 augustus 2019 00:02 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Ja. Soms dan zit je als vrouw gewoon in de situatie dat iedere relatie een verlaging van zelfvertrouwen zou betekenen omdat jouw basis zelfvertrouwen dan hoger is dan hoe de man je waardeert. Daar pas ik zelf voor, tijd besteden aan iemand die me waardeert om wat ik niet ben en wil dat ik verander en me van mn ontwikkeling afhoudt ja doeiiiiheb nog meer interesse in mezelf dan de meeste mannen hebben in vrouwen zoals ik. Dan houdt het toch op. Sommigen zijn niet in de wieg gelegd voor een relatie. Zoveel zijn dat er niet, genoeg vrouwen die dat wel zijn. Waarom is het da teveel gevraagd om die paar die het niet zijn te accepteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Serieus? Jouw idee van een verziekte wereld is dat je wat meer belasting moet betalen?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 01:39 schreef Hippocratos het volgende:
quote:Op zondag 18 augustus 2019 09:15 schreef stokj het volgende:
Inderdaad. Soms is het hard maar je moet realistisch blijven dat je niet altijd kan krijgen wat je het liefst wilt en dat sommige vooruitzichten niet de moeite waard zijn.
Offtopic:Wat bedoel je daarmee? Als je bedoelt dat een vooruitzicht als een relatie voor mij niet de moeite waard is, dan snap je wel wat ik bedoel jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
quote:Op maandag 19 augustus 2019 07:01 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
[..]
Wat bedoel je daarmee? Als je bedoelt dat een vooruitzicht als een relatie voor mij niet de moeite waard is, dan snap je wel wat ik bedoel jaIk snap goed wat je bedoelt. Was meer een algemene opmerking dan dat je dat moet opvolgen. Voor iedereen moet er wel iemand zijn, zeker als culturele en wellicht geloofsverschillen niet uitmaken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |